امتیاز بازی Splinter Cell: Blacklist

hosein me

کاربر سایت
Splinter-Cell-Blacklist.jpg





درود خوب اولین امتیاز بازی هم منتشر شد
برای شروع خوب بود امیدوارم میتا بره بالای 87

IGN:92

IGN – 9.2\10
MondoXbox – 9.2\10
God is a Geek – 9\10
Post Arcade (National Post) – 9\10
Game Informer – 9\10
EGM – 9\10
The Globe and Mail (Toronto) – 9\10
Polygon – 8.5\10
Official Xbox Magazine – 8.5\10
Eurogamer Italy 8\10
4Players.de 8\10
Official Xbox Magazine UK 8\10
GameSpot 8\10
VideoGamer 8\10
Eurogamer – 8\10
Gameblog.fr – 7\10
Edge Magazine – 6\10
95391824946429528199.jpg


شکه کننده!
دارای افکت های صوتی بسیار بالا
قابلیت ارتباط قوی برای بخش مولتی پلیر آنلاین
دارای بخش مولتی و بازی عالی چند نفره

47684080217877408570.jpg
 
آخرین ویرایش:
سلامٌ علیکم و رحمة الله
انصافا سری SC تو هر چیزی از MGS کم بیاره از نظر گیم پلی بهتره همین BL از نظر گیم پلی واقعا عالیه مخصوصا طراحی مراحل و گجتای متنوعی که حسابی به بازی عمق میدن اما داستان معمولی و گرافیک تاریخ مصرف گذشته(جدا از نورپردازی و انیمیشنای خوب)باعث شده متاش اینجوری بشه
من هنوز SC: B رو بازی نکردم، ولی به ظرث ( ؟! :d ) قاطع میتونم بگم شما وقتی تریلر ای تری MGS V: The Phantom Pain رو ببینی نظرت عوض خواهد شد.
 
انصافا سری SC تو هر چیزی از MGS کم بیاره از نظر گیم پلی بهتره همین BL از نظر گیم پلی واقعا عالیه مخصوصا طراحی مراحل و گجتای متنوعی که حسابی به بازی عمق میدن اما داستان معمولی و گرافیک تاریخ مصرف گذشته(جدا از نورپردازی و انیمیشنای خوب)باعث شده متاش اینجوری بشه

گرافیکش رو کنسول بده رو pc خارق العادست :-o
 
ما اینجا خیلی وقته با MGS فنها بحث میکنیم. همیشه یکی از برگ های برنده اشون این بود که MGS رو هم میشه مخفی کاری رفت هم اگه کسی دوست نداشت و عشقش نکشید یه انبار مهمات و اسلحه داره، میتونه اکشن بره.:biggrin1: حالا نوبت به Splinter Cell که رسید اون برگ برنده یهو شده نقطه ضعف! جالبه.:biggrin1:
آخه MGS از همون اول همین وضع بود!ولی SC با این ترکیبی شدنش(چه کم و چه زیاد)بعضی از گیمرهارو که طرفدار مخفی کاری مطلق بودن،از بازی زده کرده.

اصلا همه اینا به کنار،میگید SC بالا رفتن از در و دیوار و انواع اقسام Gadget های متنوع داره،از تریلر های MGS V اضافه شدن همه این ویژگی ها + Open World بودن(حالا خوب یا بد بودنش معلوم نیست) به بازی رو میشه نتیجه گرفت!حالا MGS V رو میشه کاملا مخفیانه رفت یا کلا اکشن بازی رو تموم کرد:d
واقعا این منطق mgs فنا خیلی جالبه میان یه بازی که هنوز ریلیز نشده برا نسل بعده با یه بازی که الان منتشر شده مقایسه میکنن​
دیدن از دیوار بالارفتن کاراکتر چشم برزخی یا صبر کردن تا ریلیز نمیخواد.

پ.ن:MGS V رو این نسل هم عرضه میشه:|
 
آخرین ویرایش:
انصافا سری SC تو هر چیزی از MGS کم بیاره از نظر گیم پلی بهتره همین BL از نظر گیم پلی واقعا عالیه مخصوصا طراحی مراحل و گجتای متنوعی که حسابی به بازی عمق میدن اما داستان معمولی و گرافیک تاریخ مصرف گذشته(جدا از نورپردازی و انیمیشنای خوب)باعث شده متاش اینجوری بشه
game play SC مشابه زیاد داره.ولی gameplay سری MGS همیشه unique بوده.
[h=3][/h]
 
واقعا این منطق mgs فنا خیلی جالبه میان یه بازی که هنوز ریلیز نشده برا نسل بعده با یه بازی که الان منتشر شده مقایسه میکنن

آخه یه سریا دارن بازی که تازه دو هفته ست ریلیز شده رو با بازی که شیش سال از اومدنش می گذره مقایسه می کنن
 
ملاک اصلی نقد و بررسی هر بازی درجه سختی Normal اون بازی هست نه اینکه رو فلان درجه سختی چه اتفاقاتی میفته. درجه های سختی و بالانس بودن و تقاوت هاشون هم مهمه ولی 90% نرمال مهمه، 10% باقی درجات. خیلی از بازی های شوتر هم رو آخرین درجه ی سختی بری با یکی دو تا تیر میمیری. پس اونا هم تاکتیکال شوتر هستن دیگه؟!
می دونی دلت میخواد یه چیزی بگی که ازش هی نتیجه دلخواهتو بگیری، برای همین به نظرم همینجا یه پاراگراف بنویسم برات و دیگه تموم هر چی خواستی برداشت کن:دی
اول این که بازی رو درجه سختی آخر تبدیل به یک چیز دیگه میشه، نه COD نه BF نه Crysis درجه سختی آخرشون اینطور نیست که یک سری نکته از گیم پلی حذف کنه، تیر ها Damage بیشتری میدن HP بار تو هم کمتره، زودتر میمیری؛ ولی توی این بازی M&E حذف میشه، دشمنا زودتر Detect ـتون میکنن، از استراتژی های مختلف استفاده می کنن تا شما رو گیر بندازن و همینطور به صدا و تغییرات تو محیط فوق العاده بیشتر مشکوکن. در واقع بعد اعتراضات به Conviction که هیچ بویی از مخفی کاری کلاسیک سری نبرده بود؛ و اعتراض فن ها یوبی با یه تصمیم هوشمندانه کاری کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب. الان کسی که بخواد اکشن بازی کنه رو Perfectionist نمیره بازی رو مگر این که بخواد تاکتیکال بره که گفتم بخاطر اون خصوصیات بالا و تو خیلی از مراحل Reinforcemnet میریزه سرت وقتی Detect میشی خب باید با نقشه قبلی بره جلو و مسیر رو مطابق نقشه بره با توجه به کمبود خشاب و اسلحه یا مخفی کاری.
در مورد گیم پلی هم این که SC رو متهم می کنید به تحت تأثیر MGS بودن هم حرف فوق‌العاده خنده داریه و اگر کسی هم بخواد بگه این سری از روی اون اسکی رفته جبهه ی Deus Ex فنن نه MGS فنایی که حتی MGS4ـشون هم به صورت محسوسی سعی کرده بود اسپلینترسلیزه شه گیم پلیش، چه برسه به Phantom Pain که ادامه ی سری SC حساب میشه به صورت معنوی:دی
هیچ هم ملاک نرمال نیست؛ وقتی اطلاعات کافی هست از بازی که فلان درجه سختی فرق می کنه خب ملت منتقد هم می دونن حالا بستگی به دیدشون به بازی داره که کدوم رو برن. نرمال برای بازی هایی مثه Bioshock Infinite ملاک هست که وقتی بازی رو تموم می کنی یه درجه سختی دیگه برات آنلاک میشه نه این بازی ها.
 
می دونی دلت میخواد یه چیزی بگی که ازش هی نتیجه دلخواهتو بگیری، برای همین به نظرم همینجا یه پاراگراف بنویسم برات و دیگه تموم هر چی خواستی برداشت کن:دی
اول این که بازی رو درجه سختی آخر تبدیل به یک چیز دیگه میشه، نه COD نه BF نه Crysis درجه سختی آخرشون اینطور نیست که یک سری نکته از گیم پلی حذف کنه، تیر ها Damage بیشتری میدن HP بار تو هم کمتره، زودتر میمیری؛ ولی توی این بازی M&E حذف میشه، دشمنا زودتر Detect ـتون میکنن، از استراتژی های مختلف استفاده می کنن تا شما رو گیر بندازن و همینطور به صدا و تغییرات تو محیط فوق العاده بیشتر مشکوکن. در واقع بعد اعتراضات به Conviction که هیچ بویی از مخفی کاری کلاسیک سری نبرده بود؛ و اعتراض فن ها یوبی با یه تصمیم هوشمندانه کاری کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب. الان کسی که بخواد اکشن بازی کنه رو Perfectionist نمیره بازی رو مگر این که بخواد تاکتیکال بره که گفتم بخاطر اون خصوصیات بالا و تو خیلی از مراحل Reinforcemnet میریزه سرت وقتی Detect میشی خب باید با نقشه قبلی بره جلو و مسیر رو مطابق نقشه بره با توجه به کمبود خشاب و اسلحه یا مخفی کاری.
در مورد گیم پلی هم این که SC رو متهم می کنید به تحت تأثیر MGS بودن هم حرف فوق‌العاده خنده داریه و اگر کسی هم بخواد بگه این سری از روی اون اسکی رفته جبهه ی Deus Ex فنن نه MGS فنایی که حتی MGS4ـشون هم به صورت محسوسی سعی کرده بود اسپلینترسلیزه شه گیم پلیش، چه برسه به Phantom Pain که ادامه ی سری SC حساب میشه به صورت معنوی:دی
همه ی این چیزایی که گفتی رو من وقتی mgs2 بازی میکردم داشت و فکر نکنم زیاد چیز شاخصی بین بقیه بازی ها باشه بعد شما اول خودت میای میگی mgs از رو sc اسکی میره! بعد حرفی زده میشه میگی اصلا حق با deus exه؟!
دقیقا میتونی بگی کجای mgs4 اسپلینترسلیزه به قول شما شده؟!اصلا pp چه ربطی داره؟!
والا کنتور نمیندازه که!
 
خب اکشن که هست بالاخره مخفی کاری هم جزو اکشن میشه حساب کرد :دی ولی عامه پسنده چون همونطور که خودت تو پست قبلیت گفتی نرمال و روکی رو هر کسی با هر توانایی میتونه بازی کنه. درسته که ترغیب میکنه که مخفی کاری بری ولی این ترغیب کردنش اونقدر قوی نیست. مخفی کاری یا به صورت شوتر بازی کردن و یا ترکیبی از هر دو فقط چند تا آپشن هستن که هرکسی به سلیقه ـش میتونه استفاده کنه.

مسئله ی دیگه اینه که بازی ای که سبک و پیشینه ـش مشخصه نباید بذاره به عهده ی خودت که با هر سبکی بیشتر حال میکنی با همون بری. باید مجبورت کنه تا حد امکان با همون سبک اصلی بازی بری و اگر نتونستی با سختی خیلی بیشتر اونجوری که دوست داری بازی کنی.
مثلا همین MGS که میگی درسته آزادی عمل زیادی داره ولی شدیدا بازیکن رو ترغیب به مخفی کاری میکنه. چون واقعا حتی رو نرمال با وجود همون یه انبار مهمات هم اکشن رفتنش خیلی سخت تر از مخفی کاری بازی کردنش هست. در صورتی که تو دو تا SC های اخیر اینجوری نبود (حداقل رو نرمال و روکی).
یعنی چی مخفی کاری رو جزو اکشن میشه حساب کرد؟:دی اول اینکه هیچ چیز بدی در این وجود نداره که هر کسی با هر توانایی بتونه رو درجات پایین تر بازی رو انجام بده. بازی که نمیخواد بیخودی بازیکن رو عذاب بده که نتونه بازی کنه! دوم، تو این دوره زمونه اصلا بحث ترغیب و مجبور کردن و اینا مثل فحش میمونه:دی الان همه بازی ها دارن میرن به سمت ازادی عمل دادن به بازیکن که هر جور خواست، بازی رو انجام بده. MGSV خودش نمونه بزرگ این حرکته که دیگه تا جایی پیش رفته که بازی Open World شده و چرخه شب و روز بهش اضافه شده (که شدیدا استقبال میکنم من)، بعد ما اینجا در مورد ترغیب بازیکن صحبت کنیم؟:دی
با این بخش صحبتت هم اصلا موافق نیستم، دلیلش هم بالا توضیح دادم. آزادی عمل الان حرف اول رو میزنه. الان شوتر ها هم اکثرشون آپشن مخفی کاری رو تا یه حدی به بازیکن میدن.
در مورد MGS هم اون چیزی که شما میگی، اسمش ترغیب نیست، ضعف گیم پلی و کنترل هست:دی دیگه ما خودمون اینکاره ایم:دی MGS تا شماره سوم و قبل از درست کردن دوربینش (که البته باز کنترلش هنوز مشکل داشت)، برای این اکشن رفتن سخت بود که کنترلش این اجازه رو نمیداد. میخواستی اسلحه در بیاری، از پشت کاور شلیک کنی به قول فردین باید از 5 تا انگشتت هم زمان استفاده میکردی!!:دی به عبارت دیگه آب نبود، وگرنه MGS شناگر ماهری بود توی بخش اکشن:دی همونطور که وقتی دوربین و کنترل اسنیک توی MGS4 درست یا بهتره بگم استاندارد شد، بازی رو خیلی راحت مثل GeOW میتونستی تموم کنی (منهای یه مرحله خاص).
آخه MGS از همون اول همین وضع بود!ولی SC با این ترکیبی شدنش(چه کم و چه زیاد)بعضی از گیمرهارو که طرفدار مخفی کاری مطلق بودن،از بازی زده کرده.

اصلا همه اینا به کنار،میگید SC بالا رفتن از در و دیوار و انواع اقسام Gadget های متنوع داره،از تریلر های MGS V اضافه شدن همه این ویژگی ها + Open World بودن(حالا خوب یا بد بودنش معلوم نیست) به بازی رو میشه نتیجه گرفت!حالا MGS V رو میشه کاملا مخفیانه رفت یا کلا اکشن بازی رو تموم کرد:d

دیدن از دیوار بالارفتن کاراکتر چشم برزخی یا صبر کردن تا ریلیز نمیخواد.

پ.ن:MGS V رو این نسل هم عرضه میشه:|
بالا توضیح دادم. الان دیگه مطلق نداریم. بحث آزادی عمل هست. متوجه هم نمیشم، کسی که Stealth باز حرفه ای هست و میخواد فقط مخفی کاری بره، چه کار به بقیه مسائل داره!؟ بازی رو به صورت مخفی کاری انجام بده. کاری هم نداشته باشه بقیه به صورت شوتر میرن. هیچ وقت داشتن آپشن اضافه، بد نیست!

در این مورد هم کسی حرف از MGSV نزد! اتفاقا من خودم این اواخر بیشتر از اینکه منتظر Blacklist باشم، منتظر Phantom Pain بودم:دی دلیلش هم اینه که گیم پلی PP رو خیلی بیشتر شبیه SC Classic میبینم تا Blacklist. هیچ قصد ترول و اینکه بگم تقلید کرده و این مزخرفات رو هم ندارم.
 
کاری با بحث مقایسه SC و MGS ندارم و هرکدومشون ویژگیهای خاص خودشونو دارن ( البته MGS چیزی بیشتر از یه سرگرمیه صرفه بر خلاف SC و مثلا تو بخش داستانی sc اصلا قابل مقایسه با mgs نیست) ولی این بلک لیست به نظرم به شدت از کانویکشن قویتر و بهتر هست و گیمپلیش هم رو درجه نرمال به نظرم مشکلی نداره و آدمو به هیچ وجه به اکشن کاری ترغیب نمی کنه . هرچند اگه بخوای اکشن بری بازی واقعا ساده میشه یه جاهایی . ولی اسکلت کلی بازی درست درمونه . ولی خوب فکر کنم دیگه کسی نباید توقع بازگشت sc های کلاسیک و داشته باشه .
 
نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی به نظرم اینا توان ساختن یک sc در حد نسخه های کلاسیک رو دارن اما با این سبک شاید فروش خوبی نکن بلک لیست یه جورایی همه نوع گیمری رو راضی میکنه و طبعا فروش بالا میبره
 
می دونی دلت میخواد یه چیزی بگی که ازش هی نتیجه دلخواهتو بگیری، برای همین به نظرم همینجا یه پاراگراف بنویسم برات و دیگه تموم هر چی خواستی برداشت کن:دی
اول این که بازی رو درجه سختی آخر تبدیل به یک چیز دیگه میشه، نه COD نه BF نه Crysis درجه سختی آخرشون اینطور نیست که یک سری نکته از گیم پلی حذف کنه، تیر ها Damage بیشتری میدن HP بار تو هم کمتره، زودتر میمیری؛ ولی توی این بازی M&E حذف میشه، دشمنا زودتر Detect ـتون میکنن، از استراتژی های مختلف استفاده می کنن تا شما رو گیر بندازن و همینطور به صدا و تغییرات تو محیط فوق العاده بیشتر مشکوکن. در واقع بعد اعتراضات به Conviction که هیچ بویی از مخفی کاری کلاسیک سری نبرده بود؛ و اعتراض فن ها یوبی با یه تصمیم هوشمندانه کاری کرد که نه سیخ بسوزه نه کباب. الان کسی که بخواد اکشن بازی کنه رو Perfectionist نمیره بازی رو مگر این که بخواد تاکتیکال بره که گفتم بخاطر اون خصوصیات بالا و تو خیلی از مراحل Reinforcemnet میریزه سرت وقتی Detect میشی خب باید با نقشه قبلی بره جلو و مسیر رو مطابق نقشه بره با توجه به کمبود خشاب و اسلحه یا مخفی کاری.
در مورد گیم پلی هم این که SC رو متهم می کنید به تحت تأثیر MGS بودن هم حرف فوق‌العاده خنده داریه و اگر کسی هم بخواد بگه این سری از روی اون اسکی رفته جبهه ی Deus Ex فنن نه MGS فنایی که حتی MGS4ـشون هم به صورت محسوسی سعی کرده بود اسپلینترسلیزه شه گیم پلیش، چه برسه به Phantom Pain که ادامه ی سری SC حساب میشه به صورت معنوی:دی
هیچ هم ملاک نرمال نیست؛ وقتی اطلاعات کافی هست از بازی که فلان درجه سختی فرق می کنه خب ملت منتقد هم می دونن حالا بستگی به دیدشون به بازی داره که کدوم رو برن. نرمال برای بازی هایی مثه Bioshock Infinite ملاک هست که وقتی بازی رو تموم می کنی یه درجه سختی دیگه برات آنلاک میشه نه این بازی ها.
ببن اصلا میگیم تمام این حرفهایی که زدی درست :دی، ولی در آخر من و بقیه یک بازی میخریم و اکثریت افراد هم بازیشون رو نرمال یا نهایت هارد شروع میکنن نه آخرین درجه ی سختی. پس بنابر این ملاک میشه درجه ی نرمال. هسته ی بازی باید جوری باشه که ترغیب کنه به مخفیانه رفتن نه اینکه چون سخته به صورت شوتر برم پس مخفیانه برم.

اینکه تو درجات سختی بالا یه سری موارد حذف بشه و هوش مصنوعی دشمن ها بالا بره یا تعدادشون زیاد شه هم اصلا چیز جدیدی نیست. تو هیتمن و متال گیر هم وجود داره این مورد. حتی بهتر هم تونستن در بیارن این مورد رو. و این هم برمیگرده به اقتضای این سبک که از این طریق سختش کنن. سبک شوتر اونجوری میطلبه که اثر تیر ها بیشتر و HP بار کمتر بشه ولی این سبک میطلبه که اینجوری سخت تر بشه. ربطی به اینکه یه بازی دیگه میشه کلا نداره :دی

در مورد تقلید و این حرفها هم والله ما هیچ اصراری نداریم بگیم SC یا هر بازی دیگه از MGS اسکی رفتن یا هرچی :دی خود شمایی که از روزی که MGS V تایید شده داری تیکه بارون میکنی که از SC اسکی رفته اونم فقط به خاطر مرحله ی شب زیر بارون و دوربین دید در شبی که از MGS1 تو سری وجود داشته :دی (اون عکسی هم که گذاشتم بیانگر همین بود). الانم که MGS4 رو مورد عنایت قرار دادی پس وقتی اینجوری میگی انتظار نداشته باش جماعت MGS فن هم کف و سوت بزنن برات :دی
یعنی چی مخفی کاری رو جزو اکشن میشه حساب کرد؟:biggrin1: اول اینکه هیچ چیز بدی در این وجود نداره که هر کسی با هر توانایی بتونه رو درجات پایین تر بازی رو انجام بده. بازی که نمیخواد بیخودی بازیکن رو عذاب بده که نتونه بازی کنه! دوم، تو این دوره زمونه اصلا بحث ترغیب و مجبور کردن و اینا مثل فحش میمونه:biggrin1: الان همه بازی ها دارن میرن به سمت ازادی عمل دادن به بازیکن که هر جور خواست، بازی رو انجام بده. MGSV خودش نمونه بزرگ این حرکته که دیگه تا جایی پیش رفته که بازی Open World شده و چرخه شب و روز بهش اضافه شده (که شدیدا استقبال میکنم من)، بعد ما اینجا در مورد ترغیب بازیکن صحبت کنیم؟:biggrin1:
با این بخش صحبتت هم اصلا موافق نیستم، دلیلش هم بالا توضیح دادم. آزادی عمل الان حرف اول رو میزنه. الان شوتر ها هم اکثرشون آپشن مخفی کاری رو تا یه حدی به بازیکن میدن.
در مورد MGS هم اون چیزی که شما میگی، اسمش ترغیب نیست، ضعف گیم پلی و کنترل هست:biggrin1: دیگه ما خودمون اینکاره ایم:biggrin1: MGS تا شماره سوم و قبل از درست کردن دوربینش (که البته باز کنترلش هنوز مشکل داشت)، برای این اکشن رفتن سخت بود که کنترلش این اجازه رو نمیداد. میخواستی اسلحه در بیاری، از پشت کاور شلیک کنی به قول فردین باید از 5 تا انگشتت هم زمان استفاده میکردی!!:biggrin1: به عبارت دیگه آب نبود، وگرنه MGS شناگر ماهری بود توی بخش اکشن:biggrin1: همونطور که وقتی دوربین و کنترل اسنیک توی MGS4 درست یا بهتره بگم استاندارد شد، بازی رو خیلی راحت مثل GeOW میتونستی تموم کنی (منهای یه مرحله خاص).
اون اکشن که گفتم رو جدی نگیر مشکل تفهیم معنایی داشتم تو بیانش :دی
ببین تا حدودی با حرفت موافقم ولی خب مخاطب سبکی که میخواد رو میشناسه و بازی هم باید مخاطبش رو بشناسه نه اینکه برا جذب شوتر باز ها یا بازیکن های سبک های دیگه بیان گیم پلی رو به کل تغییر بدن. دقیقا مشکلی که اکثر بازی های نسل داشتن مثل همون RE که بیشتر بازی اکشن بود و یکی و نصفی هم سناریو گذاشته بودن که تا حدودی به مذاق طرفدارای قدیمی خوش بیاد.
یه مثالی که میتونم بزنم برا این مورد بازی های HnS هستن که سلاح گرم هم به انواع مختلف برای تنوع بهشون اضافه شد ولی اگه روزی برسه که شما بتونی DMC یا Darksiders یا هر HnS دیگه ای رو اگه دلت خواست بیخیال سلاح های سرد بشی و به صورت شوتر با سلاح گرم تموم کنی باید یه فاتحه برا اون بازی ختم کنی چون هویت اصلی خودش و سبک و ریشه ـش رو فدای آزادی عمل و جذب مخاطب های بیشتر کرده.
بازی باید تا جایی که میتونه ترغیب کنه به همون سبک اورجینالش و حالا برا تنوع یه سری آپشن ها رو هم در اختیار بازیکن بذاره ولی همین بلک لیست نه تنها این کارو کامل انجام نمیده بلکه تا حد زیادی هم ترغیب و کمک میکنه که اکشن بری (لباس مخصوص اکشن رفتن و وسایل مورد نیاز و حتی تروفی و اچیومنت گذاشتن برا اینکه چند تا مرحله رو به صورت Panther یا Assault تموم کنی) که با ریشه های بازی همخونی نداره :دی بازی نمیخواد و نباید بازیکن رو عذاب بده ولی بازیکنی هم که دوست نداره مخفی کاری بازی کنه باید بیخیال بازی مخفی کاری بشه :دی

در مورد MGS هم منهای موردی که گفتی به نظر من همون MGS4 هم اکشن رفتنش به مراتب سخت تر از کانویکشن یا بلک لیست بود :دی لامصب آژیرو که میزدن از چپ و راست میریختن سر آدم و بیخیال هم نمیشدن تا همشون رو بکشی یا یه جا مخفی بشی و تازه اگه پیدات نکنن!
=====
در آخر بگم من قبول دارم بلک لیست از نظر گیم پلی و مخفی کاری به مراتب نسبت به کانویکشن پیشرفت داشته (هر چند که با قیافه و صدای سم و همینطور داستان و روایت این نسخه اصلا حال نکردم و تو این موارد کانویکشن رو بهتر میدونم) ولی هنوز با ایده آل فاصله ی زیادی داره و اینجوری نیست که بگیم این نسخه دیگه مخفی کاری رو ترکوند و به ریشه برگشت به خاطر درجه سختی Realstic.
 
در مورد گیم پلی هم این که SC رو متهم می کنید به تحت تأثیر MGS بودن هم حرف فوق‌العاده خنده داریه و اگر کسی هم بخواد بگه این سری از روی اون اسکی رفته جبهه ی Deus Ex فنن نه MGS فنایی که حتی MGS4ـشون هم به صورت محسوسی سعی کرده بود اسپلینترسلیزه شه گیم پلیش، چه برسه به Phantom Pain که ادامه ی سری SC حساب میشه به صورت معنوی:دی
.

اتفاقا این حرف خنده دار حقیقت داره :))
میشه دقیقا در مورد اسکی رفتن MGS از SC یکمی اطلاعات بدی ؟ چون فک کنم اینجا کسی SC رو بازی نکرده!:-/
داداش:d اون موقع که کوجیما شخصیت پردازی ، روایت سینمایی ،گیم پلی مدرن و شخصیتهای کاریزماتیک مثل اسنیک رو وارددنیای گیم کرد بروبکس SC تو شیرموز بودن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or