امتیازات Killzone 3

Dreadlord

کاربر سایت
killzone3-box-cover-art.jpg



مجله لهستانی CD Action اولین نقد و امتیاز از Killzone 3 را منتشر کرد.

Ads:
+ one of the most beautiful games in the world
+ well-balanced, varied campaign
+ high difficulty level
+ Move and Sharp Shooter play

Cons:
- series deserved deeper and better protagonists
- minor technical difficulties

9/10
 
  • Like
Reactions: M0HAMAD and SHePArd
برهان یه چیزی هم هست این وسط. لزوما قرار نیست گیم پلی بازی 10 از 10 باشه که بگیم داستان و نبود coop آنلاین نمره ازش کم شده. در واقع شاید گیم پلی بازی در سطح خوبی داره ولی عالی نیست ( با توجه به نمرات ) و به اندازه خوبیش امتیاز گرفته. نه فقط بخاطر نکات ضعفش.
این که مسلم هست 10 از 10 نیست چون IGN اون همه تعریف کرده بود و هیچ ایرادی خاصی هم نگرفته بود اما به گیم پلی بازی 8.5 داده بود. اما وقتی تو یک نقد گیم پلی جزو نکات بد بازی نیست پس در صورتی که از امتیاز کل هم کم کرده باشه مقدارش خیلی ناچیز هست و به اندازه اون نکات بد و منفی به چشم نمیاد.

به گفته Nowgamer بخش داستانی بازی روی حالت Normal حدود 4.5 ساعت زمان دارد.
اینم زمانی که طول کشید هر مرحله رو تموم کنند (خطر اسپویل):
A New Beginning - 6:44
Evacuation Orders - 21:23
Pyrrhus Evac - 33:18
Six Months On - 36:39
Icy Incursion - 50:59
Stahl Arms Infiltration - 29:03
Scrapyard Shortcut - 34:43
The Reckoning - 33:17
Interception - 27:18
البته با 70 دقیقه Cut Scene میشه 5 ساعت و خورده ای.

اگر مقدار زمان بازی روی نرمال اینقدر باشه واقعا تو این زمینه کم کاری شده و تمامی امتیازات از نظر من به حق هست چون این نشون میده روایت داستان به شدت سریع هست و همه چی تند تند اتفاق میافته و به نظرم علت نمرات کم از سوی بقیه سایت ها هم همین هستش. یعنی 5-6 ساعت خیلی خیلی کمه.
 
به گفته Nowgamer بخش داستانی بازی روی حالت Normal حدود 4.5 ساعت زمان دارد.
اینم زمانی که طول کشید هر مرحله رو تموم کنند (خطر اسپویل):
A New Beginning - 6:44
Evacuation Orders - 21:23
Pyrrhus Evac - 33:18
Six Months On - 36:39
Icy Incursion - 50:59
Stahl Arms Infiltration - 29:03
Scrapyard Shortcut - 34:43
The Reckoning - 33:17
Interception - 27:18
البته با 70 دقیقه Cut Scene میشه 5 ساعت و خورده ای.


واسه یه fps تو این سطح 5-4 ساعت فوق العاده کمه
مثه اینکه باید رفت روی هاردش بازی کرد یه مقدار طولانی تر بشه !
 
به گفته Nowgamer بخش داستانی بازی روی حالت Normal حدود 4.5 ساعت زمان دارد.
اینم زمانی که طول کشید هر مرحله رو تموم کنند (خطر اسپویل):
A New Beginning - 6:44
Evacuation Orders - 21:23
Pyrrhus Evac - 33:18
Six Months On - 36:39
Icy Incursion - 50:59
Stahl Arms Infiltration - 29:03
Scrapyard Shortcut - 34:43
The Reckoning - 33:17
Interception - 27:18
البته با 70 دقیقه Cut Scene میشه 5 ساعت و خورده ای.

اگه واقعا این عدد و ارقام درست باشن ... شرم آوره :)
 
من خودم به داستان اهمّیت بسیار زیادی میدم ، اما این که بگیم شوتراول شخص داستان از ارکان اصلیش هست ... ! =))
همینطور که برهان هم بعد از اولین پست من گفت، من گفتم یکی از ارکان بازی داستانش هست ! نگفتم مهم ترین رکنش داستانش ِ ! شما همیشه عادت داری از این شکلک ( =)) ) استفاده کنی ؟! شاد و خوشحال ؟!

مهمترین پارامتر توی یه بازی FPS همونطوری که شهاب گفت "گیم پلی" هست .
چه جالب ! پس شما اصلآ به داستان بازی توجهی نکن و فقط اینقدر هلگاست بُکُش ُ مرحله هارو رد کن تا بازی تموم بشه.

کیوان حالا جالبه می گن بازی با میانگین امتیازات 88 نمرات پایین گرفته (فقط 2.92 نمره تفاوت با ریچ) جواب می دیم پستمون پاک می شه ولی ترول دوستان نه:)
برای عنوانی مثل Killzone میانگین نمره ی 88 یکم پایین هست ! همونطور هم که پست های بچه هارو خوندی یه جورایی همه انتظاراتشون از بازی بیشتر بوده و انگار یه کم تو ذوقشون خورد بچه ها. منم اصلآ نگفتم امتیازات بازی کم هست اما برای Killzone میانگین 88 یکم ضعیف محسوب میشه. دیگه اینو که نمیخوای به سخره بگیری ؟!
 
آخه شما نمیخوونی پستو دیگه .من در مورد doom و ولفنشتاین توضیح داده بودم:
ای بابا :دی. شما چرا هی پستهات رو نقل و قول میکنی و انگ ندیدن رو میزنید :دی؟ من میگم FPS های موندگار یعنی این 2 تا. این نسلی ها کم مثل ِ COD 4 موندگار پیدا میشه. پس داستان توی موندگاری یه FPS تاثیری نداره دیگه!
همین cod2 اومد داستان چقدر مهم بود؟؟؟ولی وقتی mw2 اومد داستان چقدر مهم بود.........نیاز به روایت داستان هم به اقتضای زمان احساس شده......... .
تو MW2 هم داستان مهم نبود. اگر بود این بازی شکست میخورد. به خدا مهم تو FPS گیم پلی هست نه داستان :دی.
در کل لازم نیس حتما داستان تخیلی باشه تا دست نویسنده باز باشه....cod mw2 یا bo نشون داد با شوتر نظامی هم میشه اول شخص داستان محور ساخت......
بیخیال :دی. MW یا حتی BO داستان محور نبودن. FPS داستان محور یعنی Bioshock که اونم نظامی نیستش. حتی Half Life هم در درجه اول مهم گیم پلی ِ. بعدش داستان. اگر اینا داستان محور بودن الان MW2 بدجوری شکست میخورد ولی دیدیم که اینطور نبود.
حالا درسته داستان شاخی نداشتن ولی آدم میتونست با کراکترشون احساس همذات پنداری داشته باشه و داستان واسش جذاب باشه...هر چند که ساده باشه..... .
خب یه مقوله دیگس که باهاتون موافقم.

بهر حال اینا نظر شخصیه منه و شاید اشتباه باشه:d

ادامه بحث رو هم اینجا ادامه ندیم بهتر چون بعضی ها فکر می کنن ما به خاطر ایراد گرفتن های بنی اسراییلی از بازی اینجا هستیم......... .

مزاحم نمی شیم........ممنون......:x
نه آقا چه حرفیه اتفاقا بحث خوبیه :دی.
این که مسلم هست 10 از 10 نیست چون IGN اون همه تعریف کرده بود و هیچ ایرادی خاصی هم نگرفته بود اما به گیم پلی بازی 8.5 داده بود. اما وقتی تو یک نقد گیم پلی جزو نکات بد بازی نیست پس در صورتی که از امتیاز کل هم کم کرده باشه مقدارش خیلی ناچیز هست و به اندازه اون نکات بد و منفی به چشم نمیاد.
منم همینو میگم. یعنی بازی خوب بوده که شده 88 مثلا. به اندازه خوب بودنش نمره گرفت نه اندازه بد بودنش ازش کم شده. ممکنه همین کوتاه بودن بازی یکی از دلایل باشه. عدم وجود لگ که حماسیش میکنه یه دلیل دیگه :دی ( شوخی! ). یا مثلا صدا موسیقی بازی خوب باشه، ولی مثلا 9 از 10 باشه. کلا حرفم اینه که لزوما اون دو مورد بازی رو از 10 بودن نمیکنه 88. نکات خوبه که بازی رو از صفر میکنه 88.
چه جالب ! پس شما اصلآ به داستان بازی توجهی نکن و فقط اینقدر هلگاست بُکُش ُ مرحله هارو رد کن تا بازی تموم بشه.
بد حرف میزنی ها. مگه حرف بدی زد؟ شما الان میری Killzone بازی کنی که از داستان فوق استثناییش لذت ببری یا از گیم پلی اکشنش؟ درست نیست حرف تو دهن دیگران بذارید و اسمش رو " بکش مرحله رو رد کن " بذارید.
 
به گفته Nowgamer بخش داستانی بازی روی حالت Normal حدود 4.5 ساعت زمان دارد.
اینم زمانی که طول کشید هر مرحله رو تموم کنند (خطر اسپویل):
A New Beginning - 6:44
Evacuation Orders - 21:23
Pyrrhus Evac - 33:18
Six Months On - 36:39
Icy Incursion - 50:59
Stahl Arms Infiltration - 29:03
Scrapyard Shortcut - 34:43
The Reckoning - 33:17
Interception - 27:18
البته با 70 دقیقه Cut Scene میشه 5 ساعت و خورده ای.
دیگه رسما زده تو خط COD! :d
 
داستانش رو کار ندارم این پارادوکسهای عجیب غریبش رو درست کنن. درتاریخ 2658 (یاهرچی) 4-5 سال نوری طی کردن تا برس به هلگان بعد اسلحه هاشون ازنظر فنی همون کاری رو میکنه که اسلحه های الان میکنن!. یا مثلا از بیسیم های استفاده میکنن خیلی بزرگتر از این. تکنولوژی سرعت نور و خواب مصنوعی رو بزارید کناره لگد اسلحه های که AK-47 ازشون بهتر کار میکنه و خیلی چیزهای دیگه، ببینید چی از آب درمیاد.
گفته شده بود هلگان هوائی داره که باید از ادوات مخصوصی برای تنفس و زندگی دراونجا استفاده بشه ولی sev و دوستان خیلی راحت و بدون مشکل در این سیاره تردد میکنن و آخ هم نگفتن (بلاخره اتمسفرش خطرناک هست یا نهش؟).
 
  • Like
Reactions: only_crysis
داستانش رو کار ندارم این پارادوکسهای عجیب غریبش رو درست کنن. درتاریخ 2658 (یاهرچی) 4-5 سال نوری طی کردن تا برس به هلگان بعد اسلحه هاشون ازنظر فنی همون کاری رو میکنه که اسلحه های الان میکنن!. یا مثلا از بیسیم های استفاده میکنن خیلی بزرگتر از این. تکنولوژی سرعت نور و خواب مصنوعی رو بزارید کناره لگد اسلحه های که AK-47 ازشون بهتر کار میکنه و خیلی چیزهای دیگه، ببینید چی از آب درمیاد.
گفته شده بود هلگان هوائی داره که باید از ادوات مخصوصی برای تنفس و زندگی دراونجا استفاده بشه ولی sev و دوستان خیلی راحت و بدون مشکل در این سیاره تردد میکنن و آخ هم نگفتن (بلاخره اتمسفرش خطرناک هست یا نهش؟).

از کجا معلوم شاید سؤ با رفقاش یه واکسنی چیزی زدن، که هوا بشون ضرر نرسونه:d
 
بد حرف میزنی ها. مگه حرف بدی زد؟ شما الان میری Killzone بازی کنی که از داستان فوق استثناییش لذت ببری یا از گیم پلی اکشنش؟ درست نیست حرف تو دهن دیگران بذارید و اسمش رو " بکش مرحله رو رد کن " بذارید.
من بد حرف زدم ؟! :دی شاید بد برداشت کردی ولی لحنم بد نبود و منظوری نداشتم ! اخه ایشون با یه لحن خاص(انگار که پست منو به سخره گرفته) اومده میگه مهم ترین قسمت یه FPS گیم پلی هست. درسته گیم پلی هم مهمه اما همون اندازه که گیم پلی میتونه تاثیر گذار باشه، داستان هم میتونه تکمیل کننده ی یه FPS باشه ! پس این اشتباهه اگر بخوایم بخش داستان بازی رو به حساب نیاریم !

در ضمن من قصد نداشتم حرف تو دهن کسی بزارم و از پستشون همچین چیزی برداشت کردم.
 
من بد حرف زدم ؟! :دی شاید بد برداشت کردی ولی لحنم بد نبود و منظوری نداشتم ! اخه ایشون با یه لحن خاص(انگار که پست منو به سخره گرفته) اومده میگه مهم ترین قسمت یه FPS گیم پلی هست. درسته گیم پلی هم مهمه اما همون اندازه که گیم پلی میتونه تاثیر گذار باشه، داستان هم میتونه تکمیل کننده ی یه FPS باشه ! پس این اشتباهه اگر بخوایم بخش داستان بازی رو به حساب نیاریم !

در ضمن من قصد نداشتم حرف تو دهن کسی بزارم. :-؟؟
شما مطئنی FPS باز هستی؟!
FPS تمرکز اصلیش گیمپلی هست همانطور COD از این بهره میبره! داستان مهمه ولی نه دیگه به اندازه گیم پلی!
اون داستانی که شما میگی برای بازیهای RPG و ماجرایی هست!
 
من بد حرف زدم ؟! :دی شاید بد برداشت کردی ولی لحنم بد نبود و منظوری نداشتم ! اخه ایشون با یه لحن خاص(انگار که پست منو به سخره گرفته) اومده میگه مهم ترین قسمت یه FPS گیم پلی هست. درسته گیم پلی هم مهمه اما همون اندازه که گیم پلی میتونه تاثیر گذار باشه، داستان هم میتونه تکمیل کننده ی یه FPS باشه ! پس این اشتباهه اگر بخوایم بخش داستان بازی رو به حساب نیاریم !

در ضمن من قصد نداشتم حرف تو دهن کسی بزارم و از پستشون همچین چیزی برداشت کردم.
اولا که این پست مربوط به کیوان ِ. نه سهیل. این از این.
دوما، بله. مهم ترین قسمت یه FPS گیم پلی هست. عامل موفقیت یه FPS گیم پلی هست. گیم پلی ِ که یه بازی رو بین عموم محبوب میکنه. یه FPS داستان خوبی داشته باشه، گیم پلیش بد باشه شما طرفش نمیری. غیر از اینه؟ این همه FPS داشتیم که موفق بودن ولی داستان سطح بالایی نداشتن.Mw2,MOH,DOOM,Wolfeinstein,BFBC و...! موفقیت یه FPS توی گیم پلی هستش.
00010165154287694495.png


Indeed
میرفتی پست های قبلی رو میخوندی متوجه میشدی الان بحث تو چه دوره ای هستش :دی. Half Life هم در وحله ی اول بخاطر گیم پلیش مورد توجه گرفت. نه فــقــط داستان. الان منظورت از این لوگو چی بودش؟!
 
آخرین ویرایش:
اولا که این پست مربوط به کیوان ِ. نه سهیل. این از این.
دوما، بله. مهم ترین قسمت یه FPS گیم پلی هست. عامل موفقیت یه FPS گیم پلی هست. گیم پلی ِ که یه بازی رو بین عموم محبوب میکنه. یه FPS داستان خوبی داشته باشه، گیم پلیش بد باشه شما طرفش نمیری. غیر از اینه؟ این همه FPS داشتیم که موفق بودن ولی داستان سطح بالایی نداشتن.Mw2,MOH,DOOM,Wolfeinstein,BFBC و...! موفقیت یه FPS توی گیم پلی هستش.
اقا مگه من میگم قبول ندارم ؟! :دی درسته مهم ترین بخش یک FPS گیم پلیش هست اما گیم پلی بدون داستان به نظرم خوب نیست ! گیم پلی خوب با داستان تقریبآ ضعیف بهتره یا گیم پلی خوب با داستان خوب ؟! مطمئنآ گزینه ی دوم رو انتخاب میکنی. منم نمیگم گیم پلی Killzone 3 بده و به خاطر داستانش، کلآ عنوان ضعیفیه اما به نظرم اگر سازنده هاش یکم روی بخش داستانیش کار میکردن خوب مطمئنآ میتونست خیلی بهتر از اینا عمل کنه. هرچند که الانم به خاطر گیم پلی محشرش یک عنوان عالی محسوب میشه با توجه به اینکه خیلی از منتقدین گفتن از لحاظ داستانی یکم ضعیفه.
 
اقا مگه من میگم قبول ندارم ؟! :دی درسته مهم ترین بخش یک FPS گیم پلیش هست اما گیم پلی بدون داستان به نظرم خوب نیست ! گیم پلی خوب با داستان تقریبآ ضعیف بهتره یا گیم پلی خوب با داستان خوب ؟! مطمئنآ گزینه ی دوم رو انتخاب میکنی. منم نمیگم گیم پلی Killzone 3 بده و به خاطر داستانش، کلآ عنوان ضعیفیه اما به نظرم اگر سازنده هاش یکم روی بخش داستانیش کار میکردن خوب مطمئنآ میتونست خیلی بهتر از اینا عمل کنه. هرچند که الانم به خاطر گیم پلی محشرش یک عنوان عالی محسوب میشه با توجه به اینکه خیلی از منتقدین گفتن از لحاظ داستانی یکم ضعیفه.
شما میگی:
اومده میگه مهم ترین قسمت یه FPS گیم پلی هست. درسته گیم پلی هم مهمه اما همون اندازه که گیم پلی میتونه تاثیر گذار باشه، داستان هم میتونه تکمیل کننده ی یه FPS باشه ! پس این اشتباهه اگر بخوایم بخش داستان بازی رو به حساب نیاریم !
این بحثه، چیزی که الان میگید یه بحث ِ دیگس. منم گزینه دوم رو انتخاب میکنم اما الان بحث سره موفقیت یه FPS هستش که بدون داستان قوی هم ممکنه. درواقع FPS هست و گیم پلی ـش. تمام :دی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or