امتیازات بازی Dark Souls III

Frobary

Loyal Member
229080_1a.jpg


Platforms: PC/X1/PS4
Release Date: 12 April 2016
Meristation 100
Twinfinite 100
The Daily Dot 100
Telegraph 100
Vandal Online 95
AusGamers 95
IGN Spain 95
Hobby Consolas 95
IGN 95
IGN Italia 93
LaPS4 94
PC Gamer 94
Game Informer 93
Multiplayer.it 92
WCCFtech 92
Merlin'in Kazanı 91
Everyeye.it 90
DarkStation 90
RPG Site 90
Hardcore Gamer 90
COGconnected 90
God is a Geek 90
Edge 90
Power Unlimited 90
Gameblog.fr 90
Metro GameCentral 90
M3 90
Eurogamer Italy 90
XGN 85
PlayStation LifeStyle 85
Destructoid 85
The Jimquisition PS4 80/PC 90
GameSpot 80
Attack of the Fanboy 80
Gameplanet 70
Polygon 70
 
آخرین ویرایش:
ولمون کن بابا :D
همون حضرت آرتوریاس رو با ۲ تا اسپل فرستادم خونه بخت. :D
در کل تو مجیک حریف میطلبیم :D

دقیقا به همین دلیل بهترین کار رو کردن و مجیک رو ضعیف تر کردن :D چون تو 1 و 2 خیلی مسخره بود و با 2-3 ضربه همه باسا میمردن
 
ولمون کن بابا :D
همون حضرت آرتوریاس رو با ۲ تا اسپل فرستادم خونه بخت. :D
در کل تو مجیک حریف میطلبیم :D
به نظر من لذت اصلی دارک سولز به شمشیر و سپرش هست. :دی لذتی که در Greatsword و Longsword هست در چیز دیگری نیست :grin:
 
من تو دارک سولز ۲ intelligence رو رسوندم به ۹۹ :دی
بعد فهمیدم کلا از ۷۰ به اونور فقط پوینت هام داره هدر میره. : دی
اتفاقا الان که نسخه ی پی اس ۴ دارک سولز ۲ رو گرفتم و با کلاس واریور دارم میرم بازی آسونتره برام.
اما تو دارک سولز ۱ مجیک واقعا سروری میکرد برا خودش.
 
  • Like
Reactions: sadegh93
سلام بر داداش.

بله درسته قراره 12 اپریل یه day one patch برای نسخه وان بیاد.

ولی طبق توضیحاتی که آخر هر دو نقد اومده، نقد بازی بدون day one patch بوده و البته اشاره کردن که با انتشار این پچ، نقدشون را برای تغییراتی که داشته و بررسی بخش آنلاینش، بروز میکنن
این پچ سخت کننده فقط برا x1 هست دیگه ؟ برا ps4 نیس که؟
امیدوارم منتقدا بعد پچ نقد کنن بازی رو چون این پچ و نزدنش میتونه روی نظر منتقدا تاثیر بذاره به نظرم.... .

.
 
  • Like
Reactions: sadegh93
در مورد برتری DS1 من فقط یه مثال میزنم اگرم براتون کافی نیست بازم از این موارد هست(یعنی پاش برسه 50 تا مورد هم میتونم لیست کنم :D)

اونم کارایی اسلحه های بازی در حین پیشروی تو بازیه.از تجربه خودم مثال میزنم.

تو DS1 اول با یه شمشیر معمولی رفتم،بعد تبر رو از همین انددهای نفله و تا +5 اپگریدش کردم،بعد از همونا نیزه گرفتم،بعدش Drake Sword ،بعد lightening spear،بعد Crystal halberd عزیز،بقیه‌ش رو خاطرم نیست تا اینکه رسیدم به Black knight halberd .

اما تو DS2 همون اول بازی Drangleic sword رو گرفتیم و رفتیم تا تهش هر کی هم دلم خواست باهاش کشتم.

لول دیزاین
ارت دیزاین
باس‌ها
موسیقی
لور
NPC
وحدت و یکپارچگی
میزان سختی و بالانسش
معنویات :D
و...

همشون DS1 سرتره.باز بیاین بگین فقط به خاطر نبودن میازاکی تو شماره 2 این حرف رو میزنیم،خب کاملا مشخصه به خاطر نبودن میازاکی این اتفاق افتاده،مچ گرفتین مثلا یا چی شده الان؟:D



رنگ بندی و جابجایی بین بونفایر ها..مرسی از شما :D
من نمیدونم شما چجوری همون اول کار تونستی راحت pursuer بزنی و بعدش برسی به Drangleic sword . من و خیلی های دیگه با هزار مصیبت اول مجبور بودیم old dragonslayer رو بزنیم که بعدش towe shield رو بگیریم و تازه بریم سراغ pursure . اونم تازه بدون summon کردن دیگران .
 
اقا من هرجور فکر میکنم تو کتم نمیره ds2 طراحی مراحلش اسونتر بود.سورپرایزای بیرحمانه ds2 خیلی از ds بیشتر بود،رنگ بندی هم که علاوه بر این که به اتمسفر بازی صدمه نزد خوب هم شد اما باز با بعضی قسمتای دیگه بازی تناقص داشت.
فقط fast travel ی ذره رو مخ بود.قبلا به بهانه جابجایی بین بانفایرا کلی فارمینگ میکردیم تو نسخه دوم کشکی میرفتیم سراغ جایی که دشمنای مناسبتر برای فارمینگ داشتن.

این سریعتر شدن مبارزه ها هم که امیدوارم فقط از جانب دشمنا نباشه!چون تو همون 2 بعضیا رم میکردن ول کن هم نبودن (تو mkx اینجوری کمبو نمیزنن که بعضی دشمنا میزدن !).dodge کردن و avoid کردن به نظر بهتر از سپر iconic نسخه های قبلی میاد پس کلاسو عوض کنیم ببینیم چجوریاس :d
 
کلا این سختی باس‌ها جالبه؛ چون تو نقد اولی باس‌ها را چالش برانگیز و سخت دونسته، ولی برای نقد دوم برعکسه.

البته تو توضیحات نقد دوم اشاره کرده هنوز هم باس‌ها سخت هستن ولی ممکنه به سختی قبل نباشه. ولی کلا تو این چند تا نقدی که اومده بیشترشون بازی را سخت ترین نسخه تو این سری دونستن که خبر خیلی خوبیه.
آره اکثره سایتها رو خوندم همین رو اشاره کرده بودن خوب خدارو شکر معلومه هنوز یه چنتا باس تو بازی هستن که خاطره بشن از نظره سختی..!!!مطمعن هستم میازاکی برای DLC نقشه هایه زیادی داره از الان میتونم حس کنم چه DLC خوفی قراره بیاد اگه 1% مثله Bloodborne DLC باشه که من از خوشحالی فشارم میره رو 22.همیشه میازاکی تو DLC ها خیلی بهتر کار کرده حالا نمیدونم چرا و دلیلش چیه..!!!
 
دقیقاً همینه که گفتی، شرایط ایده آل رو باهاش کاری ندارم چون هیچ راهکاری واسه رسیدن بهش ندارم :D یعنی 2-1 تا پست طولانی درباره متاکریتیک دادم که کسی بخونه شاید فکر کنه مدافع تمام قد وجود این سیستم هستم ولی همچین چیزی نیست منتها میگم بسم الله شما میگین کسی به نقد توجه نکنه چون سلیقه فردی، به میانگین نقدها توجه نکنه، به جوایز توجه نکنه، به لیست هاشون توجه نکنه، خُب به چی بکنه؟ اول یه معیار بهتر بدین دستش بعد اینو ازش بگیرین. مثلاً فروش رو معیار خودش بزاره یعنی بهتره؟ میزان تبلیغات و قدمت فرنچایز رو بزاره بهتره؟ یه جمله کلیشه ای هم هست " تجربه خودت معیاره" وقتی هنوز تجربه نکردم چطوری بفهمم سراغ چی برم؟ نظر کاربرها رو ملاک بذارم؟ همین کاربرهایی که User Score رو به گند می کشن و اونطوری نقد می کنن؟ از دوستهام بپرسم؟ خُب همه مردم بین رفقاشون همچین آدمایی دارن؟ از 50 تا بازی که در سال منتشر می شه دونه دونه تریلر دنبال کنم تا بفهمم کدوم به سلیقه ام نزدیک ـه؟ ما داریم میگیم مخاطب عام حوصله همون متن یه صفحه ای رو هم نداره نهایتاً پاراگراف آخر رو می خونه بعد بشینه همچین هزینه مالی و زمانی بکنه؟

امثال ما خودشون عیار اون اثر رو حتی بدون توسل به خواندن نقد هم می تونن بفهمن – البته به شرط اینکه منصف باشن - ولی مخاطب عام رو که راست هم میگی همه چی در خدمت اوناست رو چیکار کنیم بلأخره؟ اصلاً چرا باید به اونا کاری داشته باشیم؟ خُب چون اکثریت رو تشکیل میدن و در نتیجه تصمیم گیری که تو خرید می کنن نه فقط رو اون بازی که روی نحوه ادامه کار اون سازنده و برخورد ناشر سر پروژه بعدی اونها و نهایتاً مسیری که این صنعت باید بره تأثیر می ذاره وعملاً سرنوشت بازیهای مورد علاقه این اقلیت - یعنی ما - هم آخرش دست همون اکثریتِ! حالا تو این شرایط اگه گروهی باشن که بتونن رو این مخاطب عام تأثیر بذارن و به تصمیم گیری هاشون جهت بدن، بنظرت این فرصت نیست طائل؟ حالت ایده آل نیست به هیچ وجه، ولی بازم تنها جایی که بلندگویی دست اقلیت داده شده تا این دفعه ما روی اونها تأثیر بذاریم و غیر مستقیم بگیم "کدوم کار حقیقتاً ارزش داره " به واسطه همین نقدهاست.

اما وحید حرف ساده من در پست قبلی این بود.دقیقاً چ فرقی بین ما و اون دسته منتقدای عزیز(راوی های عزیز) هست جز اینکه بازی زودتر از ریلیس دستشون میرسه؟ایا فقط به صرف اینکه زوتر بازی میکنن باید اسمشون باشه منتقد؟

با کسایی که تو فروم های مختلف رفت و آمد دارن و می فهمن "بازی" یعنی چی، تفاوتی ندارن، غیر این می دونم اون "منتقدی" که میگی منظورت چیه و نقد به معنی حقیقی اش رو در واقع نمی کنن که بخوایم بهشون این لقب رو بدیم که گفتم یک سری محدودیت و دلیل پشت این قضیه هست و نمی شه الزاماً نتیجه گرفت از سر بی سوادی این اتفاق می اوفته، ولی حالا با هر اسمی که صداشون بزنیم فعلاً وجود همچین گروهی بیشتر از نبودنش جواب میده حالا هر موقع ابزار بهتری واسه تأثیرگذاری رو مخاطب عام پیدا کردیم خُب بریم سراغ اون.

حالا تو که با وجود منتقدها فکر نمی کنم به خودی خود مشکلی داشته باشی و کلاً می فهمیم حرف همو ولی کسی که فقط فحش میده و فکر می کنه نبودن این جماعت یعنی بهشت! همه جوانب و پیامدهای این کار رو نمی سنجه.

من خیلی از چیزایی ک به ذهنم میرسه رو نمیتونم بنویسم چون احساس میکنم قلم خوبی ندارم و نمیدونم از کجا باید شروع کرد و نگارشم به شدت ضعیفه،جدی گفتی اون جمله رو؟:D

آره جدی گفتم. اتفاقاً احساس خودت ملاک نیست چون حداقل تو قالب زبون محاوره و عامیانه از خیلی ها بهتر می نویسی و فکر نمی کنم پست هات رو بازنویسی هم بکنی یعنی همون نسخه اول و خام قلمت ـه، یه بار متن رسمی و شسته رُفته هم بنویس ببینیم چی از آب در میاد :D تنظیمات پروفایل هم نمی دونم کی اینطوری شده بود الان قاعدتاً باید بتونی پیام بذاری :D
 
آخرین ویرایش:
من نمیدونم شما چجوری همون اول کار تونستی راحت pursuer بزنی و بعدش برسی به Drangleic sword . من و خیلی های دیگه با هزار مصیبت اول مجبور بودیم old dragonslayer رو بزنیم که بعدش towe shield رو بگیریم و تازه بریم سراغ pursure . اونم تازه بدون summon کردن دیگران .
Dodge/Evade

منم اون اول کاری بدجوری داشتم ازش کتک میخوردم و رفتم Grind کردن برای اینکه خودم رو قویتر کنم، هرچند اونم فایده‌ای نداشت و باز خیلی راحت با ضرباتش Stamina ـم رو تموم میکرد و دفاعم باز میشد. بعد از اینکه کلی مُردم یه بار قاطی کردم و گفتم بزار اصلا به سبک Bloodborne و بدون سپر بازی کنم و بوم! Pursuer خیلی راحت شکست خورد. بعد از اون کل بازی رو با همون استایل بلاد رفتم و تفریبا اکثریت باس‌ها رو همون دفعه اول شکست دادم.

توی DSII اگه Agility ـت بالا باشه و بدونی چطوری از IF موجود توی Dodge استفاده کنی بازی شدیدا آسونه. الان شاید بعضی‌ها باورشون نشه و بگن دارم الکی از خودم تعریف میکنم ولی بعضی باسای DSII وحشتناک آسون بودن. مثلا Dragonrider توی مبارزه اول حتی یه ضرب بهم نزد، با وجود اینکه داشتم Two Handed کار میکردم. یا جلوتر اونجا که دوتاشون با هم میان، فقط یه ضربه ازشون خوردم و اونم بخاطر عجله خودم برای کشتن اولی بود که فقط یه ضرب دیگه می‌خواست. در کل به عنوان کسی که کل سری سولزبرن رو بازی کرده، برای من DS II آسونترین نسخه توی سری بود.
====
بچه‌ها ایرادات DSII رو گفتن ولی من یه اشکال دیگه هم اضافه کنم که مبارزات بازی (PvP نه، کلیت سیستم مبارزات رو میگم) اصلا اون سنگینی DS رو نداشت و تمام مدت حس میکردم انگار یه چیزیش.... درست نیست.

سولز فنای اون سمت میگن دلیلش اینه که توی DSII انیمیشن حرکات به صورت یکنواخت از شروع تا پایان اجرا میشن در صورتی که توی بقیه بازی‌های اکشن از جمله باقی سری سولز اینطوری نیست و سرعت اجرای انیمیشن بسته به نوع حرکت ممکنه در شروع یا پایان سریعتر یا کندتر بشه تا مثلا یه تاکیدی روی قدرت ضربه یا سرعت حرکت انجام شده داشته باشن. میگفتن این مورد شاید به چشم نیاد (و حقیقتا خودم هم موقع بازی کردن DSII نتونستم بفهمم دلیلش اینه) ولی تاثیر زیادی رو حسی که حرکات به بازیکن میدن داره و یه ویدئو هم برای این مورد گذاشته بودن که به صورت دقیق می‌شد این مسئله رو توش دید.

البته تنها ایراد سیستم مبارزات این نبود ولی خب این بزرگترین مسئله‌ای بود که موقع بازی کردن DSII من رو اذیت می‌کرد و یه جورایی چون تا قبل از اینکه اون ویدئو رو ببینم دلیلش برای معلوم نبود، بیش‌تر از اونی که باید روی اعصابم می‌رفت :D
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
چه‌ها ایرادات DSII رو گفتن ولی من یه اشکال دیگه هم اضافه کنم که مبارزات بازی (PvP نه، کلیت سیستم مبارزات رو میگم) اصلا اون سنگینی DS رو نداشت و تمام مدت حس میکردم انگار یه چیزیش.... درست نیست.

سولز فنای اون سمت میگن دلیلش اینه که توی DSII انیمیشن حرکات به صورت یکنواخت از شروع تا پایان اجرا میشن در صورتی که توی بقیه بازی‌های اکشن از جمله باقی سری سولز اینطوری نیست و سرعت اجرای انیمیشن بسته به نوع حرکت ممکنه در شروع یا پایان سریعتر یا کندتر بشه تا مثلا یه تاکیدی روی قدرت ضربه یا سرعت حرکت انجام شده داشته باشن. میگفتن این مورد شاید به چشم نیاد (و حقیقتا خودم هم موقع بازی کردن DSII نتونستم بفهمم دلیلش اینه) ولی تاثیر زیادی رو حسی که حرکات به بازیکن میدن داره و یه ویدئو هم برای این مورد گذاشته بودن که به صورت دقیق می‌شد این مسئله رو توش دید.

البته تنها ایراد سیستم مبارزات این نبود ولی خب این بزرگترین مسئله‌ای بود که موقع بازی کردن DSII من رو اذیت می‌کرد و یه جورایی چون تا قبل از اینکه اون ویدئو رو ببینم دلیلش برای معلوم نبود، بیش‌تر از اونی که باید روی اعصابم می‌رفت
یعنی شما میگید انیمیشن های دارک 1 طبیعی تر از دارک 2 بودن ؟؟

الان در ویدئوی پایین، کدوم طبیعی تره ؟
claymore animation comparison
 
یعنی شما میگید انیمیشن های دارک 1 طبیعی تر از دارک 2 بودن ؟؟

الان در ویدئوی پایین، کدوم طبیعی تره ؟
claymore animation comparison
نه نه نه. منظورم کیفیت انیمیشن‌ها نیست. منظور سرعت و شتاب اونها در طول اجرا شدنشونه. توضیحش واقعا سخته، خود منم طول کشید تا متوجه منظور بقیه شدم. ویدئوش رو میتونید از اینجا ببینید:

watch?v=y2vCko6V4pQ

ظاهرا به این تکنیک توی انیمیشن‌ها میگن Easing. بهترین مثال برای اجرای درست این تکنیک همونطوری که توی ویدئو نشون میده Ninja Gaiden II (و همینطور سری Arkham) هستن، در حالی که بدترین مثال‌ استفاده نکردن از این تکنیک هم DMC2 هست. متاسفانه DSII توی انیمیشن‌هاش از این تکنیک استفاده نشده (یا استفاده خیلی کمی شده) و برای همین ضربات و کلا مبارزات توی اون نسخه یکم..... واقعا پیدا کردن کلمه مناسب براش سخته.... «شل» یا «سبک» به نظر میان.
 
آخرین ویرایش:
موندم این بشر چیکار میکنه Bloodborne رو 13 ماه پیش تحویل گیمرا داده و با 100 نقد میانگین امتیازاش میشه 92!!! الانم که بوی یه شاهکار دیگه میاد.اصلا بازیساز دیگه ای هم هست تو این فاصله کم فرتو فرت امتیارات عالی بگیره:Dخدا نگهدارش باشه:D
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
Dodge/Evade

منم اون اول کاری بدجوری داشتم ازش کتک میخوردم و رفتم Grind کردن برای اینکه خودم رو قویتر کنم، هرچند اونم فایده‌ای نداشت و باز خیلی راحت با ضرباتش Stamina ـم رو تموم میکرد و دفاعم باز میشد. بعد از اینکه کلی مُردم یه بار قاطی کردم و گفتم بزار اصلا به سبک Bloodborne و بدون سپر بازی کنم و بوم! Pursuer خیلی راحت شکست خورد. بعد از اون کل بازی رو با همون استایل بلاد رفتم و تفریبا اکثریت باس‌ها رو همون دفعه اول شکست دادم.

توی DSII اگه Agility ـت بالا باشه و بدونی چطوری از IF موجود توی Dodge استفاده کنی بازی شدیدا آسونه. الان شاید بعضی‌ها باورشون نشه و بگن دارم الکی از خودم تعریف میکنم ولی بعضی باسای DSII وحشتناک آسون بودن. مثلا Dragonrider توی مبارزه اول حتی یه ضرب بهم نزد، با وجود اینکه داشتم Two Handed کار میکردم. یا جلوتر اونجا که دوتاشون با هم میان، فقط یه ضربه ازشون خوردم و اونم بخاطر عجله خودم برای کشتن اولی بود که فقط یه ضرب دیگه می‌خواست. در کل به عنوان کسی که کل سری سولزبرن رو بازی کرده، برای من DS II آسونترین نسخه توی سری بود.
====
بچه‌ها ایرادات DSII رو گفتن ولی من یه اشکال دیگه هم اضافه کنم که مبارزات بازی (PvP نه، کلیت سیستم مبارزات رو میگم) اصلا اون سنگینی DS رو نداشت و تمام مدت حس میکردم انگار یه چیزیش.... درست نیست.

سولز فنای اون سمت میگن دلیلش اینه که توی DSII انیمیشن حرکات به صورت یکنواخت از شروع تا پایان اجرا میشن در صورتی که توی بقیه بازی‌های اکشن از جمله باقی سری سولز اینطوری نیست و سرعت اجرای انیمیشن بسته به نوع حرکت ممکنه در شروع یا پایان سریعتر یا کندتر بشه تا مثلا یه تاکیدی روی قدرت ضربه یا سرعت حرکت انجام شده داشته باشن. میگفتن این مورد شاید به چشم نیاد (و حقیقتا خودم هم موقع بازی کردن DSII نتونستم بفهمم دلیلش اینه) ولی تاثیر زیادی رو حسی که حرکات به بازیکن میدن داره و یه ویدئو هم برای این مورد گذاشته بودن که به صورت دقیق می‌شد این مسئله رو توش دید.

البته تنها ایراد سیستم مبارزات این نبود ولی خب این بزرگترین مسئله‌ای بود که موقع بازی کردن DSII من رو اذیت می‌کرد و یه جورایی چون تا قبل از اینکه اون ویدئو رو ببینم دلیلش برای معلوم نبود، بیش‌تر از اونی که باید روی اعصابم می‌رفت :D
حرفات کاملا تایید میشه علی.
من چون بعد بلادبورن رفتم سراغ دارکسولز 2 به همون روش بلادبورن بازی رو تموم کردم و خیلی از باسها رو به راحتی و همون بار اول میکشتم.
همون dragonrider رو منم همون بار اول زدمش.
 
من اول DS2 رو بازی کردم و بسیار لذت بردم ازش تا +4 هم رفتم
بعدش DS1 رو نصب کردم و حقیقتش لذت نبردم ازش.تا همون باسی که میپرید رو قلعه بیشتر نرفتم.
محیطش خیلی سوت و کور بود بعضی جاها.انیمیشناش خشک تر بود احساس میکنم
گرافیک محیطش هم ناجور بود.یه چیزی کم داشت از DS2.نمیدونم چی بود.گیم پلیش خشک تر بود از نظر من
بازی تاریک تر بود.خیلی حس تنهایی رو القا میکرد(بیش از حد)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or