امتیازات Beyond: Two Souls

  • Thread starter Thread starter Behrooz
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Behrooz

کاربر سایت
beyond07.jpg




Geek - 9.2/10


Gameplay: 80%
Story: 100%
Presentation: 96%
Value: 90%
Just think of it as a 10 - 12 hour interactive movie, so sit back, and enjoy this masterpiece for what its meant to be, and you won't be disappointed


HardwareZone - 8.5/10
Beyond: Two Souls is an immersive, entertaining adventure from start to finish.

Play UK - 7/10

Technically and graphically impressive, Beyond tells a story that never grips in quite the same way as it's predecessor. There's still nothing quite like like it, but David Cage clearly has trouble writing a concise, believable story and it shows.


TodayOnline - 10/10
With great graphics, solid gameplay and an engaging plot, Beyond is definitely a rival for Grand Theft Auto V and The Last of Us for the Game of the Year Award. If you need to buy one last game for the PlayStation 3 before heralding the arrival of the PlayStation 4 on our shores, it has to be Beyond: Two Souls

GamesMaster UK - 6/10
that the story is too jumpy to get invested in, the script and characters are mostly poor (outside of Jodie), some situations are unbelievable (even for a game partially about a psychic ghost), and interactivity is limited. On the positive side they say the best moments are when Jodie is younger (rather than the action-based parts when she's older), and that the technology behind it is strong.


Pelit - 6.8/10
Beyond: Two Souls is a seriously flawed experiment in interactive storytelling. Is there a game to be found? This reviewer is still looking.


Embargo تا دو ساعت خورده ای دیگه.


-----

آپ:

Destructoid - 5/10
Review: Beyond: Two Souls - Destructoid

Eurogamer - 6/10
Beyond: Two Souls review • Reviews • PlayStation 3 • Eurogamer.net

CVG – 6/10

Gamersyde - No Score
We reviewed Beyond Two Souls - Gamersyde

Videogamer - 4/10
Beyond: Two Souls Review - VideoGamer.com

TheSixthAxis - 6/10
Beyond: Two Souls Review

Hardcore Gamer - 4.5/5

IGN - 6/10

Gamespot - 9.0

Game Informer - 7.75/10
A Flawed Epic - Beyond: Two Souls - PlayStation 3 - www.GameInformer.com

JeuxvideoMagazine - 16/20
Beyond : Two Souls

PlayStation Universe: 9.5

Gamereactor Germany - 8

Gameswelt.de - 8.5

Polygon - 8.0
Beyond: Two Souls review: hand in hand | Polygon

Meristation 8.3/10

HardGame2.com 9/10

Vandal 8.5/10

Rev3Games - 10/10
Beyond: Two Souls REVIEW! - YouTube

Gametrailers 7.2/10
Beyond: Two Souls Review | GameTrailers

EDGE - 5/10
Beyond: Two Souls review | Edge Online

Metro - 4/10
Beyond: Two Souls review – Heavy Rain part 2 | Metro News

4players.de : 68%
Test (Wertung) zu Beyond: Two Souls (Adventure, PlayStation3) - 4Players

Gameblog.fr: 4.5/5
Gameblog Mobile

GameZone 7.5

Joystiq - 5/10

PlayStationLifeStyle - 8.5

FZ.se - 8/10
Beyond: Two Souls - Longform - FZ.se

Kotaku - no score

Playstation Official Magazine UK 8/10
http://www.officialplaystationmagazi...tion-magazine/

Eurogamer Italy 9/10
http://www.eurogamer.it/articles/201...iew-recensione

Cheat Code Central 9.2/10
http://cheatcc.com/ps3/rev/beyondtwo...l#.UlQkCVPfWkO

3DJuegos - 8.5/10
http://www.3djuegos.com/juegos/anali...ond-dos-almas/

EGM - 7.5/10
EGM Review: Beyond: Two Souls | EGMNOW


Venturebeat 88/100
http://venturebeat.com/2013/10/08/be...ouls-review/2/

NowGamer 7.5

Machinima - 8.0/10

XGN.nl – 9.5/10
Beyond: Two Souls (Recensie) - XGN

Game-Smack Ireland: 9.1/10
http://game-smack.net/?p=7008

Digital Spy - 10/10


Gaming Bolt: 8/10
 
آخرین ویرایش:
it is that it's just plain boring. Like a sociopath, Beyond: Two Souls knows how to act like it has a heart, while providing nothing of the emotional depth required to connect with an audience.

And that's all Beyond: Two Souls is -- a pantomime. A childish play at being a meaningful journey, a vapid illusion of passion and poignancy. Nothing but a pantomime.

destructoid
 
لا مصب 8 ساعت بازی کردم تو این 2 روزه شخصیتم با جودی یکی شده امروز همش احساس میکنم جودی هستم نه کیوان:d
واقعا با شخصیتش یکی شدم.
مراحل بازی فوق العاده است.
اسپویلی که خطری نداره در متن پنهان
اون مرحله که میریم گدایی میکنیم واقعا احساس کردم و درک کردم بی خانمان ها چه میکسن. و چه سختی ها میکشن تا به غذا برسن. واقعا اشکم واسه هر چی بیخانمان هست در اومد... شاهکار تر از این مرحله تو کل صنعت گیم وجود نداره خداییش.
 
لا مصب 8 ساعت بازی کردم تو این 2 روزه شخصیتم با جودی یکی شده امروز همش احساس میکنم جودی هستم نه کیوان:d
واقعا با شخصیتش یکی شدم.
مراحل بازی فوق العاده است.
اسپویلی که خطری نداره در متن پنهان
اون مرحله که میریم گدایی میکنیم واقعا احساس کردم و درک کردم بی خانمان ها چه میکسن. و چه سختی ها میکشن تا به غذا برسن. واقعا اشکم واسه هر چی بیخانمان هست در اومد... شاهکار تر از این مرحله تو کل صنعت گیم وجود نداره خداییش.

واقعا لذت میبرم یه نفر بازی رو انجام داده و اینقد بازی رو درک میکنه واقعا بعضی از صحنه های بازی آدمو تکون میده
 
ادامه :



Vandal Online
Oct 8, 2013

85


This could be your favorite game in the last ten years. Or rightly the opposite. It does have personality, but there's no way we can tell you how it is or how you're going to feel when you play it, so the only way to find out is giving it a try it.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Post Arcade (National Post)
Oct 8, 2013

85


Taken on its own merits, Beyond: Two Souls is a triumph of interactive storytelling, betrayed only perhaps by not quite living up to its lofty narrative ambitions in its latter third.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




IGN Italia
Oct 8, 2013

85


Beyond: Two Souls, with its plot and production, is a really ambitious project. And it is also a further step into blending movies and video games together.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




LaPS3
Oct 8, 2013

85


Beyond: Two Souls could be considered an experimentation on new dramatic devices within a game that is visually stunning and whose interactive scenery will be the delight of all Quantic Dream fans, despite its limitations.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




3DJuegos
Oct 8, 2013

85


Beyond: Two Souls is an emotional and amazing movie-like trip.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




PlayStation LifeStyle
Oct 8, 2013

85


Beyond is not a perfect game. It has control flaws that are glaring and some mundane issues like pop-in that will bother a number of gamers, but if you are looking for something with enough heart and passion to tell a truly great story in a unique and exciting way, Beyond: Two Souls is a must have.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Meristation
Oct 8, 2013

83


Beyond: Two Souls is the evolution of Heavy Rain formula. Quantic Dream gets thrilled and tells a story about love and desperation following Jodie's life. A cinematic experience with stunning PS3 graphics and David Cage's signature narrative to show what lies beyond death.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Slant Magazine
Oct 9, 2013

80


The game still tells a beautiful, gripping tale, thanks in part to the voice and motion-capture performances of Ellen Page and Willem Dafoe, making 2011's L.A. Noire, acclaimed for its facial graphics, seem decades old.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




PSX Extreme
Oct 8, 2013

80


The acting is top-notch, the writing is good, the design and implementation of the life sequences is excellent, and the mechanics are functional and ask you to remain vigilant and timely. It’s just that it doesn’t feel as cohesively polished as one would hope, and there are limitations to the QTE concept, even when it’s expanded upon.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Push Square
Oct 8, 2013

80


Beyond: Two Souls’ imperfections don’t necessarily add to the title’s appeal, but this is still a game that you should experience irrespective of its flaws. While the plot takes a number of questionable turns, the outrageously ambitious subject matter, coupled with the release’s downright staggering technological achievements, make Quantic Dream’s current generation opus worth examining all the same.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




ZTGD
Oct 8, 2013

80


While it might not invoke as much "emotion" as some would like, it generates more than almost any other title this generation.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Everyeye.it
Oct 8, 2013

80


Quotation forthcoming.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Game Revolution
Oct 8, 2013

80


Beyond: Two Souls, despite its flaws with the mechanics and the story, is a special game that needs to be played, if just to behold the new level in video game presentation. Though it's not as well-crafted in design as Telltale's The Walking Dead, Beyond: Two Souls is not that far off, cementing Quantic Dream as a cutting-edge developer in the cinematic, story-driven genre.​

_____________________________________________________________________________________________________________________________



Gamereactor Denmark
Oct 8, 2013

80


It’s like watching a great TV series. Out of the 12 hours you will only find about two hours of "real" gaming though, which might be too little for some. Insanely high production values, great story and good acting makes this worth getting if you want the best in interactive movies.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




The Globe and Mail (Toronto)
Oct 8, 2013

80


As an interactive drama, it’s a fantastic work of art that’s worth checking out. But it didn’t pack enough player action to make me want to replay it and see the many different possible permutations of Jodie and Aiden’s story, beyond what I’d already experienced. And yes, that pun was intentional.

_____________________________________________________________________________________________________________________________



Machinima
Oct 8, 2013

80


While we could have done without the non-linear storytelling, it wasn’t hard to keep tabs on the scattered episodes of Jodie’s life. Beyond: Two Souls is certainly an overall advancement on the mechanics of Heavy Rain, just don’t expect it to be David Cage’s magnum opus… that’s still to come.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




games(TM)
Oct 8, 2013

80


Not all videogames should be like Beyond Two Souls. But be thankful that some are. Another flawed but essential tale from a man who genuinely cares and a publisher that believes in the power of videogames.

_____________________________________________________________________________________________________________________________



Playstation Official Magazine UK
Oct 8, 2013

80


Beyond’s a huge technical step forward for interactive drama, but seems less resolute than Heavy Rain not to stray back into familiar game territory. Commit to it like its actors do to the eccentric plot, though, and the rewards are gigantic – Holmes is where the heart is. Another essential purchase for interactive-drama disciples featuring a knockout turn by Page, but one that spreads itself thin telling its story through so many genres.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Polygon
Oct 8, 2013

80


With so many of the traditional elements of gameplay stripped away, like challenge and exploration, a tremendous amount of weight is put on Beyond's story to carry the day. While it's exhilarating to see a team that has worked so hard to perfect a new way of telling stories, I couldn't help wishing they had a perfect one to tell.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Toronto Sun
Oct 8, 2013

80


Much like Quantic Dream’s gritty 2010 PlayStation 3 title Heavy Rain, Beyond: Two Souls fuses traditional film-based storytelling techniques with video game elements to create a new way of getting players emotionally invested in its characters and story. It doesn’t always work – and sometimes it feels a bit cheesy or ridiculous – but when that connection does happen, it’s something quite amazing.

_____________________________________________________________________________________________________________________________



Game Informer
Oct 8, 2013

78


I wish the story would have focused more on its emotional core than blockbuster theatrics, but I was still struck dumb by the impactful last hour. In the end, you make a truly profound choice, and see its consequences. There are multiple endings – none perfectly happy, each powerful. That’s how I’ll choose to remember Beyond – brilliant and flawed at once.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




GRYOnline.pl
Oct 9, 2013

75


Beyond: Two Souls is a difficult game to grade - you have to answer a question: do you mind having the gameplay play a supporting role? Because an interesting story, great characters and some really exciting moments are most important here. Beyond is a typical Quantic Dream game and it additionally simplifies many aspects. I had fun experiencing this story, but Heavy Rain is a better and more interesting game.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




NowGamer
Oct 8, 2013

75


It’s such a shame to see Quantic Dream make the same mistakes they’ve made in the past, because it feels like Beyond: Two Souls could be shaping up to become by far the best thing the developers have done until that hope is destroyed by the games’ poor second half.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Gaming Age
Oct 8, 2013

75


Don’t get me wrong, the game tells an interesting and emotional story, and the acting is top notch, but it does aimlessly plod along here and there. Thankfully, Quantic Dream ensured that Beyond: Two Souls would wrap up in an amazing, thought-provoking way which does make the ride very much worth taking.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




EGM
Oct 8, 2013

75


Thanks to a script that shifts gears too often and too rapidly, Beyond: Two Souls never really hits its narrative stride, but David Cage’s latest effort is still worth a look if you’re a fan of his singular approach to interactive storytelling.


_____________________________________________________________________________________________________________________________




Canadian Online Gamers
Oct 8, 2013

75


There’s always room for innovation, and I know in the future that games will continue to achieve things I didn’t think were possible, but Beyond didn’t hit the points I needed to really be impressed, especially when the bar has already been set high by other narrative-driven games.
 
ellen page بیچاره چقد دولا راست شد تا ژانگولر بازی های کیج رو کپچر کنه دلم براش میسوزه
rain حالا هم beyond از بمب های سونی که fail شدن
من یه پستی تو تاپیک قبلی دادم که پاکم شد دوباره میگم کیج داره صنعت بازی سازی رو به گند میکشه نمیدونم که می خواد دست بکشه از این کار ولی نزدیکه اون روز...

عزیز نزن این حرفارو ادم خندش میگیره ! اخه بر چه مبنایی داری همچین حرفی میزنی ؟ چون نمیتونی با بازی هاش ارتباط برقرار کنی ،کیج شده ادم بده و کاراش داره صنعت گیم رو به چالش میکشه !؟
ادم باید با بازی حال کنه ازش لذت ببره حلا شما از بازی های کیج لذت نمیبری دلیلی نداره بقیه لذت نبرن سبک بازی های کیج خاص و این برای همه اثبات شدست.
خدارو شکر نمرات خوبم که داره میاد :d
 
نمره ها نشون می ده بازی به دل خیلیها نشسته و به دل خیلیها هم ننشسته و در کل فکر می کنم بازی سلیغه ای باشه
اما جدا از نمره ها تا خودمون بازی رو تجربه نکنیم نمی شه نظر قطعی داد،چون همونطور که می دونید بازیهای دیوید کیج به دلیل خاص بودنشون به دل هر کسی نمی شینه و این دلایلی نیست برای توجیح کردن نمره هایی که بالا نبودن
من به عنوان یک گیمر منطقی پیش از اینکه غغیب گویی کنم و در مورد چیزی که تجربه نکردم نظر الکی بخوام بدم و جو رو خراب کنم همگان رو به تجربه کردن بازی دعوت می کنم...
 
sami_19
اگر سنّت به بازیهای اشاره و کلیکی و ادونچر دهه نود و اندکی پس از اون قد نمی ده که بتونید تشخیص بدید فارنهایت، هوی رین و الآن بیاند دقیقا امروزی شده اون تایپ بازیها هستن، چه کاری از دست من بر می آد؟ من شرط می بندم تا حالا دستت به اون مدل بازیها نخورده.

:blink:
بیخیال!! من Heavy Rain و Beyond رو بازی نکردم ولی فارنهایت رو بازی کردم و میشه گفت کوچکترین ارتباطی به بازیهای ادونچر کلاسیک نداره. یعنی هیچ جوره نمیشه این سبکی که کیج درست میکنه رو امروزی شده‌ی ادونچرهای کلاسیک دونست!
بازیهایی مثل Mad Dog یا Dragon's Lair یا Hardline یا Who Shot Johhny Rock دقیقا نسل اول این سبک هستن. بازیهای کیج هم امروزی شده‌ی همیناس نه ادونچرهای کلاسیک!
 
میون بحثتون در باره ی نمره خواستم بگم تام مک شی گیم اسپات امروز دوباره به بیوشاک نمره داده اونم یدونه 4 خوشگل مشگل حالا چرا دوباره نقد شده این بازی نمیدونم
 
میون بحثتون در باره ی نمره خواستم بگم تام مک شی گیم اسپات امروز دوباره به بیوشاک نمره داده اونم یدونه 4 خوشگل مشگل حالا چرا دوباره نقد شده این بازی نمیدونم

سیستم جدید اون سایت هست، بازی ها میتونن علاوه بر نقد اصلی یه سری نقد جانبی هم داشته باشن.
 
من که اصلاً کارای کیج رو قبول ندارم، ولی تا زمانی که مخاطب داره و بازی‌هاش طرفدار دارن، ایرادی به کارش وارد نیست.
اگه این بازی فروش افتضاح داشت و بازخورد به شدت منفی بین تمام گیمرها داشت، خودشن به این نتیجه می‌رسن که نباید چنین مدل بازی‌ای ساخته شه. ولی تا زمانی که بازخورد مثبت داشته و فروش مناسبی هم داشته، یعنی صنعت گیم طالب چنین بازی‌هایی هست.

خدایش اگه همه مثل ایشون فکر میگردند دنیا گلستان می شد..مثلا و از سبک استراتژیک متنفرم ولی دلیل نمیشه بیام بگم داره صنعت گیم را نابود میکنه

- - -ویرایش - - -

دیوید کیج کارش درسته با همه بازیهاش حال کردم ..اینم تا اینجایی که که رفتم فوق العاده بوده..خوشبختانه یوشیدا به شدت از پروژه بعدی کیج خوشش اومده..نظر بقیه هم برام مهم نیست
 
من بازی رو دیشب انجام دادم واقا شاهکاریه گرافیک وموسیقی بازی حرف نداره نحوه روایت داستان هم فوق العاده است طراحی چهره کاراکتر ها واقا بینظیره ...
 
من که اصلاً کارای کیج رو قبول ندارم، ولی تا زمانی که مخاطب داره و بازی‌هاش طرفدار دارن، ایرادی به کارش وارد نیست.
اگه این بازی فروش افتضاح داشت و بازخورد به شدت منفی بین تمام گیمرها داشت، خودشن به این نتیجه می‌رسن که نباید چنین مدل بازی‌ای ساخته شه. ولی تا زمانی که بازخورد مثبت داشته و فروش مناسبی هم داشته، یعنی صنعت گیم طالب چنین بازی‌هایی هست.

خدایش اگه همه مثل ایشون فکر میگردند دنیا گلستان می شد..مثلا و از سبک استراتژیک متنفرم ولی دلیل نمیشه بیام بگم داره صنعت گیم را نابود میکنه

بله دوستان عزیز! البته الان بزرگترین مشکل اینه که این بازی یک انحصاری هست و دوستان سوپر فن همیشه در صحنه میان همین جوری بدون دلیل میکوبن بازی رو فقط برای اینکه بیان بگن ps3 اخه...
من آرزو داشتم رو xbox هم میومد، اونوقت میشد درباره خود بازی و اینکه دلایل خوب بودن یا نبودنش چیه صحبت کرد. الان 28 صفحه گذشت، جند نفر بن شدن ولی کل پست هایی که نقد به خود بازی بود قدر یک صفحه هم نشده... همش شده مزه ریزی، gif گذاشتن و بحث های صد تا یه غاز.

- - -ویرایش - - -

بازیهایی مثل Mad Dog یا Dragon's Lair یا Hardline یا Who Shot Johhny Rock دقیقا نسل اول این سبک هستن. بازیهای کیج هم امروزی شده‌ی همیناس نه ادونچرهای کلاسیک!

یعنی الان واقعا اون بازی های مضخرف که تنها دلیل اینکه یه مدتی معروف بودن fmv بودنشون بود رو پیش زمینه بازی های کیج میدونی؟! اولا که Dragon`s Lair با اون بازی های دیگه که گفتی اصلا نقطه مشتر کی نداره، دوما واقعا هر چی فکر میکنم شباهتی بین مثلا HardLine و Heavy Rain نمیبینم.
 
یعنی الان واقعا اون بازی های مضخرف که تنها دلیل اینکه یه مدتی معروف بودن fmv بودنشون بود رو پیش زمینه بازی های کیج میدونی؟! اولا که Dragon`s Lair با اون بازی های دیگه که گفتی اصلا نقطه مشتر کی نداره، دوما واقعا هر چی فکر میکنم شباهتی بین مثلا HardLine و Heavy Rain نمیبینم.

ولی بین Heavy Rain و مثلا Monkey Island شباهت بیداد میکنه حتما!!؟

من نگفتم این بازیها شبیه Heavy Rain هستن. این سبک که به Interactive Movie معروف هست شروعش با این بازیا بوده. خود David Cage هم قبلا روی Hardline کار کرده (البته آهنگساز بازی بوده) و قطعا وقتی که شروع کرده به بازیسازی یه پیش زمینه‌ی فکری داشته که برمیگرده به همون Hardline و بازیهای هم سبکش که اون زمان زیاد تولید میشدن. بهرحال نزدیک‌ترین چیزی که به بازیهای فعلی کیج میشه پیدا کرد همین بازیها هستن نه بازیهای ادونچر کلاسیک!
 
من که عاشق این سبک بازیها هستم و با اینکه مایکرو فن هستم ولی به شدت در حسرت این بازی واسه Xbox هستم.حیف که انحصاری هستش.یعنی فوق العادس :x

کلا از انحصاری های سونی خیلی خوشم میاد
 
ellen page بیچاره چقد دولا راست شد تا ژانگولر بازی های کیج رو کپچر کنه دلم براش میسوزه
rain حالا هم beyond از بمب های سونی که fail شدن
من یه پستی تو تاپیک قبلی دادم که پاکم شد دوباره میگم کیج داره صنعت بازی سازی رو به گند میکشه نمیدونم که می خواد دست بکشه از این کار ولی نزدیکه اون روز...
شما که دیگه از طرز حرف زدنتون میشه فهمید عجب فنی هستید پس نمیشه با شما وارد بحث شد
کسی که بخواد از این بازی خوشش بیاد میاد چه فن یه کنسول یا بازی دیگه ای باشه چه فن سونی باشه مثل همین دوستمون اقای 19Rodar
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or