امتیازات سایت ها و مجلات به Alan Wake

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت


عنوان بزرگ Alan Wake اولین امتیاز خودش رو از مجله اسپانیایی Hobby Consolas در یافت کرد.
93/100

Spanish magazine Hobby Consolas has the first printed review of the upcoming action thriller Alan Wake. Hobby Consolas says Alan has spectacular lightning, atmosphere and sounds combined with big scares and a perfect story rhythm that will leave you glued to the controller from start to finish. Alan Wake receives a 93/100. The length of the game according to 2 reviewers was 10-16 hours.

خوب:
داستان: جذاب و اسکریپت شده
مبارزه: استفاده جالب از نور در بازی و همچنین مبارزات

بد:
طول بازی: نسبتاً کوتاه, نزدیک به 10 ساعت!
نوع پیشروی و بیان: صورت بیان بازی به همان شدت پیشروی در بازی نیست!

Graphics - 92
Sound - 94
Lenght - 82
Fun - 93
 
آخرین ویرایش:
به نظرت چرا ندادند ؟ برو یکم سایتها را بگرد بخون اشکالی که گرفتند چی بوده .
تقریبا هیچ سایتی به تکیکهای محیطی گیر نداده و همشون از محیط ها افکتهای استثنایی بازی حرف زدند از جزئیات فراوانش گفتند از عظمتش گفتن .
ولی گرافیک یک جمع بندی داره و نباید مشکل داشته باشه . الان بری سایتها دلیل اینکه کسر کردن از این بخش بازی .
1:پارگیه تصویر همون tearing هر سایتی بسیار شاکی هست از این مورد .
2 :انیمیشن های بیگانه مثلا تیز بودن یا حرکت های خیلی تند alan و بعضی از کارکتر ها.
3: sub hd بودن بازی که چون hd نیست بازی تا حدودی تار و بلوری دیده میشه ( که این مورد اصلا تقصیر ما ها نیست چون تریلر های قبلی تماما 720 بودند تو انالیزهایی که کرده بودند و ما خبر نداشتیم که در نسخه نهایی چنین بلایی سرش میاد !)
4:تفاوت زیاد cut-scene ها با خود گیم پلی بازی .
خدا را شکر تریلر ها را دیدی ؟ برو ببین چطور remedy یه شهر را بیشترین دقت و افکتهای پر قدرت طراحی کرده ولی تنها گناهش یک سخت افزار محدود کنسول بود که نتونستند بازی را hd کنن .

هیچ سایتی از افکتها و تکنیک ها محیطی ایرادی نگرفته و برعکس بیشترین تعریف را ازش کردند .

میدونی همینایی که میگی چه تاثیری روی گرافیک بازی داره ؟!

1 - همین Screen Tearing میدونی چه کمکی میکنه که بازی فریم ریتش افت نکنه و در کل فریم بیشتری بده ؟
برای امتحانش میتونی از یک PC استفاده کنی ، گزینه Vertical Sync توی تنظیمات گرافیکی اگر فعال یاشه باعث میشه Screen Tearing کاملا از بین بره ، ولی در عین حال بشدت از Performance و Frame Rate بازی کم میکنه .

2 - رزولوشن ، این که نیازی به توضیح نداره ، یک بازی رو در رزولوشن های بالا و پایین اجرا کنید تا تفاوت مقدار Frame Rate رو ببینید .

خب ، با توحه به 2 مورد بالا بازی در 30 فریم اجرا میشه ( درسته ؟ چون مطمئن نیستم ) حالا بنظر خودت ارزش داره که طراحی و افکتها خیلی خوب باشن ولی به لطف این 2 مورد ؟! چون مسلما اگه Screen Tearing نبود و رزولوشن هم 720 بود ، خدا میدونه چقدر از این زیبایی ها و افکتها کم میشد ...
البته من خودم بیشتر با Screen Tearing مشکل دارم ، یعنی خیلی مشکل دارم و عصبیم میکنه در هنگام بازی .
 
