یه 10 رو هم بازیسنتر بده درست میشه .Digital Spy 8/10
متا برگشت روي 88
اینجا فقط مشکل رنگ داشتیم تا الانیه مقدار از نمرات خالی فاصله بگیریم و به حواشی بپردازیم.این کامنت منو نابود کرد
حالا طرف شوخی کرده یا نه رو کاری ندارم ولی تو بازیسنتر کسی هست همچین عقیده ای داشته باشه یعنی بخاطر 2نمره قید یه بازی رو بزنه تا ارزون بشه!
ما کسایی داریم که معتقدن با این متا باید در استودیو تخته بشه خرید بازی که هیچی.یه مقدار از نمرات خالی فاصله بگیریم و به حواشی بپردازیم.این کامنت منو نابود کرد
حالا طرف شوخی کرده یا نه رو کاری ندارم ولی تو بازیسنتر کسی هست همچین عقیده ای داشته باشه یعنی بخاطر 2نمره قید یه بازی رو بزنه تا ارزون بشه!
حالا این عکس هارو داشته باش... نویسنده Digital Foundry برای اینکه نشون بده چقدر کیفیت افکت سنگین موشن بلر توی این بازی بالا هست این عکس هارو پست کردهخدایی به این همه زیبایی دلشون نمیاد زیر 8 بدن حتی منتقدی که میبینی تو نقدش زیادم راضی نیست اما عظمت و گرافیک بازی گرفتتش دستش میلرزه زیر 8 بده واقعا با این گرافیک یک خط و نشون کشید گواریولا ما به اون دمو RDR2 راضی شده بودیم ولی نه این اصل Open worlde
نقد DF خوندم خیلی تفاوت ها جزییه بین پرو و معمولی و بیشترهم حول 4K Checkbording هست خیلی بازی پایداره 30 تقریبا قفل DF حتی با توجه به وضوح و رزولوشن بالاتر با بوست روی pro ولی ایم بازی یک دستاورد بزرگی برای ps4 معمولی دونسته ولی بازی دستاورد بزرگی برای 4k رو پرو هست مخصوصا جایی که DF اشاره کرده فقط شمارش پیکسل بیشتر نیست بلکه افزایش کیفیت بافت ها و کیفیت فیلتر بافت مشاهده میشه در پرو و روی 4k در حالی که در معمولی این یک ضعف فیلتر ضعیف تر بافت ها ناهمسان
اینکه یه FPSـساز خطی در توانایی هاش نیست که بخواد یه open-world rpg غنی رو بسازه. و در نهایت مثل بازی قبلی استودیو، killzone، به گرافیک و طراحی بصری خودش وابسته است.
البته کمی تصحیح کنمنقد DF خوندم خیلی تفاوت ها جزییه بین پرو و معمولی و بیشترهم حول 4K Checkbording هست خیلی بازی پایداره 30 تقریبا قفل DF حتی با توجه به وضوح و رزولوشن بالاتر با بوست روی pro ولی ایم بازی یک دستاورد بزرگی برای ps4 معمولی دونسته ولی بازی دستاورد بزرگی برای 4k رو پرو هست مخصوصا جایی که DF اشاره کرده فقط شمارش پیکسل بیشتر نیست بلکه افزایش کیفیت بافت ها و کیفیت فیلتر بافت مشاهده میشه در پرو و روی 4k در حالی که در معمولی این یک ضعف فیلتر ضعیف تر بافت ها ناهمسان
داداش تو کلا تو باغ نیستی تو یه دنیا دیگه سیر میکنی این 320 تا کامنتی هم که دادی یکی از یکی جالب تر تو اول برو تو تاپیک بازی ببین این قضیه رنگ چیه بعدش اینجا فکت صادر کن اصلا هم لازم نیست بری تو تاپیک اصلا همینجا ببین دوست قبلیمون چی پست داده که ایشون اومده همچین جوابی داره؟داداش تو هم خودتو ماییدی با این مشکل رنگ
میشه بگی دقیقا منظورت چیه
جنگلو بجای سبز، بنفش و ابی ، صورتی طراحی کنن راضی میشی؟
اسمون هم بجای ابی بشه رنگین کمانی
بازی انواع اقسام محیط هارو هم داره ب هر چی بازی بشه عیب گرفت ب گرافیک نمیشه
احسان جان همینه که DF تو مقالش گفته ما خوشحال شدیم که فقط رزولوشن از 1080 به 4k افزایش نداشته بلکه افزایش فیلتر تکسچر ها و افزایش تکسچر ها هم شاهدیم فقط یک سوال این 4K Chekbording چجور سیستمیه تو4K?البته کمی تصحیح کنم
ببنید نمایشگر رو شبیه به یه پنجره نگاه کنید که هر چقدر رزولوشن بالاتر باشه انگار شیشه تمیزتر و شفافتره به همین خاطر دید شما بهتره. اگر 4کی یه شیشه کاملا تمیز باشه 1080 انگار یه جور غبار نازک روی شیشه رو پوشونده. حالا نکته اینجاست وقتی شیشه تمیزتره فقط اینجور نیست که زیبایی ها بهتر دیده بشن زشتی ها هم بهتر دیده میشن. توی رزولوشن 1080 شاید کمتر بودن AF خیلی به چشم نیاد ولی تو 4کی حتما میاد. به همین خاطر تو پرو اومدن کمی AF و رزولوشن بعضی از تکسچر ها رو بالاتر در نظر گرفتن تا تو رزولوشن بالا تو ذوق نزنه.
در واقع بازیساز شاهکار کرده تنظیمات گرافیکی بازی تقریبا یکسانه فقط رزولوشن در پرو بالاتره و قدری تنظیمات سطحی که اون هم برای 4 کی لازمه تا به همون صورت زیبا 1080 فقط با شفافیت بیشتر دیده بشه