امتیازات Kingdoms of Amalur

در کل نظر من اینه که بتونی تو بازی با بقیه صحبت بکنی و گیم پلی بازی 600 ساعت طول بکشه و غیره الزاما بازی رو تبدیل به RPG خوب و یا اصیل نمیکنه.اصولا Combo تو RPG چیز خنده داریه:دی به این نمیگن نوآوری.
الانم این بازی ممکنه یه Open World Action Adventure خوب باشه که به نظرم هست ولی قطعا با سیستم Combo و اینجوری چیزا نمیشه بهش گفت RPG.

یعنی اگه یه بازی بجای یه سری Combat های کند و نوبتی که حوصله آدم رو سر میبره ، سریع و اکشن تر باشه و در عین حال همه المانهای RPG رو داشته باشه مشکلی پیش میاد ؟! منو میکشتن بیشتر از 2 ساعت نمیتونستم RPG بازی کنم ، ولی الان 40 ساعته دارم Witcher 2 رو بازی میکنم اونم فقط بخاطر اینکه Combat بازی واسم جذاب بوده ...
 
Dragon Age II که اصالتا RPG بود که :dدستور میدادی به کاراکترات بعد ولشون میکردی به امان خدا:d این خیلی کمبوهای ترکیبی نازی داره:dیعنی عملا کسایی مثل من که با rpg میونه زیاد خوبی ندارن ولی در عوض H&S دوست دارن رو هدف گرفته.
خوب اون یه تیکه‌ی H&S گونش مال DA II بود :دی
 
در کل نظر من اینه که بتونی تو بازی با بقیه صحبت بکنی و گیم پلی بازی 600 ساعت طول بکشه و غیره الزاما بازی رو تبدیل به RPG خوب و یا اصیل نمیکنه.اصولا Combo تو RPG چیز خنده داریه:biggrin1: به این نمیگن نوآوری.
الانم این بازی ممکنه یه Open World Action Adventure خوب باشه که به نظرم هست ولی قطعا با سیستم Combo و اینجوری چیزا نمیشه بهش گفت RPG.
عزیزم الان ارتباط سیستم کمبو با المان های RPG رو به من میگی ؟ مثل اینه که من بگم چون GTA 4 ، کاور گیری داشت دیگه نمیشه بهش گفت open-world ! اینی که سیستم مبارزات خیلی از RPGها تو درو دیواره ربطی به سبک نداره مربوط به اینه که سازنده ها تاحالا استعداد ساختشو نداشتند.
 
طراحی لباس و ایتم ها تا شنا کردن و حتی سیستم استفاده از D-pad از fable الهام گرفته شده
دیالوگ انتخاب کردن هم ترکیبی از بازی های bioware هست
یک مثال که کپی برابر اصله , وقتی دارین شنا میکنین دقیقا مثل fable رو اب حباب میاد بالا و با زدن A زیرابی میره و ایتم رو بر میداره :d
یا وقتی کنار ادم های معمولی هستین با زدن جهت بالای D-pad که شکل یک اسکلت هست ( a.k.a friendly fire no/off ) میتونین بهشون ضربه بزنید . . . . مثل fable
اما بازی 100برابر از fable بزرگ تره و هرکاری که Peter Molyneux برای فیبل انجام نداد تا یک rpg بزرگ بشه اینا برای بازیشون انجام دادن
بازی های rpg سیستم مبارزه ی خیلی ساده ای دارن اول و اخر از چب به راست با شمشیر ضربه میزنن و اکثر سازنده ها هر وقت اومدن رو این بخش کار کنن بازی از rpg بودن فاصله گرقته !
,
این هم نظر ign درباره ی Reckoning
Gameplay-lacking RPGs have met their match,
Reckoning sets the bar very high for other games moving forward
:d
 
شايد بايد RPGغربي رو به دو قسمت مدرن و كلاسيك تقسيم كرد.
هردفعه كه Gamersyde از بازي نمايش ميذاشت بيشتر بهش اميدوارميشدم الان كه دمو رو ديدم به عالي بودن بازي شك ندارم. فقط خيلي ياد فيبل ميندازتم!:d
 
در کل نظر من اینه که بتونی تو بازی با بقیه صحبت بکنی و گیم پلی بازی 600 ساعت طول بکشه و غیره الزاما بازی رو تبدیل به RPG خوب و یا اصیل نمیکنه.اصولا Combo تو RPG چیز خنده داریه:دی به این نمیگن نوآوری.
الانم این بازی ممکنه یه Open World Action Adventure خوب باشه که به نظرم هست ولی قطعا با سیستم Combo و اینجوری چیزا نمیشه بهش گفت RPG.

نگا آریان ، من قبول دارم سیستم کمبو داشتن به تنهایی اون بازی رو RPG خوبی نمی کنه ، ولی اگه در عین حال به همه چیز توجه شده باشه و بازی هم یه Combat System ـه عالی داشته باشه هیچ مشکلی نداره . ویچر 2 Combat System خیلی جالبی داشت بسیار لذت بردم در عین حال به خیلی چیزا هم توجه داشت . این بازی هم احتمالا همینطوره ، مثلا اگه بتونی با Perk گرفتن و Upgrade هایی که برای اسلحت به وجود بیاد کمبو های جدید تر و قوی تری به اسلحت اضافه شه ، یه لذت جدید هم به بازی اضافه می کنه که از نظر من هیچ مشکلی نداره به شرطی که باقی مفاهیم رو زیر سوال نبره .
 
Embargo فردا صبح برداشته میشه.



German GamePro - 8.5/10

+Good story
+Some touches of Fable but with an a*dult theme
+Fast combat and tactics
+Massive open world with great diversity in landscape
-Massive camera issues. Lack of overview
-Some low-detail graphics
-Rare boss fights
--------------

PSM3 - 7.8/10

"For an RPG it's swift and immediate, capturing a natural flow rarely permitted by the genre's statistical bent."

"Reckoning is remarkably accessible. Skill trees and abilities are easily reset, creating new fighting styles from scratch."

"38 Studios biggest misstep is streamlining the world. Amalur never convinces as a physical place, it's vast world map gradually revealed as a network of tiny conjoined zones. They're pretty enough, but the sheer scale of the world is never seen. Nor is it ever felt. Where Skyrim gives us random dragon attacks and spontaneous outbreaks of magical violence, Amalur is a series of corridors dotted with predetermined bear attacks."

"Verdict - Amalur is a brisk action blast that just happens to last upwards of 50 hours. Not the best world ever built, but a fun place to spend a few weeks."
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or