امتیازات بازی Silent Hill 2 Remake

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش‌بینی امتیازات


  • مجموع رای دهنده‌ها
    186
  • نظرسنجی بسته شده است .
هیترای عزیز چطورن ؟ :دی
بلوبر به حرف مردم گوش کرد که این نتیجه رو گرفت. حتی چهره ها هم از اون حالت مسخره به شرایط قابل قبول رسیدن. ولی من هنوز معتقدم این ریمیک رو یه کمپانی ژاپنی انجام میداد به حس سایلنت هیل نزدیک تر میشد
 
منم انتظار این نمرات نداشتم مخصوصا اینکه امیدی به کامبک کونامی نداشتم و الان با این بازی کمی امیدوار شدم با دیدن تریلر اولیه گفتم نهایت بتونه 70 تا 75 بشه ولی تریلر ها بعدی امیدوار کننده بود و انتظاراتمو تا 80 الی 84 بالا برد ولی الان یکم سوپرایز کننده بود اگه ریمیک متال گیر هم خوب از آب در بیاد که البته به موفقیت اون با توجه به تریلرهاش بیشتر شک دارم ولی احتمال گرفتن متا 80خورده ای داره میشه گفت تا حدودی کونامی کامبک به دوران طلایی شروع کرده ولی باز باید منتظر موند که مثل کپکام میتونه این مسیر ادامه بده یا نه.بلوبر داره مسیر پیشرفت طی میکنه امیدوارم فروش بازی هم خوب باشه.
 
آخرین ویرایش:
احسنت واقعا.
بلوبر شاهکار کرده ، فکرش رو نمیکردم که بخواد بالای 85 بگیره.
اومدن جزو استودیوهای خفنی که از این به بعد فقط باید منتظر موند که اینها بازی بسازن.

نکته مثبتش اینه که دوباره میخوان با کونامی همکاری داشته باشن.
 
MGS3 رو هم با همین کیفیت ریمیک کنن و بعد برن سراغ کسلوینا😍

همچنان #سال_کویر_PS5 ادامه دارد! :دی

یکی از دوستان یه ابر حق گویی کرد و گفت کویر جیب ماست نه PS5 و هر روز هم داره بیشتر به واقعیت نزدیک میشه:دی
 
داستان این بازی خیلی جالب بود. اصولا پیش میاد که یه بازی تریلر رونمایی کوتاه و خفنی داشته باشه اما وقتی گیم‌پلی کاملش میاد تازه ضعفاش مشخص بشه. اما این بازی تریلر رونمایی جالبی نداشت ولی وقتی گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای اومد، نظر اکثریت برگشت و تصمیم گرفتن به بازی فرصت بدن. بعد ازون یه تریلر دیگه هم اومد با محوریت داستان و معرفی کرکترا که اونم خیلی خوب بود. در کل خوشحالم موفق شد به عنوان کسی که نسخه‌ی اوریجینال رو بازی نکرده. این رو آینده‌ی بلوبر هم تاثیر خیلی خوب و مثبتی خواهد داشت. عجب سالی بوده امسال.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or