امتیازات Gears5

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317



kyvk_amd-new-radeon-software-adrenalin-2019-edition-19.7.2-driver-is-optimized-for-gears-5-beta.jpg



Initial release date: September 6, 2019
Developer: The Coalition
Composer: Ramin Djawadi
Engine: Unreal Engine
Platforms: Xbox One, Microsoft Windows

Metacritic:85

VGC:10/10
Telegraph:10/10
Game Rant:10/10
SomosXbox:10/10
God is a Geek:10/10
Generation Xbox:9.9/10
Generación :9.8/10
Hobby Consolas:9.5/10
Areajugones:9.5/10
MondoXbox:9.5/10
ZTGD:9.5/10
Vandal:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
The Games Machine:9.1/10
AppTrigger:9/10
IGN Spain:9/10
gamingbolt:9/10
3DJuegos:9/10
Digital Trends:9/10
Gamersky:9/10
GamesBeat:9/10
Xbox Achievements:9/10
Press Start Australia:9/10
Stevivor:9/10
TheSixthAxis:9/10
Twinfinite:9/10
Windows Central:9/10
Critical Hit:9/10
GamingTrend:9/10
VideoChums:8.9/10
Meristation:8.7/10
COGconnected:8.7/10
Game Informer:8.7/10
Everyeye.it:8.7/10
GameProGermany:8.6/10
Game Pro:8.6/10
True Gaming:8.5/10
PowerUp: 8.1/10
Gameblog.fr:8/10
Post Arcade (National Post):8/10
Washington Post:8/10
Guardian:8/10
Trusted Reviews:8/10
DarkStation:8/10
GamesRadar+:8/10
Cheatcc:8/10
Daily Star:8/10
EGM:8/10
Guardian:8/10
Video Gamer:8/10
Hardcore Gamer:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
Game Revolution:8/10
AusGamers:7.9/10
PC Gamer:7.8/10
New Game Network:7.3/10
Gamer.no:7/10
Metro:7/10
Gamespot:7/10
CGMagazine:6.5/10
PCGames.de:6/10
US Gamer:6/10
 
آخرین ویرایش:

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
درسته حالا بازی بترکون نبوده ولی قدر متریک بدونن ملت؟ طرفی گندی به ایکس باکس زده بود که اگه کلا این دیویژن منحل نشد کاملا شانسی شد.

اوج دوران طلایی انحصاری ماکروسافت برمیگرده به ایکس باکس اریجینال و 2-3 سال اول 360 که همیش تحت مدیریت Peter Moore بود. این بابا هم چون از سگا اومده بود کلا اینکاره بود و خیلی هم مدیر کاربلدی هستش و بعد هم اومد EA را متحول کرد و اون دوران طلایی را برای EA رقم زد. الانم که لیورپول را به نوعی احیا کرده. اصلا من موندم این را چرا ماکرو از دست داد. از وقتی رفت ایکس باکس افتاد روی سرازیری . منتهی از بس سونی نسل قبل خراب کرده بود اوایل که به چشم نمی اومد.

متریک اگر عقل تو سرش بود چندتا استدیو میخرید که تا الان این استدیو ها به بلوغ رسیده بودن و میتونستن خروجی خوبی داشته باشن.

اما در مقابل اسپنسر به کل XBOX را از یک دیویژن رو به سقوط عملا احیا کرد. یک کنسول داغون به لحاظ قدرت را با 5 تا استدیو و یکی دوجین پروژه ناقص را عملا تحویل گرفت اما کاری که کرده واقعا عالی بوده تا الان. کاری کرد که ایکس باکس بشه یک بخش اصلی از ماکروسافت و الان جز اعضای تصمیم گیر ارشد ماکروسافت شده. بخشی از کارهای اسپنسر:

1- تبدیل ایکس باکس از ضعیف ترین کنسول به قوی ترین در بازار
2- افزایش استدیوها از 5 تا به 15 تا
3- ارائه سرویس گیم پس که گیم چنجر میتونه باشه نسل بعد
4- ارائه بکوارد
5- ساخت وان اس
6- خرید میاینکرفت
....

کاری که اسپنسر انجام داد مثل یک درمان بلندمدت و دردناکه . 15 تا استدیو که حداقل 8 تاش AAA ساز هستن زمان میبره تا نتیجه بدن ولی وقتی نتیجه بدن قطعا برای اکس باکس و فن ها خوب خواهد بود. وقتی اسپنسر کار را دستش گرفت واقعا خانه از پایه ویران بود. هیچ چیز امیدوارکننده ای وجود نداشت در مورد ایکس باکس. ولی خیلی زود تونست تا جای زیادی بهبود بده وضعیت را. منتهی ملت انتظار معجزه کوتاه مدت دارن که شدنی نیست. سونی هم این همه استدیو خوب را در طی مدت زمان طولانی جمع کرده.

