امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,507
نام
سپهر
Capture_2022_02_16_20_29_45_673.png

Ion Fury 2018

نکات مثبت: ادای احترام به شوترهای کلاسیک و طرفداران پروپاقرصش، سیستم شوتینگ بسیار خوب، تنوع سلاح، دشمنان و مراحل، سیستم سیو دستی کارآمد
نکات منفی: موسیقی متن در طول مراحل تکراری می شود، باس فایت ها آسان هستند

Score: 8.5

شروع بازی: 21 بهمن 1400
پایان بازی: 27 بهمن 1400
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
Guardians_of_the_Galaxy_game_cover_art.jpg

نقاط قوت :
گرافیک بینظیر ، افکت های ری تریسینگ زیبا ، بهینه سازی عالی ، داستان خوب ، دیالوگ های بامزه و غنی ، شخصیت های دوست داشتنی ، ساندترک های عالی دهه 80 ای
نقاط ضعف :
گیم پلی خسته کننده ، طولانی و یکنواخت . پازل های یه شکل و حوصله سر بر ، سیستم آپگرید شیر تو شیر و به هم ریخته ، شنیدن 2 کلمه I am Groot و Flarking بیش از 10000 بار !
این بازی از نظر گرافیکی و مخصوصا استفاده از تکنیک های رهگیری پرتو نور عالی عمل میکنه و نسبت به ویژوالی که ارائه میده خیلی بهینس . GOTG در کنار بازی هایی همچون : کنترل ، برایت مموری ، دووم ایترنال ، The Ascent ،ولفنشتاین : یانگ بلاد و کود : کولد وار پرفورمنس فوق العاده ای داره و شو کیس گرافیکی ای برای نسل بعد حساب میشه .
یکی از بزرگ ترین مشکلات بازی ، تعدد باگ هاییه که بعضی اوقات واقعا آزار دهنده هستن و بارها منو مجبور کرد چک پوینت رو دوباره لود کنم .
در کل از ویژوال بازی شوکه شدم و امیدوارم بقیه سازنده ها نیز بازی ای با این سطح از بهینگی و گرافیک ارائه بدن . البته ناگفته نماند که گرافیک بعضی قسمت های بازی واقعا کاغذ و تو در و دیواره ! ;);)
البته یه جاهایی تو بازی افت فریم دیده میشه که من با توجه به استفاده از G-Sync و فعال سازی VRR اونارو به حداقل رسوندم .
ای کاش زودتر بازی کرک بشه تا همه بتونن تجربش کنن .
امتیاز : 7.5
 

DAT 47

کاربر سایت
Jun 14, 2010
629
نام
A R M I N
capsule_616x353.jpg

یکی از دارک ترین بازی هایی که انجام دادم همین عنوان یعنی Hatred هستش. محصولی که فک میکنم لا به لای عناوین دیگه گم شده یا به هر حال کمتر بهش توجه شده.
نکته ای که تو بازی نهفتس و قابل تامل ،بازی شما رو مجاب میکنه که بکشید و رحمی از خودتون نشون ندید و همچنین رفته رفته از این کار لذت هم ببرید. ولی تو سبک های مشابه آزادی عمل دارید.بخوام بیشتر توضیح بدم مثلا تو نسخه های مختلف GTA برای پشت سر گذاشتن یک مرحله شاید دوست داشته باشید از جان طرف بگذرید و ترحم نشون بدین ولی در این بازی چیزی بنام ترحم وجود نداره...
کاملا از عناصر روانشناختی این بازی بهره مند هستش.
ایزومتریک هست.تخریب پذیری خیلی خوبی داره و تقریبا 3 ساعت هم گیم گلی داره

10/7
 

Muhammadreza

The High Priest of Chaos
Gold User
Oct 24, 2020
286
Expeditions_Rome.jpg

حقیقتش اینه که من گول خوردم: معمولا قبل از این‌که بازی‌ای رو شروع کنم به HowLongToBeat.com سر میزنم و پلی‌تایم تقریبی بازی دستم میاد، پلی‌تایم خودم هم معمولا همون‌قدر میشه، این سایت پلی‌تایم این بازی رو حدود 45 ساعت میدونه و من هم به هوای یه بازی 45 ساعته سراغش رفتم. اما این بازی حدود 70 ساعت طول کشید و چه 70 ساعت خوبی هم بود؛ دروغ مصلحتی که می‌گن اینه: اگه از اول با عدد گنده 70 مواجه شده بودم، شاید اصلا سراغ این بازی نمیرفتم و این تجربه منحصر‌به‌فرد رو از دست میدادم، تجربه‌ای که همزمان که واحده ثالثه؛ ثلاثه غساله‌ست!

روم ستینگیه که خارج از ژانر استراتژی چندان توی بازی‌های ویدیویی استفاده نشده و دلیل اصلی منحصر‌به‌فرد بودن بازی هم همینه: استفاده عالی از ستینگ روم. تاریخ جایگزینی رو در نظر بگیرید که در اون گایوس ژولیوس سزار، در جوانی، توی آسیای صغیر، در جنگ با مهرداد ششم، شاه پنتوس، پادشاه زهر، کشته شده ولی اشتباه نکنید: این بدین معنا نیست که جمهوری روم دیگه در خطر نابودی نیست؛ صرفا مهره‌های بازی تغییر کردن و همچنان ممکنه که تاس انداخته بشه.

این بازی، با این‌که تاریخ جایگزینه، بر خلاف بازی‌هایی مثل اساسینز کریدها، با خیل عظیم اسپارتان‌های مونث و وایکینگ‌های همجنسگراشون، که جدا از این موارد هم واقعا چیزی از اون جوامعی که قراره به تصویر بکشن به مخاطب ارائه نمیدن، تصویر خوبی از سیستم سیاسی و اجتماعی جمهوری روم ارائه میده. علاوه‌بر‌این داستان خوبی هم داره و فوق‌العاده ایمرسیوه و سیستم تصمیم و جزاش هم خوبه و انتخاب‌های پلیر واقعا موثر هستن. از نظر گیمپلی، اگه از XCOMها و یا Divinity: Original Sinها خوشتون بیاد، از این هم خوشتون میاد. در انتها، چیزی که واضحه اینه که یکی از نامزدهای اصلی بهترین بازی 2022 برای من مشخص شد و StarField کار سختی رو درپیش داره که برای من از این بازی بهتر باشه.​
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418


it-takes-two-1.jpg

It Takes two
2021
بازی سال حقش بود واقعا، گیمپلی دونفره فوقالعاده و طراحی مراحل بی نظیر، به حدی این گیمپلی خوب بود که یاد بازیای نینتندو افتادم. علاوه بر اینا گرافیکش هم عالی بود. تنها ایرادی که میتونم بگیرم اینه که بازی محتوای جدی خودش رو (طلاق و مشکلات زن و شوهر) بعضی اوقات زیاد جدی نمیگیره و جوری برخورد میکنه انگار فقط یه بهانه است که لول های جدید رونمایی کنه.

9.7/10

Forza Horizon 5 3_4_2022 9_04_41 AM.jpg


Forza Horizon 5

2021

شاید رایج ترین ایرادی که از این بازی میگیرن اینه که تغییر خاصی نکرده نسبت به هورایزون های قبلی، که درست هم هست، اما خب وقتی چیزی خودش پرفکته چرا تغییرش بدن. البته یه سری ارتقا ها داشته مثلا صدای ماشین ها خیلی بهتر شده، فیزیک در بعضی موارد پیشرفت های جزیی داشته و واضح ترین پیشرفت هم گرافیک بود که روی سری ایکس و سیستم های قوی فوق العاده بود. همچنین من track های این بازی رو بیشتر از Horizon 4 دوست داشتم. اگرچه بطور کلی محیط Horizon 4 رو ترجیح میدم (کاملا سلیقه ای).

مواردی که امیدوارم در هورایزون بعدی ارتقا داشته باشه:
دیالوگ های بهتر، اکثر مخاطبین این بازی بچهای 7 ساله نیستن و اتفاقا سن بالا هستن، پس دلیلی نداره اینجوری دیالوگ بگن کاراکترای بازی
امکان انتخاب کلاس مسابقه در آنلاین (با آپدیت اضافه شد.)
فضای کمی جدی تر تا نسبت به هورایزون های قبلی یکم تفاوت کنه

9.4/10​
 
آخرین ویرایش:

Muhammadreza

The High Priest of Chaos
Gold User
Oct 24, 2020
286
Hades_cover_art.jpg

بهترین بازی‌ها بازی‌هایی هستن که ما رو به یه سبک علاقه‌مند میکنن، مخصوصا وقتی‌که قبلش نه علاقه‌ای به اون سبک داشته باشیم و نه حتی تمایلی برای تجربه کردنش. هیدیز یکی از همون بازی‌هاست؛ منی که نه علاقه‌ای و نه تمایلی به ژانر روگ‌لایک داشتم، الان مشتاقانه منتظر روگ‌لایک‌های داستان‌محور بعدیم که با توجه به موفقیت هیدیز عرضه‌شون قریب‌الوقوع به نظر میرسه. گیم‌پلی هیدیز خوب و حتی میشه گفت اعتیادآوره، از نظر طراحی و گرافیک فوق‌العاده‌ست، داستان خوبی با مجموعه ای از کارکترهای به‌یادموندنی داره، از نظر موسیقی که دیگه فقط شاهکار میتونه صفت مناسبی برای توصیفش باشه. اما هیچ‌کدوم از این‌ها بزرگترین دستاورد هیدیز نیست؛ بزرگترین دستاورد هیدیز پیاده‌سازی شیوه‌ای از روایت و داستان‌گویی هماهنگ با ساختار گیم‌پلی روگ‌لایکه؛ فکر میکنم تا قبل از هیدیز ترکیب کلمه «روگ‌لایک داستان‌محور» یک ترکیب کلمه ممتنع و نامحتمل بود اما هیدیز به بهترین‌شکل ممکن این ترکیب کلمه رو ممکن کرده. یک بازی شدیدا داستان‌محور اما کاملا هماهنگ و سازگار با ذات روگ‌لایک.​
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
1646658733179.png
Disco Elysium The Final Cut: 9.5/10

عجب شاهکاری بود، یکی از متفاوت ترین بازیای عمرم بود که فک نکنم چیزی شبیهش فعلا ببینیم.
دفعه اول قبل فاینال کات بازی کردم، اوایلش بودم که فهمیدم فاینال کات قراره بیاد و شخصیتا صداگذاری شدن واسه همین صبر کردم و کاملا هم ارزشش رو داشت، همین الان دلم واسه Martinaise (قسمتی که داستان بازی توش اتفاق میوفته) تنگ میشه دیگه.
دیالوگای بازی بسیار هوشمندانه و معرکس، شخصیتا بشدت جذاب هستن، هر کدوم پرسونالیتی متفاوت و عجیب خودشونو دارن که باعث میشه دوس داشته باشی بیشتر در مورد خودشون و بکگراندشون بدونی، دقیقا برعکس مقواهایی که به عنوان "شخصیت" تو اکثر بازیا بهمون میندازن.
چیزی که کمتر دیدم در موردش صحبت بشه موسیقیش هست که فوق العادس، هر قسمت از مپ موزیک متفاوت خودشو داره که با فضا و اتمسفرش هماهنگ هست، خود بازی هم به قول معروف Emotional rollercoaster ـه، از خنده دار ترین دیالوگا و صحنه ها گرفته تا دارک ترین و غم انگیز ترین موقعیتا داخلش هست که باز وقتی با موسیقی همراه میشه تاثیرش چند برابر میشه، به داستانش هم ایراد خاصی نمیتونم بگیرم و تا آخرین لحظات جذابیت خودشو حفظ کرد.
چند تا مورد هست که میتونست بهتر باشه بنظرم اونم اینکه شخصیتا فعال تر میبودن در طول هفته و بیشتر تغییر پوزیشن میدادن، لودینگای بازی بدترین بخشش بود، حالا نمیدونم تو پروسه ساختش مشکلی وجود داشته که نمیتونستن این کارو انجام بدن اما کاش محیط بازی یک پارچه میبود، واقعا دلیلی نداره آدم بخواد بره طبقه بالای ساختمون 3 تا لودینگ ببینه هر کدومم 8-9 ثانیه روی SSD اونم واسه بازیی که سنگین نیست و کلا یک زاویه دوربین داره و در آخر هم کمی کلانکی بودن کنترل کرکتر هست که بعضی جاها میرفت رو اعصاب مثل بالا رفتن از پله ها با کنترلر یا شروع کانورسیشن با شخصیتا که حتما باید تو پوزیشن از پیش تایین شدش قرار میگرفت و بعضی مواقع باگ میگرفت سر همین موضوع.
غیر این موارد واقعا بقیه بخشاش در سطح خیلی بالایی قرار داشت، قشنگ میتونم 10 صفحه در مورد خوبیای این بازی حرف بزنم :-"
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418

psychonauts-2-raz-close-up.jpg

Psychonauts 2

سایکوناتس از اون بازی هاست که بعد هنریش بیشتر از گیمپلی برجسته هست
آرت استایل بشدت زیبا و متنوعی داره و شخصیت ها همگی دلنشین هستن
خلاقانه ترین بُعد بازی البته محتواش هست که راجع به مسائل روانشناختی هست
با شروع کردن بازی انتظار داشتم به شیوه سنتی بازی ها به مکان های خیلی متفاوتی بریم اما بعد معلوم میشه که
کل بازی در واقع توی یک منطقه هست و تا انتها صرفا به درون ذهن کاراکتر های مختلف میرید
البته سایکوناتس 2 فقط یک ایراد داره که ایراد قابل توجهی هم هست
گیمپلی بازی اصلا قابل مقایسه با پرچمداران ژانر 3D پلتفرم در این دوره نیست
و انگار که صرفا پیشرفت معمولی نسبت به نسخه 2005 داشته
پس مهم ترین چیزی که تا آخر جذبتون میکنه داستان و محتوی و طراحی محیط هاست و نه گیمپلی

8.7/10​
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,507
نام
سپهر

Capture_2022_03_09_14_04_20_175.png

Grand Theft Auto III Definitive Edition 2021
Score 6

نکات مثبت: تلاش نصفه و نیمه جهت ایجاد حس نوستالژیک از اولین دنیای سه بعدی GTA، سیستم چک پوینت متاثر از GTA IV که می‌تواند گیمرهای عصر حاضر را به ادامه انجام ماموریت‌های بازی دعوت نماید، نورپردازی خوب در هنگام شب. سیستم شوتینگ بهبود یافته

نکات منفی: نبود مولفه‌های برجسته جهت شناختن بازی به عنوان یک «ریمستر»، افت فریم و باگ‌های فراوان در هنگام رانندگی، تیراندازی و قدم زدن (عدم تعادل در کنترل ماشین و تصادف‌های تصنعی).

شروع بازی: 17 اسفند 1400
پایان بازی: 24 اسفند 1400
 
آخرین ویرایش:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها

View attachment 248817

Grand Theft Auto III Definitive Edition 2021
Score 6

نکات مثبت: تلاش نصفه و نیمه جهت ایجاد حس نوستالژیک از اولین دنیای سه بعدی GTA، سیستم چک پوینت متاثر از GTA IV که می‌تواند گیمرهای عصر حاضر را به ادامه انجام ماموریت‌های بازی دعوت نماید، نورپردازی خوب در هنگام شب. سیستم شوتینگ بهبود یافته

نکات منفی: نبود مولفه‌های برجسته جهت شناختن بازی به عنوان یک «ریمستر»، افت فریم و باگ‌های فراوان در هنگام رانندگی، تیراندازی و قدم زدن (عدم تعادل در کنترل ماشین و تصادف‌های تصنعی).

شروع بازی: 17 اسفند 1400
پایان بازی: 24 اسفند 1400
یک رنگ دیگه برای متن بزار به سختی خوانده می شود
 
  • Like
Reactions: hitman68

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418
Screenshot 2022-03-18 210203.jpg

Rise of the Tomb Raider
2015

گیمپلی سرراست و لذت بخش
ست پیس های جذاب طی میشن های اصلی
وجود Hidden tomb ها
لارا کرافت !
داستان خوب


گرافیک فنی، فیزیک و انیمیشن ها قابل مقایسه با Uncharted های جدید نیست
تمرکز بیش از حد بر اکشن و کمتر به پازل های خلاقانه


8.5/10


Portal_985c96_5466145.jpg

Portal 2
2011

اولین بار هشت نه سال پیش تمومش کردم که یه نوجوون بودم
نه انگلیسیم قوی بود و نه نسخه اول رو بازی کرده بودم، که یه مقدمه کوتاه برا نسخه دوم هست، پس چیزی از داستان نفهمیدم
اون زمان حوصله فک کردن به پازل هارو نداشتم و با آزمون و خطا حل میکردم! در کل برام یه تجربه صرفا خوب بود...
چند هفته پیش وقتی Steam Deck و اون دموی اپرچر دسک جاب اومد یادم افتاد که برم دوباره سری پورتال رو تجربه کنم
واقعا سورپرایز شدم، که چجوری اون زمان در واقع یه شاهکار رو تموم کرده بودم اما به واسطه بی حوصلگی دوران نوجوونی متوجهش نشده بودم
گیمپلی این بازی فوق العادست، پازل ها نه اونقدر سختن که آدمای با هوش معمولی مث خودم کلافه بشن، و نه بیش از حد آسون که چالش برانگیز نباشه
اما این گیمپلی به تنهایی نمیتونست لقب شاهکار بگیره اگه این فضا سازی و داستان فوق العاده نبود
من عاشق فضای دارک و تا حدودی کامیک این کارخونه شده بودم، دیالوگ های گلادوس، ویتلی و کیو جانسون فوق العاده بودن.
متاسفانه هنوز نتونستم حالت دو نفره رو تجربه کنم ولی اونم تو برنامم هست یه روز...

10/10
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,507
نام
سپهر
Capture_2022_03_18_18_26_24_615.png

The Wolf Among Us 2013-2014

Episode One: 8
Episode Two: 7.5
Episode Three: 8.5
Episode Four: 7
Episode Five: 8

نکات خوب: روایت جذاب و درگیرکننده؛ که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های جنایی در نظر گرفت. صداپیشگی خوب شخصیت ها (به خصوص بیگ بی)، مبارزات جذاب علی رغم کنترل ساده آن. اتمسفر گیرا و پایبند به منبع.


نکات منفی: کوتاهی گیم پلی. کنترل آسان. بخش هایی از داستان مجهول باقی می ماند. کمی باگ در گرافیک.

شروع بازی: 26 اسفند 1400
پایان بازی: 29 اسفند 1400



*دو قسمت اول بازی را در فروردین 1393 بازی کرده بودم.
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,507
نام
سپهر
Capture_2022_03_23_00_22_41_536.png

Soldier of Fortune: Payback 2007

5.5/10

نکات مثبت: طراحی نسبتا چشم نواز محیط بازی. تنوع خوب سلاح. سیستم شوتینگ قابل تحمل

نکات منفی: چک پوینت های نامتعادل. درجه سختی نامتعادل (به خصوص در مراحل پایانی)، نبودن یک نقشه راهنما در صفحه نمایش. گرافیک فنی توسعه نیافته. کوتاه مانند یک میان وعده غذایی! یک کلون زشت از COD 4:MW

شروع بازی: 2 فروردین 1401
پایان بازی: 3 فروردین 1401


*بالاخره بعد از 13 سال موفق به انجام این بازی شدم؛ همیشه در مرحله نخست کرش می کرد که با نصب یک پچ، مشکل برطرف شد.
* پس از موفقیت Pre-Test و عرضه بازی COD 4: Modern Warfare، اکتیویژن/ کوالدرون اچ کیو از فرمول Infinity War سوء استفاده نادرست کرد و اجازه تولید چند کلون از COD داد؛ اکثرا در محصول نهایی فاجعه درآمدند و بعضی ها تاحدودی متوسط بودند. فکر کنم با شکست بازی Singularity در فروش، اکتیویژن از تولید Clone ها دست کشید! فهرستی که کلون های Call of Duty در طی سال های 2007-2010 منتشر کرد:

The History Channel: Battle For the Pacific
Secret Service
SOF: Payback
Quantum of Solace (Treyarch)
History Civil War: Secret Missions
Jurassic: The Hunted
(Singularity (Raven Software
 

Muhammadreza

The High Priest of Chaos
Gold User
Oct 24, 2020
286
Pathologic_2_Logo.jpg

ترم چهارم کارشناسی بودم که میخواستم برای اولین بار بالای 20 واحد درس بردارم و یکی از درسها - آزمایشگاه فیزیک 2- تنها اگر با گروه دیگه‌ای برمیداشتم، به زمانم میخورد. هم اینکه بتونم بالای 20 واحد بردارم و هم اینکه بتونم با گروه دیگه‌ای درس بردارم، موکول شده بود به روز آخر هفته حذف و اضافه. اون روز چهار درس توی چهار ساختمون متفاوت- دانشکده خودم، ساختمون علوم پایه، ساختمون معارف و کارگاه عمومی - داشتم و برای کاغذ بازی بین چهار ساختمون متفاوت- دانشکده خودم، دانشکده مقصد، ساختمون تحصیلات تکمیلی و آزمایشگاه - رفت و آمد میکردم. میتونستم یکی از کلاس هام رو نرم و کار خودم رو خیلی آسون‌تر کنم، ولی تصمیم گرفتم که انجام همه کارها بدون غیبت هم، با اینکه استرس‌زا و خسته‌کننده‌ست، اما ممکنه. پس، با استرس و درحالیکه دیوانه‌وار بین ساختمون‌ها میدوئیدم انجامش دادم. وقتیکه شب توی مترو نشسته بودم و داشتم به خونه برمیگشتم، خسته بودم اما حس خوبی داشتم؛ با اینکه آپولو هوا نکرده بودم و شاهکار نکرده بودم اما با این‌حال حس پیروزی میکردم. تجربه پاتولوژیک 2 هم شبیه همچین حسیه.

من به بازیهایی که در اونها مدیریت زمان اهمیت داره، علاقه‌مندم؛ یکی از دلایل عمده علاقه‌م به سری پرسونا و نسخه اخیر فایر امبلم هم همینه. اما درحالیکه در این بازیها، بعد از ده ساعت اول، میفهمی که مدیریت زمان خیلی هم عنصر مهمی نیست و به اندازه کافی وقت داری که هر کاری دلت خواست بکنی و لازم نیست خیلی به خودت سخت بگیری، در پاتولوژیک اوضاع فرق میکنه. این پاتولوژیکه؛ با کسی شوخی نداره: در این ایمرسیو سیم روسی، که مجالی برای رقابت برای سایر بازیهای این ژانر باقی نذاشته، دوازده روز وقت داری تا درمانی برای بیماری همه‌گیری که در این شهر عجیب شیوع پیدا کرده، پیدا کنی و سعی در زنده نگه داشتن اهالی این شهر، هر کدوم یک کارکتر منحصربه‌فرد و به‌یاد‌موندنی، کنی و در عین حال از اسرار این شهر عجیب پرده برداری و دلیل شیوع این بیماری رو کشف کنی، البته همه اینها در صورتیه که اول بتونی خودت رو زنده نگه داری!

یکی از منحصربه‌فردترین و خاص‌ترین تجربه‌های گیمینگ من. عنوانی که حتما باید تجربه بشه.​
 
آخرین ویرایش:

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,649
The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
capsule_616x3531630951108.jpeg

این چند وقت کلی بازی خوب تموم کردم و اینجا چند ساله پست ندادم ولی چون از یه بازی دل پری دارم گفتم پست بدم کسی مثل من اسیر یه بازی خیلی ضعیف نشه.
گیم پلی که وجود نداره. و به این قسمت یه صفر بزرگ میدم.من عاشق بازی های Quantic Dream و حتی Until Dawn هستم حداقل یه کاری برای انجام هست ولی این بازی کلا نیم ساعت یبار شاید بگه یه دکمه رو فشار بدید.
طراحی بازی کلا ۹۰ درصد بازی تو یه محیط تکراریه خیلی سطحی هست و من احساس تهوع داشتم واقعا از رنگ بندی و محیط بازی.
داستان بازی هم کلا از مسخره ترین داستان هایی هست که میشه اسم برد.برام عجیبه که امتیازش تو استیم بالاس و اینجا تعریف شده.من کلا بازی بد انجام نمیدم و میتونم بگم واقعا وقتم رو هدر دادم.
امتیاز من 2 از 10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر