امتیازات The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Amin.AP

کاربر سایت
7xmu_the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-release-date-banner-for-nintendo-switch-1170x500.jpg
EDGE 10/10
" The result, for all the longevity of its series and the familiarity of the open world genre, is a game that evokes feelings we haven't felt for 20 years. Not since Ocarina of Time have we set foot in a world that feels so mind-bogglingly vast and unerringly magical, that proves so relentlessly intriguing. Plenty of games promise to let us go anywhere and do anything. Few, if any, ever deliver so irresistibly. 19 years on Ocarina is still held up as the high water mark of gamings best loved and greatest series. Now it may have to settle for second place"

Famitsu (NSW / Wii U) – 10 / 10 / 10 / 10

IGN | 10/10
Eurogamer - Essential

GameInformer | 10/10
GameSpot | 10/10
Kotaku | Open-world perfection
GiantBomb | 5/5
Press Start | 10/10
Stevivor | 10/10
GamesRadar | 5/5
GameCentral for Metro | 10/10
Trusted Reviews | 5/5
USGamer | 5/5
NintendoLife | 10/10
Destructoid | 10/10
Polygon | 10/10
Nintendo Insider | 10/10
VentureBeat | 100/100
The Guardian | 5/5
TIME | 5/5
IBTimes UK | 5/5
God is a Geek | 10/10
AppTrigger | 10/10
RPGSite | 10/10
Gaming Trend | 10/10
Telegraph | 5/5
DigitalChumps | 10/10
JeuxVideo | 20/20
Spaziogames.it | 10/10
Meristation | 10/10
Gamer.nl | 10/10
Multiplayer.it | 9.7/10
IGN Italy | 9.5/10
4Players.de | 91/100
Videogamer | 9/10
ShackNews | 9/10

ljt0_god.png
 
آخرین ویرایش:
هی تاپیک بالا میاد فکر میکنم کسی نقدی ریویویی چیزی گذاشته ،

سونی چمبره نزده روی یکی دو تا IP موفق:-" . سعی کرده روی هر IP جدیدی موفق عمل کنه و بازیهای متنوع با تجربه جدید بسازه .
کلا این مسیری که تاپیک گرفته اصلا خوب نیست :D
ولی گفتن اون جمله دوم واقعا بی انصافیه =((
کسی ندونه فکر میکنه نینتندو داره همش تکرار مکررات میکنه و و نوآوری خاصی نداره توی بازی هاش :| (اهم اهم CoD :D )
نینتندو یه سری آیپی خیلی قدیمی داره ولی با هر نسحه جدید توی این سری آیپی ها به اندازه 3-4 تا بازی نوآوری،مکانیک های جدید و ... میریزه توی بازی هاش :| بخاطر همین هم هست که بازی هاش افت نمیکنن، اگه قرار بود تنوع و تجربه های جدید نزاره توی بازی هاش مطمئن باشید خیلی وقت پیش آیپی هاش فراموش شده بودن.
خیلی خیلی زیاد بودن بازی ها و آیپی هایی که بخاطر کش دادنشون سقوط کردن، و این استعداد استدیو های نینتندو رو نشون میده، اینو نشون میده که واقعا میدونن دارن چیکار میکنن و توی کاری هم که میکنن خیلی خوبن :D
هیچ اشکالی نداره که یه Ip موفق رو توی اوج تموم کنی و برای بیشتر آیپی ها بهترین کار هم همینه، ولی نینتندو فرق میکنه :| استدیو های نینتندو میگن خوب بیایم بزنیم روی دست بازی قبلی که ساختیم :D
مثال :D مصاحبه Aonuma san در مورد همین breath of the wild و ادمه این سری:
I do feel that this is the ultimate, most complete Zelda we could have made, right now. Because, of course, that is how I feel now, and it doesn't mean we couldn't go further with the series in the future. This is not a pinnacle that can't be surpassed.

من احساس میکنم که این کامل ترین و بهترین زلدایی هست که تا حالا تونستیم بسازیم. ولی خوب البته این چیزیه که من الان احساس میکنم، و به این معنی نیست که در آینده نمیتونیم بازی بهتری بسازیم، این بازی شبیه قله ی کوهی نیست که نتونیم ازش بالا تر بریم.

+

جا داره اشاره کنم این بحثی که الان داره شکل میگیره کلا خیلی مسخره و بی دلیل هست (از هر دو طرف :|)
 
آخرین ویرایش:
هی تاپیک بالا میاد فکر میکنم کسی نقدی ریویویی چیزی گذاشته ، میبینم با مظلوم نمایی فقط تیکه پرونی به سونیه ، متای بالا هم میاره بازی نینتندو ول کن استودیوهائو بازیای انحصاری سونی نیستن ،:|

حداقل استودیوهای سونی دنبال تجربه های جدید هستن همیشه و قدرت ریسک بالایی دارن . وگرنه برای U4 با همون متا خیلی برنامه های دیگه هم میتونستن برا نسخه بعد پیاده کنن ، ولی توی اوج گفتن تموم شد . یه کار جدیدو شگفت انگیز دیگه . یا مثل گوریلا با هورایزن . یا مثل داوود :D ، اودا جونم :D (اصلا 20 سال نه 10 سال انتظار:D )حتی بازیهای کنسل شده ی استودیوی بزرگی مثل سانتا . و و و ..
سونی چمبره نزده روی یکی دو تا IP موفق . سعی کرده روی هر IP جدیدی موفق عمل کنه و بازیهای متنوع با تجربه جدید بسازه .

فنهائو غیر فنها نمیگن زلدا بده . همونطور که منتظرن ملت ببینن مایکروسافت چه برنامه هایی برای عقرب بی خطرش داره ، به همون صورت برنامه های سوییچ هم دوس داریم ببینیم ، کنسول جدید داده منتظر بازیهای جدید هم هستن .
:-j پستایی که اینجا دادی اصلا تیکه انداختن به نینتندو و Breath of the Wild و مایکروسافت و یوبی سافت و EA و ... این چرت و پرتا که نبوده، مستقیم در مورد موضوع تاپیکه...
میگم امثال تو همون سرشون تو همون سونیشون باشه بهتر نیست؟ همین پستی که دادی رو الان من کلماتشو تغییر بدم بزارم تو تاپیک هورایزن، که به سونی هم اتفاقا میاد، همین امثال تو ببین چکار می کنند!
موفقیت این بازی رو هیچجوره نمی تونید پایین بیارید، یعنی شماها که هیچی، همه باید به این نقطه اوج احترام بزارند هر چند که نتونند تحملش کنند!
یه بار بحث توهم توطئه و مهربون بودن منتقدها (این "ها" خیلی مهمه) با نینتندو رو وسط میارید به سنگ میخوره، یه بار نمی دونم میگید بازی بچه گونه و قیافه نداره و نوب پسنده و از این مضخرفات دوباره به جای نمیره، بعدی چیه؟ کنار بیاید باهاش بهتره اینجا طرفدار مایکروسافت و ... هم داریم اونا چکار می کنند پس؟
 
بعضی فنها واقعا کاراشون خنده داره! تصور کنید الان یه بازی انحصاری سونی این متا رو که نه، فرض میکنیم 93 یا 92 گرفته بود...
کامنت اول: بهترین بازیه تاریخ اینه
کامنت دوم: کارگردان و تهیه کننده و آبدارچی شرکت سازنده ش ابر استاد تاریخن
کامنت سوم: دیگه دهنا بسته بشه چون متای بازی ما اینه
کامنت چهارم: کل جوایز امسال مال این بازی میشه و...
کامنت پنجم: فلان مجله یا سایت معتبر که به این بازی مثلا 8 داده از درجه اعتبار ساقطه و باید بشه فلافل فروشی
حالا پستای این تاپیک رو بخونید کاملا برعکسه
الان مثلا کارگردان این بازی رو کسی میشناسه؟:D مسلما نه:D در حد آبدارچی فلان استدیوی انحصاری سونی هم شناخته شده نیست اینجا:D حالا لقب ابر استاد و استاد قرن و... پیشکش:D
یا یه مورد دیگه اینکه بحث سر اینه که بازی در حد این نمرات نبوده، حالا بدون بازی کردن (حتی بازی کردن قبلیا) چطور به این نتیجه رسیدن معلوم نیست، فقط از راهی باید توجیه کنن بازی overrate شده. میگن بچه گونه ست (بازی ای که یونیورس عظیم و گیم پلی غنی داره و برای نقطه به نقطه ش زحمت کشیده شده تا بیشترین سرگرم کنندگی رو ارائه بده-بماند همین حرفو کسی جرات نداره تو تاپیک یه بازی مثل LBP بزنه) منتقدا روش سخت گیر نبودن (انگار از نینتندو پول میگیرن) یا گوتی رو نمیبره (انگار چیز عجیبیه وقتی بازی با متای 85 هم یه بار انتخاب کردن و باعث میشه از ارزشش کم بشه) و... حالا شما بیا تو تاپیک بازیشون همینو بگو (فقط یه کلام بگو این بازی overrate شده) ببین چی میشه...
خيلي ديگه بزرگنمايي كردي .
نكته اول : مطمئن باش تو تاپيك بازي هاي سوني ، كه به عنوان مثال تاپيك uncharted 4 , سخنان چرتي بي مراتب بيشتر از اينجا گفته شده مداركش موجوده بريد سخنان بزرگان رو در مورد متا ببينيد و ببينيد چقدر مسخره تر از كارتوني خوندن زلدا اونجا پست پيدا ميكني . و مثال هاي خيلي مشابه . اينكه انقد كلي گويي ميكني در مورد ، سوني ، فن هاش و تاپيك هاش و بازي هاش اصلا درست نيست ( گرچه از كلمه بعضي فن ها استفاده ) بله يه بازي موفق بشه همه جو گير ميشن و حرف هايي هم ميزنن ، كما اينكه اينجا هم برخي عزيزان زدند ، نمونه بارزش هيچ گيمي ديگه در تاريخ به اين نزديك نميشه در متا ، گوتي شد پرونده رو ببنديد بره و ... و در اين بين مسلما نظرات خوش مغزم توي اين لالوها پيدا ميشه چناچه داخل فن هاي سوني هم هست توي مايكروسافت هم هست و ... . به هر حال اين مسايل طبيعي هست و از اين دسته مسايل هميشه پيش مياد . الان جو بصورتي هست كسي يه حرف منفي بزنه ديگران حمله ميكنند ( طبيعتا حق دارند ) اين توي بازي هاي سوني هم هست . اينكه چرا سوني رو مثال زديد هم جالبه .
 
آقا بیخیال ترخدا، کسی با سونی کاری نداره که.
اصلا بازیه خوب خوبه، مال هر کمپانی ای باشه، با هر متایی باشه، وقتی خوب باشه باید تمجیدش کرد. ناتی داگ ، راکستار ، بتسدا ، سی پی پراجکت و... همگی جزو برترین های این صنعت هستن. من همین نسل خیلی بازیا که متای اونچنانی نداشتن برام به مراتب لذت بخش تر و زیباتر از خیلی بازیای دیگه هم بودن حتی.
زلدا رو هم فقط ۴ تا ویدیو ریویو ازش دیدم که فوق العاده برام عالی بود مکانیزم هاش. این که بازی این همه داره روش فوکوس میشه متای بازی هست، خب جدا توی این دوره یه همچین فیدبک عالی ای گرفتن تعجب آوره، سال ۲۰۱۷ هستیم، آنچارتدها اومدن، لست اف اس اومده، رد دد، جی تی ای، الدر اسکرول ، ویچر و.... منتقدین با وجودی که این بازی هارو تجربه کردن بازم یه همچین دیدی به این زلدای جدید دارن و این نشون میده که حیطه گیم چقدر میتونه قدرتمند باشه و حالا حالاها جا برای impress کردن داره هنوز. این
واقعا برای هر گیمری میتونه خیلی خوشایند باشه.
بحث رو‌کنسولیزه نکنید خواهشا، هر بازی و کنسولی طرفدارای خودشو داره که ماهم جزوشون هستیم، پس دلیلی نداره که همدیگرو تخریب کنیم.
امسال سال خیلی فوق العاده ای برای سونی هم هست، اول سال هورایزن و‌موفقیت عالی اون و آخر سال هم احتمالا حضرت گاد اف وار و فصل الخطاب بازی های خوب امسال :) .
 
آخرین ویرایش:
:-j پستایی که اینجا دادی اصلا تیکه انداختن به نینتندو و Breath of the Wild و مایکروسافت و یوبی سافت و EA و ... این چرت و پرتا که نبوده، مستقیم در مورد موضوع تاپیکه...
میگم امثال تو همون سرشون تو همون سونیشون باشه بهتر نیست؟ همین پستی که دادی رو الان من کلماتشو تغییر بدم بزارم تو تاپیک هورایزن، که به سونی هم اتفاقا میاد، همین امثال تو ببین چکار می کنند!
موفقیت این بازی رو هیچجوره نمی تونید پایین بیارید، یعنی شماها که هیچی، همه باید به این نقطه اوج احترام بزارند هر چند که نتونند تحملش کنند!
یه بار بحث توهم توطئه و مهربون بودن منتقدها (این "ها" خیلی مهمه) با نینتندو رو وسط میارید به سنگ میخوره، یه بار نمی دونم میگید بازی بچه گونه و قیافه نداره و نوب پسنده و از این مضخرفات دوباره به جای نمیره، بعدی چیه؟ کنار بیاید باهاش بهتره اینجا طرفدار مایکروسافت و ... هم داریم اونا چکار می کنند پس؟
بله بله موفقیت این بازی نمیاد پایین چون کسی نیس که بیاد بگه این بازی همانقدر که غیر ضروریست اجتناب ناپذیر است و یه 4 بزنه تنگش;)
 
يه سوال...تو بخش Best Games Of All Time متا الان از بالا چهارمين بازيه،اين يعنى صدم نمره هم محسوب شده تو ليست يا ديگه ترتيب خاصى ندارن بازى هاى هم نمره؟!
اگه ترتيب خاصى نداشته باشن هم نمره ها،از نظر متا پس از خود زلدا Ocarina of Time دومين بازى برتر تاريخ محسوب ميشه (با توجه به تعداد نقد بيشترى كه براش ثبت شده).
 
  • Like
Reactions: playstation1
خیلی واضحه اگر فن بازی بچه ها بزارید کنار و هر گیم خوب رو هر پلتفرم تجربه کنید متوجه میشید چرا نینتندو ip هاش بیش از ۳۰ ساله ادامه داده و تو همه کنسول ها چه خونگی چه پرتابلش
عرضه شدن اما کیفیت و کمیت بازی هاش کم نشده تازه بلعکس به بهترین نحو ارائه میده که همیشه همه رو به وجد میاره و متا بالا میگیرن

در صورتی که کمپانی ها دیگه بازی میسازن ۲ نسخه فوقش ۴ نسخه میسازن بعد اون ip میزارن کنار

فرق تو اینجاست نینتندو از المان ها واقعی و اصیل گیم تو طراحی بازی ها استفاده میکنه که بازی هاش زیبا و دوست داشتنی میشن ، و بقیه کمپانی ها گیرشون شده گرافیک و اوه مای گاد یه فریم بالا پایین شد همین خوب وقتی انقدر کوتاه نظرانه بازی ساخته بشه هیچوقت به این استقبال و سورپرایز و متا نمیرسن

نینتندو معتقده گیم یعنی سرگرمی یعنی لذت بردن یعنی هیجان مثبت یعنی شاد شدن و .....
بخاطر همینه دنبال ساخت بازی های مثل خدا جنگ و کیلزون و ..... نیست چون این بازی ها رو گیم نمیدونه آموزش نظامی آدم کشی میدونه

حتی خودمونم کمی فکر کنیم میگیم گیم یعنی چی؟ گیم یعنی بازی
بازی کردن یعنی شاد شدن ، پر کردن اوقات فراغت ، لذت بردن ، خوش بودن و .... مثلا چاقو بر نمیداری بزنی تو شیکم داداشت بگی دارم بازی میکنم

بخاطر همینه بازیا نینتندو اکثرا فانتزی و شادن و طرفدارا زیادی دارن و اتفاقا نینتندو ip ها انحصاری خیلی زیادی داره

وقتی گیمی مثل همین زلدا با اصالت باشه و به بهترین نحو و خلاقیت ساخته شده باشه نظر همه منتقدا جلب میکنه و جا تعجب نداره
(اون قسمت هایی که bold کردم رو بخون)
من دیگه نمی خواستم بیام تو این تاپیک نظر بدم ولی نظر تو کلا تو یه سطح دیگه بود کلا هم کاری به کوبوندنت به بازی های با متای بالای 90 ندارم:| ولی اگه یک شرکت مثل نینتندو(که البته این طرز فکر احمقانه تو هست وگرنه اون شرکت یه همچین چیزی فکر نمیکنه) یا هر شخصی نمیتونه تفاوت سبک بازی ها رو بفهمه و هر چیزی به غیر از این رو یه چیز ابلهانه بدونه باید رسما گند زد به هیکل خودش و شرکتش که البته بازم میگم این طرز فکر بچگانه توهه
 
جای شوخی، مسعود فراستی نیست که بیاد این بازی رو دیس کنه؟x_x\:D/

در کل حسودیم شد، دوست نداشتم رتبه های Grand Theft Auto IV (یکی از بهترین های عمرم)با این بازی جابه جا نشه که به نظرم شد. برای Goty هم هنوز قضاوت کردن زوده. تو سال 2014، بازی هایی منتشر شدن که متایی بالایی داشتن اما در نهایت اثر monolith، بیشتر جوایز رو گرفت!
 
  • Like
Reactions: playstation1
خب بازی امروز بدستم رسید، اصلا اون چیزی نیست که این امتیازات داره میگه!
دنیای بازی خیلی خیلی بزرگه اما دقیقا تو همین بازی مثل sky sword برداشتن واسه لینک stamina bar گذاشتن. این یعنی کندی حرکت درجایی که شما باید کلی مساحت رو دربنوردید.
تنوع دشمنان حتی نسبت به زلداهای قدیمی هم کمتره. اینو بخصوص در نیمه دوم بازی میفهمید که همش باید با موجودات تکراری مبارزه کرد.
breath of the wind بصورت اورجینال برای wii u طراحی شده این یعنی به دلیل نداشتن تاچ اسکرین برای switch کلی ویژگی و آیتم کرفتینگ و اینها هم پَر!
خبری از سیاهچاله نیست و معابد کلا جاشونو گرفتن تو این نسخه ها که 90 درصدشونم شبیه به همن. معماهای توی این معابد هم واقعا ساده هستند و معلومه برای نوجوانان و کودکان طراحی شده.
بازی ای که در visualـهاش یا اغماض و ارفاق در حد نسل ps3 و x360 چرا باید در دو نسل بعد افت فریم هم داشته باشه!!؟
طراحی بصری محیط چجوریه؟
 
  • Like
Reactions: playstation1
کی گفته نینتندو بازیهای خشن رو آموزش نظامی میدونه ؟
پس یکسری از بازیهای ترسناک (eternal darkness ) یا بازی خشنی مثل (devils third (به خوب و بد بازیش کاری ندرام )) و یا یا مثلا اویل هایی که برای مدتی انحصاری بود و یا ...
اینا چی هستند پس ؟
 
یه سری مشکل داریم ما تو این تاپیک اساساً...:دی

یه سری فکر میکنن ما داریم انحصاری های سونی رو این جا مسخره می کنیم و متاشون رو میکوبونیم...
یکی یه گیف گذاشت فقط ما هم در مورد این که امکان آوردن متایی مثل این برای انحصاری های سونی در آینده باشه یا نه بحث کردیم،چون یه سری دوستان منطقی یه ادّعاهایی کردند ما هم یه بحث های منطقی ای کردیم...(مثل یه کانال تلگرامی نبود طرف برگشت گفت متای GOW4 100 میشه...خب اون جا من دیگه دهنم بسته شد...غیر منطقی هم نمی شد باهاش بحث کرد :دی)
انحصاری های سونی تو خفنیّت شون کسی شک نداره...متای 96 رو یه بار با Tlou درو کردن...اگه بحث متا باشه گمون نکنم کسی بخواد کسی رو مسخره کنه...

اون یارویی هم که یه روز رسیده به نیمه دوّم بازی هم بهش تبریک میگم...میتونه اسمش رو بقل نمره های صفر User Score سایت متاکریتیک ثبت کنه بهش بخندیم :دی

این که هنوز هم یه سری فکر میکنن زلدا بچّه گونست رسماً مشکل خودشونه...:دی(که خیــــــــــــــتلی کمتر شدن...یادمه اون موقع که من OoT رو تموم کردم اومدم این جا نظر بذارم یه سری واقعاً هیچ نری در مورد سری که اون موقع 26 سال عمر داشت نداشتن و با عکس ها درجا قضاوت میکردن)

الانم حال ندارم نقل قول کنم...یکی از دوستان میگفت چسبیدن نینتندو به دو تا IP بزرگش...اوّلاً وقتی میتونه با استفاده از اسمش همیچن کاری کنه یعنی هنوز که هنوز کار به شیردوشی ماریو و زلدا نرسیده...فاینال فانتزی هم 15 تا نسخه داره چرا کسی چیزی نمیگه...خب اونم خوبه و کارش به شیردوشی نرسیده(که داشت میرسید...)
و این که نینتندو ip ریز و درشت، خیــــــــــــــــــلی داره...الآن همه دارن نینتندو رو فحش میدن که چرا یه متروید جدید نمیساره یا چرا رو Starfox عین آدم سرمایه گذاری نمیکنه...بایونتا 2 رو ریمستر نمیکنه(:((:(() منتشر پیکمین جدیدن و دانکی کونگی هنوز نیومده براشون و...(همه اینا بعلاوه این که Rare اگه جای مایکروسافت هنوز دست نینتندو بود چه اتّفاقات خفن تری میتونست بیفته)
ولی چسبیدن به دو تا ip بیشترش دلیلش ایده خور تر بودن زلدا و ماریو، مخصوصاً ماریوئه...اسمش ماریوئه...ولی فقط تو سبک MOBA بازی نداده بیرون :دی

اینا همش بحث های کلیشه ای بین فن های نینتندو و بقیه گیمراست...خدایی به نظر بعد این همه وقت باید همچین چیزایی حل بشه:(
 
کی گفته نینتندو بازیهای خشن رو آموزش نظامی میدونه ؟
پس یکسری از بازیهای ترسناک (eternal darkness ) یا بازی خشنی مثل (devils third (به خوب و بد بازیش کاری ندرام )) و یا یا مثلا اویل هایی که برای مدتی انحصاری بود و یا ...
اینا چی هستند پس ؟

یه چی هم داشت نینتندو رو Wii از پلاتینوم گیمز...اونم میگفتن خیلی خشنه...
 

همون بازی که حتی وقتی فقط خبرش تایید شد یه عکس ازش نشون دادن فن ها نینتندو طومار چند هزار امضایی جمع کردن ضد این بازی :D و صد البته این بازی کمپانی سگا بود نه ip انحصاری نینتندو
دارید درباره نینتندو صحبت میکنید نه سونی
با شوتری مثل متروید که انحصاری نینتندو هست از نظر خشونت با resistance و کیلزون و ...... یکی و قابل مقایسه نیست تو همون متروید بیشتر خلاقیت هست مثل شخصیت اصلی بازی توپ میشه از تونل ها رد میشه و ...........
 
آخرین ویرایش:
خداوکیلی ایم متای 98 حاصل خلاقیت و رنگ امیزی این دنیای فانتزی و عجیب غریب بازیه تاثیر عجیبی داره و البته اجزای گیم پلی من چند تا گیم پلی دیدم واقعا تکونم داد این محیط عجیب بازی از لحاظ فنی بخوای حساب کنی و مقایسه کنی با ابر کمپانی و غول های صنعت با اون گرافیک های عجیب غریب بازی بهترین حالت رزولوشنش 900p هست فریمش حتی جاهایی تا 20 میاد ولی اینا کجا و متا کجا صنعت بازی شده یک صنعت گرافیکی عین ماشین های لوکس
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or