امتیازهای Horizon: Zero Dawn

پیش بینی میانگین امتیازات Horizon: Zero Dawn

  • 94 به بالا

    رای‌ها: 8 4.4%
  • 92-93

    رای‌ها: 19 10.6%
  • 90-91

    رای‌ها: 50 27.8%
  • 88-89

    رای‌ها: 53 29.4%
  • 86-87

    رای‌ها: 29 16.1%
  • 84-85

    رای‌ها: 13 7.2%
  • 82-83

    رای‌ها: 5 2.8%
  • 80-81

    رای‌ها: 2 1.1%
  • 75-79

    رای‌ها: 1 0.6%
  • 74 به پایین

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    180
  • نظرسنجی بسته شده است .
خودشون گقتن حالا حالا ها خبری از کیلزون نیست .. خیالتون راحت
پس بی زحمت KILLZONE2 REMASTER کنن
ولی من هنوز نمی تونم درک کنم رابطه هورایزن به عدم ادامه KILLZONE رو
حالا SHADOW FALL یه آشغال بود خارج از سری KZ بیشتر شبیه KZ1 PS2 کرده بودن و MOH PS1
ولی باید گوریلا شرکت احمقی باشه که یه IP موفق بخواد بذاره کنار
 
آخرین ویرایش:
پس بی زحمت KILLZONE2 REMASTER کنن
ولی من هنوز نمی تونم درک کنم رابطه هورایزن به عدم ادامه KILLZONE رو
حالا SHADOW FALL یه آشغال بود خارج از سری KZ بیشتر شبیه KZ1 PS2 کرده بودن و MOH PS1
ولی باید گوریلا شرکت احمقی باشه که یه IP موفق بخواد بذاره کنار
ريمستر ديگه نههههههه!:Cursing:. و همينطور كه گفتى گوريلا احمق نيست پس خيالت راحت.
.
ديدم شكار بازى رو با فاركراى ، شخصيت پردازى رو با انچارتد و ديالوگ بازى رو با مس افكت مقايسه كردن حالا يكى از كاربراى رديت كه تونسته بازى كنه گفته بازى شبيه the lost of us هست:D گفتن چطور مگه رفيق؟ جواب داده:
Gathering resources, crafting and stealth.
بله مخفى كارى و كرفتينگ هم يحتمل شبيه تلو هست بات ميبى گيمز لايك تلو داز ايت بتر:D
Horizon: Zero Dawn is locked to 30 FPS on the PS4 Pro, gameplay 'feels much like' The Last of Us
 
آخرین ویرایش:
ريمستر ديگه نههههههه!:Cursing:. و همينطور كه گفتى گوريلا احمق نيست پس خيالت راحت.
.
ديدم شكار بازى رو با فاركراى ، شخصيت پردازى رو با انچارتد و ديالوگ بازى رو با مس افكت مقايسه كردن حالا يكى از كاربراى رديت كه تونسته بازى كنه گفته بازى شبيه the lost of us هست:D گفتن چطور مگه رفيق؟ جواب داده:

بله مخفى كارى و كرفتينگ هم يحتمل شبيه تلو هست بات گيمز لايك تلو داز ايت بتر:D
Horizon: Zero Dawn is locked to 30 FPS on the PS4 Pro, gameplay 'feels much like' The Last of Us
انصافا عدم وجود ریمستر KZ2 حس میشه این همه بازی آشغال ریمستر شد
KZ2 یکی از ناب ترین بازیها بود چه در بخش استوری چه د بخش آنلاین به جرات میتونم بگم بخش آنلاینش جز 3 تا از تاپ ترین بازیهای آنلاینی بود که بازی کردم
 
پس بی زحمت KILLZONE2 REMASTER کنن
ولی من هنوز نمی تونم درک کنم رابطه هورایزن به عدم ادامه KILLZONE رو
حالا SHADOW FALL یه آشغال بود خارج از سری KZ بیشتر شبیه KZ1 PS2 کرده بودن و MOH PS1
ولی باید گوریلا شرکت احمقی باشه که یه IP موفق بخواد بذاره کنار
رابطه ش به نظرم سخت نیست!:-"
همینطور که یوبی با اساسین، پرنس رو کنار گذاشت.
ND با آنچارتد،جک رو کنار گذاشت.
یا EA با BF تقریبا MOH رو کنار گذاشت...
GG هم میتونه با هورایزن کیلزون رو کنار بزاره!

بازی موفق باشه ، ایده ی خوب برای ادامه ش باشه، چرا که نه؟
تعداد زیاد اعضا هم شاید به نشانه ی داشتن دو پروژه نباشه!:-" و همه روی همین مورد کار کنند.

مثل سانتا که زمانی همه روی GOW III کار میکردن. یا در فاصله ی GOW III تا 2015 که خبر کنسل شدن پروژه اومد، فقط روی این و GOW:A کار میکردن، که یکیش 2013 عرضه شد و اون یکی هم سه سال در دست ساخت بوده و نه 5 سال:-"
همه ی استودیوها مثل ND انقدر فعال نیستن که دوتا پروژه گودزیلا همراه هم ببرن جلو:D
 
مقایسه تجربه اول یه شرکت شوتر ساز در زمینه RPG با شرکتهایی که 10-20 سال در سبک RPG فعالیت دارن و چند عنوان ساختن تا به سطح کنونیشون برسن اصلا منطقی نیست.بعنوان نمونه CD Projekt RED تو 2007 اولین عنوانش تو متاکریتیک شد 81/100(The Witcher) و عنوان سومش در سال 2015 تونست به شکوفاییه کامل برسه.
استارت GG در زمینه RPG با یه متای 85/100 هم بنظرم موفقیت خوبی محسوب میشه و در صورت ساخت نسخه های بعد میشه انتظارات بالاتری داشت.صحبتم در مورد گرافیک نیست بلکه مجموع ویژگیهاست.

ویرایش: البته میتونید امیدهاتونو بالاتر ببرید با این توییت:D

XBL5L.jpg
البته از اونجایی که در مورد داستان دارید صحبت می کنید( یا در واقع اون یارو داستان رو با RPG های دیگه مقایسه کرد)، به نظر خیلی ها بهترین داستان رو همون ویچر 1 داشت که متاش 81 شد. مشکل ویچر 1 بیشتر گیم پلی و تکنیکی بود تا داستان.
 
  • Like
Reactions: jetalpha
مقایسه تجربه اول یه شرکت شوتر ساز در زمینه RPG با شرکتهایی که 10-20 سال در سبک RPG فعالیت دارن و چند عنوان ساختن تا به سطح کنونیشون برسن اصلا منطقی نیست.بعنوان نمونه CD Projekt RED تو 2007 اولین عنوانش تو متاکریتیک شد 81/100(The Witcher) و عنوان سومش در سال 2015 تونست به شکوفاییه کامل برسه.

البته ویچر مثال خوبی نیست چون CDP اون موقع استدیو بزرگی نبود و موفقیت ویچر باعث شد استدیو سازنده رشد کنه و به اینجا برسه.

ولی درکل نباید تصور بشه تنها متا +90 یعنی خوب و در غیر این صورت بازی شکست خورده. خصوصا یه IP جدید که انتظار چندانی ازش نمیره. یعنی عین یه سری بازی دیگه با شماره های موفق قبلی مقایسه نمیشه تا حتی 85 هم افت محسوب بشه! در کل من به موفقیت هورایزن امید زیادی دارم. اینکه گند بزنه بیش از اندازه بعیده.
 
بازی هر نظری که ازش اومده بیرون مثبت بوده ... همون vg هم که جوگیر شده بود اومده بازی رو تو هر زمینه ای یه کم مقرضانه و احمقانه با بهترین های یک دهه اخیر تو اون زمینه ها مقایسه کرده ... حالا من نمیدونم از این کارش به چه نتیجه گیری میخواسته برسه .میخواسته تحسین کنه بازی رو یا میخواسته به قول بچه ها بره تو فاز روشن فکری و خود خفن پنداری. ولی مطمینا گریلا گیمز کارش رو خوب انجام داده و قطعا زیر اون ۸۲-۸۳ ای که من در نظر داشتم نمیاد
 
نظر یکی از منتقدهایی که بازی رو نقد کرده در مورد گرافیک:
OH BOY! Review will posted on Monday @12 Eastern time! All I have to say is that YT does not do this game's visuals justice. Clearly the best looking game thus far, confidently passing Uncharted 4.
------------------
تویت دبیر تحریریه سایت EasyAllies که بازی رو نقد میکنه:
xsq4_4dd6be79_o.png


انتظار میره امتیاز خوبی بده :دی .
 
زیر 80 نمیشه مطمنا منم خوشبینتر شدم و نظرم رفت رو 87 88 سونی دیگه از امسال انحصاری ضعیف نمیده الان داره پخته و با تجربه عمل میکنه قضیه order و.. پیش نمیاد.
 
نمونه های دیگه ای به غیر از CDP هم وجود داره.بزرگترینش Bethesda هست که با عنوانی ورزشی و همینطور ترمیناتور شروع کرد بعد رفت سراغ سبک RPG.به این سبک اونچنان علاقه ای ندارم اما فکر کنم The Elder Scrolls: Arena / Daggerfall / Legend: Battlespire عناوین معمولی ایی بودن تا اینکه سال 2002 با The Elder Scrolls III: Morrowind به موفقیت خیلی خوبی رسید بعدشم که TES:IV/TES:V معروف.
تا اونجایی که یادم میاد سونی تا حالا عنوان اوپن وردی به بزرگی H:ZD تو RPG که انحصاری باشه نداشته و براش خیلی مهمه در این سبک هم بتونه یه سری بزرگ و تاثیر گذار انحصاری خلق کنه.

با کلیت حرفت به شدت موافقم. یه بازی RPG برای جا افتادن و رسیدن به بلوغ زمان میخواد. یه سری چیزها به مرور زمان جا میفته و به تکامل میرسه. و این قضیه در مورد Horizon هم صدق میکنه.

اما بازم به نظر من هورایزن پتانسیل این رو داره که از شماره اول قوی ظاهر بشه و فکر میکنم نمرات خیلی خوبی هم بگیره. تا الان که همه نمایش هاش موفق بودن و من شخصا کامنت بد ندیدم. البته نمایش ها میتونن گول زننده باشن و باید دید این ایده ها توی یه بازی چند ده ساعته چقدر جذاب هستن و جواب میدن. ولی من روی موفقیت امتیازات بالای هورایزن شرط میبندم و ترجیح میدم نظر محافظه کارانه نداشته باشم!:D امیدوارم حسم درست باشه!:D
 
رابطه ش به نظرم سخت نیست!:-"
همینطور که یوبی با اساسین، پرنس رو کنار گذاشت.
ND با آنچارتد،جک رو کنار گذاشت.
یا EA با BF تقریبا MOH رو کنار گذاشت...
GG هم میتونه با هورایزن کیلزون رو کنار بزاره!

بازی موفق باشه ، ایده ی خوب برای ادامه ش باشه، چرا که نه؟
تعداد زیاد اعضا هم شاید به نشانه ی داشتن دو پروژه نباشه!:-" و همه روی همین مورد کار کنند.

مثل سانتا که زمانی همه روی GOW III کار میکردن. یا در فاصله ی GOW III تا 2015 که خبر کنسل شدن پروژه اومد، فقط روی این و GOW:A کار میکردن، که یکیش 2013 عرضه شد و اون یکی هم سه سال در دست ساخت بوده و نه 5 سال:-"
همه ی استودیوها مثل ND انقدر فعال نیستن که دوتا پروژه گودزیلا همراه هم ببرن جلو:D
درمورد اساسین پرنس بعید بدونم سر این قضیه کنار گذاشته شده باشه و اگه هم کنار گذاشته شده بابت شباهت بینشونه همین قضیه درمورد BF/MOH صدق میکنه و مطمئن باش اگه BF بخواد تو جنگ جهانی بمونه MOH میتونه جاشو پر کنه همین طور SW که میشه یه دوره 3 ساله برا هرر کدوم دخصوصا بنا به گفته سازندش که BF چند وقتی رو استراحت میکنه و سال بعد SW:BATTLEFRONT 2 میاد میشه حدس زد 2 سال دیگه MOH بیاد و همین طور BLACK 2
در مورد ND که میبینم داره TLOU میسازه و بازیهای خطی بر خلاف جهان آزاد زود تموم میشه
ولی اینجا هیچ شباهتی بین هورایزن و کیلزون نیست هم این طور تو این بازاری که بازی های اول شخص همه گیر شده یه بازی صاحب سبک میتونه تولید شه
 
درمورد اساسین پرنس بعید بدونم سر این قضیه کنار گذاشته شده باشه و اگه هم کنار گذاشته شده بابت شباهت بینشونه همین قضیه درمورد BF/MOH صدق میکنه و مطمئن باش اگه BF بخواد تو جنگ جهانی بمونه MOH میتونه جاشو پر کنه همین طور SW که میشه یه دوره 3 ساله برا هرر کدوم دخصوصا بنا به گفته سازندش که BF چند وقتی رو استراحت میکنه و سال بعد SW:BATTLEFRONT 2 میاد میشه حدس زد 2 سال دیگه MOH بیاد و همین طور BLACK 2
در مورد ND که میبینم داره TLOU میسازه و بازیهای خطی بر خلاف جهان آزاد زود تموم میشه
ولی اینجا هیچ شباهتی بین هورایزن و کیلزون نیست هم این طور تو این بازاری که بازی های اول شخص همه گیر شده یه بازی صاحب سبک میتونه تولید شه
والله تفاوت اساسین و پرنس، بیشتر از شباهت بینشون هست!:دی اما میبینیم که فعلا یوبی بی خیال پرنس شده!

حالا شاید BF و MOH به خاطر شباهتشون باشه ، ولی به طور کلی پیشینه ی MOH بیشتر از BF بود و کنار گذاشته شد.


ND الان آره، ولی اول نسل پیش، جک رو کنار گذاشت حالا به هر دلیلی!

الان GG برای سونی یک IP و Icon جدید خلق کرده، چیزی که براش برنامه ی ادامه دار شدن هم دارن! اگر موفق بشه، وقتی ایده برای Horizon هست، چرا که نه؟
درسته، الان نون تو شوتر و آنلاینه، ولی میبینیم گویا نون تو OW هم هست!(این نسل که شده نسل OWها! بازی خطی پیدا نمیشه!)
کیلزون هم فعلا که از نظر داستانی گند زدن، بهترین حرکتی که میشه روش زد ریبوت کردنشه!
جدا از این، سونی هم مثل اینکه تا وقتی انواع و اقسام FPSهای ترد پارتی رو کنسولش میاد، تبلیغات همشون هم دستشه، نیازی به FPS نمیبینه، وگرنه شک نکن تا حالا یک حرکتی رفته بود.

در مورد موفقیت و اینها ، اوردر هم اگر موفق میشد الان R@D و سونی داشتن ادامه ش رو میساختن، نه بازی های VR و تو در و دیوار:-"(اونم برای ادامه ش برنامه داشتن)

---
خودتم گفتی ND بازی خطی میسازه و زودتر تموم میشه، مطمئنا منابع انسانی کمتری هم لازم داره! پس باز هم میرسیم که الزامی بر دو تیمه بودن GG نیست.

---

به هر حال ما توی GG نیستیم و نمیدونیم میخوان چیکار کنند! ولی اگر برنامه ای برای ادامه ی Horizon داشته باشن، واقعا بعید میدونم کیلزون رو به این زودیا ببینیم:-"
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or