امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

KingFisher

کاربر سایت
Jun 6, 2021
226
life is strange 2
8/10
نکات مثبت داستان بازی. شخصیت پردازی. و موسیقی بازی.
نکات منفی هم گیم بازی تکراری است اخربازی کمی مبهم بود.
اما در کل واقعا بازی با ارزشی هست
...

A Plague Tale: Innocence
9/10
از بازی بسیار لذت بردم 😍داستان بازی بسیار جذاب بود و شخصیت های آن را دوست داشتم. همچنین، اتمسفر بازی بسیار تاریک و ترسناکب بود و حس وحشت و ناامیدی را در من القا می کرد. که به زیبای بازی دو چندان اضافه کرد.
گرافیک بازی بسیار زیبا و خیره کننده است.
شخصیت هیا بازی به خوبی طراحی شده اند و بسیار جزئیات دارند. چهره ها، لباس ها و حرکات شخصیت ها بسیار واقع گرایانه هستند😮
دوستان محیط بازی نیز بسیار زیبا و چشم نواز است. بازی در اروپای قرون وسطایی اتفاق می افتد و محیط بازی از شهرهای ویران شده گرفته تا جنگل های تاریک، بسیار متنوع است😍
 

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
820
نام
سید محمد حسین
6 avatar frontiers of pandora

+ گرافیک بی نظیر بازی شاخ به شاخ با انحصاری های فرست پارتی سونی (البته تو همین گرافیک بالا هم کیفیت اب بازی به طرز عجیبی پایینه)

_ داستان ابکی و سطحی شخصیت پردازی ها تو دیوار
_ مپ به شدت بد و گیج کننده شاید بعد از 10 ساعت بازی کردن بهش عادت کنید
_اجبار به استفاده از مخفی کاری در بسیاری از ماموریت ها
_ تنوع به شدت کم دشمنان شاید کل بازی 3 4 مدل دشمن بیشتر نداریم

در کل 70 دلار به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه یا تو تخفیف زیاد بگیرید یا بزارید بیاد رو سرویس یا مثل من دیسکشو بگیرید با 300 400 تومن ضرر بازیش کنید
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
Evil West
4/10

چقدر بد و قدیمی و فسیلی و خسته کننده و تکراری و ۲زاری بود این بازی! چی فکر میکردیم و چی شد. واقعا دلم میخواست که بازی خوبی باشه چون خطی بود اما به شکل فجیعی بد بود. لول دیزاین بد و شدیدا قدیمی که یاداورد نسل ۶ بودن. درگیری‌های الکی شلوغ پلوغ و کلافه کننده. هر چی جلوتر برید بازی شلوغتر میشه. اینقدر انمی میریزه سرتون که یه جاهایی واقعا میخواید دسته رو بذارید زمین و برید داخل افق! باورم نمیشه تو سال ۲۰۲۴ بازی رو انجام دادم که هنو سازنده‌هاش معتقدن که بازی رو با شلوغ کردن، سخت و جذاب کنیم! بعد تو این شلوغی حواستون به nجا باید باشه. زمین و هوا و دور و نزدیک و بالا و پایین. ازون‌ور یه مشت پرک و آپگرید کاملا به درد نخور گذاشتن تو بازی. من که اکثرشون رو باز نکردم اصن حتی با اینکه پوینت و پول کافی رو داشتم. یه چیز فسیلی دیگم که داشت، نشون دادن انمی‌های الیت به عنوان مینی‌باس و در ادامه‌ی بازی استفاده‌ی مداوم ازونا به عنوان انمی‌های معمولی! پشمام واقعا.

گرافیک بازی هم اصلا خوب نیست. افت فریمم داره. کلی باگ و گلیچ گرافیکی هم داره. در کل بازی اصلا پولیش شده نیست. استفادشون از رنگا افتضاحه. تو یه محیطی که آتیش گرفته و همه جا زرد و قرمزه، کلی انمی با اتکای آتیشی هم میریزه سرتون که دیگه ترکیب رنگی اون محیط کامل شه و قشنگ چشمتون بزنه بیرون! صداگذاری هم بد و موزیکا معمولی. به نظرم زمان بازی هم زیادی طولانی بود یا شایدم به نظر من طولانی اومده. استفاده‌ی بیش از حد از یکی دو مدل مثلا پازل هم یکی دیگه ازون چیزای فسیلیشون بود. داستان و شخصیتاشم حقیقتا واسم اهمیتی نداشتن. تو اون وضعیت کی حال داره پیگیر داستان بشه!

