امتیازات Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

"Best Stealth game ever made"

برو یه گوشه بشین گریه کن :دی
خودم دارم بازی میکنم و از بُعد گیم پلی قبول دارم ولی بازی ایراد داره از نظرم. انگار فقط منم از روایت داستانش راضی نیستم:دی انصافا 96 زیاد بود واسش.
وقتی نمره زیر ۹ فقط ۶ یا ۷ تا داریم،۶۹ منطقیه اونوقت:d؟
خودش منطقی نیست ولی باعث شد میانگین امتیازات به یه حد منطقی تری برسه:دی
 
پایین اومدن متا خیلی عجیب نیست، معمولا وقتی نقدها از 60 یا 70 تا بیشتر میشن دیگه متا ثابت می مونه، MGS V با 20 تا نقد متاش 95 بود که خب چند سایت قشنگ بازی (!) در آوردن و متاش اومد پایین. دیگه بعیده از 93 کمتر بشه و اگه چند تا 10 بگیره باز میاد رو همون 94 قبلی :دی
 
ibtimes: 9

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain review – Hideo Kojima's vision brought to life

hankfully, the story calms down from here on out. It still features a fair amount of indecipherable gibberish but never impedes on gameplay in the same way as past titles. Kojima has clearly learned a lesson, but the result isn't perfectly pitched. Story is spread too thinly across the substantial run-time (some 40-50 hours to complete the story) and the second half is padded out with retreads of past missions on harder difficulties.

Disappointingly, the game's story ending is unsatisfying, undercooked and incredibly sudden

Quiet is Hideo Kojima at his absolute worst. She's a silent, bikini-clad sniper whose sole purpose for existing in the game is to give the players someone to ogle. The fact an in-story reason is given for her lack of clothing doesn't mean the design decision is justified, especially when that reason is a load of hooey concocted to support awful, backward design. Beyond that there's a scene in which Quiet showers in a cage in front of Snake and Ocelot and later one in which she is tortured while the camera ogles her breasts. It's thoroughly weird and a major problem.

نمیدونم ثبت میشه نه!
 
درباره ی یکی از نکته های منفی که سایت Thesixthaxis به بازی وارد کرده !!

  • Quiet’s design is inexplicable.

خوب من نمیدونم چطوری بدون اسپویل کردن داستان این نکته ی منفی رو رد کنم ولی تو اسپویل میذارم کسی خواست بخونه...
ولی این سایت اشاره کرده طراحی کوایت بی دلیل و نمیشه توضیحش داد یا بازی رو کامل بازی نکرده یا خودش رو به کوچه ی علی چپ چون تو همون اوایل مرحله که کوایت میاد توضیح داده میشه...

تو اون مرحله ی جانبی که میریم جایی که کوایت زندانی هست و اسلات داره توضیح میده این چطویه و چشه...
میگه که این نه حرف میزنه و نه نفس میکشه چون مثل یک گیاه هست و فتوسنتز انجام میده و حتی آب و اکسیژن رو توسط پوستش جذب میکنه...
خوب سایت احمق وقتی این موجود اینطوریه چطوری پوستش رو بپوشونه خوب میمیمره...
دلیل به این محکمی...
وایییی...
 
ibtimes: 9

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain review – Hideo Kojima's vision brought to life

hankfully, the story calms down from here on out. It still features a fair amount of indecipherable gibberish but never impedes on gameplay in the same way as past titles. Kojima has clearly learned a lesson, but the result isn't perfectly pitched. Story is spread too thinly across the substantial run-time (some 40-50 hours to complete the story) and the second half is padded out with retreads of past missions on harder difficulties.

Disappointingly, the game's story ending is unsatisfying, undercooked and incredibly sudden

Quiet is Hideo Kojima at his absolute worst. She's a silent, bikini-clad sniper whose sole purpose for existing in the game is to give the players someone to ogle. The fact an in-story reason is given for her lack of clothing doesn't mean the design decision is justified, especially when that reason is a load of hooey concocted to support awful, backward design. Beyond that there's a scene in which Quiet showers in a cage in front of Snake and Ocelot and later one in which she is tortured while the camera ogles her breasts. It's thoroughly weird and a major problem.

نمیدونم ثبت میشه نه!
اینایی که میزاری و اون بخشای که قرمز میکنی همشون به روایت گیر دادن نه درون مایه داستان
کسی شک نداره روند چپتر ۲ خوب نیست در کل روایت داستان میتونست بهتر باشه
 
حالا این روایت بد یه چماق شد همه میکوبن تو سر بازی! تا دیروز بازی فقط گیم‌پلی بود بقیه موارد پشم حالا به MGS رسید همه چی عوض شد! 8-|
نکته بدش هم اینه که خیلی‌ها هنوز بازی رو تموم نکردن و همین باعث میشه نشه فعلا در موردش درست بحث کرد.
 
درباره ی یکی از نکته های منفی که سایت Thesixthaxis به بازی وارد کرده !!



خوب من نمیدونم چطوری بدون اسپویل کردن داستان این نکته ی منفی رو رد کنم ولی تو اسپویل میذارم کسی خواست بخونه...
ولی این سایت اشاره کرده طراحی کوایت بی دلیل و نمیشه توضیحش داد یا بازی رو کامل بازی نکرده یا خودش رو به کوچه ی علی چپ چون تو همون اوایل مرحله که کوایت میاد توضیح داده میشه...

تو اون مرحله ی جانبی که میریم جایی که کوایت زندانی هست و اسلات داره توضیح میده این چطویه و چشه...
میگه که این نه حرف میزنه و نه نفس میکشه چون مثل یک گیاه هست و فتوسنتز انجام میده و حتی آب و اکسیژن رو توسط پوستش جذب میکنه...
خوب سایت احمق وقتی این موجود اینطوریه چطوری پوستش رو بپوشونه خوب میمیمره...
دلیل به این محکمی...
وایییی...

سابت احمق نیست بدون شک تنها دلیل کوجیما برا طراحی Quite یه Fanservice بزرگی بیش نبوده اینو تو تک به تک صحنه هایی که Quite توش هست میشه دید مثل زاویه دوربین کجاها میره خودش چجوری حرکت میکنه و چی نشون داده میشه یعنی یه صحنه درست و حسابی از این من ندیدم :d

همون توضیحاتی هم که خودت نوشتی بیشتر شبیه بهونست و چیز اصلا مهمی نیست
 
سابت احمق نیست بدون شک تنها دلیل کوجیما برا طراحی Quite یه Fanservice بزرگی بیش نبوده اینو تو تک به تک صحنه هایی که Quite توش هست میشه دید مثل زاویه دوربین کجاها میره خودش چجوری حرکت میکنه و چی نشون داده میشه یعنی یه صحنه درست و حسابی از این من ندیدم :d

همون توضیحاتی هم که خودت نوشتی بیشتر شبیه بهونست و چیز اصلا مهمی نیست

فرشاد خودت ژاپنی فنی ها...

میدونی کارشون فن سرویس بازی و حتی MGS4 هم پر از فن سرویس بود...
خخخخ...
:d

خیلی هم خوبه مگه بده !؟

:-"
 
معمولا درگیر این بحثای بیهوده سر متا و ... نمیشم اما یه چیزایی خیلی جالبه آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه :|

سری متال از وقتی من جغله بودم وجود داشتن تا الان یه روند ثابتم داشتن خودم شخصا خیلی دوست دارم این سری بازیو اما متاسفانه به دلایلی فقط دو نسخشو تونستم بازی کنم اما همین دو نسخه جز بهترین تجربه های زندگیم در زمینه گیم و سرگرمی بوده الان این کامنتای بعضی دوستانو میخونم فکر میکنم دارن در مورد کال آو دیوتی صحبت میکنن نه متال گر !
متای بازی 93 هستش هر چیزی بالای 80 یعنی عالی و هرچیزی بالای 90 یعنی شاهکار هرچی از 90 به سمت 100 بره بازی بی نقص تر حالا این وسط اصلا کامنتای دوستان و از اون بدتر اصرارشون اصلا قابل درک نیست ! خدارو شکر این نسخرو تونستم کمی بازی کنم و بزودی کامل بازیو انجام میدم اما همین مدت کم بازی عالی بوده المانهای خوبیم به گیم پلی اضافه شده داستان بازی تا جایی که من رفتم خوب بود فقط یه سری مشکلات ریز در مورد داستان وجود داشت که خب اونم هرکی بازی کنه میفهمه حالا چیزی که برای من جالبه اینه :

1. فاز این دوستان که هر صفحه یه نقد میزارن بعد قسمت مربوط به داستانو بولد میکنن چیه ؟ میخوای بگی حق با تو داستان بازی داغونه ؟! میخوای کاری کنی بقیه به اشتباهشون پی ببرن ؟ والا دوتا نقد بزاری ملت خودشون میفهمن اینارو نیاز نیست خودزنی کنی مثل سرباز فدایی تو کل صفحات حضور فعال داشته باشی !
2. اون عده از دوستان که اومدن فاز داستان شناسی و کارگردانی و فیلمانه نویسی و قصه گویی برداشتن که هیچی کلا میزارم به حساب بخش فان و سرگرمی تاپیک :|
3. واقعا چی باعث شده بعضی دوستان فکر کنن نظرشون ارزشی برای بقیه داره و مدام تلاش میکنن که بگن بازی مشکل داره ، شبیه متالهای قبلی نیست ، راضی کننده نبوده و ... ؟ برو مطلب بنویس نقد کن بازیو به نمره 2 هم به بازی بده چرا میای اینجا !

نکنید ترو خدا میایم اینجا چهارتا امتیاز ببینیم چندتا نقد بخونیم یه ایده کلی در مورد وضعیت کلی بازی و نقاط قوت و ضعفش داشته باشیم ببینیم بریم سراغ بازی یا نه اما چیزی که میبینیم چند نفرن که بخاطر تعطیلی مدارس و بعضا مهد کودک اومدن اینجا دارن یکی از بهترین سری بازیهای تاریخو ترول میکنن :|
55 تا نقد ثبت شده 5 تا نمره 80 و کمتر داره بعد 5-6 صفحس ملت میرن از زیرزمین اینترنت سایت پیدا میکنن که به داستان گیر داده باشه میان میزارن اینجا :| چقدر وقت اضافه دارید و چقدر فشار آورده این بازی خدا کمکتون کنه :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or