من فقط میترسم خسته کننده باشه
مسئله اینه که دیگه مثل قبل نیست که از 2 ساعت بشینیم نیم ساعتشو کات سین ببینیم یا به Codec گوش بدیم، سبک روایی داستان تغییر کرده. شاید به همین خاطره که سایت فرانسوی ازش ایراد گرفته.
دلیل اون عجیب بودن سلیقس.امکان نداره کسی نمرات یه سایت یا مجله رو نگاه کنه و چندتا نمره به نظرش عجیب و غریب نیان.سایت های معروف مثل Gamespot و Edge که هیچی،وای به حال سایتای دیگه.همین Attilaیی که به نظر شما نمرش عجیبه،برای من کاملاً قابل قبوله و اون نمره شایستش هست.امتیازاتش عجیبه ! به mkx داده 90 :d یا به total war attila داده 93 :d
دلیل اون عجیب بودن سلیقس.امکان نداره کسی نمرات یه سایت یا مجله رو نگاه کنه و چندتا نمره به نظرش عجیب و غریب نیان.سایت های معروف مثل Gamespot و Edge که هیچی،وای به حال سایتای دیگه.همین Attilaیی که به نظر شما نمرش عجیبه،برای من کاملاً قابل قبوله و اون نمره شایستش هست.
کلا منطق وجود چیزی به نام Metacritic همینه.اگه قرار باشه همه سایتا یه نمره به هر بازی بدن متا واقعا بی معنی میشد که:d.
خودت داری میگی سبک روایی تغییر کرده پس باید توی همون سبک ارزیابی بشه که البته به نظر میاد بازم کات-سین زیاد داریم فقط به شدت MGS4 نیس.
Codec هم حذف نشده فقط گیم پلی رو قطع نمیکنه که بشینی فقط حرف بزنی, پس ایرادی بش وارد نیس :d
خلاصه نقد همین مجله Hobby فلان
Graphics: Superb. Textures, lighting, reflections… the Fox Engine is a feat in modern engineering. Score = 99
Sound: Classics of the 1980's that you'll have stuck in your head and original vocal tracks that will make you cry from emotion. Score = 99
Duration: Only completing the main story will take you around 40 hours. And you wont even be close to 50 percent completion in total. Score = 97
Fun factor: it's so varied it's impossible to get bored and there's lots of surprises waiting behind every corner. Score = 95
FINAL SCORE = 97 out of 100
Final thoughts: Hideo Kojima says goodbye to his beloved series by singing a poem of elegy, a poem of blood and vengeance that already is part of the Holy Grail of video games. The Phantom Pain is Game Of The Year 2015 and the stealth and infiltration game that has been made to date
خب تغییر کرده دیگه:d تغییر همیشه ریسک داره. معمولا هم مردم و منتقدا نسبت به یه تغییر تو بازیهای بزرگ واکنش های مختلفی نشون میدن. شاید این مجله فرانسوی هم از این بعد به بازی انتقاد کرده ما که فقط کلی دیدیم چی گفته.
یه چیزی که همیشه کوجیما درباره V میگفت همین شیوه داستان سرایی بود. یادمه مجله های ایرانی اون زمان خیلی ترسیده بودن از این قضیه. صد در صد دیگه مثل قبل نیست که بیایم صحبتای سنگین و طولانی بین شخصیتارو گوش بدیم و بهش فکر کنیم:d خودت تصور کن، اینکه ما حین درگیری با گیم پلی ( چه در حال مبارزه چه در غیر اون حالت) بازی یک سری دیالوگ های سنگین بشنویم خیلی منطقی نیست، صد در صد از غنای اون کم شده تا یه هماهنگی با گیم پلی داشته باشه. حالا نه اینکه گفتگوها تو Codec در حد گفتگوهای معمولی بازیهای دیگه باشه اما دیگه به اون شدت قدیم نیست چون تو نسخه های قبلی حجم عظیمی از اطلاعات بازی از همین Codec برداشت میشد! توجه کنیم که این نسخه واقعا خیلی تغییر کرده نسبت به نسخه های قبل، هیچ وقت کوجیما این حجم تغییرات رو تو سری اعمال نکرده!
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain review embargo set for 9am Monday, August 24 - Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain for PS4 NewsThe first reviews of Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain will go live at 9am BST on Monday, August 24, one week ahead of the game's launch