تنها نکته ای که از اسپنسر شاید برای یک عده فن بوی خوب نیست و نخواهد بود اینه که این بابا کلا به آینده انحصاری گری اعتقادی نداره و سعی در گسترش ایکس باکس به عنوان یک سرویس داره تا یک پلتفرم.
من الان یه چیزی رو از صحبت هات نمیفهمم
خرید ماینکرفت چه سودی برای 40 میلیون دارنده XBOX داشته؟؟؟؟
وقتی بازی مولتی پلتفرم هست و برای هر دیوایسی عرضه شده الان این چه نکته مثبتی برای من دارنده ONE داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وان اس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخه عزیز من کنسول اسلیم ساختن که از چند نسل قبل توی گیمینگ بوده از کی تا حالا کنسول اسلیم ساختن هنر محسوب میشه
X1X قبول خودم هم دارمش ولی وان اس رو نمیتونم ازت قبول کنم
این بابا اصلا شما بگو بخش اکس باکس رو پول ساز ترین بخش مایکروسافت کرده حالا چی به منه مصرف کننده رسیده؟
بازیه RARE در دوران مدیریت همین اقاست الان کجاست چقدر تونست به عنوان یک IP تمام عیار کمک حال اکس باکس باشه؟
توی دوران مدیریت همین بابا STATE OF DECAY 2 هم امد که گند زد به هرچی بازی زامبی محوره
همین اقا کله انحصاری های اکس باکس رو که قشنگ به PC داد الانم که استارتش روی سوئیچ خورده
گرز هم در دوران مدیریت طلایی همین اقا داره ساختش ادامه پیدا میکنه و این وضعش
عملکردش نه این که بگم تماما بد بوده اما تعریفی نداشته
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
من الان یه چیزی رو از صحبت هات نمیفهمم
خرید ماینکرفت چه سودی برای 40 میلیون دارنده XBOX داشته؟؟؟؟
وقتی بازی مولتی پلتفرم هست و برای هر دیوایسی عرضه شده الان این چه نکته مثبتی برای من دارنده ONE داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وان اس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخه عزیز من کنسول اسلیم ساختن که از چند نسل قبل توی گیمینگ بوده از کی تا حالا کنسول اسلیم ساختن هنر محسوب میشه
X1X قبول خودم هم دارمش ولی وان اس رو نمیتونم ازت قبول کنم
این بابا اصلا شما بگو بخش اکس باکس رو پول ساز ترین بخش اکس باکس کرده حالا چی به منه مصرف کننده رسیده؟
بازیه RARE در دوران مدیریت همین اقاست الان کجاست چقدر تونست به عنوان یک IP تمام عیار کمک حال اکس باکس باشه؟
توی دوران مدیریت همین بابا TATE OF DECAY 2 هم امد که گند زد به هرچی بازی زامبی محوره
همین اقا کله انحصاری های اکس باکس رو که قشنگ به PC داد الانم که استارتش روی سوئیچ خورده
گرز هم در دوران مدیریت طلایی همین اقا داره ساختش ادامه پیدا میکنه و این وضعش
عملکردش نه این که بگم تماما بد بوده اما تعریفی نداشته
جدا نمیتونی همیشه اینجوری منطقی باشی؟:D
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
بازی بی نقص باشه همه به بی نقص یودنش اعترف میکنند؟ اوکی یک دور نمرات FH3 رو مرور کن

View attachment 115486
علی کلیت حرف رو بچسب گرز 5 نتونست ادامه شاهکارهای اپیک باشه
همین FH 3 کلی نمره کامل داره گرز حتی از خیلی سایت های وابسته به اکس باکس هم نتونسته بی نقص عمل کنه و نمره های کامل رو بگیره
ولا نمره 86 برای این IP جای دفاع نداره
 
  • Like
Reactions: delta05

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
جدا نمیتونی همیشه اینجوری منطقی باشی؟:D
حالا ما هم امشب غمگین و عصبانیم تو هم از اب گل الود ماهی بگیر:D:D:D
ولی خدایی از کوالیشن قطع امید کردم یعنی متاکریتیک رو باز کردم ساعت 6 که 93 یا 94 رو ببینم بیام بیرون
یعنی خشکم زد 83 رو دیدم
قشنگ یه لحظه خشک شدم :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
60 فریم دقیقا ربطش اینجا میشه که:

1- هوش مصنوعی بازی دقیقا 2008 گیر کرده
2-فیزیک بازی به جز یه سری قسمتای اسکریپت شده ثابته
3-و تو جزئیات محیطی هم تاثیر گذاشته.
4- تراکم ابجکت ها، دشمنا به طور کلی نمیتونه پیشرفت چشمگیری داشته باشه.

در مورد خدای جنگ ها، همشون با تارگت 30 فریم ساخته شدن که آنلاک بود فریم. 60 هم نمیرسید. مخصوصا 3 که اکثرا 40-45 بود رو نسل قبل. همین 2018 هم انقدر بالا پایین میشد که اکثر جاها زده بودن با فریم 30 ثابت و لاک بازی کننی. در مورد 60 فریم هم ناتی داگ یه مصاحبه کامل داده بود که چرا نرفتن سمتش. بازی که قراره رو 90 % کنسول های فروخته شده(فت و s) 30 فریم اجرا بشه چه دلیلی داره از همه چیز بزنن و بیان رو اکس 60 بدن؟
تا جایی که میدونم کسی به هوش مصنوعی این نسخه زیاد گیر نداده و من هر نمایش که از گیم پلی بازی دیدم هوش مصنوعی کاملا کار خودش رو انجام میده بیشتر انتقاد همین نسل پیش موندن هسته گیم پلی بازیه + پیسینگ کمپین که بالانس نیستن و اینکه بقیه مد های بازی نمونش Arcade لنگ میزنن الان مثلا اینا یـ محیط بزرگ و سند باکس رو خلق کردن ولی نتونستن ازش به نحو احسن استفاده کنند این تقصیر 60 فریم بودنه ؟ حالا گیریم که بازی رو 30 فریم طراحی میکردن (که رو کنسول پایه 30 فریم هستش) بازم چیزی در مورد این بازی تغییر میکرد ؟ نهایتش تعداد دشمنا رو زیاد میکردن و ابجکت ها بیشتر میشدن پالی گان زره شخصیتا ها بیشتر میشد بازم از اصل مسئله چیزی تغییر میکرد ؟ نهایتش لنگ میزدن تو پیسنگ و بقیه مد ها ! کاری که اینا باید میکرد از نو کوبیدن گیم پلی و صرف وقت بیشتر واسه یـ ریبوت اساسی بود

در مورد GOD of War هوش مصنوعی حرف اول رو میزنه ؟ یا تخریب پذیری ؟ از اونر دیگه همه میدونن ناتی داگ یـ استدوی کمال گرا هستش و کل توانش رو میزاره رو ظاهر جزئیات ناتی داگ یـ چیز خفن میخواست نشون ملت بده که داد الان بحث چیزی دیگه ای ـه با پیش کشیدن بحث فنی پس این وسط تکلیف گیم پلی و داستان و شخصیت پردازی چی میشه ؟ من منکر پیشرفت هوش مصنوعی و فیزیک نمیشم ولی میگم یکی مثل همون ناتی رو صرفا این این چیزا بالا نکشونده ناتی داگ یـ کات سینی که تو بقیه بازی ها هم وجود داره رو تبدیل کرد به ست پیس های سینمایی که هیشکی تاحالا مثلش رو ندیده بود الان کوالیشن ست پیسش رو تو Gears 4-5 داره ولی آیا توانای خلق و سر هم بند کردن اون ست پیس رو هم به کیفیت ناتی داشته ؟ شخصیت پردازی چی ؟ اصلا این دوتا فاکتور مهم رو از بازی های ناتی داگ بگیری چیزی هم ازش میونه که بخوایم روش مانور بدیم ؟
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
تا جایی که میدونم کسی به هوش مصنوعی این نسخه زیاد گیر نداده و من هر نمایش که از گیم پلی بازی دیدم هوش مصنوعی کاملا کار خودش رو انجام میده بیشتر انتقاد همین نسل پیش موندن هسته گیم پلی بازیه + پیسینگ کمپین که بالانس نیستن و اینکه بقیه ماد های بازی نمونش Arcade لنگ میزنن الان مثلا اینا یـ محیط بزرگ و سند باکس رو خلق کردن ولی نتونستن ازش به نحو احسن استفاده کنند این تقصیر 60 فریم بودنه ؟ حالا گیریم که بازی رو 30 فریم طراحی میکردن (که رو کنسول پایه 30 فریم هستش) بازم چیزی در مورد این بازی تغییر میکرد ؟ نهایتش تعداد دشمنا رو زیاد میکردن و ابجکت ها بیشتر میشدن پالی گان زره شخصیتا ها بیشتر میشد بازم از اصل مسئله چیزی تغییر میکرد ؟ نهایتش لنگ میزدن تو پیسنگ و بقیه مد ها ! کاری که اینا باید میکرد از نو کوبیدن گیم پلی و صرف وقت بیشتر واسه یـ ریبوت اساسی بود

