آخرین ویرایش:
ما هنوز هیچ "فکتی" در مورد نسل بعد نداریم جز اینکه مایکروسافت یه کنسول داره با نام رمز اسکارلت که در دو نسخه ی مدیوم و هاردکور قراره ریلیز بشه و همینطور PS5 که فاصله ی بین معرفی و عرضه اش قراره کوتاه باشه.
همین.
چطوری الان هر دو طرف بحث خودشون رو برنده میدونند در حالیکه هیچ دیتیلی برای قضاوت نیست؟
پ.ن: has anyone seen an englishman called Gavin؟
حالا نمیشد اسم نبری؟چون آره، منظورم تابلو بود.
![]()
بچه های یکم قدیمی تر و حدود سال 2015-16 یادشون هست که همین دوستمون LiviNG D3AD حرف از اکوسیستم میزد و بچه های سونی فن همینطور مسخره میکردندو خب همین الان نصفش به واقعیت پیوسته و باقی داستان ادامه داره
حداقل 4 5 تا از بچه هایی که همینجا تو همین تاپیک دارن ترول میکنند، اون سالها بخش Xbox مایکروسافت رو به امازون و یکی دوتا کمپانی دیگه فروخته بودند (براساس شواهد و ادله هاشون) و مثل همین زمان 20 نفری زیر پست های هم لایک میزدند
خلاصه کار ندارم، اینکه CD3 فیل میشه مشخص بود، اینکه نسل بعد مایکروسافت با قدرت بیشتری میاد مشخصه، اینکه سونی در مجموع انحصاریهای نسل هشتم بهتر کار کرده و برای نسل بعد چراغ خاموش حرکت میکنه مشخصه. ولی خب اینجوری همدیگه رو سنگ روی یخ نکنید![]()
این که Crackdown 3 گند زده و در بهترین حالت یه بازی معمولیه و فن های منتظرش رفتن تو حالت Denial و انکار، هیچ ربطی به نسل بعدی نداره.
نسل بعد اصن ورق برگرده
یکی بیاد توجیح کنه چرا لاین آپ 2019 مایکروسافت باید با همچین چیزی شروع شه؟
اگه کنسل میکردن بازی رو (که تا مرز کنسلی رفت)، میرفت زیر موج ترول هایی که سر SB و Fable: Legends و فانتوم داست آوار شد و یه سیگنال منفی بود برای تموم استودیوهایی بود که قرار بودند به تیم Xbox Studios (به اسم جدید عادت ندارم!) اضافه بشند. فرض کنید با این زمینه استودیوهای آسیپ پذیری مثل IO و NT حاضر به همکاری میشدند یا نه.
اگه هم قرار بود که بازی عرضه بشه (که شد)، باز زیر یه داستان دیگه داشت چون عملاً ساخت دوباره این بازی از صفر، ممکن نبود. به هر حال، بازی فاجعه ست. توی تاپیک قبلی هم گفتم متا این شکلی میشه.
دقیقا بحث همینه2016 من داشتم با اینها مثل یکسری انسان متمدن برخورد میکردم و وقت میذاشتم و محترمانه توضیح میدادم و منبع و ... میذاشتم و ... و دست آخر کار با تمسخر و تیکه انداختن و ... تموم میشد
حالا هم که مشخص شده چقدر داشتن اشتباه میکردن به روی خودشون که نمیارن هیچ باز دست پیش میگیرن که پس نیافتن
ولی الان دیگه اصلا نیازی به بحث کردن اون شکلی نیست2 تا حرف میزنم با استدلالهای خودم (حالا یا درست یا غلط) ولی دیگه اینکه بخوام توضیح بدم و سند بیارم و مدرک ببرم و ... دیگه نداریم
بقیش هم با شوخی و خنده میگیم میره پی کارش
حالا یسری هم مثل این دوستمون فکر میکنن من دارم جوک میگم؟ خب مهم نیست هر طور راحتن
![]()
البته من حيث المجموع!خب اینم از لیست پر مخاطب ترین بازیهای لایو برای هفتهی منتهی به 17 فوریه (2 روز پیش) و کمپین کرکداون 3 در رتبه 3 قرار گرفته و بالاتر از مترو و انتم و مولتی بازی در رتبه 22ملت هم که لابد نفهمیدن بازی فان نیست و لذتی نداره الکی دارن بازی میکنن
Xbox Gameplay Chart: Week Ending February 17th, 2019
البته من حيث المجموع!اين يه قياس مع الفارغ بود بين يه بازي رايگان رو گيم پس با عناويني كه بايد ٦٠ دلار خرجشون كرد...راستش از اولشم انتظار اين ميرفت كه بازي از نظر كاربر!
موفق باشه اما از نظر فروش كافيه يه نگاه به چارت اين هفته انگلستان بندازين...هفته اول رتبه سيزدهم
______
از اينده مايكروسافت حرف بزنين...از ديدگاهش...از رويه اي كه پيش گرفته...از مزاياش...اتفاقا جذاب و مفيده اين تبادل نظرات...اما وقتي مياين از بازي معلوم الحالي مث كرك داون ٣ اينجوري دفاع ميكنين حقيقتا بقيه حرفاتونم ميره زير سوال![]()
از قدیم گفتن مفت باشه کوفت باشهعجب، یعنی کاربر میشینه بازیی رو رو تجربه کنه که به قول دوستمون حتی «لذت بخش» هم نیست؟فروش انگلستان هم صرفا فروش فیزیکی هست و البته اینکه کل فروش بازی نیست و این بازی هم قرار نبوده فروش نجومی داشته باشه
بازی معلوم الحال رو هم خوب گفتینگران بقیه حرفهای من هم نباش دوست من، زمان همه چیز رو مشخص میکنه همونطور که قبلا این کار رو کرده و من نگران چیزی نیستم
![]()
از قدیم گفتن مفت باشه کوفت باشه![]()
خو حتما گیمرها رو بکمال میرسونه دارن بازیش میکننخب اینم از لیست پر مخاطب ترین بازیهای لایو برای هفتهی منتهی به 17 فوریه (2 روز پیش) و کمپین کرکداون 3 در رتبه 3 قرار گرفته و بالاتر از مترو و انتم و مولتی بازی در رتبه 22ملت هم که لابد نفهمیدن بازی فان نیست و لذتی نداره الکی دارن بازی میکنن
Xbox Gameplay Chart: Week Ending February 17th, 2019
ویدیو تحلیل مولتی پلیر DF هم اومده که بخش Co-op رو میگن به شدت فان و سرگرم کننده هست براشون ( با امکان بازی 2 نفره کمپین بازی) و یاد بازیهای رترو میندازه این بنده های خدا رو (چیزی که برای یسری از دوستان نامأنوس هست یک مقدار) البته در مورد ماهیت گیم پلی بخش مولتی هم صحبت میکنن که اشتباه هست به نظر خیلی ها از جمله من چون ماهیت واقعی مولتی رو درک نکردن که صرفا شوتینگ نیست و تحرک تو محیط و استفاده ابزاری از تخریب پذیری هست که یک مکانیسم به حساب میاد تا اینکه فقط یک چیز تزئینی و ظاهری باشه.
در مورد فیزیک هم میگن که کاملا سینک هست بین 10 تا پلیر و واقعا یک فیزیک واقع پذیر رو ارائه دادن هر چند تخریبهای جزئی نسخه دمو 2015 رو ازش حذف کردن و ستونهای ساختمانها رو نمیشه آورد پایین و ... که اون هم بیشتر به نظر من بواسطه کارکردی و گیم پلی بوده تا محدودیت فناوری. یک جایی از ویدیو هم میگن که در زمان نمایش دموی 2015 واقعا نمیدونستن که میخوان با این فناوری چکار کنن که خب درست میگن این حرف رو خود جونز هم زده بود تو ویدیوی IGN.
من حیث المجموع رضایت ما رو که جلب کرده بازی و لذت بخش هستتکنولوژیش هم که توسعه پیدا کرده و میشه انتظار دیدن چیزهای بهتر از استودیوهای دیگه رو هم داشت در ادامه
![]()
قندشكن واسه ويديو بالا روشن باشه.
---------
خيلي جدي دارم ميگم بدونه هرگونه ترول ،
اگه crackdown 1 رو ريمستر ميكردن( دقت كنين ريمستر نه ريميك) و به جاي شماره ٣ ميفروختن خيلي خيلي خيلي وضعش از الان بهتر بود.
اين ويديو بالا برق ٣ فاز از كلم پروند
بازي كه ماله ١١ سال پيشه تقريبا از هر لحاظ مايل ها جلوتره اين شماره ٣ ايي هست كه ٢٠١٩ منتشر شده و به قيمت ٦٠ دلار و با اسمه AAA و mighty power of cloud به فروش ميره.