امتیازات Bleeding edge

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
header.jpg


Initial release date: June 27, 2019
Mode(s): Multiplayer
Director(s): Rahni Tucker
Developer: Ninja Theory
Genre: Multiplayer online battle arena
Platforms: Xbox One, Microsoft
Windows, Windows 10
امتیازات این عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت:

Metro GameCentral: 7/10

Eurogamer Italy: 7/10

Twinfinite: 6/10

Gamerheadquarters 6.7/10

TheGamesMachine (Italian) 6.8/10

Game Revolution 6/10

IGN Brasil (Portugese) - 7.5/10

Laptopmag - 7/10

Gameliner.NL (Dutch) - 6/10

IGN Italia (Italian) - 7.5/10

Spaziogames (Italian) - 7.3/10

TrueAchievements - 7/10

IGN España (Spanish) - 7/10

IGN Portugal: 7/10


xbox era: 7.5/10

GOTgame: 7.5/10

Hobby Consolas (spanish): 7.2/10

ign: 7/10 review in progress

AltChar:7/10

Destructoid: 65/100


Tuttotek (Italian) 7/10
Bleeding Edge Review –

ThisGenGaming
7.5/10
Bleeding Edge Review- Attack of

the Fanboy
6/10
Gamereactor Español

(Spanish)
7/10
Bleeding Edge Review – On the

Edge of Glory
7/10


20200327_130239-552x272.jpg
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
حالا ترول و بزاریم کنار،
اولا این پروژه رو خودشون بار ها و بار ها گفتن قبل خریده شدن توسط ماکروسافت در ساخت داشتن و ماکروسافت فقط بشون آزادیو داده که تموم کنن بازیشونو.
دوما خود نینجا تئوری گفته یکی از دلایلی که پیشنهاد ماکروسافت رو قبول کردن این بود که خودشون میخواستن تیمشون همینجوری بمونه و نمیخوان بازی های گنده بسازن. پس AAAA یا امسال رو خیلی به سرتون وارد نکنین. AAA هم بدن منت گذاشتن!

این بازی هم بنده خیلی با استایل گرافیکی و کاراکتر هاش و گیمپلیش (از نمایش هاش) حال کردم ولی خب گویا مشکلات کمبود محتوا داره و تیم سازنده روی محتوای بعد عرضه خیلی حساب باز کرده. فقط امیدوارم بازی سرنوشت lawbreakers و امثال رو طی نکنه و خراب نشه. چون بنظرم تیم خوبین و میتونن با ساپورت خوب چند ماه دیگه بازیو خیلی خوب کنن (همون طور که SoT و گویا SoD2 الان خیلی محتوای خوبی دریافت کردن)

پ.ن. شدیدا از کاراکتر های بازی خوشم اومده. تو بازی های انلاین بنظرم این هیرو های خاص و کاریزماتیک واقعا جذابیت بخصوصی به بازی اضافه میکنن و تا اینجاش به این بازی خیلی جذب شدم
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
یه چیزی رو توضیح بدم باز. اینکه میگیم مرتبط با تاپیک معنیش این نیست که هیچ حرفی رده نشه. از تو نقد ها میتونین نکته منفی دیدن بگین یا انتقاد کنین از سازنده یا خود بازی

تنها مساله اینه که ترول و خراب کردن جو و این داستان ها پاک میشن. نه پست درست حتی اگر انتقاد جدی به سازنده و ناشر و بازی باشه
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
جدا حس می کنم تاپیک نمرات بازی های GaaS خیلی بدردنخور اند
بهترین بازی این ژانر که فورتنایت باشه، تو لیست بهترین بازی های دهه از نظر منتقدها سر و کله اش پیدا میشه جلوی ده جور بازی دیگه، متاش 73 ـه (اگه اشتباه نکنم)
FFXIV اگه برای بسته های مختلف اش نمره نمیدادن، یحتمل باید با همون متای قرمزش می سنجیدیمش و قص الی...

بعد از اون ور اورواچ با متای 90 یکی از فحش خور ترین بازی های ژانر پیش کامیونیتی پلیرهاشن... دنیای متفاوتیه خدایی :D
و یه چیزی مثل Dota 2 که کلا فازشو از خلق خدا جدا کرده عملا :D
جدا نمیتونم درک کنم دنیاشون رو... خیلی وقت هم هست مغزم نمی کشه این سبک ها رو دنبال کنم...
اولش یه متاکریتیک ـه و همه چی معلومش... بعدش هی متای آنلاین و تِک ها و ترفندها دم به دم عوض میشه، دو ماه نیای به فنا رفتی :|
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این بازی اگر سال 2015 نهایتا 2016 می امد میتونست یک جایگاهی کسب کنه و به موفقیت جالبی برسه ولی الان بازار از این نوع بازیهای رقابتی اشباع شده و مشکل دیگه اینکه در وضعیت فعلی پلیر دیگه صبر نمیکنه تا محتوای اثر تا سالها تکمیل بشه (مثل دستینی 1)

درباره ازادی عمل هم که عارف گفت مایکروسافت داده بعید میدونم اونجوری باشه که یک اثر شکست خورده رو سالهای طولانی فقط عشق استدیو پشتیبانی کنند و در یکی از گرون ترین مناطق بازیسازی در دنیا حقوق یکسری رو بدند صرفا به خاطر ازادی عمل. بیشتر این ازادی عمل یک منطقی باید پشتش باشه و اگر بازی در شش ماه اول نتونه مخاطب خودش رو پیدا کنه بعید میدونم در آینده هم پشتیبانی مایکروسافت از این تیم ادامه دار باشه

پ ن: من جای مایکروسافت بودم بازی رو اصلا به شکل ریلیز مرسوم بیرون نمیدادم! همین محتوای فعلی رو با تگ ایرلی اکسس به استور میفرستام و از شر نمرات کم هم راحت میشدم و اگر بازی موفق میشد، که شده و اگر هم نشد یکسری نمره بد در رزومه کاری باقی نمیموند!
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,235
جدا حس می کنم تاپیک نمرات بازی های GaaS خیلی بدردنخور اند
بهترین بازی این ژانر که فورتنایت باشه، تو لیست بهترین بازی های دهه از نظر منتقدها سر و کله اش پیدا میشه جلوی ده جور بازی دیگه، متاش 73 ـه (اگه اشتباه نکنم)
FFXIV اگه برای بسته های مختلف اش نمره نمیدادن، یحتمل باید با همون متای قرمزش می سنجیدیمش و قص الی...

بعد از اون ور اورواچ با متای 90 یکی از فحش خور ترین بازی های ژانر پیش کامیونیتی پلیرهاشن... دنیای متفاوتیه خدایی :D
و یه چیزی مثل Dota 2 که کلا فازشو از خلق خدا جدا کرده عملا :D
جدا نمیتونم درک کنم دنیاشون رو... خیلی وقت هم هست مغزم نمی کشه این سبک ها رو دنبال کنم...
اولش یه متاکریتیک ـه و همه چی معلومش... بعدش هی متای آنلاین و تِک ها و ترفندها دم به دم عوض میشه، دو ماه نیای به فنا رفتی :|
همشون مشخصا این شرایط رو ندارن
FFXIV بعد از ریبوتی که شد نمرات بسیار خوبی گرفت. اون نسخه اولیه کلا به زباله دان تاریخ رفت و اصلا نسخه بعدش دیگه ربطی به اون بازی نداشت:D
خیلی عناوین دیگه مثل دستینی همچنان هم دارن فحش میخورن چون مشکلات پایه ای داشتن که حتی تو شماره دومش هم باقی موند. Antem هم که نیاز به یادآوری نیست چه فاجعه ایه حتی بعد این همه مدت:D کلا اینطور نیست که بگیم نمرات برا این بازیها معنی ندارن چون بعدا براشون محتوای خوب میاد. خیلیاشون هنوزم نتونستن اونطور که باید و شاید جبران کنن مشکلاتشون رو.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
حالا ترول و بزاریم کنار،
اولا این پروژه رو خودشون بار ها و بار ها گفتن قبل خریده شدن توسط ماکروسافت در ساخت داشتن و ماکروسافت فقط بشون آزادیو داده که تموم کنن بازیشونو.
دوما خود نینجا تئوری گفته یکی از دلایلی که پیشنهاد ماکروسافت رو قبول کردن این بود که خودشون میخواستن تیمشون همینجوری بمونه و نمیخوان بازی های گنده بسازن. پس AAAA یا امسال رو خیلی به سرتون وارد نکنین. AAA هم بدن منت گذاشتن!

این بازی هم بنده خیلی با استایل گرافیکی و کاراکتر هاش و گیمپلیش (از نمایش هاش) حال کردم ولی خب گویا مشکلات کمبود محتوا داره و تیم سازنده روی محتوای بعد عرضه خیلی حساب باز کرده. فقط امیدوارم بازی سرنوشت lawbreakers و امثال رو طی نکنه و خراب نشه. چون بنظرم تیم خوبین و میتونن با ساپورت خوب چند ماه دیگه بازیو خیلی خوب کنن (همون طور که SoT و گویا SoD2 الان خیلی محتوای خوبی دریافت کردن)

پ.ن. شدیدا از کاراکتر های بازی خوشم اومده. تو بازی های انلاین بنظرم این هیرو های خاص و کاریزماتیک واقعا جذابیت بخصوصی به بازی اضافه میکنن و تا اینجاش به این بازی خیلی جذب شدم
AAAA چیه دیگه؟

اتفاقا عقل سالم میگه که نینجا تئوری تو نسل بعد باید تبدیل به یه AAA ساز بشه، اینا پتانسیلشو دارن. حالا یه نفر تو استودیو گفته نمی خوایم بازی گنده بسازیم؟ اینجاس که باید مدیریت وارد بشه به نظرم، مایکروسافت که سابقه خوبی تو اعمال نفوذ بیخود رو استودیوهاش داره، اینجا اتفاقا درستش اینه که وارد بشه، البته قبلش استودیو باید ارتقا پیدا کنه، بزرگ بشه و سرمایه در اختیارش قرار بگیره! نینجا تئوری می تونه یه استودیو اکشن ادونچر AAA ساز بشه، مایکروسافت هم اتفاقا به همین برای نسل بعد نیاز داره تا یه استودیو کوچیک AA ساز که تو نسل بعد گم میشه!

استودیویی مثل Playdead ،Moon، that Game Company و امثال اینها بهتره که کوچیک کار کنن، صنعت بازی به اینها نیاز داره که همین روند رو ادامه بدن اما نینجا تئوری نه، نینجا پتانسیل AAA ساختن داره و باید تغییر کنه.

اینکه یه سری میگن Bleeding edge پروژه دلی نینجا بوده دلیل نمیشه! همین پروژه دلی اگر مایکروسافت بالا سرشون نبود می تونست استودیو رو به مرز ورشکستگی ببره. Bleeding edge هر چقدر هم پروژه کوچیکی باشه، یه انتخاب باطل و محکدوم به شکسته! منِ گیمر با عقل ناقص میگم که این بازی همینجا فراموش میشه، اگر مایکروسافت مدیریتی درستی رو استودیوهاش داشت اصلا این بازی نباید عرضه میشد.

اصلا نمیشه وضعیت استودیوهای فرست پارتی سونی با مایکروسافت رو مقایسه کرد! شما ببینید برای مثال گوریلا، اول نسل قطعا به درخواست سونی اومدن یه بازی ساختن به اسم killzone shadow fall، این بازی فراموش شد اما آیا شکست خورد؟ اصلا رسالت بازی چی بود؟ تا 3، 4 سال تو تمام ابزارهای بازاریابی های PS4 این بازی وجود داشت چرا؟ چون بنچمارک کنسول بود و چقدر موفق کار کرد؟ به نظر این بازی شکست نخورد.
چی سر گوریلا اومد؟ سونی بهشون میدون داد، رفتن سراغ یه ایده بزرگ، جذاب و امیدوار کننده، بازی شد هورایزن. بعد چی شد؟ گوریلا از نظر منابع انسانی بیش از دوبرابر بزرگ تر شد.

همین روند رو با رایز کرایتک مقایسه کن. یه پروژه آشفته که کرایتک رو به خاک سیاه نشوند.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
همشون مشخصا این شرایط رو ندارن
FFXIV بعد از ریبوتی که شد نمرات بسیار خوبی گرفت. اون نسخه اولیه کلا به زباله دان تاریخ رفت و اصلا نسخه بعدش دیگه ربطی به اون بازی نداشت:D
خیلی عناوین دیگه مثل دستینی همچنان هم دارن فحش میخورن چون مشکلات پایه ای داشتن که حتی تو شماره دومش هم باقی موند. Antem هم که نیاز به یادآوری نیست چه فاجعه ایه حتی بعد این همه مدت:D کلا اینطور نیست که بگیم نمرات برا این بازیها معنی ندارن چون بعدا براشون محتوای خوب میاد. خیلیاشون هنوزم نتونستن اونطور که باید و شاید جبران کنن مشکلاتشون رو.
البته اینی که گفتم به معنای این نیست که هر بازی GaaS ـی به مرور خوب میشه. اون دیگه به پشتیبانی سازنده برمیگرده. یکی مثل اپیک گیمز پشتیبانی کنه، میشه چیزی که دیدیم از فورتنایت تو طول عمرش
یکی هم مثل بایوور پشتیبانی کنه میشه Anthem
FFXIV هم نمرات خوبی گرفت، چون نه تنها تحت ریبوت دوباره بازی رو ارائه داد بلکه ساختار DLC داشت آپدیت های بزرگ "تر" اش
اینا خب نمره می گیرن، ولی تغییرات Dota 2 از سال 2013 تا 2020 که اصن یه چیز دیگه شده عملا به خاطر ساختار آپدیت هاش هیچ وقت شامل همچین لطفی نمیشه
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
جدا حس می کنم تاپیک نمرات بازی های GaaS خیلی بدردنخور اند
بهترین بازی این ژانر که فورتنایت باشه، تو لیست بهترین بازی های دهه از نظر منتقدها سر و کله اش پیدا میشه جلوی ده جور بازی دیگه، متاش 73 ـه (اگه اشتباه نکنم)
FFXIV اگه برای بسته های مختلف اش نمره نمیدادن، یحتمل باید با همون متای قرمزش می سنجیدیمش و قص الی...

بعد از اون ور اورواچ با متای 90 یکی از فحش خور ترین بازی های ژانر پیش کامیونیتی پلیرهاشن... دنیای متفاوتیه خدایی :D
و یه چیزی مثل Dota 2 که کلا فازشو از خلق خدا جدا کرده عملا :D
جدا نمیتونم درک کنم دنیاشون رو... خیلی وقت هم هست مغزم نمی کشه این سبک ها رو دنبال کنم...
اولش یه متاکریتیک ـه و همه چی معلومش... بعدش هی متای آنلاین و تِک ها و ترفندها دم به دم عوض میشه، دو ماه نیای به فنا رفتی :|
اگه اشتباه نکنم متای نسخه اولیه ffxiv

86 یا 87 باشه...

اون متای قرمز یه گندی بود که اسکوار زد، زود جمعش کرد یه نسخه باز سازی شده داد
 
  • Like
Reactions: Sepi_60 and Z-fan

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,235
البته اینی که گفتم به معنای این نیست که هر بازی GaaS ـی به مرور خوب میشه. اون دیگه به پشتیبانی سازنده برمیگرده. یکی مثل اپیک گیمز پشتیبانی کنه، میشه چیزی که دیدیم از فورتنایت تو طول عمرش
یکی هم مثل بایوور پشتیبانی کنه میشه Anthem
FFXIV هم نمرات خوبی گرفت، چون نه تنها تحت ریبوت دوباره بازی رو ارائه داد بلکه ساختار DLC داشت آپدیت های بزرگ "تر" اش
اینا خب نمره می گیرن، ولی تغییرات Dota 2 از سال 2013 تا 2020 که اصن یه چیز دیگه شده عملا به خاطر ساختار آپدیت هاش هیچ وقت شامل همچین لطفی نمیشه
دوتا2 از همون موقعی که بتاش هم عرضه شد غول بود برا خودش:D پشتش هم که گودزیلایی به نام والو بوده که زیاد احتیاجی به این حرفا نداشته:D ولی کلا این GaaS در این نسل بخصوص بین AAAها تبدیل شد به یه پروسه از سر باز کنی و ماسمالیته. فقط چندتا دونه گنده مثل همون پابجی و فورتنایت این وسط خیلی بزرگ شدن اونم چون پشتشون یه ساپورت درست حسابی بودش و تونستن تو ژانر خودشون تاثیرگذار باشن
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
اگه اشتباه نکنم متای نسخه اولیه ffxiv

86 یا 87 باشه...

اون متای قرمز یه گندی بود که اسکوار زد، زود جمعش کرد یه نسخه باز سازی شده داد

با تعداد نقدهای تقریبا برابر، رو PC شد 83 رو PS4 86

که بازم به نظرم حرفم رو نقض نمی کنه اون قدر
مخصوصا وقتی مشکل بازی به طور مشخص "کمبود محتوا" باشه

دوتا2 از همون موقعی که بتاش هم عرضه شد غول بود برا خودش:D پشتش هم که گودزیلایی به نام والو بوده که زیاد احتیاجی به این حرفا نداشته:D ولی کلا این GaaS در این نسل بخصوص بین AAAها تبدیل شد به یه پروسه از سر باز کنی و ماسمالیته. فقط چندتا دونه گنده مثل همون پابجی و فورتنایت این وسط خیلی بزرگ شدن اونم چون پشتشون یه ساپورت درست حسابی بودش و تونستن تو ژانر خودشون تاثیرگذار باشن

خو حالا، انگار مثلا مایکروسافت مارمولک گوشه اتاقه :D
من دیگه بقیه شون رو خبر ندارم حقیقتا. همین فورتنایت هم دیگه گوش عالم رو کَر کرده. بازی هایی مثل For Honor، Splatoon, Sea of Thieves, No Man's Sky و... و حتی فایتینگ هایی مثل Tekken و Street Fighter رو از ظواهر فکر می کنم اوضاعشون واقعا بهتر شده.... ولی اون قدر اطلاع کافی ندارم که حالا بکوبمشون روی میز، ولی به نظرم همین ترکیب FFXIV و فورتنایت و پابجی نشون میده ذات GaaS ها چقدر متغیره

میشه ماسمالی اش هم در نظر گرفت از دور البته :-?? اینم یه نوع نگاهه، ولی فکر نکنم برای کسی که این مدل بازی ها رو دنبال می کنه اصولا خیلی مهم باشه این موضوع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,235
با تعداد نقدهای تقریبا برابر، رو PC شد 83 رو PS4 86

که بازم به نظرم حرفم رو نقض نمی کنه اون قدر
مخصوصا وقتی مشکل بازی به طور مشخص "کمبود محتوا" باشه
خب یه مقایسه با بقیه بازیهای آنلاین و GaaS های همین چند وقته گذشته بکن این نمرات رو:D همه از دم 70 به پایینن ماشالا:D بعد اون پشتش فاجعه ای بود با متای قرمز!! از اون رسیدن به این:D الانم آخرین DLCش اگه اشتباه نکنم 90+ شد. واقعا نمیشه مقایسشون کرد. اسکوئر برا FFXIV خیلی سنگ تموم گذاشت.
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
خب یه مقایسه با بقیه بازیهای آنلاین و GaaS های همین چند وقته گذشته بکن این نمرات رو:D همه از دم 70 به پایینن ماشالا:D بعد اون پشتش فاجعه ای بود با متای قرمز!! از اون رسیدن به این:D الانم آخرین DLCش اگه اشتباه نکنم 90+ شد. واقعا نمیشه مقایسشون کرد. اسکوئر برا FFXIV خیلی سنگ تموم گذاشت.

اسکوئر دقیقا از این نظر به نظرم اسوه این قضیه است. انتظار میره از مایکرو هم که واقعا تو این حد باشه و اگه الان دو تا بازی GaaS این شکلی داره (همین و SoT) که جای رشد دارن، بکوبونتشون تو سقف...
ولی خب من خودم دنبال کننده ژانر نیستم و میکروفون رو میذارم زمین، خودشون بردارن بگن واقعا چیکار کرده حداقل مایکرو واسه یه چی مثل Sea of Thieves تو این حدود دو سال. به نظرم اون جوری میشه راحتتر قضاوت کرد که اگه الان Bleeding Edge با متای 65 -75 عرضه شه سرنوشتش تو 2 سال آینده با پشتیبانی مایکرو و (یه بخشی از) نینجا تئوری چی میشه

در حقیقت به نظرم چیزی که باید مورد قضاوت قرار بگیره، نحوه پشتیبانی ـه تا ریلیز اصلی...(ریلیز اصلی هم مهمه و نباید یه چیز Broken باشه انصافا)
چون الان همین قضیه FF XIV REborn میره تو دسته همون پشتیبانی موثر تا چیز دیگه
و متریال کافی هم برای قضاوت مایکروسافت داریم تو این زمینه خدا رو شکر :D فقط یکی باید بیاد رو کنه
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,235
با تعداد نقدهای تقریبا برابر، رو PC شد 83 رو PS4 86

که بازم به نظرم حرفم رو نقض نمی کنه اون قدر
مخصوصا وقتی مشکل بازی به طور مشخص "کمبود محتوا" باشه



خو حالا، انگار مثلا مایکروسافت مارمولک گوشه اتاقه :D
من دیگه بقیه شون رو خبر ندارم حقیقتا. همین فورتنایت هم دیگه گوش عالم رو کَر کرده. بازی هایی مثل For Honor، Splatoon, Sea of Thieves, No Man's Sky و... و حتی فایتینگ هایی مثل Tekken و Street Fighter رو از ظواهر فکر می کنم اوضاعشون واقعا بهتر شده.... ولی اون قدر اطلاع کافی ندارم که حالا بکوبمشون روی میز، ولی به نظرم همین ترکیب FFXIV و فورتنایت و پابجی نشون میده ذات GaaS ها چقدر متغیره

میشه ماسمالی اش هم در نظر گرفت از دور البته :-?? اینم یه نوع نگاهه، ولی فکر نکنم برای کسی که این مدل بازی ها رو دنبال می کنه اصولا خیلی مهم باشه این موضوع
والا مایکرو حداقل در زمینه گیم جلو والو حالا مارمولک نگیم ولی قطعا به پای تاثیرگذاری و نفوذ والو نمیرسه:D
در مورد بازیهایی که نام بردی.... من نمیتونم برا همشون نظر بدم فقط میتونم چیزی که از کامیونیتی هاشون دیدم بگم. No man's sky کلا خیلی پیشرفت کرده ولی همچنان با اون ادعای اولیه فواصلی داره ظاهرا. For Honor هم با همه جذابیتهاش ظاهرا هنوزم از مشکلات تیپیکال یوبیسافتی رنج میبره. در عوض رینبو سیکس بشدت پیشرفت کردش و جایگاهشو تثبیت کرده. استریت فایتر هم از نظر فروش در برابر شماره قبلیش خیلی ضعیف بوده. دیگه این موارد فک نکنم به دوری و نزدیکی ربطی داشته باشه:D اگه فروش ضعیف باشه یا محتوات ایراد داشته باشه خب ایراده دیگه نمیشه بگیم نیست که:D و خب با این دید میشه Antem رو هم توجیح کرد بگیم مخاطب خودش رو داره نباید گیر داد بهش
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
همون موقع که بتا بازی اومد معلوم بود چیه برای خودم بیشتر از نیم ساعت جذابیت نداشت اصلا قابل مقایسه اورواچ نیست. حالا نقدهارو کامل نخوندم ولی بتا رو که بازی میکردم روح Lawbreakers مرحوم رو میدیدم

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر