Df یه کلمه هم از بازی تعریف نکرده؟
من نمیدونم با نصفه کار کردن خبر چی به شما میرسه ولی کاش ارزش داشته باشه.
دی اف اول از همه از مقایسه فورتزا موتوراسپورت جدید با فورتزا 7 شروع میکنه. بازی از نظر نورپردازی که الان داینامیک هست و شاخ و برگ درختها از فورتزا 7 بهتر شده ( فورتزا 7 درختاش دو بعدی بودن) پیستها گاها تحت تاثیر یه اورهال قرار گرفتن ولی جاهایی وجود داره که خیلی تغییرات زیاد نیست. تماشاچیهای فورتزا جدیده عین جی تی 7 سه بعدی شدن ( فورتزا 7 دو بعدی بودن) ولی تعدادشون کمتر شده شاید به خاطر اپتیمایز بهتر.
چون به جای تکنیک MSAA که داخل فورتزا 7 بود از TAA استفاده کردن تصویر تمیزتری رو ارائه میده.
فورتزا از ترکیب چندتا تکنیک برای رفلکشن ها استفاده میکنه:
1. کیوب مپ
2. SSR
3. پلنر رفلکشن
4. ری تریس رفلکشن
کیوب مپ برای ترک اسلاید رفلکشن یا محیطهای اطراف استفاده میشه که همیشه به صورت 30 فریم اپگرید میشه و گاهی میبینین که یک رفلکت روی بدنه همه ماشینها تکرار میشه.
ریل تایم کیوب مپ برای بیشتر رفلکشنهای بنده ماشین
اس اس ار برای کف زمین خیس
پلنر رفلکشن برای آینه ماشین تو حالت کاکپیت
ری تریس برای بدنه ماشینها استفاده شده اونم برای رفلکشن خود ماشین ها و بقیه ماشین ها نه «محیط»
یه ری تریس محدود برای بعضی شیشههای کنار پیستها وجود داره که تو مود کوالیتی سری ایکس عه فقط( مثلا شیشههای کنار شروع پیست)
سایهها به صورت 15 فریم آپگرید میشن.
بعد از اینها میره سراغ مقایسه با نمایش اولیه و میگه نمایش اولیه ری تریس گستردهتری داشت و جلوتر بود.
بعد میگه بازی فعلی خوب هست ولی در حد انتظاراتی که خودش ایجاد کرد نیست.
جان لنیمن سر پریویو یه نکته دیگه راجب ری تریس میگه و میگه که ری تریس برای اجسام شیشه مانند هست بیشتر که اونقدر هم سنگین نیست و در مقام مقایسه میگه که ری تریسی که جی تی 7 توی ریپلایها ارائه میده شامل اجسام Rough هم میشه و سنگینتر هستش.
فریم توی همه مودها پایدار هست.
نسخه سری اس دارای دو مود 1080 60 فریم و 1440 30 فریم هست که یک مقدار بلوری هستن و نسبت به سری ایکس ناامید کنندست.
سری ایکس هم دارای سه مود کوالیتی و پرفورمنس و ار تی پرفورمنس هست.
ارتی پرفورمنس و کوالیتی دارای آرتی رفلکشن و RTAO هستن. مود پرفورمنس آرتی فقط از ارتی رفلکشن برروی بدنه ماشین پشتیبانی میکنه و اونم فقط برای رفلکت خود ماشین و ماشینهای دیگه هست ولی مود کوالیتی شامل رفلکشن روی شیشههای کنار شروع پیست هم میشه که قبلا اشاره کردم.
سعی کردم خیلی کامل باشه.
جان لنیمن گفت که مقایسه با جی تی 7 رو میره سراغش ولی داخل نوامبر.