امتیازات بازی Dark Souls III

Frobary

Loyal Member
229080_1a.jpg


Platforms: PC/X1/PS4
Release Date: 12 April 2016
Meristation 100
Twinfinite 100
The Daily Dot 100
Telegraph 100
Vandal Online 95
AusGamers 95
IGN Spain 95
Hobby Consolas 95
IGN 95
IGN Italia 93
LaPS4 94
PC Gamer 94
Game Informer 93
Multiplayer.it 92
WCCFtech 92
Merlin'in Kazanı 91
Everyeye.it 90
DarkStation 90
RPG Site 90
Hardcore Gamer 90
COGconnected 90
God is a Geek 90
Edge 90
Power Unlimited 90
Gameblog.fr 90
Metro GameCentral 90
M3 90
Eurogamer Italy 90
XGN 85
PlayStation LifeStyle 85
Destructoid 85
The Jimquisition PS4 80/PC 90
GameSpot 80
Attack of the Fanboy 80
Gameplanet 70
Polygon 70
 
آخرین ویرایش:
جا داره این وسط به پست سال (PoTY) هم اشاره ای بکنیم:

نپرسین که کی این پست رو داده چون مامورم و معذور. فقط خواستم بگم چقدر خوبیم ما :D
یادش بخیر وقتی این پست رو داشتم می خوندم فقط دهنم باز بود. تا به حال از این زاویه به سری سولز و سازندش نگاه نکرده بودم :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
 
دقیقا حدس می زدم، دیگه باید بیخیال این سری بشن، حداقل واسه مدتی و یه چیز جدید رو شروع کنن. اگه ادامه بدن دیگه می افته تو دام تکرار.
 
سنگ کاغذ شاتگان یک نقد فول‌العاده تمیز و عالی نوشته.نظر من اینه این سایت رو تو پیگیری‌هاتون قرار بدین.من اینجا مختصرا نقدش رو قرار میدم و پیشنهاد میکنم حتماً بخونینش حتی کسایی ک حوصله پست‌های طولانی رو ندارن.

از کمبت بازی تعریف کرده و به نظرش نقطه اوج تو سریه،سرعت و وزن کرکتر دقیقاً چیزی هست که باید باشه و قابلیت‌های مربوط به هر اسلحه ستایل و تنوع زیادی به مبارزه بخشیده،این قابلیت ها بیشتر از اینکه در مقابل باس‌ها تاثیر گذار باشن در مقابل دشمنان عادی قابل استفاده‌ن.

نویسنده قبلاً یا توجه به تجربه ای اولیه ای که قبل ریلیس بازی داشته از طراحی دشمنا خوشش نیومده،اما با تجربه کامل تر بازی اونا رو لذت‌بخش دیده،هم از نظر چلنج و هم از نظر زیبایی‌شناسی.بازی،از نظر بصری بازی زیباییه،البته با توجه به کمی کاستی،زیباترین بازی در بین سولزهاست.لول دیزاین بازی بر خلاف DS1 که بر یک تم و کانسپت استوار بود،اینجا بین تم‌های مختلف جابجا میشه،هر منطقه‌ای برای خودش چیز دیگری برای ارائه بصری داره.

نویسنده اول نقدش میگه که عاشق محیط یک‌پارچه و در هم پیوسته DS1 بوده،واسه همین لول دیزاین بازی با اینکه عالیه اما جزو یکی از نگرانی‌هاش شده.در این نسخه با اینکه جهان بازی با هم به خوبی در ارتباطه و لابه به لایه‌س،و پشت این ارتباطات منطق خوبی هس،اما این در ارتباط بودنش بیشتر بصریه،تا فیزیکی،همانند DS1.

و این بیشتر به خاطر بونفایر‌ها و جابجایی بینشونه.این جوری که رفتن به Firelink Shrine همیشه در دسترسه،و همیشه میدونی که از منطقه امنیت انچنان دور نیستی،حسی ک در DS1 وجود نداشت،اونجا همیشه یه حس گیرافتادگی و ترس از ناامنی داشتی وقتی به منطقه جدیدی میرفتی،منطقه‌ای ک بعدش با خودت فکر میکنی بهتر بود ک بیخیالش میشدی،اما این حس در DSIII غایبه،رسیدن به یک بونفایر یعنی رسیدن به امنیت.

