درود
اولین امتیاز بازی بزرگ GT5 منتشر شد . این بازی از سایت 3xg.co.uk امتیاز 100 از 100 را کسب کرد .
اولین امتیاز بازی بزرگ GT5 منتشر شد . این بازی از سایت 3xg.co.uk امتیاز 100 از 100 را کسب کرد .
مسئله اینه که همون امتیازهایی که ملاکِ شما هم هست، داره بوشون بلند میشه!ببین من گزینه حالیم نیست! من دارم به امتیازای این بادکنک نگا میکنم حرف میزنم. شما فنا هم ظاهرا هر روز سعی میکنید برای بهونه اوردن levelتون رو یکی ببرید بالاتر!!
منظور من بازی های ریسینگ شبیه ساز هست نه عناوین آرکید، ok ؟عزیز این سختی و Difficultly که می گین در طول بازی تغییر می کنه من از وقتی یادم بوده تو بازیایه ریسینگ بوده از nfs2 بگیر تا همینhp که تازه اومده(یادمه sega GT که برای dreamcast بود آخرین مرحلش انقدر طولانی و سخت بود که خیلی ها از تموم کردنش صرف نظر می کردن)هرچی جلوتر می رفتیم بازی سخت تر می شد و هوش مصنوعی حریفا فرق می کرد پس این یه چیزه جدیدی نیس که PD خلقش کرده باشه(ولی راستش هرچی فکر می کنم رابطه ای بین damage با سختی یا Difficultlyپیدا نمی کنم)
اسم sega GT رو برای همین آوردم نمی دونم شما بازی کردی یا نه (البته حقم می دم ندیده باشی ماله خیلی قدیماس )ok?منظور من بازی های ریسینگ شبیه ساز هست نه عناوین آرکید، ok ؟
ببین من گزینه حالیم نیست! من دارم به امتیازای این بادکنک نگا میکنم حرف میزنم. شما فنا هم ظاهرا هر روز سعی میکنید برای بهونه اوردن levelتون رو یکی ببرید بالاتر!!یه سوال از دوستانی که الان سخت مشغولِ ترولینگِ بازی به خاطرِ سیستمِ دمیج و AI هستن!
حالا اومدیم استاد یامائوچی سرش به سنگ خورد با یه پچ هر دو سیستم رو از لِوِلِ 1 باز کرد. گزینه ی بعدی تون برای ترولینگ چیه؟
رامین من تاحالا تو بحث نیومده بودم و داشتم میخوندم فقط ولی حالا که به اینجا رسید بدم نمیاد یک سوال از تو بکنم چون میدونم منطقی هستیعجب گیری افتادیما!:d
شما تئوریسین های عزیز الان دارین درجه سختی یک بازی شبیه ساز رانندگی رو با یک بازی شوتر مقایسه میکنین؟!
واقعا خندتون نمگیره وقتی میگی هر چی بالاتر میرین دشمنا عاقل تر میشن؟!:d
شما توی واقعیت با یک ماشن کلاس c بازی میکنین حریفاتون خرن ولی وقتی میرسین به R1 حریفا یه دفعه باهوش میشن؟!!!
قبول کنید خیلی خیلی مسخره هست!
در ضمن مدرک بیارین که IGN تا لول 40 نرفته!:d
پست علیرضا رو نقل قول کردم که جنبه داره تا دوباره نین خر منو بگیرن که...!:d
هر دم از این باغ بری می رسد...
کم مونده بود سایتی با 14 سال سابقه و این همه شهرت و ... توسط 4 نفر ....... بره زیر سوال.
حالا اگه GS هم پایین بده آخه بدبختی همین حرفایی که در مورد IGN زدید رو برای اونم می زنید! هیچ تضمینی وجود نداره.
خب ما هم اولین نظرمونو در مورد بازی بدیم!رامین من تاحالا تو بحث نیومده بودم و داشتم میخوندم فقط ولی حالا که به اینجا رسید بدم نمیاد یک سوال از تو بکنم چون میدونم منطقی هستی
ببین مگه ماها وقتی داریم یک بازی(هر بازی و هر سبکی) انجام میدیم هرچی تو بازی جلوتر میریم امکانات بیشتری در اختیارمون قرار نمیگیره؟ به همون نسبت هم دشمنان بازی سخت تر نمیشند؟ مثلا توی KZ2 مرحله اول روی درجه سختی Elite با مرحل radec روی این درجه سختی یکی هست؟ خوب معلومه که جوابت نه.
تو این بازی هم این جوری که دوستان میگن کم کم همه چیز پیشرفت میکنه(من نه موافقم با این کار و نه مخالف). اما به نظر من ایده خوبی هست که تو درجه یا کلاس C بازی به مراتب از درجات بالاتر از خودش آسون تر باشه تا هم دست بازیکنان گرم بشه و با بازی آشنایی بیشتری پیدا کنند. این حالت دقیقا مثل بازی های شوتر هست که به صورت یک سیر صعودی اما با شیب کم بازی سخت میشه. ایده کار به نظرم جالب بوده اما در مورد damage به نظرم اگه به همون شیوه قدیمی on و off در بخش های مختلف بنده ماشین میبود بهتر بود تا اینکه به level بالاتر برسی و درجه بیشتر بشه.
در مورد IGN هم فکر نمی کنم تو 3-4 روزی که بازی کردن و نقد رو دادن بیرون تونسته باشند به level 40 برسند چون باید خیلی طولانی باشه
خب ما هم اولین نظرمونو در مورد بازی بدیم!
میدونی چیه برهان، به نظرم باید این قضیه رو گزینه ای میکردن (مثلاً خودت انتخاب میکردی که هوش مصنوع چجوری باش یا خودت انتخاب میکردی که هوش مصنوعی سیر صعودی داشته باشه یا نه.)
راستش من خودم هنوز بازی نکردم، خودتم میدونی هرچی باشم فنبوی نیستم، ولی باید قبول کرد که بازی فقط بخاطر گنده برداشتن ها و تاخیر های یامائوچی این بازی نابود شده، این بازی در نوع خودش بی نظیره،ولی چرا از FMS3 کمتر میگیره!؟ چونکه با توجه به وقتی که صرف کردن هنوز هم شاهد خودرو هایی با کیفیت PS1 و دارا نبودن همه ی ماشین از قابلیت هایی مثل دمیج و کاکپیت هستیم، 1000 تا ماشین میخوایم چیکار!؟ لا اقل 200 تا بزارین، ولی کامل باشه، تا آخرش هم همین ماشین های استاندارد سوژه ی گیمر ها و منتقدان نشه...
در ضمن، برام جالبه هنوز مردم نمی فهمن، نا امید کننده یعنی بر آورده نکردن انتظارات، نه خوب نبودن، GT5 عالیه، ولی شاهکار نیست...
ببین این تیکه هایی که قرمز کردم رو کاملا داری اشتباه می کنی. این بازی اصلا نابود نشده چون من با هرکی که حرف زدم میگه دقیقا همون چیزی که انتظار داشتم که نمونش آرش هست. از کامنت های کیوان و آریا هم کاملا میشه فهمید که بازی کاملا مطابق با سلیقه GTبازان هستش و اگر امتیازات خیلی بالایی مد نظرتون بوده(به صورت کلی) ممکنه کمی این امتیازات تو نظرتون تاثیر بزاره اما همون طور که آرش هم تو صفحه های قبل گفت تو همه نقدها به این اشاره شده که بازی نهایت یک چیزی هست که فنهای GT خواستارش بودن.خب ما هم اولین نظرمونو در مورد بازی بدیم!
میدونی چیه برهان، به نظرم باید این قضیه رو گزینه ای میکردن (مثلاً خودت انتخاب میکردی که هوش مصنوع چجوری باش یا خودت انتخاب میکردی که هوش مصنوعی سیر صعودی داشته باشه یا نه.)
راستش من خودم هنوز بازی نکردم، خودتم میدونی هرچی باشم فنبوی نیستم، ولی باید قبول کرد که بازی فقط بخاطر گنده برداشتن ها و تاخیر های یامائوچی این بازی نابود شده، این بازی در نوع خودش بی نظیره،ولی چرا از FMS3 کمتر میگیره!؟ چونکه با توجه به وقتی که صرف کردن هنوز هم شاهد خودرو هایی با کیفیت PS1 و دارا نبودن همه ی ماشین از قابلیت هایی مثل دمیج و کاکپیت هستیم، 1000 تا ماشین میخوایم چیکار!؟ لا اقل 200 تا بزارین، ولی کامل باشه، تا آخرش هم همین ماشین های استاندارد سوژه ی گیمر ها و منتقدان نشه...
در ضمن، برام جالبه هنوز مردم نمی فهمن، نا امید کننده یعنی بر آورده نکردن انتظارات، نه خوب نبودن، GT5 عالیه، ولی شاهکار نیست...
چاکریم.:dرامین من تاحالا تو بحث نیومده بودم و داشتم میخوندم فقط ولی حالا که به اینجا رسید بدم نمیاد یک سوال از تو بکنم چون میدونم منطقی هستی
ببین مگه ماها وقتی داریم یک بازی(هر بازی و هر سبکی) انجام میدیم هرچی تو بازی جلوتر میریم امکانات بیشتری در اختیارمون قرار نمیگیره؟ به همون نسبت هم دشمنان بازی سخت تر نمیشند؟ مثلا توی KZ2 مرحله اول روی درجه سختی Elite با مرحل radec روی این درجه سختی یکی هست؟ خوب معلومه که جوابت نه.
تو این بازی هم این جوری که دوستان میگن کم کم همه چیز پیشرفت میکنه(من نه موافقم با این کار و نه مخالف). اما به نظر من ایده خوبی هست که تو درجه یا کلاس C بازی به مراتب از درجات بالاتر از خودش آسون تر باشه تا هم دست بازیکنان گرم بشه و با بازی آشنایی بیشتری پیدا کنند. این حالت دقیقا مثل بازی های شوتر هست که به صورت یک سیر صعودی اما با شیب کم بازی سخت میشه. ایده کار به نظرم جالب بوده اما در مورد damage به نظرم اگه به همون شیوه قدیمی on و off در بخش های مختلف بنده ماشین میبود بهتر بود تا اینکه به level بالاتر برسی و درجه بیشتر بشه.
در مورد IGN هم فکر نمی کنم تو 3-4 روزی که بازی کردن و نقد رو دادن بیرون تونسته باشند به level 40 برسند چون باید خیلی طولانی باشه
خوب اون که 100% هست که باهم دیگه فرق دارن(البته KZ هم با اون کنترل وحشتناک باحالش یک بازی هاردکور تو اون سبک بود که هر کسی نمی تونست بازی بکنه(البته منظورم تو نیستیها یک سری دیگه رو میگم)) من منظورم اینه که تو هر بازی با هر سبکی همه چیز کم کم سخت میشه. البته حرفت کاملا درست هست چون ریسینگ یک چیزی که تغییر آنچنانی توش نداره و کسی که حرفه ای باشه فوقش مجبور میشه مسیر رو 1-2 بار بره تا حساب کار دستش بیاد و با پیچ ها و بخش های حساس مسیر آشنا بشه. آره این حرفت درست هست که قابل انتخاب باشه بهتره چون ممکنه برای خیلی ها در ابتدا راحت باشه اما این طور که بچه ها تو تاپیکش میگن انصافا تو همین levelهای اولیه هم بازی اون طوری که فکر می کنید راحت نیست و باید اهل دل باشی تا ردش کنی و طلا بگیریچاکریم.:d
میدونی برهان این با کیلزون خیلی فرق داره!:d این یه شبیه سازه! یعنی هاردکور!
توی فورزا (مقایسه میکنم چون هم سبکن) همه چیز قابل انتخاب بود از AI تا دمیج بازی که تا ریالستیک میرفت.
یک نفر مثل اشکان عزیز(مدیر سایت) که توی این سبک خیلی حرفه ای هست به نظرت بهتر نیست سطح بازی براش بالاتر تر باشه با اینکه driver level ش هم پایین باشه؟ یا میتونست قابل انتخاب باشه حتی!
زورکی نمیشه کاری کرد بازی اسون بکنی تو!:d
به هر حال من این موضوع رو نمیتونم به شخصه بقبولنم و به نظرم اگه این موارد نبود شاهد این بساطها نبودیم.
اون که بله معلومه اولشم سخته!:dخوب اون که 100% هست که باهم دیگه فرق دارن(البته KZ هم با اون کنترل وحشتناک باحالش یک بازی هاردکور تو اون سبک بود که هر کسی نمی تونست بازی بکنه(البته منظورم تو نیستیها یک سری دیگه رو میگم)) من منظورم اینه که تو هر بازی با هر سبکی همه چیز کم کم سخت میشه. البته حرفت کاملا درست هست چون ریسینگ یک چیزی که تغییر آنچنانی توش نداره و کسی که حرفه ای باشه فوقش مجبور میشه مسیر رو 1-2 بار بره تا حساب کار دستش بیاد و با پیچ ها و بخش های حساس مسیر آشنا بشه. آره این حرفت درست هست که قابل انتخاب باشه بهتره چون ممکنه برای خیلی ها در ابتدا راحت باشه اما این طور که بچه ها تو تاپیکش میگن انصافا تو همین levelهای اولیه هم بازی اون طوری که فکر می کنید راحت نیست و باید اهل دل باشی تا ردش کنی و طلا بگیری
یه زمانی برگردوندن زمان تو سیمولیشن رو مسخره میکردن دوستان الان دفاع میکنن از اینکه level به level سطح بازی بالا میره تا گیمرهای عادی هم بتونن راحت بازی کنن جالبه...
وگرنه هر بازی مشکل خاص خودش رو داره من خودم معتقدم سیستم جلو عقب کردن بازی بدرد بازی سیمولیشن نمیخوره بیشتر بدرد بازی مثل NFS میخوره تا این بازی ها سیمولیشن.
یه زمانی برگردوندن زمان تو سیمولیشن رو مسخره میکردن دوستان الان دفاع میکنن از اینکه level به level سطح بازی بالا میره تا گیمرهای عادی هم بتونن راحت بازی کنن جالبه...