امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
The Last of us 2 Remastered

1000032683.jpg

داستان : درباره روابط و کشمکش های درونی جوئل و الی بعد از آن سفر ادیسه وار در دنیای آخر زمانی ....

بالاخره عمری بود بعد از ۵ سال این ابرشاهکار تاریخ برای کامپیوتر اومد . نسبت به پورت فاجعه بار شماره اول ، پورت خوب و قابل قبولی هست . دو سه بار کلا بازی کرش کرد .

محیط بازی به غایت زیبا و پر جزئیات هست و قشنگ حس و حال یک دنیای رو به زوال و نابودی رو نشان می دهد . رنگ ها ، خرابه ها و همه چیز طبیعی و باور پذیر هستند .

جهان بازی گسترده و ماموریت ها متنوع هستند . تنوع و جزئیات دشمنان عالی هست . گروه اسکار که یک گروه مذهبی روانی هستند (همیشه پای مذهب افراطی در آخر زمان به چشم می خوره) به صف دشمنان افزوده شده و زیبا بهش پرداخته شده.
هوش مصنوعی دشمنان بی نظیره و یکدیگر را به اسم صدا می زنند و کاور گیری عالی و عکس العمل های متنوع موقع مرگ .

گرافیک فنی بازی به غایت زیبا هست با اینکه بازی مربوط به ۵ سال قبل .

به کوچک ترین جزئیات توجه شده که من فقط در رد دد ۲ و ساخته های راک استار دیده ام .

داستان بازی و کشمکش ها و سوپرایزها و القای اینکه هیچکس نه مطلق سیاه هست نه سفید بلکه تلفیقی از هر دو و دو جبهه حق دارند ستودنی هست . خود داستان بازی لایق اسکار هست به نظرم .

بازی جهان باز نیست ولی آزادی عمل خیلی خوبی می دهد که کاش همه بازی ها به جای جهان باز شدن مثل لست ۲ طراحی می شوند.

درخت مهارت ها غنی و ارتقا اسلحه ها با جزئیات افزودنی زیبا در بازی گنجانده شده . وقتی اسلحه ارتقا پیدا می کنه قشنگ تغییرات مشاهده می شود.

روی درجات سختی بالا بازی واقعا چالشی هست . ترس بازی عالیه و جز عناوین هم ماجراجویی هم ترسناک قرار می گیرد .

من در حدود ۲۰ ساعت بازی رو به اتمام رساندم . موسیقی و صداگذاری هم در جای جای بازی فوق العاده بودند .

کاش زودتر شماره سوم رونمایی بشود .

در کل این عنوان یک الماس تراش خورده کمیاب هست .

هوش مصنوعی دشمنان : 10 از 10
بهینه سازی و اجرا بازی : 9 از 10
گیم پلی و سیستم مبارزات : 100 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 10 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 100 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 10 از 10
اتمسفر و جو بازی : 100 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 10 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 10 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 1000 از 10



نمره کل : 10 از 10
 
Capture_2025_04_11_06_48_30_424.png Capture_2025_04_11_06_35_01_811.png Capture_2025_04_11_06_34_53_441.png
Shank 2 2012

نکات مثبت: آرت استایل جذاب؛ کشت‌وکشتار در حمام خون؛ باس‌فایت‌های جالب؛ سختی متعادل؛ بخش Survival Mode
نکات منفی: خیلی کوتاه؛ تارگت‌گیری مشکل‌دار موس در حین اجرای حمله؛ تعلل در تغییر سلاح!

