امتیاز بازی Splinter Cell: Blacklist

hosein me

کاربر سایت
Splinter-Cell-Blacklist.jpg





درود خوب اولین امتیاز بازی هم منتشر شد
برای شروع خوب بود امیدوارم میتا بره بالای 87

IGN:92

IGN – 9.2\10
MondoXbox – 9.2\10
God is a Geek – 9\10
Post Arcade (National Post) – 9\10
Game Informer – 9\10
EGM – 9\10
The Globe and Mail (Toronto) – 9\10
Polygon – 8.5\10
Official Xbox Magazine – 8.5\10
Eurogamer Italy 8\10
4Players.de 8\10
Official Xbox Magazine UK 8\10
GameSpot 8\10
VideoGamer 8\10
Eurogamer – 8\10
Gameblog.fr – 7\10
Edge Magazine – 6\10
95391824946429528199.jpg


شکه کننده!
دارای افکت های صوتی بسیار بالا
قابلیت ارتباط قوی برای بخش مولتی پلیر آنلاین
دارای بخش مولتی و بازی عالی چند نفره

47684080217877408570.jpg
 
آخرین ویرایش:
خب زمانی که MGS3 اومد هم هنوز زمانش نرسیده بود که واجب باشه حتما گیم پلی رو تغییر بدن. حالا SC زودتر این کارو کرد دستش درد نکنه ولی بازم دلیلی نمیبینم که قبول کنم گیم پلی MGS ضعف داشته :biggrin1: فقط سازنده تشخیص داده بود که هنوز گیم پلی کلاسیک جوابگو هست و نیازی به مدرن سازی نداره. (که جواب هم داد. اگه جواب نمیداد بازی اون همه نقد مثبت نداشت و همه ایراد میگرفتن :biggrin1:)

هرچی در ادامه میگم صرفا نظرشخصی:d

من خودم MGS 3 رو فوق العاده دوست دارم و معتقدم هیچ بازی نتونسته از نظر داستانی سرایی و شخصیت سازی به اون خوبی عمل بکنه.ولی باید قبول بکنیم گیم پلی MGS 3 حتی در زمان خودش فوق العاده منسوخ بود و انجام دادنش عذاب آور.اینکه کوجیما فکر کرده اون مکانیزم های قدیمی اون موقع هنوز جواب میدادن دلیل بر این نمیشه که درست فکر کرده باشه.این نقدها و واکنش های مثبت هم فک کنم بخاطر همون فاکتورهایی باشه که بالا چند تاییشون رو گفتم.بنظرم MGS 3 از بعد مکانیزم های گیم پلی یه شکست کامل بود.
 
جالبیش این جاست MGS3 وقتی نسخه Subsistence ـش اومد زد خیلی چیزا رو هم عوض کردا:دی بعد میگن منسوخ شده نبود! عزیزان من قبول کنید سری MGS تنها نقطه ضعفش گیم‌پلیش بوده ولی الان کوجیما رو این هم کار کرده و دیدین که کاری کرده این ضعف طی MGS4 و این یکی که قراره بیاد داره تبدیل به حسن میشه! دیگه این یه چیز بدیهیه. گیم پلی MGS3 اگه منسوخ شده نبود عهد خودش سال بعدش که Subsistenceـش اومد تغییراتش خیلی کمتر باید می بود.
خب منم میگم یکی از پایه گذاران این سبکه ولی سهمش از بقیه بیشتره و اصلی ترینشون هست
اصلی ترین رو اگه بخوای حساب کنی باید ببینی کدومشون بیشترین مرید رو داشتن و کدوم منبع الهام بیشتری بوده، که مطمئناً Thief میشه. MGS شاهکاره قبول؛ ولی خیلی پروژه ی شخصی و عجیبی هست، نه این که ضعفه ها این چیزی که گفتم!:دی یه جوریه که نمی تونه الهام بخش باشه زیاد.
خب من حرفم اینه که تا وقتی که قصد بازی اینه که همه نوع مخاطبی رو به خودش جذب کنه نمیتونه تو اون سبک اصلی خودش نهایت پیشرفت رو بدست بیاره چون دیگه تمرکزشون رو یه سبک نیست. و یه سرس موارد این دو سبک هم با هم تضاد دارن.
مشکل اینجاست این چیزا دیگه جواب نمیده! اگر اینطور بود ما باید هنوز منتظر تعداد بی شماری Classic RPG در دست ساخت می بودیم! ولی بعضی از سبک ها هستند که بعد از گذر از پیکشون دیگه احیا نمیشن؛ مدل کلاسیک SC دیگه جوابگو نبود و باید از فرمول های موفق این نسل مثه DX:HR و Dishonored و خیلی های دیگه پیروی می کرد. هر چند الانشم مخفی کاریش خیلی خوبه و با توجه به تغییری که دادن می تونیم انتظار داشته باشیم سری بتونه خودش رو از این دید دیگه ای احیا کنه.
 
آخرین ویرایش:
من خودم MGS 3 رو فوق العاده دوست دارم و معتقدم هیچ بازی نتونسته از نظر داستانی سرایی و شخصیت سازی به اون خوبی عمل بکنه.ولی باید قبول بکنیم گیم پلی MGS 3 حتی در زمان خودش فوق العاده منسوخ بود و انجام دادنش عذاب آور.اینکه کوجیما فکر کرده اون مکانیزم های قدیمی اون موقع هنوز جواب میدادن دلیل بر این نمیشه که درست فکر کرده باشه.این نقدها و واکنش های مثبت هم فک کنم بخاطر همون فاکتورهایی باشه که بالا چند تاییشون رو گفتم.بنظرم MGS 3 از بعد مکانیزم های گیم پلی یه شکست کامل بود.
قبول دارم:dولی Snake Eater فقط از نظر دوربین مشکل داشت:dتوی نسخه های قبلی شاید تغییر نمای دوربین خیلی لازم نبود،ولی توی Snake Eater با توجه به باس ها و استتار و کلا گیم پلی بازی تغییر نمای دوربین به قدری لازم بود که کوجیما مجبور شد نسخه Subsistence رو بده بیرون که کلا علاوه بر درست شدن دوربین،مولتی پلیر هم بهش اضافه شد!به طوری که متای Snake Eater از 91 به 94 تو نسخه Subsistence افزایش پیدا کرد:dاین نسخه هیچ ایرادی نداشت از نظر من.
اصلی ترین رو اگه بخوای حساب کنی باید ببینی کدومشون بیشترین مرید رو داشتن و کدوم منبع الهام بیشتری بوده، که مطمئناً Thief میشه. MGS شاهکاره قبول؛ ولی خیلی پروژه ی شخصی و عجیبی هست، نه این که ضعفه ها این چیزی که گفتم!
biggrin1.gif
یه جوریه که نمی تونه الهام بخش باشه زیاد.
من هیچ نسخه ای از Thief بازی نکردم(منگر الهام بخش نبودن MGS هم نیستم:d)ولی فک نکنم بازی های زیادی از Thief الهام گرفته باشن که شاید مطرح ترینشون Dishonored باشه.
سری MGS تنها نقطه ضعفش گیم‌پلیش بوده
بهتره بگیم نقطه قوتش نبوده تا اینکه نقطه ی ضعفش بوده باشه:dشاید به اندازه بقیه ویژگی ها توی مطرح کردن MGS سهم نداشته باشه ولی نمیشه نقطه ضعفشه!
 
آخرین ویرایش:
عجب تاپيك مفرحي شده .:d
MGS3 اگر گيم پليش منسوخ شده بود چه جوري شده كه متاش 91 هست و 10 تا نمره كامل داره مگه ميشه يه بازي با گيم پلي منسوخ شده كه يكي از بخش هاي مهم بازي هست همچين متاي بالايي رو كسب كنه.
جالبيه قضيه اونجا خودش رو نشون ميده كه عده اي كه ادعا ميكنن mgs اين جوريه براي گيم پلي بازيي غش و ضعف ميرن كه داره بين متا 83 ،82 دست و پا ميزنه!!!!!! mega lol
 
هرچی در ادامه میگم صرفا نظرشخصی:d

من خودم MGS 3 رو فوق العاده دوست دارم و معتقدم هیچ بازی نتونسته از نظر داستانی سرایی و شخصیت سازی به اون خوبی عمل بکنه.ولی باید قبول بکنیم گیم پلی MGS 3 حتی در زمان خودش فوق العاده منسوخ بود و انجام دادنش عذاب آور.اینکه کوجیما فکر کرده اون مکانیزم های قدیمی اون موقع هنوز جواب میدادن دلیل بر این نمیشه که درست فکر کرده باشه.این نقدها و واکنش های مثبت هم فک کنم بخاطر همون فاکتورهایی باشه که بالا چند تاییشون رو گفتم.بنظرم MGS 3 از بعد مکانیزم های گیم پلی یه شکست کامل بود.
نظر شخصی شما محترم ولی دلیل نمیشه به عنوان حقیقت قبولش کنیم :دی
اصولا بازی ای که گیم پلیش فوق العاده منسوخ باشه و از بعد مکانیزم های گیم پلی یه شکست کامل باشه هیچوقت به خاطر داستان سرایی و شخصیت سازی و... واکنش های کاملا مثبت نمی بینه.
اصلا کسی میتونه چند تا نقد معتبر ارائه بده که به وضوح گفته باشن گیم پلی منسوخ هست یا ایراد های بزرگی داره؟! یا در این مورد هم بچه های BC پرده از این حقیقت پنهان برداشتن؟ :دی
در ضمن گیم پلی فقط دوربین و کنترل شخصیت نیست [2]
جالبیش این جاست MGS3 وقتی نسخه Subsistence ـش اومد زد خیلی چیزا رو هم عوض کردا:biggrin1: بعد میگن منسوخ شده نبود! عزیزان من قبول کنید سری MGS تنها نقطه ضعفش گیم‌پلیش بوده ولی الان کوجیما رو این هم کار کرده و دیدین که کاری کرده این ضعف طی MGS4 و این یکی که قراره بیاد داره تبدیل به حسن میشه! دیگه این یه چیز بدیهیه. گیم پلی MGS3 اگه منسوخ شده نبود عهد خودش سال بعدش که Subsistenceـش اومد تغییراتش خیلی کمتر باید می بود.

اصلی ترین رو اگه بخوای حساب کنی باید ببینی کدومشون بیشترین مرید رو داشتن و کدوم منبع الهام بیشتری بوده، که مطمئناً Thief میشه. MGS شاهکاره قبول؛ ولی خیلی پروژه ی شخصی و عجیبی هست، نه این که ضعفه ها این چیزی که گفتم!:biggrin1: یه جوریه که نمی تونه الهام بخش باشه زیاد.
این خیلی چیزا دقیقا چیا بودن؟ :دی بله نسخه ی Subsistance خیلی ویژگی ها داشت که در باب گیم پلی فقط اضافه شدن دوربین Third Person بود و بس. فقط هم به خاطر همین مورد نبود که نسخه ی Subsistance داد بیرون. ویژگی های زیادی داشت که مربوط به چیزای دیگه ای بود مثل بخش آنلاین و...
اینجوری که میگی گیم پلی منسوخ بود و Subsistance تغییرات زیادی ایجاد کرد کم کم دارم شک میکنم به اینکه اصلا تا حالا MGS بازی کردی یا نه؟ :دی
در ضمن گیم پلی فقط دوربین و کنترل شخصیت نیست [3]

گفتم که MGS چون یه جورایی خاص هست به صورت مستقیم الگو گرفتن ازش خیلی سخت هست ولی المان های بازی تاثیرشون رو روی این سبک گذاشتن به اندازه کافی :دی
مشکل اینجاست این چیزا دیگه جواب نمیده! اگر اینطور بود ما باید هنوز منتظر تعداد بی شماری Classic RPG در دست ساخت می بودیم! ولی بعضی از سبک ها هستند که بعد از گذر از پیکشون دیگه احیا نمیشن؛ مدل کلاسیک SC دیگه جوابگو نبود و باید از فرمول های موفق این نسل مثه DX:HR و Dishonored و خیلی های دیگه پیروی می کرد. هر چند الانشم مخفی کاریش خیلی خوبه و با توجه به تغییری که دادن می تونیم انتظار داشته باشیم سری بتونه خودش رو از این دید دیگه ای احیا کنه.
باز این جواب قابل قبول تر هست :دی
 
با توجه به بحثی که پیش اومده دیدم اگه وارد بحث بشم باید طرفدارای SC جمع کنن برن . واسه همین وارد نمیشم :دی

حالا الان کار دارم عصر بر میگردم اگه همچنان در گمراهی بودین هدایتتون میکنم :دی

بهنام ادامه بده هرجا نیاز بود ندا بده بیام :دی
 
در ضمن گیم پلی فقط دوربین و کنترل شخصیت نیست [3]
پس چیه گیم پلی؟:دی وقتی دوربین و کنترل شخصیت تغییر می کنه خیلی چیزهای دیگه هم خواه نا خواه تغییر میکنه.والله من کم آوردم:دی باشه گیم پلی شخصیت پردازی، داستان؛ کات سین هم داره اصاً.:دی
جالبيه قضيه اونجا خودش رو نشون ميده كه عده اي كه ادعا ميكنن mgs اين جوريه براي گيم پلي بازيي غش و ضعف ميرن كه داره بين متا 83 ،82 دست و پا ميزنه!!!!!! mega lol
به طور صریح این چیزی که شما گفتی میشه همون دست و پا زدن چون همه ما از کیفیت MGS تو همه موراد غیر گیم پلی به نیکی و خوبی یاد کردیم پس یاد بگیرید قبل این که مزه بریزید فقط سعی کنید پستا رو بخونید تا بفهمید بقیه چی میگن.
من هیچ نسخه ای از Thief بازی نکردم(منگر الهام بخش نبودن MGS هم نیستم)ولی فک نکنم بازی های زیادی از Thief الهام گرفته باشن که شاید مطرح ترینشون Dishonored باشه.
راستش المان هایی که Thief معرفی کرد و ایده هایی که داد الهام بخش سری SC و تمام کلون های سری SC و سری Hitman شد. Dishonored از کل پکیج ـه Thief استفاده کرد ولی خب استانداردسازی گیمپلی این سبک از Thief شروع شد.
 
Daedalus
پستت كه ارزش نقل قول نداره
اما چون راجب مزه پروني گفتي بهتر بدوني هيچ چيز با مزه تر از منسوخ ناميدن گيم پلي بازيي كه متاش 91 هست وجود نداره و درعين حال دفاع از بازيي كه متاش 82 ، به قول يكي از دوستان اشعاري كه داري ميگي only on bazicenter .
 
Daedalus
پستت كه ارزش نقل قول نداره
اما چون راجب مزه پروني گفتي بهتر بدوني هيچ چيز با مزه تر از منسوخ ناميدن گيم پلي بازيي كه متاش 91 هست وجود نداره و درعين حال دفاع از بازيي كه متاش 82 ، به قول يكي از دوستان اشعاري كه داري ميگي only on bazicenter .
اینجا داریم مثل چند تا انسان متمدن، بحث مسالمت آمیز انجام میدیم. اگه امثال شما بذارن. حرفی داری بزن، نداری بیخود جو رو متشنج کن.

اگر هم خیلی متا دوست داری، بالاترین SC متاش 94ـه از 70 نقد، بالاترین متال گیر متاش 96ـه از 42 نقد. MGS نقطه قوتش داستانشه و SC گیم پلیش. با مقایسه دو تا میانگین، خیلی راحت میشه فهمید کدوم بازی گیم پلی مخفی کاری بهتری داشته.
 
پس چیه گیم پلی؟:دی وقتی دوربین و کنترل شخصیت تغییر می کنه خیلی چیزهای دیگه هم خواه نا خواه تغییر میکنه.والله من کم آوردم:دی باشه گیم پلی شخصیت پردازی، داستان؛ کات سین هم داره اصاً.:دی
گیم پلی شامل خیلی چیزا میشه :دی لول دیزاین، هوش مضنوعی، موارد مختلفی که مکانیزم گیم پلی بازی رو شکل میدن مثل همون سیستم استتار، گجت های مختلف، کاورگیری و خیلی موارد دیگه همه جزو گیم پلی محسوب میشن که دوربین و کنترل شخصیت هم یکی از ایناست.

وقتی میگی گیم پلی ضعف داشته یا منسوخ شده یا هرچی داری کل این موارد رو زیر سوال میبری اونم به خاطر چی؟ اینکه دوربین Third Person نداشته! بازی هم سبکش مخفی کاری بوده، شوتر نبود که دوربینش رو ضعف در نظر بگیریم.
از همه این حرفها گذشته این بامبول هایی که سر گیم پلی MGS داره در میاد تماما Only on BaziCenter هستن و هیچ ریشه ای هم ندارن و به هیچ وجه هم قابل اثبات نیستن. واقعا اینجا اولین جایی هست که میبینم کسی کلمات "منسوخ" ، "ضعیف" ، "عذاب آور" و "شکست کامل" رو در مورد گیم پلی MGS3 به کار ببره.
باز هم میگم بازی ای که گیم پلیش ایراد داشته باشه اون هم به این شدت محاله که ااون همه تحویل گرفته بشه و به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ ازش اسم ببرن. مگر اینکه بخواید بگید همه ی دنیا خرن فقط ما میفهمیم :دی
 
اگر هم خیلی متا دوست داری، بالاترین SC متاش 94ـه از 70 نقد، بالاترین متال گیر متاش 96ـه از 42 نقد. MGS نقطه قوتش داستانشه و SC گیم پلیش. با مقایسه دو تا میانگین، خیلی راحت میشه فهمید کدوم بازی گیم پلی مخفی کاری بهتری داشته.
با پست اون دوستمون کاری ندارم چون نخوندمش من فقط جواب این قسمت رو میدم .

گیمپلی MGS3 و ماقبلش نقطه ضعف نبودن فقط مدرنیزه نشده بودن به قول غربیا با اینکه من و طرفدارای MGS خیلی دوست داشتیم و اصلا با این قضیه موافق نیستم فقط با سلیقه این غربیا (!) جور نبود که جور شد . در مورد مخفی کاری هم دقیقا مثل Sc بستگی به خودت داره که چجوری بری بازی رو . MGS رو میتونی جوری مخفی کاری بری که از 10 تا sc مخفی تر بشه :دی

در مورد مابقی مسائل ( نه فقط داستان بلکه همه چیز :دی) هم دیگه خودتم میدونی قضیه چیه و نیازی به توضیح نیست :دی اگه تعداد متای بازیای قدیمی رو بخایم حساب کنیم که کار خیلی پیچیده میشه و متای تمام بازیا میره زیر سوال :دی پس همون 96 و 94 بگیم بهتره :دی

پ.ن : خوب حالا یکی یکی بیاین جلو :دی
 
آخرین ویرایش:
اگر نگیم دوربین و کنترل شخصیت توی یه بازی اکشن/ادونچر سوم شخص پایه بازی محسوب نمیشه،دروغ گفتیم.استتار و گجت و کاورگیری و "موارد مختلف" به واسطه همین دوتا قابل استفاده میشن.یعنی تقریبا دوربین و کنترل شخصیت بیس اصلی یه بازی تو این سبک رو تشکیل میده.اگر MGS 3 نقد خوب داشته،نقد بد هم داشته که اتفاقا توی همین نقد های منفی هم به مشکلات گیم پلی اشاره شده.اینکه اکثریت از گیم پلی بازی راضی بودن و بهش نمره خوبی دادن باعث نمیشه اقلیت به کلی نادیده گرفته بشه.

پ.ن:این قضیه Only On Bazicenter مسخره بازی جدیده که راه افتاده.کسی بخواد نظر بده باید بره کامنت ملت تو سایتای خارجی(ترجیحا GAF)رو بخونه بعد بیاد اینجا نظر بده بلکه مورد قبول واقع بشه؟!ادامه ندید این بحث رو خواهشا.
 
اینجا داریم مثل چند تا انسان متمدن، بحث مسالمت آمیز انجام میدیم. اگه امثال شما بذارن. حرفی داری بزن، نداری بیخود جو رو متشنج کن.

اگر هم خیلی متا دوست داری، بالاترین SC متاش 94ـه از 70 نقد، بالاترین متال گیر متاش 96ـه از 42 نقد. MGS نقطه قوتش داستانشه و SC گیم پلیش. با مقایسه دو تا میانگین، خیلی راحت میشه فهمید کدوم بازی گیم پلی مخفی کاری بهتری داشته.
اگر انسان هاي متمدن باقي مانده روي زمين شما و دوستانتون هستيد كه بدا به حال وروز تمدن و انسانيت.
در مورد متا هم كه خب تازه اين اختلاف 2نمره اي مربوط به گذشه هاي دور الان كه اختلاف خيلي بيشتر از 96 و 94 شده، جوري ip محبوب شما سقوط كرده كه ...
هر بازيكناني منصفي به راحتي تشخيص ميده كه mgs چه در گذشته و بيشتر ازاون در شرايط كنوني بسيار فاصله گرفته از sc جوري كه مقايسشون توهين به mgs هست.
 
اگر نگیم دوربین و کنترل شخصیت توی یه بازی اکشن/ادونچر سوم شخص پایه بازی محسوب نمیشه،دروغ گفتیم.استتار و گجت و کاورگیری و "موارد مختلف" به واسطه همین دوتا قابل استفاده میشن.یعنی تقریبا دوربین و کنترل شخصیت بیس اصلی یه بازی تو این سبک رو تشکیل میده.اگر MGS 3 نقد خوب داشته،نقد بد هم داشته که اتفاقا توی همین نقد های منفی هم به مشکلات گیم پلی اشاره شده.اینکه اکثریت از گیم پلی بازی راضی بودن و بهش نمره خوبی دادن باعث نمیشه اقلیت به کلی نادیده گرفته بشه.

پ.ن:این قضیه Only On Bazicenter مسخره بازی جدیده که راه افتاده.کسی بخواد نظر بده باید بره کامنت ملت تو سایتای خارجی(ترجیحا GAF)رو بخونه بعد بیاد اینجا نظر بده بلکه مورد قبول واقع بشه؟!ادامه ندید این بحث رو خواهشا.
گفتم بازی شوتر نبوده که دوربین مهم ترین قسمتش باشه. همون دوربین کلاسیک به لطف کارگردانی عالی هیچ مشکلی ایجاد نمیکرد.
به هر حال اکثریت از گیم پلی کاملا راضی بودن و هیچ مشکلی باهاش نداشتن. اگه شما دوست نداشتی مشکل از خودته یا مسئله سلیقته که خوشت نیومده از گیم پلیش و نظرت رو در بهترین حالت به عنوان نظر شخصی میتونیم بهش احترام بذاریم ولی وقتی پای فکت تعیین کردن باشه نظر شخصی کفایت نمیکنه و باید رفت سراغ چیزای معتبرتر.

بحث از نظر من تمومه.
 
با پست اون دوستمون کاری ندارم چون نخوندمش من فقط جواب این قسمت رو میدم .

گیمپلی MGS3 و ماقبلش نقطه ضعف نبودن فقط مدرنیزه نشده بودن به قول غربیا با اینکه من و طرفدارای MGS خیلی دوست داشتیم و اصلا با این قضیه موافق نیستم فقط با سلیقه این غربیا (!) جور نبود که جور شد . در مورد مخفی کاری هم دقیقا مثل Sc بستگی به خودت داره که چجوری بری بازی رو . MGS رو میتونی جوری مخفی کاری بری که از 10 تا sc مخفی تر بشه :دی

در مورد مابقی مسائل ( نه فقط داستان بلکه همه چیز :دی) هم دیگه خودتم میدونی قضیه چیه و نیازی به توضیح نیست :دی اگه تعداد متای بازیای قدیمی رو بخایم حساب کنیم که کار خیلی پیچیده میشه و متای تمام بازیا میره زیر سوال :دی پس همون 96 و 94 بگیم بهتره :دی

پ.ن : خوب حالا یکی یکی بیاین جلو :دی
نمیشه همه چیز رو به بهانه شرقی پسند بودن و ژاپنی بودن توجیه کرد:دی الان اینکه اسنیک تا سال 2008 کلا Sneak کردن نداشت (نمیتونست نشسته راه بره!:دی مینشستی، وقتی جهت جلو میدادی میخوابید رو زمین!!) خو قطعا یه ضعفه. یا اینکه دو قدم جلوترت رو بیشتر نتونی ببینی؟ یعنی میگی این چیزا برا شرقیا عادیه!؟ به فرض عادی باشه؛ ای بازی که قرار نیست فقط برا شرقیا عرضه بشه! اگه هست، چرا توی غرب هم ریلیز میشه؟
در مورد مخفی کاری که میگی به خودت بستگی داره؛ ما همین حرفا رو سر Blacklist زدیم، گفتین ترغیب نمیکنه به مخفی کاری!:دی من آخر یه جواب قانع کننده ندیدم که عامل ترغیب کننده به مخفی کاری رفتن توی MGS چیه؟:-/ الان من برای اولین بار دارمMGS بازی میکنم و هیچ اطلاعی هم از پیشینه بازی ندارم. چی منو ترغیب میکنه که اسلحه دست نگیرم و همه رو نکشم؟:-/

در مورد متا هم اصلا نفهمیدم چی گفتی!:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or