امتیاز شما به عناوین کلاسیک

واقعا که چه متن داغون و ناشیانه ای در مورد جیمز نوشتید:D یعنی هر چیزی که میتونست غلط نوشته بشه رو در موردش گفتید. جیمز هیچ وقت به اون بدنه اصلی هالیوود علاقه نداشته. همیشه به اون سبک کلاسیک و لو باجت علاقه داشته و اصلا هیچوقت نخواسته که یه فیلم ساز بدنه هالیوودی باشه و کارهای شخصی خودش رو همیشه میخواسته انجام بده. فیلمش هم کاملا با بودجه شخصی که از کمکهای مردمی جمع شده ساخته و قرار نبوده به کسی جواب پس بده که شما میگید کرکتر سیاهپوست آورده بخاطر نگرش هالیوود!!! رفتش هالیوود چون امکانات فیلم سازی و استودیویی اونجا بوده. ناشر بزرگ هالیوودی پشتش نبوده که، فیلم ایندی بوده. ولی از این که چقدر هزینه مالی کار کردن در هالیوود زیاده اعتراض داشته و بنظرش به صرفه نبوده که اونجا فیلم بسازه. در ضمن همین چند وقت پیش گفت در آینده هم میخواد یه فیلم Horror بسازه به همون سبک و سیاق لو باجت که خودش علاقه داره.
فک کن یه نو پدیده بازیسنتری که تخیلی ترین پستهای این چند وقت گذشته فروم رو نوشته بیاد به پدر معنوی یوتوبرها بگه هیچ گوهی نشده:)) جیمز یکی از تاثیرگذارترین و خلاقترین کانتنت کریتورهای یوتوب بخصوص در زمینه گیمینگ بوده و کسی نیست که نشناستش و کارهاش رو ندیده باشه. اون دوره ای که جیمز تولید محتوا میکرد تو یوتوب، همه دنبال کلیپهای گربه و سگ و خندیدن بچه ها بودن:D حتی بعد این همه سال که از حضورش در یوتوب میگذره هنوزم کم و بیش محبوبه و کار جدید میزاره در صورتی که خیلی ها با عمر کمتر در یوتوب، سالهاست از گردونه خارج شدن.
در مورد فیلم و پایانش هم.... خب بیاد چی بگه:D رفته بازی کرده به این نتیجه رسیده هیت الکی پشت بازی بوده و واقعیت چیز دیگه ای هست. خب بیاد دروغ بگه؟:D اتفاقا کار جالبی کرد که کل فیلم ما رو با این فرض پیش برد که E.T بازی آشغالی هست بعد تهش مشخص شد که اونطور هم بد نبوده. هیچ چیز فیلمش هم اتفاقا "هالیوودی" نبود و دقیقا همون فرم لوباجت و هجو آمیزی که مد نظرش بود رو ساختش!
کلا یه تجدید نظری در مورد حرفات بکن:D
خوشتیپ میانگین 5.6/10 توی IMDB و reviewـهایی که کمیونیتی کاربران نوشتن خود گویای همه چیزه و اصلا نیازی به این نیست که من بخوم واسه یکی مثل تو توضیح بدم. :D
 
خوشتیپ میانگین 5.6/10 توی IMDB و reviewـهایی که کمیونیتی کاربران نوشتن خود گویای همه چیزه و اصلا نیازی به این نیست که من بخوم واسه یکی مثل تو توضیح بدم. :D
من نگفتم فیلمش شاهکار عالم بوده که:دی گفتم شما کلا اشتباه متوجه شدی جیمز رو و دیدگاهاش رو. تو فک کن جیمز یه درصد به این نمرات اهمیت بده:دی اصلا هدفش ساختن یه چیز با کیفیت پایین و لو باجت تور بوده چون علاقش این جور فیلمهاست و این استایل رو دوست داره! فیلمش صرفا یه قسمت از مجموعه AVGN بوده ولی در ابعاد بزرگتر و طولانی تر. قرار نبوده که پدرخوانده 4 بسازه:دی شما کلا اشتباه فهمیدی این آدم رو
 
من نگفتم فیلمش شاهکار عالم بوده که:D گفتم شما کلا اشتباه متوجه شدی جیمز رو و دیدگاهاش رو. تو فک کن جیمز یه درصد به این نمرات اهمیت بده:D اصلا هدفش ساختن یه چیز با کیفیت پایین و لو باجت تور بوده چون علاقش این جور فیلمهاست و این استایل رو دوست داره! فیلمش صرفا یه قسمت از مجموعه AVGN بوده ولی در ابعاد بزرگتر و طولانی تر. قرار نبوده که پدرخوانده 4 بسازه:D شما کلا اشتباه فهمیدی این آدم رو
لو باجت و کیفیت پایین دو چیز کاملا متفاوت هست عمو جان! اپیزودهای AVGN هم توی یوتیوب لو باجت هستن اما کیفیت بالایی دارن. اما این فیلم دقیقا برعکس دراومد. اینجا باید مثل کلاس اول ابتدایی فرق بین کلمات رو توضیح بدیم. :D
 
لو باجت و کیفیت پایین دو چیز کاملا متفاوت هست عمو جان! اپیزودهای AVGN هم توی یوتیوب لو باجت هستن اما کیفیت بالایی دارن. اما این فیلم دقیقا برعکس دراومد. اینجا باید مثل کلاس اول ابتدایی فرق بین کلمات رو توضیح بدیم. :D
اینکه فیلم بطور کلی خوب در اومده یا نه یه بحثه، اینکه SJW روش تاثیرگذاشته و بخاطر هالیوود کرکتر سیاهپوست آورده یه بحث دیگه:دی و البته کاملا غلط و ابلهانه:دی شما اول برو دودوتا چهارتا رو یاد بگیر انقد تئوریهای فضایی نده نگران بقیه نباش:دی مشکلات فیلم هیچ ربطی به این داستان سرایی ها و تئوری توطئه های شما نداره و فقط ضعف فیلم نامه هستش و اینکه جوکهاش به اون اندازه نتونست خنده دار از آب در بیاد. یه بحثی انداختی وسط که از اولش هم به بیراهه بوده و البته مضحک!
 
اینکه فیلم بطور کلی خوب در اومده یا نه یه بحثه، اینکه SJW روش تاثیرگذاشته و بخاطر هالیوود کرکتر سیاهپوست آورده یه بحث دیگه:D و البته کاملا غلط و ابلهانه:D شما اول برو دودوتا چهارتا رو یاد بگیر انقد تئوریهای فضایی نده نگران بقیه نباش:D مشکلات فیلم هیچ ربطی به این داستان سرایی ها و تئوری توطئه های شما نداره و فقط ضعف فیلم نامه هستش و اینکه جوکهاش به اون اندازه نتونست خنده دار از آب در بیاد. یه بحثی انداختی وسط که از اولش هم به بیراهه بوده و البته مضحک!
اینکه شد همون حرفای تکراری توی پستای قبلیت. حرف جدیدی نداری بزنی؟! :D من به ضعف فیلمنامه هم اشاره کردم اونجا که گفتم پر از کلیشه های سینمایی هست مثل اون زن کوماندو در صورتی که ما انتظار یه فیلم متفاوت و یونیک برای گیمرها رو داشتیم!
برو عمو جان من وقت ندارم بیام همه اینا رو دونه دونه واست توضیح بدم من AVGN رو از 2010 تا الان دارم دنبال میکنم برو وقت ما رو نگیر. :D
 
اینکه شد همون حرفای تکراری توی پستای قبلیت. حرف جدیدی نداری بزنی؟! :D من به ضعف فیلمنامه هم اشاره کردم اونجا که گفتم پر از کلیشه های سینمایی هست مثل اون زن کوماندو در صورتی که ما انتظار یه فیلم متفاوت و یونیک برای گیمرها رو داشتیم!
برو عمو جان من وقت ندارم بیام همه اینا رو دونه دونه واست توضیح بدم من AVGN رو از 2010 تا الان دارم دنبال میکنم برو وقت ما رو نگیر. :D
دقیقا چون دیدم داری در برابر فهمیدن مقاومت میکنی مجبور شدم دوباره همون حرفهای تکراری رو برات بزنم بلکه بفهمی چقدر صحبتات بی درپیکره:دی خوبه جوابی هم براشون نداری:دی من از اول هم از فیلمنامه دفاعی نکردم بلکه اطلاعات کاملا غلطت در مورد شخص جیمز و علایقش و ارتباطش با هالیوود رو توضیح دادم که کلا چرت و پرت تحویل دادی:دی آفرین منم از 2008 که توی گیم تریلرز بود دارم میبینیم الان مثلا این شد افتخار برات؟:دی اینطوری دل خودتو شاد میکنی؟:دی منم واقعا علاقه ندارم بیشتر از این یه بحث مسخره رو ادامه بدم:دی
 
  • Like
Reactions: che-jaleb
131945
کنترا: هارد کورپس(گروهان استوار)

سازنده :کونامی , پلتفرم:‌سگا جنسیس/مگا درایو , سال انتشار:۱۹۹۴
131946 131947 131948 131957

سلام خدمت همه ی رترو گیمر های فروم.
چند تا پست قبلی دیدم خیلی از میکرو بازا از کنترا نینتندو تعریف میکردن.
خودم بازیشا انجام دادم ولی به این نتیجه رسیدم یکم بازیش طبق معمول نینتندو گنگ و سخته.:Unsure:
این بازی که میبنید یکی از عناوین کنتراس که انحصارا روی سگا منتشر شده و گرافیک خیلی عالی و موزیک عالی و داستان عالی داره.

بازی ۴ تا شخصیت داره(ری(مرد) ، شینا(زن) ،براد(سایبورگ گرگنما) ، برانی(ربات)):Sniper:
داستان بازی مثل عناوین قبلی کاملا خطی نیست بلکه شما انتخاب حق انتخاب در بعضی نقاط دارید.
مرحله اول شما وارد شهر در اشوب ربات ها میشید که در باس فایت این مرحله با یک سایبورگ تروریست میجنگید و در آخر باید از بین تعقیب سایبورگ یا کمک به آزمایشگاه یکی را انتخاب کنید.
این انتخاب ها در مراحل بعدی و پایان بازی تاثیر جالبی داره به طوری که دوست دارید بازیا از اول برید و مراحل کشف نشده را ببینید.
دشمن اصلی شما هم در این بازی کلنل باهاموت ه یک جانباز جنگ بیگانگان که الان قصد داره کل دنیا را به زیر سلطه خودش در بیاره.:Twisted:
131951 131952
خط داستانی - کلنل باهاموت

از نظر گرافیکی بازی بسیار عالی طراحی شده.
صدا گذاری دارای متنوعه و در موقعیت موزیک مهیج مخصوصی پخش میشود.
کاراکتر های متنوع با قدرت های جالب و دشمنان گوناگون
حالت سه بعدی و چرخ های صفحه در مراحل بازی همگی گیم پلی را بسیار جذاب کرده اند.
131953 131956 131954 131955

امتیاز من بهش ۱۰/۱۰ به نظرم یه شاهکار نسل ۴ بازی:Thumbup:
 
آخرین ویرایش:
View attachment 131945
کنترا: هارد کورپس(گروهان استوار)

سازنده :کونامی , پلتفرم:‌سگا جنسیس/مگا درایو , سال انتشار:۱۹۹۴
View attachment 131946View attachment 131947View attachment 131948View attachment 131957

سلام خدمت همه ی رترو گیمر های فروم.
چند تا پست قبلی دیدم خیلی از میکرو بازا از کنترا نینتندو تعریف میکردن.
خودم بازیشا انجام دادم ولی به این نتیجه رسیدم یکم بازیش طبق معمول نینتندو گنگ و سخته.:Unsure:
این بازی که میبنید یکی از عناوین کنتراس که انحصارا روی سگا منتشر شده و گرافیک خیلی عالی و موزیک عالی و داستان عالی داره.

بازی ۴ تا شخصیت داره(ری(مرد) ، شینا(زن) ،براد(سایبورگ گرگنما) ، برانی(ربات)):Sniper:
داستان بازی مثل عناوین قبلی کاملا خطی نیست بلکه شما انتخاب حق انتخاب در بعضی نقاط دارید.
مرحله اول شما وارد شهر در اشوب ربات ها میشید که در باس فایت این مرحله با یک سایبورگ تروریست میجنگید و در آخر باید از بین تعقیب سایبورگ یا کمک به آزمایشگاه یکی را انتخاب کنید.
این انتخاب ها در مراحل بعدی و پایان بازی تاثیر جالبی داره به طوری که دوست دارید بازیا از اول برید و مراحل کشف نشده را ببینید.
دشمن اصلی شما هم در این بازی کلنل باهاموت ه یک جانباز جنگ بیگانگان که الان قصد داره کل دنیا را به زیر سلطه خودش در بیاره.:Twisted:
View attachment 131951 View attachment 131952
خط داستانی - کلنل باهاموت