(نظر خودم بر پاراگراف بالا:من یه بارم تو تاپیک بازی گفتم میازاکی تو هر اثرش یه مولفه خاصی داره ک بهترین مولفه اون اثره و در اثر بعدیش غایبه،واسه همینه که هر اثرش یه واحدیتی برای خودش داره و اختلاف بین طرفدارهای بازی هاش ک کدوم بهترینه،به همین خاطره.مث World Tendecy دیمنز سولز ک خیلی از طرفدارا خواستار برگشتش بودن اما مث اینکه کاملاً بیخایلش شده،و در اینجا به هم پیوستگی دنیای DS1.اگر لول دیزاین DS3 چیز جدیدی باشه خیالی نیست برام چون دوست دارم تجربه جدیدی برام رقم بزنه،وگرنه خب چه فرقی با DS1 داشت؟اما اگر بخواد شبیه دیمنز سولز باشه-ک اونم مورد علاقه‌م بود-برای من هم جزو نگرانی‌هام میشه،چون یعنی ی تجربه تکراری)

میگه این نسخه براش اسون‌ترین تو سری بوده،و این که چون بسیاز زیاد سولز بازی کرده ممکنه رو این تجربه تاثیرگذار باشه،اما معتقده که کمبت سریع‌تر و دشنان از نظر تعداد بیشتر ولی از نظر قوا ضعیف تر،هم یکی از فاکتورهاس.

قبلاً گفته بود که DS2 بدون میازاکی احساس یک cover version رو میداد اما این نسخه مث یک remixـه.مکان‌هایی هستن که انگار نسخه دوباره شکل داده و تفسیر شده مکان‌های پیشن،بعلاوه لحظه‌هایی که حس deja vu رو ب ادم منتقل میکنه.این نسخه یک energetic ریمیکسه با این حال قسمتی از ریتم در اینجا از دست رفته.

در اخر هم دوباره از بازی تعریف کرده و این که بازی همچنان دارک سولزه،اینکه بازی خیلی کمی بوده ک در دوازده ماه گذشته ب همین اندازه ازش لذت برده،و میخواد ک دوباره بازی رو از نو شروع کنه.از پازل ها و سکرت ها تعریف کرده و این که بازی همچنان چیزهای زیادی برای کشف کردن داره.

اخرین ایرادی هم ک گرفته این که بازی مث نسخه اول اونچنان تاریک نیست و با اینکه مشعل داشته اما استفاده انچنانی ازش نکرده.

سنگ کاغد شاتگان نمره نمیده اما من با توجه بنقدش میگم اگر نمره میداد 9/10 بود.واقعا فوق العاده نقد کرده.

نظر خودم درباره نقدش : ایشون خیلی خیلی از DS1 لذت برده و بیشتر به مقایسه با اون پرداخته و معیار خوبیش نسخه اول بوده.به خاطر همین کسایی که مث من معتقدن بهتره DS1 با تمام ویژگی‌هاش یک اثر واحد بمونه و نمیخوان همون حس هرچند فوق‌العاده DS1 به تکرار تجربه کنن،شایدبا ایرادهایی ک ایشون گرفته دلسرد نشن.
------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------

Demon's Souls==>2009==>89==>در برخی از لیست ها به عنوان یکی از بهترین های تاریخ==>به عقیده برخی ها حتی از دارک سولز هم بهتره
Dark Souls==>2011==>89==>در اکثر لیست ها به عنوان یکی از بهترین های تاریخ و در برخی بهترین تاریخ
Bloodborne ==>2015==>92==>اتفاقات بالا برای این نسخه هم قابل پیشبینیه==>به عقیده برخی ها حتی از سولز هم بهتره
و حالا هم Dark Soul 3

کسی فقط در عرض 7 سال 4بازی با مزیت‌های بالا رو میسازه بدون شک نابغه‌س.

یک چیزی وجود داره به نام «آگاهی برتر» ک این اگاهی در برخی انسان ها به صورت فضیلت اخلاقی ظاهر میشه و در برخی به صورت نبوغ.این اگاهی بر عقل غلبه میکنه،واسه همینه که یک نابغه نمیتونه شرح کارهایی که میکنه رو برای دیگران توضیح و تفسیر بده،چون این چیزا کارایی عقله.همینه ک اکثر نابغه‌ها رد مغزین :دی

میازاکی هم نه تحصیل اکادمیکش نه هوش و ذکاوتش و نه تلاشش باعث خلق این آثارش شده،بلکه نبوغش.
 
راضیم ازت میازاکی.....سه تا بازی تو سه سال متوالی با این کیفیت(قبل این سه تا هم که ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ دو سال یک بار داشته شاهکار می داده)
یجورایی رکورد زدن از لحاظ ارایه محصول با کیفیت و کلا از انتظار خود من بالاتر کار کردن(انتظار داشتم متاش ۸۷...۸۸ اینا بشه)

فقط امیدوارم تو بازیهای آینده به این مشکل افت فریمشون برسن که جالب نیس...... .

.
 
بلادبورن 2 \m/\m/\m/
بلادبورن با همه شباهت هاش به سری سولز، ولی روح سولز رو نداره به نظر من. منظور من اینه که اگه میازاکی بخواد شماره چهارمی بسازه که یه سولز ولقعی باشه، از لحاظ روند گیم پلی و نوآوری تو این زمینه چه کاری میتونه بکنه؟ با توجه به اینکه تو نقدهای منتشر شده اومده که سولز 3 یه جورایی معجونی از نسخه های قبلی با نوآوری های جدیده. من منظورم اینه که جهشی که ما از دمون سولز به دارک سولز دیدیم، چطور میتونه از دارک سولز 3 به 4 اتفاق بیفته؟
 
ایراد دوربین مسخرس چون دقیقا توی بلادبورنم موقع باس ها گاهی دوربین قاطی میکرد یا جا میموند و خب به خاطر سرعت بازی بود و فکر نکنم کسی بدش میومد بر عکس همه کلی از این سرعت حال میکردن. بعدم گیم اسپات زیادی نمره کم کرده حداقل یه نمره باید کم میکرد
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
تا حالا به این فکر کردید که دارک سولز 4 رو چجوری باید ساخت؟ حس می‌کنم فرمول گیم پلی این سری دیگه شیره اش کشیده شده...
Dark Souls 4 در کار نیست، امیدوار هم هستم من. خود کارگردان گفته ادامه دادنش تو این فرمت کار درستی نیست.
 
  • Like
Reactions: sadegh93
تا حالا به این فکر کردید که دارک سولز 4 رو چجوری باید ساخت؟ حس می‌کنم فرمول گیم پلی این سری دیگه شیره اش کشیده شده...
اصلا به ادامه dark souls من فکر نکردم اصلا:D
شماره ۳ فعلا اخرین شمارش خواهد بودو اینا رفتن سراغ بازی جدید....
مگر اینکه چند سال دیگه برگردن سروقت darksouls که اونوقت باید نسبت به مقتضیات و تکنولوژی و قواعد اون زمان روش فکر کرد.

.
 
متاسفانه انگار این مسئله تکراری و یکنواخت بودن محیط ها ، یک مسئله جدیه ؛ چون علاوه بر نقد polygon در نقد ها دیگه ای هم به این موضوع اشاره شده .
به عنوان مثال gameplanet در بخشی از نقدش به همین تکراری و یکنواخت بودن محیط و نبود تنوع اشاره میکنه .
The game world as a whole suffers from an ugly lack of variation, both gameplay wise, and visually – most of the screen is dominated by dreary shades of grey, brown, and mustard yellow throughout the majority of the game. The lack of variety is disappointing compared to the previous titles, which featured a broad spectrum of freaks, creeps, and bizarre locales. Most areas feel like retreads of zones from the prior installments, and there's little in the way of scenery and vistas that haven't been seen already.
destructoid هم به این موضوع اشاره میکنه و ادعا میکنه اکثر محیط ها بازی تکراری هستن و چندان به یاد موندنی نیستن .
The "united" feel of this iteration goes slightly too far in that every zone feels overly familiar, with many of them touting a standard castle-like appearance, that, while appropriately seeped in lore, isn't as memorable as past iconic hotspots
در کل امیدوارم این مسئله تکراری و یکنواخت بودن محیط ها ، صدمه زیادی به کیفیت بازی نزده باشه و با یک بازی فوق العاده خوب مواجه بشیم .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or