کسری جان در این مورد باید مخالفت کنم. این درسته که بیشترین هایپ رو این بازی نبوده و لی انصافا کم هم نبوده. هنوز اومدن سم لیک بر روی سن رو فراموش نکردیم. اصولا اگر انتظار خیلی خاصی از یک بازی نباشه به عنوان برگ برنده در کنفرانسهای E3 معرفی نمیشه. بنظرم اومدن سم لیک بجای کارگردان بر روی سن خودش یجورایی القا کننده این بود که کار بقدری بزرگه که حتی باید حرفهای نویسنده این اثر عظیم بشنویم.
خب به عنوان یک بازی انحصاری از سازنده های بسیار بزرگ باید نمایش بزرگی هم داشته باشه. منتها مسئله این هست که بعد از E3 واقعا هایپ بازی کم شد. حتی وقتی تریلر انحصاری شو GTTV نشون داد رفت زیر سایه Mass Effect 2 . درصورتی که مایکروسافت باید برای ip جدید بیشرت تبلیغ می کرد. مثلا سره GOW مایکروسافت چه قدر تبلیغ کرد سره Halo و یا حتی Crackdown به لطف halo کشید بالا اما AW اصلا تبلیغ خاصی نداشت. یعنی در سطح نمرات و انتظارات اصلا تبلیغ نشد. مسئله این هست که یک سری افراد و طرفدار ها اخبار دنبال می کنند و ما بقی اش به سمت ناشر بر میگرده که چه طوری طرفدارها جلب کنه.
حتی اگه Remedy از فروش مکس پین ها سود زیادی به جیب نزده باشه باز هم به خاطر موفقیت های قبلیش اون قدر اعتبار داشتن که از این اعتبار برای ایجاد زیر ساخت برای نسل بعد ازش استفاده کنن
نفر استخدام کنن تکنولوژی ایجاد کنن یا خریداری کنن
( منظور از اعتبار بانکی و مسائل مالی هست )
شما فکر می کنید مثلا QD برای ایجاد زیر ساخت ها و تکنولوژی ها پول از کجا اورده از اعتبارات بانکی یا کمک ناشر استفاده کرده
همون جور مادر زاد که استودیوی این قدر پیشرفته نبودن که :laughing:
پس وقتی می گم مسئولین Remedy بی عرضه بازی در آوردن پر بی راه نیست ;)
برادر من گوشه دنیا نشتی و میگی اونها بی عرضه هستند ؟ توی این چند ساله استودیو ها خوش نام و پر بودجه هم نفراتشون اخراج کردند. بعدشم هم معلومه کشور تاثیر گذار هست. شما یک نگاه به بازی های روسی بکن و بعد به بازی امریکایی. وقتی شما تو یک کشوری مثل فنلاند استودیو مز نی مجبوری از افرادی استفاده کنی که توی همون کشور هستند و قاعدا نمی تونی افراد استدیو ها امریکایی بیاری چون هزینه این افراد خیلی خیلی بیشتر هست. مثلا یکی از دلایلی که Pandemic بسته شد همین بود که توی ایالتی بود که سقف هزینه خیلی بالا بود. اینجا مسائل اقتصادی کاملا دخیل هست. ببخشید انقدر رک میگم اما مطمئنا استعداد هایی که توی اون استودیو هستند خیلی بیشتر از شما می دونند که تعدادشون در همین سطح هست.
عزیز من شما زمان تغییر نسل و ارائه نسل جدید رو یادت نیست ؟ تمام سایت ها و مجلات از بازی های نسل بعد و پروژه های استودیو ها می نوشتن
Remedy هم با خبر Alan Wake توی صدر اکثر این اخبار بود

هایپ چی هست هم شد سوال ؟
بله بازی که تبلیغات گسترده ای داره , سازندگانش بزرگ نمایی می کنند و مارکتینگ قوی هم داره و در ثانی روی کاور مجلاتی مثل GI میره می گند بازی با هایپ زیاد. حالا کدوم از اینها رو AW واقعا داره ؟؟ ببنید وقتی اخبار از یک بازی میاد دلیل بر تبلغاتش نیست مگه چند نفر میرند VG می خونند که از اطلاعات بازی بحره مند بشند ؟
بعد از ارائه به قول شما 3 بازی توسط همین استودیو و در همین کشور
دیگه این جور بهانه ها قابل قبول نیست
Remedy حداقل 12 سال در صنعت گیم فعالیت داشته دیگه و مثلا خریدن انجین از یک شرکت مثل epic یا ایجاد زیر ساخت مناسب بعد از این همه مدت دیگه نباید مسئله خیلی بیگانه ای بوده باشه
گفتم متاسفانه اینها مواردی هست که شما از دید یک گیمر ساده دنبال می کنی.
ولی وقتی بحث Remedy بیاد وسط با هم کاملا تفاوت دارن و من از رمدی بیشتر انتظار داشتم ;)
در نهایت باید بگم که یک گیمر اصولا تا یک بازی تجربه نکنه نمی تونه در مورد سقف انتظارتش از بازی صحبت کنه. اگه شما بازی کردی و خوشت نیومد حرفتون درسته در غیر این صورت توصیه می کنم بازی کنید و بعد نظر بدید.
دوست عزیز ساخت چند قسمت فیلم نمایشی برای تبلیغات چیز کمی هست ؟؟
همین فیلم تبلیغاتی اخیر رو می گم که داستانش قبل از داستان بازی هست
می دونید مشکل شما چیه ؟ اصولا هر چی من میگم باز هم حرف ها خودتون می زنید. ساخت این جور فیلم ها بدون هزینه نیست منتها حتی DR2 هم از تبلغیات داره. حالا به نظر شما این بازی پر خرج از لحاظ تبایغات با GOW که توی بیشتر سالن های سینما امریکا تبلیغ داشت و توی فیلم هایی مثل Die hard 4 هم ازش استفاده شده بود. اون فیلم ها چیز کمی نبود منتها چیز گنده ای هم نبود. باز هم میگم هر چند می دونم همه حرف خودشون می زنند : aw تبلیغات داشت منتها نه اون چیزی که خیلی از شما ها فکر می کنید.
 
آخرین ویرایش:
اين امتازات نظر خود كسي كه نقد مي كنه من كه مي خوام بازيش كنم نظر خودم از همه مهمتر است. به نظر من اين بازي بهتر از red deadكه نيست:biggrin1:
 
دقیقاً نکته همینه، وقتی این ایرادات رو داره که هر کدوم تاثیر به سزایی در گرافیک کلی داره، چطوری اسمش رو میگذارید بهترین گرافیک نسل؟
خب ایرادهایی که هیچ کدوم از ماها خبر نداشتیم قوبول دارم که گفتم بهترین قبول کن که بعضی از ps3 فنها هم خودشون میگفتن بهترین با دیدن تریلر ها اخری ولی هیچ چیزی را ما خبر نداشتیم انیمیشنها معمولی بود قبول داشتیم , بله خیلی بازی ها هستند که انیمیشن معمولی دارن و میتونستند از ین مورد چشم پوشی کنن ولی مشکلات دیگش نذاشت که چشم پوشی کنن !
ما از جزئیات کارکترها در گیم پلی بازی خبر نداشتیم چون تو تریلر ها چیزی نشون داده نمیشد و فقط محیط بود و محیط بازی انصافا و حقیقتا بین تمام بازی ها بهترینه از نورپردازی و سایه ها و طراحییه هنری و دقیق و ریز بینانه از جنگلها و شکوه محیط عمق میدان و فاصله دید عظمت محیطها اینها واقعا چیزین که سایتها به شدت ازش تعریف کردند .

اون مساله tearing از همون اول تریلرهای بازی تا این آخری ها کاملا مشخص بود. وقتی دوربین رو میچرخونی انگار صفحه نصف میشه!

بله بود ولی remedy میگفت تریلرها اینطوره و در بازی نهایی اینا نمیشن ! از کجا ما بدونیم که دیگه واقعا به این افتضاحی میشه ؟
sub HD بودن هم که خودش گویای همه چیز هست.

اینم ما خبر نداشتیم همین اواخر فهمیدیم تمام تریلر های قبل همگی روی 720p بوده تو فروم beyond3d گفتن تمام تصاویر همگی 720 بودن و شارپ از کجا میدونستیم که بازی نهایی اینطوری میشه ؟

آریا هم گفت مطمئن باش اگه pc بود بهترین گرافیک نسل را میتونست ثابت کنه اون cut-scene داخل بازی را دیدی همگی از موتور بازیه واقعا کدوم بازیه بتونه باهاش رقابت کنه همون صحنه آلیس را یادت بیار چون realtime نبود براش تقریبا 16xaa داده بودند و با افکتهای اضافی که از خود موتور بوده اون صحنه های که فضا را از بالا نشون میده با خود موتور بازی که جلوه های خارق العاده تولید میکنه که حقیقا استثنایی هستند . تصور کن با pc براحتی میتونستند این کار با کنن ولی این بار real time اگه تریلر تکنولوژی گرافیکی alan wake را دیده باشی میونی که remedy واقعا چه موتوری خلق کرده که گویا اونا همش روی pc بوده .

من گفتم بهترین این نسل چون اون تریلر تکنولوژی را دیدم نمیدونستم روی 360 اجرا نمیشه خودم هم شک داشتم تو پستم هست از کجا من میدونستم که اینطور میشه ؟


میدونی همینایی که میگی چه تاثیری روی گرافیک بازی داره ؟!

1 - همین Screen Tearing میدونی چه کمکی میکنه که بازی فریم ریتش افت نکنه و در کل فریم بیشتری بده ؟
برای امتحانش میتونی از یک PC استفاده کنی ، گزینه Vertical Sync توی تنظیمات گرافیکی اگر فعال یاشه باعث میشه Screen Tearing کاملا از بین بره ، ولی در عین حال بشدت از Performance و Frame Rate بازی کم میکنه .

2 - رزولوشن ، این که نیازی به توضیح نداره ، یک بازی رو در رزولوشن های بالا و پایین اجرا کنید تا تفاوت مقدار Frame Rate رو ببینید .

خب ، با توحه به 2 مورد بالا بازی در 30 فریم اجرا میشه ( درسته ؟ چون مطمئن نیستم ) حالا بنظر خودت ارزش داره که طراحی و افکتها خیلی خوب باشن ولی به لطف این 2 مورد ؟! چون مسلما اگه Screen Tearing نبود و رزولوشن هم 720 بود ، خدا میدونه چقدر از این زیبایی ها و افکتها کم میشد ...
البته من خودم بیشتر با Screen Tearing مشکل دارم ، یعنی خیلی مشکل دارم و عصبیم میکنه در هنگام بازی .

نیما من گفتم به خدا گول خوردیم دلیلش را بالا گفتم . آرزو دارم یک روز این بازی روی pc بیاد اونوقته که میبینید که remedy واقعا چی ساخته . من حتما یک مقایسه بین تصاویر میکنم چون واقعا گفتی زیاده . تکنولوژی موتور alan wake واقعا خارق العادست چیزی نیست که به همین راحتی گذشت فقط اشتباهش این بود که گیر کنسول افتاد !
 
آخرین ویرایش:
پس فرخ قبول دارید که گول خوردید ؟ مقدمات یه کنفرانس مطبوعاتی رو ترتیب بدم ؟ :دی
میانگین از 22 نقد فعلا 83
رزو دارم یک روز این بازی روی pc بیاد اونوقته که میبینید که remedy واقعا چی ساخته . من حتما یک مقایسه بین تصاویر میکنم چون واقعا گفتی زیاده . تکنولوژی موتور alan wake واقعا خارق العادست چیزی نیست که به همین راحتی گذشت فقط اشتباهش این بود که گیر کنسول افتاد !
فرخ انصافا باز از اون حرف ها زدی ها ! همین چند وقت پیش نبودید می گفتید این بازی 360 را تا سر حد مرگ میبره ، Push to limits میکنه ؟ نگفتید از بهترین تکنولوژی ها استفاده می کنه ؟ من می گفتم خدا کنه رو PC هم بیاد ، نارنجک های دست ساز به سمتم پرتاب میشد که نخیر ، تو بوق و کرنا می کردید که انحصاری 360 ِ ؟
حالا از اینور رونده ، داری از Remedy طرفداری می کنی ؟ چه ربطی داره ؟ حالا یهو 360 شد موش آب کشیده ؟ چطور تا چند وقت پیش Crysis 2 و KZ2 و U2 و همرو گذشاته بود کنار و شده بود بهترین گرافیک قرن و Game of The Generation ؟
 
آخرین ویرایش:
خب به عنوان یک بازی انحصاری از سازنده های بسیار بزرگ باید نمایش بزرگی هم داشته باشه. منتها مسئله این هست که بعد از E3 واقعا هایپ بازی کم شد. حتی وقتی تریلر انحصاری شو GTTV نشون داد رفت زیر سایه Mass Effect 2 . درصورتی که مایکروسافت باید برای ip جدید بیشرت تبلیغ می کرد. مثلا سره GOW مایکروسافت چه قدر تبلیغ کرد سره Halo و یا حتی Crackdown به لطف halo کشید بالا اما AW اصلا تبلیغ خاصی نداشت. یعنی در سطح نمرات و انتظارات اصلا تبلیغ نشد. مسئله این هست که یک سری افراد و طرفدار ها اخبار دنبال می کنند و ما بقی اش به سمت ناشر بر میگرده که چه طوری طرفدارها جلب کنه.
دوست عزیز ساخت چند قسمت فیلم نمایشی برای تبلیغات چیز کمی هست ؟؟
همین فیلم تبلیغاتی اخیر رو می گم که داستانش قبل از داستان بازی هست

می دونید مشکل شما چیه ؟ اصولا هر چی من میگم باز هم حرف ها خودتون می زنید. ساخت این جور فیلم ها بدون هزینه نیست منتها حتی DR2 هم از تبلغیات داره. حالا به نظر شما این بازی پر خرج از لحاظ تبایغات با GOW که توی بیشتر سالن های سینما امریکا تبلیغ داشت و توی فیلم هایی مثل Die hard 4 هم ازش استفاده شده بود. اون فیلم ها چیز کمی نبود منتها چیز گنده ای هم نبود. باز هم میگم هر چند می دونم همه حرف خودشون می زنند : aw تبلیغات داشت منتها نه اون چیزی که خیلی از شما ها فکر می کنید.

نه این شمایید که فقط حرف خودتون رو می زنید
اولا استودیویی که این سابقه رو داشته باشه دیگه نمی تونه روی همچین بهانه هایی تکیه کنه
دوما ما از استودیو هایی در چک بازی های فوق العاده ای دیدیم مثل مافیا آیا کشوری مثل فنلاند از کشوری مثل چک کمتر هست
سوما وقتی مسئله بازار یابی میاد وسط باید بین هایپ که از طرف طرفدارها وحامیان ایجاد می شه و هایپی که تبلیغاتو تکنیک های تبلیغاتی ایجاد می کنه تمیز قائل شد

چهارما وقتی بازی در سطح بین المللی و به صورت انحصاری عرضه می شه باید سطح امکاناتی در همین حد براش براش فراهم کرد
که اگه صورت نگیره واقعا تقصیر مسئولین استودیو هست

دیگه حرفی ندارم
 
آخرین ویرایش:
ما که الان بازی رسید دستمون و میخوام برم بازی کنم.ولی همونطور که 3 صفحه قبل گفتم دیگه امتیازا برام مهم نیست.وقتی heavy rain که قطعا توی 10 بازی برتری که در عمرم بازی کردم قرار داره میانگین 87 رو میگیره-اونوقت بعضی بازیها که هیچی جز بکش برو جلو ندارن میان شونصدتا 10 میگیرن باید به عمق فاجعه پی برد.heavy rain هرچقدر هم انیمیشن هاش ضعیف بود(که اصلا هم اینطور نبود) ولی لایق میانگین حداقل بالای 9.5 بود.چون تنها بازی ایی بود که با احساسات انسان بازی میکرد.alan wake هم شده مثله فیلمهای لینچ.فیلمای لینچ هم هر کی میبینه بالای 5 بهش نمیده.و یه عده خاصی هستن که میتونن فیلمش رو بفهمن و لقب شاهکارو بهش بدن.(دقیقا اینو یه منتقد سینما بهم گفت).در هر صورت میرم بازی رو تجربه کنم-شایدم پر از ایراد باشه.کسی چه میدونه.ولی باورش برام سخته که این بازی از scc پائینتر باشه.:eek:
واقعا من هم برام باورش سخته که بازی ای مثل GOW III از Super Mario Galaxy پایینتر باشه!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا من نمیدونم در قبال تو باید چه استراتژی ای رو اعمال کنم! برادر آخه کجاش سخته که باور کنی این بازی از Splinter Cell Conviction پایینتر باشه!!!!؟اصلا چه ربطی به هم دارن!!؟ یه بازی "اکشن-مخفی کاری" با توجه به سبکش امتیاز میگیره یه بازی "تریلر-روانشناسانه" با توجه به سبک خودش!!!حالا چون AW میانگینش از Conviction پایینتره(فعلا) پس یعنی حق داریم بگیم این از اون سطحش کمتره!!!!؟

ببخشید بنده چه گفتم شما جوش میاری.بنده هم در انتها گفتم میرم بازی رو تجربه کنم شایدم پر از ایراد باشه.max payne اون زمان که انقلابی بود همه توی top 10 شون هست میانگین 89 میگیره!!!gow 3 چرا باید از gta میانگین پائینتری بگیره؟سایتا اومدن گفتن gow 3 ارزش تکرارش پائین هست(حرفی کاملا محمل و چرند) اما خود من و خیلی از دوستان دیگه چندین بار تمومش کردن.بعدشم شما به من میتوپی که مهم نیست چی برا تو مهمه!!بعد خودت میای نظرت رو به عنوان یه fact مطلق بیانش میکنی!!!واقعا جالبه!!!
در نهایت باید بگم اگر به نظر شما شاهکاری مثل heavy rain فقط داستان داشت-من دیگه بحثی ندارم.

نه پس فقط شما خوبی:eek:

محض اطلاع همه دوستان هم بگم-الان برادرم و چندتا فامیلم همه دارن میگن بابا خوب حتما بازیه بدیه که امتیازاش این شده و منم دارم بهشون میگم مطمئنم بازیه عالی ایی هست.دلیلشم گفتم.پس بدونین اصلا من جوش نیوردم:biggrin1:
الانم میرم بازی کنم-تا بفهمم جریان از چه قراره.دیگم در موردش تا تموم نکنم نظری نمیدم.
بله!!عوض کردن حرف رو هم به عینه مشاهده میکنیم!!!!!
چطور سره Conviction هر چی ما و چند نفر دیگه میومدیم میگفتیم بازی کوتاه نیست,هی شما میگفتی همه ی سایتا میگن کوتاهه,اونوقت تو میگی کوتاه نیست!!!!؟ حالا حرف سایتا شد "مهمل و چرند"!!!!؟؟؟؟
در آخر برخی از صحبتهای زیبات که به طرز خارق العاده ای با نظراتت تو این تاپیک فرق میکنه رو بخون.همه از تاپیک Splinter Cell Conviction هست:
امتیاراتش نشون دهنده فاجعه پیش آمده هست
میانگین chaos theory شده 93/84.میانگین pandora tomorrow شده 92/34 و میانگین شماره یک هم شده 92/35.ولی دقیقا از double agent شده 84/69 و این یکی هم شده 86/48.خوب میشه بگین این یعنی چی؟یعنی از شماره چهارم دائم دارن گند میزنن.حالا اون آقائی که چشم نداره و نمیبینه مشکل از خودش هست.
این اسمش مسخره بازی و فاجعه ایی بنام conviction بود
من فقط منتظرم که اگر امسال conviction به عنوان ناامید کننده ترین بازی سال انتخاب شد محکم بزنم تو دهن اونائی که از داشتن اپسیلونی شعور بی بهره هستن.
این بازی چه داره؟امتیازهای خیلی بالائی گرفته؟
من به بازیهای خلی از این بهتر مثل عنوانهای انحصاری درجه یک ps3 هم انتقادم رو کردم.این بازی که دیگه پیش اونا اصلا به حساب نمیاد.:biggrin1:حالا اگر مثل بعضی از بازیها همینجوری 9 یا 10 ردیف کرده بود-آدم دلش نمیسوخت.
آخه یه جوری دارن میگن-انگار مثل اون بازیا زرت زرت 10 یا 9 گرفته.
کاملا مشخصه که شما اصلا به امتیاز سایتها اهمیت نمیدی و برات مهم نیست!!البته فقط سره بعضی بازیا خیلی مهم میشه یه دفعه!!
.............................
امتیازهای Alan Wake هم به نظرم خیلی هم خوبه!!! نمیدونم جدیدا معنی 8 و 8.5 و 9 و ...عوض شده!!!!!؟شدن مزخرف و آشغالل و نا امیدکننده!!!!؟
 
سینا جان ربطی نداره.بازی با بازی فرق داره.سر تاپیک هوی رین وقتی چندتا امتیاز پائین گرفت همین دانشمندان اومدن هیکل بنده رو به گند کشیدن و گفتن اون سایتا نفهمیدن و بازی رو درک نکردن.
اما الان همه خوشحالن که alan wake مثلا امتیازاش بالای 90 نشده.بعدشم من که گفتم.
من اعتراف میکنم در مورد امتیاز سایتها اشتباه کردم.فکر کردی من میترسم بگم که اشتباه کردم.:biggrin1:نه عزیزم اشتباه کردم.زود قضاوت کردم.مطمئن هستم سر همون scc اگر امتیازات رو ندیده بودم اون نظرات رو نمیدادم.باورت میشه من خودم 5 بار تمومش کردم؟
البته همون موقع هم گفتم.بازی بازیه خوبیه اما برای نام sc نه.

الان من نیم ساعت alan رو بازی کردم.در یک کلام باید بگم بی نظیر بود.جو بازی فوق العاده بود.گرافیک بازی مشکل اساسی همون tearing بود.وگرنه کیفیت بافتها و جزئیات در بالاترین سطح ممکن بود.صداگذاری رو هم که دیگه جای حرفی رو نذاشته.

بله من اعتراف میکنم در مورد امتیازات اشتباه میکردم-و دیگه این اشتباه رو تکرار نمیکنم.

 
فرخ انصافا باز از اون حرف ها زدی ها ! همین چند وقت پیش نبودید می گفتید این بازی 360 را تا سر حد مرگ میبره ، Push to limits میکنه ؟ نگفتید از بهترین تکنولوژی ها استفاده می کنه ؟ من می گفتم خدا کنه رو PC هم بیاد ، نارنجک های دست ساز به سمتم پرتاب میشد که نخیر ، تو بوق و کرنا می کردید که انحصاری 360 ِ ؟
حالا از اینور رونده ، داری از Remedy طرفداری می کنی ؟ چه ربطی داره ؟ حالا یهو 360 شد موش آب کشیده ؟ چطور تا چند وقت پیش Crysis 2 و KZ2 و U2 و همرو گذشاته بود کنار و شده بود بهترین گرافیک قرن و Game of The Generation ؟

قطعا هم اینطوره و قدرت 360 را کشیده بیرون ولی این عظمت گرافیکی زیاده واسه کنسول باور نداری یکم بخون مثلا یکی از سایتها گفته اصلا باورش سخته که چطور تونستن همچین گرافیکی روی کنسول بیارن !
دیگه اینو قبول کن از نظر افکتهای به کار برده شده تو یه محیط حداقل روی کنسول بازی باهاش قابل رقابت نیست و فقط مشکلات فنی نذاشت که اینطور بشه .من بحثم همیشه روی جلوه های بصری این بازی بوده که همینطور هم هست .

اینا را قبول داری در مورد گرافیک alan wake


worthplaying
When you're not engaged in nighttime combat, Alan Wake offers players stunning visuals of the Pacific Northwest. Natural vistas are rendered superbly, with soaring mountaintops and lush treetops. Perhaps the only real complaint I have is repetition. Alan ends up spending a lot of his time in basically identical abandoned buildings, and these end up being some of the least interesting portions of the game. The visuals suffer slightly when it comes to rendering people and faces; try as they might, the faces never quite look natural, and the lip-synching usually feels a bit off from the vocals. We also noticed an occasional bit of screen tearing during the dozen or so hours spent playing the game, but that was the exception rather than the rule.
By and large, Alan Wake is a visually gorgeous game and one that serves to showcase the visual prowess of the Xbox 360



computerandvideogames
At points, thanks to gorgeous visuals, a standout score and deafening, psychedelic sound effects, Alan Wake really does feel like an interactive Hollywood disaster movie. During the review process our television screen attracted a crowd of slack-jawed games journos more than once.

A special nod should also go to the beautiful world that developer Remedy's created, which still shows its open-world roots and is vast and detailed in unprecedented measure.


gamingtrend
این قسمت قرمز را بخون .
Graphically, Alan Wake was an absolute impossibility on any home console in 2005. With the Xbox 360, there is enough graphic power to bring Wake’s world to life. Much of the game is spent in the dark, but this isn’t a Resident Evil knockoff - the world looks like what you’d see in a forest illuminated by stars and the moon, and not just pitch black like Doom 3. There is a bluish hue to the world, and the forest is absolutely choked full of foliage. Full size trees, bushes, plants, leaves, signs, debris, and more sway in the wind, providing a shocking amount of ambush points for the creatures in this game. It isn't just black, it's darkness the way you and I would perceive it in the real world. You’ll spend a fair amount of time in the town of Bright Falls, and it is well populated, both with people and things to see. The town is excited about their annual Deerfest celebration, and it is decorated accordingly. Somehow the city feels alive, not just filled with pre-placed objects. While it isn't the sandbox city that was initially planned, it feels focused without ever putting your feet on rails.
The incredible lighting engine I mentioned above is the heart of the game. Day and night cycles cast absolutely perfect shadows. Most games do such a weak job with shadows, putting simple circles under the feet of the protagonist. Alan Wake was built around the concepts of light and dark, and it shows. Your flashlight has small concentric circle distortions from the lens, and the light realistically bends across objects. It pales, however, in comparison to when the real fireworks start.


.videogamer
Much has been made of Alan Wake's less-than HD resolution, but the bottom line is that it's a stunning looking title. No game released so far this generation features lighting effects more impressive, or so much going on. At times, with the wind blowing, smoke in the air, objects flying around, flares alight and enemies coming at you, there'd be an argument for this being one of the most visually striking games ever released. It's that impressive. During certain dramatic moments the game even pauses and pans around Alan, giving you a chance to take it all in.

ign
It highlights what a great job Remedy has done building a richly detailed game world that retains authenticity even as its plot spirals further into the mists of the fantastic.
Remedy has built a world that, despite being a fantastical realm of twisting shadows and realities, is solidly anchored in authenticity. Outstanding environmental design and some brilliant visuals



مثلا gamersyde توسط Blim

Got to watch and play the game yesterday. While my full preview will have to wait for a few hours, I can already say that technically this game is maybe at the top of what I ever saw running on consoles this generation. It's definitely up there with Killzone 2. I was in awe most of the time, it's just crazy how much stuff they managed to get into their engine while still having it run already almost perfectly smoothly (still some slight tearing from time to time, but the final build should be better).
I've always been a big fan of Remedy (ever since Future Crew) and how they could push hardware like no others, but I wasn't expecting this game to be that impressive in terms of lighting, draw distance and effects.



xbox.about.com
The game is dead gorgeous. The lighting is spectacular, the town is amazingly detailed, theforests are lush and beautiful. This game looks awesome

Xxlgaming
As I was mentioning earlier, visually the game really knocks one out of the park. The focus and attention put on light as being a huge factor in the game is evident at all times. The scenery completely mimics something you would see in the Pacific Northwest and truly is a site in itself. Character models have extreme detail in all of their movements and behaviors. Each and every cut scene is well done and draws you into the story and I never once felt the need to skip any. I do love how the game is presented as a TV Series where between each episode you’ll get a “Previously on Alan Wake” review session of the events that lead up to where you are now

thehdroom
Saying the setting of Alan Wake is idyllic is one thing but executing it on Xbox 360 is another. We have known since E3 2005 that Remedy was putting together something special and the final result is one of the best looking games to ever grace the console. While there are some obvious repeated elements like gates and logs in episode one, the textures and detail are off the charts. It's the type of place you would actually want to take a virtual walking tour of to soak up the ambiance.

justpushstart
Alan Wake’s graphics can be considered as good in some way. The environments and the lighting of the game are phenomenal but when it comes to the character models, that’s the part when I can say that it doesn’t live up my expectation. The surroundings that Alan Wake will be exploring is very detailed and crisp. You will get to see a lot of light and dark areas where it will build emotions as you play. Aside from dark areas, Alan Wake will be venturing in towns and streets where he can interact with them. The game renders the graphics very well and it all looks very good.
 
آخرین ویرایش:
سینا جان ربطی نداره.بازی با بازی فرق داره.سر تاپیک هوی رین وقتی چندتا امتیاز پائین گرفت همین دانشمندان اومدن هیکل بنده رو به گند کشیدن و گفتن اون سایتا نفهمیدن و بازی رو درک نکردن.
اما الان همه خوشحالن که alan wake مثلا امتیازاش بالای 90 نشده.بعدشم من که گفتم.
من اعتراف میکنم در مورد امتیاز سایتها اشتباه کردم.فکر کردی من میترسم بگم که اشتباه کردم.:biggrin1:نه عزیزم اشتباه کردم.زود قضاوت کردم.مطمئن هستم سر همون scc اگر امتیازات رو ندیده بودم اون نظرات رو نمیدادم.باورت میشه من خودم 5 بار تمومش کردم؟
البته همون موقع هم گفتم.بازی بازیه خوبیه اما برای نام sc نه.

الان من نیم ساعت alan رو بازی کردم.در یک کلام باید بگم بی نظیر بود.جو بازی فوق العاده بود.گرافیک بازی مشکل اساسی همون tearing بود.وگرنه کیفیت بافتها و جزئیات در بالاترین سطح ممکن بود.صداگذاری رو هم که دیگه جای حرفی رو نذاشته.

بله من اعتراف میکنم در مورد امتیازات اشتباه میکردم-و دیگه این اشتباه رو تکرار نمیکنم.

درسته.بازی با بازی فرق داره.ولی مقایسه ای که کردی شباهتی با این حرفی که الان داری میزنی نداره!
خُب مشکل همینجاست!مگه امتیازایی که Conviction(و به تبع اون Alan Wake)گرفتن چشونه!!!!؟یعنی امتیازهای در رنج 8-9 انقدر پایینه که اومدین بازی رو با لجن یکیش کردین!!!!؟(لطفا نیا هی بگو که واسه این بازی ها که اِل بود و بــِل بود و انتظار بالا میرفت و... خوب نیست که صورت خوشی نداره!) بعد حالا که سره بازی مورد علاقه ی خودتون اومده میگین امتیاز مهم نیست!!
 
امین جان واضح بگو منظورت کیاست؟ من تا اینجا بیشتر defense force دیدم تا حرف نامعقول...

منظورم با هر کی بوده باشه تو اون شخص نیستی:دی منظورم کسایی هست که قبل اومدن بازی کلی تو کفش بودن و تعریف ازش میکردن ولی الان شروع به مسخره کردن بازی میکنن...
 
درسته.بازی با بازی فرق داره.ولی مقایسه ای که کردی شباهتی با این حرفی که الان داری میزنی نداره!
خُب مشکل همینجاست!مگه امتیازایی که Conviction(و به تبع اون Alan Wake)گرفتن چشونه!!!!؟یعنی امتیازهای در رنج 8-9 انقدر پایینه که اومدین بازی رو با لجن یکیش کردین!!!!؟(لطفا نیا هی بگو که واسه این بازی ها که اِل بود و بــِل بود و انتظار بالا میرفت و... خوب نیست که صورت خوشی نداره!) بعد حالا که سره بازی مورد علاقه ی خودتون اومده میگین امتیاز مهم نیست!!
سینا جان گفتم که اشتباه کردم بابا.بیخیل دیگه:biggrin1:
------------------
Graphically, Alan Wake was an absolute impossibility on any home console in 2005
منم که تا اینجا بازی کردم باید بگم بهترین گرافیکی بوده که رو کنسول دیدم.
 
من وقتی وارد تاپیک این بازی میشدم گاهی اوقات یکسری عکس های جدید از بازی می یومد که من هرچی نگاه می کردم چیز خیلی خاصی نمی دیدم اما با این حال تمام کاربران چه از معروف ترین سایت بازی خارجی (که من اونجا همه رو قانع کردم گرافیک بازی خیلی هم خوف نیست ) چه این سایت بازی سنتر همه می گفتند عجب گرافیکیه ! مثل فیلمه و ... اما من چون با دید یه طرفدار به بازی نگاه نمی کردم واقعا هیچ چیز خاصی توش نمی دیدم در واقع گرافیک خوبی داشت اما نه در حدی که ازش تعریف می شد ! کلا اکثرا همینطور هستند هر بازی 2 تا عکس میده بیرون همه میگن عجب گرافیکی داره بعضی وقت ها فکر می کنم چشم و دید من فرق داره با بقیه نمونه معقولش همین بازی Rage یکسری عکس جدید داده بیرون همه میگن چقدر بی نظیر شده اما واقعا هیچ کس متوجه نشد در عکس های جدید نسبت به تریلر که قبلا پخش شد نور پردازی بازی به طرز فجیعی ضعیف تر شده ( اما با این حال همه میگن عجب گرافیکی داره اما با همین وضعیت اگر منتشر بشه از نظر گرافیکی امتیاز بالای 9 نمی گیره ) نمیدونم روی این کنسول های نسل حاضر انتظار چه گرافیکی رو دارید اما مطمئن باشید بیشتر از همین حدود ها که داره زورش رو میزنه منتظر بازی انقلابی از نظر گرافیکی نباشید گرافیک این بازی روی این کنسول های حال حاضر خیلی خوبه اگر گرافیک خیلی بالاتری می خواید منتظر کنسول های نسل بعد بشید ...
 
انصافا مسخرس که از رو امتیاز تصمیم بگیریم.
همه چیز نسبیه!
شاید یکی بگه این بازی فوق العادس یکیم بگه شاهکاره!
پس امتیازها رو بریزید دور.
جدا از همه اینا این سبک بازیا هیچوقت امتیازه خیلی بالایی نمیگیرن!
همونطور که مکس پین اینطور بود! یا HR!
هر چند هنوز با افرادی که فقط اولین چیزی که میارن وسط گرافیکه مشکل دارم و به نظرم یه مشت نوبن:دی
 
انصافا مسخرس که از رو امتیاز تصمیم بگیریم.
همه چیز نسبیه!
شاید یکی بگه این بازی فوق العادس یکیم بگه شاهکاره!
پس امتیازها رو بریزید دور.
جدا از همه اینا این سبک بازیا هیچوقت امتیازه خیلی بالایی نمیگیرن!
همونطور که مکس پین اینطور بود! یا HR!
هر چند هنوز با افرادی که فقط اولین چیزی که میارن وسط گرافیکه مشکل دارم و به نظرم یه مشت نوبن:دی
جیگرم منظورت منم:biggrin1:نه محمدجان من منظورم کلی بود.آخه بعد از امتیازات یه جوی درست شد که همه فکر میکردن گرافیکش در حد ps1 هست.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or