در مورد GOD of War هوش مصنوعی حرف اول رو میزنه ؟ یا تخریب پذیری ؟ از اونر دیگه همه میدونن ناتی داگ یـ استدوی کمال گرا هستش و کل توانش رو میزاره رو ظاهر جزئیات ناتی داگ یـ چیز خفن میخواست نشون ملت بده که داد الان بحث چیزی دیگه ای ـه با پیش کشیدن بحث فنی پس این وسط تکلیف گیم پلی و داستان و شخصیت پردازی چی میشه ؟ من منکر پیشرفت هوش مصنوعی و فیزیک نمیشم ولی میگم یکی مثل همون ناتی رو صرفا این این چیزا بالا نکشونده ناتی داگ یـ کات سینی که تو بقیه بازی ها هم وجود داره رو تبدیل کرد به ست پیس های سینمایی که هیشکی تاحالا مثلش رو ندیده بود الان کوالیشن ست پیسش رو تو Gears 4-5 داره ولی آیا توانای خلق و سر هم بند کردن اون ست پیس رو هم به کیفیت ناتی داشته ؟ شخصیت پردازی چی ؟ اصلا این دوتا فاکتور مهم رو از بازی های ناتی داگ بگیری چیزی هم ازش میونه که بخوایم روش مانور بدیم ؟

مورد اول که گفتی، هوش مصنوعی بازی صرفا فقط کارشو انجام میده:D تو این 13 سالی که این سری عرضه میشه هیچ وقت یه اکوسیستم پیچیده و سطح بالا از لوکاست ها ندیدیم که تک تک دشمن ها کار های مشخص و تعریف شده خودشون رو داشته باشن(مثلا یه چیزی مثل بایوشاک 1 ) اینجا که اوپن ورلد شده بهترین موقع بود برا ایجاد این که خب از همه چیز زدن و یه محیط خالی سند باکس خلق کردن( دقیقا به خاطر همین 60 فریم بودن که رو یه سخت افزار 200 دلاری نمیشه همچین چیزی پیاده کرد). جدا فکر میکنی اون همه ست پیس های خفن نسخه سوم و کات سین های bombastic رو 60 فریم قابل اجرا بود؟ خیر:D اینجا هم چیزی که تو نقدا نوشتن دقیقا یه دنیای توخالی و پوچ رو تحویل دادن. همه اینا به محدودیت های 60 فریم رو کنسول ربط داره دیگه:D تو این محیط های به اصطلاح بزرگ شما استراکچر های به یاد ماندنی با جزئیات خیره کننده میبینی؟ خیر:D حتی یکی از مثبت ترین نقدهای بازی(ACG) هم به پوچ بودن محیط ها اشاره کرده. همه اینا مستقیم به فریم ربط داره. شما نمیتونی محیط های پر جزئیات 50 برابر !! بزرگتر از نسخه های قبلی + هوش مصنوعی جدید + انیمیشن های جدید رو تو قالب 60 فریم رو کنسول ارائه بدی. این وسط یه سری چیزا باید قربانی بشن که خب هوش مصنوعی صرفا خوب، محیط های پوچ و خالی و 60 فریم رو به یه اکوسیستم زنده swarm، محیط های پر جزئیات و انیمیشن های جدید ترجیح دادن. و اینکه رو کنسول فت 30 فریمه که دانگرید شده 60 عه. نه اینکه بازیو بر اساس 30 بسازن و صرفا 60 بکنن. خیلی واضحه که همه چیز بازی بر اساس 60 فریم بودن ساخته شده و بعد اومدن پیاده کردن رو کنسول های پایه
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
من الان یه چیزی رو از صحبت هات نمیفهمم
خرید ماینکرفت چه سودی برای 40 میلیون دارنده XBOX داشته؟؟؟؟
وقتی بازی مولتی پلتفرم هست و برای هر دیوایسی عرضه شده الان این چه نکته مثبتی برای من دارنده ONE داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وان اس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخه عزیز من کنسول اسلیم ساختن که از چند نسل قبل توی گیمینگ بوده از کی تا حالا کنسول اسلیم ساختن هنر محسوب میشه
X1X قبول خودم هم دارمش ولی وان اس رو نمیتونم ازت قبول کنم
این بابا اصلا شما بگو بخش اکس باکس رو پول ساز ترین بخش مایکروسافت کرده حالا چی به منه مصرف کننده رسیده؟
بازیه RARE در دوران مدیریت همین اقاست الان کجاست چقدر تونست به عنوان یک IP تمام عیار کمک حال اکس باکس باشه؟
توی دوران مدیریت همین بابا STATE OF DECAY 2 هم امد که گند زد به هرچی بازی زامبی محوره
همین اقا کله انحصاری های اکس باکس رو که قشنگ به PC داد الانم که استارتش روی سوئیچ خورده
گرز هم در دوران مدیریت طلایی همین اقا داره ساختش ادامه پیدا میکنه و این وضعش
عملکردش نه این که بگم تماما بد بوده اما تعریفی نداشته

خرید ماینکرفت یا تبدیل ایکس باکس به سودده ترین بخش ماکروسافت سودش برای فن ها اینه که بودجه در اختیارش گذاشتن تا بتونه 10 تا استدیو در عرض یک سال بخره. همچین حرکتی را هیچ کمپانی در طول تاریخ انجام نداده. در عرض 15 سال 5 تا استدیو کجا در عرض یک سال 10 تا کجا. همینقدر ساده اس فهمیدن این قضیه.

وان اس هم در واقع شروع راه یک مجموعه ای هست که در ادامه وان ایکس را تحویل داد و الان اسکارلت را داره میسازه. قبلش یک کنسول یک و نیم برابری با یک پاوربریک تحویلت داده بودن که 30 درصد هم از کنسول رقیب ضعیف تر بود. بعدش وان ایکس را تحویل دادن که نه تنها کوچیک تر بود بله کم صداتر و کم حرارت تر و قوی تر از کنسول میان نسلی رقیب بود.

این بابا هم گفتم دونه دونه نمی تونه بره بشینه هرکدوم از استدیو ها بازی را برات بسازه که. نهایت کاری که میتونه بکنه اینه که بودجه و زمان کافی را برای استدیو ها فراهم کنه. تا الان 5 تا استدیو بود مجبور بودن هر دو سال هرکدوم یک بازی بدن. الان 15 تاست فرصت دارن هم تایم اختصاص بدن بازیشون و همچنین بودجه هم گرفتن.

نتیجه این خرید استدیو هاست که امسال برای اولین بار تیم فورتزا استراحت کرده. یا هیلو 5 سال فرصت داشته .
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
خرید ماینکرفت یا تبدیل ایکس باکس به سودده ترین بخش ماکروسافت سودش برای فن ها اینه که بودجه در اختیارش گذاشتن تا بتونه 10 تا استدیو در عرض یک سال بخره. همچین حرکتی را هیچ کمپانی در طول تاریخ انجام نداده. در عرض 15 سال 5 تا استدیو کجا در عرض یک سال 10 تا کجا. همینقدر ساده اس فهمیدن این قضیه.

وان اس هم در واقع شروع راه یک مجموعه ای هست که در ادامه وان ایکس را تحویل داد و الان اسکارلت را داره میسازه. قبلش یک کنسول یک و نیم برابری با یک پاوربریک تحویلت داده بودن که 30 درصد هم از کنسول رقیب ضعیف تر بود. بعدش وان ایکس را تحویل دادن که نه تنها کوچیک تر بود بله کم صداتر و کم حرارت تر و قوی تر از کنسول میان نسلی رقیب بود.

این بابا هم گفتم دونه دونه نمی تونه بره بشینه هرکدوم از استدیو ها بازی را برات بسازه که. نهایت کاری که میتونه بکنه اینه که بودجه و زمان کافی را برای استدیو ها فراهم کنه. تا الان 5 تا استدیو بود مجبور بودن هر دو سال هرکدوم یک بازی بدن. الان 15 تاست فرصت دارن هم تایم اختصاص بدن بازیشون و همچنین بودجه هم گرفتن.

نتیجه این خرید استدیو هاست که امسال برای اولین بار تیم فورتزا استراحت کرده. یا هیلو 5 سال فرصت داشته .

من کاری راجع به بقیه بحث ندارم !

اما برام عجیب بود به همون دلایلی که از پیتر مور تعریف می‌کنی ، داری دان متریک رو میکوبی!

اون قضیه استودیو ها هم صرفا بالا دستی ها دست تو جیب کردن و ربطی به مدیریت نداره، زمان اکس باکس اورجینالم خیلی استودیو خریدن، اتفاقا با توانایی مالی مایکرو میتونست خرید ها خیلی بهتر و الهام بخش تر باشه! حداقل میتونستن کمتر بخرن ولی بهتر
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
60 فریم دقیقا ربطش اینجا میشه که:

1- هوش مصنوعی بازی دقیقا 2008 گیر کرده
2-فیزیک بازی به جز یه سری قسمتای اسکریپت شده ثابته
3- تو جزئیات محیطی هم تاثیر گذاشته.
4- تراکم ابجکت ها، دشمنا به طور کلی نمیتونه پیشرفت چشمگیری داشته باشه.

باز هم کافی نیست مراجعه بشه به هیلو 5

در مورد خدای جنگ ها، همشون با تارگت 30 فریم ساخته شدن که آنلاک بود فریم. 60 هم نمیرسید. مخصوصا 3 که اکثرا 40-45 بود رو نسل قبل. همین 2018 هم انقدر بالا پایین میشد که اکثر جاها زده بودن با فریم 30 ثابت و لاک بازی کنین بهتره. در مورد 60 فریم هم ناتی داگ یه مصاحبه کامل داده بود که چرا نرفتن سمتش. بازی که قراره رو 90 % کنسول های فروخته شده(فت و s) 30 فریم اجرا بشه چه دلیلی داره از همه چیز بزنن و بیان رو اکس 60 بدن؟

تمام چیزایی که میگی تکنیکیه ! اینکه مثلا IGN میگه آخر داستان کلیف هنگر هست تقصیر 60 فریم بودنه ؟ یا روند بازی از اکت 2 رو به پایین میره (طبق نقد هایی که اومده) خب واقعا چه ارتباطی به 60 فریم بودن داره ؟ اینکه گیم پلی بازی پیشرفت نمیکنه و اشبا شده و بازی رو 24 فریم هم بسازن باز کاریش نمیتونن بکنن واقعا تقصیر 60 فریم بودن نیست. اتفاقا GOW همون موقع هم بود که 60 فریم بدن (یا مد Performance ش) جوریه که نمیتونی برگردی و واقعا هم همین بود. تاثیرش خیلی زیاد بود. حالا رو پرو بود. روی One معمولی هم که ظاهرا 30 فریم هست Gears 5. اینکه شد دقیقا عین GOW. فقط یکی گیم پلیش و داستانش و روندش میشه اون شاهکار، یکی هم تغییری نمیکنه و درجا میزنه و صرفا میشه یه بازی خوب. این یعنی مشکل از 60 فریم بودن ؟

تو پست بعدیت بعید بود همچین چیزی بگی که بیارن رو کنسول پایین :D همیشه از پایه میسازن و بعد رزولوشن و فریم رو اگر بتونن بالا میبرن. این ارزون تره و هیچ شرکتی من ندیدم برعکسش رو انجام بده. حتی اوایل هم یادم نیست کی (بگردم ؟) برگشت گفت که برای پایه میسازیم و بعد رزولوشن رو میبریم بالا اگر بشه چون تقریبا آپگرید مجانی حساب میشه. اگر مثل هیلو 5 کلا روی کنسول بیس هم 60 فریم بود اونوقت بله درسته اینا همه چیزو از پایه روی 60 فریم ساخته بودن.

اینکه 60 فریم بودن تو این نسل کار درستی نیست، من موافقم. اما هیچکدوم از بازی هایی که در حدی که باید نبودن، چه هیلو 5 چه این Gears 5 من ندیدم جایی بگن مشکل از مسائل تکنیکیه ولی روند و داستان و کارکتر و پیشرفت نکردن خود بازی بوده. Gears 5 هم همون اول گفتم من به شخصه اصلا نه خوشم از IPش میاد نه چیزی، این مدل بازی برای همون نسل قبله. هرکاریش هم کنی نمیشه اونقدر عوض شه
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
تمام چیزایی که میگی تکنیکیه ! اینکه مثلا IGN میگه آخر داستان کلیف هنگر هست تقصیر 60 فریم بودنه ؟ یا روند بازی از اکت 2 رو به پایین میره (طبق نقد هایی که اومده) خب واقعا چه ارتباطی به 60 فریم بودن داره ؟ اینکه گیم پلی بازی پیشرفت نمیکنه و اشبا شده و بازی رو 24 فریم هم بسازن باز کاریش نمیتونن بکنن واقعا تقصیر 60 فریم بودن نیست. اتفاقا GOW همون موقع هم بود که 60 فریم بدن (یا مد Performance ش) جوریه که نمیتونی برگردی و واقعا هم همین بود. تاثیرش خیلی زیاد بود. حالا رو پرو بود. روی One معمولی هم که ظاهرا 30 فریم هست Gears 5. اینکه شد دقیقا عین GOW. فقط یکی گیم پلیش و داستانش و روندش میشه اون شاهکار، یکی هم تغییری نمیکنه و درجا میزنه و صرفا میشه یه بازی خوب. این یعنی مشکل از 60 فریم بودن ؟

تو پست بعدیت بعید بود همچین چیزی بگی که بیارن رو کنسول پایین :D همیشه از پایه میسازن و بعد رزولوشن و فریم رو اگر بتونن بالا میبرن. این ارزون تره و هیچ شرکتی من ندیدم برعکسش رو انجام بده. حتی اوایل هم یادم نیست کی (بگردم ؟) برگشت گفت که برای پایه میسازیم و بعد رزولوشن رو میبریم بالا اگر بشه چون تقریبا آپگرید مجانی حساب میشه. اگر مثل هیلو 5 کلا روی کنسول بیس هم 60 فریم بود اونوقت بله درسته اینا همه چیزو از پایه روی 60 فریم ساخته بودن.

اینکه 60 فریم بودن تو این نسل کار درستی نیست، من موافقم. اما هیچکدوم از بازی هایی که در حدی که باید نبودن، چه هیلو 5 چه این Gears 5 من ندیدم جایی بگن مشکل از مسائل تکنیکیه ولی روند و داستان و کارکتر و پیشرفت نکردن خود بازی بوده. Gears 5 هم همون اول گفتم من به شخصه اصلا نه خوشم از IPش میاد نه چیزی، این مدل بازی برای همون نسل قبله. هرکاریش هم کنی نمیشه اونقدر عوض شه
در مورد این قسمت چیزی که من پیدا کردم این مصاحبه بود:

That's one of the big accomplishments of Gears 5, and it was a big focus for us early on. We knew that we wanted to be 60 [FPS] across all the multiplayer modes," said Rayner. "When we did the Xbox One X Enhanced version [of Gears 4] we supported 60 [FPS] 1080p or 4K 30 [FPS]. And we knew we wanted to go 60 and 4K for Gears 5, so we did a lot."
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
مورد اول که گفتی، هوش مصنوعی بازی صرفا فقط کارشو انجام میده:D تو این 13 سالی که این سری عرضه میشه هیچ وقت یه اکوسیستم پیچیده و سطح بالا از لوکاست ها ندیدیم که تک تک دشمن ها کار های مشخص و تعریف شده خودشون رو داشته باشن(مثلا یه چیزی مثل بایوشاک 1 ) اینجا که اوپن ورلد شده بهترین موقع بود برا ایجاد این که خب از همه چیز زدن و یه محیط خالی سند باکس خلق کردن( دقیقا به خاطر همین 60 فریم بودن که رو یه سخت افزار 200 دلاری نمیشه همچین چیزی پیاده کرد). جدا فکر میکنی اون همه ست پیس های خفن نسخه سوم و کات سین های bombastic رو 60 فریم قابل اجرا بود؟ خیر:D اینجا هم چیزی که تو نقدا نوشتن دقیقا یه دنیای توخالی و پوچ رو تحویل دادن. همه اینا به محدودیت های 60 فریم رو کنسول ربط داره دیگه:D تو این محیط های به اصطلاح بزرگ شما استراکچر های به یاد ماندنی با جزئیات خیره کننده میبینی؟ خیر:D حتی یکی از مثبت ترین نقدهای بازی(ACG) هم به پوچ بودن محیط ها اشاره کرده. همه اینا مستقیم به فریم ربط داره. شما نمیتونی محیط های پر جزئیات 50 برابر !! بزرگتر از نسخه های قبلی + هوش مصنوعی جدید + انیمیشن های جدید رو تو قالب 60 فریم رو کنسول ارائه بدی. این وسط یه سری چیزا باید قربانی بشن که خب هوش مصنوعی صرفا خوب، محیط های پوچ و خالی و 60 فریم رو به یه اکوسیستم زنده swarm، محیط های پر جزئیات و انیمیشن های جدید ترجیح دادن. و اینکه رو کنسول فت 30 فریمه که دانگرید شده 60 عه. نه اینکه بازیو بر اساس 30 بسازن و صرفا 60 بکنن. خیلی واضحه که همه چیز بازی بر اساس 60 فریم بودن ساخته شده و بعد اومدن پیاده کردن رو کنسول های پایه
من بازی رو پلی ندادم که بخوام کامل قضاوت کنم ولی چیزی که از نقد ها میبینم و چیزی که ملت تعریف میکنن گرافیک اتفاقا خیلی عالی هستش و طراحی عالی هست و کمتر این هم انتظار نمیرفت بازم میگم شما فعلا فقط گیر دادی به فیزیک و هوش مصنوعی هر دو سطح خوبی هسن :D شما یـ جوری تعریف میکنی نگاری مال دو قرن پیشن :D با این حال بازم میگم بازی مشکلش فرای این صحبتاست بر فرض مثال همین محیط ها خالی رو به قول شما تو 60 فریم امکانش نبود پر کنن تو همون بیابون برحوت میتونستن 4 ها NPC و غیره بندازن یا به سبک ناتی داگ تو مرحله ماداگسکار چند تا محیط مخفی بزارن ؟ بره زیر زمین که نخواد به GPU فشار بیاد اصلا :D؟ کلی سناریو خفن میشد از توش در اورد ! اینجا صد دردصد مشکل صرف نکردن وقت واسه پر کردن این محیط ها بوده در مورد ست پیس هم بازم گفتم اینا خود ست پیس رو دارن ولی نتونستن درست کارگردانیش کنن دیگه شما کافیه همون اکت 2 رو ببینی متوجه میشی چقدر هرج و مرج تو مپ میگذره (واسه مثال) ! به فرض مثال همین هسته گیم پلی تکراری رو میتونستن هزار تا بلا سرش بیارن از انواع و اقسام اپگرید گرفته تا تنوع شدید اسلحه و سیستم کرفتینگ (نمیدونم داره یا نه :D) و هزار تا کار دیگه ! بازم میگم خیلی کار ها میتونستن انجام بدن ولی تو 2 اندی سال سر ته کار رو جمع کردن صد درصد اگه بیشتر وقت میزاشتن نتیجه کار در مجموع بهتر میشد
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
من بازی رو پلی ندادم که بخوام کامل قضاوت کنم ولی چیزی که از نقد ها میبینم و چیزی که ملت تعریف میکنن گرافیک اتفاقا خیلی عالی هستش و طراحی عالی هست و کمتر این هم انتظار نمیرفت بازم میگم شما فعلا فقط گیر دادی به فیزیک و هوش مصنوعی هر دو سطح خوبی هسن :D شما یـ جوری تعریف میکنی نگاری مال دو قرن پیشن :D با این حال بازم میگم بازی مشکلش فرای این صحبتاست بر فرض مثال همین محیط ها خالی رو به قول شما تو 60 فریم امکانش نبود پر کنن تو همون بیابون برحوت میتونستن 4 ها NPC و غیره بندازن یا به سبک ناتی داگ تو مرحله ماداگسکار چند تا محیط مخفی بزارن ؟ بره زیر زمین که نخواد به GPU فشار بیاد اصلا :D؟ کلی سناریو خفن میشد از توش در اورد ! اینجا صد دردصد مشکل صرف نکردن وقت زیاده واسه پر کردن این محیط ها بوده در مورد ست پیس هم بازم گفتم اینا خود ست پیس رو دارن ولی نتونستن درست کارگردانیش کنن دیگه شما کافیه همون اکت 2 رو ببینی متوجه میشی چقدر هرج و مرج تو مپ میگذره (واسه مثال) ! مثال 60 فریمی دیگه کات سین های DMC V که پر ـه از صحنه های هرج مرج دار ـه به فرض مثال همین هسته گیم پلی تکراری رو میتونستن هزار تا کار سرش بدن از انواع و اقسام اپگرید گرفته تا تنوع شدید اسلحه و سیستم کرفتینگ بیارن به بازی (نمیدونم داره یا نه :D) و هزار تا کار دیگه ! بازم میگم خیلی کار ها میتونستن انجام بدن ولی تو 2 اندی سر ته کار رو جمع کردن صد درصد اگه بیشتر وقت میزاشتن نتیجه کار در مجموع بهتر میشد
حرف شما هم صحیحه:D این 10 سپتامبر بیاد بهتر میشه نظر داد. ولی موافقم با اکثر حرفات:D
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
در مورد این قسمت چیزی که من پیدا کردم این مصاحبه بود:

That's one of the big accomplishments of Gears 5, and it was a big focus for us early on. We knew that we wanted to be 60 [FPS] across all the multiplayer modes," said Rayner. "When we did the Xbox One X Enhanced version [of Gears 4] we supported 60 [FPS] 1080p or 4K 30 [FPS]. And we knew we wanted to go 60 and 4K for Gears 5, so we did a lot."
خب این بکسی که نقل قول کردی Technical Director بازی. فکر میکنم تصمیماتی مثل تخریب پذیری و .. دست طراح بازی. بعد بازی کنسول بیسش وان معمولی. همین الان گیرز ۵ داره ۳۰ فریم ۱۰۸۰ اجرا میشه رو وان معمولی. اگر بازی قرار بود فقط رو وان ایکس بیاد و اینا مثلا قید تخریب پذیری زدن بخاطر فریم اونوقت میشه گفت ۶۰ فریم بودن موثر بوده تو کمبود ایده های جدید
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: M@SOUD64

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
در مورد این قسمت چیزی که من پیدا کردم این مصاحبه بود:

That's one of the big accomplishments of Gears 5, and it was a big focus for us early on. We knew that we wanted to be 60 [FPS] across all the multiplayer modes," said Rayner. "When we did the Xbox One X Enhanced version [of Gears 4] we supported 60 [FPS] 1080p or 4K 30 [FPS]. And we knew we wanted to go 60 and 4K for Gears 5, so we did a lot."

دقیقا در مورد multiplayer modes, میگه. چیزی از کمپین نمیگه چون 30 فریم بوده به خاطر کنسول پایه و بر همون اساس هم مطمئنم ادامه دادن ! من نمیگم اشتباه میگی که 60 فریم باعث میشه هوش مصنوعی و اینا پیشرفت نکنن. من میگم برای Gears 5 این دلیلش نبوده. صرفا یه فرمول بازی رو خوب ادامه دادن و یکم بهش بال دادن. اما چون اشباع شده سری سر 3 و Judgment هرکاریش هم کنی بیشتر نمیشه. چون اگر میشد میکردن. GOW رو مثال میزنم چون شباهتشون سر Performance شبیه. اینکه گیم پلی بازی عالی، بعد میری Blades of Chaos رو با اون روند فوق العاده بر میداری و گیم پلی بازی یهو سنگین بهش اضافه میشه نقطه عطفی بود حداقل برای من تو کل نسل. کنارش داستان و کارکتر و ... ! اینکه Gears 5 روندش خوب نیست، داستانش کلیف هنگر داره و گیم پلیش به نسبت ثابت مونده خب من بازی واقعا نمیفهمم چرا باید به 60 فریم بودن ربطش داد ؟
اتفاقا Coalition با همچین چیز اشباع شده ای عالی کار کرده که تونسته در همین حد یه بازی خیلی خوب نگهش داره و نذاره افت کنه حداقل
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر