وقتی نمره زیر ۹ فقط ۶ یا ۷ تا داریم،۶۹ منطقیه اونوقت:d؟یه خورده گذشت منتقدین از جو خارج شدن نمره های منطقی تر داده شده![]()
خودم دارم بازی میکنم و از بُعد گیم پلی قبول دارم ولی بازی ایراد داره از نظرم. انگار فقط منم از روایت داستانش راضی نیستم"Best Stealth game ever made"
برو یه گوشه بشین گریه کن![]()
خودش منطقی نیست ولی باعث شد میانگین امتیازات به یه حد منطقی تری برسهوقتی نمره زیر ۹ فقط ۶ یا ۷ تا داریم،۶۹ منطقیه اونوقت:d؟
- Quiet’s design is inexplicable.
اینایی که میزاری و اون بخشای که قرمز میکنی همشون به روایت گیر دادن نه درون مایه داستانibtimes: 9
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain review – Hideo Kojima's vision brought to life
hankfully, the story calms down from here on out. It still features a fair amount of indecipherable gibberish but never impedes on gameplay in the same way as past titles. Kojima has clearly learned a lesson, but the result isn't perfectly pitched. Story is spread too thinly across the substantial run-time (some 40-50 hours to complete the story) and the second half is padded out with retreads of past missions on harder difficulties.
Disappointingly, the game's story ending is unsatisfying, undercooked and incredibly sudden
Quiet is Hideo Kojima at his absolute worst. She's a silent, bikini-clad sniper whose sole purpose for existing in the game is to give the players someone to ogle. The fact an in-story reason is given for her lack of clothing doesn't mean the design decision is justified, especially when that reason is a load of hooey concocted to support awful, backward design. Beyond that there's a scene in which Quiet showers in a cage in front of Snake and Ocelot and later one in which she is tortured while the camera ogles her breasts. It's thoroughly weird and a major problem.
نمیدونم ثبت میشه نه!
درباره ی یکی از نکته های منفی که سایت Thesixthaxis به بازی وارد کرده !!
خوب من نمیدونم چطوری بدون اسپویل کردن داستان این نکته ی منفی رو رد کنم ولی تو اسپویل میذارم کسی خواست بخونه...
ولی این سایت اشاره کرده طراحی کوایت بی دلیل و نمیشه توضیحش داد یا بازی رو کامل بازی نکرده یا خودش رو به کوچه ی علی چپ چون تو همون اوایل مرحله که کوایت میاد توضیح داده میشه...
تو اون مرحله ی جانبی که میریم جایی که کوایت زندانی هست و اسلات داره توضیح میده این چطویه و چشه...
میگه که این نه حرف میزنه و نه نفس میکشه چون مثل یک گیاه هست و فتوسنتز انجام میده و حتی آب و اکسیژن رو توسط پوستش جذب میکنه...
خوب سایت احمق وقتی این موجود اینطوریه چطوری پوستش رو بپوشونه خوب میمیمره...
دلیل به این محکمی...
وایییی...
خودم دارم بازی میکنم و از بُعد گیم پلی قبول دارم ولی بازی ایراد داره از نظرم. انگار فقط منم از روایت داستانش راضی نیستمانصافا 96 زیاد بود واسش.
سابت احمق نیست بدون شک تنها دلیل کوجیما برا طراحی Quite یه Fanservice بزرگی بیش نبوده اینو تو تک به تک صحنه هایی که Quite توش هست میشه دید مثل زاویه دوربین کجاها میره خودش چجوری حرکت میکنه و چی نشون داده میشه یعنی یه صحنه درست و حسابی از این من ندیدم :d
همون توضیحاتی هم که خودت نوشتی بیشتر شبیه بهونست و چیز اصلا مهمی نیست