امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:
4c7794f86a2d8a036855a7f4a4b946c3.jpg

9.5

همیشه وقتی اسم بازی underrated میاد دوتا بازی هست که تو ذهن من خیلی ویراژ میرن. Spec ops-subnautica

Spec ops تو بازی سنتر شناخته شده است و خیلی ها مثل من عاشقشن

اما subnautica........

داخل دوران کرونا سونی یه سری بازی ها رو رایگان کرد، تمام بازی ها رو من می‌شناختم به جز این بازی که حتی اسمش رو نشنیده بودم.

حجم بازی کم بود و مطلقا هیچ ایده ای نداشتم بازی در مورد چیه، پس گذاشتم دانلود بشه.

داخل بازی شدم و قبل از شروع بازی 3 حالت درجه سختی رو پیشنهاد داد که آخرین درجه این بود اگه بمیری تموم سیو ها پاک میشن و به اول برمیگردی،منم گفتم challenge accepted you mother f&#@er.

منی که حتی نمیدونستم سبک بازی چیه و اصلا چی به چیه و با کی کار داره بازی رو آخرین درجه سختی پلی دادم و راحت بگم که بدون شک این یکی از بهترین تصمیم های دوران گیمری من بود.

بازی از دید اول شخص شروع میشه(خدا رو شکر دو بعدی نبود)
شخصیت اول داخل یه سفینه است به اسم appolo که مورد اصابت یه چیزی قرار میگیره و سقوط میکنه(کلیشه)
زنده میمونیم و از سفینه میایم بیرون و اون لحظه برای اولین بار با دنیا پر رمز و راز بازی آشنا میشیم.

به سیاره که همش آبه و ما تنها انسان تو این سیاره عجیب هستیم هدف اینه که از این سیاره به بیرون بریم.

داستان بازی چیز خاصی نداره ولی کشش ایجاد می‌کرد و نحوه روایتش رو من خیلی دوست داشتم.

ولی مهمترین بخش subnautica چیزی نیست جز گیم پلی محشرش

به معنا واقعی کلمه بازی یه معجون خاصه که شدیدا معتادش میشید و از لحظه لحظه این اعتیاد لذت می‌برید.

بازی با کمترین امکانات شروع میشه و شما جز یه دستیار هوش مصنوعی و یه دست لباس داغون غواصی هیچی ندارید، و آروم آروم شروع میکنید به ساختن تجهیزات و آشنایی با محیط بازی و پیشرفت کردن و حرفه ای شدن که تمام اینها با یه روند مناسب و قابل لمس و لذت بخش رخ میده، یه مثال میزنم تا بهتر جا بیافته:

اوایل بازی شما تنها میتونید 30 ثانیه نفس. خودتون رو زیر آب نگه دارید و بعد از اون حتما باید بیاین رو اب و نفس بگیرید، حالا با یکم پیشروی و جمع کردن یه سری آیتم شما میتونید لوله درست کنید و یه سر لوله رو روی سطح آب نگهدارید و اون یکی سرش رو با خودتون بیارید به عمق های پایین تر تا دیگه نیازی نباشه برای تنفس به سطح آب برید و بتونید با خیال راحت تر به جستجو ادامه بدین.

مثا بالا یکی از صدکاری بود که تو بازی ما میتونیم انجام بدیم.

از اونجایی که دنیا بازی یه دنیا ناشناخته است موجودات ناشناخته هم داخلش زیاده، فکر کن یه موجود گوگولی می‌بینی و میخوای بری سمتش اما میزنه نابودت میکنه :| و زحماتت به فاک میره.

بالاتر هم گفتم من بازی رو رو آخرین درجه سختی بازی کردم و یه بار مردن برای من مساوی از دست دادن همه چی بود ولی این نکته باعث شده بود به راحتی لذت بازی چندبرابر بشه.

