امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
یکی از نقاط مثبت بازی سیستم دوربین روی شانه بازی هست که با الگو برداری از سری God of war به صورت تک شات بوده و هیچ گونه کاتی وجود ندارد​
Dead Space 2 وان شات بود و هیچوقت تصویر از اول تا آخر بازی کات نمیخورد.
 
View attachment 368126

داستان بازی در آینده ای دور اتفاق میفتد ، جایی که انسانها برای ادامه حیات خود سوار بر سفینه هایی غول پیکر به دنبال اکتشاف و به دست آوردن منابع مختلف در حال نابودی سیاره های ناشناخته هستند
در این بین سفینه ای به نام USG Ishimura مدتی هست که خبری از خود و خدمه اش مخابره نمیشود و به نوعی در سکوت فرو رفته است
شخصیت اصلی بازی مهندسی به نام آیزاک کلارک به همراه یک تیم عازم ایشیمورا میشوند تا پی به این سکوت و بیخبری ببرند و از وضعیت سفینه و خدمه آن با خبر شوند ، البته که آیزاک هدف دیگری هم در این سفر دارد

داستان بازی تقریبا همان نسخه اصلی با اندکی بهبود در روایت است که این روایت برای گیمرهایی که تجربه نسخه اصلی را ندارند بسیار کارگشا بوده و داستان را به صورت کاملتری برایشان ارائه میدهد

اول از همه طراحی محیط سفینه بسیار خوب کار شده و به نسبت نسخه اصلی جزئیات بیشتری برای اکتشاف در خود جای داده است و اون حس ترس رو کاملا از همون مرحله اول میشه حس کرد
گرافیک بازی به نسبت بازی اصلی کاملا دگرگون شده و به عنوان یک ریمیک کاملا به چشم میاید ، رنگهای محیط کاملا جلوه ای طبیعی دارد و در عین حال نورپردازی بازی هم بسیار عالی است به خصوص در فضاهای خارج از سفینه
طراحی دشمنان بازی پر جزئیات هست و در کنار این دارای هوش مصنوعی خوبی هم هستند که در طول مبارزات به خصوص در درجات بالاتر سختی میتونن چالش برانگیز باشند
گیم پلی کلی بازی و ماموریت ها در قسمتهای مختلف سفینه جریان دارد ولی در تمام مدت بازی خبری از لودینگهای طولانی نیست و تنها در فاصله جابه جایی در بین ایستگاههای مختلف سفینه لودینگ هایی وجود دارد که گیمر حتی متوجه آنها هم نمیشود ... سیستم گانپلی و شوتینگ بازی حس سنگینی خاصی دارد و در عین حال روانتر شده است و طراحی سلاح ها و تنوع آنها خوب است (در زمان نسخه اصلی این قسمت به علت تازگی سلاح ها عالی بود)
سیستم آپگرید لباس آیزاک و سلاح ها هم ساده بوده ومثل اکثر بازیها با پیدا کردن آیتمهای خاص در سراسر سفینه انجام میشود

یکی از نقاط مثبت بازی سیستم دوربین روی شانه بازی هست که با الگو برداری از سری God of war به صورت تک شات بوده و هیچ گونه کاتی وجود ندارد
تعدادی ماموریتهای فرعی به بازی اضافه شده است که به نظرم به جز یک مورد باقی آنها چندان تاثیر خاصی نداشتن
نکته مثبت دیگر بازی صداگذاری شخصیت اصلی است که برخلاف نسخه اصلی دیگر صامت نیست و به همین علت شخصیت پردازی بهتری هم دارد

میرسیم به نکته برجسته بازی یعنی سیستم صداگذاری و موسیقی بازی که کاملا حس ترس و شک ناگهانی در گیمر را به حد اعلا میرسونه ... حرکت در یک راهروی تاریک رو تصور کنید در حالی که به یکباره صدای نعره یک هیولا از راه دور دلتون رو خالی میکنه و یدفعه از پشت سر یک نکرومورف بهتون حمله میکنه

در پایان ریمیک قسمت اول dead space اثری با ارزش بوده و یکبار دیگه به ما نشان میده که بازسازی درست یک اثر فاخر کلاسیک میتونه کاری کنه که نسخه ریمیک حتی از بازی اصلی تجربه لذت بخش تری را برای ما فراهم کنه

10/10




متوجه منظور برای ماموریت های فرعی نشدم
تعداشون تا جایی که من پیدا کردم کم بود و داستان های جالبی هم برای تعریف داشتن
تاثیر خاص منظورتون چیه؟
مگه منظور شخصیت اصلی باشه که فکر کنم درسته فقط داخل یکیشون یه کارت خفن پیدا می کردیم که به همه جا راه داشت
ولی واقعا ماموریت های فرعیش ارزش انجام دادن و دنبال کردن لور بازی رو داره
 
متوجه منظور برای ماموریت های فرعی نشدم
تعداشون تا جایی که من پیدا کردم کم بود و داستان های جالبی هم برای تعریف داشتن
تاثیر خاص منظورتون چیه؟
مگه منظور شخصیت اصلی باشه که فکر کنم درسته فقط داخل یکیشون یه کارت خفن پیدا می کردیم که به همه جا راه داشت
ولی واقعا ماموریت های فرعیش ارزش انجام دادن و دنبال کردن لور بازی رو داره
تعدادشون که زیاد نبود ولی منظورم بیشتر اون حالت تکراری و از نقطه a برو نقطه b و انجام همون کارهای قبلی بود و پاداش خاصی در قبالشون بهمون نمیداد مثلا یک سلاح مخفی یا آپگرید خاصی
ولی خوب درست میگید انجامشون باعث میشه که اطلاعات بهتری از داستان و لور بازی به دست بیاریم
منم این را نکته منفی نمیدونم
 
  • Like
Reactions: bataraf and AlexRRR
تعدادشون که زیاد نبود ولی منظورم بیشتر اون حالت تکراری و از نقطه a برو نقطه b و انجام همون کارهای قبلی بود و پاداش خاصی در قبالشون بهمون نمیداد مثلا یک سلاح مخفی یا آپگرید خاصی
ولی خوب درست میگید انجامشون باعث میشه که اطلاعات بهتری از داستان و لور بازی به دست بیاریم
منم این را نکته منفی نمیدونم
اگه یادم باشه یسری اتاق پیدا می کردیم موقع گشت و گذار برای ماموریت های فرعی که نود بهمون می داد
ولی بصورت کلی آره قبول دارم حرفتون رو
 
سری بازی های گاد همیشه قابل احترام بوده و به نظرم به یه نشان پر افتخار برای برند سونی تبدیل شده .یادمه سال 2008 یا 2009 که نسخه سوم اومد چقدر باعث شد ps3 تو فروش رشد کنه و تقریبا سونی رو از بحران اون موقع دورتر کنه.اینارو گفتم برای اینکه بگم یه بازی چقدر میتونه تو موفقیت یه برند تاثیر بزاره
به هر حال این نسخه هم از هر نظر گیم پلی و داستان و گرافیک عالی از اب درامده
من حتی از نسخه قبل بیشتر دوسش داشتم .
فقط ای کاش نقش این پسر قرمساقش تو بازی خیلی کمرنگ تر میشد .من کلی وقت میذاشتم کریتوس رو کاستوم و اپگرید میکردم بعد یهو میرفتیم با پسره بازی میکردیم . اصلا دوست نداشتم مراحل بازی با پسره رو .کلا با کارخانه روغن نباتی هم نمیره این پسره :D
9.5/10
 
ddd.png
بازی متوسط و رو به خوبیه، اما اصلا در حد و اندازه کارهای دیگه کیج به خصوص شاهکاری مثل هوی رین نیست ، انتظار بیشتری از بازی داشتم ولی وقتی تیتراژ پایانی بازی رو دیدم باورم نمیشد بازی تموم شد ، پیش خودم گفتم یعنی همین؟!

موسیقی های بازی خوبه نه عالی! روایت و ریتم داستان خوبه، اما درام و تاثیر انتخاب ها رو زیاد حس نکردم، مثلا چیزی باشه شبیه هوی رین ، ولی زحمت زیادی واسه ساختش کشیده شده و مشخصه چقدر تیم سازنده روش وقت گذاشته، حیف ، پتانسیل بیشتری داشت

امتیاز 10 / 7
 
Capture_2025_02_28_03_52_03_493.png Capture_2025_02_28_04_00_41_654.png
Batman Vengeance 2002

نکات مثبت: داستان جالب (تداعی‌گر قسمت‌های اوج انیمیشن سریالی بتمن)؛ معماهای سرگرم‌کننده؛ مینی‌گیم‌های متنوع؛ فضاسازی خوب
نکات منفی: سیستم مبارزات اعصاب‌خردکن؛ پایین‌بودن بی‌دلیل صدای شخصیت‌ها؛ دوربین ضعیف؛ باس فایت‌های نه‌چندان چالش‌برانگیز

Score 6

شروع بازی: 10 اسفند 1403
پایان بازی: 13 اسفند 1403​
 
Indiana Jones and the Great Circle

چند شب پیش بالاخره Indiana Jones and the Great Circl رو تموم کردم و هنوزم که هنوزه حالم یه جوریه. انگار یه سفر طولانی رو با شلاق و کلاه Indy پشت سر گذاشتم و حالا که برگشتم، دلم تنگ اون معبدها و ماجراهاش شده. این بازی، که کار MachineGames و Bethesda هستش منو برد به سال ۱۹۳۷، درست وسط اون دو تا فیلم معروفش، «Raiders» و «Last Crusade». داستان از یه دزدی ساده تو کالج مارشال شروع می‌شه، یه شیء که فکرشم نمی‌کنی مهم باشه، ولی یهو خودتو تو واتیکان، مصر، تایلند و هیمالیا می‌بینی، دنبال یه راز عجیب به اسم «Great Circle».
اولین چیزی که دلمو برد این بود که انگار خودم Indy بودم. زاویه‌ی دید اول‌شخصش یه جوریه که وقتی شلاق می‌زنی یا با دستت یه در قدیمی رو باز می‌کنی، حس می‌کنی واقعاً اونجایی. یادمه تو مصر، کنار اهرام، وایستاده بودم و فقط به عظمتش نگاه می‌کردم انگار یه توریست گمشده‌ام، نه یه گیمر پشت مانیتور. افتتاحیه‌ش هم که دیگه قلبمو لرزوند؛ همون معبد معروف با تخته‌سنگ غلتون، ولی این بار خودم داشتم ازش فرار می‌کردم. هنوزم صدای نفس‌نفسم تو گوشمه!
بازی بیشتر از اینکه بخواد تو رو با تیراندازی پر کنه، می‌برتت تو فاز مخفی‌کاری و پازل حل کردن. مثلاً یه جا تو واتیکان، نیم ساعت دنبال یه سرنخ گشتم، با یادداشتای کهنه و نقشه‌های خط‌خطی، تا بالاخره راه یه زیرزمین مخفی رو پیدا کردم. یا وقتی با شلاق از یه پرتگاه رد می‌شدم، قلبم تندتند می‌زد حسش واقعی بود. مبارزاتش هم یه حال دیگه داره؛ مشت زدن به نازی‌ها اون‌قدر حس خوبی می‌ده که انگار خودم دارم انتقام تاریخ رو می‌گیرم! فقط گاهی نگهبان‌ها یه خورده گیج می‌زدن، مثلاً درست جلوشون بودم و انگار کور بودن، که یه کم خنده‌م می‌گرفت.
محیطاش؟ نمی‌دونم چطور بگم. هر جای بازی مثل یه تابلوی نقاشی بود. تو تایلند، معبدای غرق‌شده تو آب رو که می‌دیدم، دلم می‌خواست فقط بشینم و نگاه کنم. یا تو هیمالیا، با اون برف و یخ و کشتی غول‌پیکر نازی‌ها که رو قله گیر کرده بوددیگه به این می‌گن خلاقیت! پازلاشم درست تو مود Indy بود؛ نه اون‌قدر سخت که کلافه‌م کنه، نه اون‌قدر آسون که حوصله‌م سر بره. یه جاهایی خودم قلم و کاغذ برداشتم که رمزا رو بشکافم حس باستان‌شناس بودنم گل کرده بود

داستانش هم که دیگه جای خود داره. یه نازی بدذات به اسم Voss، یه خبرنگار باحال به اسم Gina، و یه راز باستانی که تا آخر نگهت می‌داره. Troy Baker که صداشو به Indy داده، انگار روح هریسون فورد رو تو خودش حل کرده، ولی یه جورایی تازگی داره. فقط بعضی جاها حس می‌کردم یه کم زیادی آروم پیش می‌ره، یا مثلاً دنبال گربه گمشده بودن تو یه دهکده به حال‌وهوای Indy نمی‌خورد، ولی اینا چیزی از زیبای بازی کم نکرد.
The Great Circle برام یه جور بازگشت به بچگی بود، به روزایی که با فیلم‌های Indiana Jones بزرگ شدم. ولی این بار خودم قهرمان قصه بودم. اگه دلتون یه ماجراجویی زیبا می‌خواد، شلاقتو بردار و برو سراغش

برای من، این بازی یه ۸.۵ از ۱۰ می‌گیره. چرا؟ چون لحظه‌هایی که توش غرق شدم مثل وقتی شلاق زدم و از یه دره رد شدم یا وقتی تو معبد سوخوتای دنبال سرنخ می‌گشتم واقعاً حس فیلم‌های Indy رو زنده کرد محیطاش، داستانش، و اون حس ماجراجویی نابش یه سر و گردن از خیلی بازیای دیگه بالاتره. ولی خب، یه جاهایی مثل هوش مصنوعی ضعیف نگهبان‌ها یا ماموریتای فرعی که یه کم از حال‌وهوا دورم می‌کرد، باعث شد بگم هنوز جا داره بهتر بشه. اگه اکشنش یه ذره تندتر بود یا بعضی جاها کمتر کش می‌داد، شاید یه ۹ می‌دادم.
این امتیاز از ته دلم اومد، انگار خودم نشستم و با خودم حساب‌کتاب کردم.
 
Capture_2025_03_12_07_33_04_134.png
Madagascar 2: Escape to Africa 2008

نکات مثبت: گرافیک شاداب؛ مینی‌گیم‌های نسبتاً سرگرم‌کننده؛ کنترل راحت و بی‌دردسر
نکات منفی: آسان (حتی برای کودکان زیر 8 سال)؛ کوتاه؛ محتوای ضعیف؛ دوربین ناکارآمد؛ مقداری باگ

Score: 5

شروع بازی: یادم نمی‌آد 🦢 :D
پایان بازی: 24 اسفند 1403​
 
1.png

Red Dead Redemption Remastered
PC Platform

گیم پلی : 9
داستان : 7
گرافیک : 7
طراحی مراحل : 9
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 8

2.png

Last of Us Part II Remastered
PS5 Pro Platform

گیم پلی : 10
داستان : 9
گرافیک : 10
طراحی مراحل : 8
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 9

3.png

God of War Ragnarok
PC Platform

گیم پلی : 9
داستان : 7
گرافیک : 9
طراحی مراحل : 7
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 8

درود به همه دوستان ؛ هر سه بازی رو نمره هاشو نسبت به یک سری معیار ها در نظر گرفتم ، همچنین سعی کردم اکثر محتوای مهم بازی ها رو پلی داده باشم تا نظری کامل داده باشم ، هر سه بازی بازی های جدیدی به حساب میان و من هم برای اولین بار تمومشون کردم ، RDR روی زمان PS3 بار ها شروع کرده بودم اما تمومش نکردم و امسال که برای PC عرضه شد تونستم با لذت تمومش کنم و اینو بگم که در مورد مکانیک های گیم پلی بازی چون این بازی محصول 15 سال پیش هست نسبت به استاندارد های اون زمان نمره دادم اما در مورد گرافیک بازی و اینکه تگ قیمت 50$ رو با خودش داشت نمره کمتری رو گرفت اما خوب باز هم گرافیک هنری خوبش اونو تو سطح بالایی نگه داشت ، هسته داستانش به نظرم کمی کلیشه ای بود اما روایت اون خیلی عالی و خوب پیش رفت همچنین و این هم بگم در مورد هر سه بازی چون هر سه تای اون ها دنباله عناوین دیگه ـشون هستن ، داستان و روایت داستان رو با مقایسه نسبت به پیش درآمد ـشون سنجیدمو نمره دادم ، TLoU2 هم میدونم که این تاپیک در مورد عناوین PC هست اما خوب تا چند وقت دیگه روی PC هم عرضه میشه و خوب میشه جدا از بحث Performance همین خروجی رو نسبت به پلتفرم اصلی ـش داشته باشه ، محتوای اضافه نسخه Remastered به نظرم مناسبه ، در مورد داستان و روایت داستان از لیک های قبل از انتشار اولیه بازی در نسل قبل کلی دید و نگرش مختلف وجود داره اما چون نمیخوام اسپویلی تو متنم باشم با اینکه میدونم شاید کل کره زمین هم داستان رو بدونن ، اینو فقط میخوام بگم داستان بازی به نوعی میتونست چند تغییر کوچیک داشته باشه تا به نظر کمی برای زمان لانچ بیشتر به دل مینشست اما حالا که از اون تب و تاب لانچ بازی گذشته اول بازی آدم شدیدا تاب و توان داستان پرآشوب بازی رو نداره اما در اکت میانی و اکت نهایی خصوصا ، به چندین نتیجه گیری خوب میرسه که روایت داستان و پیچش اون رو جوری نشون میده که منِ پلیر میگم جوری شد که انتظار میرفت از این اتفاقات پیش بره اما در عین حال مسیر اصلی و رسالت اصلی بازی رو شاید سوال برانگیز میکنه جوری که من شاید بگم کسی که نسخه اول بازی رو دیروز تموم کرده باشه و نسخه دوم رو امروز شروع کرده باشه گیج و سردرگم میشه اما اگر کسی نسخه اول رو بازی نکرده باشه در ساعات اولیه بازی باهاش ارتباط میگیره و اما کسی که سال ها از بازی کردن نسخه اول ـش می گذره به فکر فرو میره اما نمیخواد جلو بره توی بازی تا جایی که همونطور که گفتم توی نیمه نهایی بازی داستان جوری به دل میشینه که پلیر رو راضی میکنه ، اینم بگم که نسخه اول رو همون سال عرضه روی PS3 تموم کرده بودم و یه تجربه ناب گیمینگ بود و اوایل امسال هم نسخه Remake اون رو روی PC تجربه کردم و دیدن سریال بازی هم یه کامبک از مرور کامل داستان رو در ذهن ـم داشت ، در مورد مراحل و چینش اون ایرادی نیست اما بعضی از انتخاب ها در طراحی مراحل پلیر رو کمی سردرگم میکنه شاید بخش زیادی از مراحل بازی میتونست به عنوان یک DLC رایگان یا همراه همین آپگرید Remastered بازی مثل اون DLC نسخه اول عرضه میشد که پیوستگی داستان و خصوصا طراحی مرحله ها کمی بیشتر حفظ میشد ، در مورد GOW Ragnarok هم بازی نسبت به نسخه Reboot این سری خیلی کم و کاستی داره و در موردش خیلی چیزا گفته شده و خوب میشه گفت داستان بازی خیلی ComicBook ـی بود و میشد یا بازی رو کمی کوتاه تر کرد تا نسخه سوم رو به Ragnarok اختصاص بدن و یک Ragnarok قشنگ تر ببینیم و در بازی تجربه کنیم یا اینکه بازی رو با همون تم و ملودی نسخه اول پیش ببرن ، تعداد مراحلی که جای Atreus پلی میدیم کمی بیش از اندازه زیاد و از هم گسیخته ـست ولی خوب DLC رایگان Valhalla و گیم پلی خوب و داستان بسیار عالی ـش تونست به نظرم این نقص Base Game رو جبران کنه ، در نهایت هر سه بازی جزو عناوین در خور صنعت گیمینگ هستن و همشون لایق تجربه توسط همه پلیر ها هستن اما خوب داستان RDR کمی تاریک و خوب داستان TLoU2 به نظرم به پلیر هایی که سن کمی دارن شاید توصیه نشه اما GOW به نظرم مناسب هر کسی میتونه باشه ، بازی ها از نظر گیم پلی هم همشون در بالاترین Level های سبک خودشون هستن ، امیدوارم لذت برده باشید :x:x:x


 
View attachment 371544

Red Dead Redemption Remastered
PC Platform

گیم پلی : 9
داستان : 7
گرافیک : 7
طراحی مراحل : 9
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 8

View attachment 371545

Last of Us Part II Remastered
PS5 Pro Platform

گیم پلی : 10
داستان : 9
گرافیک : 10
طراحی مراحل : 8
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 9

View attachment 371549

God of War Ragnarok
PC Platform

گیم پلی : 9
داستان : 7
گرافیک : 9
طراحی مراحل : 7
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 8

درود به همه دوستان ؛ هر سه بازی رو نمره هاشو نسبت به یک سری معیار ها در نظر گرفتم ، همچنین سعی کردم اکثر محتوای مهم بازی ها رو پلی داده باشم تا نظری کامل داده باشم ، هر سه بازی بازی های جدیدی به حساب میان و من هم برای اولین بار تمومشون کردم ، RDR روی زمان PS3 بار ها شروع کرده بودم اما تمومش نکردم و امسال که برای PC عرضه شد تونستم با لذت تمومش کنم و اینو بگم که در مورد مکانیک های گیم پلی بازی چون این بازی محصول 15 سال پیش هست نسبت به استاندارد های اون زمان نمره دادم اما در مورد گرافیک بازی و اینکه تگ قیمت 50$ رو با خودش داشت نمره کمتری رو گرفت اما خوب باز هم گرافیک هنری خوبش اونو تو سطح بالایی نگه داشت ، هسته داستانش به نظرم کمی کلیشه ای بود اما روایت اون خیلی عالی و خوب پیش رفت همچنین و این هم بگم در مورد هر سه بازی چون هر سه تای اون ها دنباله عناوین دیگه ـشون هستن ، داستان و روایت داستان رو با مقایسه نسبت به پیش درآمد ـشون سنجیدمو نمره دادم ، TLoU2 هم میدونم که این تاپیک در مورد عناوین PC هست اما خوب تا چند وقت دیگه روی PC هم عرضه میشه و خوب میشه جدا از بحث Performance همین خروجی رو نسبت به پلتفرم اصلی ـش داشته باشه ، محتوای اضافه نسخه Remastered به نظرم مناسبه ، در مورد داستان و روایت داستان از لیک های قبل از انتشار اولیه بازی در نسل قبل کلی دید و نگرش مختلف وجود داره اما چون نمیخوام اسپویلی تو متنم باشم با اینکه میدونم شاید کل کره زمین هم داستان رو بدونن ، اینو فقط میخوام بگم داستان بازی به نوعی میتونست چند تغییر کوچیک داشته باشه تا به نظر کمی برای زمان لانچ بیشتر به دل مینشست اما حالا که از اون تب و تاب لانچ بازی گذشته اول بازی آدم شدیدا تاب و توان داستان پرآشوب بازی رو نداره اما در اکت میانی و اکت نهایی خصوصا ، به چندین نتیجه گیری خوب میرسه که روایت داستان و پیچش اون رو جوری نشون میده که منِ پلیر میگم جوری شد که انتظار میرفت از این اتفاقات پیش بره اما در عین حال مسیر اصلی و رسالت اصلی بازی رو شاید سوال برانگیز میکنه جوری که من شاید بگم کسی که نسخه اول بازی رو دیروز تموم کرده باشه و نسخه دوم رو امروز شروع کرده باشه گیج و سردرگم میشه اما اگر کسی نسخه اول رو بازی نکرده باشه در ساعات اولیه بازی باهاش ارتباط میگیره و اما کسی که سال ها از بازی کردن نسخه اول ـش می گذره به فکر فرو میره اما نمیخواد جلو بره توی بازی تا جایی که همونطور که گفتم توی نیمه نهایی بازی داستان جوری به دل میشینه که پلیر رو راضی میکنه ، اینم بگم که نسخه اول رو همون سال عرضه روی PS3 تموم کرده بودم و یه تجربه ناب گیمینگ بود و اوایل امسال هم نسخه Remake اون رو روی PC تجربه کردم و دیدن سریال بازی هم یه کامبک از مرور کامل داستان رو در ذهن ـم داشت ، در مورد مراحل و چینش اون ایرادی نیست اما بعضی از انتخاب ها در طراحی مراحل پلیر رو کمی سردرگم میکنه شاید بخش زیادی از مراحل بازی میتونست به عنوان یک DLC رایگان یا همراه همین آپگرید Remastered بازی مثل اون DLC نسخه اول عرضه میشد که پیوستگی داستان و خصوصا طراحی مرحله ها کمی بیشتر حفظ میشد ، در مورد GOW Ragnarok هم بازی نسبت به نسخه Reboot این سری خیلی کم و کاستی داره و در موردش خیلی چیزا گفته شده و خوب میشه گفت داستان بازی خیلی ComicBook ـی بود و میشد یا بازی رو کمی کوتاه تر کرد تا نسخه سوم رو به Ragnarok اختصاص بدن و یک Ragnarok قشنگ تر ببینیم و در بازی تجربه کنیم یا اینکه بازی رو با همون تم و ملودی نسخه اول پیش ببرن ، تعداد مراحلی که جای Atreus پلی میدیم کمی بیش از اندازه زیاد و از هم گسیخته ـست ولی خوب DLC رایگان Valhalla و گیم پلی خوب و داستان بسیار عالی ـش تونست به نظرم این نقص Base Game رو جبران کنه ، در نهایت هر سه بازی جزو عناوین در خور صنعت گیمینگ هستن و همشون لایق تجربه توسط همه پلیر ها هستن اما خوب داستان RDR کمی تاریک و خوب داستان TLoU2 به نظرم به پلیر هایی که سن کمی دارن شاید توصیه نشه اما GOW به نظرم مناسب هر کسی میتونه باشه ، بازی ها از نظر گیم پلی هم همشون در بالاترین Level های سبک خودشون هستن ، امیدوارم لذت برده باشید :x:x:x


داداش رنگ پیش فرض متن برای قالب سفید، سیاه و برای قالب دارک سفید هست. الان من از قالب دارک دارم استفاده میکنم کلا چیز مشخصی از متن نمی بینم، شاید باورت نشه من حتی آواتارتم نمی بینم 😁
 
View attachment 369395View attachment 369396
Batman Vengeance 2002

نکات مثبت: داستان جالب (تداعی‌گر قسمت‌های اوج انیمیشن سریالی بتمن)؛ معماهای سرگرم‌کننده؛ مینی‌گیم‌های متنوع؛ فضاسازی خوب
نکات منفی: سیستم مبارزات اعصاب‌خردکن؛ پایین‌بودن بی‌دلیل صدای شخصیت‌ها؛ دوربین ضعیف؛ باس فایت‌های نه‌چندان چالش‌برانگیز

Score 6

شروع بازی: 10 اسفند 1403
پایان بازی: 13 اسفند 1403​
تو رو باید اتیشت زد پسر :D این بازی جز شاهکارهای قدیمی هست

View attachment 371047
Madagascar 2: Escape to Africa 2008

نکات مثبت: گرافیک شاداب؛ مینی‌گیم‌های نسبتاً سرگرم‌کننده؛ کنترل راحت و بی‌دردسر
نکات منفی: آسان (حتی برای کودکان زیر 8 سال)؛ کوتاه؛ محتوای ضعیف؛ دوربین ناکارآمد؛ مقداری باگ

Score: 5

شروع بازی: یادم نمی‌آد 🦢 :D
پایان بازی: 24 اسفند 1403​
این دفعه باید بیشتر اتیشت بزنم این بازی در حد 2 هم زمان خودش نبود فقط یک نمره با شاهکار بتمن اختلاف گذاشتی
صلی علی سه ترکه....:D
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat
تو رو باید اتیشت زد پسر :D این بازی جز شاهکارهای قدیمی هست


این دفعه باید بیشتر اتیشت بزنم این بازی در حد 2 هم زمان خودش نبود فقط یک نمره با شاهکار بتمن اختلاف گذاشتی
صلی علی سه ترکه....:D

واقعاً متأسفم برات؛ یه بازی Kids Oriented - Party مثل ماداسگار اصلاً نباید با یه اثر سوپرهیرویی Action - Adventure (نسبتاً AAA) مقایسه بشه که تو می‌آی برای من مقایسه‌اش می‌کنی. 🦢 :D

پ.ن: Vengeance شاید روی PS2 خوب باشه؛ اما پورت PC افتضاح بود؛ خیلی لطف کردم که 6 دادم! :Gunner:
 
آخرین ویرایش:
View attachment 371544

Red Dead Redemption Remastered
PC Platform

گیم پلی : 9
داستان : 7
گرافیک : 7
طراحی مراحل : 9
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 8

View attachment 371545

Last of Us Part II Remastered
PS5 Pro Platform

گیم پلی : 10
داستان : 9
گرافیک : 10
طراحی مراحل : 8
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 9

View attachment 371549

God of War Ragnarok
PC Platform

گیم پلی : 9
داستان : 7
گرافیک : 9
طراحی مراحل : 7
موسیقی و صداگذاری : 8

نمره کل : 8

درود به همه دوستان ؛ هر سه بازی رو نمره هاشو نسبت به یک سری معیار ها در نظر گرفتم ، همچنین سعی کردم اکثر محتوای مهم بازی ها رو پلی داده باشم تا نظری کامل داده باشم ، هر سه بازی بازی های جدیدی به حساب میان و من هم برای اولین بار تمومشون کردم ، RDR روی زمان PS3 بار ها شروع کرده بودم اما تمومش نکردم و امسال که برای PC عرضه شد تونستم با لذت تمومش کنم و اینو بگم که در مورد مکانیک های گیم پلی بازی چون این بازی محصول 15 سال پیش هست نسبت به استاندارد های اون زمان نمره دادم اما در مورد گرافیک بازی و اینکه تگ قیمت 50$ رو با خودش داشت نمره کمتری رو گرفت اما خوب باز هم گرافیک هنری خوبش اونو تو سطح بالایی نگه داشت ، هسته داستانش به نظرم کمی کلیشه ای بود اما روایت اون خیلی عالی و خوب پیش رفت همچنین و این هم بگم در مورد هر سه بازی چون هر سه تای اون ها دنباله عناوین دیگه ـشون هستن ، داستان و روایت داستان رو با مقایسه نسبت به پیش درآمد ـشون سنجیدمو نمره دادم ، TLoU2 هم میدونم که این تاپیک در مورد عناوین PC هست اما خوب تا چند وقت دیگه روی PC هم عرضه میشه و خوب میشه جدا از بحث Performance همین خروجی رو نسبت به پلتفرم اصلی ـش داشته باشه ، محتوای اضافه نسخه Remastered به نظرم مناسبه ، در مورد داستان و روایت داستان از لیک های قبل از انتشار اولیه بازی در نسل قبل کلی دید و نگرش مختلف وجود داره اما چون نمیخوام اسپویلی تو متنم باشم با اینکه میدونم شاید کل کره زمین هم داستان رو بدونن ، اینو فقط میخوام بگم داستان بازی به نوعی میتونست چند تغییر کوچیک داشته باشه تا به نظر کمی برای زمان لانچ بیشتر به دل مینشست اما حالا که از اون تب و تاب لانچ بازی گذشته اول بازی آدم شدیدا تاب و توان داستان پرآشوب بازی رو نداره اما در اکت میانی و اکت نهایی خصوصا ، به چندین نتیجه گیری خوب میرسه که روایت داستان و پیچش اون رو جوری نشون میده که منِ پلیر میگم جوری شد که انتظار میرفت از این اتفاقات پیش بره اما در عین حال مسیر اصلی و رسالت اصلی بازی رو شاید سوال برانگیز میکنه جوری که من شاید بگم کسی که نسخه اول بازی رو دیروز تموم کرده باشه و نسخه دوم رو امروز شروع کرده باشه گیج و سردرگم میشه اما اگر کسی نسخه اول رو بازی نکرده باشه در ساعات اولیه بازی باهاش ارتباط میگیره و اما کسی که سال ها از بازی کردن نسخه اول ـش می گذره به فکر فرو میره اما نمیخواد جلو بره توی بازی تا جایی که همونطور که گفتم توی نیمه نهایی بازی داستان جوری به دل میشینه که پلیر رو راضی میکنه ، اینم بگم که نسخه اول رو همون سال عرضه روی PS3 تموم کرده بودم و یه تجربه ناب گیمینگ بود و اوایل امسال هم نسخه Remake اون رو روی PC تجربه کردم و دیدن سریال بازی هم یه کامبک از مرور کامل داستان رو در ذهن ـم داشت ، در مورد مراحل و چینش اون ایرادی نیست اما بعضی از انتخاب ها در طراحی مراحل پلیر رو کمی سردرگم میکنه شاید بخش زیادی از مراحل بازی میتونست به عنوان یک DLC رایگان یا همراه همین آپگرید Remastered بازی مثل اون DLC نسخه اول عرضه میشد که پیوستگی داستان و خصوصا طراحی مرحله ها کمی بیشتر حفظ میشد ، در مورد GOW Ragnarok هم بازی نسبت به نسخه Reboot این سری خیلی کم و کاستی داره و در موردش خیلی چیزا گفته شده و خوب میشه گفت داستان بازی خیلی ComicBook ـی بود و میشد یا بازی رو کمی کوتاه تر کرد تا نسخه سوم رو به Ragnarok اختصاص بدن و یک Ragnarok قشنگ تر ببینیم و در بازی تجربه کنیم یا اینکه بازی رو با همون تم و ملودی نسخه اول پیش ببرن ، تعداد مراحلی که جای Atreus پلی میدیم کمی بیش از اندازه زیاد و از هم گسیخته ـست ولی خوب DLC رایگان Valhalla و گیم پلی خوب و داستان بسیار عالی ـش تونست به نظرم این نقص Base Game رو جبران کنه ، در نهایت هر سه بازی جزو عناوین در خور صنعت گیمینگ هستن و همشون لایق تجربه توسط همه پلیر ها هستن اما خوب داستان RDR کمی تاریک و خوب داستان TLoU2 به نظرم به پلیر هایی که سن کمی دارن شاید توصیه نشه اما GOW به نظرم مناسب هر کسی میتونه باشه ، بازی ها از نظر گیم پلی هم همشون در بالاترین Level های سبک خودشون هستن ، امیدوارم لذت برده باشید :x:x:x


علی جان چرا ؟ :D
1000027602.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or