Initial release date: 14 September 2018
Publisher: Square Enix
Developers: Crystal Dynamics, Eidos Montréal
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
آخرین ویرایش:
از ته دل خوشحال شدم برا امتیازات بازی. امیدوارم به سر همه ی بازی هایی که فک کردن با یه عنوان و فرمول موفق میتونن تا ابد از اون بازی نسخه ی جدید و بدون پیشرفت خاصی بسازن بیاد.
پیشرفت یعنی از amazing spiderman رسیدن به spiderman 2018 . پیشرفت یعنی تبدیل یک ابر بازی مثل god of war3 به god of war 2018.
خوشحالم که منتقدا به بزرگی بازی ها و سازنده ها توجه نمیکنن. توم رایدر که متاش مثل قبل بالا نشد, همین اتفاقم برا بازیهای دیئید کیج افتاده(بازیهای با داستان فوق العاده و روایت داستان و کرکتر سازی بی نظیر ولی مکانیزم گیم پلی به شدت تکراری و دوربین عقب مونده).
از بس بازی خوب اومده و میاد شکست امتیازیه این بازی اصا برام مهم نبود هر چند که خودم فن tomb بودم.
قیمتای جدیدو ببینی باورت نمیشه...ظرفیت ۱ انقدر نیست خیلی ارزونتره
LUL
تنها شباهتی که این دوتا بازی با هم دارن، فقط اسم Spiderman اشونه
پیشرفتی در کار نبوده، همه چی جدیده، از استادیو سازنده گرفته تا حق IP و اصلا وجود Marvel Games و ...
همه چی رو به هم دیگه ربط ندید (صرفا به خاطر سونی فن بودن)
ظ1 فعلا 80 تومن 160 کجا بود ! امروزم قیمت گیفت ها پایین اومده تا دلار11 تومنی هم من دیدمقیمتای جدیدو ببینی باورت نمیشه...
منکه خاستم بگیرم 160 بود.خداکنه ارزونتر ازین حرفا باشه
:/ خوب من هم دارم این مورد نکته ی مثبت میبینم :/ میگم پیشرفت واقعی اونه.
بعد چه ارتباطی به سونی داشت پروفوسور؟ من سونی فن نیستم و تمامی کنسول ها رو دارم حتی نینتندو سوییج. اگرم دیده باشی در مورد روند تکراری دیوید کیج که انحصاری ساز سونی هست هم نوشتم. پس یاد بگیر از روی باهوش بازی قضاوت بیجا نکنی.
ضمنا تو شهر شما وقتی یه بازی اکثر چیزاش جدید میشه اسمشو دیگه پیشرفت نمیذارن؟ مگه شخصیت و مکانیزم شخصیت و پتانسیل شخصیتی بازی عوض شده؟ حالا شما اسمشو هرچی میخوای بذار مهم اینه که یک سری بازیها و ip ها به کل عوض شدن و در این راه سازنده ها ریسکشو پذیرفتن. حالا شما میخوای با کلمات بازی کنی بکن.
نقدهای اخرش خوب شد در کل ارزشش داره یک ظرفیت ۱ بزنیم تنگش
اخه من دیروز پرسیدم این قیمت بودظ1 فعلا 80 تومن 160 کجا بود ! امروزم قیمت گیفت ها پایین اومده تا دلار11 تومنی هم من دیدم
کلا یه چیزی رو من نمیفهمم چرا یه بازی مثل این که خدایی چندین نسل بوده و هست انقدر اینجا کم تحویل گرفته میشه....همه جوره یکسری ها میکوبنش...اره فلانه ..اینطوریه... از انچارتد کپی کرده ( اون موقع که این بازی اومد انچارتد هنوز تو ذهن سازنده ها هم نبود چه برسه به تولید) ...اونجا کجه ...فلان و فلان و فلان...فروم های خارجی رو یه موقع نگاه میکنم انقدر منفی بافی برای این سری نیست....نمیدونم چرا اینجا اینطوریه....
انچارتدی که فلسفش با اسکی بوده الان شده منبع اسکی دیگرانسه گانه ریبوت رو میخواستن به هر ترتیبی ببندن که بستنش رفت.
فاز فن های آنچارتد هم درک کردنی نیست. اصلا فلسفه وجودی خود آنچارتد با اسکی از بقیه گره خورده. دیگه شما از اسکی حرف نزنید!
سری توم ریدر قطعا نسل بعد با یه ریبوت دیگه و با قدرت باز خواهد گشت. در ضمن پلتفورم اصلی این سری و جایی که واقعا بهش اهمیت داده میشه XONE هستش. آبو بریزید اونجا که...
شما xbone فن ها حرف از اسکی نزنید که کل فسلفسه بازیهاتون اسکی از روی عناوین دیگست. از اون گرز آو وار بگیر که اسکی تمام و کمال و کپی محض از روی KillSwitch بود تا بقیه. آویزون شدن به گردن بازی های مولتی مثل توم ریدر برای مقابله با آنچارتدی که نسخه چهارمش میانگینش مییشه 94 و 15 میلیون میفروشه و بهترین بازی سال خودش میشه فقط آبروی خودتون و میبره آنچارتد کیلر با میانگین 77 )))))!سه گانه ریبوت رو میخواستن به هر ترتیبی ببندن که بستنش رفت.
فاز فن های آنچارتد هم درک کردنی نیست. اصلا فلسفه وجودی خود آنچارتد با اسکی از بقیه گره خورده. دیگه شما از اسکی حرف نزنید!
سری توم ریدر قطعا نسل بعد با یه ریبوت دیگه و با قدرت باز خواهد گشت. در ضمن پلتفورم اصلی این سری و جایی که واقعا بهش اهمیت داده میشه XONE هستش. آبو بریزید اونجا که...
شما xbone فن ها حرف از اسکی نزنید که کل فسلفسه بازیهاتون اسکی از روی عناوین دیگست. از اون گرز آو وار بگیر که اسکی تمام و کمال و کپی محض از روی KillSwitch بود تا بقیه. آویزون شدن به گردن بازی های مولتی مثل توم ریدر برای مقابله با آنچارتدی که نسخه چهارمش میانگینش مییشه 94 و 15 میلیون میفروشه و بهترین بازی سال خودش میشه فقط آبروی خودتون و میبره آنچارتد کیلر با میانگین 77 )))))!
Evan Wells: Certainly we all played Gears of War and liked it. It set a bar visually that we knew we wanted to compete with.... As far as gameplay, I think I've heard them cite the same game that put us on this path: kill.switch. Gears of War obviously took that to another level, and again, that level of polish helped push us.
کسی نگفت گیرز آو وار گسترش نداد مکانزیم های killswitch و کاورگیری رو. ولی شما یک ویدئو از گیمپلی Kill.Switch ببینی متوجه میشی که کاورگیری و حتی جامپینگ سری گیرز دقیقا کپی از روی این بازی هست. در ضمن الهام گیری از بازی های دیگه اصلا چیز بدی نیست من در جواب اون هیتر اینجوری پاسخ دادم چون باید باهاش مثل خودش حرف زد. شما الهام گیری کن بازی بساز که هم 90+ بشه هم بهترین بازی سال هم 15-20 میلیون بفروشه نه اسکی بری میانگینش هم بشه 77 بعد یک سری اینجا باز damage control های تخیلی کنن.