امتیازات بازی Quantum Break

Frobary

Loyal Member
quantum-break-horizontal-key-art-ds1-670x377-constrain-e1455028797958-1.jpg


Platforms: X1/PC
Release Date: 5 April 2016
نمراتی که در MetaCritic ثبت می شوند:

Digital Spy 100
IGN Sweden 100
Gameplanet 95
MondoXbox 95
InsideGamer.nl 93
Arcade Sushi 90
GamesBeat 90
Hobby Consolas 90
Eurogamer Poland 90
GamingTrend 90
TrueAchievements 90
Gaming Nexus 90
Lazygamer 90
Xbox Achievements 90
COGconnected 90
Gamer.no 90
AusGamers 89
GamePro Germany 88
GRYOnline.pl 85
ICXM 85
Multiplayer.it 85
Destructoid 85
The Jimquisition 85
Polygon 85
Game Informer 85
ActionTrip 84
LevelUp 83
We Got This Covered 80
Twinfinite 80
Eurogamer Italy 80
Meristation 80
3DJuegos 80
IGN Spain 80
Gameblog.fr 80
JeuxActu 80
CGMagazine 80
TheSixthAxis 80
Vandal Online 80
M3 80
Pure Xbox 80
IGN 80
VideoGamer 80
Everyeye.it 80
IGN Italia 76
Gaming Age 75
EGM 75
XGN 75
NZGamer 70
GamesRadar 70
Hardcore Gamer 70
God is a Geek 70
Post Arcade 70
Game Revolution 70
Gamer.nl 65
DarkStation 60
Shacknews 60
Telegraph 60
Metro GameCentral 60
Examiner 60
GameSpot 60
Time 40
Giant Bomb 40

سایر نمرات:
Respawn Ninja 90
PixelVulture 86
Stevivor 90
Press Start Australia 80
Xbox One UK 90
paulsemel 55
Gaming Central 96
ThisGenGaming 80
Xbox Enthusiast 85
Gaming Target 90
Analog Addiction 90
Marooners' Rock 92
THM Magazine 71
Victory Point 80
Gamerheadquarters 100
TrustedReviews 80
JPS 82
IT News Africa 85
Capsule Computers 90
Geek Node 95
Progress Bar 90
NGB 90
InformedPixel 95
GamingBolt 80
Gadgets 360 80
High-Def Digest 80
WhatCulture 60
Digital Trends 40
IBTimes UK 40
 
آخرین ویرایش:
فکرشو نمیکردم تا این حد بهش حال بدن! بعد از Max 1/2 استودیوشون دائم در حال پسرفته تا پیشرفت و این مستقیما بر میگرده به خود شخص Sam Lake که ایده هاش اونچنان باب میل اکثریت واقع نمیشه.فقط میمونه Geow که اگه اونم اینجوری بشه استودیوهای مایکرو تو اینجور عناوین یه شکست کامل براشون محسوب میشه نسبت به نسل هفتم
 
فکرشو نمیکردم تا این حد بهش حال بدن! بعد از Max 1/2 استودیوشون دائم در حال پسرفته تا پیشرفت و این مستقیما بر میگرده به خود شخص Sam Lake که ایده هاش اونچنان باب میل اکثریت واقع نمیشه.فقط میمونه Geow که اگه اونم اینجوری بشه استودیوهای مایکرو تو اینجور عناوین یه شکست کامل براشون محسوب میشه نسبت به نسل هفتم

داداش به سنگ شما بخوایم حساب کنیم تو این نسل به جز یک فرانچایز ویچر تمام فرانچایز ها نسبت به نسخه های نسل قبلی خودشون پسرفت داشتند (از لحاظ کیفیت در زمان خودشون) و در همون سطح موندن (که اینم خودش یک نوع پسرفت حساب میشه) و اینطوری همه شکست خورده حساب میشند و کلا صنعت گیم شکست خورده است هممون هم باید گیم رو ببوسیم بذاریم کنار !
================

بحثی که هست رمدی بازیسازی رو یکجور ماجراجویی قلمداد میکنه و به دنبال ساختن بازیهای متفاوت و امتحان کردن طعم های جدید برای همین هست بازیهاشون به دل میشینه. این ویژگی رمدی رو دوست دارم وگرنه کاری براشون نبود بیان با بوجه مایکروسافت یک بازی با مکانیزم هایی استانداردی که تو شوتر میشناسیم بسازند و بازیشون هم نمرات قابل قبول بگیره و فروش خوبی رو تجربه کنه ولی رمدی به دنبال ساخت بازیهای متفاوت هست متای الن ویک و مکس پین ها هیچکدوم بالای 90 نبودن ولی از خاطرشون از ذهن هیچ گیمری پاک نمیشه اونم فقط به خاطره یونیک بودن بازی هاشون. امیدوارم بازی خوب بفروشه حداقل به سودهی لازم برسه و alan wake 2 رو این نسل ببینیم.
 
  • Like
Reactions: uriel and reach usa
خداییش بی انصافی میکنید! مایکرو تو هر چیزی بد باشه ولی از رمدی هم سر کوانتوم بریک و هم سر آلن ویک خیلی خوب ساپورت کرد. هم زمان کافی داد و هم تو تبلیغات و بودجه کم نذاشت... منتهی این سبک خاص رمدی هست که این مدلی بازی میسازه و به روایت داستان از همه چیز بیشتر اهمیت میده.
تا جایی که من میدونم. بعد از aw رمدی شدیدا علاقه داشته ادامه بازی رو بسازه ولی در اون دوره ماکروسافت ازش حمایت نکرد. حتی یادمه یه تیزر هم برای aw2 منتشر کردن و چندتا هم کانسپت. برای پیدا کردن ناشر جدید.
aw تبلیفات خوبی نداشت من نمیدونم برچه اساس میگید ماکروسافت سر الن ویک تبلیغات خوبی کرد. البته الان با توجه به علاقه شخصی اسپنسر به رمدی اوضاع بهتر هست. در مورد زمان ساخت هم که aw ابتدا قرار بود سال 2007 منتشر شه. و اون زمان هم هنوز ماکروسافت رو به عنوان ناشر انتخاب نکرده بودند.
اگر قرار بود حمایت ماکروسافت مثبت باشه، ما الان به جای qb باید امتیازات aw2 رو میخوندیم. چیزی که لیک و تمام اعضای رمدی میخواستند.
 
  • Like
Reactions: Solidsnake_1
تا الان چندتا ریویو رو وقت کردم بخونم به جرات میتونم بگم برخورد منتقدا با بازی یکی از ضدو نقیض ترین برخورداییه که تو این چند سال اخیر دیدم، نمیدونم چی باید گفت ولی برام خیلی عجیبه چون بعضی چیزهایی که توی یه ریویو نقطه قوت بوده از دید یه منتقد دیگه نقطه ضعف به حساب اومده! خیلی دوست دارم خودم بازی رو تجربه کنم ببینم واقعا چی باعث اینهمه تفاوت دیدگاه شده در مورد این بازی.
یه چیزی که دقت کردم اینه که منتقدایی که لایو اکشنهارو جدای از بازی به حساب آوردن اکثرا امتیازای بهتری به بازی دادن تا اونایی که جزوی از بازی حساب کردن.

چندتا ریویو جدید دیگه:

Dualshockers
9/10

It looks awesome, it plays great, and makes you feel really badass. What’s not to love? Remedy is back, baby!

Quantum Break Review: a Beautifully Designed Romp Across Time | DualShockers

Standard
5/5

Bold, fun, inventive, and really, really cool – Quantum Break is well worth your time.

Quantum Break review: ‘does for time what Portal did for physics'

4NewIT
7.5/10

we can afford to say that Quantum Break's strongest point surely is fiction, which is actually pretty solid, with an high quality plot that will keep your eyes on the TV screen until the very last scene. Quantum Break's a good title under almost every point of view but it's been a victim of too much hype and too high level of expectations


Gaming Boulevard
9/10

http://www.gamingboulevard.com/2016/04/quantumbreak

Techraptor
9/10

With a great cast, fun third person action and a set of interesting and unique powers Quantum Break stands out as an amazing game with plenty of unique features.

Quantum Break Review – Great Scott!
 
من میدونستم اینطوری میشه منتها الان نمرات خیلی خوبن !! چند تا نمره کامل و اکثرا هم مثبت!
حالا سر چند تا نمره منفی متا سقوط کرده !!چرا نمرات مثبت رو کسی نمیبینه ؛ خوهشا دوستان بازی رو تجربه کنید و اینجا نظر بدین همینطور که هیچ سایتی بازی رو تجربه نکرده نقد نمینویسه
 
تا جایی که من میدونم. بعد از aw رمدی شدیدا علاقه داشته ادامه بازی رو بسازه ولی در اون دوره ماکروسافت ازش حمایت نکرد. حتی یادمه یه تیزر هم برای aw2 منتشر کردن و چندتا هم کانسپت. برای پیدا کردن ناشر جدید.
aw تبلیفات خوبی نداشت من نمیدونم برچه اساس میگید ماکروسافت سر الن ویک تبلیغات خوبی کرد. البته الان با توجه به علاقه شخصی اسپنسر به رمدی اوضاع بهتر هست. در مورد زمان ساخت هم که aw ابتدا قرار بود سال 2007 منتشر شه. و اون زمان هم هنوز ماکروسافت رو به عنوان ناشر انتخاب نکرده بودند.
اگر قرار بود حمایت ماکروسافت مثبت باشه، ما الان به جای qb باید امتیازات aw2 رو میخوندیم. چیزی که لیک و تمام اعضای رمدی میخواستند.
آلن ویک از لحاظ موفقیت یک انحصاری برای مایکروسافت عمل نکرد و طبیعی بود که مایکرو در نسل جدید بخواد یه IP جدید ببینه تا ادامه آلن ویک. رمدی هم همیشه گفته که کوانتوم بریک همون چیزیه که اگه آلن ویک 2 ساخته میشد شبیهش بود. درواقع این ایده لایو اکشن و اینا چیزیه که رمدی قصد داشت باهاش آلن ویک 2 بسازه و خواهد ساخت.
درباره ناشری مایکرو برای آلن ویک هم همین من نمیدونم مشکل کجاست؟ تبلیغات بازی شاید فضایی نبود ولی کاملا مناسب بود منتها بازی با تمام شایستگی‌هایی که داشت تو گیم پلی لنگ میزد؛ اتفاقی که الان واسه کوانتوم بریک هم افتاده.
یه نکته هم بگم:D کاملا درسته که متا ملاک نیست ولی واسه موفقیت در فروش خیلی مهمه و تازه هر طرفداری دوست داره بازی مورد علاقه‌اش متای خوبی بگیره و این یه فکته. من دوست دارم رمدی حضور موفقی تو بازار داشته باشه تا بازم از خلاقیت‌های سم لیک تو داستان پردازی لذت ببرم ولی برای این موفقیت باید بازی همه چیزش به قدرت داستان پردازی باشه که اینطور که پیداست نیست.
 
  • Like
Reactions: sadegh93
وگرنه کاری براشون نبود بیان با بوجه مایکروسافت یک بازی با مکانیزم هایی استانداردی که تو شوتر میشناسیم بسازند و بازیشون هم نمرات قابل قبول بگیره و فروش خوبی رو تجربه کنه ولی رمدی به دنبال ساخت بازیهای متفاوت هست.

متای الن ویک و مکس پین ها هیچکدوم بالای 90 نبودن ولی از خاطرشون از ذهن هیچ گیمری پاک نمیشه اونم فقط به خاطره یونیک بودن بازی هاشون. امیدوارم بازی خوب بفروشه حداقل به سودهی لازم برسه و alan wake 2 رو این نسل ببینیم.
ساخت بازی شوتر با مکانیزمهای تعریف شده معروف هم کار هر کسی نیست.the order 1886 هم اومد با کپی کردن مکانیزمها از روی عناوین معروف یه چیز مشتی بسازه که آخرسر به بن بست کامل رسید.
منظور من این نیست هر بازیی که نمراتش بسیار خوب شده حتما انقلابی راه انداخته که تونسته نظرات مثبت رو به خودش جلب کنه'نه.مثلا آنچارتد 4 اگه نمراتش مثل نسخه دوم بشه آیا به این معنیه که در تمام زمینه ها انقلاب به راه انداخته!؟ مسلما نه.میتونن همون پایه های اصلی رو حفظ کنن و با بهبود مدل مبارزه و بخشهای جانبی مختلف موفقیتشون رو تضمین کنن.البته این وسط داستان هم تاثیر بزرگی داره.
در آخر خواهشا مکس پین رو کنار الن ویک قرار ندید چون مکس پین بسیار فرارتر از الن ویکه
 
اصن با بعضی ادما که منطقشون فقط نمرس نمیشه صحبت کرد صبح رفیقم زنگ زده اها بیا نمرات بازی محبوبتم اومده شده ۷۸ ترکید که وایسا بازی دارک سولز ۳ بیاد ببین چه نمراتی میگیره میترکونه و از این صحبتا ( فن این بازیه)

حالا این دوتا بازی کلا چه ربطی به هم دارن ک بخوان مقایسه شن خدا داند :|

ادم نقدها رو هم میخونه خندش میگیره یارو تو کل نقدی که نوشته کلمه fantastic و great و best و...... دیده میشه بعد میده ۶ :|
 
متا اگه بالای 80 باشه و گرافیک عالی باشه حق اعتراض نداری
متا اگه بالای 80 باشه و گرافیک عالی نباشه حق دفاع نداری و سازنده قطعا کم کاری کرده
متا اگه زیر 80 باشه و گرافیک عالی باشه متا و امتیازات مهم نیست و منتقدها قدر نوآوری رو نمیدونن
متا اگه زیر 80 باشه و گرافیک عالی نباشه == EPIC FAIL و حق حمایت از بازی رو نداری!
"قوانین نانوشته بازیسنتر"
 
صنعت گیم امتیازاش تو متا نمیدونم چرا انقدر مهمه که بازی 78 شده همه ریختن سرش.ولی تو صنعت سینما زیاد اهمیت نداره.مثلا همین فیلم بتمنو سوپرمن متاش وحشتناکه ولی عین چی داره میفروشه.یا فیلم بازگشته دیکاپریو تو متا فکنم 78 باشه.ولی شانس اول اسکار بود.تو صنعت گیم بازی که زیر 90 بشه هیچ شانسی برا گوتی نداره.یا یه درصد شانسش.نمیدونم شاید موضوع هزینه اون محصوله...مورد داشتیم طرف بازی گرفته امتیازش 93 بوده تواین نسل ولی خوشش نیومده.موردداشتیم طرف بازی ددپولو بازی کرده لذت برده.همش سلیقس.جالبه امتیازای بازی با فیلم تو متا.بازی که 78 بشه failed شده حسابش میکنن بچه ها.انصاف نیست
 
  • Like
Reactions: Robin
صنعت گیم امتیازاش تو متا نمیدونم چرا انقدر مهمه که بازی 78 شده همه ریختن سرش.ولی تو صنعت سینما زیاد اهمیت نداره.مثلا همین فیلم بتمنو سوپرمن متاش وحشتناکه ولی عین چی داره میفروشه.یا فیلم بازگشته دیکاپریو تو متا فکنم 78 باشه.ولی شانس اول اسکار بود.تو صنعت گیم بازی که زیر 90 بشه هیچ شانسی برا گوتی نداره.یا یه درصد شانسش.نمیدونم شاید موضوع هزینه اون محصوله...مورد داشتیم طرف بازی گرفته امتیازش 93 بوده تواین نسل ولی خوشش نیومده.موردداشتیم طرف بازی ددپولو بازی کرده لذت برده.همش سلیقس.جالبه امتیازای بازی با فیلم تو متا.بازی که 78 بشه failed شده حسابش میکنن بچه ها.انصاف نیست
البته BVS اولین فیلمیه که تونسته با Rotten Tomatoes زیر 63 توی هفته اولش بالای 150 میلیون بفروشه. تو صنعت سینما هم نظر منتقدین مهمه و روی فروش فیلم ها تاثیر زیادی داره.


پ.ن: این بحث هایی که تا یه بازی مطابق پیش بینی ها عمل نمیکنه، طرفدارهاش راه میندازند دیگه خیلی رو اعصابـه. همه جور فنی منظورمـه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or