امتیاز های بازی Senua's Saga: Hellblade II

  • Thread starter Thread starter amonre
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیشبینی شما در مورد متاکریتیک بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    294
  • نظرسنجی بسته شده است .

amonre

کاربر سایت
hellblade.jpg

Hellblade II

MEta hell.jpeg

حماسه سنوئا: هل‌بلید ۲ ( Senua's Saga: Hellblade II) یک بازی ویدئویی خیال‌پردازی تاریک در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ایکس‌باکس گیم استودیوز در تاریخ May 21, 2024 برای ایکس‌باکس سری اکس/اس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. این بازی در جوایز بازی ۲۰۱۹ توسط فیل اسپنسر به عنوان دنباله بازی هل‌بلید معرفی شد

بازی مثل یک تخم مرغ سربسته هست و هر متایی ممکنه بگیره پس لطفا انتقادها و تعاریف های خودتون در مورد بازی رو محترمانه و در راستای موضوع تاپیک بیان کنید، مخلصیم​
 
آخرین ویرایش:
به نظرم بازی هیچ مشکلی نداره، نه مدت زمان داستان نه گیم پلی، همه اینا رو میشه به عنوان سبک بازی در نظر گرفت پس واقعا مشکلی وجود نداره و دیگه برمیگرده به سلیقه، و اینکه بیاد و ببینیم چطور پیاده شده...

به نظرم بازی های خطی، داستان محور ها، خیلی خوبه که حالت چکیده داشته باشه و محتوای فیلر نداشته باشه، هر بازی هم به اندازه نیاز و سبک خودش، مثلا به نظرم بازی های ناتی داگ یک بنچمارک برای اکشن ادونچر های روایت محور هستند، هیچی تو بازی هاش اضافه نیست و انگار همه چی واقعا واقعا بر اسا داستان پیش میره، این به شدت قابل لمسه...

از طرفی یک سری OW ها یا مثلا نقش افرینی های جهان باز، طوری طراحی میشند که به شکل طبیعی پلی تایم بالایی داشته باشند، مثلا الان من فال اوت 4، یه موقع میبینی تو یک روز 2-3 ساعتی که بازی کردم، فقط عملا داشتم محصولات و ستلمنت هارو رسیدگی میکردم، این وسط هم پول با فروش هم اکسپرینس با کرفت محصولات هم به دست میاوردم یعنی فایده هم داره برای بازی و اصن بخشی از نقش افرینی بازی حساب میشه (همین حالت رو تو استارفیلد هم داریم به عنوان نقطه قوت بازی و تاد گفته بود در تس 6 باز هم متحول میشه) چون این وسط کلی داستانک و حاشیه با ستلمنت ها هم پیدا میکنی، قشنگ انگار داری تو اون دنیا نقش افرینی میکنی، گاهی بدون اینکه حتی یک دونه کوئست برم، ولی خب همینم مجبور نیستم واقعا اینطوری بازی کنم، و میتونم خیلی راحت بازی رو راش بدم، نهایتا یکم سخت تر بشه فقط... بماند که بازی های بتزدا به دلیل فکشن ها و گستردگی مسیر داستان و باز بودن دست پلیر برای ساخت روایت خودش بر اساس فکشن ها، به شدت ارزش تکرار بالایی دارند...

یا مثلا تو کینگدام کام دلیورنس، یکی از اولین تروفی هایی که گرفتم چیدن 10000 تا شاخه گل بود :D خب اونجا هم طراحی بازی طوری بود که میتونستی هر طوری دلت میخواد بازی کنی، راش بدی یا ریلکس کنی و از محیط و امکانات بازی لذت ببری... قشنگ نقش افرینی در یک ادونچر پر و پیمون و خفن....

یعنی تا زمانی که طراحی بازی طوری باشه که پلی تایم کوتاه با ماهیت بازی یکسان باشه، یا پلی تایم بلند هم با ماهیت یکسان باشه، مشکلی نیست...

نمونه اش هم گفتم، ناتی، راکس استار، بتزدا، رمدی، نقش افرینی ساز های شاخص و غیره...

*تنها مشکل هلبلید 2 به نظرم، انحصاری شدنش هست....
 
من برعکس فکر میکنم main story بیشتر بازی های الان خیلی کوتاهه و خیلی ضعف بزرگیه.بنظرم استاندارد تایم بازی باید ۴۰ ساعت به بالا باشه.ولی خوب برای این بازی که ساخت سختتر و زمان برتری داره نمیشه انتظار این همه تایم داشت ولی بازم ۸ ساعت خیلی کمه.یعنی این همه سال انتظار ۸ ساعت میشینی پاش تموم شد رفت.😬
آخه صرف ماموریت اضافه کردن یا کش دادن داستان نمیشه بازی رو طولانی کرد که. فلسفه پیشروی تو بازیا اینه که به ازای روندی که طی میشه بازی یه ریواردی بهت بده، حالا اون میتونه از مکانیک های گیمپلی تامین بشه یا روند داستانی که اونم باز باید گیمپلی کشش داشته باشه.
بازی ها باید هر لحظه تو رو دنبال یه هدفی با خودشون بکشونن، حالا یه سری بازیا ۲۰۰ ساعت اینکارو میتونن کنن یه سری بازیا ۸ ساعت.
هلبلید به واسطه تصمیمی که واسه دیزاین گیمپلیش گرفتن همون ۸ ساعت رو اگه بتونه پلیر رو سرجاش بشونه و حس تکرار مکررات نده کار خیلی بزرگی کرده. ازونورم با فضاسازی و داستانی که داره باید روان فولادی داشته باشی که بتونی ۲۰-۳۰ ساعت توش دووم بیاری :D
 
آخه صرف ماموریت اضافه کردن یا کش دادن داستان نمیشه بازی رو طولانی کرد که. فلسفه پیشروی تو بازیا اینه که به ازای روندی که طی میشه بازی یه ریواردی بهت بده، حالا اون میتونه از مکانیک های گیمپلی تامین بشه یا روند داستانی که اونم باز باید گیمپلی کشش داشته باشه.
بازی ها باید هر لحظه تو رو دنبال یه هدفی با خودشون بکشونن، حالا یه سری بازیا ۲۰۰ ساعت اینکارو میتونن کنن یه سری بازیا ۸ ساعت.
هلبلید به واسطه تصمیمی که واسه دیزاین گیمپلیش گرفتن همون ۸ ساعت رو اگه بتونه پلیر رو سرجاش بشونه و حس تکرار مکررات نده کار خیلی بزرگی کرده. ازونورم با فضاسازی و داستانی که داره باید روان فولادی داشته باشی که بتونی ۲۰-۳۰ ساعت توش دووم بیاری :D
این ۸ ساعت که میگن شامل کات سین ها هم میشه؟
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
داستان بازی کلا یک چیز یونیک و رمان طوره
واقعا من که انتظار گیم پلی ندارم
انتظارم اینه ببینم معشوقه سنوئا به کجا میرسه با اتمسفر و جو خفن بازی

کلا اینایی که انتظار DMC دارن از این بازی واقعا راه رو دارن اشتباه میرن به نظرم
 
این ۸ ساعت که میگن شامل کات سین ها هم میشه؟
دقیق نمیدونم، بچه هایی که بیشتر در جریان اخبارش بودن باید بهتر خبر داشته باشن ولی نسخه اولشم کات سین هاش بیشتر واسه قایم کردن لودینگ هاش بود به نظر
 
  • Like
Reactions: hamidghiasi
دقیق نمیدونم، بچه هایی که بیشتر در جریان اخبارش بودن باید بهتر خبر داشته باشن ولی نسخه اولشم کات سین هاش بیشتر واسه قایم کردن لودینگ هاش بود به نظر
نسخه اول کاتسین زیاد داشت بحث لودینگ نبود داستان روایت میشد
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
در کل، هم به عنوان یه گیمر سینگل پلیر پسند، هم به عنوان یه دولوپر آروزمندم بازی خیلی موفق عمل کنه.


در کل آقا از این به بعد، همه باید از همه بازی های سینگل پلیر رو هر پلتفرمی حمایت کنن:D از این آخرین روزها نهایت لذت رو ببریم:D کلا کامیونتی سینگل پلیر بازها در تمامی دنیا باید تمرکز رو بزارن روی هیت ورزیدن به GaaS ها نه همدیگه:D
بسیار عالی.کاملا موافقم:
اتحاد......اتحاد.......رمز پیروزی :D

پ.ن:شخصا با تایم زیاد مشکلی ندارم.بستگی به بازی داره.بالای 200 ساعت رد دد 2 و ویچر 3 بازی کردم و از تمام لحظات لذت بردم.از اوت طرف گیرایی یه بازی 15 ساعته اونقدر کم بوده برام که خدا خدا میکردم زودتر تموم شه.
من هم مثل اکثر دوستان 80-85 رو انتخاب کردم.ولی هر چی بالاتر بشه خوشحال تر میشم.
 
داستان بازی کلا یک چیز یونیک و رمان طوره
واقعا من که انتظار گیم پلی ندارم
انتظارم اینه ببینم معشوقه سنوئا به کجا میرسه با اتمسفر و جو خفن بازی

کلا اینایی که انتظار DMC دارن از این بازی واقعا راه رو دارن اشتباه میرن به نظرم
چیزی که من از پایان هلبیلد 1 برداشت کردم، این بود که داستان معشوقه سنویا تموم شد. خودش هم که در نهایت (به نوعی) به رستگاری رسید.
بعید میدونم تو این نسخه دوباره بخاد برگرده به گذشته.
 
من برعکس فکر میکنم main story بیشتر بازی های الان خیلی کوتاهه و خیلی ضعف بزرگیه.بنظرم استاندارد تایم بازی باید ۴۰ ساعت به بالا باشه.ولی خوب برای این بازی که ساخت سختتر و زمان برتری داره نمیشه انتظار این همه تایم داشت ولی بازم ۸ ساعت خیلی کمه.یعنی این همه سال انتظار ۸ ساعت میشینی پاش تموم شد رفت.😬
منم قبلا مثل شخص شما فکر میکردم پیش خودم میگفتم اصلا بازی زیر ۲۰ ساعت کم کاری شده اما جدا از هزینه و زمان و‌ چالش های ساخت یک گیم برای هر بازی، از نظر گیم پلی و داستان کشش‌ رو نداره و هر سازنده ای توان این که بتونه کار رو در بیاره نداره برای همین هست که بازی هایی مثل rdr و witcher خیلی ویژه هستن الان بیشتر بازی ها که مثلا زمان زیادی قرار هست شما‌‌ رو‌ سرگرم کنن بیشترش میشه گفت فیلر هست فقط الکی پر شده یه چیزی.
 
فقط منم متوجه شدم عکس اول تاپیک ماله بازی هلبلید نیست، اگه اشتباه نکنم ماله بازی پلاگ هست :D
در راستای سیاست نینجا تئوری و مایکروسافت که نخواستن چیزی از بازی درز کنه و اسپویل شه، احتمالا تصمیم گرفتن از تصویر سنوئا استفاده نشه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or