نکته‌ی خوبی بخوام بگم، یه سری ایده‌هاشون تو کامبت بازی خوب بود. مثلا نحوه‌ی استفاده از سلاحای مختلف. فضای وسترنش جالب بود. و اینکه سعی کردن بازی خطی بسازن هم حرکت خوبی بود اما حیف که تجربه‌ی عذاب‌آوری شد واسم :D
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
Lies of Pi
8/10


نکات مثبت:
(+) طراحی محیط
(+) گیم پلی دلچسب
(+) موسیقی زیبا
(+) داستان خوب
(+) لول دیزاین سولز بورنی مناسب
(+) پایان بندیه خوب
(+) ارزش تکرار بالا

نکات منفی:
(-) دقت مکانیک های مبارزات از جمله دیفلکت و بالانس بازی با عناوین سولز بورن فاصله زیادی داره ( و این مورد تاثیر زیادی رو کیفیت تجربه من داشت)
(-) بازی گاها بیش از حد شبیه بازی های سولز بورن میشه ( حتی تو نام گذاریها ) و از الهام و تقلید به کپی محض تبدیل میشه

در کل این بازی با اینکه بعضی وقت ها بیش از حد شبیه بازیهای سولز بورنی میشه و به کپی محض تبدیل میشه، بهترین بازی سولز بورنی در نبود منابع اصلی هست. ولی همین کپی بودن باعث میشه بشدت با منابع اصلی مقایسه بشه و اونوقته که فاصله این بازی با گیم پلی، طراحی محیط و .... این بازیها بیشتر به چشم بیاد. برا همین امیدوارم تو بازیهای آیندشون هم مستقل تر فکر کنن و بیشترخلاق باشن و هم اینکه رو نقاط ضعفشون بیشتر کار کنن.

.
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
Produes
8/10

عجب تجربه‌ی خفنی بود. یه شوتر کلاسیک که مقدار خیلی کمی مدرنیزه شده. خیلی لذتبخش بود. گیم‌پلی سریع و جذاب، پر از خین و خین‌ریزی. با اون گرافیک پیکسیلی زیبا و چشم‌نوازش. تنوع سلاح‌ها خیلی خوب بود. تنوع دشمنا خوب بود. لول دیزاین اکثر مواقع خوب بود ولی خب هر چی جلوتر میرفتی پیچیده‌تر میشد و یکم تو ذوق میزد. صداگذاری و موزیک‌ها عالی. وقتی با شاتگان از فاصله نزدیک به انمی شلیک میکردی و تبدیل به تَشت خون میشد خیلی حال میداد. گیم‌پلی رو واقعا بهتر ازین نمیشد دربیارن. یکی دیگه از خوبیای بازی، بخش کامیونیتیش بود که میتونستی داخل مرحله‌ای که توسط پلیرا ساخته شده، بازی کنید. بعضیاشون واقعا عالی بود حتی بهتر از خود بازی اصلی. در کنار تمام خوبیاش، مشکلاتی هم داشت. یکیش همون لول دیزاین بود. دوم اینکه آخرای بازی خیلییی همه چی فلشی میشه. یعنی واقعا ۲تا مرحله بود که رسما چشمام داشت درمیامد! یه بدی دیگه این بود که دابل جامپ و دَش رو باید میخریدی و از ابتدا باز نبودن که خب نبودشون خیلی حس میشد. یعنی وقتی میتونی بخریشون و ازشون استفاده کنی فقط حسرت میخوری که چرا از ابتدا اینارو بهمون ندادن. سیستم آیتم خریدنش (سلاح و دابل جامپ و ...) هم اینطوریه که هر مرحله تعدادی فرگمنت داره که حکم کارنسی رو دارن. خود آیتمای داخل شاپ هم Tier بندی شدن. شما اول باید آیتمای تیر یک رو بخرید تا تیر دو باز بشه و همینطور تا تیر چهارم! دابل جامپ و دَش توی تیر دوم قرار دارن متاسفانه! توی بازی انمی‌ها ۲تا فکشن مختلف هستن که دومی رو زیاد دوس نداشتم! مبارزه باهاشون خیلی جالب نبود.

در کل به تمام کسانی که شوتر کلاسیک دوس دارن پیشنهاد میکنم این بازی رو از دست ندن. اکسترای ماه قبل ۲تا شوتر خفن بهمون داد. یکی همین بازی بود و یکی هم متال هل‌سینگر. هر دو رو تجربه کنید.
 

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,023
Alan_Wake_2_box_art.jpg
ALAN WAKE 2

الن ویک 2 واقعاً تنها یه بازی نبود، یه اثر هنری بود تو دنیای گیم و دقیقاً مدرک محکمیه در برابر کسایی که ویدیو گیم رو فقط بازی های آنلاین، بکش در رو و فوتبال می بینن :D
انتخاب موضوع داستان بازی برای نسخه 2 بی نظیر بود و بهتر از این نمی شد و فکر می کنم برای همین رمدی دست دست می کرد و چندین سال فقط پی این بود که چه دنباله ای برای داستان شاهکار نسخه اول در نظر بگیره (که البته خیلی بیشتر نسخه 1 و داستانش رو برای پلیر شفاف تر کرد). ورود یه مأمور FBI به عنوان شخصیت اصلی که به دنبالش اتفاقات جنایی و پلیسی جذابی، به داستان و هم به گیم پلی اضافه کرده بود، خیلی به جا بود؛ که یکی از جذاب ترین هاش برای من همین Case Board ذهن ساگا بود. از اون ور همراه شدن با الن ویک داخل Dark Place و اون Mind Game های اسکرچ و تلاش برای بیرون اومدن ازش عالی بود. اندینگ اصلی که داخل Final Draft هم هست دیدم (پیشنهاد می کنم موارد اضافه ای که داره رو ببینید تو یوتیـوب) و میشه گفت قابل قبول بود اما با توجه به اندینگ نسخه 1 و روند صعودی که نسخه 2 داشت انتظارم بیشتر از این بود.
فضا و اتمسفر بازی مطابق انتظار خیلی نزدیک به سایر گیم های رمدی بود و Bright Falls مثل نسخه قبل عالی و Dark Place از اون بهتر؛ فضاش کاملاً برازنده اسمش بود :D نور پردازی و گرافیک هنری هم درجه 1 و گرافیک فنی هم قابل قبول بود. کارگردانی، نویسندگی و صدا گذاری اکتور ها داخل گیم و فیلم هاش به نظرم اوج کاری رمدی و سم لیک بود. تو القا ترس هم این نسخه خیلی قوی تر بود که بخاطر سنگینی و دارک بودن داستان و فضا های بازی و کلاً Creepy بودن لوکیشن ها بود که سنگ تموم گذاشته بودن. چقدر موسیقی های بازی و ترک های پایان چپتر ها خوب بود؛ بخصوص Wide Awake و Lost At Sea که تو ذهنم حک شدن و سال ها برام یادآور AW2 خواهد بود.
یکی از ویژگی های داخل گیم پلی که من خیلی دوست داشتم کالکتیبل ها و معما های بازی بود که داستان های جالبی پشتش بود و زیرکانه هم طراحی شده بود و وقتی حلش می کردی حال میداد :D البته گیم پلی به نظرم یه سری ایرادات داشت؛ اول اینکه چه خط داستانی ساگا و چه الن یه پلن مشخص داشت و هر دفعه می دونستی قراره وارد یه لوکیشن جدید شی، چه کار هایی باید بکنی که انتهاش به چه هدفی ختم میشه، اما خب متصل کردن این خط ها بهم تو ذهن گیمر براش جذابیت ایجاد می کرد. تنوع و تعداد دشمن ها بطور کلی کم بود حتی نسبت به نسخه قبل و خیلی از مراحل مخصوصاً اواخر بازی فقط باید راه می رفتی و هم چنین خشک بودن و عدم وجود نو آوری خاصی تو فایت ها و نبود باس فایت درست حسابی کیفیتش رو از کامبت نسخه قبل هم پایین تر آورده بود.
در کل Alan Wake 2 چیزی بود که انتظارش رو می کشیدم این همه سال، البته شاید یکم کمتر از اون :D

9.5
 

SNIPER II

Gold User
Dec 9, 2011
1,247
نام
Mansour
Trek To Yomi
7.5/10
+گیم پلی متوسط
+موسیقی خوب
+شخصیت پردازی قابل قبول بود
+داستان خوب


-مشکلات فنی زیاد
-تکراری شدن دشمن ها بعد از مدتی
-کوتاه بودن بازی
-دوربین ضعیف


در کل بازی متوسطی بود و در نوع خودش جالب بود و خلاقیت هایی به خرج داده بودن از طرفی مشکلات زیادی داشت مثلا واسه من دو بار پیش اومد یه دشمن رو میزدم نمیمرد ولی از صفحه خارج میشد و گیر میکردم و مجبور میشدم بازی رو دوباره از چک پوینت قبلی لود کنم
دوربین صفحه هم بعضی مواقع اذیت میکرد و واقعا نمیشد چیزی دید
اواخر بازی هم یه گلیچی یاد گرفته بودم راحت همه رو میزدم و میرفتم جلو
این بازی ارزش یک بار تجربه رو داره مخصوصا اگه رو پلاس گرفته باشید ولی خوب اگه کسی بخواد پول به پاش بده پیشنهاد نمیدم مگر اینکه تخفیف تپلی خورده باشه
 
آخرین ویرایش:

KingFisher

کاربر سایت
Jun 6, 2021
226
APlague Tale: Requiem
۸/۵..۱۰

از نظر گرافیکی، پیشرفت قابل توجهی نسبت به Innocence داشته است. محیط‌های بازی، بسیار زیبا و باکیفیت طراحی شده‌اند. همچنین، شخصیت‌ها، انیمیشن‌های بسیار روانی دارند.

نقاط قوت:


داستان جذاب گرافیک زیباگیم‌پلی سرگرم‌کننده و جذاب

نقاط ضعف: برخی از بخش‌های بازی کمی تکراری هستند
 

KingFisher

کاربر سایت
Jun 6, 2021
226
Evil West
۱۰/۸
من از بازی بسیار لذت بردم.😍 داستان بازی نسبتاً ساده است اما به خوبی روایت می‌شود. شخصیت‌ها هم در بازی به خوبی پردازش شده‌اند گیم‌پلی بازییک اکشن سریع و هیجان‌انگیز است. و می توانیم از انواع سلاح‌ها و تجهیزات برای مبارزه با خون‌آشام‌ها استفاده کنیم.
گرافیک بازی هم در سطح نسبتا خوبی قرار دارد. محیط‌های بازی زیبا طراحی شده‌اند.
در کل بنظرم بازی یک بازی اکشن ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده است که ارزش تجربه را دارد.
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,204
نام
محمد
Hollow Knight 9.5 /10

نمیدونم چی بگم دربارش ولی بازی فوق خفنیه و تو عمرم بازی با همچین محتوایی ندیدم . یعنی برای 100 درصد دیدن همه چیه بازی فکر کنم 500 ساعتی وقت لازمه .
فقط 2 تا ایراد میتونم ازش بگیرم یکی کومبو ها یا Attack های افتضاح یعنی اون فن و فون هایی که بدست میاریم اصلا به درد نمیخورن و اصلا با ریتم بازی همخونی ندارن و نمیشه ازشون درست استفاده کرد. دومین ایراد هم گنگ بودن داستان بازی به سبک میازاکیه که من خوشم نمیاد انقدر بازی گنگ باشه که یهو برسی باس آخر و بگی خب حالا که چی . ترجیح میدم بیشتر شبیه Sekiro یا Bloodborne باشه داستان بازی های این سبکی و کلا داستان بهتر تعریف بشه و فقط تو Lore خلاصه نشه .
 

SNIPER II

Gold User
Dec 9, 2011
1,247
نام
Mansour
Prince of Persia: The Lost Crown
10/10

+گیم پلی فوق العاده جذاب
+موسیقی گوش نواز با تم ایرانی
+استفاده از اساطیر و المان های ایرانی
+داستان جذاب
+شخصیت پردازی خوب
+پشتیبانی کامل از زبان فارسی


-باگ های جزئی که قابل چشم پوشیه و با آپدیت رفع میشه

این بازی یکی از بهترین بازی های عمرم بود یعنی هر چی بگم کم گفتم یه بازی مترویدوینیا فوق العاده جذاب با المان های فارسی
اولش که میخواستم شروع کنم میگفتم این بازی چون زبون فارسیه پس حتی اگه بازی آشغالی هم باشه غنیمته و باید بازیش کنم ولی بعد از تجربه خدا رو شکر انقدر بازی خوبی بود که اگه فارسی نبود هم سریعا میرفتم سراغش چه بسا که زبان و دوبله فارسی لذت بازی رو برام چند برابر کرد
این بازی به قدری زیبا از المان های فارسی استفاده کرده بود که الان دلم میخواد برم تمام داستان های اساطیر ایرانی رو بخونم و با همه شون آشنا بشم
این بازی دقیقا مثل این بود که هویت فراموش شده م رو دوباره با سرنگ به رگ هام تزریق کنن
به قدری این بازی خوب بود که منی که علاقه ای به تروفی ندارم انقد دوستش داشتم که برای اولین بار جدی بازی کردم تا پلات بشه و بعد 30 ساعت پلاتش کردم
اولش که شروع به تایپ کردم سر یه باگ که ماموریت رو نشون نمیداد و کمی اذیتم کرده بود نمره 9.5 رو تایپ کردم ولی بعد از کامل شدن پستم و فلش بک به این 30 ساعت بازیِ جذاب،ناخودآگاه 9.5 رو پاک کردم و نمره 10 رو دادم چون واقعا این باگ کوچیک در برابر کوهی از نکات مثبت قابل چشم پوشی بود
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,007
نام
احمد
God of War 3 Remastered
تا قبل از این بازی فک میکردم ، لست پارت 2 بهترین بازی انتقامی هست تا وقتی اینو پلی دادم واقعا خشونت بازی خیلی زیاد بود 😐 آخه کی میاد پدر خودشو بکشه، خانواده خودشو بکشه، آخرشم خودشو بکشه ، انصافا بازی هم خیلی ترسناک بود از این جهت داستانش اگر دقیق بهش نگاه کنید...داستان بازی هم خیلی خوب نوشته شده ، شخصیت کریتوس واقعا خیلی با ابهت بود تو این نسخه یک جاهایی هم بازی خیلی خیلی حس نابودی القا میکرد مثلاً وقتی که هر خدایی رو میکشتی یک جای دنیا به نابودی می‌رفت و مثلاً برای کریتوس مهم نبود خیلی ترسناک بود این مسئله که یک فانی اینقدر قدرت داشته باشه...در کل خیلی با بازی حال کردم ، من یادم نمیاد داستان نسخه های دوم چی بوده که اینجا به این رسیده اون موقعه کم سن و سال بودم بازیشون کردم ....
خشونت بازی بیشتر از هر بازی دیگه ای بود کلا چیزی تو بازی نیست کریتوس با بلیدهاش گوشتشون رو نیاره 😐
تکسچر های بازی با وجود این که ریمستر بود ولی دیگه خیلی قدیمی شدن
طراحی هیدس، هراکلس خیلی خوب بود...
اون محیط های لایبری هم اصلا خوب نبودن ...
بازی رو با درجه سختی تایتان هم تموم کردم خدایی انگشت واسم نمونده...
در کل 9 از 10
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
God of War 3 Remastered
تا قبل از این بازی فک میکردم ، لست پارت 2 بهترین بازی انتقامی هست تا وقتی اینو پلی دادم واقعا خشونت بازی خیلی زیاد بود 😐 آخه کی میاد پدر خودشو بکشه، خانواده خودشو بکشه، آخرشم خودشو بکشه ، انصافا بازی هم خیلی ترسناک بود از این جهت داستانش اگر دقیق بهش نگاه کنید...داستان بازی هم خیلی خوب نوشته شده ، شخصیت کریتوس واقعا خیلی با ابهت بود تو این نسخه یک جاهایی هم بازی خیلی خیلی حس نابودی القا میکرد مثلاً وقتی که هر خدایی رو میکشتی یک جای دنیا به نابودی می‌رفت و مثلاً برای کریتوس مهم نبود خیلی ترسناک بود این مسئله که یک فانی اینقدر قدرت داشته باشه...در کل خیلی با بازی حال کردم ، من یادم نمیاد داستان نسخه های دوم چی بوده که اینجا به این رسیده اون موقعه کم سن و سال بودم بازیشون کردم ....
خشونت بازی بیشتر از هر بازی دیگه ای بود کلا چیزی تو بازی نیست کریتوس با بلیدهاش گوشتشون رو نیاره 😐
تکسچر های بازی با وجود این که ریمستر بود ولی دیگه خیلی قدیمی شدن
طراحی هیدس، هراکلس خیلی خوب بود...
اون محیط های لایبری هم اصلا خوب نبودن ...
بازی رو با درجه سختی تایتان هم تموم کردم خدایی انگشت واسم نمونده...
در کل 9 از 10
سال‌هاست با این سوال جدی روبرو هستیم که آیا بشریت چیزی بهتر از سری بازی‌های GOW ساخته یا نه؟ و به سختی میشه جواب داد که آره، فلان سری بهتره.
به جای این که چندین بازی انجام دهید،‌گاو را چندین بار بازی کنید:>
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,033
نام
نیما
سال‌هاست با این سوال جدی روبرو هستیم که آیا بشریت چیزی بهتر از سری بازی‌های GOW ساخته یا نه؟ و به سختی میشه جواب داد که آره، فلان سری بهتره.
به جای این که چندین بازی انجام دهید،‌گاو را چندین بار بازی کنید:>
روبرو هستی در واقع 😁
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر