امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
daray8y-898017c9-6d59-423d-8acf-35eb90ef924b.jpg

Breath of the Wild (Wii U emulation)
2017

اینو یه صد و اندی ساعتی قبلا بازی کرده بودم رو خود سوییچ و اصلا قصد نداشتم دوباره برمش
فقط گفتم بذار بگیرمش ببینم وضعیت شبیه ساز های pc چطوریه و چه تنظیماتی دارن
صرفا کنجکاو بودم سر این موارد و نمیخواستم وقت بذارم پاش
و همون طور که متوجه شدید خب نشد که وقت نذارم پاش :|
الان یک هفته گذشته پنجاه ساعت بازی کردم
قبلا شنیده بودم که BotW جزء اون بازیهاست که بار دوم تازه متوجه میشی در چه حد شاهکاره
الان عملا متوجه شدم که راست میگن، ینی فقط یک کلمه، Perfection.
اصلا موندم چطوری اینو ساختن ینی جهان به این بزرگی ولی با این حال گیمپلی تا این حد منسجم و اعتیاد آور که هیچ جا افت نمیکنه
چطوری تا این حد کژوال پسند ولی در عین حال انقدر پتانسیل برای پیشرفت و زدن تریک های هاردکور گونه خصوصا در کامبت.
جالب اینجاست یه ایراد جزئی که قبلا ازش گرفته بودم ناکارآمد بودن اسب ها بود، چون اکثر اوقات در دسترس نیستن
اما الان دیدم تو DLC یه آیتمی اضافه کردن که این مشکلو هم حل کرده !
تنها چیزی که امیدوارم تو نسخه بعد تغییر کنه:
بخش های پازل رو بجا اینکه تو محیط های یکسان مثل Shrine ها بذارن، یکپارچه اش کنن با خود محیط بازی تا اون تنوع ظاهری هم حفظ بشه

خلاصه ببخشید عنوانی گذاشتم که نیتیو PC نیست، اما خواستم به این اشاره کنم که حیف این شاهکار ها که دارن رو سخت افزار بیش از حد قدیمی نینتندو محدود میشن، BotW صددرصد روی PC بهتر از خود سوییچ اجرا میشه و جالب اینجاست روی سیستم متوسط هم قابل اجراست!

در ادامه چندتا اسکرین شات میذارم که از داخل بازی گرفتم، اگه نسخه سوییچ رو یادتون باشه راحت متوجه میشید که این چقد بهتره:


بعد ها اگه کتابی راجع به تاریخ بازی های ویدیویی و پیشرفتشون نوشته بشه قطعا BotW به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین ها بحث میشه...



 
The Quarry

Untitled.jpg

داستان : درباره تعدادی نوجوان در کمپی تابستانی که یک شب تا صبح کابوس وار را تجربه می کنند .

سازنده بازی Until Dawn با بازی Quarry برگشته تا مخاطبین را سوپرایز کند .

گرافیک هنری و طراحی جنگل و کوهستان و خانه ها عالی هستند . رنگ بندی محیط فوق العاده .
گرافیک فنی و کیفیت بافت ها حقیقتا بالا هست و تفاوتی بین کات سین ها و خود بازی حس نمی شود .
نور پردازی و مخصوصا صدا گذاری خیلی خوبه . بازیگرهای معروفی هم در بازی ایفای نقش کرده اند (موشن کپچر)
اوایل بازی کمی روند کند هست و به آشنایی با شخصیت ها می پردازد . می تونست تنوع بیشتری به مراحل بازی مثلا با اضافه کردن پازل و کمی تم کارآگاهی بدهد .
حدود 186 پایان ! مختلف دارد که ارزش تکرار آن را بالا می برد .
گیم پلی بازی حدود 8 ساعت هست .
کنترل شخصیت ها بهبود یافته عالی نیست ولی خوبه .

در کل عنوان راضی کننده ای برای طرفداران این سبک هست با پیچش های داستانی زیبا .

پیشنهاد می شود .

گیم پلی : 7 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 8 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 7 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 9 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها :8 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 9 از 10

نمره کل : 8.5 از 10
 
Farcry 5
1655204684915.png
امتیاز 5/10

اینم یکی دو سالی میشد روی سیستم بود ولی نمیتونستم برم سمتش
بالاخره به خودم جرات دادم و بازیش کردم و بازم بعد دو سه ساعت تکرار تکرار تکرار تکرار
نمیدونم چه نیازیه بازی هزارتا مرحله اصلی و جانبی داشته باشه.
خب اینو نصف بکن عوضش از حالت تکرار دربیار دیگه
بازی به کسی که نسخه 3 یا 4 بازی کرده توصیه نمیشه. ولی اگه قبلیا رو بازی نکردین یکم سرگرمتون میکنه​
 
1655274602197.png
Wolfenstein II: The New Colossus: 8.2/10

این بازی بنظرم خیلی پتانسیل بیشتری داشت، گان پلی بازی عالیه، اگه نسخه های بعدی مشکل کاورگیریش حل کنن نیاز نیست دیگه به چیز دیگه ای دست بزنن، ولی تعداد و تنوع کم اسلحه ها رو شدید احساس میکردم، منی که عاشق اسنایپ، شاتگان و هندگانای سنگین هستم تقریبا با هیچ کدوم از اسلحه هاش حال نکردم واسه همین تا جایی میتونستم مخفی کاری با پیستول و Hatchet میرفتم، مخفی کاریش هم با اینکه کار خاصی روش نکرده بودن اما لذت بخش بود، داستان و شخصیتاشم از اون چیزی که فک میکردم بهتر بود مخصوصا وویس اکتینگش واقعا معرکه بود بعضی جاهاش.
 
آخرین ویرایش:
Terminator Salvation 2009
1655472883261.png
امتیاز 3/10
خب اینم صبح نصب کردم و الان تموم کردم
بازی قدیمیه و اگه اشتباه نکنم برای سال 2009 هست
برای همیشه نمیشه انتظار گرافیک شاخی داشت
ولی در مقایسه با بازی های اون زمان خودشم حرفی برای گفتن نداره
بازی از نظر گان پلی و داستان و مراحل هم ضعیفه
کلا یه اثر ضعفیه :D
 
آخرین ویرایش:

Resident Evil 4 Ultimate HD Edition


ss_8df8632701d590bc89a713d31cf3c76a6a75eed2.1920x1080.jpg

داستان : درباره لیان می باشد که توسط رییس جمهور آمریکا مامور شده تا دختر رییس جمهور را در روستایی دور افتاده و مرموز در اسپانیا پیدا کند و برگرداند .

فرصتی شد تا این بازی شاهکار و جریان ساز را دوباره روی کامپیوتر تجربه کنم و آماده شوم برای ریمیک آن .

بازی فوق العاده هست و گوتی سال 2005 شد با 35 جایزه . خلاقیت و هیجان در سرتاسر بازی موج می زند . حتی دیالوگ ها خوب هستند نسبت به اون زمان . هوش مصنوعی دشمنان تحسین برانگیز هست . کلا این بازی چندین سال از زمانه خودش جلوتر هست .

شینجی میکامی با این بازی مسیر گیم را تغییر داد و استانداردها و معیار جدیدی خلق کرد .

با توجه به آن زمان : گرافیک فنی بازی عالیه . گرافیک هنری و جزییات مکان ها فوق العاده هست که شامل روستا و قصر و جزیره می شود .

تنوع دشمنان و باس ها فوق العاده هست . سیستم ترکاندن سر خوب پیاده شده . موسیقی بازی زیبا و هیجان انگیز هست .

گیم پلی بازی بی نظیره مخصوصا دوربین روی شانه . تنوع محیط ها خیلی خوبه .

پازل در این شماره کم رنگ شده و ساده هستند و بازی بیشتر به سمت اکشن رفته . اشلی فقط روی مخ هست و توی دست و پا که امیدوارم در ریمیک بهبود بیابد .

امیدوارم ریمیک بازی در حد نام شماره 4 ظاهر شود . فکر اینکه با گرافیک امروزی این سه محیط و وسعتشون چی از آب دربیاد هوش از سر آدم می برد .

گیم پلی بازی حدود 14 ساعت هست .

نمرات با توجه به استاندارهای سال 2005 :

گیم پلی : 10 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 10 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 9 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها :9 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 9 از 10


نمره کل : 9.5 از 10
 
آخرین ویرایش:
اما خواستم به این اشاره کنم که حیف این شاهکار ها که دارن رو سخت افزار بیش از حد قدیمی نینتندو محدود میشن، BotW صددرصد روی PC بهتر از خود سوییچ اجرا میشه و جالب اینجاست روی سیستم متوسط هم قابل اجراست!
محدودیت تعریف داره، و از دیدگاه من اگر بخوایم محدودیت رو گرافیک تعریف کنیم، دیگه اصلاً محدودیت نیست (از نظر جزئیات و دقت به اونها هم بعید می دونم تا الان هیچ بازی کنسولی و یا PC محوری تا این حد از جزئیات و مکانیک ها رو در خودش جا داده باشه)
بزرگ ترین قابلیت بازیهایی که روی سوئیچ میان همانا قابل حمل بودنشون هست
فرض کن شما توی خونه فقط یک دونه TV دارین، و کنسول رو وصل کردی به همون TV و داری بازی می کنی که همسر/مادر/پدر محترم میاد با قلدری می خواد که فیلم/سریال/اخبار نگاه کنه، اگر PS و یا XBOX‌ باشه شما ۲ راه داری، ۱- تسلیم بشی و ۲- مقابله کنی
ولی سوئیچ یه راه سوم خیلی ناب رو در اختیارت میزاره: کنسول رو از روی داک بر می داری، و بصورت handheld به کار خودت ادامه میدی. بدون هیچ دردسر و درگیری خاصی
البته که در مقابله با PC موضوع متفاوته، ولی خوب سوئیچ رو باید با هم تراز های خودش سنجید (کنسول ها) و نه PC که کلاً در یک رده ی دیگه قرار میگیره

از منظر فروش هم با خیلی از پر فروش هایی که روی چند پلتفرم مختلف ارائه شدن هم سطحه و از این نظر مشکلی نداشته و نداره

Untitled.jpg
 
رفقا فکر میکنم تاپیک حالت نرمال و طبیعی خودشو ادامه بده برای کاربرا خیلی میتونه مفید تر باشه . اینکه یک نفری میاد در مورد عنوان مورد نظرش یه امتیازی رو ( حالا چه مثبت و یا منفی ) با چند خط توضیح ارایه میکنه ' و چند نفر میان اون پست رو نقل قول میکنن بنظرم کلا تاپیک از مسیر اصلیش خارج میشه . چند صفحه آخر تاپیک رو نگا مینداختم به سختی میتونستم نقد و امتیازات دوستان رو نگا کنم . البته اینم بگم تا حدودی میتونه این بحث و گفتگو طبیعی باشه اما از یه حدی که میگذره جز پاک کردن پست راهی نمیمونه . اکثر بازیها هم تاپیک مخصوص خودشونو دارن که میتونید اونجا تا میتونید راجبش بحث کنید . ممنون :*
 
رفقا فکر میکنم تاپیک حالت نرمال و طبیعی خودشو ادامه بده برای کاربرا خیلی میتونه مفید تر باشه . اینکه یک نفری میاد در مورد عنوان مورد نظرش یه امتیازی رو ( حالا چه مثبت و یا منفی ) با چند خط توضیح ارایه میکنه ' و چند نفر میان اون پست رو نقل قول میکنن بنظرم کلا تاپیک از مسیر اصلیش خارج میشه . چند صفحه آخر تاپیک رو نگا مینداختم به سختی میتونستم نقد و امتیازات دوستان رو نگا کنم . البته اینم بگم تا حدودی میتونه این بحث و گفتگو طبیعی باشه اما از یه حدی که میگذره جز پاک کردن پست راهی نمیمونه . اکثر بازیها هم تاپیک مخصوص خودشونو دارن که میتونید اونجا تا میتونید راجبش بحث کنید . ممنون :*
حرفتون درسته ولی پاک میکنی همرو‌ پاک کن دیگه فرق گذاشتن نداره!

اتفاقا منم بنظرم اینجا فقط باید امتیاز باشه کسی میخواد نقل قول کنه باید تو تاپیک مربوطش نقل قول کنه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ROONEY190
Teenage Mutant Ninja Turtles 9/10
نکات مثبت:
همین که همچین بازی توی سال 2022 همچنان ایقدر حال می ده یعنی همه چیزش مثبته

نکات منفی:
ساند ترک های بازی چندان جالب نیستن بیس دار هم نیستن
صدای بازی ضعیف و کم هست
حالت گرافیک پیکسلی بهتر بود اپشنال می شد.

بازی خیلی خوبه خیلی خیلی خوبه و درجه سختیش خیلی ایده اله نه می تونی راحت همه رو بزنی نه دلسرد می کنه از زدن
هر کاراکتری ویژگی منحصر به فرد(غیر از سرعت و قدرت) خودش رو داره و باید بسته به نوع مغزتون که سرعتیه یا دقتیه کاراکتر مناسب رو انتخاب کنید بر فرض رافائل لگد بعد از جاخالیش دشمن شوت می کنه و لئوناردو حرکت بعد ار دابل جامپش کارایی زیادی داره اپریل هم خیلی سریعه برای کند مغزها(منظورم ذهن های کم سرعت هست تک هسته ای ها نه عقب افتاده ها) مناسبه
 
H2x1_NSwitchDS_ToTheMoon.jpg

To the Moon
2011

+
داستان بسیار عالی و خلاقانه
دیالوگ های خوب
موسیقی بیاد موندنی

_
عدم گیمپلی! این بازی هیچ کاری انجام نمیده که بگیم حتما نیاز بود این داستان رو در مدیوم گیم بیان کنند
میتونستن یه کامیک بوک یا ویژوال ناول ساده درست کنن و به همین خوبی میشد.
در مقابل برای تفهیم منظورم بازی What remains of Edith finch رو مثال میزنم
اون بازی هم گیمپلی خاصی نداره و تمرکزش روایت هست، اما جوری طراحی شده که شما
"فعالانه در دالان های خاطرات یک خانواده حرکت و کاوش میکنید"
این یعنی استفاده خاص از پتانسیل گیم. مثال های ازین دست زیاده، اما بازی هایی که صرفا یه داستان خوب دارن و همین! باعث خسته کننده بودن میشن
خوشبختانه To the moon سه چهار ساعت بیشتر پلی تایم نداره وگرنه امتیاز کمتری میدادم

8/10​
 
Capture_2022_06_29_12_15_12_35.png

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge 2022

نکات مثبت: موفق در القای حس نوستالژیک نسخه‌های کلاسیک «لاک پشت‌های نینجا»، بخش چند نفره جذاب و بامزه، چند باس فایت خوب

نکات منفی: گیم پلی کوتاه و عاری از چالش‌ بازی‌های دو بعدی دهه 80 و 90 میلادی، آسان بودن بازی حتی در درجه سختی و نرمال بازی، از بین رفتن حس مثبت «تنوع» پس از گذشت چند مرحله از بازی

