امتیازات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    181
  • نظرسنجی بسته شده است .

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
1682519460889.png

The Legend of Zelda
Tears of the Kingdom


ناشر: Nintendo
سازنده: Nintendo
سبک: Action Adventure, Open World
تاریخ عرضه: 12 می 2023
پلتفرم ها: Switch

مــتاکریتیک | اوپن‌کریتیک
96 | 96

1685620558082.png
1687278252250.png
 
آخرین ویرایش:

Ffmmdreza

کاربر سایت
Apr 8, 2021
668
نام
Mohammadreza Sayari
فن بیس این بازی خیلی قویه اما فکر نمی کنم بالای 95 این یکی بگیره 93 94 بیشتر بهش میاد

البته من همیشه نظرم به متای بازی های نینتندو نیم نمره زیر نمرات متاش هست به نظرم بازی هاش OVER RATED نمره می گیرن

ماکروسافت و سونی و بقیه ی شرکت ها خیلی بیشتر زحمت می کشن و خرج می کنن اما نینتندو خیلی راحت تر پارو می کنه :D
با احترام منطق من میگه ساختن و پیاده سازی مکانیک های جدید گیم پلی سخت تره تا استفاده کردن از تکنیکای فنی ای که مهندسای دیگه برای موتور آنریل انجین طراحی میکنن.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
این چرا رای رو نمیشه تغییر داد
میخوام ببرم رو 92-93 ایمانم لغزش کرده :D
میگن مشکل کنترل داره (حالا معلوم نیست باتن مپینگش بده یا اینکه قسمتای ژیروسکوپیش سخته)

تغییر رای؟

we-dont-do-that-here-black-panther.gif
 

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,238
با احترام منطق من میگه ساختن و پیاده سازی مکانیک های جدید گیم پلی سخت تره تا استفاده کردن از تکنیکای فنی ای که مهندسای دیگه برای موتور آنریل انجین طراحی میکنن.
حرف قشنگی زدید اما منم برای همین بازی هاش دوست دارم اما به هر حال خوبه که نینتندو هم همگام با نسل باشه نه یک نسل عقب باشه همیشه

الان new 3ds خریدم با کلی بدبختی کلی بازی خوب داره اما واقعا dpi داغونش توی ذوق می زنه کاملا پیکسل هاش مشخصه حالا گرافیکشم بگذریم از نسل خودش باز یک نسل عقب بود
 
آخرین ویرایش:

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,238
با احترام منطق من میگه ساختن و پیاده سازی مکانیک های جدید گیم پلی سخت تره تا استفاده کردن از تکنیکای فنی ای که مهندسای دیگه برای موتور آنریل انجین طراحی میکنن.
البته اینم بگم غیر از گرافیک توی صدا گذاری که خیلی جاها باید مدام نوشته رد کنی A بزنی که کم کاری می کنن اما اسمش نوستالژی گذاشتن :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
البته اینم بگم غیر از گرافیک توی صدا گذاری که خیلی جاها باید مدام نوشته رد کنی A بزنی که کم کاری می کنن اما اسمش نوستالژی گذاشتن :D
من اگه دیالوگ ها خوب باشه مشکلی ندارم اون هاا هوو هایی که میکنن جالبه
تو Botw که خیلی دیالوگ های متفرقه جالبی داشت از داستان اصلی بیشتر دوست داشتم اون قسمت رو
 

33505775

کاربر سایت
May 17, 2013
711
نام
محمد علی
البته اینم بگم غیر از گرافیک توی صدا گذاری که خیلی جاها باید مدام نوشته رد کنی A بزنی که کم کاری می کنن اما اسمش نوستالژی گذاشتن :D
به شدت حق گفتی =) نمی‌دونم این سازندگان ژاپنی با دوبله چه مشکلی دارن =/
یه سری بازی‌ها باز بالانس این موضوع که تو لحظات مهم صدا گذاری بشه را رعایت می‌کنند مثل:
- persona 3/4/5
- dangonronpa
ولی یه سری بازی‌ها علنا با عدم صداگذاری کافی گند میزنند به حس طرف:
- ace attorney
- ni no kuni
- fire emblem
حالا باز زلدا خیلی گیم‌پلی محوره و اونقد رو مخ نمیره. ولی به شدت ace attorney را نتونستم به این خاطر بازی کنم (با این که عاشق سبکشم).
تازه من این بازی‌ها رو صدا ژاپنی بازی می‌کنم و با این که ژاپنی بلد نیستم به شدت روی حس گرفتن تو بازی اثر داره.
باز خوبه بازیهایی تو ژاپن دیده میشن که صداگذاری کامل دارن:
- ai the somentum fiiles
- clannad
- steins;gate
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
به شدت حق گفتی =) نمی‌دونم این سازندگان ژاپنی با دوبله چه مشکلی دارن =/
یه سری بازی‌ها باز بالانس این موضوع که تو لحظات مهم صدا گذاری بشه را رعایت می‌کنند مثل:
- persona 3/4/5
- dangonronpa
ولی یه سری بازی‌ها علنا با عدم صداگذاری کافی گند میزنند به حس طرف:
- ace attorney
- ni no kuni
- fire emblem
حالا باز زلدا خیلی گیم‌پلی محوره و اونقد رو مخ نمیره. ولی به شدت ace attorney را نتونستم به این خاطر بازی کنم (با این که عاشق سبکشم).
تازه من این بازی‌ها رو صدا ژاپنی بازی می‌کنم و با این که ژاپنی بلد نیستم به شدت روی حس گرفتن تو بازی اثر داره.
باز خوبه بازیهایی تو ژاپن دیده میشن که صداگذاری کامل دارن:
- ai the somentum fiiles
- clannad
- steins;gate

گیر دادن به نبود صداگذاری کامل زلدا رو حالا یخورده هستم
ولی Ace Attorney؟


View attachment Oh hell no!.mp4

نصف خفنی اون بازی به خلاقیت خفن سازنده هاش تو صداگذاری و استفاده از موسیقی به خاطر محدودیت های GBA و DS بوده برای صداگذاری کامل بوده
اصن تصور کش مکش های Ace Attorney با صداگذاری خیلی سخته. سر همین نتونستم انیمه شو ببینم. اصن نمیشه اون استایل رو صداگذاری کرد
 

33505775

کاربر سایت
May 17, 2013
711
نام
محمد علی
گیر دادن به نبود صداگذاری کامل زلدا رو حالا یخورده هستم
ولی Ace Attorney؟


View attachment 291584

نصف خفنی اون بازی به خلاقیت خفن سازنده هاش تو صداگذاری و استفاده از موسیقی به خاطر محدودیت های GBA و DS بوده برای صداگذاری کامل بوده
اصن تصور کش مکش های Ace Attorney با صداگذاری خیلی سخته. سر همین نتونستم انیمه شو ببینم. اصن نمیشه اون استایل رو صداگذاری کرد
من خواستم با نسخه Great Ace Attorney Chronicles وارد این سری بشم ولی خیلی تو ذوقم خورد بازی که انقدر جدید حساب میشه صداگذاری نداره.
حداقل تو نگاه اول خیلی بازی برام کسل کننده شد (دقیقا چیزی که تو مناظرات دانگنرانپا تجربه نمی‌کردم)

حالا شاید به قول شما از یه نسخه دیگه شروع می‌کردم وضع فرق داشت (طبیعتا منظورم از حرف بالا این نبود که چرا نسخه gba صداگذاری نداره!!!)
 

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,238
گیر دادن به نبود صداگذاری کامل زلدا رو حالا یخورده هستم
ولی Ace Attorney؟


View attachment 291584

نصف خفنی اون بازی به خلاقیت خفن سازنده هاش تو صداگذاری و استفاده از موسیقی به خاطر محدودیت های GBA و DS بوده برای صداگذاری کامل بوده
اصن تصور کش مکش های Ace Attorney با صداگذاری خیلی سخته. سر همین نتونستم انیمه شو ببینم. اصن نمیشه اون استایل رو صداگذاری کرد
اینو یادمه دیجیال فاندری هم بهش گیر دادن سر نسخه ی skyward که گفت باز نسخه ی ریمسترش می شه سریع تر نوشته هاش رد کرد

اخه داستان خاصی هم ندارن مخصوصا اون paper mario ها که اصلا داستان ندارن اما بی امان باید نوشته رد کنی تازه نمی شه سریع هم ردشون کرد

اما خلاقیت گیم پلی رو قبول دارم کارشون درسته به نظرم بهترین زلدا هم wind waker بود
 
  • Angry
Reactions: eeeeee

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,934
۱.زلدا BotW تو کاتسین ها صداگذاری داشت اتفاقا اصل داستانم همونجاها روایت میشد نه مثلا تو‌ خرید از فلان لباس فر‌وش.
۲. steins gate و clannad بازی نیستن ویژوال ناولن
۳.اصولا jrpg ها و بازیهای ژاپنی سنتی گرافیک نهایتا سل شید نسل فعلی هم داشته باشن زیاد نیاز به صدا گذاری درشون احساس نمیشه به خاطر سبک گرافیک و گیم پلی.
یه نکته دیگه اینکه پرسونا ۳ و ۴ و ۵ که گفتید هم اصلا صداگذاری کامل نداشتن اکثرا دیالوگها همون نوشتاری میومد مثل همین زلدا اما به مراتب برای من بهتر از ویس اکتینگه چون بسته به محیط داستان و... تم موسیقی عوض میشه و فقط از موزیک بازی لذت میبری، حال اگه بازی ای مثل پرسونا با قطعات محشر باشه این لذت چند برابر میشه. حالا باز تصور کنید این وسط مدام با این و اون حرف میزدیم که طبیعیه تو این بازیها و صداشون پخش میشد مسلما اونطور که باید موزیک تاثیرشو نمیذاشت.
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,545
نام
کورش
خب من یه دو سه ساعتی بازی کردم. با وجود اینکه اکثرا زلداها رو بازی کردم و فن جدید سری نیستم و حتی نسخه قبل رو شاهکار میدونم و نمراتش رو هم کاملا درست میدونم ولی متاسفانه این نسخه تو این دو ساعت اول به اندازه قبلی ها جذبم نکرد.
متاسفانه با سلیقه من مکانیکهای جدید گیم پلی به بازی لطمه زده و روند بازی رو بشدت کند کرده.بازی طوریه که هر چند دقیقه باید با چند تا ایتم سرو کله بزنیم ببینیم چی میشه ساخت که بتونیم 50 متر جلوتر بریم.
البته من کلا زیاد در قید و بند نمره و اینها نیستم و مثل دوستان کارشناس پیش بینی هم نیستم بنابر این میتونید تصور کنید که نظرم کلا غلطه ولی بهرحال بازی سلیقه ای بنظر میرسه و اگر چند تا 7 یا کمتر در کنار چند تا 9 و 10 ببینم اصلا تعجب نمیکنم با توجه به این مدتی که بازی کردم.
بنظر من بازی از اون حالتی که نسخه قبلی همه اش به به و چه چه بود و واقعا هم حال میداد (غیر از شکستن اسلحه) خارج شده و بخاطر سخت بودن مکانیک جدید گیم پلیش یه مقدار حوصله سر بر شده.
البته این دلیل نمیشه که ولش کنم و حتما ادامه میدم ببینم بعدش بهتر میشه یا نه.
ضمنا این نداشتن صدا برای اکثر دیالوگها هم زیاد جالب نیست مخصوصا برای همچین بازی بزرگی ولی در مقابل ساختن کلک و قایق و فلان و اینها قابل تحملتره.
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
خب من یه دو سه ساعتی بازی کردم. با وجود اینکه اکثرا زلداها رو بازی کردم و فن جدید سری نیستم و حتی نسخه قبل رو شاهکار میدونم و نمراتش رو هم کاملا درست میدونم ولی متاسفانه این نسخه تو این دو ساعت اول به اندازه قبلی ها جذبم نکرد.
متاسفانه با سلیقه من مکانیکهای جدید گیم پلی به بازی لطمه زده و روند بازی رو بشدت کند کرده.بازی طوریه که هر چند دقیقه باید با چند تا ایتم سرو کله بزنیم ببینیم چی میشه ساخت که بتونیم 50 متر جلوتر بریم.
البته من کلا زیاد در قید و بند نمره و اینها نیستم و مثل دوستان کارشناس پیش بینی هم نیستم بنابر این میتونید تصور کنید که نظرم کلا غلطه ولی بهرحال بازی سلیقه ای بنظر میرسه و اگر چند تا 7 یا کمتر در کنار چند تا 9 و 10 ببینم اصلا تعجب نمیکنم با توجه به این مدتی که بازی کردم.
بنظر من بازی از اون حالتی که نسخه قبلی همه اش به به و چه چه بود و واقعا هم حال میداد (غیر از شکستن اسلحه) خارج شده و بخاطر سخت بودن مکانیک جدید گیم پلیش یه مقدار حوصله سر بر شده.
البته این دلیل نمیشه که ولش کنم و حتما ادامه میدم ببینم بعدش بهتر میشه یا نه.
ضمنا این نداشتن صدا برای اکثر دیالوگها هم زیاد جالب نیست مخصوصا برای همچین بازی بزرگی ولی در مقابل ساختن کلک و قایق و فلان و اینها قابل تحملتره.
این ایرادی بود که تو پیش نمایش اسکیل اپ بهش اشاره شد. با این شرایط احتمالا مخاطب ها دو دسته میشن یا عاشقش میشن یا میندازنش کنار.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر