امتیازات WUCHANG: Fallen Feathers

پیش‌بینی شما از میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    78
  • نظرسنجی بسته شده است .
تنها شباهتش اون شراين هاى محل سيو بازى بود و سختى بازى :D
اگه ازون خوشت اومده قطعا از بازياى سولز لايك به خصوص nioh ها هم خوشت مياد ولى گارد ذهنى دارى :-"
nioh2 رو بازی کردم، بعد ۱۰ دقیقه پاکش کردم :-" :D
 
nioh2 رو بازی کردم، بعد ۱۰ دقیقه پاکش کردم :-" :D
Nioh یکی از قشنگترین بازیای تیم نینجا بود :| اگه اشتباه نکنم دوتا نسخشو پلات دارم فوق العاده بازی قشنگی بود و جدا از اون تو سولزلایکا با اختلاف زیاد بعد از دی ال سی ها و محتوای اضافه ای که دادن سری nioh پرمحتوا ترین سولزلایکای تاریخن بخصوص محتوای اند گیم
 
Nioh یکی از قشنگترین بازیای تیم نینجا بود :| اگه اشتباه نکنم دوتا نسخشو پلات دارم فوق العاده بازی قشنگی بود و جدا از اون تو سولزلایکا با اختلاف زیاد بعد از دی ال سی ها و محتوای اضافه ای که دادن سری nioh پرمحتوا ترین سولزلایکای تاریخن بخصوص محتوای اند گیم
Niohها اصلا سبک خودشون رو دارن و دسته بندیشون تو سولزلایک ها به نظرم بی انصافیه.

تیم نینجا دید فرامسافتور چطور راه خودشون رو پیدا کردن و با دیمن سولز و دارک سولز به رستگاری رسیدن.
اینها هم دیدن چطور میتونیم کمی از اونها ایده بگیریم و کاری که درش استادیم رو به شکوفایی بهتر برسونیم.

اگه تیم نینجا یه طراح لور/داستان حتی متوسط رو به خوب جذب کنه که پشت بندش اتمسفر و تم دنیای بازی هم بر اون اساس خلق میشه و شکل میگیره.
به اضافه یکی دو تا طراح خوب جهت لول دیزاین.
و با اولویت کمتر صداگذاری کرکترهاش رو از نسل 6 و7 بیاره به نسل 8 و 9.

این کارها رو بکنن من قول میدم حتی بازیهاشون به مراتب از فرام سافتور پرطرفدار تر میشن و جذابتر.
اون هست اصلی که گیم پلی باشه رو آماده دارن که خودش برگ برنده خیلی مهمیه برای اینکه بزنن فرام سافتور رو بترکونن ولی انگار یکی از پشت گرفتتشون و نمیزاره برن جلو.
واقعا حیفه.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
Niohها اصلا سبک خودشون رو دارن و دسته بندیشون تو سولزلایک ها به نظرم بی انصافیه.

تیم نینجا دید فرامسافتور چطور راه خودشون رو پیدا کردن و با دیمن سولز و دارک سولز به رستگاری رسیدن.
اینها هم دیدن چطور میتونیم کمی از اونها ایده بگیریم و کاری که درش استادیم رو به شکوفایی بهتر برسونیم.

اگه تیم نینجا یه طراح لور/داستان حتی متوسط رو به خوب جذب کنه که پشت بندش اتمسفر و تم دنیای بازی هم بر اون اساس خلق میشه و شکل میگیره.
به اضافه یکی دو تا طراح خوب جهت لول دیزاین.
و با اولویت کمتر صداگذاری کرکترهاش رو از نسل 6 و7 بیاره به نسل 8 و 9.

این کارها رو بکنن من قول میدم حتی بازیهاشون به مراتب از فرام سافتور پرطرفدار تر میشن و جذابتر.
اون هست اصلی که گیم پلی باشه رو آماده دارن که خودش برگ برنده خیلی مهمیه برای اینکه بزنن فرام سافتور رو بترکونن ولی انگار یکی از پشت گرفتتشون و نمیزاره برن جلو.
واقعا حیفه.
سولزلایکن صرفا المان های rpg خیلی بیشتری دارن کلا هر بازی که هسته اصلی سولزبورن داشته باشه سولزلایک محسوب میشه دیگه وگرنه سر ووکانگ و حتی خود سکیرو هم بحث زیاد بود که سولزلایک نیستن. بنظرم همشون به نوعی هستن صرفا المان های سولزلایکشون کم و زیاده تیم نینجا هم ازش ابی گرم نمیشه از nioh یک به بعد کلا درحال پسرفت بودن نسخه دوم که کپی نسخه اول بود همه asset هارو دوباره استفاده کردن دوتا بازی بعدیشونم که فاجعه بود کلا یه فرمول سیف رو چندبار پیاده کردن و هربار پسرفت داشتن وولانگ و رونین بنظرم خیلی نسبت به زمان عرضه mioh 1-2 ضعیفتر بودن و پسرفت داشتن اینا لور قوی هم لازم ندارن کلا استودیو تمرکزی رو اون موضوع نداره صرفا روایات تاریخی/folklore با چاشنی خودشو پیاده میکنه خود داستانا و رمان ها هم به نوعی لور قوی دارن مثل کاری که ووکانگ کرد تو سری nioh چون folklore ژاپن بود من خیلی دوست داشتم درکل به استودیو های چینی و خصوصا استودیو ووکانگ درحال حاضر خیلی بیشتر امید دارم تا تیم نینجا.
اینا کلا هر سری از سولزلایک بودن هم بیشتر فاصله گرفتن و رفتن سمت rpg شدن مثل رونین که درجه سختی داشت و اصلا معلوم نبود کدوم سمته کلا راهشون یکم گم شده امیدوارم بتونن به همون دوران nioh برگردن واقعا سری جذابی بود
 
سولزلایکن صرفا المان های rpg خیلی بیشتری دارن کلا هر بازی که هسته اصلی سولزبورن داشته باشه سولزلایک محسوب میشه دیگه وگرنه سر ووکانگ و حتی خود سکیرو هم بحث زیاد بود که سولزلایک نیستن. بنظرم همشون به نوعی هستن صرفا المان های سولزلایکشون کم و زیاده تیم نینجا هم ازش ابی گرم نمیشه از nioh یک به بعد کلا درحال پسرفت بودن نسخه دوم که کپی نسخه اول بود همه asset هارو دوباره استفاده کردن دوتا بازی بعدیشونم که فاجعه بود کلا یه فرمول سیف رو چندبار پیاده کردن و هربار پسرفت داشتن وولانگ و رونین بنظرم خیلی نسبت به زمان عرضه mioh 1-2 ضعیفتر بودن و پسرفت داشتن اینا لور قوی هم لازم ندارن کلا استودیو تمرکزی رو اون موضوع نداره صرفا روایات تاریخی/folklore با چاشنی خودشو پیاده میکنه خود داستانا و رمان ها هم به نوعی لور قوی دارن مثل کاری که ووکانگ کرد تو سری nioh چون folklore ژاپن بود من خیلی دوست داشتم درکل به استودیو های چینی و خصوصا استودیو ووکانگ درحال حاضر خیلی بیشتر امید دارم تا تیم نینجا.
اینا کلا هر سری از سولزلایک بودن هم بیشتر فاصله گرفتن و رفتن سمت rpg شدن مثل رونین که درجه سختی داشت و اصلا معلوم نبود کدوم سمته کلا راهشون یکم گم شده امیدوارم بتونن به همون دوران nioh برگردن واقعا سری جذابی بود
خب نظرها متفاوته.
من به نظرم دسته بندیشون تو سولزلایک برای Niohها کوچیکه و کامل نمیتونه معرف بازی باشه.
میشه گفت یکسری ویژگی سولزلایک رو قرض گرفته ولی تیم نینجا تخم سولزلایک رو شکونده روی سبک و امضای بازیهای خودشون.
این رو در مورد خیلی از سولزلایکهای باقی استودیوها نمیشه گفت.

بازیهای دیگشون رو که اصلا کاری ندارم ، من طرف صحبتم فقط Nioh ها بودن که بهترین و کامل ترین بازیهای تیم نینجا تو این دو نسل هستن.
من نه با Wolong ارتباط گرفتم و نه با جفتک یا ففی که ساختن.
بازیهای بدی نیستن ولی اصلا به پختگی Niohها هم نیستن و اون عمق لازم رو ندارن.

اتفاقا اگه روایت و لور بازیهاشون در حد ووکانگ بود که من تیم نینجا رو میپرستیدم.
همین به قولی افسانه های محلی رو هم پرداخت دم دستی و سرسری ازش انجام میدن و سرهم بندی میکنن میدن بیرون.
همون Wo long که در مورد سه برادر بود رو اگه میدادن همین سازنده Wukong (گیم ساینس) میساخت طوری روایت و لور رو میپاشید تو صورتمون که همه لذت ببرن و برن محتواهای دیگه اون افسانه رو هم بخونن یا ببینن.

میگم نتیجه اینکه بگیم اینها سبک بازیسازیشون همینه و روی اون مسائل تمرکزی ندارن این شده که نمیتونن اون جهشی که باید رو انجام بدن و فاصله بین خودشون و فرام سافتور رو کمتر کنن.
بقولی دارن درجا میزنن.
این مسائل ضعف بازیه و قبول کردنشون به عنوان سبک کاری تیم نینجا اصلا جای توجیه نداره.
لور ، دنیاسازی ، طراحی مراحل ، صداگذاری شخصیتها جزو نکات ضعف بازیهاشون در مقابل بازیهای فرام سافتوره.

این رو من که عاشق Nioh هستم باید بهش اعتراف کنم.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
دلیلشو چی گفتن؟ بازیه خوبیه انصافا فقط زیادی سخت میشه و تو مخ میره.بالانسش کنن خیلی ارزشش میره بالاتر
تو آپدیت آخر رسما شروع کردن به دروغگویی. ادعا کردن بهینه سازی انجام دادن ولی upscaling رو اجباری کردن و سقف رزولوشن داخلی بازی رو کم کردن و تو تنظیمات بازی بیشتر از چیزی که هست نشون میدن، یعنی حتی وقتی که scaling رو توی تنظیمات میذاری 100% بازم رو رزولوشن نیتیو ران نمیشه

 
دلیلشو چی گفتن؟ بازیه خوبیه انصافا فقط زیادی سخت میشه و تو مخ میره.بالانسش کنن خیلی ارزشش میره بالاتر
اکثرا گفتن بازی یه کپی بی ارزشه. اینکه اومده کپی کرده بدون اینکه هیچی از خودش اضافه کنه.
خیلیا از بالانس نبودن بازی گفتن. اینکه سرتاسر بازی پر شده از تله و ambush که توی بقیه ی سولزلایکا فقط گاه گاه مشاهده میشه.
از کمبود سیو و فاصله ی غیر منطقی شراین ها هم گفتن.
در کل هرچی گفتن حقیقت محضه :دی اگر بازی یه سری خوبی هایی داره, صرقا مدیون کپی پیست کردن از بازیهای میازاکی و تیم نینجا هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or