امتیازات The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی دقیق شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    369
  • نظرسنجی بسته شده است .

Nima

مدیر انجمن
146004

The Last of Us Part II

Release Date: 19 June 2020
Developer: Naughty Dog
Publisher: Sony Interactive Entertainment
Platforms: PS4, PS4 Pro

SmartSelect_20240127_112654_Samsung Internet.jpg
KeenGamer-----------------100
The Digital Fix-------------100
BaziCenter-----------------100
Gaming Age----------------100
The Sydney-----------------100
Digital Chumps------------100
Games.cz-------------------100
Screen Rant----------------100
GameOver.gr--------------100
Washington Post---------100
GRYOnline.pl---------------100
Digital Trends--------------100
Gamer.nl--------------------100
Comicbook.com----------100
Vgames---------------------100
Gamersky-------------------100
Power Unlimited----------100
Everyeye.it-----------------100
SpazioGames-------------100
Malditos Nerds------------100
Game Rant------------------100
Impulsegamer--------------100
Telegraph-------------------100
Guardian---------------------100
DarkStation-----------------100
Shacknews------------------100
Gameblog.fr-----------------100
VG247------------------------100
IGN-----------------------------100
Game Informer--------------100
Trusted Reviews------------100
VGC-----------------------------100
We Got This Covered------100
JeuxActu----------------------100
M3-------------------------------100
PlayStation LifeStyle-------100
PlayStation Universe-------100
Post Arcade------------------100
Push Square------------------100
TheSixthAxis-----------------100
GameSpew--------------------100
GamesRadar+----------------100
GamingTrend-----------------100
God is a Geek----------------100
Hardcore Gamer------------100
Attack of the Fanboy-------100
Carole Quintaine-------------100
COGconnected--------------100
Critical Hit--------------------100
Daily Star----------------------100
Digitally Downloaded------100
EGM----------------------------100
Eurogamer Italy-------------100
Areajugones-----------------100


Hobby Consolas-------------99
Game Over Online-----------98
XGN------------------------------98
Atomix--------------------------98
GamePro Germany----------97
Vandal---------------------------97
Multiplayer.it------------------97
Cheat Code Central----------96
Forbes--------------------------95
LevelUp-------------------------95
Worth Playing-----------------95
Gaming Nexus----------------95
3DJuegos----------------------95
Merlin'in Kazan---------------95
The Games Machine--------95
Jeuxvideo.com---------------95
Millenium-----------------------95
Easy Allies----------------------95
Wccftech------------------------95
Press Start Australia--------95
PSX-Sense.nl------------------95
GamesBeat---------------------95
IGN Italia------------------------95
4Players.de--------------------94
Meristation---------------------93
AusGamers--------------------92
Player 2--------------------------91
DualShockers-----------------90
Noisy Pixel---------------------90

Edge Magazine---------------90
USgamer------------------------90
VideoGamer--------------------90
Video Chums-------------------90
Metro GameCentral----------90
CGMagazine--------------------90
Gamer.no------------------------90


Destructoid----------------------85
Gamers Heroes----------------80
New York Daily News---------80
Digital Spy-----------------------80
New Game Network-----------80
Stevivor---------------------------80
GameSpot------------------------80


ZTGD------------------------------75
Riot Pixels------------------------72
TheGamer------------------------70
Game Revolution---------------70
GAMINGbible--------------------70
IGN Japan------------------------70
Cultured Vultures---------------65
 
داداش من و تو دیگه کاملاً بی حسیم نسبت به این صحنه ها :D ولی فکرش را بکن اگه فیلم های Pasolini بشن بازی چی میشه

توی تاپیک بازی تیپ بلاک‌باستر سر بازی شدن سالو فانتزی می‌گین؟:دی جنس نگاه هنری‌ای که توی سینمای امثال پاسولینی هست مدت‌ها طول می‌کشه تا توی گیم به حقیقت بپیونده به خاطر ذات بسیار صنعتی‌ای که الان داره. ۸۰ سال برای سینما طول کشید تا امثال پاسولینی‌ها و سینمای مستقل رشد کنه در حدی که بتونه با سینمای صنعتی رقابت کنه، برای گیم هم همین‌قدر طول می‌کشه چه بسا بیشتر چون از نظر تکنیکال بازی‌ها هنوز خیلی چالش دارن.
 
داداش من و تو دیگه کاملاً بی حسیم نسبت به این صحنه ها :D ولی فکرش را بکن اگه فیلم های Pasolini بشن بازی چی میشه

آقا اسم این فیلمو نیار من بهش حساسیت دارم :| خود پازولینی هم دو هفته بعد فیلم زدن کشتن فکر کنم :-??یعنی یکی از سادیستیک‌ترین فیلما همینه :D جدا از این قضیه یه جا خوندم که توی فیلم Irreversible نوئه یک صدا با یک فرکانس خاص پخش میشد تو سینما(قابل شنیدن نبود) که باعث سرگیجه میشد تا حس بد فیلم رو بیشتر به مخاطب بده و نصف مخاطب‌های سینما وسط فیلم از سینما خارج شدن. وقتی هم اینو به نوئه گفتن، گفت انتظار داشتم که افراد بیشتری از سینما خارج بشن. برای همین بحث دراکمن رو یجورایی به نوئه ربط میدم چون اولش هم گفت خیلی‌ها متنفر میشن و قرار هم نیس از قضیه تعجبی هم بکنه.
 
اینکه اسم سالو و حتی فیلم‌های نوئه میاد چون چیزی از بازی نخوندم دلیلش رو نمیدونم ولی احساس میکنم باید خودم رو کم کم آماده کنم که احتمالا خوشم نیاد

سادیستیک ترینه چون رمانش رو خود مارکی دو ساد نوشته :D سادیسم از اسم همین استاد میاد :D



بابا سالو چیه دراکمن کجا، اگه این طوری باشه دراکمن رو زیر یک سال میگیرن میکشن :D
همین دیگه منم از همین تعجب کردم که بالا حتی بهش اشاره شد. اصلا به قیافش نمیخوره :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: last of amir
داشتم پادکستی که هفته اومد رو گوش میدادم دراکمن خیلی حرفای جالبی میزد و پختگی تو داستان نویسی رو میشد کاملا از حرفاش فهمید.
میگفت وقتی بچه بوده نخست وزیر اسرائیل یه زندانی اسرائیلی رو با صد تا زندانی حماس مبادله کرده بود. وقتی از باباش میپرسه به نظرش کار درستی بود این مبادله باباش میگه: اگر به عنوان نخست وزیر اسرائيل داری ازم سوال میکنی به نظرم کار اشتباهی بود چون ۱۰۰ تا تروریستی که دستشون به خون خیلیا آلودست آزاد کردی و امنیت کشور پایین آوردی. اگر به عنوان یه پدر سوال کنی حاضرم کل زندانی های جهان رو با پسرم عوض کنم. پس اینجا پرسپکتیو حرف اول میزنه و تصمیمات داستانی قسمت اول و دوم تا حدی زیادی به پرسپکتیو افراد مختلف وابسته هست و این قضاوت سخت میکنه.

خلاصه گوش کنید پادکست خیلی نکات جالبی رو راجع به داستان گویی تو شماره اول میگه.
 
آقا اسم این فیلمو نیار من بهش حساسیت دارم :| خود پازولینی هم دو هفته بعد فیلم زدن کشتن فکر کنم :-??یعنی یکی از سادیستیک‌ترین فیلما همینه :D

سادیستیک ترینه چون رمانش رو خود مارکی دو ساد نوشته :دی سادیسم از اسم همین استاد میاد :دی

اینکه اسم سالو و حتی فیلم‌های نوئه میاد چون چیزی از بازی نخوندم دلیلش رو نمیدونم ولی احساس میکنم باید خودم رو کم کم آماده کنم که احتمالا خوشم نیاد :|

بابا سالو چیه دراکمن کجا، اگه این طوری باشه دراکمن رو زیر یک سال میگیرن میکشن :دی
 
آقا اسم این فیلمو نیار من بهش حساسیت دارم :| خود پازولینی هم دو هفته بعد فیلم زدن کشتن فکر کنم :-??یعنی یکی از سادیستیک‌ترین فیلما همینه:D جدا از این قضیه یه جا خوندم که توی فیلم Irreversible نوئه یک صدا با یک فرکانس خاص پخش میشد تو سینما(قابل شنیدن نبود) که باعث سرگیجه میشد تا حس بد فیلم رو بیشتر به مخاطب بده و نصف مخاطب‌های سینما وسط فیلم از سینما خارج شدن. وقتی هم اینو به نوئه گفتن، گفت انتظار داشتم که افراد بیشتری از سینما خارج بشن. برای همین بحث دراکمن رو یجورایی به نوئه ربط میدم چون اولش هم گفت خیلی‌ها متنفر میشن و قرار هم نیس از قضیه تعجبی هم بکنه.

آره جزو ده تای اول ، نکته جالبش هم اینجاست که اثر خودش یه اقتباس از کتاب Marquis de Sade هست و نوئه خودش از طرفدارهای پاسولینی هست ، شاید باورش سخت باشه ولی فیلم از این بدتر هم داریم که دیگه جاش اینجا نیست ، در کل حرف من اینه :


1592220516830.png
 
Last edited by a moderator:
ح
داداش من و تو دیگه کاملاً بی حسیم نسبت به این صحنه ها :D ولی فکرش را بکن اگه فیلم های Pasolini بشن بازی چی میشه

این فیلم تو خیلی از کشور ها مجوز اکران نگرفته که کاملا حرکت درستی هستش اگر واقعا‌خشونت بازی به چیزی تو سبک این فیلم‌هست‌باید‌ به منتقد گیم‌اسپات کاملا حق داد خیلی بعیده بازی ها به این سمت برن چون تعداد مخاطباش از انگشت دست هم کم تر خواهد شد
 
ح

این فیلم تو خیلی از کشور ها مجوز اکران نگرفته که کاملا حرکت درستی هستش اگر واقعا‌خشونت بازی به چیزی تو سبک این فیلم‌هست‌باید‌ به منتقد گیم‌اسپات کاملا حق داد خیلی بعیده بازی ها به این سمت برن چون تعداد مخاطباش از انگشت دست هم کم تر خواهد شد
این فیلم فقط تو خشونت خلاصه نشده و خیلی چیزای دیگه داره کلا الان این ۲ تا هیچ ربطی به هم ندارن بچه ها قیمه ها رو‌ ریختن تو ماستا
 
ح

این فیلم تو خیلی از کشور ها مجوز اکران نگرفته که کاملا حرکت درستی هستش اگر واقعا‌خشونت بازی به چیزی تو سبک این فیلم‌هست‌باید‌ به منتقد گیم‌اسپات کاملا حق داد خیلی بعیده بازی ها به این سمت برن چون تعداد مخاطباش از انگشت دست هم کم تر خواهد شد
نه آقا مگه الکیه که تا این حد خشونت داشته باشه؟ :D به نظرم اگه هم یک روزی بازی‌ها بخوان به این حد از خشونت برسن فقط باید بازی‌های ایندی سمت این سبک سادیستیک میرن نه بازی‌ای که ازش توقع میره رکورد فروش بزنه.
 
توی تاپیک بازی تیپ بلاک‌باستر سر بازی شدن سالو فانتزی می‌گین؟:D جنس نگاه هنری‌ای که توی سینمای امثال پاسولینی هست مدت‌ها طول می‌کشه تا توی گیم به حقیقت بپیونده به خاطر ذات بسیار صنعتی‌ای که الان داره. ۸۰ سال برای سینما طول کشید تا امثال پاسولینی‌ها و سینمای مستقل رشد کنه در حدی که بتونه با سینمای صنعتی رقابت کنه، برای گیم هم همین‌قدر طول می‌کشه چه بسا بیشتر چون از نظر تکنیکال بازی‌ها هنوز خیلی چالش دارن.

نه دارم میگم این ها خشونت نیست و بازهایی هست که TLOU2 پیشش سیندرلا هست و برای ما در کل it's a walk in the park

این فیلم تو خیلی از کشور ها مجوز اکران نگرفته که کاملا حرکت درستی هستش اگر واقعا‌خشونت بازی به چیزی تو سبک این فیلم‌هست‌باید‌ به منتقد گیم‌اسپات کاملا حق داد خیلی بعیده بازی ها به این سمت برن چون تعداد مخاطباش از انگشت دست هم کم تر خواهد شد

خیلی چیزها بودن که قبلاً norm نبودن ولی الان هستن ، این حالت بیشتر به زمان بستگی داره و روندی که جامعه در پیش میگیره
 
  • Like
Reactions: last of amir
این فیلم فقط تو خشونت خلاصه نشده و خیلی چیزای دیگه داره کلا الان این ۲ تا هیچ ربطی به هم ندارن بچه ها قیمه ها رو‌ ریختن تو ماستا

ما اصلاً این دو تا را مقایسه نکردیم ، بحث در مورد واکنش منتقدین هست نسبت به اثرهای controversial که به نظرم 2TLOU اصلا در اون شاخه قرار نمیگیره
 
  • Like
Reactions: last of amir
دوستان Part II برای صنعت گیم و گیمرها قراره تابوشکن و جنجالی باشه‌ها! :D اصلا انتظار Salo و Irréversible و I Stand Alone و نمی‌دونم The House That Jack Built و A Clockwork Orange و Funny Games و... از بازی نداشته باشید که بعدا بخوره تو ذوقتون. یادتون نره در نهایت ناتی‌داگ بزرگترین و مهم‌ترین استودیوی یه کمپانی بزرگه و باید محصولش خوب بفروشه. حتی اگه خود نیل هم تمایل به Pasolini شدن داشته باشه و حتی اگه تواناییش هم داشته باشه، بازم باید چیزی بسازه که چندین میلیون بفروشه.

Part II می‌تونه شروع یه مسیری باشه برای صنعت گیم. شروع که نه، ولی شاید هموار کننده‌‌ی اون مسیر باشه. یه مسیر جدی‌تر و بالغانه‌تر. شاید 20 سال دیگه ظرفیت مدیوم بازی‌های ویدئویی و گیمرا اونقدر بالا باشه که بتونیم توش آثار مشابه Salo هم ببینیم و به Part II به عنوان اصلی‌ترین جرقه‌ی اون مسیر نگاه کنیم، ولی تا اون موقع از همینی که با هزار بدبختی و سختی درست کردن لذت ببرین و انتظاراتتون رو متعادل کنید.
 
آخرین ویرایش:
ما اصلاً این دو تا را مقایسه نکردیم ، بحث در مورد واکنش منتقدین هست نسبت به اثرهای controversial که به نظرم 2TLOU اصلا در اون شاخه قرار نمیگیره
بدون شک در این شاخه قرار نمیگیرن چون به نظر من اونقدر بازی controversial نخواهد بود که بخواد واکنش های عجیبی هم داشته باشه من خودم موافق خشونت در مدیوم های مختلف هستم اما هر کسی تا الان نتونسته درست از خشونت استفاده کنه برای مثال در انیمه هایی مثل berserk و akame شما خشونتی رو میبینی که با هدف و به شکل درستی استفاده شده که معنی دار هست و در خیلی جا‌ها شما خشونتی که میبینی فقط صرفا زیاد بوده بدون استفاده درست و هدف و فقط وجود داشته نه چیزی بیشتر حالا در مورد این بازی هم بعد بازی کردن میشه متوجه که خشونت صرفا زیادی داره که فقط وجود داره که باشه یا درست ازش استفاده شده
 
فک کنم بستگان بوده.
بله. سن و سال نیل به اون دوران نمیخوره.
البته خودش گفته ایده اصلی بازی رو از جریان فلسطین و اسرائیل هست.
حتی دو فکشن پارت دوم به گفته خودش برگرفته از اون جریان هستن.
وقتی بچه بوده و توی اسرائیل زندگی میکرده، ویدیویی دیده که تا مدت ها تصور میکرده که چه بلاهایی دوست داشته سر فلسطینی ها بیاره.میخواسته اون تجربه رو از طریق الی به مخاطب منتقل کنه.
حالا دوست نداشته توضیح بده، جریان ویدیو چی بوده ولی انگار ویدیو شکنجه ایی چیزی بوده.
چرخه خشونت هم درگیری بین این دو جناح بوده!
حالا اینکه چطور تلافی کشتن دو سرباز اسرائیلی رو مساوی با قتل کلی کودک میدونه، الله اعلم:|
من که اصلا از حرف هاش خوشم نیومد.

من فکر نکنم نیل قصدش ترویج خشونت باشه. حداقل از قسمت یک بازی این حس رو نگرفتم. بر عکس چیزی که با تموم کردن و اومدن اسم د لست به ذهنم میاد نکوهش خشونت هست.

ممکنه بگی چطوری این همه خشونت توی بازی باعث میشه بیزار بشی از خشونت

شاید جواب توی این ضرب المثل باشه که میگه: ادب از که اموختی، از بی ادبان.

اینقدر بازی با نفس گیر بودن هاش و فشارهای عصبی و درگیری هاش اذیتت میکنه که وقتی شخصیت بازی یه گوشه فرصت گیتار زدن یا اروم بودن پیدا میکنه تو هم قشنگ یه حس همزادپنداری باهاش داری و لذت میبری از اون ارامش کوتاه و گذرا
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or