امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:
میخاستم دموش رو دانلود کنم و از قبل شک و تردید داشتم بهش.فکر کنم ارزش دمو رو هم نداره پس :)

برعكس به نظر من ارزش داره.
گيم پلى خيلى خوبى داره و واقعا حال ميده.
يعنى از نظر گيم پلى جزو خوباى اين نسل بوده واسه من.
داستانش هم خوبه فقط يكم لفت و ليس دادن كه باعث يه سرى صحنه هاى عجيب شده و زيادم تو يه چيزاييش دنبال منطق نگرد بهر حال ژاپنيه بازى.
شخصيتاى باحالى داره و باهاشون ميشه ارتباط گرفت.
خصوصا الان كه بازى خاصى تو بازار نيست و فك كنم خودشم تخفيف خورده ميارزه.
تو فضاى مجازى هم كامنت مردمو ببينى اكثرا ميگن بازى آندر ريت هست.
يوزر اسكور خوبى هم داره.
 
1724579606270.png
ImmortalsFenyx Rising
امتیاز ۹ از ۱۰
ImmortalsFenyx Rising می تونم با جرئت بگم که این بازی جزو ۱۰ بازی برتر از نظر ۱ گرافیک ۲ گیم پلی هستش و واقعا با گیم پلی خاصی که پیش بینیش سخته شمارو مجذوب خودشمی کنه‌. کافیه تا شما وارد این بازی بشید تا با موسیقی زیبا و دلنشینی از گرت کوکر مواجه بشید.یوبی ساعت با ساخت این بازی تونست یه شاهکار دیگه رو به لیست شاهکار هاش اضافه کنه. یکی از نقاط قوت بازی قابلیت ساخت کاراکتر خود در بازی که به خوبی انجام شده. بازی از همون اول خودش رو به ما جهان باز معرفی می کنه و با مپ خیره کننده اش این رو به ما اثبات می کنه. بازی با باس های جذاب و کمی هم ترسناک و البته چالش ها و ماموریت های سخت دشوارش شما رو درگیر بازی میکنه.
اما با همه اینها به نظرم بازی روندی تکراری و کند رو پیش میبره.
درکل بازی خوبیه و به نظر من که امتیاز ۹از ۱۰ رو میگیره.
 
شک داشتم برم سراغ بازی ای با متا 63 ولی هر چی ویدیو های review اش می دیدم قانع نمی شدم که بازیش نکنم :D الهامات زیادی از ریمیک RE2 گرفته بود و حس بازی های خطی نسل های قبل میداد و اگر پول زیادی پاش ندی تجربه بدی نمیشه:

capsule_616x353.jpg

- اول راجع به زبان فارسی بازی بگم که من اول روشنش کردم و انقدر ترجمه هاش کتابی و تحت اللفظی بود که زبان مادریم اصلاً متوجه نمی شدم ولی خب بازم دستشون درد نکنه :D
- در مورد موسیقی بازی صحبتی خاصی نمیشه کرد چون بعضی هاش باگ بود و یک ثانیه اش پخش می شد بعد repeat می شد اما اونایی که پخش می شد متناسب با ژانر بازی بود :D
- گرافیک بازی قابل قبول بود و طراحی محیط، هم indoor و بخصوص outdoor خوب کار شده بود اما فیس کاراکتر ها برای نسل های قبل بود. مشکل پرفرمنس هم نداشت و تو گیم پلی هم باگ بولدی نداشت.
- گیم پلی خیلی Basic بازی های ترس/بقا بود و خیلی خشک بود و پیچیدگی خاصی نداشت.
- داستان جذاب و انگیزه ای بود برای ادامه، هم چنین فضا سازی بازی هم خوب بود و خیلی حس بازی کارآگاهی های قدیمی روی PC رو میداد که اتفاقاً به زبانی فارسی شون هم اومده بود.
- نکته دیگه اینکه بازی 2 روایت داشت که آدم رو ترغیب می کرد NewGame+ رو تجربه کنه که خب همه امکانت از اول داشتی ولی چالشی تر بود و کات سین ها به کلی متفاوت بود ولی سِیر گیم پلی فقط تو یک چپتر متفاوت بود و در آخر هم می تونستی پایان جدید تجربه کنی.

7
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or