در کل نظر من اینه که بتونی تو بازی با بقیه صحبت بکنی و گیم پلی بازی 600 ساعت طول بکشه و غیره الزاما بازی رو تبدیل به RPG خوب و یا اصیل نمیکنه.اصولا Combo تو RPG چیز خنده داریهبه این نمیگن نوآوری.
الانم این بازی ممکنه یه Open World Action Adventure خوب باشه که به نظرم هست ولی قطعا با سیستم Combo و اینجوری چیزا نمیشه بهش گفت RPG.
خوب اون یه تیکهی H&S گونش مال DA II بودDragon Age II که اصالتا RPG بود که :dدستور میدادی به کاراکترات بعد ولشون میکردی به امان خدا:d این خیلی کمبوهای ترکیبی نازی داره:dیعنی عملا کسایی مثل من که با rpg میونه زیاد خوبی ندارن ولی در عوض H&S دوست دارن رو هدف گرفته.
عزیزم الان ارتباط سیستم کمبو با المان های RPG رو به من میگی ؟ مثل اینه که من بگم چون GTA 4 ، کاور گیری داشت دیگه نمیشه بهش گفت open-world ! اینی که سیستم مبارزات خیلی از RPGها تو درو دیواره ربطی به سبک نداره مربوط به اینه که سازنده ها تاحالا استعداد ساختشو نداشتند.در کل نظر من اینه که بتونی تو بازی با بقیه صحبت بکنی و گیم پلی بازی 600 ساعت طول بکشه و غیره الزاما بازی رو تبدیل به RPG خوب و یا اصیل نمیکنه.اصولا Combo تو RPG چیز خنده داریه:biggrin1: به این نمیگن نوآوری.
الانم این بازی ممکنه یه Open World Action Adventure خوب باشه که به نظرم هست ولی قطعا با سیستم Combo و اینجوری چیزا نمیشه بهش گفت RPG.
در کل نظر من اینه که بتونی تو بازی با بقیه صحبت بکنی و گیم پلی بازی 600 ساعت طول بکشه و غیره الزاما بازی رو تبدیل به RPG خوب و یا اصیل نمیکنه.اصولا Combo تو RPG چیز خنده داریهبه این نمیگن نوآوری.
الانم این بازی ممکنه یه Open World Action Adventure خوب باشه که به نظرم هست ولی قطعا با سیستم Combo و اینجوری چیزا نمیشه بهش گفت RPG.