پس بی زحمت KILLZONE2 REMASTER کننخودشون گقتن حالا حالا ها خبری از کیلزون نیست .. خیالتون راحت
ريمستر ديگه نههههههه!. و همينطور كه گفتى گوريلا احمق نيست پس خيالت راحت.پس بی زحمت KILLZONE2 REMASTER کنن
ولی من هنوز نمی تونم درک کنم رابطه هورایزن به عدم ادامه KILLZONE رو
حالا SHADOW FALL یه آشغال بود خارج از سری KZ بیشتر شبیه KZ1 PS2 کرده بودن و MOH PS1
ولی باید گوریلا شرکت احمقی باشه که یه IP موفق بخواد بذاره کنار
بله مخفى كارى و كرفتينگ هم يحتمل شبيه تلو هست بات ميبى گيمز لايك تلو داز ايت بترGathering resources, crafting and stealth.
انصافا عدم وجود ریمستر KZ2 حس میشه این همه بازی آشغال ریمستر شدريمستر ديگه نههههههه!. و همينطور كه گفتى گوريلا احمق نيست پس خيالت راحت.
.
ديدم شكار بازى رو با فاركراى ، شخصيت پردازى رو با انچارتد و ديالوگ بازى رو با مس افكت مقايسه كردن حالا يكى از كاربراى رديت كه تونسته بازى كنه گفته بازى شبيه the lost of us هست گفتن چطور مگه رفيق؟ جواب داده:
بله مخفى كارى و كرفتينگ هم يحتمل شبيه تلو هست بات گيمز لايك تلو داز ايت بتر
Horizon: Zero Dawn is locked to 30 FPS on the PS4 Pro, gameplay 'feels much like' The Last of Us
رابطه ش به نظرم سخت نیست!پس بی زحمت KILLZONE2 REMASTER کنن
ولی من هنوز نمی تونم درک کنم رابطه هورایزن به عدم ادامه KILLZONE رو
حالا SHADOW FALL یه آشغال بود خارج از سری KZ بیشتر شبیه KZ1 PS2 کرده بودن و MOH PS1
ولی باید گوریلا شرکت احمقی باشه که یه IP موفق بخواد بذاره کنار
البته از اونجایی که در مورد داستان دارید صحبت می کنید( یا در واقع اون یارو داستان رو با RPG های دیگه مقایسه کرد)، به نظر خیلی ها بهترین داستان رو همون ویچر 1 داشت که متاش 81 شد. مشکل ویچر 1 بیشتر گیم پلی و تکنیکی بود تا داستان.مقایسه تجربه اول یه شرکت شوتر ساز در زمینه RPG با شرکتهایی که 10-20 سال در سبک RPG فعالیت دارن و چند عنوان ساختن تا به سطح کنونیشون برسن اصلا منطقی نیست.بعنوان نمونه CD Projekt RED تو 2007 اولین عنوانش تو متاکریتیک شد 81/100(The Witcher) و عنوان سومش در سال 2015 تونست به شکوفاییه کامل برسه.
استارت GG در زمینه RPG با یه متای 85/100 هم بنظرم موفقیت خوبی محسوب میشه و در صورت ساخت نسخه های بعد میشه انتظارات بالاتری داشت.صحبتم در مورد گرافیک نیست بلکه مجموع ویژگیهاست.
ویرایش: البته میتونید امیدهاتونو بالاتر ببرید با این توییت
مقایسه تجربه اول یه شرکت شوتر ساز در زمینه RPG با شرکتهایی که 10-20 سال در سبک RPG فعالیت دارن و چند عنوان ساختن تا به سطح کنونیشون برسن اصلا منطقی نیست.بعنوان نمونه CD Projekt RED تو 2007 اولین عنوانش تو متاکریتیک شد 81/100(The Witcher) و عنوان سومش در سال 2015 تونست به شکوفاییه کامل برسه.
------------------
نمونه های دیگه ای به غیر از CDP هم وجود داره.بزرگترینش Bethesda هست که با عنوانی ورزشی و همینطور ترمیناتور شروع کرد بعد رفت سراغ سبک RPG.به این سبک اونچنان علاقه ای ندارم اما فکر کنم The Elder Scrolls: Arena / Daggerfall / Legend: Battlespire عناوین معمولی ایی بودن تا اینکه سال 2002 با The Elder Scrolls III: Morrowind به موفقیت خیلی خوبی رسید بعدشم که TES:IV/TES:V معروف.
تا اونجایی که یادم میاد سونی تا حالا عنوان اوپن وردی به بزرگی H:ZD تو RPG که انحصاری باشه نداشته و براش خیلی مهمه در این سبک هم بتونه یه سری بزرگ و تاثیر گذار انحصاری خلق کنه.
درمورد اساسین پرنس بعید بدونم سر این قضیه کنار گذاشته شده باشه و اگه هم کنار گذاشته شده بابت شباهت بینشونه همین قضیه درمورد BF/MOH صدق میکنه و مطمئن باش اگه BF بخواد تو جنگ جهانی بمونه MOH میتونه جاشو پر کنه همین طور SW که میشه یه دوره 3 ساله برا هرر کدوم دخصوصا بنا به گفته سازندش که BF چند وقتی رو استراحت میکنه و سال بعد SW:BATTLEFRONT 2 میاد میشه حدس زد 2 سال دیگه MOH بیاد و همین طور BLACK 2رابطه ش به نظرم سخت نیست!
همینطور که یوبی با اساسین، پرنس رو کنار گذاشت.
ND با آنچارتد،جک رو کنار گذاشت.
یا EA با BF تقریبا MOH رو کنار گذاشت...
GG هم میتونه با هورایزن کیلزون رو کنار بزاره!
بازی موفق باشه ، ایده ی خوب برای ادامه ش باشه، چرا که نه؟
تعداد زیاد اعضا هم شاید به نشانه ی داشتن دو پروژه نباشه! و همه روی همین مورد کار کنند.
مثل سانتا که زمانی همه روی GOW III کار میکردن. یا در فاصله ی GOW III تا 2015 که خبر کنسل شدن پروژه اومد، فقط روی این و GOW:A کار میکردن، که یکیش 2013 عرضه شد و اون یکی هم سه سال در دست ساخت بوده و نه 5 سال
همه ی استودیوها مثل ND انقدر فعال نیستن که دوتا پروژه گودزیلا همراه هم ببرن جلو
هنوز بازی نیومده شاهد انتقاد های بی نهایت روشن فکرانه به منتقدین (توسط کسایی که بازی رو انجام ندادن) هستیمهنوز بازی نیومده شاهد نقدهای بی نهایت روشن فکرانه هستیم
والله تفاوت اساسین و پرنس، بیشتر از شباهت بینشون هست! اما میبینیم که فعلا یوبی بی خیال پرنس شده!درمورد اساسین پرنس بعید بدونم سر این قضیه کنار گذاشته شده باشه و اگه هم کنار گذاشته شده بابت شباهت بینشونه همین قضیه درمورد BF/MOH صدق میکنه و مطمئن باش اگه BF بخواد تو جنگ جهانی بمونه MOH میتونه جاشو پر کنه همین طور SW که میشه یه دوره 3 ساله برا هرر کدوم دخصوصا بنا به گفته سازندش که BF چند وقتی رو استراحت میکنه و سال بعد SW:BATTLEFRONT 2 میاد میشه حدس زد 2 سال دیگه MOH بیاد و همین طور BLACK 2
در مورد ND که میبینم داره TLOU میسازه و بازیهای خطی بر خلاف جهان آزاد زود تموم میشه
ولی اینجا هیچ شباهتی بین هورایزن و کیلزون نیست هم این طور تو این بازاری که بازی های اول شخص همه گیر شده یه بازی صاحب سبک میتونه تولید شه