امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
Untitled.png

DIRT5

خب منم همه مراحلش رو رفتم و تمومش کردم
مثبت
1-گرافیک خوب و پر جزییات
2-با تغییرات اب و هوایی متنوع
3-هندلینگ خوب ماشین ها و راحت تر شدن بازی
----------------------------------------
منفی
1-توی کریر بازی داستان خاصی نداره و فقط یه مشت پادکست پخش میشه
2-تعداد بسیار زیاد race که یه مقدار خسته کننده میشه
3-با تموم کردن هر مسابقه اتفاق خاصی نمیفته و جایزه ی خوبی نمیده و حدود 200 تا مسابقه رو باید همش بری
4-تنوع کم مسابقات نسبت به حجم و تعداد مسابقات
5-تنوع کم ماشین ها
----------------------------------------------------------------------------
بزرگترین نقطه ضعف بازی هم موارد 2 و 4 بود-

در کل خیلی هیجان انگیز نبود و تنها سرگرم کننده بود من بهش نمره 8 از 10 میدم
 

Attachments

Subnautica_cover_art.png
بعد از 35 ساعت و 10 صفحه یادداشت و مختصات‌نویسی بالاخره بازی تموم شد. یکی از برترین تجربه‌های اکتشاف‌محور با یه داستان خیلی خوب. در کل تجربه خوبی بود ولی اگه 10 ساعت پایانی پلی‌تایم 35 ساعته‌ش لبریز از گرایند نبود، تجربه خیلی خیلی بهتری میشد.​
 
1600972578_760_Mafia-Definitive-Edition-review-A-remake-at-the-height-of.jpg

Mafia: Definitive Edition
2020

تنها چیز این بازی که پیشرفته شده گرافیکه
گیمپلی و میزان تعامل با محیط در حد همون بازیهای ده پونزده سال پیشه
واقعا Hangar 13 استودیو بدرد نخوریه، 2K باید تغییر اساسی توشون بده وگرنه آیپی جدیدشون هم متوسط در میاد.
این نمره رو هم بخاطر خوب بودن بازی اصلی میدم وگرنه کمتر میدادم

7/10
 
1650609711096.png
Halo Infinite

بازی رو خیلی وقت پیش شروع کردم ولی از یه جایی به بعد برام خسته کننده شده بود و کنار گذاشتمش و این چند وقت اخیر دوباره رفتم سراغ بازی و تمومش کردم

+ گان پلی بازی
گان پلی بازی فوق العاده است. تنوع اسلحه ها، ادوات و تجهیزات همراه MC و کار کردن باهاشون لذت بخش هست. واقعا آدم از تیراندازی و کشت و کشتار در بازی لذت میبره

+ Grappling Hook
این مکانیک توی بازی به شکل استادانه‌ای پیاده سازی شده. برای فرار از دست دشمنان، مبارزه با دشمنان، بالا رفتن از موانع و حتی شکار پرنده ها و سوار شدن در سفینه ها میشه از این مکانیک استفاده کرده و شدیدا به گیم پلی بازی کمک کرده.

+ Weapon
یک کاراکتر فوق العاده دوست داشتنی و با حال

+ هوش مصنوعی
+ موسیقی و صداگذاری
موسیقی بازی مثل نسخه‌های قبل عالی و صداگذاری شخصیت‌ها خیلی خوب کار شده بود

- طراحی مراحل در محیط های باز
شاید مهمترین نکته منفی بازی برای من طراحی خسته کننده مراحل در محیطهای باز بود. با وجود استفاده از وسایل نقلیه، فواصل زیاد بین اهداف و گشت و گذار در محیط بازی باعث میشه که بازی بعد از مدتی کسل‌کننده شده و باعث شد افت فاکتور سرگرم کنندگی اون بشه. این نکته منفی که بخش قابل توجهی از بازی رو به خودش اختصاص داده باعث شد که تجربه من از بازی اون تجربه عالی که انتظار داشتم نباشه.

امتیاز: 7️⃣
 
The Dark Pictures Anthology: House of Ashes
View attachment 250929

این چند وقت کلی بازی خوب تموم کردم و اینجا چند ساله پست ندادم ولی چون از یه بازی دل پری دارم گفتم پست بدم کسی مثل من اسیر یه بازی خیلی ضعیف نشه.
گیم پلی که وجود نداره. و به این قسمت یه صفر بزرگ میدم.من عاشق بازی های Quantic Dream و حتی Until Dawn هستم حداقل یه کاری برای انجام هست ولی این بازی کلا نیم ساعت یبار شاید بگه یه دکمه رو فشار بدید.
طراحی بازی کلا ۹۰ درصد بازی تو یه محیط تکراریه خیلی سطحی هست و من احساس تهوع داشتم واقعا از رنگ بندی و محیط بازی.
داستان بازی هم کلا از مسخره ترین داستان هایی هست که میشه اسم برد.برام عجیبه که امتیازش تو استیم بالاس و اینجا تعریف شده.من کلا بازی بد انجام نمیدم و میتونم بگم واقعا وقتم رو هدر دادم.
امتیاز من 2 از 10
شدیدا موافقم یه بولشت به تمام معنا بود
 
Outer_Wilds_poster_(no_credits).jpg

پازل مترویدوانیای روگ‌لایک نامتعارف. در حالیکه اساس ژانر روگ‌لایک ساختار تصادفی اونه، هیچ چیز در مورد اوتر وایلدز تصادفی نیست؛ همه چیز، همه جا، تمام لوکیشن‌ها، تمام لوکیشن‌های فوق‌العاده، تمام مراحل استادانه، تمام سیاره‌های به‌یاد‌موندنی، بادقت و هدفمند طراحی شدن. در مترویدوانیا، اگه به مکانی نمیتونی بری برای اینه که هنوز توانایی و یا ابزار خاصی رو به دست نیاوردی، اما در اوتر وایلدز، در طول بازی، هیچ ابزار و یا توانایی جدیدی به دست نمیاری و تنها چیزی که کسب میکنی اطلاعاته، پس اگه نمیدونی چطور باید به جایی بری، خب برو کشفش کن؛ جهان خدا بزرگه و چرخه 22 دقیقه‌ای نامحدود! بر اساس تعریف سنتی ژانر پازل، احتمالا نشه اوتر وایلدز رو در این ژانر قرار داد اما این که داره در این بازی چه اتفاقی میفته و چرا داره این اتفاق میفته و حالا ما باید چیکار کنیم و چه طور باید این کار رو انجام بدیم و به طور کلی خود بازی یک پازل بزرگه.

به عنوان کلام پایانی، تجربه خیلی خاص و منحصربه‌فردی بود که فضاسازی و جنبه‌های بصری و طراحی مراحل و همچنین داستانش رو خیلی دوست داشتم ولی کنترل عمدا سخت و نچسب بازی کمی به طعم شیرینش تلخی اضافه کرد.​
 
2022-02-26-12-50-59-1645879859257.jpg

Sekiro: Shadows Die Twice
2019


اولین سولزلایکی که تموم کردم، واقعا عالی بود
فهمیدم این سبک چقدر گیمپلی لوپ اعتیاد آوری ایجاد میکنه،
مشابهش رو فقط تو Hollow knight دیده بودم که اونم از فرام سافت الهام گرفته

نکات تحسین بر انگیز:

لول دیزاین فوق العاده
سیستم کامبت بسیار متنوع و پیشرفته
ستینگ و lore جذاب
تنوع دشمنان و باس ها

معایب:
گرافیک فنی (کیفیت تکسچر ها) میتونست بهتر باشه
مشکل دوربین بازی در برخی موقعیت ها

9.3/10
 
pa-pigling-gow4-k-a.jpg

God of War
2018


گاد آف وار یکی از بهترین انحصاری های سونی در نسل پیش بود،
گرفتن جایزه مراسم Game Awards در حالی که RDR2 رقیبش بود برای من کاملا قابل توجیه است

مزایا:
کامبت خیلی خوب بواسطه اسکیل های متنوع و جذاب
دوربین یک تکه بازی که واقعا به حس پیوستگی کمک کرده
داستان و شخصیت های عالی
آرت درکشن بسیار تازه و جذاب که فضای Norse رو بخوبی منعکس میکنه
جنبه Adventure و ماموریت های فرعی خیلی خوب

معایب نه چندان مهم:
من در درجه Normal بازی رو میرفتم و بین میزان سختی خط داستان اصلی و بعضی مقابله های فرعی شکاف زیادی بود،
داستان اصلی بسیار آسان و مثلا باس های Valkyrie خیلی سخت بودند،
بهتر بود اون مراحل فرعی رو هم مقداری آسون تر میکردن تا سختی یک دست تر بشه (در درجه Normal)
طراحی منو ها در بخش زره و آپگرید و... میتونست بهتر باشه
بسیاری از زره های بازی صرفا جنبه ظاهری دارند و بدرد استفاده نمیخورند ( بدلیل stat خیلی پایین)

9.5/10




 
486110-DUSKheader.jpg
DUSK
یه بازی Indie فوق العاده جذاب.میشه گفت تو سبک DOOM قرار داره ولی برای من از DOOM هم جذاب تر بود.
8/10
capsule_616x353.jpg
death door
DARK SOULS به شکل Indie .طرفداران DS اصلا از دستش ندن.
8/10

ghostwire tokyo
انقدر حوصله سر بر بود که آخرای بازی بیخیالش شدم.
5.5/10
 
header.jpg
ترکیب دو ژانر RPG و RTS توی این بازی چندان خوب از آب درنیومده. از نظر بعد RPG کم‌عمق، سطحی و خسته‌کننده‌ست و از نظر بعد RTS کم‌عمق، سطحی و پرایراده، البته با این حال باز هم بعد RTS بهتر و هیجان‌انگیزتر از بعد RPG بازیه. داستان خوبی داشت ولی نه بقدری که من رو قانع کنه که به بازی ادامه بدم و بعد از 35 ساعت، در حالیکه فکر میکنم 10 ساعت دیگه از بازی مونده بود، بازی رو رها کردم.​
 
تو تاپیک خودش گذاشتم گفتم اینجا هم بزارم :D

1652781443578.png

Elden Ring: 9.5/10
  • گرافیک: 9/10
  • گیمپلی: 9.5/10
  • Lore و داستان: 10/10
  • موسیقی: 10/10
بعد 97 ساعت تموم شد :D رفت جز بهترین بازیا عمرم (البته از همون اواسطش هم رفته بود تو لیست)

نکات مثبت:
  • Lore بازی شاید یکی از بهترین چیزایی باشه که نه تنها تو گیم بلکه تو یک مدیا دیدم، رابطه دنیا، قوانینش، طراحی محیط، Npc ها و باس های اصلی با هم یک تجربه جادویی درست کرده که فک نکنم فعلا همچین چیزی رو تو یک گیم ببینیم به این زودیا، R. R. Martin اگه یک روز تصمیم بگیره کتاب از روی این دنیا بنویسه با کله میرم سمتش :D
  • کامل ترین کامبت سوم شخص رو داره، همین که انواع اقسام بیلد هارو میشه با هم ترکیب کرد، هزار جور Ash of war مختلف، کلی سلاح با انیمیشنای متفاوت که ارزش تکرار رو خیلی بالا میره، منی که اصلا علاقه ای به دوباره بازی کردن بازیا ندارمم الان دوس دارم دوباره با یک بیلد کاملا متفاوت از نو شروع کنم.
  • موسیقی فوق العادس، بنظرم از این نظر اصلا چیزی کم نزاشتن، مخصوصا موسیقی منو اول بازی دقیقا از اونایی هست که مدت ها تو ذهن آدم میمونه و 10 سال دیگه آدم ازش یاد میکنه.
  • طراحی محیط و گرافیک هنری شاهکاره، با اینکه گرافیک فنی بنظرم هنوز جا داشت اما از نظر هنری به قدری زیباست این بازی که تمام بخشای تکنیکیه قضیه رو میپیچونه، بعضی جاها دستم یک سره رو اسکرین شات بود.
  • لول دیزاین بازی تا آخرین لحظات هم شوکم میکرد، بعد 90 ساعت دیگه فک میکنی همه چیو دیدی دیگه بازی چیز جدیدی واسه نشون دادن بهت نداره یک دفعه پاتو میزاری تو melania's haligtree یا Farum Azula پشم نمیمونه واست از پیچیدگی طراحی محیط.
  • تنوع زیاد محیط و متفاوت بودن تم هر منطقه با هم که بنظرم یکی از مهم ترین نکاتی هست که اینو از بقیه اپن وردا جدا میکنه.

نکات منفی:
  • بدترین بخش بازی گنگ بودن کوئستای فرعی هست، بدون اینترنت یا نمیشه از خیلیاش سر درآورد یا هم باید ساعت ها وقت بزاری دنبال فلان NPC بگردی یا سردربیاری باید کجا بری چون NPC ـا لعنتی تصمیم گرفتن یک بار جمله رو بگن بعد دیگه لال شن و تکرارش نکنن :D بنظرم یک بخش کوئست ساده که فقط اسم کوئستا و جمله آخری که NPC بهت میگه رو داخلش بیاره کافی بود تا بخش بزرگی از این قضیه رو حل کنه که خب فرام سافتور هست و اذیت کردناش.
  • تکرار کردن باسا بنظرم منطقی بود چون نباید انتظار داشت به اندازه کل دانجنای مپ باس جدید وجود داشته باشه، اما تکرار کردن باسای اصلی ابهت باسو بنظرم خراب میکرد یا هم برخی موارد باسای فرعی تبدیل میشدن به انمیای عادی که زیاد جالب نبود.
  • این یکی چیز مهمی نیست چون خیلی کم کات سین داریم اما انیمیشنای صورت کارکترا بعضی جاها مخصوصا اواخر زیاد خوب نبود.
  • سیستم لاک انمی ها روی باسای بزرگ رو اعصاب میرفت، همه جارو میگرفت غیر از اونجایی که میخواستی از آخر خیلی از موارد آدم مجبور میشد بدون لاک بره که واسه موس و کیبورد شاید عالی هم باشه اما با کنترلر مشکل ایجاد میکنه، شاید تنها ایرادم به گیم پلی همین باشه.
"The Fallen Leaves Tell A Story. Of How A Tarnished Became Elden Lord."
 
آخرین ویرایش:
header.jpg


Nier: Automata
2017

طرفداران نیر به شدت از این بازی تعریف میکردن که باعث شده بود انتظار شاهکار داشته باشم و باید بگم یکمی تو ذوقم خورد.
آتوماتا یک بازی بشدت سایفای انیمه طور هست با گیمپلی ای که ترکیبی از هک اند اسلش، اوپن ورلد ادونچر با لحظاتی از شوت ام آپ هوایی و گاهی هم ساید اسکرولر!

بزرگترین نقطه قوت گیمپلی کامبت تن به تن یا همون لحظات هک اند اسلش هست که بواسطه انیمیشن های متنوع و سیال کاراکتر ها خیلی سریع و لذت بخش از آب درومده.
با این وجود بسیاری از لحظات بازی رو کامبت از راه دور تشکیل میده که فقط شامل این میشه که دستتون رو دکمه RB نگه دارید! تقریبا همین!
همچنین پروجکتایل هایی که دشمنان تو این حالت براتون میفرستن طراحی بیش از حد ساده و ایندی گونه ای دارند که قضیه رو کمی بدتر کرده، با وجود تمام این موارد سازنده های بازی تصمیم گرفتن چنتا از مهم ترین باس های بازی رو بر محوریت ranged combat طراحی کنند که تصمیم اشتباهی است، چرا که کامبت نزدیک خیلی جذاب تری در بازی حضور داره که در اون بخش ها بلااستفاده میمونه.
یک مزیت گیمپلی حرکات کاراکتر هاست که بسیار سریعه و باعث میشه در فضای اوپن ورلد بازی سریعا جابجا بشید و این وسیع بودن ملال آور نشه.

گرافیک بازی اما متاسفانه یکی از مهم ترین ایراداتش هست، این بازی که در نیمه دوم نسل هشتم منتشر شد گرافیکی کاملا قابل مقایسه با عناوین نسل هفتمی داره و علاوه بر این برای pc بشکل بهینه ای پورت نشده.

ساوند ترک بازی همون طور که سری Nier همیشه عالی بوده در این نسخه هم بسیار خوبه خصوصا برای اینکه آلبومش رو بگیرید و بصورت جدا گوش بدید، البته گاهی در زمینه سینک بودن موسیقی پس زمینه با گیمپلی لنگ میزنه که این البته بواسطه خوب بودن آهنگ ها چندان ناخوشایند نیست.

داستان بازی یکی از بزرگترین زمینه هایی هست که طرفدارن ازش تعریف میکنند و واقعا خوب هست، ایده یک داستان فلسفی در قالب ساینس فیکشن خوب در اومده. البته نمیشه در حد شاهکار های ادبی بالا بردش چون بالاخره بازی ژاپنی/انیمه طور هست و داستانش هم به همون سبک و سیاق روایت میشه.
همچنین بازی lore و داستان خودش رو به شیوه جالبی پیش روی محاطب گسترش میده، این طور که هربار بازی رو تموم میکنید دفعه بعدی در قالب کاراکتر دیگه ای بازی میکنید و گوشه های جدیدی از داستان رو متوجه میشید. البته این روند در playthrough دوم که در قالب 9S هستید کمی خسته کننده میشه اما در دفعات بعدی بهتر هست.
تابحال راجع به هیچ بازی انقدر ننوشته بودم اما نیر آتوماتا بازی ای هست که هم مزایا و هم معایب خیلی جدی داره و البته بدلیل یونیک بودن ظاهرش خصوصا برای کسی که خیلی کم بازی ها ژاپنی طور تجربه کرده میتونه تاثیر گذار و بیاد موندی باشه. البته طراحی بشدت جذاب و س+کسی کاراکتر های مونث در این مورد بی تاثیر نیست :D


7.9/10
 
Serious Sam Siberian Mayhem 7.5/10

نکات مثبت:
بهترین نسخه ساخته شده تاکنون
اکشن بسیار سریع و خر تو خر واقعی
محیط ها و دشمنان خوب
باس فایت نهایی خوب

نکات منفی:
سلطان مطلق افت فریم
گرافیک منسوخ
فیزیک الترا منسوخ
تیکه های فان شبیه جوک های صدا و سیما هست

در کل اگر می خواید حسابی فقط بکشید بدون اینکه فکر کنید و موس جدیدتونم یک تستی بکنید گزینه خوبی هست
 
Sniper Elite 4
1653677592645.png
امتیاز 7/10
بالاخره بعد چند سال فرصتی شد اینو تموم کردم
بازی خوبی بود.هنوزم دیدن ترکیدن سر و قلب سربازها حال میده
مراحلش یکم بزرگتر شده و گرافیکشم خوبه
این بازی مشکلی که داره انگار یه آپدیت گرافیکی و DLC واسه نسخه های قبله
امیدوارم نسخه بعدی اولا از جنگ جهانی دست برداره و دوما یکم روی گیم پلی ایناشم تغییر بده
البته نسخه 5 هم ک تازه اومد جنگ جهانیه پس امیدم به نسخه 6 هس :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or