امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
Doom 1993
7/10


View attachment 219869

دووم یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازی های دهه 90 که ژانر FPS و گرافیک 3D و بخش مولتی رو در زمان خودش متحول کرد! و دنباله های زیادی براش ساخته شد. واقعا تصور اینکه این بازی زمان ریلیزش چقدر محبوب بوده و به لحاظ گیم پلی چقدر نوآور و جذاب بوده برای کسایی که اون زمان گیمر نبودن غیر قابل تصوره! در واقع اون زمان به حدی محبوب شده بود که حتی باعث پایین اومدن راندمان کاری کارمندها هم شده بود و در بعضی موارد بازی کردنش در محل کار ممنوع شده بود :D
روایت بازی خیلی ساده س و شما در نقش یک سرباز بی نام و نشان (که بعدا Doomguy و Doom Slayer نامیده شد) در یک پایگاه واقع در مریخ باید با انواع و اقسام موجوداتی که از جایی به اسم جهنم تله پورت میشن مبارزه کنید.
این نسخه بازی با وجود اینکه مثلا 3D هست و به صورت Real Time رندر میشه اما شما زمان تیراندازی فقط می تونید در جهت افقی نشان گیری کنید و اگه دشمن شما بالاتر یا پایین تر از خط افق دید باشه فقط کافیه که همون راستا رو هدف بگیرید!
تنوع دشمن ها و اسلحه های بازی خیلی خوبه و حتی الان در سال 2021 هم بازی کردنش فان و اعتیاد آوره. گیم پلی بازی عمدتا ازین اتاق به اون اتاق رفتن و مبارزه با سیل دشمناس (Run and Gun) اما گاهی نقشه بعضی مراحل خیلی تو در تو و گیج کننده میشه به حدی که باید مدت زیادی مثل مرغ گیج دور خودتون بچرخید تا بالاخره مسیر رو پیدا کنید!
گرافیک و صدا گذاری بازی که دیگه با استانداردهای الان خنده داره! صدای مردن اکثر دشمنا مثل همه و دقیقا مث زوزه سگ می مونه :)) و بعد مدتی حالت بسیار تکراری و مضحکی پیدا می کنه! پیکسل های بافت ها هم که به وضوح روی هر رزولوشنی دیده میشه.
به نظر من با وجود اینکه از نظر گرافیک و صداگذاری بازی خــــــیلی قدیمی و تاریخ گذشته اس اما همچنان گیم پلی جذاب و اعتیاد آوری داره و مطمئن باشید اگه نیم ساعت این مواردو تحمل کنید دیگه به سختی از پاش بلند میشید!

Doom 3
8/10


View attachment 219873

بعد از گذر از دنباله های نسخه اصلی دووم، بالاخره بعد از مدت ها نسخه سوم بازی در سال 2004 توسط اکتیویژن منتشر شد! این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی از حالت اکشن بزن و برو تبدیل شد به Survival Horror و به نوعی نقش ریبوت نسخه اول بازی رو با گرافیک و صداگذاری کاملا به روز رو داشت. البته روی درجه سختی نرمال بازی اصلا حالت Survival نداره و به وفور مهمات و medkit پیدا میشه.
داستان این نسخه خیلی پر شاخ و برگ تر از نسخه های کلاسیک بازیه (البته متاسفانه همش رو باید از گوشه و کنار پیدا بکنید و در قالب متن بخونید) و به طور خلاصه ازونجایی شروع میشه که گروهی از دانشمندان و محققان در ایستگاهی واقع در مریخ به دنبال ایجاد شرایطی مناسب برای زندگی انسان هستند که در جریان یکی از حفاری ها، سنگ نوشته ها و آثاری از یک تمدن مریخی منقرض شده پیدا میشه که به تکنولوژی هایی مثل تله پورت و ارتباط با جهان های دیگری دسترسی پیدا کرده بودن (که در آخر عامل نابودی این تمدن هم بوده). این کشف باعث میشه جهت تحقیقات ایستگاه مریخ عوض بشه و تمرکز گروهی از دانشمندان مرکز بر روی استفاده از تکنولوژی های این تمدن آغاز بشه که به دنبالش باعث ایجاد یکسری اتفاقات میشه و پرتالی از جهنم باز میشه و نهایتا موجودات اهریمنی اون به ایستگاه تحقیقات فضایی مریخ راه پیدا می کنند! در واقع بک استوری بازی کار شده و گسترده اس اما در جریان خود مراحل بازی داستان خاصی وجود نداره و مطابق قبل شما در نقش یک سرباز بی نام و نشان و لال، نهایتا باید این پرتال جهنم رو ببندید و مانع از رسیدن موجودات اهریمنی به زمین بشید.
اسلحه ها و دشمن ها تقریبا بر اساس همون چیزایی هست که در نسخه اصلی دووم دیدیم! که چند مورد جدیدم بهشون اضافه شده و ازین نظر گان پلی بازی کاملا جذابه و با دشمن های متنوعی رو به رو میشید (نقطه قوت بازی). اتمسفر کلی این نسخه به لطف گرافیک و محیط های عمدتا بسته و تاریک و صداگذاری خوب، کاملا ترسناک شده و این بازیم در زمان خودش در زمینه گرافیک و نورپردازی غولی بود. کمپین اصلی بازی تقریبا 10 ساعت زمان می بره و به خاطر اینکه توی 90 درصد مواقع توی محیط های بسته و راهروهای تاریک جریان داره بعد از مدتی مقداری خسته کننده و تکراری میشه. از نظر سختی روی درجه راحت و متوسط بازی خیلی خیلی آسونه و فقط روی درجه سختی Nightmare بازی حالت Survival واقعی پیدا میکنه و چالش بر انگیز میشه.
سال 2012 نسخه BFG Edition این بازی به همراه بهبودهای گرافیکی و مراحل اضافه ریلیز شد (از جمله مفیدترین تغییراتش قابلیت استفاده همزمان از چراغ قوه و اسلحه بود!) که اگر میخواید بازیش کنید کاملترین نسخه بازیه.
اگر نتونستید گرافیک و صداگذاری منسوخ نسخه های اصلی دووم رو تحمل کنید این نسخه مطمئنا نا امیدتون نمی کنه!
هی بچه بودم چقدر نسخه اول و دوم دووم بازی کردم یادش بخیر.
دووم 3 رو وقتی اومد سیستمم نمیکشید و بعدشم که سیستم جدید بستم دیگه بازیش نکردم تا 2-3 سال پیش. 2-3 سال پیش رفتم سراغش یه 3 ساعتی هم بازی کردم ولی بعدش به خاطر محیطهای یکنواختش یکم برام تکراری شد و ولش کردم.
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
Diesel_productv2_batman-arkham-asylum_home_EGS_WB_Batman_Arkham_Asylum_L1_2560x1440_19_0911-25...jpg
Batman Arkham Asylum
این بازی وقتی اومد من مشتری سری نبودم و تازه از سیتی شروع کردم و این از قلم همیشه افتاد. عاشق سیتی و اریجینز و نایت بودم اما سراغ این نرفتم تا این که چند روز پیش یهو هوس کردم کل سری آرخام از اول برم.
این شد که رفتم سراغش البته قبلا رفته بودم و یکمی بازی کرده بودم اما این دفعه به قصد تموم کردم رفتم.
هنوز گرافیکش خیلی خوبه بعد این همه سال و چه صداگذاری عالی هم داره.
گیمپلی بازی با توجه با اینکه پس زمینه ذهنم سیتی و بعد بود یک مقدار محدودیتهاش میرفت رو اعصابم اما کمبت دلچسب و گیمپلی روان من رو میخکوب بازی کرد.
داستان بازی اما خیلی معمولی بود و پیچیدگی 3 قسمت بعدی رو نداشت.
امتیاز: 8.5 از 10
 

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,103
Gears Tactics
7/10

ss_5f6a5952e94bc8414e4340560d482e83df8a94cc.1920x1080.jpg

گیرز تاکتیک آخرین ساخته تیم Splash Damage هست که پورت PC بازی هایی مثل کالکشن مستر چیف هیلو و بخشای مولتی گیرز 4 و 5 و ... رو توی کارنامه ـش داره. سبک بازی تاکتیکی نوبتی هست (زیر مجموعه ای از ژانر استراتژی نوبتی) و بر اساس دنیای گیرز ساخته شده و روایت خودشو از وقایع بعد Emergence Day رو داره. این سبک خیلی یادآور بازی های صفحه ای قدیمیه که هر کس توی نوبت خودش با تاس بازی می کرد! ولی خب اینجا با مکانیسم های بسیار گسترده تر و به دنبالش استراتژیک تری مواجه هستیم.
بازی تا حد زیادی الهام گرفته شده از بازی های تاکتیکی نوبتی سری XCOM هست. در این بازی شما در هر مرحله حداکثر 4 سرباز رو انتخاب می کنید که همه بر اساس یکی از 5 کلاسی که بهش تعلق دارن (اسنایپر، مدیک و ...) قابلیت سفارشی سازی اسلحه و زره و ... و یک Skill Tree مخصوص به خودشون را دارن. هر سرباز، سه تا اکشن پوینت داره به این معنی که در نوبت شما اون یونیت سه کار مختلف (شامل حرکت و کاورگیری، تیراندازی، ریلود اسلحه، Revive کردن سربازای زخمی و ...) رو می تونه انجام بده و بعد ازینکه تمام اکشن پوینت های شما تموم شد نوبت حریف شما فرا میرسه و نیروهای شما هیچ حرکتی در این مدت ندارن. اصلی ترین نقطه قوت و ضعف بازی توی گیمپلی ـش خلاصه میشه!
نقطه قوت اینکه گیم پلی بازی کاملا استراتژیکه و به شدت نیاز به برنامه ریزی و فکر قبل از هر حرکتی داره، خیلی مواقع یک یونیت خاص فقط با یه دونه اکشن پوینت باقی مونده ـش می تونه یک کار درست یا غلط رو انجام بده و سرنوشت نوبت بعدی بازی رو به کل عوض کنه، در نتیجه روی درجات سختی بالا حتما باید تک تک حرکاتتون حساب شده باشه تا بتونید از بازی لذت ببرید.
اما نقطه ضعف اصلی بازی طولانی بودنش (حداقل 26 ساعت زمان) و تکراری شدن طراحی مراحل بازیه (با توجه به اینکه بازی تقریبا خطیه)! حتی شما مجبورید که ماموریت های جانبی رو هم که بین ماموریت های اصلی گنجانده میشه رو طی کنید که به دلیل روند کاملا تکراری مراحل بعد از مدتی بسیار خسته کننده میشه! درواقع بین 22 مرحله اصلی بازی و کلی مراحل جانبی اجباری، فقط سه مرحله باس فایت وجود داره که با بقیه متفاوتن و بقیه مراحل از نظر طراحی مشابه و فیلر هستن!
گرافیک و بهینه سازی بازی (با اینکه کاملا 3D هست) هم کاملا راضی کننده اس.
خط داستان بازی خیلی قبل تر از وقایع گیرز 4 و 5 هست و اثری از کارکترهای اصلی این سری درش نیست، اما خب کاراکترهای خوبی رو به بازی معرفی می کنه (سید رِدبِرن و گِیب دیاز) و زمینه سازی رو برای بازی های بعدی فراهم میکنه.
گیرز تاکتیک تجربه متفاوت و خوبیه اما متاسفانه با وجود گیم پلی خیلی خوب و کار شده، طراحی مراحلش زیاد جالب نیست و با توجه به مدت زمان طولانی بازی، بعد از مدتی ممکنه به شدت خسته کننده بشه. امیدوارم توی نسخه بعدی بازی، روی طراحی مراحل وقت بیشتری گذاشته بشه.
 
آخرین ویرایش:

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,238
AC VALHALLA 8/10
assassins-creed-valhalla-ultimate-edition-art.jpg

نکات مثبت:
100 ساعت گیم پلی ماموریت های اصلی با 60 دلار:-?
جهان بسیار بزرگ بازی
ماموریت ها و کارهای جانبی لذت بخش
محیط های متنوع و زیبا
اپگریدهای بسیار زیاد و سلاح های متنوع
صداگذاری شخصیت های اصلی
ایور دوست داشتنی

نکات منفی:
کلاغ به جای عقاب؟
100 ساعت ماموریت های یکنواخت
سیلی از باگ ها
بهینه نبودن بازی
انمیشن های 3 نسل قبلی
داستان دراگ محور%%-

بالاخره بعد از 100 ساعت ماموریت های اصلی با بخشی از فرعی ها تموم شدن اما خوب در عین حالی که داستان بازی خیلی جذاب می زد اخرش واقعا عجیب غریب تموم می شه فکر کنم برای درکش باید های باشید:D

کل ماموریت های بازی به این شکل هستن که باید برید فلان نقطه فلان شخص یا فلان چیز با سنس خود یا کلاغ زشتتون پیدا کنید البته گاهی مشابه ویچز باید از سنس برای حل معما و فهمیدن ماجرا هم استفاده کنید که کپی واضحی هم از این بازی هست
در کل بازی والهالا یک بازی بسیار پر زجمت هست که به خاطر پول پرستی یوبی سافت به جای گذاشتن انرژی تیم برای ساختن بازی عمیق تر و بهتر و با کیفیت تر فقط سعی شده تا حد امکان توش اب پر کنن و طولانی ترین خط داستانی هم ساختن
بر فرض جاهایی که حرف از یک لشکر و اکثر انگلیس حتی می شه می بینید 10 15 نفر فقط در صحنه هستن کلا هم 7 8 نفری در استدیو جمع شدن هو می کشن یا در مراسم تاج گذاری پادشاه کلا 10 15 نفر مردم شهر شرکت کردن:D حتی نکردن صدای 100 نفر شبیه سازی می کردن که اینقدر محیط خالی به نظر نرسه
باگ های بازی هم که نگم بهتره صد رحمت به سایبرپانک تو زمینه پرواز یا رفتن توی در و دیوار دائما شخصیت داره باگ می گیره اما خوشبختانه زیاد این باگ ها مانع از ادامه بازی نمی شه و فقط خنده دار هستن برای همین نمره ازش کم نکردم به جاش کلی هم خندیدم:D
بازی از 2 نسخه قبلی زیبا تر و بهتر شده و محیط ها خیلی لذت بخش تر شدن کیفیت دیالوگ ها هم خیلی بهتر شده البته همچنان دیالوگ های چرت و بی هدف هم زیاده
در کل حیف این ای پی زیبا که دست یوبی سافت افتاده بازی خیلی پتانسیل داره که ادم گریه ش می گیره اینقدر بد رها شده

زیرنویس پارسی بازی هم در سایت فارسی ساز هست چون بعضی دیالوگ ها سنگین هستن البته دروغ چرا برخی دیالوگ ها با زیرنویس هم قابل فهم نیستن:D
 
آخرین ویرایش:

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
capsule_616x353.jpg
Twelve Minutes
یک بازی ایندی که خیلی سر و صدا کرده
و صد البته همون بازی ایندی که وسط بازی کردنش هدفونم همینطور الکی شکست و بقیش با ایرفون بازی کردم:|:|
داستان عالی با پلات توئیست های فوق العاده و پایان بندی معمولی
معماهای بازی در عین سادگی عالی هستن و به زیبایی و خلاقیت میشه حلشون کرد
بنظرم ایراد اصلی بازی همونطور که بارها گفته شده همینه که بعضی جاها خسته کننده میشه
گرافیک بازی هم با توجه به سبکش خوبه
چه صداگذاریهای بجا و خوبی مخصوصا Willem Dafoe اصلا انگار بدون این بشر بازی نمیتونست خوب باشه:D
امتیاز: 8 از 10
 

hamid.ghaderi66

کاربر سایت
Jan 14, 2020
31
Rezident evil village
گرافیک خوب بود و همچنین مچ بودن گیم پلی و سبک بازی.
۸.۵

Doom eternal
اولین تجربم از بازی دووم شماره سه بود که اون موقع یه نسل جدید از شوتر ها بود و خیلی منتظرش بودم.با گرافیک قدرتمندش اومد ولی بعد مدتی اصلا دیگه بازیش نکردم چون خدایانی مثل half life2 و far cry 1 اومده بود.
ولی نسخه eternal به هیچ عنوان شبیه شماره سوم بازی کسل کننده نیست و بسیار مهیج و اکشن نفس گیر که فرصت پلک زدن توش نیست.
اینم ۸.۵
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,007
نام
احمد

Middle-earth: Shadow of Mordor​

بدون شک فاجعه ترین و خسته کننده ترین بازی بود که تو این 5 سال اخیر تجربه کردم، کل ماموریت های بخش اصلی داستانی سر جمع، 3 ساعت طول کشید، اونم فقط مربوط میشد به پیدا کرن یک سری ایتم برای دیدن رویاهای گذشته که با یک سری کات سین همراه بود، داستان بازی خیلی خوب شروع شد اولش با یک صحنه فوق حماسی و تکان دهنده، که بعد از اون بازی به بیراه کشیده شد و... تا این که اخری بازی دوباره به سر قصه اصلی برگشت، ماموریت های فرعی هم یک مشت بولشت، ازاد کردن یک سری اسیر ، یا کشتن فلان بدون دیده شدن یا کشتن با کمان و غیره، تنها خوبی بازی واسه من سیستم مبارزه بازی بود که شبیه سری بتمن بود ولی اینبار با اوج خشونت، گرافیک بازی هم برای سال 2014 یک بولشت تمام عیار بود با توجه به بازی های که اون سال اومدن، سیستم نمیسس هم که اولش جالبه که بعد از نیم ساعت خسته کننده و تکراری میشه، نصف ارک ها هم حرف های یک دیگر رو تکرار میکردن و یا بقیه ارک ها سر جمع از رو هم کپی شده بودن، همون ماموریت های اصلی هم که سر هر ماموریت صد تا ارک نمیرختن سرت بازی کلا شاید تو 2 ساعت تموم میشد، در کل به نعل و نفرین خدا هم نمیارزه
2/10​
 

Gen. Martinez

کاربر سایت
Nov 27, 2013
565
نام
تورین سپر بلوط

Middle-earth: Shadow of Mordor​

بدون شک فاجعه ترین و خسته کننده ترین بازی بود که تو این 5 سال اخیر تجربه کردم، کل ماموریت های بخش اصلی داستانی سر جمع، 3 ساعت طول کشید، اونم فقط مربوط میشد به پیدا کرن یک سری ایتم برای دیدن رویاهای گذشته که با یک سری کات سین همراه بود، داستان بازی خیلی خوب شروع شد اولش با یک صحنه فوق حماسی و تکان دهنده، که بعد از اون بازی به بیراه کشیده شد و... تا این که اخری بازی دوباره به سر قصه اصلی برگشت، ماموریت های فرعی هم یک مشت بولشت، ازاد کردن یک سری اسیر ، یا کشتن فلان بدون دیده شدن یا کشتن با کمان و غیره، تنها خوبی بازی واسه من سیستم مبارزه بازی بود که شبیه سری بتمن بود ولی اینبار با اوج خشونت، گرافیک بازی هم برای سال 2014 یک بولشت تمام عیار بود با توجه به بازی های که اون سال اومدن، سیستم نمیسس هم که اولش جالبه که بعد از نیم ساعت خسته کننده و تکراری میشه، نصف ارک ها هم حرف های یک دیگر رو تکرار میکردن و یا بقیه ارک ها سر جمع از رو هم کپی شده بودن، همون ماموریت های اصلی هم که سر هر ماموریت صد تا ارک نمیرختن سرت بازی کلا شاید تو 2 ساعت تموم میشد، در کل به نعل و نفرین خدا هم نمیارزه
2/10​
نزن این حرفو... بازی با متای 84 و یوزر اسکور 8 انقدر بد گویی نکن :D شاید اعصابت موقع بازی خط خطی بوده لذت نبردی بنظرم یکم با دید مثبت تر برو سراغش این بازی کلی تحسین شد وقتی که اومد
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,007
نام
احمد
نزن این حرفو... بازی با متای 84 و یوزر اسکور 8 انقدر بد گویی نکن :D شاید اعصابت موقع بازی خط خطی بوده لذت نبردی بنظرم یکم با دید مثبت تر برو سراغش این بازی کلی تحسین شد وقتی که اومد
اعصابم هم خیلی خوب بوده، خوب دیگه بازی رو حتی 17 ساعت تحمل کردم و حتی دو سوم کل مراحل فرعیش رو هم رفتم، و نقدم هم همینه:>
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
Capture_2021_08_20_19_00_19_60.png

Star Wars: Republic Commando 2005


نکات مثبت: روند رو به سرعت چپترهای دوم و سوم (تبدیل بازی از یک شوتر تاکتیکال به یک شوتر ران و گان). سیستم شوتینگ بازی جالب است.
نکات بد: یک کپی دسته چندم از هیلو یک و دو. موسیقی متن کپی و پیست شده از هیلو. هوش ضعیف یاران خودی جهت Revive و کمک در کارهای گروهی. کیفیت پایین تکسچرها نسبت به شوترهایی که سال 2005 و سال 2004 منتشر شدند (فیئر، فارکرای، دووم 3، هاف لایف و خود هیلو 2)

Score: 6


شروع بازی: یادم رفت! :D
پایان بازی: 2 شهریور 1400


* این کلا اولین چیزی بود که از دنیای استار وارز تجربه کردم (کلا در مرچندایزش!)​
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
Capture_2021_08_28_11_38_36_904.png

Twelve Minutes 2021

نکات مثبت: ایده ای برجسته که تا حدودی در گیم پلی به خوبی پیاده شده است. با توجه به پایان بندی های محدود، اختیار عمل در پیش بردن اتفاقات هر لوپ در دست بازیکن است و این ویژگی تا حدودی جذاب است.

نکات منفی: تکرار بی رویه لوپ ها که بازیکن را نسبت به پایان رساندن بازی بی میل می کند. نقش خنثی صداپیشگان مطرح سینما در این بازی (عملا تفاوتی نمی بینم که صدای جیمز مک آوی یا رایلی دیزی در بازی نقش بسزایی ایفا کرده باشد. جنبه تبلیغاتی!).

Score: 5

شروع بازی: 5 شهریور 1400
پایان بازی: 6 شهریور 1400

 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,513
نام
سپهر
Capture_2021_09_07_20_04_03_203.png

Call Of Juarez: The Cartel 2011

نکات مثبت: طراحی دورنمای زیبا، داستان پلیسی به ظاهر پیچیده که بازیکن را به انجام ادامه بازی امیدوار می کند. سلاح های متنوع. چاشنی ماشین سواری تا حدودی جالب است. سیستم شوتینگ خوب. بن مک کال!

نکات منفی: طراحی بد انیمیشن ها. صداپیشگی ضعیف شخصیت ها. دور شدن از ریشه های مجموعه. کوتاه بودن زمان تایم بولت.

Score: 7

شروع بازی: 16 شهریور 1400
پایان بازی: 17 شهریور 1400


* این بازی رو دو بار در سال های 1390 و 1392 گرفتم. دفعه اول که کلا DVD2 بد رایت شده بود. دفعه دوم نسخه Reloaded بازی بود که کلا چک پوینت نمی داد.
* از اون بازی نچسب هاست که میتونه برات Guilty Pleasure بشه و شد!
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
View attachment 223403

Call Of Juarez: The Cartel 2011

نکات مثبت: طراحی دورنمای زیبا، داستان پلیسی به ظاهر پیچیده که بازیکن را به انجام ادامه بازی امیدوار می کند. سلاح های متنوع. چاشنی ماشین سواری تا حدودی جالب است. سیستم شوتینگ خوب. بن مک کال!

نکات منفی: طراحی بد انیمیشن ها. صداپیشگی ضعیف شخصیت ها. دور شدن از ریشه های مجموعه. کوتاه بودن زمان تایم بولت.

Score: 7

شروع بازی: 16 شهریور 1400
پایان بازی: 17 شهریور 1400


* این بازی رو دو بار در سال های 1390 و 1392 گرفتم. دفعه اول که کلا DVD2 بد رایت شده بود. دفعه دوم نسخه Reloaded بازی بود که کلا چک پوینت نمی داد.
* از اون بازی نچسب هاست که میتونه برات Guilty Pleasure بشه و شد!
نمره ۳ هم براش زیاده . ( Blood in bound و Gunslinger عالی هستند)
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
862
نام
محسن
frostpunk-figure-1-842794.png
Frostpunk
8.5/10
یه بازی از نوع استراتژی و سوروایوال آخر الزمانی به شدت اعتیاد آور و بسیار سخت! از آخرین باری که یه بازی انقدر برام رد کردن مراحلش دشوار بوده فکر کنم یه 10-15 سالی میگذره.
داستان کلی بازی بدون اسپویل اینه که شما توی یه محیط بسیار سرد (که در ادامه سردتر هم میشه) باید کنترل یه جمعیت نهایت چند صد نفری رو به عهده بگیری که اصلی ترین منبع حیات شما یه ژنراتور هست که نیاز به ذغال داره برای کار کردنش. و این وسط هم کلی تصمیمات چالش زا وجود داره برای کنترل سیاست اون منطقه و گرم نگهداشتن و سیر کردن مردم.
من مجبور شدم بعد از 10 ساعت بازی از اول شروع کنم. نمیتونستم جمعش کنم اصلا بار اول! وسطش هم چندین بار مجبور شدم از سیو های چند ساعت قبلم دوباره بازی رو لود کنم.
اتمسفر بازی واقعا خفن هست
بازی روی اپیک گویا مجانی شده بود. من با قیمت خیلی پایین روی استیم گرفتمش و واقعا چسبید!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر