خود کارگردان بازی این رو هم گفته:
"Then we looked at Bloodborne and Dark Souls. We wanted to figure out a way to find a sweet spot between the two. Where it feels grounded, like the more punishing games, but it still has an accessibility. But isn't as light as Zelda."
که بنظرم همینطوری هم در اومده تا حدودی.
کامبتش تقریبا ورژن لایت این عناوین هست که خوب نشسته بود به چیزی که میخواستن ارائه بدن، بنظرم اگه بیشتر از این میخواستن به سری سولز نزدیک بشه ممکن بود کامبتش جاهای شلوغ کلا بهم بریزه و دستشونو ببنده.
خلاصه اینقد از اینور اونور قرض گرفتن بنظرم نمیشه به قطع گفت چیه، زلدا، متروید، سولزبورن، آنچارتد و ... در کل آش خوبی درست کردن