Score: 6

شروع بازی: 8 تیر 1401
پایان بازی: 9 تیر 1401​
 
The_Forgotten_City_-_cover.jpg

از نظر ایده و ساختار خیلی شبیه اوتر وایلدزه. کلا پنج ساعت طول میکشه و برخلاف اوتر وایلدز گیم‌پلی چالش‌برانگیزی هم نداره و بیشتر دیالوگ‌محوره. داستان خوبی هم داره. درکل کمی انتظارم از این بازی بیشتر بود ولی به‌هرحال بازی خوبی بود.​
 
skyrim-mods-e1566475966586.jpg

The Elder Scrolls V:
Rise of the Mods


یه چیزی راجع به نصب کردن ماد وجود داره که بشدت لذت بخش و درگیر کننده ست
شاید حس کنترل داشتن و شخصی سازی، حس آزادی
یا چیزی شبیه به بچه ای که تازه وارد یه شهربازی با کیفیت میشه و از فرط انتخاب های زیاد نمیدونه کدوم وسیله رو انتخاب کنه
اولین باری که روی اسکایریم کمی وقت گذاشتم دو سه سال پیش بود، اون موقع زیاد حوصله نداشتم و البته ژانر rpg و خصوصا کار های تاد هاوارد رو درک نمیکردم
بعد از ده پونزده ساعت دراپش کردم و دیگه سراغش نرفتم
این هفته های اخیر به سبب علاقه ای که به ماد کردن پیدا کرده بودم (مثلا قبلش ماد های با کیفیت و خوب زلدا رو تجربه کردم)
تصمیم گرفتم دوباره سراغ اسکایریم برم، ایندفعه با ماد
و دیدم این بازی هنوز زنده است و کامیونیتی فعالی داره، که بخش زیادیش رو مدیون ماد هاست
میشه گفت سه دسته ماد برای اسکایریم وجود داره
ماد هایی که کیفیت فنی بازی رو ارتقا میدن، مثل ارتقا انیمیشن، فیزیک و تکسچر ها
که معروف ترین مثالش Parallax هست که با حداقل فشار اوردن روی ظرفیت سخت افزار تکسچر های بازی رو یه بار دیگه ریمستر میکنه
و ماد هایی که چیز های جدیدی به بازی اضافه میکنن طوری که یکپارچگی بازی حفظ بشه و بقول خودشون Lore friendly هستن
مثل ماد هایی که کوئست لاین جدید اضافه میکنند یا دیالوگ های بیشتر برای npc ها و یا آرمور و سلاح هایی که با آرت استایل الدر اسکرولز جور در بیان
در آخر ماد های Goofy هستن که نمونش رو تو تصویر و یا توی ویدیو معروف دانکی به نام Ultimate Skyrim میبینید
این ماد ها بنظرم بشدت فان هستن که تجربه کردنشون حتی بهتر از دیدن صرفشون تو یوتوب هست.
البته دسته دیگه ای هم وجود داره (Bonus!) که همون ماد های جنسی هستن
درباره اونها نمیتونم توضیح بدم چون فروم ایرانی هست و فقط این رو میگم که اون هام از نظر فنی تحسین بر انگیز هستن

تجربه اسکایریم ماد شده به علاقه مندان به آرپی جی های بتسدا و
هر کس میخواد چیز جدید، عجیب یا خنده دار ببینه توصیه میشه
اگه سراغ اون ماد هام رفتید گناهش گردن خودتون


Yahhoo/10​
 
maxresdefault.jpg

Stray
2022

آرت درکشن و گرافیک عالی
لول دیزاین و گیمپلی خیلی خوب و متناسب با پلی تایم کوتاه بازی
مدل سازی دقیق رفتار های گربه
موسیقی خوب

استری یک ایندی بسیار تحسین برانگیز و واجب هست که تنها ایراداتش مشکلات فنی جزئی مثل افت فریم یا گاها باگ های انیمیشن است

9/10
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or