تصور کنید 12 یا 13 ساعت زنده موندین و پیشرفت خیلی خوبی کردین و داستان هم تا حد خوبی بردین جلو، حالا میخواین به عمقهای زیرین برید که هیچ نور خورشیدی نیست و تاریکی مطلقه(دقیقا مطلق) که ناگهان صدای بسیار عجیبی میشنوی که داره هی نزدیک میشه و. تنها چیزی که داخل دستته یه چاقو زپرتیه که برا خورد کردن میوه است :D

یه تیکه نقد خوندم اون زمان که خودم واقعا قبولش دارم، گفت که :
ترسیدن واقعی شامل یه سری صحنه جامپ اسکر نمیشه، ترسیدن یعنی 20 ساعت زنده موندی و الان تو عمق 2 هزار متری سوار زیردریایی که خاموش شده و بیرون اون یه predator منتظره تیکه پارت کنه، چه تصمیمی میگیری؟


نکته آخر :سعی کنید از بازی تریلر زیادی نبینید تا امکانات بازی لو نره و اینکه حتما. رو درجه آخر سختی بازی کنید که براتون خاطر انگیز بشه
 
آخرین ویرایش:
Lies of P ------------------- 9

+ اتمسفر و فضاسازی گیرا
+ لول دیزاین عالی و گیمپلی اعتیادآور
+ طراحی هنری فوق‌العاده
+ داستان و شخصیت پردازی بسیار خوب و قابل فهم
+ باس فایت‌های هیجان‌انگیز
+ ارزش تکرار بالا
+ سلاح و قابلیت‌های متنوع و کاربردی در مبارزات
+ موسیقی جذاب


- صرفا نمایشی بودن Outfitها

قطعا Lies of P یک کپی مطلق و شبیه‌ترین بازی به ساخته‌های From Software هست. اما به نظر من هیچی از اونا کم نداره و کار بشدت با کیفیت و تمیزیه و فکر میکنم اگر لوگوی FS اول بازی میومد خیلی بیشتر از اینها تحویل گرفته میشد.
اگر سولزبورن دوست دارید اصلا اینو از دست ندید.
 
خوب میدونم تکرار مکرراته ولی دیروز SpiderMan2 رو تموم کردم و امتیاز من به این بازی:
Spider Man 2
10/10
نکات مثبت:
شروع طوفانی و هایپ کننده
داستان فوق العاده
گیم پلی جذاب
متفاوت بودن اسکیل های مبارزه دو اسپایدرمن
شخصیت پردازی قوی
ماموریت های فرعی متنوع
فست ترول خیلی سریع و لودینگ خیلی خیلی کم
گرافیک فوق خفن نسل نهمی با ری تریسنگ و مخلفات
:D
نکات منفی:
والا بازی نکته منفی آنچنانی نداشت فقط دو بار تو در و دیوار گیر کردم و یه بار هم یه بخش از یه دیوار حصاری لود نشده بود:D


من چون مایلز مرالس رو بازی نکرده بودم اسپایدرمن2 اولین بار بود که با این شخصیت آشنا میشدم و به شدت باهش حال کردم یعنی شخصیت تو دل برو اییه از اون شخصیت سیاه پوست های نچسب دیزنی طوری نیست که معلومه به اجبار آوردن که سیاه پوست هم تو داستان باشه و در کل خیالم از بابت ادامه این IP با مایلز راحت شد چیزی که باهاش خیلی حال کردم این بود که با توجه به این که بچه ست ولی رفتار عاقلانه و پخته ای داشت

الان هم به امید خدا بازی CODE VEIN رو گذاشتم رو دانلود میخوام برم سراغ اون:D
 
Mafia1
8
نکات مثبت:
گرافیک خیره‌کننده
داستان جذاب و درگیرکننده

شخصیت‌پردازی خوب
موسیقی متن به‌یاد ماندنی
نکات منفی:
گیم‌پلی نسبت به نسخه اصلی ضعیف‌تر شده استب
برخی از ماموریت‌ها تکراری هستند
 
Lords of the fallen

+
گرافيك هنرى خوب
اتمسفر گيرا
طراحى خوب محيط ها و اعمال نسبتا درست سيستم لوپ بازياى سولز لايك
تنوع سلاح خيلى خوب
روايت و lore خوب
امبرال فورم خيلى خوب و كاربردى اعمال سده
كلاس هاى بازى خيلى cool و باحالن
باس ها و مينى باس هاى متنوع
-

مشكلات پرفورمنس زياد
يه جاهايي سختى بازى خيلى زياده اونم به شكل غير منطقى ولى به طور كلى خيلى چالش نداره.
بازى برخلاف بقيه بازياى اين سبك خيلى مهارت محور نيست.
داجينگ بازى يكم گيج ميزنه و در كنار جاهاى مستعد سقوط زيادى كه بازى داره اذيت كننده س.

8/10
 
raf,750x1000,075,t,FFFFFF_97ab1c12de.jpg

اومدم طرفا 20 یا 30 خط براش بنویسم ولی همشو پاک کردم و بسنده میکنم به این جمله:

این بازی رو از دست ندین به هیچ وجه،از اون دست بازی هاست که که وقتی بازیش میکنید بهتون حس ناب گیمر بودن رو مثل قدیم میده

نمره 9.5
 
آخرین ویرایش:
Yakuza : Like a Dragon
خوب من همه بازی هایی که کمتر بچه ها نظر میزارنو اینجا میام نظر می دم به خصوص اگه یه بازی دیگه نظرم با بقیه یکی باشه نظری نمیدم ولی اینو لازم دیدم نظرمو بگم:
1.دیگه همه کسایی که با سری یاکوزا آشنایی دارن می دونن هسته اصلی این سری داستانشه که هر کدومش یه داستان عالی دارن like a dragon هم داستان عالی داره که به نظر من توی سری ؛ بعد یاکوزا صفر از همه دارکتر و خفن تره هر چند شخصیت ایچی خیلی آدم جدی نیست و یکم زیادی شوخه و بار درام داستانو کم می کنه .
2.بازی به عنوان یه سندباکس با مینی گیم های کارتینگ و اون سه چرخه که آشغال جمع می کنه شاهکاره البته داخل پرانتز واسه اونایی که دیگه با سری آشنان بقیه مینی گیم های قدیمی یه جورایی تکراری و حوصله سربر شدن .
3. سبک مبارزات بازی نوبتی شده مکانیزم سری یاکوزا مبارزه های سریع و پشت سر هم بود قبلا ؛ الان مبارزه ها پشت سر هم هستن ولی کند و زمانگیر شدن چون لول آپ هم از اوجب واجباته و مجبوری فارم کنی گیمر به شکل تکراری باید درگیر یه سری مبارزات کند بشه از یه طرفم باس فایت ها کیفیت قبلشونو ندارنو اونقدر حماسی نیستن در کل یه سری محاسن داشته یه سری هم ایرادات نه میشه کلا ایراد گرفت نه میشه گفت عالیه
4.یه سری مکانیزم آرپی جی مثله سطح bond همراها اضافه شده که مکانیزمشون خیلی قدیمیه یعنی با یه فرمول خیلی قدیمی فقط اضافه میشه و هیچ چالشو عواقبیم نداره داستان پس زمینه ای هم که برای این همراها در نظر گرفتن خیلی حوصله سر بر و بدون چالشه
5.مکانیزم stat که شامل چنتا موضوع مثله Passion, Kindness,.. هم میشه اضافه شده که اینم خیلی مکانیزمش قدیمیه و روش فارم کردنشم با یه موسسه آموزشی تو بازیه که میری توش واقعا تست میزنی که خیلی جالب نیست یا یه سری دیالوگه یا چنتا اچیومنته در کل تاثیرش تو بازی خیلی دیده نمیشه در حد بازشدن چنتا رومنسو کويستو ...
6.ساید کویست های سری یاکوزا معمولا همیشه خیلی کوتاه و به صورت طنز بودن این سری اومدن طولانی ترشون کردن ولی تهش همون طنز فرهنگیه ژاپنیه فقط این طولانی شدن کلی دیالوگ کش دارو تکراری و حوصله سر بر به بازی اضافه کرده که در نهایت کیفیت ساید کویست ها رو پایینترم اورده
7. سری یاکوزا همیشه پر دیالوگ بوده و گاها دیالوگها یه حالت حلزونی چرخشی داشتن ولی این سری چون همراه داری به اینا هم دیالوگ دادن و خیلی خیلی دیالوگ ها کشدار شده با اینکه این دیالوگ ها قابل رد کردنه ولی وقتی رد کنی ایمرژن داستانی میاد پایین
نتیجه : یاکوزا تغییر کرده و تو یه زمینه هایی واقعا بهتر شده .ولی در مجموع روند بازی کند شده اگر تروفی ها رو نگاه کنید 30 درصد پلیر ها یاکوزا شیشو تموم کردن ولی این آمار برای Like a Dragon به پونزده درصد رسیده ( حوصله اشون سر رفته)
نمره نهایی : 8

Desperados III

آقا من با این بازیایه ایزومتریک تاکتیکال در دوران نوجوونی خیلی خاطره دارم همیشه هم دنباله این بودم اینو بازی کنم ولی تو اولویتم نبود بیخیال میشدم ولی این سری یهو نشستم پاش عجب بازییه دقیقا کمال کامل این سبک بازیو داره دقیقا اونجایی که به نظرت گیم پلی دیگه تکراری شده و همه چیو رو کرده و بعد این فقط باید تکرار کنی تا تموم شه سورپرایزت می کنه و میگه کجاشو دیدی هر مرحله ای مکانیزم خودشو داره اصلا محو میشی گذر زمانو نمیفهمی . یه سیستم سیو داره خیلی کاربردیه اول میشینی عقب میگی خوب چجوری اینجا رو رد کنم یه نقشه میریزی سیو می کنی سه سوت اجراش می کنی زرتی شکست میخوری میمری سه سوت لودش می کنی دوباره فکر می کنی دوباره و.... شدیدا این بازی اعتیاد آوره مکانیزم های گیم پلی بی نظیره کاراکترا بی نهایت جذاب اصلا این بازی آندرریته آقا آندرریت
مهم : اون عزیزایی که جوونترن و قبلا با این سبک بازیا چه سری دسپرادوز چه کوماندوز یا حتی اون رابین هوده و ... آشنایی ندارن شاید خوششون نیاد.
نمره نهایی: 9.5
 
نقد بازی Horizon Zero Down



خوب من اولforbidden west رو نصب کردم و دیدم چون از داستانش چیزی متوجه نمیشم تصمیم گرفتم نسخه یک رو برم..بریم سراغ نقد بازی

از لحاظ دستان وشخصیت پردازی متاسفانه بازی در سطح خوبی قرار نداره..درسته کلیت داستانش جذابه و اگه جایی داستانش رو بخونین، ایده های خوبی توش قرار داره ولی بزرگترین مشکل بازی شخصیت پردازی ضعیف هستش که حتی شما با alloy هم تا آخر بازی هیچ ارتباطی نمگیرین.... کلاalloy شخصیت خوبیه و هیچ اشتباهی انجام نمیده..و همیشه هم در موضع منطقی هستش و باید دنیا رو نجات بده (سناریوی تکراری)....کارگردانی کات سین های بازی هم بعضا خوب انجام نشده..مثلا حتی یه جای بازی خواهر یکی از دوستایalloy میمره و اینقد بعد کارگردانی شده بود اون لحظه که من فک میکردم خواهره زندست و خوابیده :))

خب از داستان بازی که بگذریم می رسیم به گیم پلی بازی...گیم پلی بازی به شدت خوب درست شده و این ناشی از چند المان هستش که به خوبی کنار م قرار گرفتن..
اول از همه طراحی عالی دشمنان بازی...رباتی هایی غول پیکر که هر کدوم استایل و نحوه مبارزه مختلفی رو میطلبه..طراحی ربات ها واقعا عالیه و با الهام از جانوران که داخل طبیعت هستش...هر رباتی یک سری نقاط ضعف و قوت داره و باید دقت کنین که به کجاش و با چه المانی تیراندازی کنین تا زودتر از پا دربیاد..یکی ار ربات ها که اسمش Sawbooth بودش واقعا خیره کننده ساخته شده بود...مثل یک پلنگ حمله میکنه و هوش مصنوعی خارق العاده ای توی تعقیب آدم داشت...کلا طراحی دشمنان بسیار عالی و با جزئیاته..

مبارزات بازی خیلی جذاب دراومده و نمیتونین همین طوری بزنین به دل دشمن...باید از همه ابزارهایی که دارین مخصوصا تله ها استفاده کنین..تعداد اسلحه ها هم قابل قبوله گرچه میتونست بیشتر باشه..یکی از اسلحه ها که طناب پرت میکرد که دشمنها رو اسیر می کرد ایده بسیار جالبی داشت...تیراندازی و هدف‌گیری به نقاط حساس ربات ها و استفاده از المان های یخ یا آتش یا انفجار در لحظه و باتوجه به دانش شما از اون ربات باید انجام بپذیره که هیجان زیادی رو منتقل میکنه.

جهان بازی از لحاظ گرفیک فنی در زمان خودش بسیار عالی بوده و همین الان هم خیلی خوبه و از لحاظ هنری هم شما رو تا آخر بازی جذب خودش میکنه....طبیعت بازی خیلی زیباست ولی نباید انتظار جزییات زیادی رو داشته باشین و با بزرگان جهان باز مقایسه بشه...

نکات منفی گیم پلی بازی پارکور ضعیف برای بالا رفتن از صخره هاست که الگوریتمی براش تعبیه نشده و بیشتر شانسی هستش...سواری با ربات ها هم خوب درنیومده و حس یه چیز خیلی خشک رو میده که هی به جاهای مختلف گیر میکنه...

کلا این بازی با خلق دنیایی فوق العاده زیبا و گیم پلی لذت بخش ارزش تجربه بسیار بالایی رو داره و طراحی دشمنان بقدری عالیه که واقعا پیدا کردن مشابه برای این حجم از خلاقیت و جزییات سخته.
اگه نقاط ضعف داستان سرایی بازی نبود قطعا جز بهترین بازی های نسل می‌بود..


نمره 8.5 از 10
 

LIES OF P

IMG_8011.jpeg

هم بهترین و هم بدترین جنبه‌های Lies of P مواقعیه که گرته برداریش از ساخته‌های Fromsoftware به حداقل میرسه. و این به نظر شخصی من، دستاورد اصلی و همچنین ایراد اصلی بازیه. وفاداری تمام و کمال بازی به همه ساخته‌های فرام، تو ساختار گیم‌پلی، سیستم مبارزات و ساز و کار لِول آپ کاملا مشهوده. اما دستاورد اصلی تیم سازنده، نه تو کپی کردن صرف، بلکه تو گلچین کردن و ادغام مکانیزمای مختلف آثار فرام و پیاده سازی کم‌نقصشون در قالب یه پکیج واحده. همین مساله هم عمق ویژه‌ای به سیستم مبارزات بازی داده و با اینکه انتخاب کلاس وجود نداره، اما ذاتا با سیستم معرکه‌ی کرفتینگ و شخصی سازی و ارتقای سلاح‌ها، وجود نوعی درخت مهارت و آیتم‌های مختلف دست پلیر رو برای انتخاب سبک بازی کردنش کاملا باز گذاشته. از این نظر واقعا بازی کم‌نظیره. اما جایی که بازی از آثار فرام دور میشه، نحوه روایت قصه و خود کرکتر P و شیمی اون با شخصیتای دیگه‌ست. و این موضوع به نظر من، باعث شده هم یه حُسن خوب و هم یه ایراد خیلی بزرگ به بازی وارد بشه. تو Lies of P لِول دیزاین کاملا پیوسته و خطیه و هدف کوئستا کاملا مشخصه. عملا حس اکتشاف خاصی وجود نداره. به ندرت پیش میاد تو دنیای بازی غرق گشتن تو دانجنا یا محیطای مختلف بشید و گم بشید و اصلا ندونید باید کجا برید. خیلی خیلی سرراسته و دنیای بازی تو ایجاد نگرانی از مردن تو ناکجاآباد و ایجاد حس تعلیق و استرس، عاجزه. این موضوع حداقل برای من اصلی‌ترین نکته منفی بازیه. این سر راست بودن تا حد زیادی هم گره خورده به قصه و روایت. اینجا عملا یه پلات روایی داریم و قصه بازی چندان تو لابه‌لای لور و محیط، نوشته‌ها و کرکترا پخش نیست مثل آثار فرام. اما به نظرم این موضوع باعث شده کرکتر P تو مرکزیت قصه باشه و خوب شخصیتش تو قصه شکل گرفته. بازی پولیش شده ست و در کنار موسیقی‌های خیلی خوبش چندین قطعه موسیقی محشر و یه طراحی بصری فکر شده داره.

طرفدارای سولز-لایک قطعا نباید Lies of P رو از دست بدن، . اما برای کسانی که قبلا به دلیل عدم وجود روایت به شکل سنتی و مکاشفه داستان وابسته به خود پلیر و پیچیدگی ساختاری مراحل، آثار فرام براشون جذاب نبوده، پیشنهاد می‌کنم به Lies of P چند ساعت زمان بدن. در مورد سختی بازی، بعضی جاها فرسایش ممکنه جای چالش رو بگیره اما با ساخت بیلد و سلاح متناسب با نوع بازی، کامبت لذت‌بخش و درگیرکننده میشه. بعضیا معتقدن از همه آثار فرام سخت تره که شخصا به نظرم اینطور نیست.

8/10
 
Baldurs gate 3

+
گرافيك هنرى فوق العاده
داستان عالى با روايت جذاب
صداگذارى فوق العاده
گستردگى منحصر بفرد و غنى
گيم پلى روان حتى براى افراد تازه وارد
به شدت اعتياد آور
آزادى عمل تقريبا كامل و نقش افرينى به معناى واقعى كلمه

-
يه سرى باگ و مشكلات فنى

10/10
 
Spider-Man 2

+ گرافیک فنی و پروداکشن ولیو بالا
+ Venom
+ گیمپلی ( سیستم تار زنی و کامبت) خوب


- مایلز
- مزخرفات woke
- مراحل فرعی
- داستان معمولی و قابل پیشبینی


7/10

Assassin's Creed Mirage

+ طراحی عالی بغداد
+ گرافیک هنری خوب
+ بازگشت به ریشه ها و مخفی کاری
+ موسیقی


- کامبت سیستم نسبتا ضعیف. به نظرم پسرفت داشته نسبت به قبل
- یه سری باگ های سطحی


7/10
 
ghost of tsushima

10/10

مثبت: گرافیک ، داستان ، گیم پلی، موسیقی، دوبله ها همه و همه در بهترین حالت ممکن.

منفی: هوش مصنوعی نه چندان خوب


آقا هر چی بگم کم گفتم دست مریزاد!!! قشنگ از نظر داستانی با شاهکارهای فیلم های کلاسیک ژاپن رقابت می کنه ! بیخود نیست که ps5 و سونی با این همه ضربه های مکرر ماکروسافت هنوز زنده هستند بس که استودیوهای سونی معرکه عمل می کنند اصلا عناوین سونی چنان خاص هست که هیچ کجا مثلش نیست. درست مثل نینتیندو که عناوین خاص داره!!! ....


رسما با اتمام بازی کف کردم 😁
 
ALAN WAKE II
۹.۵
نکات مثبت:
داستان فوق العاده با پیچش عجیب و الهام گیری از فیلم های بزرگ مثل SHINING.
داستان بازی فوق العاده سنگینه و پر از نمادگرایی و نشانه های شیطانی که در دنیای حقیقی وجود داره. مثل اون اتاق ۶۶۶ یا ۱۰٨. به قدری داستان سنگین بود که نتونستم فعلا برای بار دوم بازی رو انجام بدم و میخوام مغزم کمی سبک بشه و دوباره انجامش بدم. عجیب نیست که بعضی سایتها نمرات عجیب و غریب دادن چون واقعا داستان سنگین و سخت فهمه و پر از نمادگرایی که باید این نمادها رو بشناسین تا در درک بهتر داستان بهتون کمک کنه.

گیم پلی فوق العاده لذت بخش. چه در بخش شوتینگ و مبارزات و چه در بخش معماها.

گرافیک فوق العاده که قشنگ حس یه بازی نسل نهمی رو به آدم میده.

یه بازی ترسناک واقعی که در القای حس ترس فوق العاده عمل کرده و فی الواقع بهترینه در این ژانر.

نکات منفی:
تنوع کم دشمنان
 
apps.54943.13997063802651619.ce2fcc13-4f7a-4470-bbf8-0ffe7839f884.jpeg
Assassin's Creed Mirage : 7.5/10

بازی رو 1 ماهی میشه که تموم کردم ، مهمترین نکته مثبتش این بود که تلاش کرده بودن به نسخه های قدیمی و اصالت فرنچایز برگردن ولی خب این وسط ایرادات عجیبی رو نادیده گرفتن

نکات مثبت :
- محیط ، فضاسازی و دنیای زیبا
- بخش مخفی کاری
- گرافیک هنری و فنی خیلی خوب (غیر از جزییات صورت کاراکترها)
- موسیقی
- سورپرایزهای جالب در داستان (بیشتر اواخر بازی)

نکات منفی :
- کامبت سیستم ضعیف و ابتدایی (اینقدر در این بخش ضعیفه که ترجیح میدی بیشتر با مخفی کاری جلو بری)
- تنوع کم سلاح ها که البته عملا هیچ فرق خاصی با هم ندارن
- کاراکترها و صداپیشگی های معمولی
- باس آخر در حد شوخیه و شروع نشده تموم میشه که باز برمیگرده به کامبت سیستم بد

در کل امیدوارم همین روند بازگشت به ریشه ها رو ادامه بدن و از RPGهایی که به اسم اساسین ریلیز میکردن فاصله بگیرن ولی در کنارش به کامبت سیستم و کاراکترا هم توجه کنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or