امتیازات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

پیش بینی نمرات بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    181
  • نظرسنجی بسته شده است .

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,387
نام
سید محمد حسین
1682519460889.png

The Legend of Zelda
Tears of the Kingdom


ناشر: Nintendo
سازنده: Nintendo
سبک: Action Adventure, Open World
تاریخ عرضه: 12 می 2023
پلتفرم ها: Switch

مــتاکریتیک | اوپن‌کریتیک
96 | 96

1685620558082.png
1687278252250.png
 
آخرین ویرایش:

James Sunderland

کاربر سایت
Apr 3, 2012
301
نام
ایمان
بازی به قدری مکانیزماشو راحت به خوردت میده که بعد دو ساعت یه قایق فقط در عرض چند ثانیه میسازی، وقتی میگی شاهکار یعنی همین که این همه تواناییو با همچین منطق زیبایی بهت یاد میده که انگار یه عمره داری تمرین میکنی، امکانات جدید به شدت و به شدت و باز هم به شدت جذاب کرده بازیو یعنی از اون معجونی که چند سال پیش ساختن هم فوق العاده تره، من خودم به نصف این امکانات هم راضی بودم ولی چه کنیم که اساسا سازنده های این بازی به دنیا اومدن که لذت بهت تزریق کنن هر دفعه بیشتر.
تنها عیبش همون افت فریم تو بعضی قسمتا که از یه سری قابلیت استفاده میکنی که چند تا میافته که احتمالا با آپدیت روز اول بهتر شه ولی باز هم عجیبه همچین فیزیکی و گرافیکی داره رو این کوچولو دوست داشتنی اجرا میشه، دوستانی که پیش خرید کردن مطمینا اینو میدونستن بهتر از من ولی من احساس میکنم با ارزش ترین 70 دلاری که تو زندگی گیمتون تا حالا هزینه کردین؛ احتمالا برای همین بازی بوده.
 

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
639
نام
فرشاد
بازی به قدری مکانیزماشو راحت به خوردت میده که بعد دو ساعت یه قایق فقط در عرض چند ثانیه میسازی، وقتی میگی شاهکار یعنی همین که این همه تواناییو با همچین منطق زیبایی بهت یاد میده که انگار یه عمره داری تمرین میکنی، امکانات جدید به شدت و به شدت و باز هم به شدت جذاب کرده بازیو یعنی از اون معجونی که چند سال پیش ساختن هم فوق العاده تره، من خودم به نصف این امکانات هم راضی بودم ولی چه کنیم که اساسا سازنده های این بازی به دنیا اومدن که لذت بهت تزریق کنن هر دفعه بیشتر.
تنها عیبش همون افت فریم تو بعضی قسمتا که از یه سری قابلیت استفاده میکنی که چند تا میافته که احتمالا با آپدیت روز اول بهتر شه ولی باز هم عجیبه همچین فیزیکی و گرافیکی داره رو این کوچولو دوست داشتنی اجرا میشه، دوستانی که پیش خرید کردن مطمینا اینو میدونستن بهتر از من ولی من احساس میکنم با ارزش ترین 70 دلاری که تو زندگی گیمتون تا حالا هزینه کردین؛ احتمالا برای همین بازی بوده.
آپدیت روز اولش هم که اومده
مشکل افت فریم هم وقتی که از ultrahand استفاده میکنی هنوزم برای من هست ولی خیلی اذیت نمیکنه و همیشگی نیست
 
  • Like
Reactions: James Sunderland

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,387
نام
سید محمد حسین
داستان بازی ادامه داستانی Botw هست یا بدون بازی کردن Botw هم میشه داستان فهمید؟

بازی ادامه BotW ـه ولی اساسا BotW داستان خیلی خاص و عمیقی نداره که لازم باشه به خاطرش اون بازی رو بری حتما

اما من بازم پیشنهاد می کنم BotW رو بری. نه به خاطر داستان بلکه به خاطر دنیا و ساختار گیم پلی
چون به نظر من بیشتر از این که TotK دنباله داستانی BotW باشه دنباله روی دنیاپردازی BotW ـه و حیفه با اون دنیا و ریز و بم هاش آشنا نباشی بعد بخوای بیای سراغ این نسخه
مخصوصا این که این بازی به وضوح بازی سخت تریه تا BotW
 

firo

کاربر سایت
Nov 15, 2016
58
به اون صورت چیزی از بازی رو فاش نکردم، و نوشته فقط مربوط به یک ساعتِ اولِ بازی هست. ولی اگه دوستی نمی‌خواد از قبل چیزی از بازی بدونه و خودش تجربه‌اش کنه، نوشته رو مخفی می‌کنم. امتیازِ بازی بالایِ 95 هست.
نسبت به نسخه‌یِ قبل،
انیمشین‌ها و حرکت‌ها نرم‌تر و بهتر شدن
شاهدخت مثلِ این که به باستان‌شناسی علاقه پیدا کرده، پس باید منتظرِ بناهایِ باستانیِ زیادی باشیم
کاش لهجه‌یِ انگلیسیِ شاهدخت، بریتیشِ غلیظ بود، خیلی بهشون میومد. دوبله‌یِ ژاپنی از همه بهتره
طراحیِ شخصیت‌ها عالیه
توجه به جزئیات زیاده، مثلِ تفاوتِ ارتفاع و شدتِ پراکنده شدنِ آب، دوربینِ عکاسیِ شاهدخت وقتی به لینک می‌رسه، عکسایی که قبلاً گرفته شده هنوز تو حافظه‌اش هست و چیزایی که هنوز تجربه نکردیم (این توجه به جزئیات رویِ کنسولی مثلِ سوییچ که قدرتِ پردازشِ زیادی نداره یعنی سلیقه و هنر)
گیم‌پلی بدونِ اشکال، دوست‌داشتنی و لذت‌بخش
زاویه‌یِ دوربین وقتی رویِ دشمن قفل می‌کنی، یه حالتِ حماسیِ معرکه می‌گیره
سعی کردن گرافیکِ فنی رو واقعی‌تر کنن، چیزی که به دست اومده جزئیاتِ سایه‌زنی هست و چیزی که نسبت به نسخه‌یِ قبل از دست دادیم کم شدنِ کیفیتِ بافت‌ها و جزئیاتِ بافت هست و با غلیظ و شدید کردنِ رنگ‌ها سعی کردن این کیفیتِ کمِ بافت رو جبران کنن. نتیجه زیبا شده اما محدودیت‌ها کاملاً مشخصه. برایِ کنسولِ بعدی اگه آپدیتی بدن که نور و رنگ رو تنظیم کنه، گرافیک خیلی خوب می‌شه ولی رویِ این نسخه و با توجه به مکانیک‌هایِ جدیدِ بازی که رویِ محیط تأثیر می‌زارن، چاره‌یِ دیگه‌ای نبوده
محیط و پیشروی تویِ اون هم نسبت به قبل پیچیده‌تر شده
افتِ فریم حاضر هست، اما نه همیشه و خیلی اذیت نمی‌کنه
ای کاش کلاً گرافیکِ رئال فراموش می‌شد و کاملاً گرافیکِ آبرنگ درست می‌کردن. طیفِ رنگایِ بیش‌تر، کم‌رنگ و پررنگ کردنِ رنگ‌ها و نورِ ملایمِ ناچیز. به نظرم این‌جوری خیلی عالی بود
و ای کاش طراحیِ درخت‌ها رو تغییر می‌دادن
حتماً که جلوتر چیزایِ خوشمزه‌ای رو قراره تجربه کنیم.
 
آخرین ویرایش:

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,976
به اون صورت چیزی از بازی رو فاش نکردم، و نوشته فقط مربوط به یک ساعتِ اولِ بازی هست. ولی اگه دوستی نمی‌خواد از قبل چیزی از بازی بدونه و خودش تجربه‌اش کنه، نوشته رو مخفی می‌کنم. امتیازِ بازی بالایِ 95 هست.
نسبت به نسخه‌یِ قبل،
انیمشین‌ها و حرکت‌ها نرم‌تر و بهتر شدن
شاهدخت مثلِ این که به باستان‌شناسی علاقه پیدا کرده، پس باید منتظرِ بناهایِ باستانیِ زیادی باشیم
کاش لهجه‌یِ انگلیسیِ شاهدخت، بریتیشِ غلیظ بود، خیلی بهشون میومد. دوبله‌یِ ژاپنی از همه بهتره
طراحیِ شخصیت‌ها عالیه
توجه به جزئیات زیاده، مثلِ تفاوتِ ارتفاع و شدتِ پراکنده شدنِ آب، دوربینِ عکاسیِ شاهدخت وقتی به لینک می‌رسه، عکسایی که قبلاً گرفته شده هنوز تو حافظه‌اش هست و چیزایی که هنوز تجربه نکردیم (این توجه به جزئیات رویِ کنسولی مثلِ سوییچ که قدرتِ پردازشِ زیادی نداره یعنی سلیقه و هنر)
گیم‌پلی بدونِ اشکال، دوست‌داشتنی و لذت‌بخش
زاویه‌یِ دوربین وقتی رویِ دشمن قفل می‌کنی، یه حالتِ حماسیِ معرکه می‌گیره
سعی کردن گرافیکِ فنی رو واقعی‌تر کنن، چیزی که به دست اومده جزئیاتِ سایه‌زنی هست و چیزی که نسبت به نسخه‌یِ قبل از دست دادیم کم شدنِ کیفیتِ بافت‌ها و جزئیاتِ بافت هست و با غلیظ و شدید کردنِ رنگ‌ها سعی کردن این کیفیتِ کمِ بافت رو جبران کنن. نتیجه زیبا شده اما محدودیت‌ها کاملاً مشخصه. برایِ کنسولِ بعدی اگه آپدیتی بدن که نور و رنگ رو تنظیم کنه، گرافیک خیلی خوب می‌شه ولی رویِ این نسخه و با توجه به مکانیک‌هایِ جدیدِ بازی که رویِ محیط تأثیر می‌زارن، چاره‌یِ دیگه‌ای نبوده
محیط و پیشروی تویِ اون هم نسبت به قبل پیچیده‌تر شده
افتِ فریم حاضر هست، اما نه همیشه و خیلی اذیت نمی‌کنه
ای کاش کلاً گرافیکِ رئال فراموش می‌شد و کاملاً گرافیکِ آبرنگ درست می‌کردن. طیفِ رنگایِ بیش‌تر، کم‌رنگ و پررنگ کردنِ رنگ‌ها و نورِ ملایمِ ناچیز. به نظرم این‌جوری خیلی عالی بود
و ای کاش طراحیِ درخت‌ها رو تغییر می‌دادن
حتماً که جلوتر چیزایِ خوشمزه‌ای رو قراره تجربه کنیم.

کلمه شاهدخت که جای پرنسس استفاده کردید تو اسپویل ناخودآگاه منو دوباره یاد فارسی کردن بازی انداخت...
کاش BotW و اینم فارسی میشدن، کاملا هم امکان پذیره چون نسخه عربی BotW منتشر شده

پارسال به گیم ساب پیشنهاد دادم اما مصادف شد با ناپدید شدنشون
 

firo

کاربر سایت
Nov 15, 2016
58
کلمه شاهدخت که جای پرنسس استفاده کردید تو اسپویل ناخودآگاه منو دوباره یاد فارسی کردن بازی انداخت...
کاش BotW و اینم فارسی میشدن، کاملا هم امکان پذیره چون نسخه عربی BotW منتشر شده

پارسال به گیم ساب پیشنهاد دادم اما مصادف شد با ناپدید شدنشون
فکر کنم هر استدیویی از این که زبان‌هایِ زیادی رو پوشش بده استقبال کنه، چون به اون صورت براشون زحمتی نداره
ولی یا رابطه می‌خواد و یا صرفِ هزینه. کشورهایِ عربی می‌تونن با صرفِ هزینه به چیزی که می‌خوان برسن
یکم اگه صنعتِ گیم تویِ ایران وضعِ خوبی داشت، سه تا شرکتِ اصلی نمایندگی داشتن و چندتا استدیویِ خوب داشتیم، رابطه شکل می‌گرفت. رابطه هم یعنی قدرت. گوینده‌هایِ ایران هم که قوی هستن. سرمایه‌گذار هم حتماً پیدا می‌شد که برایِ تبلیغِ خودش، هزینه‌یِ دوبله رو بده و بازی‌هایِ بزرگ، دوبله یا حداقل زیرنویسِ فارسی هم براشون درست می‌شد. نینتندو یا هر شرکتِ دیگه هم دلیلی نداشت که فایلِ آماده‌ و رایگانِ دوبله رو رویِ بازی قرار نده
همون زمانِ قدیم که بازینما هنوز منتشر می‌شد، با این که فقط مجله بود اما روابطِ خوبی با چند تا شرکت و کارگردان ساخته بود که متأسفانه مجله رو از دست دادیم
ایران می‌تونه منبعِ الهامِ خیلی از کارهایِ هنری باشه. داخلِ فقط یه شاهنامه به اندازه‌یِ چندتا بازیِ شماره‌دار، داستان و گیم‌پلی و فضاسازی هست​
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,436
دقیقا جریان چیه یه عده اومدن گفتن متای بازی نسبت به نسخه ی قبلی کمتر میشه بازی مشکل خاصی داره؟
بخاطر پرفورمنس و اینکه یه سری منتقدا ممکنه نوب باشن و کنترل قدرت ها سخت باشه براشون
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Z-fan

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,283
نام
امیر حسین
دقیقا جریان چیه یه عده اومدن گفتن متای بازی نسبت به نسخه ی قبلی کمتر میشه بازی مشکل خاصی داره؟
اینکه متای بازی کمتر از 97 پیشبینی بشه به معنی مشکل خاصی داشتن نیست:D
97 خیلیییییی بالاست:)) رسیدن بهش همینجوری سخته، تکرار دوباره ش سخت تر:D
 
آخرین ویرایش:

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
اینکه متای بازی کمتر از 97 پیشبینی بشه به معنی مشکل خاصی داشتن نیست:D
87 خیلیییییی بالاست:)) رسیدن بهش همینجوری سخته، تکرار دوباره ش سخت تر:D
بله این سری همیشه انقلابی بوده تو گیم پلی ایکاش نینتندو سخت افزار بهتری داشت
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,387
نام
سید محمد حسین
اینکه متای بازی کمتر از 97 پیشبینی بشه به معنی مشکل خاصی داشتن نیست:D
97 خیلیییییی بالاست:)) رسیدن بهش همینجوری سخته، تکرار دوباره ش سخت تر:D

عملا هم فکریم
به استثنا ماریو گلکسی و GTA هیچ بازی ای دو تا نسخه پشت هم اش متا در این حد نگرفته

واقعا نمیشه فکر کرد زلدا دوباره همچین حرکتی بزنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر