امتیازات METAL GEAR SOLID DELTA SNAKE EATER

BLACK-MYTH

کاربر سایت
1755851275756.png




1755851177235.png



نقد IGN :

نکات مثبت ✅


  • وفاداری کامل به نسخه اصلی؛ همان داستان، شخصیت‌ها و حال‌وهوای جاسوسی/سیاسی.
  • گرافیک ارتقایافته با Unreal Engine 5؛ محیط‌ها زیبا، طبیعی و جزئیات بالا.
  • مکانیک‌های کلاسیک استتار، گرسنگی و جراحت هنوز سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد.
  • کنترل‌ها تا حد زیادی مدرن‌سازی شده‌اند (الهام‌گرفته از MGS V).
  • گزینه‌های متنوع برای تجربه شخصی (Legacy/New Style، فیلترهای رنگی، UI قدیمی).
  • نوستالژی قوی همراه با روایت سینماتیک و لحظات نمادین (مثل مبارزه با The End یا سکانس نهایی با The Boss).
  • شخصیت‌پردازی قوی؛ روابط Snake با The Boss، Eva و حتی Ocelot.
  • بهترین نسخه برای تجربه‌ی Snake Eater، چه برای تازه‌کارها چه قدیمی‌ها.

نکات منفی ❌


  • در مقایسه با استانداردهای امروزی، بازی کوچک‌تر و ساده‌تر به نظر می‌رسه.
  • برخی باس‌فایت‌ها ضعیف و خسته‌کننده باقی موندن (مثل The Pain و The Fear).
  • طراحی مراحل و چیدمان دشمنان تغییر نکرده؛ در نتیجه گاهی یکنواخت یا قدیمی حس می‌شه.
  • برخی حرکات و کنترل‌ها هنوز سخت و خسته‌کننده‌ان (مثل چسبیدن به کاور یا CQC).
  • فوتورئالیسم گرافیکی با فضای اغراق‌آمیز و کمیک بازی همیشه هماهنگ نیست.
  • تغییرات بزرگ و نوآورانه‌ای فراتر از ارتقای بصری ارائه نشده.
  • بعضی لحظات روایت (به‌ویژه برخورد با شخصیت Eva) می‌تونست بهتر بازسازی بشه.

IGN می‌گه: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بیشتر از اینکه یک بازسازی خلاقانه باشه، یک نسخه مدرن‌شده و وفادار از بازی کلاسیکه. گرافیک فوق‌العاده و نوستالژی قوی ارزش تجربه دوباره رو داره، اما کسانی که انتظار نوآوری یا تغییرات اساسی داشتن ممکنه کمی ناامید بشن. با این حال، اگر کسی بخواد Snake Eater رو تجربه کنه، این بهترین نسخه برای توصیه‌ست.
 
آخرین ویرایش:
یه چیزی رو در مورد MGS همیشه شما در نظر بگیرید.
این بازی به طور کامل با نسلی که بعد از 2017 وارد سرگرمی ویدیو گیم شدن رابطه ای برقرار نکرده.
برخلاف چیزی که ما دوست داریم تو ذهنمون تصور کنیم، گیمرهای نسل جوون کلا سمت MGS نرفتن و سری ایه که احتمالا اگه اتفاقاتی نظیر ریمیک و ریبوت و اینا نیفته تقریبا قاطی صفحات تاریخ محو میشه و خارج از فن بیس سه آتیشه قدیمیش، کسی نتونه فرنچایز رو زنده نگه داره.
توضیح این که چرا این طوریه این فرنچایز یخورده سخته
ولی حتی بعضی بازی های قدیمی تر و معمولی تر هم شانس بیشتری واسه جذب مخاطب های جدید دارن تا MGS

امیدوارم کونامی در هر صورت یه راهی پیدا کنه که علاقه ملت به تجربه این سری دوباره زنده شه. چون در کل این بازی های سری این قدر خاص اند که در دایره زمان نمی گنجن
دلیلش کاملا واضحه متال گیر طولانی ترین کات سین ها رو بین تمامی بازی ها داره مثلا همین متال گیر سالید 3 تقریبا تا شروع بازی و بدست گرفتن کنترل بازی یه کات سین 35 الی 40 دقیقه ای باید ببینیم(به همراه صحبت های داخل بی سیم اسنیک با باس ) توی نسلی که کلا یه سری گیمر کم حوصله که عشق شوتر و بازی آنلاین دارن طبیعیه با متال گیر ها رابطه برقرار نکنن.
 
قبلا هم mgs های خوب بدون کوجیما ساخته شده بود که خیلی هم با کیفیت بودن و کامیونیتی هم خیلی حال کرده بودن نمونش mg acid ها و portable ops حتی rising.
این بازی یه کپی هست با گرافیک بهتر و همونجوری هم باید باهاش رفتار بشه. بازی خوبه چون بازی اصلی خوب بود. من ارزشی برای این بازی قائل نیستم.
دقیقا چه استدلالی هست این؟ مگه چیزی غیر از این گفتن؟ بازی ریمیک ۱ به ۱ گرافیکی ۳ عه با یه سری بهبود ها دیگه. با این منطق اینهمه ریمیک/ریمستر خوبن چون بازی اصلی خوب بوده پس پشیزی ارزش ندارن.
----
کلا من دید بسته و محدود یه سری نسبت به این ایپی رو درک نمیکنم. دلیل اصلی که متال گیر رو داریم دقیقا همین پروبال دادن به سازنده های جوونی مثل کوجیما بود. کوجیما و تیمش هم خب تا ابدیت قرار نیست زنده بمونن یا متال گیر بسازن. در هرصورت بدون این تیم هم این ایپی ادامه پیدا میکنه چون بشدت محبوبه. اینکه یکی دیگه بیاد ریبوت کنه و با کرکترهای جدید بسازه چه ایرادی داره دقیقا؟ قرار نیست همین کرکترهارو تا ابدیت میلک کنن.
 
لا به لای پستای درخواستیتون واسه ادامه سری خواستم بگم بی زحمت این Metal Gear Rising رو هم بدن دست Platinum . به واسطه Meme کالچر این صحبتا MGR خیلی محبوب تر از MGS محسوب میشه کارشون هم واسه ادامه راحت تر ـه . هرکی جای کونامی بود تا الان حداقل یـ ریمستر ساده ازش واسه کنسولای این نسل میداد .
 
بعد از اخراجِ کوجی، از چیزهایی که جا گذاشته بود، کونامی mgs survive رو ساخت که جنبه های سروایول، ساخت بیس، تحویل محموله، تمرکز بیشتر روی میلی کمبت، نشون میده کوجی ایده های mgs بعدیش رو تو قالب death stranding تزریق کرد.
mgs بدون کوجی ساخته میشه، اما (همون جمله معروف) کوجی، چیزی جز mgs نمیتونه بسازه
سالیدد اسنک روی ue5 مثل رویاست
 
دقیقا چه استدلالی هست این؟ مگه چیزی غیر از این گفتن؟ بازی ریمیک ۱ به ۱ گرافیکی ۳ عه با یه سری بهبود ها دیگه. با این منطق اینهمه ریمیک/ریمستر خوبن چون بازی اصلی خوب بوده پس پشیزی ارزش ندارن.
----
کلا من دید بسته و محدود یه سری نسبت به این ایپی رو درک نمیکنم. دلیل اصلی که متال گیر رو داریم دقیقا همین پروبال دادن به سازنده های جوونی مثل کوجیما بود. کوجیما و تیمش هم خب تا ابدیت قرار نیست زنده بمونن یا متال گیر بسازن. در هرصورت بدون این تیم هم این ایپی ادامه پیدا میکنه چون بشدت محبوبه. اینکه یکی دیگه بیاد ریبوت کنه و با کرکترهای جدید بسازه چه ایرادی داره دقیقا؟ قرار نیست همین کرکترهارو تا ابدیت میلک کنن.
حالا خوبه دو تا مثال اول آوردم که بگم حتما لازم نیست کوجیما پشت بازی باشه تا بازی خوب دربیاد و اصلا من د‌وست دارم بدن دست یکی دیگه راه خودش رو بره.
بعد هر بازی ریمیکش داستان خودش رو داره. مثلا ریمیک یه بازیی مثل sotc چیزی به جز اون بازی نمیتونه باشه چون بازی مکانیک های گیم پلی پیچیده ای نداره و در بهترین حالت همونه با گرافیک بهتر. شما فکر کن میخواستن re4 رو بعد از مثلا بیست سال ریمیک کنن. بعد دقیقا همون استایل با همون چینش انمی با همون کاتسین ها یک به یک منتهی گرافیک خفن، آیا این بازی لایق این همه تحسینی که گرفت بود اصلا؟ دلتا داره نون یه چیزی رو داره میخوره و اونم این که بازی بیست سال دست نخوره باقی مونده و همه تشنه یه خبر بودن. من هم برای یه بازی کپی که سازندش یه ذره تخم ریسک رو نداشتن ارزشی قائل نیستم. بازی حتی همون لودینگ اسکرین ها رو بعد هر منطقه داره. اومدن mgsv رو ریختن تو بازی بعد دیدن عه آسون شده اومدن bullet drop رو تا دسته زیاد کردن. دیگه تیر نمیزنی عملا داری تیرکمون میزنی :D از انیمیشن های صورت و بدن تو کاتسین ها که در لول همون بازی های ps2 هستن هم بگذریم اصلا. کوجیما اون موقع بازی رو اینجوری ساخته بود چون محدودیت داشت از رو قصد و خلاقیت نبود که حالا اینا بیان همونو از ترس بک لش کامیونیتی بیست سال بعد غالب کنن به ملت و توجیهشون این باشه که کوجیما فن ها تاکسیکن ما دست میزدیم عصبانی میشدن! عه! کی تا حالا یه چیزی خوبی ساختن و کامیونیتی تحویل نگرفته بازی رو؟
اینا از نظر من توهین به شعور مخاطبه. حالا شما دوست داری مهدی جان نوش جونت. برای من ارزشی نداره.
 
حالا خوبه دو تا مثال اول آوردم که بگم حتما لازم نیست کوجیما پشت بازی باشه تا بازی خوب دربیاد و اصلا من د‌وست دارم بدن دست یکی دیگه راه خودش رو بره.
بعد هر بازی ریمیکش داستان خودش رو داره. مثلا ریمیک یه بازیی مثل sotc چیزی به جز اون بازی نمیتونه باشه چون بازی مکانیک های گیم پلی پیچیده ای نداره و در بهترین حالت همونه با گرافیک بهتر. شما فکر کن میخواستن re4 رو بعد از مثلا بیست سال ریمیک کنن. بعد دقیقا همون استایل با همون چینش انمی با همون کاتسین ها یک به یک منتهی گرافیک خفن، آیا این بازی لایق این همه تحسینی که گرفت بود اصلا؟ دلتا داره نون یه چیزی رو داره میخوره و اونم این که بازی بیست سال دست نخوره باقی مونده و همه تشنه یه خبر بودن. من هم برای یه بازی کپی که سازندش یه ذره تخم ریسک رو نداشتن ارزشی قائل نیستم. بازی حتی همون لودینگ اسکرین ها رو بعد هر منطقه داره. اومدن mgsv رو ریختن تو بازی بعد دیدن عه آسون شده اومدن bullet drop رو تا دسته زیاد کردن. دیگه تیر نمیزنی عملا داری تیرکمون میزنی :D از انیمیشن های صورت و بدن تو کاتسین ها که در لول همون بازی های ps2 هستن هم بگذریم اصلا. کوجیما اون موقع بازی رو اینجوری ساخته بود چون محدودیت داشت از رو قصد و خلاقیت نبود که حالا اینا بیان همونو از ترس بک لش کامیونیتی بیست سال بعد غالب کنن به ملت و توجیهشون این باشه که کوجیما فن ها تاکسیکن ما دست میزدیم عصبانی میشدن! عه! کی تا حالا یه چیزی خوبی ساختن و کامیونیتی تحویل نگرفته بازی رو؟
اینا از نظر من توهین به شعور مخاطبه. حالا شما دوست داری مهدی جان نوش جونت. برای من ارزشی نداره.
متال گیر عملا چندین ساله یه ددایپی بود برادر :D طبیعیه برا ریمیکش خیلی نخوان تغییرات بدن و بودجه کمتری هم اختصاص بدن بهش.حالا اگه موفق شد باید دید تو ادامه برا ریمیک ۴ مثلا اگه تو دست ساخت باشه چیکار میکنن. اویل هم بعد ۷ عملا باز برگشت به دوران بلاک باستر خودش و فرنچایز احیا شد عملا. بعد موفقیت ریمیک ۲ طبیعی بود خیلی تغییرات رو ببرن بالا تو ۴ چون هم تیمشون باهم مچ بودن و هم انجین و پروداکشن لاینشون بشدت هماهنگ بود و این ریسک پذیری خب توجیح داشت تو تغییرات گسترده ای که دادن تو ریمیک ۴. شما از یه استدیو که ۱۰ ساله تقریبا تو بازار AAAنیست انتظار داری تو اولین پروژه اشون بیان تغییراتی تو حد ریمیک ۴پیاده کنن؟ اینا تازه استدیوهای داخلی خودشون رو تو اوساکا فکر کنم دارن میسازن که ۲۰۲۷ تازه ساختشون تموم میشه برا پروژه های بلاک باستر. کلا الکی داری سخت میگیری:D
 
دیروز آخر شب گفتم برم یوتوب یکم واکترو ببینم چشام گرم شه یه قسمت از همین بازیو پلی کردم (تکسچرای آنریل تو ستینگهای طبیعتی قشنگه چون) طرف رسید به یه مار منم اصلا یادم رفته بود بازی مار داشت یه یادش بخیری تو دلم گفتم و داشت خوش میگذشت که طرف رفت سمت ماره بکشتش لوتش کنه و به انجیل قسم باور نمیکنید بگم چیشد به ماره چاقو زد ماره با یک انیمیشن حداکثر چهارمرحله ای تلف شد ینی اینجوری بود که تکسچرا سال 2027 بود انیمیشن 2002 اصلا یه صحنه سوررئالی بود خودتون برید ببینید اصلا چشم شاید نفهمه دقیقا چه اتفاقی افتاده ولی حس میکنه یه چیزی خیلی عجیب و غیرمعموله این وسط حالا خودتون میتونید برید ببینید بعد حالا فک میکنید جنازه ش چی شد؟ دود شد رفت هوا! بخدا برید خودتون ببینید اگه تعبیری بهتر از دود شد رفت هوا پیدا کردید به منم بگید قشنگ با نظم خاصی مثل افکت پورتالای ریترنال ریز ریز میشه و مثل باسای دارک سولز عروج میکنه! حالا باز میگم خودتون میتونید برید به چشم ببینید ولی حالا مار که عروج کرد فک میکنید بعد چی میشه؟ الان پس از چی باید لوت کنیم؟ نگران نباشید! به محض اینکه آخرین ذره های مار ناپدید میشن یه صدای دیلینگی میاد و یه استوانه از آیتم ماره، که بعدا توی منوی خود بازی صرفا به شکل مار هست، تو هوا با یه افکت تله پورت طور ظار میشه میشه و شروع میکنه به چرخیدن! بمیرم اگه دروغ بگم. بعد میدونین چطوری آیتم رو برش میداره؟ مثل قارچخور میره توش آیتمو میخوره! ینی شما بدنتو به سمت آیتم حرکت میدی و وقتی باهاش برخورد میکنی آیتم همینطوری رو هوا برا خودش برداشته میشه! بخدا دارم راست میگم برید خودتون ویدئوشو ببینید فک نکنید من دارم از خودم درمیارم
هیچی دیگه اینارو دیدم فهمیدم اصلا نباید سمتش برم ینی اینا نکردن حداقل همون مسیری که بازیهای بعدی کوجیما یا بازیهای مشابه در مورد جزییات بهش رسیدن رو یکم تو بازی بگنجونن همه چی رو فقط روکش کشیدن در واقع این سلیقه شخصیه این جزییات برا من خیلی مهمه این هردمبیل بازیا تو جزییات بازی اونم تو این بازی که لوکش و مودش رئالیستیکه واقعا ذوقمو کور میکنه پوینت بازی، که تو ظرف زمان خودش همین مدل جزییات بوده، واسم از دست میره چون دیگه بیست سال پیش نیست سطح جزییات عوض شده ولی این بازی تو همون موقع مونده و با ترکیب المانای طراحی قدیمی با گرافیک ریائیستی حس ناهماهنگی بهم میده حس میکنم تو یه جای تنگ و لزج و بی معنی گیر افتادم بهم سردرد میده
ولی ایشالا دوستان بازی کنن حال کنن نوش جان چقدرم خوب ما چیکاره ایم، همونطور که اینم که من حال نمیکنم و در کمال ادب و احترام میام دلیلمو میگم قطعا اونا به خودشون میگن "من چیکاره م که به نظر کسی در مورد چیزی لیبل بزنم"
 
متال گیر عملا چندین ساله یه ددایپی بود برادر :D طبیعیه برا ریمیکش خیلی نخوان تغییرات بدن و بودجه کمتری هم اختصاص بدن بهش.حالا اگه موفق شد باید دید تو ادامه برا ریمیک ۴ مثلا اگه تو دست ساخت باشه چیکار میکنن. اویل هم بعد ۷ عملا باز برگشت به دوران بلاک باستر خودش و فرنچایز احیا شد عملا. بعد موفقیت ریمیک ۲ طبیعی بود خیلی تغییرات رو ببرن بالا تو ۴ چون هم تیمشون باهم مچ بودن و هم انجین و پروداکشن لاینشون بشدت هماهنگ بود و این ریسک پذیری خب توجیح داشت تو تغییرات گسترده ای که دادن تو ریمیک ۴. شما از یه استدیو که ۱۰ ساله تقریبا تو بازار AAAنیست انتظار داری تو اولین پروژه اشون بیان تغییراتی تو حد ریمیک ۴پیاده کنن؟ اینا تازه استدیوهای داخلی خودشون رو تو اوساکا فکر کنم دارن میسازن که ۲۰۲۷ تازه ساختشون تموم میشه برا پروژه های بلاک باستر. کلا الکی داری سخت میگیری:D
من به عنوان یه مخاطب نظر خودم رو دارم و اینکه اینا ۱۰ ساله گند زدن و آیپی رو به این وضع رسوندن و حالا نمیخوان ریسک کنن، مشکل من نیست و برای این قضیه سطح انتظاراتم رو پایین نمیارم.
 
بازی خوب بوده قطعا، ولی اینکه به بهترین شیوه ممکن ریمیک شده نه، به هیچ من الوجه.
اگه میخواست ریمیکی باشه که دوستان میگن باید تغییرات ملموس تو داستان و گیم پلی میداشت که نداره. تغییراتی که با توجه به اشارات به داستان بازی تو شماره های بعدی واقعا جای خالیشون حس میشه. (والا همون بازی تک شماره ایش مثل FF و پرسونا رو ریمیک میکنن یه تغییراتی توش میبینی واقعا)

بعد درمورد مچ گیری، علی الخصوص این بازی یعنی یه درصدم احتمالشو کسی نمیداد ریمیک این شکلیه همون دموی آنونس (راز بقا) هم یادش باشه کسی میفهمه چی میگم که همه ترش کردن و صفحات اول تاپیک خود بازی اصلا هست. حالا اینکه پروژه SH2 رو چطور داشتن پیش میبردن بماند و چه خبرایی درمیومد. یا بعدش که تریلر دادن ظاهر باس رو شبیه ترنس ها درست کرده بودن.
احتمالا سر جفتشون انقدر فیدبک منفی گرفتن سرعقل اومدن.
وگرنه ما مرض نداریم با عین ساخته ای که دوستش داشتیم دشمنی داشته باشیم:دی حالا بخواد ناشرش باز کونامی باشه حتی.

بعد من هنوز روی تحدی! (:دی) خودم هستم. یه بازی جدید موفق که کونامی ساخته لاقل نام ببرید:دی
امیدوارم حداقل SH F که با این وضع پول خرج کردنشونم میشه موفق شه به جایی برسه لاقل. اما در دراز مدت بخوان کام بک اساسی بزنن (با ساخت ادامه برای آی پی هاشون نه ریمیک-مثلا ریمیک SH1 بلوبر تیم رو از الان میدونیم اوکیه همه) راهی جز سرمایه گذاری عظیم روی بخش گیمشون ندارن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Thundersky
دیروز آخر شب گفتم برم یوتوب یکم واکترو ببینم چشام گرم شه یه قسمت از همین بازیو پلی کردم (تکسچرای آنریل تو ستینگهای طبیعتی قشنگه چون) طرف رسید به یه مار منم اصلا یادم رفته بود بازی مار داشت یه یادش بخیری تو دلم گفتم و داشت خوش میگذشت که طرف رفت سمت ماره بکشتش لوتش کنه و به انجیل قسم باور نمیکنید بگم چیشد به ماره چاقو زد ماره با یک انیمیشن حداکثر چهارمرحله ای تلف شد ینی اینجوری بود که تکسچرا سال 2027 بود انیمیشن 2002 اصلا یه صحنه سوررئالی بود خودتون برید ببینید اصلا چشم شاید نفهمه دقیقا چه اتفاقی افتاده ولی حس میکنه یه چیزی خیلی عجیب و غیرمعموله این وسط حالا خودتون میتونید برید ببینید بعد حالا فک میکنید جنازه ش چی شد؟ دود شد رفت هوا! بخدا برید خودتون ببینید اگه تعبیری بهتر از دود شد رفت هوا پیدا کردید به منم بگید قشنگ با نظم خاصی مثل افکت پورتالای ریترنال ریز ریز میشه و مثل باسای دارک سولز عروج میکنه! حالا باز میگم خودتون میتونید برید به چشم ببینید ولی حالا مار که عروج کرد فک میکنید بعد چی میشه؟ الان پس از چی باید لوت کنیم؟ نگران نباشید! به محض اینکه آخرین ذره های مار ناپدید میشن یه صدای دیلینگی میاد و یه استوانه از آیتم ماره، که بعدا توی منوی خود بازی صرفا به شکل مار هست، تو هوا با یه افکت تله پورت طور ظار میشه میشه و شروع میکنه به چرخیدن! بمیرم اگه دروغ بگم. بعد میدونین چطوری آیتم رو برش میداره؟ مثل قارچخور میره توش آیتمو میخوره! ینی شما بدنتو به سمت آیتم حرکت میدی و وقتی باهاش برخورد میکنی آیتم همینطوری رو هوا برا خودش برداشته میشه! بخدا دارم راست میگم برید خودتون ویدئوشو ببینید فک نکنید من دارم از خودم درمیارم
هیچی دیگه اینارو دیدم فهمیدم اصلا نباید سمتش برم ینی اینا نکردن حداقل همون مسیری که بازیهای بعدی کوجیما یا بازیهای مشابه در مورد جزییات بهش رسیدن رو یکم تو بازی بگنجونن همه چی رو فقط روکش کشیدن در واقع این سلیقه شخصیه این جزییات برا من خیلی مهمه این هردمبیل بازیا تو جزییات بازی اونم تو این بازی که لوکش و مودش رئالیستیکه واقعا ذوقمو کور میکنه پوینت بازی، که تو ظرف زمان خودش همین مدل جزییات بوده، واسم از دست میره چون دیگه بیست سال پیش نیست سطح جزییات عوض شده ولی این بازی تو همون موقع مونده و با ترکیب المانای طراحی قدیمی با گرافیک ریائیستی حس ناهماهنگی بهم میده حس میکنم تو یه جای تنگ و لزج و بی معنی گیر افتادم بهم سردرد میده
ولی ایشالا دوستان بازی کنن حال کنن نوش جان چقدرم خوب ما چیکاره ایم، همونطور که اینم که من حال نمیکنم و در کمال ادب و احترام میام دلیلمو میگم قطعا اونا به خودشون میگن "من چیکاره م که به نظر کسی در مورد چیزی لیبل بزنم"
از اول هم معلوم بود کونامی می خواهد ادای کپکام دربیاره . از عناوین خاک خورده پول دربیاره

فقط این وسط کپکام با عشق و دقت ، ریمیک می کنه اما کونامی با ولع پول پرستی و عجله ای . (حتی سایلنت هیل ۲ ریمیک که زیبا بود ولی بازم با سطح کیفی ریمیک رزیدنت ۲ و ۳ و ۴ خیلی فاصله داره)

کار هر بز نیست خرمن کوفتن / گاو نر می خواهد و مرد کهن
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair
از اول هم معلوم بود کونامی می خواهد ادای کپکام دربیاره . از عناوین خاک خورده پول دربیاره

فقط این وسط کپکام با عشق و دقت ، ریمیک می کنه اما کونامی با ولع پول پرستی و عجله ای . (حتی سایلنت هیل ۲ ریمیک که زیبا بود ولی بازم با سطح کیفی ریمیک رزیدنت ۲ و ۳ و ۴ خیلی فاصله داره)

کار هر بز نیست خرمن کوفتن / گاو نر می خواهد و مرد کهن
ریمیک کردن عنوانی مثل سایلنت هیل و متال گیر سالید اصلا مثل عناوینی مثل اویل نیستا .
یه عنوانی مثل سایلنت هیل 2 که کوچکترین تغییری توی یک آیتم کوچک داستان رو تغییر میده با اویلی که صرفا فقط باید اتمسفر رو حفظ کنن قابل مقایسه نیست.
مطمئن باش ریمیک کردن سایلنت هیل و متال گیر سالید خیلی خیلی سخت تر از بازی مثل رزیدنت اویله.
 
آخرین ویرایش:
والا شما جواب ما رو ندادین هنوز کدوم کنترا رو احیا کرد :دی
خب مشتریش نیستی برادر من.
اگه اینقدر متا برات مهمه خب برو متای نسخه های قبلش رو هم ببین.
انصافا اطلاعات که قربونش برم تر و تمیز:دی
یه تصوری داری و از روی همون جملات رو به هم میچسبونی.
یه سرچی ، دوتا سایت چک کن لااقل قبل اینکه کامنت رو ارسال میکنی.
سویکدون ها هم ادامه معنویشون از هر لحاظ حساب کردم بهتر از اون کالکشن ریمستر شماره ۱ و ۲ ش هست. بنده خدا سازنده همونم از دست کونامی فرار کرده رفته ادامه معنوی بازیشو ساخته
از بد لحاظی حساب کردی.
اصلا نمیدونی سویکدون چیه و نمیدونی Eiyuden چه کیفیتی داره ، دقیقا از روی چی حساب کردی که بهتره؟
بعد اینجا برخلاف کنترا متا حساب نیست و حساب کردن خودت مهمه؟

تناقض تو کامنتهات برای یک لحظته.
یک خط پایینتر حرف خودت رو نقض میکنی :))
============
من خیلی سرم درد میکنه که باهات وارد بحث میشم ها.
نکته مثبتش اینه که اگه من نقل قولت نکنم دیگه کسی نمیکنه.
برو صفا کن:دی
 
از اول هم معلوم بود کونامی می خواهد ادای کپکام دربیاره . از عناوین خاک خورده پول دربیاره

فقط این وسط کپکام با عشق و دقت ، ریمیک می کنه اما کونامی با ولع پول پرستی و عجله ای . (حتی سایلنت هیل ۲ ریمیک که زیبا بود ولی بازم با سطح کیفی ریمیک رزیدنت ۲ و ۳ و ۴ خیلی فاصله داره)

کار هر بز نیست خرمن کوفتن / گاو نر می خواهد و مرد کهن
ریمیک های فاینال و ایول خیلی کارای اساسی هستن رسما یه بازی جدید با اسم قدیمین اصلا با اونا مقایسه نمیکنم من انتظار اون حجم از کار رو ندارم از کونامی ای که دیگه اون پشتوانه و منابع رو نداره ولی اینقدر به هم ور کردن هم واقعا دزدیه اونم فول پرایس!
 
در هرصورت بدون این تیم هم این ایپی ادامه پیدا میکنه چون بشدت محبوبه.
با کدوم پول آخه؟؟؟؟
اگه با این وضع خرج کردن کونامیه که همون صد سال سیاه ادامه پیدا نکنه بهتره.
این حرف رو ده ها بار شنیدم و گویندگانش انگار کونامی رو با یه شرکت دست و دل باز اشتباه گرفتن.
اصلا نمیدونی سویکدون چیه و نمیدونی Eiyuden چه کیفیتی داره ، دقیقا از روی چی حساب کردی که بهتره؟
بعد اینجا برخلاف کنترا متا حساب نیست و حساب کردن خودت مهمه؟
اولا من همون پست اولم در این باره نوشتم به لحاظ گرافیکی!!!
میتونستن به طرز شایسته تری ریمستر/ریمیک کنن (از لحاظ نمراتش در ادامه توضیح میدم)
که البته چون دلشون نمیسوزه و یک صنار! هم نمیخوان خرج کنن ازشون بعید هست.
درمورد بحث هم شما صد تا چیز گفتم جواب ندادی الان همینا که گفتم درمورد آنونس ریمیکهای SH2 و MGS3 که بشدت ناامیدکننده بودن کجاش دروغ بود اونهمه ماجرا؟ حتی نظرات دوستان هم صفحات اولیه تاپیکاشون هست! اینا میشه تناقض ناموسا؟؟؟؟ شما بیا ثابت کن چیزایی که گفتم چرت هست اونوقت میشه تناقض!
متای ریمسترهای سویکدون ۸۱ بوده
ادامه معنویش یعنی Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes هم ۷۹ تفاوت آنچنانی ندارن تقریبا تو یه لیگن. و قطعا جا داشت سویکدون با کیفیت بصری بهتری ارائه شه در قالب ریمیک دو بعدی.

نقل قول هم نکنن مهم نیست. هنوز اصلا عیار کونامی تو این نسل محک نخورده! چون چیزی که تعیین کننده س کیفیت عناوین جدیدش هست نه ریمیکهای این شکلی که نمره زحمات بیست سال پیش سازنده هاشونو میگیرن.
 
  • Cool
Reactions: Thundersky

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or