Score: 7

شروع و پایان بازی: 22 فروردین 1404​
 
آخرین ویرایش:
uncharted 4
در مورد بازی هر ان چه بوده گفته شده و دیگه نیازی به تعریف و تمجید نیست
چیزی که در مورد ناتی داگ دوست دارم توجه به ریزترین جزییات تو بازیه و من واقعا عاشق این وسواس تو ساختن جزییات اینا هستم.
9.5/10
البته اینکه ایتم ها مخفی فقط برق می زنن و حضور فیزیکی ندارن در محیط ادم یاد RE 3 PS1 می ندازه
حالا کی ریزبین تره :D
 
البته اینکه ایتم ها مخفی فقط برق می زنن و حضور فیزیکی ندارن در محیط ادم یاد RE 3 PS1 می ندازه
حالا کی ریزبین تره :D
صدرصد شما ریزبین تری .
صحبت میکنم تو نسخه بعدی بخش کنترل کیفیت رو بدن به شما:D
 
Capture_2025_04_14_10_49_28_386.png Capture_2025_04_14_11_00_53_573.png Capture_2025_04_14_10_59_00_359.png

The Happyhills Homicide 2: Out For Blood 2025

نکات مثبت: ارائه داستان جذاب و پوشش حفره‌های روایی باقی‌مانده از سرگذشت قاتل؛ ایجاد کمی تنوع در گیم پلی؛ ترکیب جالب طنز و اسلشر؛ موسیقی متن خوب اما تکراری!
نکات منفی: بسیار کوتاه (کوتاه‌تر از بازی اول)؛ باگ حذف کامل سیو پس از خروج از بازی؛ دوری از ارائه موقعیت‌های چالش‌برانگیز در گیم پلی

Score: 6.5

شروع و پایان بازی: 25 فروردین 1403


مینی‌ریویو بازی اول: امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC
 
capsule_616x353.jpg
عنوان :تیلو پارت تو ریمَستِرد

پورت و بهینه سازی

من که گرافیک ضعیفی (۱۶۵۰) داشتم، انتظار داشتم بتونم در حد ps4 اجراش کنم، هرچی باشه اون کنسول واقعا فسیله و گرافیکش حتی از ۱۰۵۰ هم مقداری ضعیف تره. ولی با شروع متوجه شدم که نه؛ گویا با وجود مدت زمان زیاد ساخت، نتونستن زیاد بهینه اش کنن. اول خیلی شاکی شدم ولی بعد ب این نکته توجه کردم که ناتی داگ انجین خاصی داره که از اول برا پلی استیشن توسعه پیدا کرده، و احتمالا بواسطه همین انجین بوده که تونستن اون بهینه سازی عجیب غریب رو برا این بازی رو ps4 داشته باشن. یادمون نره اجرا شدن این بازی با اون کیفیت (معادل ستینگ High پورت pc) روی ps4 معجزه بود. پس مقداری از شکایتم کم شد و گفتم شاید واقعا نتونستن نه این که اهمیت ندن (البته این مساله بشدت تکنیکاله و من نمیتونم قطعی نظر بدم) زیاد بهینه ش کنن.
خب دیگه زیادی طولانی شد این بخش، نمرم به بهینه سازی ۷/۱۰ هست، صرفا خوب. گرافیک پیشنهادی برا تجربه عالی ۳۰۶۰ rtx یا معادلش هست.

داستان:

خب این قسمت گل مجلسه! مناقشه انگیز ترین داستان تو تاریخ ویدیو گیم. نمیخوام تکرار مکررات کنم چون بازی چند سال ازش میگذره، فقط میرم سر اصل مطلب؛ این بازی شاید بزرگترین مثال Ludonarrative dissonance باشه، یا همون تناقض گیمپلی و درون مایه، محتوی راجع به اینه که اون آدمی که شما راحت «دشمن» خطاب میکنی و میکشیش، خودش زندگی شخصی، تاریخچه، خانواده و... داره. علاوه بر این درون مایه ضد خشونت و انتقام جویی است. اما خب همه اینا در قالب بیست ساعت گیمپلی آدم کشی رونمایی میشه!! بنظرم یخرده بی انصافیه اینو بعنوان ایراد بگیم و نمره ازش کم کنیم چون خیلی از بازی ها مصداق این تناقض هستن، مشکل دیگه یه سری جزئیات داستانی بنظرم زورچپون شده بود و طبیعی نبود، مثلا ترنس بودن اون دختر Scar خب میتونستن بگن این برا فرار از ازدواج زوری کله اش رو تراشیده، واقعا چه نیازی به تغییر هویت جنسی بود! یا اینکه تو یکی از فلش بک ها نشون میده مارلین (رئیس فایرفلای ها تو بازی قبل) خیلی دلواپس جون الی هست و ناراحته که قراره تو جراحی بمیره، این فک کنم با اون کاراکتر سرسختی که ازش دیدیم تناقض داشت و بازم حس Force feed بودن میداد این سکانس. اما بزرگ ترین ایرادم با پایان بود، خب نویسندگان عزیزی که تصمیم گرفتید اون قشر گیمر بی مغز که بویی از همدلی نبرده رو به چالش بکشید، دیگه کارتون رو کامل و درست انجام بدید و جا نزنید! کاملا واضحه که گناه جوئل و الی تو این داستان سنگین تر از ابی بود. ابی هم جنایت کمتری انجام داد و هم زودتر آدم شد و به خودش اومد، الی هم به کاراکترش نمیخوره که سوپر احمق و انتقام جو باشه، پس چرا بعد از رودررویی تو سالن سینما و بعد سکانس زندگی با دینا (که میتونست یه پایان پرفکت برا این نسخه باشه) باز تصمیم گرفت بره سراغ انتقام؟ بنظرم کل قسمت سانتا باربارا از نظر داستانی اضافی بود، یا میتونستن اون قسمت رو بذارن ولی حداقل اون دعوای احمقانه آخر کار رو دیگه نذارن. بنظرم پایانی که میتونست واقعا شاهکار و هنری باشه یمقدار خراب شد سر کش دادن علکی، اگه اون سکانس های زندگی با دینا و PTSD که الی گرفته میشد پایان این نسخه، و اون تیکه بعدی رو میذاشتن مقدمه پارت 3 باز قابل قبول تر بود در کل نمره ام به داستان 8.5 هست ولی باز بخاطر جسارت و رادیکال بودن نویسنده ها میگم 9/10

گیمپلی، لول دیزاین، گرافیک، انیمیشن ها و...

انقد ناتی داگ استانداردش بالاست و همیشه تو این زمینه ها عالی هست که دیگه نیازی به زیاده گویی نمیبینم، تو تاپیک خودش هم گفتم این بازی بهترین کامبت سوم شخص رو داره تو هم سبک های خودش، این داینامیک بودن کامبت بین شلیک کردن و melee بی نظیر و لذت بخشه، لول دیزاین که با اولویت مخفی کاری طراحی شده عالیه، حس Survival، اینکه هدف فقط زنده در رفتنه نه کشتن همه انمی ها فوق العادست.
و یه عنصر واجب تو همه این موارد این انیمیشن های خیلی عالی و روون بازی هست، اسپرینت کردن، سینه خیز شدن، پریدن از موانع و رد شدن از مکانای تنگ، همگی بشدت عالی و واقعگراست. طراحی محیط هم که باز با محوریت واقعگرایی هرچه بیشتر هست واقعا یونیکه و چیزی هست که علاوه بر داستان و شخصیت پردازی، اون طعم واقعگرایی رو به سری لست آف عاس میده و از resident evil متمایزش میکنه.

10/10

نمره کلی:
9.5/10


 
1000032878.jpg
Turbo overkill
چند سالیه به لطف عرضه موفق دوم بازار به اصطلاح بومر شوتر ها داغ شده توربو اورکیل هم یه بومر شوتر فست پیس و با گیم پلی اعتیاد آوره، تنوع اسلحه ها پاور آپ ها و طراحی مراحل و موزیک معرکه اش باعث شده بتونم بی نهایت لذت ببرم به شخصه به همه پیشنهادش می دم
9.5/10
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or