امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
من اکثر دی ال سی های عناوین معروف رو نزدم
داخل مبارزات یه دی ال سی چجور نوآوری می تونستن اضافه کنن؟

اینکه چون DLC هست؛ ینی نباید یه‌مقداری نوآوری درش وجود داشته باشه؟!🦢:D

افزودن چند کمبوی جدید، چند Enemy Character جدید می‌تونست تغییر جالبی در بخش مبارزات ایجاد کنه. :D 🦢

اما در مجموع، همین XE Batsuit و کارایی‌هاش برای من «نوآوری» تلقی می‌شه؛ اگه یه دستی روی بخش کامبت می‌کشیدن، 8 یا 8.5 رو بهش می‌دادم.
 
  • Like
Reactions: AlexRRR
header.jpg

داستان بازی در آینده ای دور اتفاق میفتد ، جایی که انسانها برای ادامه حیات خود سوار بر سفینه هایی غول پیکر به دنبال اکتشاف و به دست آوردن منابع مختلف در حال نابودی سیاره های ناشناخته هستند
در این بین سفینه ای به نام USG Ishimura مدتی هست که خبری از خود و خدمه اش مخابره نمیشود و به نوعی در سکوت فرو رفته است
شخصیت اصلی بازی مهندسی به نام آیزاک کلارک به همراه یک تیم عازم ایشیمورا میشوند تا پی به این سکوت و بیخبری ببرند و از وضعیت سفینه و خدمه آن با خبر شوند ، البته که آیزاک هدف دیگری هم در این سفر دارد

داستان بازی تقریبا همان نسخه اصلی با اندکی بهبود در روایت است که این روایت برای گیمرهایی که تجربه نسخه اصلی را ندارند بسیار کارگشا بوده و داستان را به صورت کاملتری برایشان ارائه میدهد

اول از همه طراحی محیط سفینه بسیار خوب کار شده و به نسبت نسخه اصلی جزئیات بیشتری برای اکتشاف در خود جای داده است و اون حس ترس رو کاملا از همون مرحله اول میشه حس کرد
گرافیک بازی به نسبت بازی اصلی کاملا دگرگون شده و به عنوان یک ریمیک کاملا به چشم میاید ، رنگهای محیط کاملا جلوه ای طبیعی دارد و در عین حال نورپردازی بازی هم بسیار عالی است به خصوص در فضاهای خارج از سفینه
طراحی دشمنان بازی پر جزئیات هست و در کنار این دارای هوش مصنوعی خوبی هم هستند که در طول مبارزات به خصوص در درجات بالاتر سختی میتونن چالش برانگیز باشند
گیم پلی کلی بازی و ماموریت ها در قسمتهای مختلف سفینه جریان دارد ولی در تمام مدت بازی خبری از لودینگهای طولانی نیست و تنها در فاصله جابه جایی در بین ایستگاههای مختلف سفینه لودینگ هایی وجود دارد که گیمر حتی متوجه آنها هم نمیشود ... سیستم گانپلی و شوتینگ بازی حس سنگینی خاصی دارد و در عین حال روانتر شده است و طراحی سلاح ها و تنوع آنها خوب است (در زمان نسخه اصلی این قسمت به علت تازگی سلاح ها عالی بود)
سیستم آپگرید لباس آیزاک و سلاح ها هم ساده بوده ومثل اکثر بازیها با پیدا کردن آیتمهای خاص در سراسر سفینه انجام میشود

یکی از نقاط مثبت بازی سیستم دوربین روی شانه بازی هست که با الگو برداری از سری God of war به صورت تک شات بوده و هیچ گونه کاتی وجود ندارد
تعدادی ماموریتهای فرعی به بازی اضافه شده است که به نظرم به جز یک مورد باقی آنها چندان تاثیر خاصی نداشتن
نکته مثبت دیگر بازی صداگذاری شخصیت اصلی است که برخلاف نسخه اصلی دیگر صامت نیست و به همین علت شخصیت پردازی بهتری هم دارد

میرسیم به نکته برجسته بازی یعنی سیستم صداگذاری و موسیقی بازی که کاملا حس ترس و شک ناگهانی در گیمر را به حد اعلا میرسونه ... حرکت در یک راهروی تاریک رو تصور کنید در حالی که به یکباره صدای نعره یک هیولا از راه دور دلتون رو خالی میکنه و یدفعه از پشت سر یک نکرومورف بهتون حمله میکنه

در پایان ریمیک قسمت اول dead space اثری با ارزش بوده و یکبار دیگه به ما نشان میده که بازسازی درست یک اثر فاخر کلاسیک میتونه کاری کنه که نسخه ریمیک حتی از بازی اصلی تجربه لذت بخش تری را برای ما فراهم کنه

10/10




 
یکی از نقاط مثبت بازی سیستم دوربین روی شانه بازی هست که با الگو برداری از سری God of war به صورت تک شات بوده و هیچ گونه کاتی وجود ندارد​
Dead Space 2 وان شات بود و هیچوقت تصویر از اول تا آخر بازی کات نمیخورد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or