امتیازات Gears5

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317



kyvk_amd-new-radeon-software-adrenalin-2019-edition-19.7.2-driver-is-optimized-for-gears-5-beta.jpg



Initial release date: September 6, 2019
Developer: The Coalition
Composer: Ramin Djawadi
Engine: Unreal Engine
Platforms: Xbox One, Microsoft Windows

Metacritic:85

VGC:10/10
Telegraph:10/10
Game Rant:10/10
SomosXbox:10/10
God is a Geek:10/10
Generation Xbox:9.9/10
Generación :9.8/10
Hobby Consolas:9.5/10
Areajugones:9.5/10
MondoXbox:9.5/10
ZTGD:9.5/10
Vandal:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
The Games Machine:9.1/10
AppTrigger:9/10
IGN Spain:9/10
gamingbolt:9/10
3DJuegos:9/10
Digital Trends:9/10
Gamersky:9/10
GamesBeat:9/10
Xbox Achievements:9/10
Press Start Australia:9/10
Stevivor:9/10
TheSixthAxis:9/10
Twinfinite:9/10
Windows Central:9/10
Critical Hit:9/10
GamingTrend:9/10
VideoChums:8.9/10
Meristation:8.7/10
COGconnected:8.7/10
Game Informer:8.7/10
Everyeye.it:8.7/10
GameProGermany:8.6/10
Game Pro:8.6/10
True Gaming:8.5/10
PowerUp: 8.1/10
Gameblog.fr:8/10
Post Arcade (National Post):8/10
Washington Post:8/10
Guardian:8/10
Trusted Reviews:8/10
DarkStation:8/10
GamesRadar+:8/10
Cheatcc:8/10
Daily Star:8/10
EGM:8/10
Guardian:8/10
Video Gamer:8/10
Hardcore Gamer:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
Game Revolution:8/10
AusGamers:7.9/10
PC Gamer:7.8/10
New Game Network:7.3/10
Gamer.no:7/10
Metro:7/10
Gamespot:7/10
CGMagazine:6.5/10
PCGames.de:6/10
US Gamer:6/10
 
آخرین ویرایش:

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
نه توهم توطعه اس نه اتهام نه هیچ چیز دیگه ای. اسمش بیزینس و رقابته با چاشنی فن بوییسم. در همه جای دنیا و در تمام صنعت ها هم وجود داره. حالا کثیف و تمیز بودنش هم بستگی به این داره که کدوم طرف ایستاده باشید.
بازیهای ماکروسافت به هر درجه ای از عرفان برسن بازهم سایت های زیادی وجود داره که با چرندیاتشون قصد تخریب و پوش کردن افکار به سمت خاص هستند.
forza رو که از هر جهت پرفکت بود، بازهم کم نبودن نقدهایی که با نمراتشون بازی رو ترول کردن. یعنی کوچکترین مشکلات رو انقدر بولد میکردن که به همون بهانه بتونن امتیاز رو بیارن پایین.
این روند رو ما مدتهاست بین اینتل و ای ام دی هم دیدیم. بنچمارک های فیک، مقاله های تبلیغاتی دروغ و.... آخر سر هم amd جایگاه خودشو پیدا کرد و سایت ها و کانال های بنچمارک هم دستشون برای گیمرها رو شد.
gears 5 اگر انحصاری کنسول دیگه ای بود الان میانگین امتیازات خیلی متفاوت میشد.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نه توهم توطعه اس نه اتهام نه هیچ چیز دیگه ای. اسمش بیزینس و رقابته با چاشنی فن بوییسم. در همه جای دنیا و در تمام صنعت ها هم وجود داره. حالا کثیف و تمیز بودنش هم بستگی به این داره که کدوم طرف ایستاده باشید.
بازیهای ماکروسافت به هر درجه ای از عرفان برسن بازهم سایت های زیادی وجود داره که با چرندیاتشون قصد تخریب و پوش کردن افکار به سمت خاص هستند.
forza رو که از هر جهت پرفکت بود، بازهم کم نبودن نقدهایی که با نمراتشون بازی رو ترول کردن. یعنی کوچکترین مشکلات رو انقدر بولد میکردن که به همون بهانه بتونن امتیاز رو بیارن پایین.
این روند رو ما مدتهاست بین اینتل و ای ام دی هم دیدیم. بنچمارک های فیک، مقاله های تبلیغاتی دروغ و.... آخر سر هم amd جایگاه خودشو پیدا کرد و سایت ها و کانال های بنچمارک هم دستشون برای گیمرها رو شد.
gears 5 اگر انحصاری کنسول دیگه ای بود الان میانگین امتیازات خیلی متفاوت میشد.

زمانی میتونیم بگیم این صحبت صرفا تئوری توطئه هست یا چیزه دیگه ای که ryan mccaffrey در یکسال اخیر به صراحت دوبار این موضوع رو تایید نکرده باشه. ایشون از ign در یکسال گذشته دوبار در مصاحبه با بانی راس (تالار مشاهیر) و با راد فرگوسن (برنامه انلاکد) به وضوح گفته یکسری منتقدها به بازی Halo 4 نمره کم میدادند به خاطر اینکه محصول بانجی نبوده!

نمیدونم نمرات به چه شکلی میشد ولی اینکه بیای 7 و 6 بدی ابتدای کاری و نهایتا از هرچی سوراخ سمبه بازی هست ایراد در بیاری و از مودهایی که اضافه بر سازمان در بازی حضور دارند به عنوان نکته منفی یاد کنی عادی نیست.

هرچند اشکال از مایکروسافت هست. نقد ها رو باید میذاشت روز عرضه منتشر بشه و ملت از چهار روز قبلش نسخه التیمیت رو جویده باشن

علی کلیت حرف رو بچسب گرز 5 نتونست ادامه شاهکارهای اپیک باشه
همین FH 3 کلی نمره کامل داره گرز حتی از خیلی سایت های وابسته به اکس باکس هم نتونسته بی نقص عمل کنه و نمره های کامل رو بگیره
ولا نمره 86 برای این IP جای دفاع نداره

دقیقا مشکل همینه این نمرات شده آیه قران برای شما
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
قدر دان متریک رو بدونین:D تو 6 سال اینستال بیس اکس باکس رو از 10 میلیون رسوند 80 میلیون. زیر دستش هم:

gears 1-2-3
halo 3-odst-reach
forza motorsport 2-3-4
horizon1
alan wake
ninja gaiden 2

فاینال فانتزی 13 رو 360 و n تا بازی ژاپنی و کلی انحصاری عرضه شدن.

حالا تازه xbox live و سرویس های خفنش هم بماند:D

به مقدار سر وان خراب کرد فقط:D
موفقیت Gears 1 و Halo هیچ ربطی به دن متریک نداره، این بابا موقعی اومد مایکروسافت که این بازی ها ساخته شده بودن :D اینکه نسل قبل تو خیلی بخش ها موجب رشد ایکس باکس شد که قابل انکار نیست ولی دیگه خیلی کارهایی که نکرده رو هم نباید به اسمش ثبت کرده :D
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
يه نكته بگم ك خيلي دور برندارين كه مايكرو مظلومه و حقشو ميخورنو تبليغات در راستاي سونيه و اين حرفا :D
تمام بازياي بزرگ از از مولتي پلتفرمايي مث red dead و fallout تا انحصاريايي مث tlou و zelda و horizon و...حتي عنواني مث shadow of colossus كه بارها خودشو ثابت كرده تو رليز پارسالش ٣،٤تا نمره زرد ديديم :D همه بازيا امتيازات زرد و تو ديوار دارن و اين فقط مخصوصا بازياي مايكروسافت نيست ولي با اين وجود اون بازيا تونستن خودشونو بكشن بالا و امتيازات خيلي بالايي كسب كنن...
قرار نيست همه برا خوشحالي دل ما ده و نه بدن اگه حق عنواني خورده شده حق امثال dying light بوده ك زير هشتادن يا امثال دارك سولزي كه با اون حجم نبوغ شده ٨٩(كه البته امتياز فوق العاده ايه همچنان ولي واقعا بايد خيلي بيشتر اين حرفا باشه...)
اين كه يه بازي برحسب الگوي ثابت يه بازي ١٣،١٤ سال پيش ساخته شده و با پر و بال دادن بش به امتياز ٨٦م رسيدن بايد كلاهتونم بندازين هوا و خوشحال باشين چون اگه اسم اين بازي cod يا assassins بود همين نمراتم كسب نميكرد....
————————————
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
اینا قبلا یکی دو تاشون تو متا ثبت میشدن ولی دیگه نمیشن :D دسته جمعی 9 دادن!

