امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
8e13aeef741dfe3f75f57fac388221c9b5b946ca37adcf48e523626e9ecfb43b_product_card_v2_mobile_slider_639.jpg


Medal of Honor: Pacific Assualt 2004

Score: 7.5

نکات خوب: سیستم شوتینگ جذاب، طراحی خوب سلاح های بازی، صداگذاری خوب شلیک و انفجارها، نزدیک بودن فضای بازی به دنیای رئال جنگ جهانی دوم

نکات بد: طراحی ضعیف مراحل، کنترل اعصاب خردکن هواپیما در مراحل آخر بازی، هوش مصنوعی ضعیف یاران خودی به جز پزشک تیم

شروع بازی: 24 دی ماه 1397
پایان بازی: 14 بهمن 1397


 

Wallpaper_0hhhh4.png

نسخه بازسازی Resident Evil 2 رو میشه به راحتی یکی از بهترین باز سازی های تاریخ صنعت گیمینگ دونست جدای کیفیت بینظیرش توی تمام سطوح خیلی راحت میشه وفادار بودن به ریشه های سری رو توش حس کرد ریشه هایی که کپکام توی RE7 پیداشون کرد و با بازسازی یکی از بهترین های سری دست به یـ کار به شدت بی نظیر زد کاری که کمتر کسی فکرش رو میکرد از پسش به خوبی بر بیاد ولی خوب از قدیم گفتن:

گوش دادن به حرف فن های بازی + با عشق و علاقه اجرا کردنش = یـ محصول بی نظیر

لول دیزاین بازی رو میشه یکی از بهترین های اخیر توی سبک بقا و ترس دونست محیط های تو در توی بازی در کنار چینش هوشمندانه آیتم ها توی محیط به شکل استادانه ای آدم رو وادار به فکر کردن و چیدن استراتژی برای بقا داخل اداره پلیس مخوف راکون سیتی میکنه سیستم لوت و مدیریت منابع بازی مثل همیشه توی نوع خودش در عین ساده بودن یکی از کارامدترین مکانیزم های بازی محسوب میشه و هیچ وقت نمیزاره حس بیخودی تلاش کردن برای مهمات اضافه تو من پلیر ایجاد بشه سیستم UI باز به همین شکل ساده ولی به شدت کارامد , انیمیشن و کات سین های با کیفیت + فیزیک عالی در کنار نورپردازی فوق وحشتناک + مدل سازی صورت و بدن رو میشه جزو دستاورد های فنی بازی دونست که در کنار بازدهی بینظیرش میشه به شاهکار بودن موتور RE کپکام تو ضمینه فنی اشاره کرد که هرچقدر ازش بگم کم گفتم تنها گله ای که از بازی میمونه موازی نبودن داستان کمپین اول و دوم بازی هستش از نظر تئوری به موازات هم روایت میشن ولی در عمل اینجور نیست و نقاط زد و نقیض از این حیس زیاد داره یک سری جاها احساس میکنید که داستان موازی ـه ولی با رسیدن به باس فایت های یکسان و شخصیت های یکسان این موازی بودن داستان نقض میشه که به شخصه برام یکم این مورد از حیث داستانی تو ذوق زد در کل روایت هر دو کمپین جدای مشکل بالا از ضرب و آهنگ خیلی خوبی برخوردارـه و بالانس خوبی بین کات سین های سینمایی و گیم پلی توی بازی برقرار ـه
در پایان باید بگم که بازسازی RE2 بعد از سالها دوباره حس 100 درصد لذت بردن از یک بازی که خیلی وقت بود دنبالش میگشتم رو ایجاد کرد یـ حس خیلی شیرین و ارضا کننده

10/10
 
آخرین ویرایش:
Resident Evil 2 Remake

Resident-Evil-2_2018_12-01-18_005-1.jpg_600-1.jpg


داستان : درباره لیان که یک پلیس تازه کار هست و شبی در راه گرفتاری داستانی عجیب به همراه دختری به نام کلیر می شود و باید پرده از نقاب رازهایی وردارد ...

برای گیمرهای قدیمی یک تجدید خاطره و برای گیمرهای جدید یک تجربه ناب و عالی هست

بازی به بهترین شکل با نهایت تکنولوژی عرصه گیم ساخته شده و جای جای بازی نشان می دهد که خیلی روش کار شده . یک تیم 800 نفره روی آن کار کرده اند . شرکت کپکام واقعا گل کاشته و بدون حاشیه به روند رو به رشد خودش ادامه می دهد . در دنیایی که بازی ها بیشتر آنلاین و یا جهان باز شده اند این شرکت بازی های ناب خطی می سازد و گیمرها را به چالش می کشد .

فضای بازی تاریک و غم زده که درماندگی از در و دیوارش می بارد هست . انسان گرفتار تکنولوژی دست خودش شده و راهی جز نابودی آن ندارد .

محیط های بازی شامل ایستگاه پلیس / شبکه ی فاضلاب و آزمایشگاه Nest می باشد . زیبایی بازی به کند و کاو اصولی محیط و یافتن کلید و بقیه موارد می باشد . یک در در اوایل بازی بسته هست بعد در اواخر آن مرحله تازه وسیله باز کردن آن را پیدا می کنیم . روند بازی پازل گونه و با پیچیدگی های زیبایی هست . کوله ای که همراه داریم خانه های محدودی دارد پس باید مدیریت وسیله های همراه خود را داشته باشیم . پازل های بازی بسیار زیبا و کمی سخت می باشند . تعادل بین جستجوی محیط و حل پازل و مبارزه به زیبایی رعایت شده .

من سناریو لیان را در 6 ساعت و کلیر را در 4 ساعت تمام کردم . این بازی یک شاهکار زیبا هست که منو یاد بازی هایی مثل Dead space می اندازد .
اگر طرفدار سبک وحشت بقا هستید به هیچ وجه از دست ندهید اگر هم نیستید امتحانش ضرری ندارد .


گیم پلی : 9 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 10 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 9 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 10 از 10
داستان : 8.5 از 10

نمره کل : 9.25 از 10
 
409993ae05dfa48caa30943b3d2f97cd0f462e0da9fca81edff85cc6a957fe3d_product_card_v2_mobile_slider_639.jpg


Outlast 2 2017

SCORE: 7

نکات خوب: پرفورمنس عالی بر روی کامپیوتر (حتی بر روی سیستم های نسبتا ضعیف)، نورپردازی عالی بازی، محیط گسترده هرچند تکراری،القای حس ترس به مراتب دلهره آور تر از نسخه اول

نکات بد: عدم بهبود گیم پلی بازی نسبت به نسخه اول (همان فرار کن و یکجا پنهان شو!)، داستان تکراری البته با پایان بندی خوب نسبت به نسخه قبل، هوش مصنوعی نه چندان تعادل بین شخصیت اصلی و حتی دشمنان،

شروع بازی: 16 بهمن 1397
پایان بازی:19 بهمن 1397

 
FIFA 2019

با اینکه اصلا اهل فوتبال نیستم اما این بازی با داستانی عالی و روند پیشروی عالی تر و حق انتخاب در داستان بازی باعث شد تا آخر بازی کنم و باید بگم واقعا عالی بود.
به معنی واقعی کلمه هیجان داشت مخصوصا آخر بازی داستانی که کار به پنالتی کشید و با یه برد حماسی بازی تموم شد حتی واسه منی که از فوتبال خوشم نمیامد اما تونست چند روز پای کامپیوترم میخکوبم کنه.
تبریک میگم به اون نابغه ای که موفق شده از یه بازی فوتبالی چنین داستان و روند پیشروی جذابی خلق کنه.


امتیاز = 9.8
 
  • Like
Reactions: kamyy
battlefield-1-24.jpg


2016 (Battlefield 1 (Single Player

SCORE: 8.5

نکات خوب: سیستم شوتینگ خوب با کنترل روان و مجذوب کننده، تنوع مراحل که در هیچ یک از عناوین قبلی بتلفید شاهد نبودم. گرافیک قوی و شاید بهترین گرافیک تاریخ صنعت بازی سازی، کات سین های پرکیفیت، صداگذاری بی نقص شلیک و انفجارها،داستان سرایی اپیزودیک بازی سرگرم کننده است.

نکات بد: بخش داستانی کوتاه، داستان کلیشه ای در تمام اپیزودها، افت فریم و باگ ( که کلا نمی شود موتور فراست بایت چنین چیزی را نداشته باشد)، عدم تنوع در شکل سلاح های بازی

شروع بازی: 20 بهمن 1397
پایان بازی: 23 بهمن 1397
 
embed-only-football-manager-2019-cover_inhqys1n1by3191cjgutxt8wa.png

بازم مثل هر سال نسخه جدید فوتبال منیجر عالی عمل کرده و از همه بخش ها به جز گرافیک فنی نمره قبولی میگیرد.

مثبت
+ توجه به جزییات باورنکردنی دنیای فوتبال
+ حواشی کامل و دقیق قبل و بعد بازی
+ سیستم نقل و‌انتقالات و جستجوی بازیکن دقیق و عالی
+ تاکتیک ها به درستی در جای جای بازی پیاده شدند
+ اتمسفر و حس خیره کننده مربی گری فوتبال


منفی
- گرافیک فنی به نسبت بازی های این نسل ضعیف است
- گیم پلی داخل جریان بازی نیاز به بهبود کامل دارد


در مجموع فوتبال منیجر ۱۹ بهترین و تکامل یافته ترین سری است و به هر عاشق فوتبالی این بازی رو توصیه میکنم

نمره نهایی 9.5/10 ( عالی)
 


FAR CRY 1
بازی امتیاز خیلی بالایی داره ولی برای الان بدرد نمیخوره
بازی از نظر گرافیک ، شوتینگ ، گیم پلی ، داستان و کلا در همه زمینه برای الان بدرد نمیخوره
مراحلشم بعد یکم بازی به شدت تکراری میشه . دشمنان هم تکراری

اگه مثل من اولین بارتونه میخواین بازی کنین احتمالا خوشتون نمیاد ولی اگه زمان خودش بازی کرده باشید میتونین بازیو تحمل کنین

امتیاز من 5​
 
Valkyria Chronicles 4
521859-header.jpg

9/10
بعد از اتمام Valkyria Chronicles 4 تصمیم گرفتم که چند خطی در موردش بنویسم. از همون اولین لحظات شروع بازی موضوعی که کاملاً به چشم میاد تلاش بازی برای بازگشت ریشه های خودش و تکرار تجربه شماره اول هست که با حذف بعضی از سیستم های خوب و بدی که در شماره های دوم و سوم معرفی شده بودن خودش رو نشون میده. برای نمونه دیگه خبری از زمین های چند تکه و تکراری نسخه های PSP نیست و تمام ماموریت ها در زمین های بزرگ یکپارچه اتفاق میوفتن که مشخصاً با حذف این قابلیت، سیستم Deploy لحظه ای هم از بازی حذف شده و فراخوان نیروهای کمکی تا شروع نوبت بعدی اتفاق نمیوفته و دیگه نمیشه مثل سابق فقط با استفاده از کلاس دیده بان و Deploy لحظه ای یکی یکی پایگاه های دشمن رو فتح کرد. مورد بعدی سیستم لول آپ هست که مثل شماره اول شده و به جای اینکه روی HP، AP و غیره تمام سربازها اعمال بشه، روی کلاس سربازها اعمال میشه و برای ایجاد سربازهای ممتاز نیازی نیست که با تک تک سربازها بازی بشه و از طریق لول آپ کردن خیلی راحت میشه همه سربازهای یک کلاس رو ممتاز کرد. لول مورد نیاز برای رسیدن به درجه ممتازی هم کاهش محسوسی داشته و به لول 11 کاهش پیدا کرده که البته فرقی هم در میزان سختی بازی نداره چون تا رسیدن به این لول سربازهای دشمن هم افزایش کلاس پیدا کردن. علاوه بر این سیستم تغییر کلاس هم به کلی عوض شده و دیگه نمیشه کلاس سربازهای مورد علاقه رو تغییر داد و کلاس های ویژه و کلاس اضافی Fencer هم حذف شدن و در عوض کلاس بسیار کاربردی Grenadier یا خمپاره انداز اضافه شده که به تنهایی روند خیلی ماموریت ها رو عوض میکنه. از طرف دیگه به خاطر اینکه بازی مثل شماره های PSP با ضعف سخت افزاری مواجه نیست، تقریبا 90 درصد ماموریت های بازی داستانی هستن و دیگه خبری از ماموریت های فرعی شماره دوم نیست و تنوع ماموریت ها هم به شدت زیاد شده و ماموریت های عذاب آوری مثل اسکورت APC یا کشتن تمام دشمن ها به کلی حذف شدن. از اضافات جدید بازی کشتی سنتریون هست که نقش مهمی در خیلی از ماموریت ها داره ولی با این محدودیت هم مواجه هست که خیلی از امکاناتش فقط در محدوده تانک Hafen (یا همون کلود) قابل استفاده هستن که در این شماره به ندرت از جاش تکون داده میشه. میزان چالش ماموریت هم نسبت به شماره های قبلی بیشتر شده و تا آخر بازی هم همچنان چالش برانگیز هستن و هر لحظه ممکنه که از میانه ماموریت یه اتفاق غافلگیرانه رخ بده یا هدف ماموریت عوض بشه و اضافه شدن باس فایت های دشوار هم باعث شده که پیشروی در خیلی ماموریت ها تا حد زیادی سخت بشه و دستیابی به رتبه A و یا حتی هدف ماموریت بدون در اولویت قرار دادن حذف باس ها تقریباً غیرممکن بشه. روش های مختلفی برای اتمام ماموریت ها وجود داره و همیشه میشه روی هوش مصنوعی متوسط دشمنان یا شانس حساب باز کرد (که البته در مورد باس ها مصداق پیدا نمیکنه). همینطور Order های متنوعی هم به مرور آزاد میشن که در تغییر نتیجه ماموریت ها تاثیر بسیار زیادی دارن. مورد دیگه اینکه قابلیت سیو لحظه ای در طول ماموریت ها وجود داره که خودم شخصاً خیلی ازش استفاده کردم (تقریباً قبل از هر حرکتی:D) و کاملاً ضروری هست چون دشمنان با توجه به حرکات بازیکن استراتژی های متفاوتی رو اجرا میکنن و بعضی وقت ها لازم میشه که به عقب برگشت و روش انجام ماموریت رو به کلی تغییر داد. شاید تنها ایرادی که بشه به گیم پلی این شماره گرفت کمبود یه دیده بان فرز و چابک مثل آلیشیا، ریلا یا اِوان باشه که میتونست کمک زیادی در تسخیر پایگاه های دشمن بکنه.

Valkyria Chronicles 4_20180902094602-noscale.jpg

در بحث داستان، همچنان به حوادث جنگ جهانی دوم پرداخته میشه ولی اینبار بازیکن داستان رو از دید جبهه فدراسیون دنبال میکنه (که در شماره های قبلی نماد نیروهای متفقین بودن و اکثراً به صورت غیرمستقیم و از روش های سیاسی در حکومت گالیا دخالت میکردن) و موضوع اصلی داستان در مورد عملیات نهایی ارتش فدراسیون برای فتح پایتخت امپراطوری و پایان دادن به جنگ هست. داستان به آرامی به جلو میره و هیچ عجله ای برای معرفی شخصیت ها یا پیش بردن حوادث نداره و در جای مناسب و بعد از اینکه بازیکن به خوبی با اعضای ارتش فدراسیون آشنا شد، با معرفی نیروهای امپراطوری وارد فاز اصلی میشه و کم کم به اوج میرسه. برای طرفدارانی که از اول با این سری همراه بودن خیلی از حوادث بازی در ارتباط با داستان شماره های قبلی هستن که مثل تکه های یه پازل کنار هم چیده میشن (که با هر شماره هم این پازل کاملتر میشه) و دید جامعی از حوادث جنگ جهانی دوم ارائه میدن که از این نظر یه نکته بسیار مثبت به حساب میاد و اگه شماره پنجمی هم در کار باشه (که احتمالاً هست، با توجه به اینکه SEGA در زمینه ساخت بازی و تبلیغات تا جای ممکن صرفه جویی کرده و بازی هم به اندازه خودش فروش مناسبی داشته)، دلم میخواد که داستان رو از دید نیروهای امپراطوری نشون بده چون تاریخچه، نیروهای ویژه، مناسبات سیاسی، طبقات اجتماعی، شخصیت های جالب و قومیت های مختلف امپراطوری یکی از عوامل مهم جذابیت بازیهای این سری هستن و جمع شدن همشون در یک داستان واحد میتونه خیلی جالب باشه. بازی های سری همیشه با وجود ظاهر انیمه ای و درجه سنی +16 ـی که داشتن داستان جدی ای رو دنبال میکردن که خالی از حوادث تلخ و شیرین هم نبوده. این شماره هم همین روال رو ادامه داده ولی به جای اینکه مثل شماره های قبلی به موضوعاتی مثل نژادپرستی، وطن پرستی و غیره بپردازه، اینبار پا رو فراتر گذاشته و دست روی مسائلی مثل جنایات جنگی و مرگ اخلاقیات و انسانیت در خلال جنگ گذاشته. از قسمت های دیگه جالب بازی که از شماره سوم اضافه شد بخش Squad Story هست که باعث آشنایی بیشتر با سربازهای خودی و باز شدن پتانسیل های جدید برای اونا میشه و تا حدی احساس زنده بودن به سربازها میده.

در زمینه موسیقی و گرافیک سگا تا جایی که میتونسته صرفه جویی کرده (بخوانید گدابازی در آورده). موسیقی بازی خوبه و تقریباً تمام دیالوگ ها صداگذاری شدن ولی خیلی از ترک ها بازسازی شماره اول هستن. گرافیک بازی هم با وجود اینکه همون استیل خاص خودش رو حفظ کرده ولی انیمیشن ها تاریخ گذشته هستن و مطمئناً برای سال 2018 منساب نیستن.
 
Distraint
a1739118aaa0a006e9996bc6ded1306ebc1387643e1f6a4949cff83d2378151d_product_card_v2_mobile_slider_639.jpg

نسخه اول این بازی رو چند وقت پیش شروع کردم که روی استیم و چند وقت بعدش روی GOG رایگان شده بود. بازی رو که شروع کردم فکر نمیکردم اینقدر تاثیر گذار و باحال باشه.
اتمسفر بازی خیلی عالیه و یجورایی atmospheric هست. داستان بازی واقعا خوب روایت شده و گرافیک دو بعدی بازی هم باحاله. خیلی چالش برانگیز نیست و حدود 3 الی 4 ساعت بیشتر وقتتونو نمیگیره
(سازنده این بازی یک نفر هست و تنهایی بازی رو ساخته که اهل فنلاند هست و اگه بازیساز مستقل هستید میتونید به سایت شخصیش سر بزنید و ازش الهام بگیرید، روی من تاثیر گذاشت قضیش)
داستان بازی از جایی شروع میشه که نقش یه مامور رو دارید که برای مصادره خونه های مردم میره تا بهشون فرم های لازم رو بده و بشون بگه چقدر وقت برای تخلیه دارن و قضایای بعدش ... که معنی کلمه distraint هم میشه مصادره اموال
حتما اگه وقت دارید تجربش کنید. لطفا پایرتش نکنید خیلی اثر با ارزشیه قیمتش هم به شدت پایینه و نسخه دومش هم منتشر شده که اونو هنوز بازی نکردم
نمره از 10 : 10
 
Metro exodus

متاسفانه بازی رو تموم کردم
-داستان بازی به عنوان یه داستان آخر و زمانی عالی کار شده و نمیشه بیشتر از این ازش انتظار داشت!
-شخصیت پردازی کاراکتر ها جزو قویترین شخصیت پردازی های شوتر اول شخص بود. شخصیت آنا برای من در کنار شخصیت الیزابت تو بایوشاک. الی تو لست او اس. جزو 3 شخصیت برتر مکمل قرار گرفت
-شوتیگ و گان پلی رو بازم من عالی توصیف میکنم! حس شلیک و ضربه تفنگها لذت بخشه. آپگرید کردن اسلحه ها عالیه
-جو و اتمسفر رو که هم همه خودتون میدونین!بهترین فصلها فصل های سرد زمستون و پاییز بودن.. فصل پاییزش که تو مترو روایت میشه ازون فصلهاییه فراموش کردنش خیلی سخته
-بازی بهینه نیست و منم مشکل افت فریم و لگ داشتم!

مسلما بازی بی عیب نیست ولی مدتها بود بازیی منو میخکوب خودش نکرده بود. از اونجایی که منم منتقد نیستم و بر اساس تجربه و لذتی که بردم نمره میدم نمره من به بازی
10/10
 
آخرین ویرایش:
The Evil within 1

2.jpg


داستان : درباره کارآگاهی به نام سباستین کستیانی هست که با همکارانش (جوزف و کیدمن) به یک تیمارستانی اعزام می شوند که در آن قتل هایی صورت گرفته است اما این شروع ماجرا هست ...

بازگشت استاد شینجی میکامی در سال 2014 با این بازی واقعا قوی و فوق العاده بود . از خالق سری رزیدنت اویل بیشتری از این هم انتظار نمی رود که جز شاهکار نسازد . نورپردازی بازی بی نظیر . اتمسفر خفقان آور آن و محیط های بسته که رنگ و بوی نا امیدی دارد واقعا هنری کار شده است .
بازی نزدیک به 19 مدل دشمن (شامل باس فایت ها) دارد که بی نظیر است . بازی 15 چپتر دارد که محیط های آن ها متنوع هست و احساس یکنواختی به شما دست نمی دهد . من در 9 ساعت تمام کردم . سبک بازی Survival Horror است و باید با استراتژی جلو بروید و حساب مهمات را داشته باشید . معماهای بازی ساده و روند بازی خطی هست . در کل بازی فلسفی مانند هست که نقطه اوج آن آخر بازی و مواجه با آن سکانس می باشد . بازی یک کابوس بی پایان شیرین !!! هستش .
از ایرادات بازی به سیستم گیم پلی بسیار خشک و افت فریم و گرافیک متوسط آن می توان اشاره کرد .

طرفداران این سبک بازی رو از دست ندهند و از معدود بازی هایی است که با اینکه نمره پایینی گرفته ولی خیلی زیبا و خاص می باشد .

گیم پلی : 7 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 10 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 9 از 10
گرافیک فنی : 6 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 8 از 10
داستان : 8 از 10


نمره کل : 9 از 10

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Evil within 2


4.jpg


داستان : درباره آشنایی با تشکیلات مخوف موبیوس و بازگشت سباستین به دنیای استم برای پیدا کردن دخترش لیلی که فکر می کرد مرده هست !!!

یک وقت خالی پیدا کردم و بازی دوباره نصب و بازی کردم . از نظر گرافیک و گیم پلی پیشرفت خوبی کرده بود و خیلی روان با فریم خوب و بهینه شده بود اما نسبت به شماره اول از نظر طراحی مراحل و ... ضعیف تر هستش که از دلایلش به نبود استاد میکامی هم می توان اشاره کرد .
از ایرادات دیگر بزرگ شدن محیط (یکجورایی جهان باز) که برای این سبک مناسب و عالی نیست و ریتم بازی می گیرد . (مکان های بسته برای ترس بهتر هستند) . بازی دست شما باز می گذارد تا ماموریت های اصلی انجام دهید یا گشت و گذار کنید . موسیقی بازی بسیار زیبا هست و داستان قوی دارد ولی گرافیک و طراحی چهره ها و دشمنان نسبت به نسل هشت ضعیف هست . بازی شباهت های ریزی به بازی شاهکار Last of us نیز دارد .
بازی 17 چپتر دارد و باس فایت های متنوع و قابل قبول ولی به تنوع محیط ها در شماره یک نمی رسد . من در 11 ساعت بازی تمام کردم . چالش بازی و هیجان نسبت به یک کمتر شده و باس هایی مثل استفانو و تئودور از نظر ابهت به روویک نمی رسند .
اگر وقت خالی دارید شماره 2 را بروید وگرنه شماره 1 کافیه و حتما اونو امتحان کنید . زیرنویس فارسی هم برای بازی آمده حتما امتحان کنید و با یک آپدیت می تونید بازی اول شخص کنید که ترسش هم بیشتر می شود .

گیم پلی : 8 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 8 از 10
گرافیک فنی : 7 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 7 از 10
داستان : 8 از 10


نمره کل : 7 از 10
 
آخرین ویرایش:
من هم با این دوستمون موافق هستم

بازی paladins یکی تز بهترین بازی های F2P استیم هست، و واقعا گیم پلی اعتیاد اور و جذابی داره و خودم به شخصه پیشنهادش مکینم

همچنین بازی RING OF ELYSIUM هم یکی از بازی های خوب رایگان در سبک بتل رویال هست
که با توجه با شبیه بودنش به پابجی پلی دادنش حس خوبی میده
 
Metro Exodus 2019

1.jpg


داستان : درباره سفر آرتیوم و همسرش به همراه چند تن از رنجرها با یک قطار برای فرار از مسکو و یافتن محلی امن برای زندگی و شروع دوباره .

بازی در 4 فصل روایت می شود . تغییرات آب و هوا و شب و روز در بازی رخ می دهد . فصل پاییز تازگی خاص و زیبایی بالایی داشت . گرافیک بازی گاهی فوق العاده عالی (منو یاد بتلفیلد می انداخت) و گاهی معمولی جلوه می کند . باگ در بازی کم و بیش مشاهده می شد . بهینه سازی بازی در حد عالی نیست ولی قابل قبول هستش (از روس ها بیشتر از این انتظار نمی رود)
صداگذاری بازی و صدای محیط و اسلحه ها خیلی خوب کار شده ولی مثلا در صدای راه رفتن صدای گام های اضافه به گوش می رسه که کمی عجیب هست . آرتیوم در داخل بازی اصلا صحبت نمی کنه و جالب تر اینجاست که توی بازی دیگران ازش سوال می کنند و اون فقط نگاه می کنه (یکجورایی دایورت کرده)
داستان بازی عمق لازم نداره و انگار به نوعی داخل بازی گنجانده شده و سعی داره با ایجاد لحظات درام سرپوشی بر این واقعیت قرار بده .
دیالوگ ها خیلی زیاد هست و گاهی ریتم بازی و قدم زدن و رسیدن به محل مورد نظر حوصله سر بر می شود .
باحال ترین مرحله مرحله آدم خوارها هستش و آخر بازی تازه بازی می شه همون متروی دوست داشتنی (انزوا در تونل های تنگ و تاریک مترو و حالت توهم و خیال و ...)
سیستم ارتقا اسلحه ها جالب هست و کلی وسیله می شه روی اسلحه ها قرار داد و مچ بند آرتیوم هم در پیدا کردن مسیر تا حدودی کمک می کنه . مسیر بازی و پیشروی در آن گاهی خیلی پیچ در پیچ می شه (صد رحمت به رزیدنت اویل) و بازی باز شاید سرگیجه بگیره .
گلوله در بازی در حد خوب پیدا می شه ولی باید حساب مهمات را داشته باشید و دشمنان تا جایی که می تونید با مخفی کاری از پا در بیارید (یا بیهوش کنید یا بکشید . انتخاب با شماست و در پایان بازی تاثیر خودش را می گذارد)
من بازی در حدود 10 ساعت به اتمام رساندم .(فقط مراحل رفتم و گشت و گزار نکردم)

در کل اگر بازی روند خطی داشت به جای یکجورایی جهان باز شدن (فقط فرقش با جهان باز در این هست که منطقه ای که خارج می شوید دیگه نمی تونید برگردید)
و مراحل و ماموریت ها ریتم فشرده و سریع تری داشتند به طوری که بازیباز مجال نفس کشیدن نداشت خیلی عالی می شد .

گیم پلی : 8 از 10
موسیقی و صدا گذاری : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 9 از 10
گرافیک فنی : 9 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 8 از 10
داستان : 7 از 10

نمره کل : 9 از 10
 
آخرین ویرایش:
DMC 5

header.jpg


واااااو :D همین چند دقیقه پیش بخش داستانی رو تموم کردم و واقعا فراتر از شاهکار بود. وقتی بازی معرفی شد فکر میکردم با یه بازی معمولی مذخرف دیگه طرفیم که قراره شکست بخوره و اصلا دنبال نکردم اخبار بازی رو و فقط یکی دوتا از تریلر هاشو دیدم.
میخواستم فقط مترو رو بازی کنم، ولی چند روز پیش دیدم متای این بازی خیلی هم بالاس گفتم یه امتحانی کنم، واقعا ارزششو داشت و از وقتی ویچر3 رو بازی کردم تا الا هیچ بازی داستانی ای اینقدر بهم نچسبیده بود :D
گرافیک بازی عالیه، فقط حتما بذاریدش روی DX11 وگرنه مشکل متعددی از جمله افت فریم و ناهماهنگی صدا و تصویر نصیبتون میشه.
صداگذاری عالی موسیقی راک و متال خفنی وسط مبارزه پخش میشه که اژدهای درونتون بیدار میشه!
شخصیت پردازیی خیلی خوبه که اصلا انتظارشو نداشتم و شوخی ها اکثرا باحال و بانمک هست . خبری از خزعبلات به اصطلاح شوخی فوق بی نمک توی بازی نیست و بنظرم بهترین بازی این سری همین نسخه پنجم هست. داستان حرف نداره، فقط قبلش ویدیو داخل منوی بازی در مورد history این سری هست روی ببینید اگر نمیدونید داستان چیه
گیم پلی خیلی خوبه، وقتی با دانته بازی میکنید دیگه فراتر از خیلی خوب میشه!
فقط یه قضیه که شاید نشه بهش مشکل گفت اینه که گیم پلی V خیلی آسونه
همه چی عالیه نمره 10 از 10
من طرفدار این فرانچایز نبودم اصلا ولی از الان هستم :D به هیچ وجه از دست ندید​
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • GPSY
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or