آخرین ویرایش:
![]()
رای کاربرا امتیازش خیلی جالبه. به نظرم یه سر به کامنت های ملت زیر ویدیو های نقد این بازی تو یوتیوب بزنید بعضی هاشون خیلی فان هستند.![]()
هیلو خیلی بزرگتر از این حرفاست که به خاطر یک نسخه معمولی کلا بذارنش کنار و به جاش GoT و HZD بسازند
علی اتفاقا بهتره که Halo رو بزارن کنار تا اینکه دنباله های ضعیف بسازن و رفته و رفته چیزی ازش باقی نمونه. Halo و GeoW دقیقا وضعیت مشابه GoW رو دارن. تقریبا تموم شدن و دیگه به شکل سنتی طرفداری نخواهند داشت. برای باقی موندن تو صنعت تنها راه اینه که یکی عین کوری بارلاگ پیدا بشه، کلا از بیخ شخم بزنتشون بشن یه IP عملا جدید. وگرنه با تکرار مکررات و ساخت ادامه هایی که در ظاهر متفاوت اما در باطن همون بازی قبلیه فقط بیشتر از قبل محبوبیتشون رو از دست میدن. گاو بهترین مثال برای توضیح شرایط این ها و اتفاقی هست که باید براشون بیفته.
Halo: I که نسل بعدیه و فعلا نمیشه منتظرش بود، اما GeoW5 کامل مشخص میکنه آینده این سری و سازنده اش چیه. اگه موفق نباشه و نمرات خوبی نگیره رسما به تاریخ میپیونده و دیگه بازیابی کردنش نزدیک به محاله. مگه اینکه باز میگم یکی مثل کوری پیدا بشه این بازی هارو از ابتدا دوباره خلق کنه، مطابق با استانداردها و سلیقه روز.
پ.ن: در مورد هر جفت بازی هایی که مثال زدی هم شک نکن 343 و کلا مایکروسافت توان ساخت بازی های مشابهشون رو نداره. یعنی بخواد هم نمیتونه به جای Halo 5 مثلا بیاد HZD بسازه.
خوبه اینجوری HZD2 شاید بتونه با یک نسخه فرعی هیلو رقابت کنه
ولی بحث اصلی از 343 با هیلو همه انتظار دارند ساختار شکن باشه! همه انتظار دارند استانداردهای جدید تعریف کنه، مثل همون زمانی که با هف لایف 1 و 2 رقابت میکرد. در حالی که همچین انتظاراتی از فرانچایزی مثل خدای جنگ نمیره و اتفاقا همه تشویقش میکنند که از فرمول جواب پس داده دارک سولز البته به صورت کژوال تر در قالب پروداکشن عظیم + نریشن جواب پس داده تلو استفاده کرده!
10 دادی ؟نقد بازی سنتر هم آماده شده و به زودی همراه با آماده شدن نقد ویدویی ارسال میشه.
منتظر سوپرایز شدن باشید![]()
نقد بازی سنتر هم آماده شده و به زودی همراه با آماده شدن نقد ویدویی ارسال میشه.
منتظر سوپرایز شدن باشید![]()
همزمان ارباب اسپنسر ا لات اف فان داشتن!
سلامعلی اتفاقا بهتره که Halo رو بزارن کنار تا اینکه دنباله های ضعیف بسازن و رفته و رفته چیزی ازش باقی نمونه. Halo و GeoW دقیقا وضعیت مشابه GoW رو دارن. تقریبا تموم شدن و دیگه به شکل سنتی طرفداری نخواهند داشت. برای باقی موندن تو صنعت تنها راه اینه که یکی عین کوری بارلاگ پیدا بشه، کلا از بیخ شخم بزنتشون بشن یه IP عملا جدید. وگرنه با تکرار مکررات و ساخت ادامه هایی که در ظاهر متفاوت اما در باطن همون بازی قبلیه فقط بیشتر از قبل محبوبیتشون رو از دست میدن. گاو بهترین مثال برای توضیح شرایط این ها و اتفاقی هست که باید براشون بیفته.
Halo: I که نسل بعدیه و فعلا نمیشه منتظرش بود، اما GeoW5 کامل مشخص میکنه آینده این سری و سازنده اش چیه. اگه موفق نباشه و نمرات خوبی نگیره رسما به تاریخ میپیونده و دیگه بازیابی کردنش نزدیک به محاله. مگه اینکه باز میگم یکی مثل کوری پیدا بشه این بازی هارو از ابتدا دوباره خلق کنه، مطابق با استانداردها و سلیقه روز.
پ.ن: در مورد هر جفت بازی هایی که مثال زدی هم شک نکن 343 و کلا مایکروسافت توان ساخت بازی های مشابهشون رو نداره. یعنی بخواد هم نمیتونه به جای Halo 5 مثلا بیاد HZD بسازه.
سلام
خودت کروی توی چندین و چند توئیت بصورت ریز و درشت اشاراتی مستقیم و غیرمستقیم به witcher 3 داشت یعنی تاثیرات غیرقابل انکاری در شکل گیری ایده و ساخت Gow گذاشت. بعد متال گیر V هست که حداقل از نظر گیم پلی تغییراتش باورنکردی بود!. ازادی عمل گیمر در انتخاب روند انجان ماموریت توی MGS V خودش کلاس بازیسازیه. نمیگم/نمیخوام/نمیشه دستاورد و موفقیت های SMS در ساخت Gow رو کوچیک جلوه داد، فقط میگم CDPR بود که به همه جرات داد تا تغییر کنن و پا بزارن به مناطق ناشناخته
.