nb8e_77.jpg

===
در مورد متای بالای 90 که دوباره بحثش شروع شد، نسل قبل 40 تا بازی با متای بالای 90 داشتیم (روی X360 و PS3)، این نسل 15 تا (روی X1 و PS4). دیگه کاملا مشخص هست رسیدن به متای 90 چقدر سخته و بازی باید همه چی تموم باشه تا بتونه نمرات خیلی بالایی کسب کنه. اینکه Gears 5 به اون حد نرسیده یعنی اینکه قطعا مشکلاتی داره ولی دیگه قضاوت با خودتون، 40 کجا و 15 کجا (حالا با عناوینی که تا انتهای نسل میان نهایتا بشه 20). به نظرم TC بره رو یه بازی جدید کار کنه به مراتب می تونه موفق تر باشه، بخوان باز با همین فرمول فعلی Gears برن جلو تا بیست سال دیگه هم متاش همین 85 میشه.
 
آخرین ویرایش:

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
جهت اطلاعتون باید بگم که شما هم یه لطفی در حق خودتون کنید و اطلاعات ناقص و اشتباه ندید . بازی گاد اف وار رو روی پلی استیشن 4 عادی بازی رو بازی کردم و فریم ریت روی این کنسول 30 فرم بود و روی آخرین درجه سختی گیو می گاد آف وار بازی کردم و دوست داشتی از روی اکانت کنسولم برات ویدئو میذارم و این از این !!!

وقتی اطلاعات ناقص میدی مشکل از خودته دوست عزیز و وقتی دقیق از بخش فنی بازی گاد اف وار اطلاعی نداری بازم مشکل خودته دوست عزیز و انقدر سر این موارد وارد هستم که بیام نظرم رو بگم و این هم توضیح درباره بحث فنی و رزولشن بازی گاد اف وار و میبینی که طراحی و توسعه بازی بر روی 30 فرم بنا شده بود ! گرفتی چی شد که ! یعنی تیم سازنده از اول تو جلسه ای میشینین و تصمیم میگیرین که بازی رو بر اساس 30 فرم طراحی کنن یا 60 فرم ! از همون اول تصمیم میگیرن و وسط کار دیگه راه برگشتی نیست . بازی گاد اف وار بر اساس 30 فرم طراحی شده ولی بعد به خاطر قدرت بیشتر پلی استیشن 4 پرو کارایی و راندمان بهتری داره ولی شالوده کار تو بحث فنی و بصری در دو کنسول به شدت نزدیک به هم هستش !!

گرافیک God of War بر روی کنسول میان نسلی پلی استیشن ۴ پرو یکی از بهترین بازی‌های چکربرد (Checkerboard) شده در رزولوشن ۴K است که تا به حال دیده‌ایم. این رزولوشن به حدی شفاف است که بر روی کاغذ تفاوتی با رزولوشن ۴K واقعی نمی‌کند. تنها نکته منفی در خصوص رزولوشنِ آپ اسکیل شده وجود آرتیفکت‌های ناشی از آن در تصاویر ایستا و ثابت است. اما در طول گیم پلی کیفیت آپ اسکیل راضی کننده است و لطمه‌ای به تجربه از بازی نمی‌زند.

رسیدن به رزولوشن ۴K واقعی برای یک بازی در حد و اندازه God of War برای سخت افزار پلی استیشن ۴ پرو غیرممکن است زمانی‌که بخواهد نرخ فریم ثابت و قابل قبولی را نیز ارائه کند. همانطور که انتظارش را دارید این بازی بر روی پلی استیشن ۴ معمولی با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا میشود. نسخه پرو تصاویر باکیفیت تری را ارائه میدهد اما در بحث امبینت اکلوژن (Ambient Occlusion) هر دو کنسول عملکرد یکسانی دارند ( که منطقی نیز به‌نظر میرسد چراکه اکثر توان پرو در راستای افزایش تعداد پیکسل بازی صرف میشود تا بهبود کیفیت بافت‌ها). تصاویر بر روی هر دو کنسول به لطف استفاده از تکنیک anti-aliasing (محو سازی لبه‌ها) کاملا شفاف به‌نظر می‌رسند و بر روی لبه‌ی اجسام و بافت‌ها به خوبی اعمال شده و کیفیت خوبی را در هر دو کنسول ارائه می‌کند.

در مبحث عملکرد، سه گزینه پیش روی‌مان خواهیم داشت. مدل پایه با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی پلی استیشن ۴ معمولی اجرا می‌شود. در سمت مقابل بر روی پلی استیشن ۴ پرو ۲ گزینه پیش رویمان قرار دارد. در مدل اول بازی با رزولوشن ۲۱۶۰p آپ اسکیل اجرا می‌شود و در مدل دیگر رزولوشن روی ۱۰۸۰p قرار دارد و نرخ فریم نامحدود است. اجازه دهید با پلی استیشن ۴ پرو و گزینه “رزولوشن بالاتر” شروع کنیم. با انتخاب این گزینه نرخ فریم بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل می‌شود. با وجود اینکه نرخ فریم نامحدود از دیگر مشخصات بارز سری God of War به‌حساب می‌آید و کسانی‌که میخواهند همچنان با نرخ فریم بالا بازی را تجربه کنند گزینه “عملکرد بالاتر” انتخاب بهتری خواهد بود. با تمام این موارد تیم سازنده توجه خود را معطوف به ارائه کیفیت بهتر در قالب رزولوشن بالاتر کرده‌اند و نرخ فریم بیشتر اولویت دوم آن‌ها محسوب می‌شود.

هنگام استفاده از تکنیک چکربرد در رزولوشن ۴K، بازی تقریبا بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه ثابت است. در صحنه‌های شلوغ نبرد با افکت‌های تصویری بالا، نرخ فریم به مقدار جزئی کاهش پیدا میکند که قابل اغماض است. اما خوشبختانه این موضوع جز استثنائات است و نه یک قاعده کلی و در اکثر قریب به اتفاق لحظه‌های بازی نرخ فریم بر روی عدد ۳۰ ثابت است.


حال ممکن است این سوال پیش بیاید که گزینه “عملکرد بهتر” گزینه بهتری است. پاسخ این است که با تغییر رزولوشن به ۱۰۸۰p افزایش مشهودی در نرخ فریم پیش می‌آید. اما این میزان آن قدر نیست که به ۶۰ فریم بر ثانیه برسد. برای فهم بهتر می‌توان به نحوه اجرای God of War 3 یا Ascension را بر روی پلی استیشن ۳ یاد کرد. نرخ فریم در صحنه‌های شلوغ در حدود ۴۰ می‌بود و در صحنه‌های کم تقاضا به حدود ۶۰ می‌رسید. در خصوص این مورد سونی بهتر است نیم‌ نگاهی به عملکرد رقیب خود یعنی مایکروسافت بیاندازد که از تکنولوژی FreeSynch استفاده می‌کند. این تکنولوژی یک همگام ساز است و باعث یکپارچه سازی تصویر می‌شود و برای کسانی ساخته شده که فریم نامحدود را به رزولوشن ترجیح می‌دهند.

در آخر نوبت به پلی استیشن ۴ می‌رسد که بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده و از لحاظ عملکرد چیزی کمتر از پلی استیشن۴ پرو در حالت “رزولوشن بالاتر” ندارد. نرخ فریم در اکثر مواقع به‌جز در بعضی صحنه‌های شلوغ بر روی ۳۰ ثابت است. در مجموع از میان ۳ گزینه پیشنهادی من [نویسنده] نرخ فریم ۳۰ و رزولوشن بالاتر را بر روی پلی استیشن ۴ پرو ترجیح می‌دهم که ترکیب خوبی از کیفیت بالای تصویر و پایداری فریم است.

و خوندی دوست عزیز ! رزولشن و فرم ریت پایه دو کنسول پلی استیشن 4 عادی و همین طور پرو بر روی فریم ریت 30 هستش و باقی توضیحات رو هم که در اسپویلر قشنگ نوشته شده . امیدوارم اطلاعات به درد شما خورده باشه !

درباره کلیفی بی هم مگه بازی AAA دیگه ساخت که با کله خورد زمین ! رفت تو یه کاری بازی ساخت که توش موفق نبود و بازی آنلاین محور بود و داستان خودش رو داره و چه ربطی به توانایی این سازنده تو سری گیرز اف وار داره ؟!!

واقعا حتی شما اطلاع نداری که فرم ریت چه تاثیری رو گیم پلی و توسعه و ساخت و طراحی یه بازی میذاره ؟! وقتی بازی ای روی فرم ریتی ساخته میشه ( 30 یا 60 ) مراحل توسعش از اول بر پایه همون فرم ریت پایه انتخاب شده ( 30 یا 60 ) طراحی میشه از هوش مصنوعی و چند ضلعی ها ، پویایی محیط و گرافیک ، نور پردازی ، وسعت محیط ، بافت ها و شلوغی محیط ، و تعداد دشمن ها ، و کلی موارد دیگه رو تحت تاثیر خودش قرار میده . 60 فرم کردن یعنی زدن گرافیک فنی و بصری و موتور فیزیک از بازی و دست تیم سازنده برای گسترده کردن طراحی بازی بسته میمونه . سازندگان از همون قبل توسعه بازی تصمیمشون رو میگیرن که بیس کار و طراحی کلی بازی روی 30 فرم بنا شده باشه و یا 60 فرم .
دوست عزیز من عذرخواهی میکنم اما هنوز متوجه نمیشم این حرف که میگی یک بازی بر اساس ۳۰ یا ۶۰ فریم ساخته میشه یعنی چی؟
بازی در هر صورت ساخته میشه دیگه اینکه در نهایت واسه فلان کنسول رو چه فریمی لاک بشه بعدا خودشون تصمیم میگیرن اما اینکه ۶۰ فریم بودن یه بازی چه تاثیری میتونه بذاره توی طراحی مراحل یا گیم پلی یا هرچیزی دیگه ای که مثلا توی نظر یه منتقد میتونه تاثیر بذاره که نمره کم یا زیاد بده واسم هنوز سواله!!!
گاهی اوقات یه بازی با گرافیک به اصطلاح خودمونی کارتونی(زلدا) هم میتونه متای ۹۷ بگیره اینکه کم کاری سازنده رو بندازیم گردن ۶۰ فریم بودن بازی واقعا عجیبه اونم تو دوره ای که همه دنبال تجربه کردن بازیها با فریم ریت بالا هستن
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R

artour-2198

کاربر سایت
Mar 18, 2013
405
نام
علیرضا
خب خدارو شکر دلیل نرسیدن گیرز 5 به متای90 هم افتاد گردن کثافت کاری بقیه , همه میخوان مایکروسافتو بنزنن زمین ( قربون مظلومیتت مایکرو ) :-s قشنگ آدمو یاد یه کشوری میندازین که کلا توی این توهم هستن که همه ی دنیا جمع شدن تا با شما دشمن باشن همه بدن فقط شما خوبید !
واقعا فاز این دوستان گرامی ای که میگن مثلا اگر این بازی انحصاری غیر از اکس باکس بود نمره ی بهتری میگرفت چیه ؟ کلا یکسری از این عزیزان کلا توی دنیای خودشون سیر میکنن آقا گیرز 5 بازی خیلی خوبیه ولی در حد متای 90 نبود همونطور که سه گانه ی نسل قبل بود خیلی درکش ساده هست حالا شما تا صبح برو یه گوشه بغض کن واسه خودت از تبانی مارکتینگ و مافیای x و y حرف بزن حقیقت همینی هست که دارید میبینید هرچی زودتر باهاش کنار بیاید خودتون راحت ترهستید
همین کم توقع بودن و دفاع های کور کورانتون هست که انحصاری های مایکرو به این روز افتاده ...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
در مورد متای بالای 90 که دوباره بحثش شروع شد، نسل قبل 40 تا بازی با متای بالای 90 داشتیم (روی X360 و PS3)، این نسل 15 تا (روی X1 و PS4). دیگه کاملا مشخص هست رسیدن به متای 90 چقدر سخته و بازی باید همه چی تموم باشه تا بتونه نمرات خیلی بالایی کسب کنه. اینکه Gears 5 به اون حد نرسیده یعنی اینکه قطعا مشکلاتی داره ولی دیگه قضاوت با خودتون، 40 کجا و 15 کجا (حالا با عناوینی که تا انتهای نسل میان نهایتا بشه 20). به نظرم TC بره رو یه بازی جدید کار کنه به مراتب می تونه موفق تر باشه، بخوان باز با همین فرمول فعلی Gears برن جلو تا بیست سال دیگه هم متاش همین 85 میشه.
البته تعداد بازی ها هم خیلی کمتر از نسل قبل شده:-"
قبلا همه سه گانه و چهارگانه میدادن، الان خیلی زور بزنند دوتا بازی تحویل داده باشن:|
با توجه به اینکه کمتر شده بازی ها...تعداد 90ها هم کمتر میشه:-"
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
حالا زمان توجیه از طرف مایکروفنا رسیده و اینکه اشکالی نداره و بخاطر فلان دلیل نتونسته فراتر از انتظارات ظاهر بشه! هر دلیلی به جز اینکه مایکروسافت این نسل گند زده و ابهت این سری رو از بین برده.
قرار بود Gears 5 قدرت واقعی استدیو رو نشون بده چون Gears 4 اولین کار بزرگشون بود و توی دو سال ساخته شده بود و فلان! دلیل ناراحتیا همینه...وگرنه 86 خیلی هم عالیه و تجربه بازی هم احتمالا بشدت کیف بده...ولی اون کام بکی که از سری انتظار میرفت نیست.

در مورد متای بالای 90 که دوباره بحثش شروع شد، نسل قبل 40 تا بازی با متای بالای 90 داشتیم (روی X360 و PS3)، این نسل 15 تا (روی X1 و PS4). دیگه کاملا مشخص هست رسیدن به متای 90 چقدر سخته و بازی باید همه چی تموم باشه تا بتونه نمرات خیلی بالایی کسب کنه. اینکه Gears 5 به اون حد نرسیده یعنی اینکه قطعا مشکلاتی داره ولی دیگه قضاوت با خودتون، 40 کجا و 15 کجا (حالا با عناوینی که تا انتهای نسل میان نهایتا بشه 20). به نظرم TC بره رو یه بازی جدید کار کنه به مراتب می تونه موفق تر باشه، بخوان باز با همین فرمول فعلی Gears برن جلو تا بیست سال دیگه هم متاش همین 85 میشه.
اینم یه توجیه دیگه :D
این دلیلش اینه که نسل قبل انحصاری‌ها و کلا بازیهای AAA خیلی بیشتری رو شاهد بودیم و حالا زمان توسعه‌ی بازیهای AAA تقریبا دو برابر شده...واسه همینه که تعداد بازیای بالای 90‌ تقریبا نصف شده...
ارزش کاری که Gears نسل قبل کرد رو با دلایلی مثل اینکه حالا بازیها کمتر 90 میگیرن و منتقدا سخت‌گیر شدن و نسل قبل گرفتن 90 راحت بود، پایین نیارید...سری Gears کلا ریتم جدیدی از گیم‌پلی رو پایه‌گذاری کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخه که کلی بازی بعدش ازش الهام گرفتن.
چیزی که این نسخه‌های اخیر ندارن، حرف جدید برای گفتنه و صرفا ساخته میشن که سری گیرز فراموش نشه. مایکروسافت میتونست به جای اینکه دو تا نسخه خیلی خوب بسازه و بزاره روی شونصدتا مود بصورت همزمان کار کنن، مثل تیم سانتا مونیکا و سونی، 5 سال یا بیشتر بهشون وقت بده و استعدادهای فوق‌العاده جذب کنه، تا ایده‌های جدید رو امتحان کنن و گیرز رو دوباره برسونن به جایگاهش.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
البته تعداد بازی ها هم خیلی کمتر از نسل قبل شده:-"
قبلا همه سه گانه و چهارگانه میدادن، الان خیلی زور بزنند دوتا بازی تحویل داده باشن:|
با توجه به اینکه کمتر شده بازی ها...تعداد 90ها هم کمتر میشه:-"
اومدم اینو بگم ، زودتر گفتی !

نسل قبل راک استار ، ناتی داگ ۴ تا بازی دادن سه تاش مثبت ۹۰، این نسل یکی ! و نصفی

جدا از اون خیلی از کمپانی ها مثل یوبیسافت و ea افت فاحش کردن و افتادن روی چرخه کپی پیست ! نسل قبل فیفا های ea مثبت ۹۰ بود، این نسل به زور مثبت ۸۰ میشه!

قبول دارم هم سخت گیری و خصوصا نخاله بازی سایت ها هم بیشتر شده! همین us gamer که اینجا داده ۶.۵ ، اگه به هورایزن ۵ نداده بود بازی راحت مثبت ۹۰ بود ، حالا اگه نمره تام خروس هم کم کنیم ، قشنگ می رفت می‌نشست بغل ویچر!

ولی در کل اونقدر تاثیر گذار نیست در حد یکی دو نمره !

شما که بازیش نکردی نظر نده

ماکروسافت اینقدر منفور شده که حتی بازی خوب هم می سازه باز 1 عده سایت مسخره هستن که با نمرات چرند نذارن متاش بالا بشه از نوع نمره ها کاملا مشخصه 86 ماکروسافت یعنی 92 سونی از نظر من

و ۹۷ نینتندو و راک استار :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: delta05

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
خوبه که همه بتونن همه بازی ها رو هر چند که موفق شده باشند، انقدر راحت ترول کنن یا اگه انتقادی دارن راحت بگن. البته در مورد بازی های مایکروسافت من تا جایی که یادمه همین بود، حتی طرف در مقابل دیدگاه پوچ و افتضاح خودش هم موضع میگیره و جوابشو که بخواد بدی جبهه می گیره و حقو به خودش میده. اما اون طرف فرق میکنه، بازی های اون طرف مقدسه حرف بزنی در حد فحش ناموس حرف می شنوی.
البته خدایی سونی تو این نسل خوب کار کرده انتقادی خیلی بهش وارد نیست ولی تا الان چند تا خروجی مهم بد داشته که خوب حداقل من حرف هامو در موردشون زدم. یه بازی مشکوک دیگه هم دارن که مثل شمشیر دو لبه هست یعنی death stranding! اگر کارگردان بازی کوجیما نبود میشد نسخه بازی رو تو همون نمایش های اولیه پیچید، گیم پلی بازی به شدت مشکل دار به نظر می رسه ولی کوجیما رو اصلا نمیشه پیشبینی کرد. من شک دارم اصلا تا الان چیزی از بازی رو نشون داده باشه برای همین نمیشه با قاطعیت قضاوت کرد.

بگذریم، همونطور که انقدر راحت اینجا ترول کردید و مانور دادید و یه روز رو ابرها بودید، جنبه موارد مشابه رو هم داشته باشید. کلی میگم.
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
بعید میدونم حاضر بشه بیاد زیر دست rod کار کنه:D
کلیف بیاد این یارو راد کلا باید بساطش رو از کوالیشن جمع کنه بره
مردک 5 ساله IP دستش هست نتونسته یه بازی کامل عرضه کنه
حسرت یه متا 90 گرز توی این نسل توی دلمون موند خداشاهده
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,033
نام
نیما
یعنی واقعا الان کسی هست که به Death Stranding امید داشته باشه متای بالای 90 بگیره ؟!! درسته که Kojima یکی از بهترین فرنچایزهای تاریخ رو ساخته ولی این چیزی که تا الان از DS نشون داده اگه واقعا بازی همین باشه به لعنت خدا نمیارزه ...
اینکه کسی بخواد Gears ( که یکی از دو IP مهم Xbox در دوران حیاتش هست ) رو مقابل DS قرار بده کلا خیلی دور از منطقِ.
مسلما Gears 5 بازی خیلی خوبیه و امتیاز 85 - 86 هم امتیاز خیلی خوبیه ، ولی برای مهمترین انحصاری یک کنسول ایده آل نیست . بازی انحصاری مهمترین عامل موفقیت یک کنسول هست .
 

Roozbeh7

کاربر سایت
Mar 20, 2019
2,014
نام
روزبه
به قران ۸۶ متا عالی هست یعنی بازی خوش ساخته

نه بحث لج بودن منتقد ها با مایکرو هست نه بحث دیگه ای ثابت شده این نسل متای بالای ۹۰ بخوای باید مثل Gowباشی بتونی هم گیم پلی هم داستان جوری دربیاری که تمام سایت تمجیدت کنن یا شبیه Rdrباشی که همه رو انگشت به دهان کنی
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر