امتیاز های بازی Senua's Saga: Hellblade II

  • Thread starter Thread starter amonre
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیشبینی شما در مورد متاکریتیک بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    294
  • نظرسنجی بسته شده است .

amonre

کاربر سایت
hellblade.jpg

Hellblade II

MEta hell.jpeg

حماسه سنوئا: هل‌بلید ۲ ( Senua's Saga: Hellblade II) یک بازی ویدئویی خیال‌پردازی تاریک در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ایکس‌باکس گیم استودیوز در تاریخ May 21, 2024 برای ایکس‌باکس سری اکس/اس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. این بازی در جوایز بازی ۲۰۱۹ توسط فیل اسپنسر به عنوان دنباله بازی هل‌بلید معرفی شد

بازی مثل یک تخم مرغ سربسته هست و هر متایی ممکنه بگیره پس لطفا انتقادها و تعاریف های خودتون در مورد بازی رو محترمانه و در راستای موضوع تاپیک بیان کنید، مخلصیم​
 
آخرین ویرایش:
هلیبید ۲ فقط ۱۱ اچیومنت ( تروفی ) دارد .
لیست تمام ۱۱ اچیومنت بازی :
  • A Guiding Light – Guide your followers through the forest to reach Borgavirki.
  • End the Tyranny – Expose the Godi’s lies and end the tyranny.
  • Glimpses of the Gods – Reveal secret paths behind hidden faces.
  • Returned to the Earth – Speak Ingunn’s name, and release Illtauga from her rage.
  • Seeing Things Differently – Launch any chapter with an alternate narrator.
  • Tales of Midgard – Collect all the Lorestangir.
  • The Hidden World – Find the entrance to the realm of the Hiddenfolk.
  • The Man in the Middle – Rescue the stranger from the draugar ritual.
  • The Next Sign – Survive the shipwreck and capture the Bjarg slavemaster.
  • The Storm Calmed – Speak Seageirr’s name, and end Sjávarrisi’s isolation.
  • Worth a Thousand Words – Open photo mode.
باز کردن فتو مود اچیومنت داره؟! :D
 
کار به جایی کشیده که فقط کافیه یه بازی Single Player باشه و المان های خانه خراب کن آنلاین نداشته باشه تا من برای موفقیتش دعا کنم و بر عکس آرزومه همه بازی های آنلاین ورشکست بشن . برا همین امیدوارم بترکونه .
به نظر من بازیای گس و پولساز میتونن بستر ساخت و سرمایه گذاری واسه ایده هاس پرریسک تر بازیای سینگل باشن، وقتی ناشر چند تا ای پی گس موفق داشته یاشه احتمال اینکه با خیال راحت تر رو بازی های سینگل سرمایه گذاری بیشتره چون با شکست بازی یهو تمام شاخص های شرکت منفی نمیشه.
وگرنه ناشری که صرفا با بازی سینگل زنده باشه حتی یک شکست هم میتونه ضربه کمرشکنی بهش وارد کنه واسه همین در بهترین حالت رو ترندای امن و مطمئن تر حرکت میکنه که حداقل احتمال شکست پایین بیاد.

کلا این وحشت از گس منو یاد دوران پادشاهی مارول میندازه که همه فکر میکردن سینما رو از ارزش ساقط میکنه ولی بعد از یه دوره ای یه جورایی بالانس شد و حتی میشه گفت در آینده ممکنه کاملا محو شه :D

پ.ن: اسکوئر اگه فاینال 14 رو نداشت یه دهه بود که حلوای بخش گیمینگشم خورده بودیم :D
 
به عنوان هیتر درجه یک Hellblade 1، ایشون رو بازی بهتری میبینم. یعنی منی که مخالف شماره اول بودم و فارغ از بحث های فنی بهش نگاه میکنم، به وضوح پیشرفت رو تو همه بخش های بازی میبینم، مخصوصا آرت دایرکشن بازی که قبلا گفتم، نقطه قوتش هست و دیگه مثل شماره اول یه چیز خیلی مریض با رنگ بندی مرده نیست. میشه دوستش داشت واقعا.

پیش بینی قلبیم، یعنی چیزی که دوست دارم باشه +85 هست، اما به 80 - 85 رای دادم. نه بخاطر ضعف های بازی، بلکه بخاطر کلا این رویه شخمی امتیاز دادنی که وجود داره و یه سری ابله اینجور بازی هارو گنگ بنگ میکنن.

در کل، هم به عنوان یه گیمر سینگل پلیر پسند، هم به عنوان یه دولوپر آروزمندم بازی خیلی موفق عمل کنه. چون NT واقعا با این بازی داره ریسک میکنه، و معلومه لحظه به لحظه بازی رو با عشق طراحی کردن و ساختن. یه خبری میخوندم که میگفتن تک به تک انیمیشن های کامبت بازی برای انتقال حالات درونی سنوئا بوده. حقیقتا چنین چیزی شاید دیگه تو ویدئو گیم ساخته نشه و حیفه هیت بورزن بهش. ضمن اینکه باز من یه نظر نامحبوب هم در خصوص طولانی بودن بازی ها دارم، من جزو مخالفین طولانی شدن زمان بازی هام. به عنوان کسی که زیاد وقت بازی نداره از تجربه های خفن کوتاه و تاثیر گزار بیشتر استقبال میکنم تا بازی هایی که +100 ساعت گیم پلی دارن و به همین دلیل اساسا نمیتونم برم سمتشون! اگه 8 ساعت تجربه بدیع و درگیر کننده ساخته باشن که ظاهرا ساختن، به مدت زمانش هم نباید گیر بدن. 70 دلارم که نیست!

پ.ن: از الان جو خون چکیدن هم ندید انصافی:دی HB2 بی ادعاترین بازی نسل بوده. بدبختا نه رقیب کسی هستن، نه ادعایی داشتن که داریم بهترین بازی تاریخو میسازیم. از اول هم برعکس تاکید کردن یه تجربه شخصی و متفاوت و بسیار یونیکه. چیزهای یونیک هم اصولا صفر و یکی هست مخاطبینشون. یا خیلی حال میکنن، یا متنفر میشن. من شخصا رو موفقیتش شرط میبندم.
 
به عنوان هیتر درجه یک Hellblade 1، ایشون رو بازی بهتری میبینم. یعنی منی که مخالف شماره اول بودم و فارغ از بحث های فنی بهش نگاه میکنم، به وضوح پیشرفت رو تو همه بخش های بازی میبینم، مخصوصا آرت دایرکشن بازی که قبلا گفتم، نقطه قوتش هست و دیگه مثل شماره اول یه چیز خیلی مریض با رنگ بندی مرده نیست. میشه دوستش داشت واقعا.

پیش بینی قلبیم، یعنی چیزی که دوست دارم باشه +85 هست، اما به 80 - 85 رای دادم. نه بخاطر ضعف های بازی، بلکه بخاطر کلا این رویه شخمی امتیاز دادنی که وجود داره و یه سری ابله اینجور بازی هارو گنگ بنگ میکنن.

در کل، هم به عنوان یه گیمر سینگل پلیر پسند، هم به عنوان یه دولوپر آروزمندم بازی خیلی موفق عمل کنه. چون NT واقعا با این بازی داره ریسک میکنه، و معلومه لحظه به لحظه بازی رو با عشق طراحی کردن و ساختن. یه خبری میخوندم که میگفتن تک به تک انیمیشن های کامبت بازی برای انتقال حالات درونی سنوئا بوده. حقیقتا چنین چیزی شاید دیگه تو ویدئو گیم ساخته نشه و حیفه هیت بورزن بهش. ضمن اینکه باز من یه نظر نامحبوب هم در خصوص طولانی بودن بازی ها دارم، من جزو مخالفین طولانی شدن زمان بازی هام. به عنوان کسی که زیاد وقت بازی نداره از تجربه های خفن کوتاه و تاثیر گزار بیشتر استقبال میکنم تا بازی هایی که +100 ساعت گیم پلی دارن و به همین دلیل اساسا نمیتونم برم سمتشون! اگه 8 ساعت تجربه بدیع و درگیر کننده ساخته باشن که ظاهرا ساختن، به مدت زمانش هم نباید گیر بدن. 70 دلارم که نیست!

پ.ن: از الان جو خون چکیدن هم ندید انصافی:D HB2 بی ادعاترین بازی نسل بوده. بدبختا نه رقیب کسی هستن، نه ادعایی داشتن که داریم بهترین بازی تاریخو میسازیم. از اول هم برعکس تاکید کردن یه تجربه شخصی و متفاوت و بسیار یونیکه. چیزهای یونیک هم اصولا صفر و یکی هست مخاطبینشون. یا خیلی حال میکنن، یا متنفر میشن. من شخصا رو موفقیتش شرط میبندم.

شما الان بايد تو limgrave در حال آماده شدن واسه فتح الدن رينگ باشى :D
صفحه ٣ بعد اولين امتياز با اومدن اسم دراكمن و لست ٢ بعد از اينكه يكى در مورد فريم بازى،كوتاهى با هر چى مظر داد بهت ياداورى ميكنم ميشه كه خون بچكه :D
 
میگفتن تک به تک انیمیشن های کامبت بازی برای انتقال حالات درونی سنوئا بوده. حقیقتا چنین چیزی شاید دیگه تو ویدئو گیم ساخته نشه و حیفه هیت بورزن بهش
یادمه مرحوم Spec Ops The Line این کار رو با بعضی انیمیشن ها و دیالوگ کامبت انجام داده بود و از اون موقع به بعد هم یادم نمیاد جای دیگه ای دیده باشم. اول بازی کاراکتر اصلی خیلی خونسرد و حرفه ای بود و توی دیالوگ و انیمیشن های takedown ش هم میشد این رو دید ولی به مرور زمان عصبی تر و خشن تر میشد. اول بازی melee takedown میزدی سریع و حرفه ای کلک دشمن رو میکند ولی آخرای بازی به شدت وحشی بود و انگار از زجر کش کردن دشمن لذت میبرد :دی
 
نسخه قبلی همون یک باس فایت فنریرش و نحوه رسیدن بهش خودش به تنهایی کل ابهت صنعت گیمینگ بود، هیچ صدا گذاری خداگونه شخصیت اصلی و محیط بازی هیچ اتمسفر خارق العاده بازی رو ولش کنیم کلی خدایی با شخصیت پردازی سنوا حال کردم و بنظرم یکی از خفن ترین کارکتر های شخصیت زن گیمینگ بود... من خودم جز کسایی بودم اصلا با گیم پلی محدود بازی حال نکردم ولی خدایی سریع نسخه این بازی رو نپیچید:| فکر کنید یک داستان مثل نسخه قبلی داشته باشه.. خدا میشه با این اتمسفر و گرافیک هیولاییش...
 
شما الان بايد تو limgrave در حال آماده شدن واسه فتح الدن رينگ باشى :D
صفحه ٣ بعد اولين امتياز با اومدن اسم دراكمن و لست ٢ بعد از اينكه يكى در مورد فريم بازى،كوتاهى با هر چى مظر داد بهت ياداورى ميكنم ميشه كه خون بچكه :D

این به اونجا نمیرسه قطعا، اصولا تو تاپیک های به این مباحث میرسیم که مدعی هستن. هم خود بازی، هم فن هاش. این هلبلید 2 رو نه خود مایکروسافت جدی گرفته و براش تبلیغ میکنه، نه فن ها به شکل افراطی بردنش بالا و ازش حماسه +98 ساختن.

در کل آقا از این به بعد، همه باید از همه بازی های سینگل پلیر رو هر پلتفرمی حمایت کنن:دی از این آخرین روزها نهایت لذت رو ببریم:دی کلا کامیونتی سینگل پلیر بازها در تمامی دنیا باید تمرکز رو بزارن روی هیت ورزیدن به GaaS ها نه همدیگه:دی
 
در بهترین حالت متا 81 اینا بشه:دی
این همه سال چه کار داشتن میکردن اینا؟ از تریلرهایی که نشون دادن نه کامبت پیشرفتی داشته نسبت به نسخه قبلی نه سیستمی اضافه کردن، مدت زمانش هم که همون حدود 5 ساعته
یعنی اگر داستان رو هم خراب کرده باشن (که البته بعید میدونم) میریم برای متای زرد:دی
یه همچین بازی‌ای باید نهایتا 30 دلار قیمت گذاری بشه، بیشتر از اون اصلا ارزش خرید نداره
 
  • Poker Face
Reactions: AchyTunic
در بهترین حالت متا 81 اینا بشه:D
این همه سال چه کار داشتن میکردن اینا؟ از تریلرهایی که نشون دادن نه کامبت پیشرفتی داشته نسبت به نسخه قبلی نه سیستمی اضافه کردن، مدت زمانش هم که همون حدود 5 ساعته
یعنی اگر داستان رو هم خراب کرده باشن (که البته بعید میدونم) میریم برای متای زرد:D
یه همچین بازی‌ای باید نهایتا 30 دلار قیمت گذاری بشه، بیشتر از اون اصلا ارزش خرید نداره
دیگه بازیای نیمچه ایندی تو حالت ارلی اکسس ۴۰ دلار کمتر نیستن، ۵۰ دلار منطقیه :D
 
  • Like
Reactions: sajjad++
ناشرین باید کد نقد رو روز انتشار بازیها بدن دست منتقدین تا همه تجربه یکسانی داشته باشن. دلیلی نداره اونها زودتر از گیمرهایی که پول میدن, بازیها رو تجربه کنن.
 
در بهترین حالت متا 81 اینا بشه:D
این همه سال چه کار داشتن میکردن اینا؟ از تریلرهایی که نشون دادن نه کامبت پیشرفتی داشته نسبت به نسخه قبلی نه سیستمی اضافه کردن، مدت زمانش هم که همون حدود 5 ساعته
یعنی اگر داستان رو هم خراب کرده باشن (که البته بعید میدونم) میریم برای متای زرد:D
یه همچین بازی‌ای باید نهایتا 30 دلار قیمت گذاری بشه، بیشتر از اون اصلا ارزش خرید نداره
۵ ساعت کجا بود ، کلا ۳ ساعت ۴۷ دقیقه و ۵۲ ثانیه هست
 
در کل آقا از این به بعد، همه باید از همه بازی های سینگل پلیر رو هر پلتفرمی حمایت کنن:D از این آخرین روزها نهایت لذت رو ببریم:D کلا کامیونتی سینگل پلیر بازها در تمامی دنیا باید تمرکز رو بزارن روی هیت ورزیدن به GaaS ها نه همدیگه:D
فن بیس عناوین سینگل پلیر روی کدوم پلتفرمه؟ فروش عناوین کمپین محور روی کدوم پلتفرم نسبت به بقیه برگ ریزونه؟ کدوم پلتفرم به این عناوین اهمیت می ده و بولدشون می کنه؟ مایکرو که ناشر شده ولی همیشه این کامیونیتی PS بوده که حمایت خودش رو به طرق مختلف به اینگونه عناوین نشون داده، چیزی که به چشم خودت بارها دیدی و در پلتفرم های دیگه اونطور که بایدوشاید حمایت نشده و هیت ورزی هم کردن. فن بیس رو هم کنار بذاری، خود مایکرو داره مثل بچه سر راهی با اینگونه عناوین و استودیوهاش رفتار می کنه، فای راش موفق شد درب استودیوش رو بست، هل بلید هم وضع مارکتینگش چیزی دست کم از فاجعه نداره و این استودیو هم سرنوشتش مشخص نیست با توجه به خبرهایی که بیرون میادچی می شه. این استودیوها قبلا مولتی پلتفرم ساز بودن، سوال اینجاست چرا باید خریده بشن که بسته بشن یا بی اهمیت جلوه داده بشن؟ مگه خریده نشده بودن که بیشتر دیده بشن و به قول دروغ های وقیحانه خودشون به اینگونه عناوین اهمیت بدن؟ پس چی شد. یه رفتاری نشون دادن که خودم در همین تاپیک اشاره کردم بیشتر از اینکه مردم نگران سرنوشت عناوین سینگل پلیر باشن، نگران بسته شدن این استودیوها هستن
 
در بهترین حالت متا 81 اینا بشه:D
این همه سال چه کار داشتن میکردن اینا؟ از تریلرهایی که نشون دادن نه کامبت پیشرفتی داشته نسبت به نسخه قبلی نه سیستمی اضافه کردن، مدت زمانش هم که همون حدود 5 ساعته
یعنی اگر داستان رو هم خراب کرده باشن (که البته بعید میدونم) میریم برای متای زرد:D
یه همچین بازی‌ای باید نهایتا 30 دلار قیمت گذاری بشه، بیشتر از اون اصلا ارزش خرید نداره
البته مبارزات بازی کلا تغییر کرده و از اون حالت تقریبا ساده نسخه قبلی خبری نیست :دی حتی انیمیشن های مبارزات هم کاملا عوض شده و اینجوری که به نظر میاد خیلی طبیعی شده، تو نسخه قبل ۲ روز صرف mo-cap شده ولی برای این نسخه ۷۵ روز وقت گذاشتن! این تک به تک شدن مبارزات هم به خاطر تغییر سیستم کامبت هست.
 
یادمه مرحوم Spec Ops The Line این کار رو با بعضی انیمیشن ها و دیالوگ کامبت انجام داده بود و از اون موقع به بعد هم یادم نمیاد جای دیگه ای دیده باشم. اول بازی کاراکتر اصلی خیلی خونسرد و حرفه ای بود و توی دیالوگ و انیمیشن های takedown ش هم میشد این رو دید ولی به مرور زمان عصبی تر و خشن تر میشد. اول بازی melee takedown میزدی سریع و حرفه ای کلک دشمن رو میکند ولی آخرای بازی به شدت وحشی بود و انگار از زجر کش کردن دشمن لذت میبرد :D

اتفاقا من چند روز پیش از اول Spec Ops رو بازی کردم. با اینکه گیم پلیش دیگه خیلی قدیمی شده، اما هنوز خیلی خفنه. و واقعا حیف که این بازی رو هیچ کس تحویل نگرفت. بیشعورهایی مثل یوروگیمر که بهش 7 دادن و گیمرهای ناسپاسی که نخریدن و باعث شدن هم سازنده به چح عضما بره، هم کلا از سینگل پلیر بکشه بیرون، هم اینکه کلا خیلی هارو نسبت به تولید یه محصول خفن ناامید کنه.

برای همین میگم امیدوارم امثال HB2 موفق باشن. چون شکست اینها پالس منفی به باقی سرمایه گزارها و سازنده هاست. طرف میگه وقتی این بازی رو نمیخرن، در عوض فولان بازی، با پروداکشن خیلی ضعیف تر داره پول پارو میکنه، مثل پل ورلد مثلا، من چرا باید سینگل پلیر بسازم؟ چرا نرم یه بازی لایو سرویس رو ری اسکین کنم به اسم یه بازی جدید بدم بیرون پول در نیارم؟
 
آخرین ویرایش:
این تک به تک شدن مبارزات هم به خاطر تغییر سیستم کامبت هست.
نسخه ابتدایی هم کامبت بازی تک به تک بود بازی نکردی؟ یعنی اگه 3 تا انمی وارد می شدن فقط اون یکی ای که برای مبارزه انتخاب می کردی جلو میومد و بقیه می ایستادن، اگر بهشون خیلی نزدیک می شدی یک حرکتی می زدن. ارتباطی به تغییرات نداره، گیم پلی پایه و اساسش همین بوده و چیز بدی محسوب نمی شه ولی فنون سنوئا تا نبینم نمی شه نظر قطعی داد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or