از نظر گرافیکی بازی بسیار عالی طراحی شده.
صدا گذاری دارای متنوعه و در موقعیت موزیک مهیج مخصوصی پخش میشود.
کاراکتر های متنوع با قدرت های جالب و دشمنان گوناگون
حالت سه بعدی و چرخ های صفحه در مراحل بازی همگی گیم پلی را بسیار جذاب کرده اند.
View attachment 131953View attachment 131956View attachment 131954View attachment 131955

امتیاز من بهش ۱۰/۱۰ به نظرم یه شاهکار نسل ۴ بازی:Thumbup:
حاضرم شرط ببندم کنتراهای میکرو رو بازی نکردی! بنظر من کنتراهای میکرو یه حالت رامبو-گونه و بزرگسالانه ای داشتن درحالیکه کنتراهای نسل 4 حالا چه جنسیس چه سوپرنینتندو یه خرده کارتونی شده بودن و اون حس خفن رو نداشتن. بعلاوه سرعت گیمپلی این نسخه ها بنظر من بیش از حد زیاد بود و تمرکز زیادی می طلبید درحالیکه سرعت کنتراهای میکرو بالانس بود. من اینطوری امتیاز میدم: :D
Super C 10/10
Contra 9/10
Contra Force 8/10
Contra III: The Alien Wars 0/10
Contra: Hard Corps 0/10


حالا اینا بکنار من خودم تا مدت ها اصلا نمیدونستم کنتراهای میکرو در واقع پورت از نسخه آرکید بودن. نسخه آرکید هم خیلی باحاله توصیه میکنم کنترای واقعی رو اینجا تجربه کنید:
e0097a_080_contra.gif_875081608.gif
 
  • Like
Reactions: residen
Contra: Hard Corps 0/10
0=((
به نظرتون عدد صفر یکم ناحقی نیست ؟
ینی چون فقط بازی گرافیکش فانتزی یا کارتونیه امتیازش 0ه ؟
پس موزیک ها،افکت های گرافیکی و خط داستانی جالبش چی میشه؟:Thinking:
سازنده های این بازی ژاپنی ها هستن که همیشه تو کار هاشون خلاقن اگه قرار بود تو هر نسخه بازی ۲ تا کاراکتر (به قول شما رامبو گونه) میزاشتن که فقط در جنگل ها حرکت میکردن و به چندتا ادم شلیک میکردن و هیچ چیز جدیدی اتفاق نمی افتاد که کنترا به یه گیم کپی پیست شده تبدیل میشد و مسلما به کلی طرفداراشا از دست میداد.
 
آخرین ویرایش:
کنسول بازی میکرو مدل PSII

این دیگه چه آشغالیه
واسه گول زدن بچه زیر 3 سال که بهش بگی واست آخرین مدل پلی استیشن خریدم! حالشو ببر! =))
:D

کنسول بازی میوی مدل JOY SPORTS
اینم لابد واسه اینکه بگی برات آخرین مدل Wii رو خریدم! :Laughing:
کاش جای این زباله جات چهارتا کنسول رترو درست و حسابی میاوردن!
 
آخرین ویرایش:
سری بازی Tomba از کنسول PS1

220px-Tomba%21_NTSC.png
220px-Tomba%21_2_-_The_Evil_Swine_Return_Coverart.png


این بازی زیبا در دو شماره روی کنسول پلی استیشن یک عرضه شد. در ظاهر و در نگاه اول این بازی ممکنه به نظر برسه این بازی همون سبک سکو بازی و حرکت افقی در صفحه باشه اما در حقیقت سبک بازی سکو بازی-ماجراجویی (و تا حدی نقش آفرینی) هستش که همراه با اکشن مناسب بازی و موسیقی تقریبا قابل قبول بازی تجربه شیرینی رو به ارمغان میاره. البته این بازی از عناوین مشهور این کنسول نبود شاید به این دلیل که بازی 2.5 بعدی بود و در اون زمان که PS1 عملا داعیه بازیهای 3 بعدی رو داشت قدری تو ذوق میزد و بنابراین بازار خوبی پیدا نکرد! اما بعدها این مطلب از قدرت این بازی چیزی رو کم نکرد.
گیم پلی بازی به شدت قدرتمنده و آیتمهای فراوان و صد در صد متنوع بازی چه اونهایی که به طور مشخص با انجام ماموریت ها به دست میان و چه اونهایی که به طرز عجیبی فوق العاده مخفی هستند به عمق گیم پلی اضافه می کنند. واقعا باید ساعات زیادی رو صرف کنید تا مراحل رو پیش ببرید. البته این مورد می تونه منفی هم تلقی بشه: به این معنی که خیلی اوقات به دلیل تعدد بیش از حد مواردی که برای ادامه بازی نیاز دارید اون قدر سردرگم میشید که مجبورید خیلی از مراحل رو بالا و پایین کنید تا قادر به پیشرفت بازی بشید و به نوعی در بازی گم میشید! البته وقتی با مکانیسم بازی آشنا بشید این مورد کمتر اتفاق میفته (ولی از بین نمیره). با این وجود با درک خلاقیت طراحی مراحل و پازلها، دلیل کافی برای ادامه بازی وجود خواهد داشت.
گرافیک بازی محشره. هر منطقه از بازی دارای طراحی و ویژگیهای منحصر به فرد اون مرحله هستش و انصافا بازیکن رو راضی می کنه. از زیبایی بازی (البته در نوع خودش) هر چی بگیم کم گفتیم.
از لحاظ کنترل شخصیت بازی و انجام انواع حرکات هم بازی خوب عمل میکنه و شاید غیر از پرش ها که تا حدودی حالت شناور گونه دارند و ابتدا قدری باید تمرین کرد تا تمرکز کافی بدست بیاد بقیه به خوبی قابل انجام هستند.
در نهایت امتیاز این بازی با توجه به نقاط قوت و ضعف به نظر 8 تا 9 می تونه باشه. انجام این بازی رو به دوست داران این سبک توصیه می کنم.

latest
 
آخرین ویرایش:
132001

Samus در آخر بازی متروید میکرو بعد از زدن باس اخر mother brain که خودش رو واسه بازیباز لُخت میکنه. و اینجاست که تازه پلیرهای اون دوره فهمیدن ساموس زن بوده. حالا خوبه این بازی تو ایران بدلیل خطی نبودن و پیچیدگی مراحل طرفدار چندانی نداشت. وگرنه نمیتونم تصور کنم تو اون شرایط اجتماعی-سیاسی بسته و خفقان آور دهه 70 این کار ساموس چه تاثیری میتونست روی ناخودآگاه پلیرهای ایرانی بزاره. چه خوابایی که با این تصویر لُخت ساموس نمیدیدن بعدها. =)) چه خیالپردازی های شیرین و خوش مزه که نمیکردن (با طعم توت فرهنگی) =))واقعا سازنده بیشرف خجالت نکشیده. مگه داری پورنوگرافی میسازی بیشرف؟! بیشرف! :D=))
 
View attachment 132001

Samus در آخر بازی متروید میکرو بعد از زدن باس اخر mother brain که خودش رو واسه بازیباز لُخت میکنه. و اینجاست که تازه پلیرهای اون دوره فهمیدن ساموس زن بوده. حالا خوبه این بازی تو ایران بدلیل خطی نبودن و پیچیدگی مراحل طرفدار چندانی نداشت. وگرنه نمیتونم تصور کنم تو اون شرایط اجتماعی-سیاسی بسته و خفقان آور دهه 70 این کار ساموس چه تاثیری میتونست روی ناخودآگاه پلیرهای ایرانی بزاره. چه خوابایی که با این تصویر لُخت ساموس نمیدیدن بعدها. =)) چه خیالپردازی های شیرین و خوش مزه که نمیکردن (با طعم توت فرهنگی) =))واقعا سازنده بیشرف خجالت نکشیده. مگه داری پورنوگرافی میسازی بیشرف؟! بیشرف! :D=))
x_x:Laughing::Laughing::Laughing::Laughing: همین طوره. اتفاقا به طور عمدی می خواستند بازیکن رو در آخر بازی غافلگیر کنند چون از اول تصور بازیکن به مرد بودن شخصیت اصلی بوده!!! ای دل غافل!!:wow: بماند که اون وقتها بعضی ها دنبال یافتن موارد مخفی آنچنانی!! مثلا تو بازی مورتال کامبت سگا بودند!!:Hurted1:
 
360


سلام
هالف لایف ها رو بلاخره تموم کردم البته دو dlc هاش مونده. در وهله ی اول علاقه والو به طراحی مراحلی که گیمر رو مجبور میکنه روی لبه سطح ها راه بره جالبه! یعنی در طول مسیر چندین بار خودتو میبینی که داری یا از روی لوله های باریک حرکت میکنی یا لبه ی سقف خونه ها یا صخره ها و این حسی که ممکنه هر ان بیفتی پایین! از لحاظ داستانی بسیار بازی گنگه و روایت جالبی هم نداره، مخصوصا قسمت دوم که بازی از اون حالت کلاسیکش خارج میشه و ادم انتظار داره با دنیا و شخصیت ها بیشتر اشنا بشه.بازی در طول داستان چندان انگیزه ای خاصی به ادم نمیده برای کارهایی که داره انجام میده. شاید دلیلش صامت بودن کارکتره که ما نمیفهمیم واقعا مقصود و میل درونیش از انجام این کارها چیه و حتی شخصیت های داستان هم با دیالوگ هاشون انچنان تعریفی از کارکتر بازی نمیدن. گیم پلی بازی و طراحی مراحل خیلی خلاقانه است ولی خشکه! بازم بیشتر قسمت دوم اینطوریه. شوتینگ بازی از حالت مهارتی خارج میشه و بیشتر گان پلی بازی تمرکزش رو از روی شوتینگ برمیداره و میذاره روی قابلیت های شوتینگ بازی یعنی شما مهم نیست چطوری شلیک میکنی مهم اینه که با چی شلیک میکنی! بازی بنظر دنیای غنی ای داره و حداقل انتظار داشتم توی قسمت دوم به اون پرداخته بشه که متاسفانه سه چهارم بازی خیلی بیخود به نجات یک ادم که برای من شخصا هیچ اهمیت نداشت میگذره! و باقی هم تا میاد بازی جون بگیره سروکله یکی پیدا میشه با رمزو راز صحبت میکنه و بازی تموم میشه! درکل از نسخه ی اول خیلی بیشتر لذت بردم.
8 از ١٠
 
360


سلام
هالف لایف ها رو بلاخره تموم کردم البته دو dlc هاش مونده. در وهله ی اول علاقه والو به طراحی مراحلی که گیمر رو مجبور میکنه روی لبه سطح ها راه بره جالبه! یعنی در طول مسیر چندین بار خودتو میبینی که داری یا از روی لوله های باریک حرکت میکنی یا لبه ی سقف خونه ها یا صخره ها و این حسی که ممکنه هر ان بیفتی پایین! از لحاظ داستانی بسیار بازی گنگه و روایت جالبی هم نداره، مخصوصا قسمت دوم که بازی از اون حالت کلاسیکش خارج میشه و ادم انتظار داره با دنیا و شخصیت ها بیشتر اشنا بشه.بازی در طول داستان چندان انگیزه ای خاصی به ادم نمیده برای کارهایی که داره انجام میده. شاید دلیلش صامت بودن کارکتره که ما نمیفهمیم واقعا مقصود و میل درونیش از انجام این کارها چیه و حتی شخصیت های داستان هم با دیالوگ هاشون انچنان تعریفی از کارکتر بازی نمیدن. گیم پلی بازی و طراحی مراحل خیلی خلاقانه است ولی خشکه! بازم بیشتر قسمت دوم اینطوریه. شوتینگ بازی از حالت مهارتی خارج میشه و بیشتر گان پلی بازی تمرکزش رو از روی شوتینگ برمیداره و میذاره روی قابلیت های شوتینگ بازی یعنی شما مهم نیست چطوری شلیک میکنی مهم اینه که با چی شلیک میکنی! بازی بنظر دنیای غنی ای داره و حداقل انتظار داشتم توی قسمت دوم به اون پرداخته بشه که متاسفانه سه چهارم بازی خیلی بیخود به نجات یک ادم که برای من شخصا هیچ اهمیت نداشت میگذره! و باقی هم تا میاد بازی جون بگیره سروکله یکی پیدا میشه با رمزو راز صحبت میکنه و بازی تموم میشه! درکل از نسخه ی اول خیلی بیشتر لذت بردم.
8 از ١٠

s-l300.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or