درود
اولین امتیاز بازی بزرگ GT5 منتشر شد . این بازی از سایت 3xg.co.uk امتیاز 100 از 100 را کسب کرد .
![GT5_cover.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.streetcommodores.com.au%2Fnews%2Fupload%2FGT5_cover.jpg&hash=19201cfa800f5248c5a057af96667557)
اولین امتیاز بازی بزرگ GT5 منتشر شد . این بازی از سایت 3xg.co.uk امتیاز 100 از 100 را کسب کرد .
فوق العاده دندان شکن افرینخیر دوست من . مثل این میمونه که شما مثلا بازیه killzone رو رو پایین ترین درجه-ی سختی بازی کنید و انتظار داشته باشید با دشمنان فوق العاده هوشمند مواجه بشید
به به معلومه این یارو انقد قبلا به دوران رسیدس که همین یه نظر به بازی می ندازه می فهمه چند مرده حلاجهنُچ عزیز Chris Roper شیفت رو نقد کرده ولی GT کاره Martin Robinson هست ، آدم اسکل و تازه به دوران رسیده ایی هم نیست.
اینکه تخریب پذیری خوبی داره درست ولی این بحث انلاک شدنش در لولهای بالاتر واقعا چیز خنده داریه اخه اینجوری بازی کننده اون لذتی رو که میخواد نمیبره چون همه چیز اون چیزی نیست که اون میخواد حداقل تا زمانی که لولش به حد حساب برسه ضمنا گیمرهایی که میرن سمت GT کسایی هستن که میدونن دارن میرن سمت یه بازی شبیه سازی پس انتظار دارن یه بازی شبیه سازی ببینن و از همه مهمتر مواردی مثل تخریب پذیری و هوش مصنوعی در سطح توقع و مهارت اون هم باشه نه اینکه از اول بازی همه چی قفل باشه.منم میدونم جزو برترین سایتها هستش . اما هممون هم میدونیم بعضی وقتا نمره-هایی میده یا انتخابایی میکنه که خیلی عجیب هستش . الان هم که تازه معلوم شده تخریب پذیری بازی تو level های بالاتر فوق العاده میشه . هوش مصنوعی هم پیشرفت قابل ملاحظه-ای میکنه . اما این تخریب پذیری که بچه-ها لینکش رو گذاشته بودن . فوق العاده بود . و نمیشد بهش ایراد گرفت هرچند باید خودمون بازی کنیم و به اون level برسیم بعد نظر نهاییمون رو بگیم
به قول فن جی تی , استاد , اینطور تشخیص دادن ؟!
بهتر بود این حق انتخاب بازیباز بود نه اجبار ... توی بچگانه ترین بازی درجه سختی دست خود بازیبازه ...
کسی که بازی ریسینگ بلد نیست میره سمت NFS و حرفه ای ها می رن سمت Forza , GT , پس نیازی به این جنگولک بازی ها نبود ...
من دیگه پستی در این رابطه نمی دم مثل اینکه مرغ یک پا داره (شایدم اصلا پا نداره )
در مورد تخریب پذیری کاملا موافقم باهاتون اینکه گزینه-ای برای فعال یا غیر فعال کردنش وجود نداره خودش یک ایراد هستش . اما در مورد هوش مصنوعی به نظرم بهترین کار ممکن رو انجام دادن . تو levelهای پایین تر ماشینهای ساده تری وجود داره . و بازیکن به عنوان یک راننده-ی معمولی مسابقه میده . بعد مدتی و level up شدن بازیباز و گرفتن پول بیشتر ماشین-های بهتری در دسترس بازیباز قرار میگیره . هوش مصنوعی بازی کاملا با واقعیت یکی هستش . مهارت کسانی که تازه تو مسابقات شرکت کردند با کسی که تو بهترین مسابقات جهانی مسابقه میده یکی نیست . این هم برای بازیبازهای جدید خوبه که با مکانیزم بازی آشنا شن و همزمان با بازی مهارتشون بالا بره . هم برای طرفدارهای قدیمیه بازی جالبه . من خودم وقتی بازی میکردم چون تو level های پایین بود . اصلا از بازی زده نشدم .اینکه تخریب پذیری خوبی درست ولی این بحث انلاک شدنش در لولهای بالاتر واقعا چیز خنده داریه اخه اینجوری باز کننده اون لذتی رو که میخواد نمیبره چون همه چیز اون چیزی نیست که اون میخواد حداقل تا زمانی که لولش به حد حساب برسه ضمنا گیمرهایی که میرن سمت GT کسایی هستن که میدونن دارن میرن سمت یه بازی شبیه سازی پس انتظار دارن یه بازی شبیه سازی ببینن و از همه مهمتر مواردی مثل تخریب پذیری و هوش مصنوعی در سطح توقع و مهارت اون هم باشه نه اینکه از اول بازی همه چی قفل باشه.
رجوع شود به پاراگراف بالامن دیگه پستی در این رابطه نمی دم مثل اینکه مرغ یک پا داره (شایدم اصلا پا نداره )
تو کُل گیم های دنیا شما وقتی در بازی مورد نظر پیشروی میکنید میزان سختی و هوش مصنوعی دشمنان با Enemy ـهایی که ابتدای بازی با آنها مواجه شدید یکی نیست، یعنی بالانس Difficultly متناسب با هر گیم، البته به شخصه همچین چیزی رو تو بازی های ریسینگ دیگه ای تجربه نکردم یعنی میزان سختی بازی تو ریسینگ های دیگه مثلاً فورتزا 3 دست خود بازیباز هست، از این کار یامائوچی استقبال میکنم اما کاش قبلش بصورت رسمی اعلام میکرد.
عزیز این سختی و Difficultly که می گین در طول بازی تغییر می کنه من از وقتی یادم بوده تو بازیایه ریسینگ بوده از nfs2 بگیر تا همینhp که تازه اومده(یادمه sega GT که برای dreamcast بود آخرین مرحلش انقدر طولانی و سخت بود که خیلی ها از تموم کردنش صرف نظر می کردن)هرچی جلوتر می رفتیم بازی سخت تر می شد و هوش مصنوعی حریفا فرق می کرد پس این یه چیزه جدیدی نیس که PD خلقش کرده باشه(ولی راستش هرچی فکر می کنم رابطه ای بین damage با سختی یا Difficultlyپیدا نمی کنم)تو کُل گیم های دنیا شما وقتی در بازی مورد نظر پیشروی میکنید میزان سختی و هوش مصنوعی دشمنان با Enemy ـهایی که ابتدای بازی با آنها مواجه شدید یکی نیست، یعنی بالانس Difficultly متناسب با هر گیم، البته به شخصه همچین چیزی رو تو بازی های ریسینگ دیگه ای تجربه نکردم یعنی میزان سختی بازی تو ریسینگ های دیگه مثلاً فورتزا 3 دست خود بازیباز هست، از این کار یامائوچی استقبال میکنم اما کاش قبلش بصورت رسمی اعلام میکرد.
ا راست می گی پس ای همون نقاد بزرگ بازی های ریسنگه که به شیفت نه داده به به به خوش به سعداتمون با چه ادم بزرگی اشنا شدیم
مث که باز فَشار اومده
رابطش اینه که دمیج وقتی ویژوال نیست ( یعنی فقط واسه قشنگی نیست ) .قتی نباشه وقتی می کوبی به دیوار ماشین چیزیش نشه دیگه فرمونت تو بقیه مسیر نمی زنه یا ایرودینامیک ماشین خراب نمی شه ولی وقتی باشه باید حواست باشه نمالی ماشینو(ولی راستش هرچی فکر می کنم رابطه ای بین damage با سختی یا Difficultlyپیدا نمی کنم)
عجب گیری افتادیما!:dنکته مهم همین هستش چجوری هستش یامائوچی این گزینه به این مهمی رو نگفته ؟ برای من واقعا جای سوال داره نه در مورد نوع damage ونه در مورد AI بازی که به این صورت هستش هیچ صحبتی قبل از این نکرده بود شاید هیچ کس فکرش رو هم نمیکرد که این جوری باشه .
برای همین هیچ خورده ای به IGN و... نیست اما مشکل این جا هستش که با وجود این موضوع که الان مشخص شده بازم یه تعداد میگن نه فهمیده اگه فهمیده چرا تو نقدش نوشته باید پچ بده damage رو درست کنه از این دمیج بهتر دیگه چی میخواد اگه این رو دیده نکنه انتظار داشته ماشین به کل جمع شه یا منفجر بشه ماشین.
اول اینکه مرسی که برام ویژوال معنی کردی:dنمی دونستم>:d< فکر می کردم damage تو یه بازی شبیه سازی اتومبیل رانی که تو سال 2010 منتشر شده و 5سال روش کار شده فقط برای خشگلیشه خیلی مرسی که گفتی عزیز>:d<رابطش اینه که دمیج وقتی ویژوال نیست ( یعنی فقط واسه قشنگی نیست ) .قتی نباشه وقتی می کوبی به دیوار ماشین چیزیش نشه دیگه فرمونت تو بقیه مسیر نمی زنه یا ایرودینامیک ماشین خراب نمی شه ولی وقتی باشه باید حواست باشه نمالی ماشینو