U4 از نظر امتیازات همون کاری رو تکرار کرد که TLOU انجام داد بلکه بنظرم حتی بهتر عمل کرد چون TLOU یه چیز کاملا نو بود ولی نسخه چهارم یه عنوان خطی رو چقدر باید عالی روش کار کنی که به اندازه همون IP نو نظر منتقدین رو بدست بیاره.انچارتد هم قرار بود 98 بشه شد 93.در نتیجه این همون 90-91 بشه خوبه.
جنگ چی!؟جنگ داخلی را نندازین
U4 از نظر امتیازات همون کاری رو تکرار کرد که TLOU انجام داد بلکه بنظرم حتی بهتر عمل کرد چون TLOU یه چیز کاملا نو بود ولی نسخه چهارم یه عنوان خطی رو چقدر باید عالی روش کار کنی که به اندازه همون IP نو نظر منتقدین رو بدست بیاره.
دوم اینکه نقدای TLOU تعدادش 98 تاست اما U4 از نظر تعداد نقد با 113 تا یکجا توی کل تاریخ متاکریتیک رکورد داره!(کسی بیشتر سراغ داره بگه) اگه BaziCenter هم ثبت کنن میشه 114 تا و 40 نقد کامل
سوما اگه طنزی بنام WP که تازگیها نمراتش ثبت میشه و بنظرم توی متاکریتیک زیاد دووم نمیاره نبود الان U4 هم با 112 نقد و 14 نقد بیشتر نسبت به TLOU همون 94-95 رو بدست می اُورد
بازم میگم نهایت انتظارم از Horizon همون چیزیه که توی نظرسنجی زدم اگه بیشتر شد چه بهتر.
کدوم کاربر ؟ میشه لطف کنی لینک دقیقشو بدی ؟هایپ رو بالا ببریم کاربری گفته با خوندن یه نقدی تعجب نمیکنم اگه متاش 96 بشه!
ظهر توی توییتر داشتم Horizon رو سرچ میکردم گذری چشمم بهش خورد احتمالا الان 2000 تا دیگه اومده روش باید چند ساعتی دنبالش بگردم که امکانپذیر نیست متاسفانهکدوم کاربر ؟ میشه لطف کنی لینک دقیقشو بدی ؟
داداش حرفات درسته ولی اون تیکه درمورد ویدئو گیمر رو قبول ندارم برو همون چکیده ای که دوستمون گذاشته رو بخون اصلا این سایت اومده هر تیکه از بازی رو با بهترین های این صنعت مقایسه بی منطق کرده و اونا رو بهتر دونسته اصلا به دید الهام یا تقلید درست نگاه نکرده قشنگ معلومه این سایت سطح انتظارش رو خیلی برده بالا و انتظار داشته تو هر زمینه ای رو دست تمام شرکتا بلند شه که این درست نیست اصلا هدف این بازی این نبوده هدف این بازی چیزی شبیه nioh هست می خواد فرمول خاص خودش رو پیاده کنه کاری به شرکتا دیگه ندارهاین که محدودیت نقد هاش 10 روز قبل از اومدنه یک شجاعت و پالس مثبت و اطمینان سازنده به کارشه ولی بعضی دوستان از عدم اگاهی یا اطلاعات فکر میکنن هر بازی زمان امبرگوش عقبتر باشه نثلا تضمینه متاش رو 90 که کلا از دم باطله این طرز فکر و مثال نقضش فراوون بوده من خودم به شخصه بعید میدونم متاش زیر 80 بشه ولی با این طرز فکری که یکسری دارن با 82 83 شدن فردا میان انتقاد میکشن به منتقد که نفهمه یا از چی ایراد گرفته و یا حالیش نیست مثالش از الان درباره VG و نقدش هست که یکسری سری موضع رادیکالی گرفتن با دلایل عجیب غریب من درآوردی که چرا شخصیت پردازی با انچارتد مقایسه کرده پس با چی مقایسه کنه با فوتبال؟ اون مقایسش شاید منظورش این بوده که شخصیت خشک و نچسب دراومده البته انتظار زیادی از گواریولا در این موارد نمیشه داشت ولی احتمالا گرافیکش عجیب غریب مورد تشویق و حیرت قرار میدن
من خودم زیاد تریلر و گیم پلس ندیدم از بازی ولی تا اونجایی که دیدم طراحی بصری و محیط و این دایناسور ها کاملا پرفکت بود
بیخیال بابا، من اصلا در جریان هورایزن نیستم زیاد، ولی فارکرای 1 نقطه قوت اگه داشته باشه همین شکارشه. می شه یه مثال بزنید چه بازی شکار بهتری از فارکرای داشته؟ چه بازی با تفنگ نهنگ کش می تونی بری فیل بکشی؟
کجای جمله خنده داره؟
Far Cry یه سری یونیکه! از نسخه سوم که تغییر و تحولات عظیمی تو سری اتفاق افتاد، تونست تقریبا کامل ترین گیم پلی رو بین بازی های شوتر جهان آزاد سند باکس ارائه بده و همین باعث شد بازی هایی که سال های بعد ساخته شدن، هر کدوم به نحوی به این بازی نگاه داشته باشن! این طبیعی محصول موفق همیشه میتونه الگو باشه!
هورایزن هم بازی ای هست که به شدت از فرمولی که یوبیسافت برای بازی های جهان آزاد خودش استفاده میکنه الهام برداری کرده، به شدت! یوبیسافت این فرمول رو انقدر بکار برده و اصلاح کرده که الان تقریبا کامل شده و حالا دیگه تقریبا زمان اصلاح فرمولش تموم شده و امکان جدید اضافه میکنه!
حالا این کجاش عجیبه که چنین فرمولی تو سری FC بهتر از بازی ای باشه که ازش شدیدا تاثیر گرفته؟ بخش شکار یکی از منحصر به فردترین و جذاب ترین بحش های FC هست، خنده دار نیست که بهتر از یه فرنچایز جدید باشه!
ضمنا، شما بحش شکار هورایزن رو تجربه کردی که زدی زیر خنده الان؟ یا سابقه سازنده هاش تو سبک بازی باعث شده خنده دار باشه این بحث؟
_____________________________________________________________
یه ویدیو 20 دقیقه از بازی گرفته بودم الان دیدم، واسه کانال خود سونی باشه فک کنم! انصافا نمیشه از آشنا بودن بازی چشم پوشی کرد، با این حال اگه بتونه یه ترکیب کامل از گیم پل ارائه بده، دنیای بازی چیزی کم نداره! همین می تونه بازی رو حسابی بکشه بالا!
در مورد آشنا بودن گیم پلی خیلی ها به این اشاره کردن، فقط من نیستم نمونه هندز آن پالیگان "While much of Horizon will appear familiar, if not downright rote, from a gameplay perspective, its beauty and its mysteries will help it stand out among its open-world ancestors."
البته البته، اینو میشه فراموش کرد، منتقدها هم ثابت کردند چشم پوشی می کنند اگر به خوبی از امکانات استفاده بشه! تو گیم پلی ها حداقل من اینو دیدم، گیم پلی بازی جذابه خصوصا سیستم مبارزه از نزدیک و تمام کننده ها که واقعا پیچیده هستند!
داداش شکار منظور شکار حیوانات واقعی هست ها نه ربات ها . من تا الان تو هیچ ویدئویی ندیدم مثلا ایلوی بره گراز شکار کنه واسه همین برای این بخش نظری ندارم .شما هر دو دارین بحث تاریخی میکنید. فارکرای و اسسین صد در صد "فضل تقدم" دارن تو اون مواردی که شما میگین و قابل احترام "از این نظر"(حتما کسی مخالف نیست)، ولی در حال حاضر عمرا "تقدم فضل" ندارن(که اینم حتما کسی مخالف نیست)، مخصوصا حالا که نسخههای اخیرشون تکرار مکررات بودن.
کاری نداریم. حالا مشخصا دارین بحث شکار حیوون میکنید و من نمیدونم واقعا چی باید بگم. مثل اون دوستمون که اومد گفت بازی چرا تنوع رنگ نداره که هنوزم فکر میکنم میخواست ایستگاه مارو بگیره من تقریبا همهی فارکرایهارو بازی کردم و شکار کردن رو هم دوست داشتم توشون. حتی حتی حتی Primal پلاتشم کردم سندش این زیر هست ولی دیگه به نظرم اختلاف نجومیتر از اینه که به بحث برسه و توضیح هم ندادم و فقط خندیدم که یعنی دقیقا همین فرق فاحش. شما ببینید معرفی بازی با اون دموی خفن بود که فقط و فقط یه کامبت بود که مغز همه رو آب کرد. از اون موقع بیا تا همهی گیمپلیهایی که اومده و دموهای چند ده دقیقهای اخیر که دیدیم(حالا کاری به نظر کسایی که دموی سه چهار ساعته بازی کردن و کسایی که همین الان دارن بازی رو انجام میدن نداریم) ببین کی از قسمت شکار بازی از خود بی خود نشده. بخش شکار فارکرای دربرابر این خیلی ابتدایی به نظر میآد، که دیدنش برای تاییدش کفایت میکنه.(حالا کاری ندارم شما شاید المانهای جزیی باورنکردی که من شنیدم در مورد اکولوژی دینامیک موجودات وجود داره رو خبر نداشته باشید که مهم نیست چون بحث من الان فقط کامبت هست) بازم میگم من نمیدونم چی باید بگم. یکی بیاد بگه الان شب نیست و روزه شما چیکار میکنید؟ چطور باهاش حرف میزنید؟
بعد هم من به فارکرای نخندیدم، به اون حرفو و اون مقایسه خندیدم
این مقایسه زمان آنچارتد ۱ هم بود که کاورگیری رو از گرز کش رفته سکو بازی رو از تام رایدر بیس داستانو از ایندیاناجونز و اینکه همه چیزایه خوبه بازیارو دزدیدن ریختن تو آنچارتد. اگه گوریلا هم درد خوبی باشه کسی مشکلی نداره هر چند از نظر من کل بازی نو آوریه خدایی مدل حرکت کردن دویدن الوی نوآوریه بقیه بازیایه آر پی جی که اصلا رو شخصیت اصلی کار نکردن یا اندازه این کار نکردن دشمنا هم که هم انسانی داریم هم حیوانی هم ماشینی . اتمسفرم که قربونش برم جای حرفی نمیزاره هنوز تو کف اون تیکم که تو تاریکیه سبز گونه را میره یهو اون ماشین نامرئی میپره جلوش و خودشو نشون میدهداداش حرفات درسته ولی اون تیکه درمورد ویدئو گیمر رو قبول ندارم برو همون چکیده ای که دوستمون گذاشته رو بخون اصلا این سایت اومده هر تیکه از بازی رو با بهترین های این صنعت مقایسه بی منطق کرده و اونا رو بهتر دونسته اصلا به دید الهام یا تقلید درست نگاه نکرده قشنگ معلومه این سایت سطح انتظارش رو خیلی برده بالا و انتظار داشته تو هر زمینه ای رو دست تمام شرکتا بلند شه که این درست نیست اصلا هدف این بازی این نبوده هدف این بازی چیزی شبیه nioh هست می خواد فرمول خاص خودش رو پیاده کنه کاری به شرکتا دیگه نداره
داداش شکار منظور شکار حیوانات واقعی هست ها نه ربات ها . من تا الان تو هیچ ویدئویی ندیدم مثلا ایلوی بره گراز شکار کنه واسه همین برای این بخش نظری ندارم .
خیلییییییییی فرق داره نقد ویدئو گیمر به شدت از سیستم مبارزات بازی با ربات ها تمجید میکنه اما قسمت شکار حیوانات و خرید و فروش پوست و گوشتشون رو به اندازه فار کرای خوب نمیدونه .حالا ماشینی یا گوشتی، حیوون حیوونه دیگه