افتتاح بازارسنتر

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

pain.1990

کاربر سایت
Jan 9, 2010
236
نام
nima
من تازه می خواستم پرمیوم کنم :l به نظرم با این کار امکان داره یک سری افراد سودجو عضو شن برای دزدی از بچه ها و دیگه کسی به هم اعتماد نمیکنه خواهشا این کرو نکنید همون حالت قبلی خوب بودش که اگه قضیه پوله خو اکانت پرمیوم رو گرون تر کنید.
با تشکر
 

پژمان

کاربر سایت
May 21, 2007
1,277
نام
پژمان
داشتم نظر هارو میخوندم
مدیر ها هم حتما میخونن
بنظر میرسه با توجه به همه چیز جالب نیست.
الان چند نفر تو بازی سنتر اهل فعالیت هستن . باور کنید 100 نفر یا 200 نفر
38 نفرشون لایک کردم گفته های یکی رو که کاملا مخالف طرح بود .
والا تازه داشتیم کارمونو میکردیم همش نقشه بر اب شد.
حالا ما که اجناسمونو فروختیم ولی هزینه های اون یکی سایته خیلی بالاس
عوضش یکی میتونه تعداد بفروشه بازی بفروشه اینا خوبه ولی هزینه ها بالاس
-------------------
حلا دیگه دامنرم خریدین نمیشه کاریش کرد ما در جریانیم قیمتارو و هزینه های طراحی رو
بزارین یه طرحی بدم
بازارچرو جمع نکنید اونجارو راه بندازین مطمئن باشین اونجا مشتری های خودشو داره. یکی شاید بخواد بازی pc کپی بفروشه اونجا به کارش میاد .
نوید هم اونجا نباشه یوزرا کلی عشق میکنن
نمیدونم ولی بازی سنتر داره کم کم از اون حال و هوا در میاد
خونه خودم بود . الان داره غریب میشه . نکنین
 

Ali

On The Day The Wall Came Down
Administrator
Sep 22, 2005
4,213
نام
علی
درود

در ارتباط با همه مسائل صحبت شد جز بازار سنتر!
وجز یک نفر به مهمترین قسمت پست اول این تاپیک توجه ای نکرد!

بی شک هر پروژه ای در ابتدای راه خود دارای نواقص و کاستی هایی است که به مرور زمان و با مشاهده بازخورد ها سعی در رفع آنها و ارتقاع امکانات خواهیم داشت.در آینده نیز نظارت بازارسنتر بر روی پروسه خرید و فروش محصولات به عنوان یک گزینه در پیش روی طرفین معامله قرار خواهد گرفت تا ضریب اطمینان هر 2 طرف افزایش و سود جویی های احتمالی کاهش یابد.


کل محتوایی که در این 9 صفحه ارسال شده بر روی 6 مورد تمرکز داره که به ترتیب نام میبرم و با ذکر نمونه سوالات ایجاد شده پاسخ میدم:

1.گروه Premium

این گروه مشکلاتی داشته و داره اما این که به وعده هایی که در هنگام ثبت نام از آنها یاد شده عمل نکردیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.هیچ جایی ذکر نشده که مقالات به روز خواهند شد!فقط حق دسترسی به آنها برای کاربر فراهم میشه!باقی موارد هم شاید چیز خاصی نباشند اما در ازای مبلغی که پرداخت شده در اختیار کاربران قرار گرفتند.


هم پول پریمیوم باید بدیم هم پول بازارچه
امثال من اینجا زیاد هستن که فقط به خاطر بازارچه هزینه پریمیوم میدن
یعنی اصولا اینجا هیچکس هیچکس پرمیوم نگرفته بخاطر چیزی جز بازارچه !! این رو با قاطعیت تمام دارم میگم و رو حرفمم میمونم !! یعنی اصولا من دیگه چرا باید تو بازارچه این فروم فعالیت کنم
من الان یه چیز امد توی ذهنم الان برای پریمیوم چی میمونه ؟ الان من به بازار سنتر احتیاج ندارم فقط بعضی وقت ها یه چیزی میفروختم که الان نمیفروشم دیگه اصلا پریمیوم هم که تعطیله امکاناتش وضعیت ما ها چی میشه ؟
علی جان به نظرم اگر حق عضویت پرمیوم رو بیشتر میکردین خیلی بهتر از این بود که 12 هزارتومن برای پرمیوم بگیرین و یه پول جدا هم برای بازارچه!
همه کسایی که پرمیوم شدن یکی از دلایلشون میتونه امکانات بازارچه باشه و به خاطرشم پول دادن پس بهتره کاربرای پرمیومی که قبل از افتتاح بازارسنتر اکانت گرفتن دسترسی داشته باشن بهش.

Premium و بازار هیچ ارتباطی به همدیگه ندارن در حال حاضر!
برای فروش در بازار الزامی به عضویت در این گروه نیست! تا قبل از این کاربر برای استفاده از بازارچه حتما باید عضو این گروه میشد اما الان اختیاریه!
کاربرانی هم که قصد انتقال اعتبار خودشون و داشته باشن باقی مانده زمان عضویت premium انها محاسبه میشه و روی بالانس مالی آنها در بازار اضافه میشه و همچنان دسترسی Premium آنها تا زمان پایان یافتن آن فعال باقی میمونه.

*در حال حاضر عضو جدید برای این گروه پذیرفته نمیشه تا تغییراتی که مد نظر است اعمال بشه.


2.اطمینان از نحوه خرید و فروش:

یه مقداری جدا شدنش از این سایت نا امنی به وجود میاره برای خریدارا
بعدا بحث اطمینان و این چیزاست . اینجا دیگه یه حالت امنی جور شده تازه واسه ملت . دیگه همه همدیگرو میشناسن تقریبا و حساب کار دستشون اومده و خرید و فروش راحت تر شده . الان من اونجا میترسم 200 تومن پول بریزم حساب کسی واسم گیم بفرسته مثلا .
دوماً شما طرف خودت رو تقریباً نمی‌شناسی، نمی‌دونی چه کسی بر وسیله ی ایشون نظارت کرده و اون رو برای فروش تایید کرده. همه غریب هستن یه جورایی!
اینجوری خیلی افتضاحه!فرد فروشنده رو نمیشناسی خریدار رو نمیشناسی!کلا هر کی هر کی هست!

کاربران بازی سنتر به بازار متصل خواهند شد تا با شناسه های فعلی در آنجا فعالیت کنند تا مشکلی از بابت هویت و سابقه افراد پیش نیاد.



3.کسب درامد و سودجویی:

!! یعنی انقدر براتون پول مهمه که میخواین دوباره از این قسمت دولا دولا پول بگیرین ؟؟
واقعا متاسفم فکر نمیکردم قرار اینجوری بشه !! این امکان هیچ موردی جز پول دوستی افراد ایجاد کننده این بخش نمیرسونه که میخواد حتما یه چیزی از معاملات هم به اونها برسه !!
هیچ هدفی تو این کار نیست به جز سودجویی
خوب منم جای شما بودم می دیدم اینجا خوب داره بازارچش کار می کنه دوست داشتم منم که مبدا این کارم کمی سود بردارم یا درصد از این کار
بازارچه خیلی سود داشت ما هم میخواستیم یچیزی گیرمون بیاد !!
پ،ن : امان از دست سود و پول.
آقا دست بکشید از این اخلاقای بازاری
سوما همه اينها به خاطر چرك كف دسته دوستان......

خوشبختانه ادمین های این وب سایت مشکل مالی ندارند که نیاز های خودشون را از طریق ارقامی که از premium و تبلیغات به دست میاد برطرف سازند اما این دلیل نمیشه که هزینه های سایت از داخل آن تامین نشه چون هیچ عقل سلیمی هزینه های میلیونی برای وب سایتی که هیچ سودی برای صاحبان آن ندارد را تایید نمیکنه! و اگر این سایت تا الان باقی مانده به خاطر علاقه ای بوده که در بین ادمین ها بوده نه جیز دیگه.
این صحبت ها را هم میگذارم روی کم لطفی دوستان که به خاطر چند هزارتومان زحماتی که طی 7 سال گذشته کشیده شده را نادیده میگیرند!
هزینه نگهداری وب سایتی به گستردگی بازی سنتر با ارقامی که احتمالا متصور هستید خیلی متفاوته!
خوشبختانه دوستان قیمت گرفتن و اعلام کردن برای اطمینان بیشتر میتونید قیمت صفحه اصلی را هم جویا بشید تا بلکه لطفتون کمتر شامل حال ما بشه!


اگه پول بیشتر میخواستین خوب میگفتین
بهتره پول خرد هاتون را محکم حفظ کنید!
پاسخ دادن به این نوع ادبیات در شان من نیست!


4.کارکرد سایت:

دیگه جنس نو انقدر بده جنس کهنه انقدر بده و نمیدونم یه ماه شد دو ماه خوب نیست . فقط باعث سر درگمی یک سری از کاربرا مثل من میشه. همه که بچه 17-18 ساله نیستن که . یه 4 تا گیم Ps3 خرید و فروش میکردیم . حالا من برم اونجا چرتکه بندازم ببینم نو دارم یا کهنه یا زوده یا دیره . همینطوریش 1000 مدل بد بختی و مشغله و درگیری فکری داریم . اینم روش
.اینم گفتن دیگه که نو و دسته دو اینا بیشتر باعث سردرگمی میشه.
سردرگمی کاربران

به 2 شکل محصولات اضافه شده را میشه مشاهده کرد :
1. در صفحه اصلی که بدون در نظر گرفتن دسته بندی خاصی 20 آگهی آخر به نمایش در میان. ( مانند صفحه اصلی تالار بازارچه)
2.تنها با چند کلیک میشه محتوای دسته بندی ها را که تفکیک شده اند را مشاهده کرد.

اضافه کردن آگهی هم شامل 6 قدم میشه که در 5 تای آن شما فقط مشخص میکنید چه چیزی را با چه وضعیت و چه مدت زمانی قصد دارید به فروش بگذارید. این پروسه تا سر حد امکان ساده شده تا کسی مشکلی نداشته باشه و سردرگم نشه!
این که شما میتونید وضعیت کالای خودتون و مشخص کنید تا خریدار سریعتر و بهتر به انتخاب مورد نظرش نزدیک بشه از برتری های یک سیستم محسوب میشه نه عیب های آن!




5.طراحی:

خیلی طراحی این سایت جدیده خرابه!
با این دو نمونه مقایسه کنید:
http://haminaa.comنمونه داخلی
http://www.ebay.com نمونه خارجی
ببینید چقدر سایت شما در مقابل این ها غیر کاربردی و ضعیفه!حالا که یه کاری شده حداقل این سایتتون رو درست طراحی میکردین!


بستگی داره شما طراحی را در چه چیزی ببینید!
مقایسه با ebay که کلا اشتباهه!
مورد دوم هم تمامی موارد موجود در این سایت پیش بینی شده اینکه شما نمیخواهید ببینید مشکل شماست!
در ثانی سایتی که هنوز دیتا نداره خیلی از امکاناتش قابل مشاهده نیست!


6.نظرسجی:
از آنجایی که کاربران با توجه به نظر یکدیگر و سخن قالب گفتگو تصمیمات و نظراتشون تغییر میکنه و نمونه های قبلی این حرکت تایید کننده حرف بنده است کلا این پروسه از ابتدا حذف شد!
یک مورد جالب هم مشاهده شده که تعدادی از کاربران اول تمجید و تشکر کردن در تاپیک بعد تحت تاثیر باقی نظر ها پست های اولیه خودشون را حذف کردن و در صفحات بعدی منتقد جدی شدند!
خوبه که آدم تحت تاثیر بقیه جبهه گیری نکنه و نظر خودش و بیان کنه.



در مورد تعرفه ها هم یک تغییراتی اعمال خواهد شد.

در نهایت تعطیلی بازارچه فعلی تا چند روز آینده به تعویق میفته تا تغییرات جدید اجرایی بشه و باقی موارد لازم به اطلاع کاربران برسه.




موفق باشید
مدیریت بازی سنتر
 

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha
آقا خواهشا بازارچه رو فعلا تعطیل نکنید, یه دسته 360 دارم میخوام به بچه های اینجا بفروشمش!:d

ممنون
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
سلام .
من به این که چه اتفاقی افتاده کاری ندارم .
لااقل اقا نوید وقت بیشتری بهش میدادید که بتونه ثابت کنه !!! اون وقت شاید خودش زیر سوال میرفت . شما تقریبا 12 ساعت بهش فرصت دادید که خوب شاید 2 یا 3 روز نیاد ! چون اینطوری هنوز اون تهمت هست و از بین نرفته . به نظرم این شائبه باید برطرف میشد .

به هر حال صلاح مملکت خویش ، خسروان دانند .
حسین جان
بلافاصله بعد پست من اون دوست عزیز پستشون را پاک کردن و به من پی ام دادن و گفتن فلان ناظم من را تهدید به بن کرده (در صورتی که اون شخصی که نام برده شد اصلا دسترسی به بن کردن یوزرها نداره) و چون مال قبل بوده من پی ام را پاک کردم ...
این عملا میشه یک ادعای پوچ و بی اساس
وقتی نتونن ثابت کنن و خودشون هم قبول دارن 8 صبح یا 8 شب فرقی نداره


خیالتون راحت باشه، من خودم حساس تر از شما هستم و اگه شده بود یکماه هم منتظر میموندم تا لاگین کنه و جواب بده که دوستمون در همون 5 دقیقه اول جواب خودشون را اعلام کردن


نوید هم اونجا نباشه یوزرا کلی عشق میکنن
همین نویدی که با نبودنش عشق میکنین و دوست دارین سر به تنش نباشه همون کسیه که عکس و نام کاربری را اجباری کرد و کاری کرد که بازارچه از اون حالت جمعه بازار دربیاد و همون کسیه که مجبورتون کرد به حقوق هم توی بازارچه احترام بگذارین :)
البته بارها گفتم، من به شخص فکر نمیکنم ... هدف من کاری بود که 90% یوزرها توی بازارچه احساس امنیت کنن که به هدفم هم رسیدم، تنفر یوزرها برام مهم نبود، اونهایی که باید ازم حمایت میکردن همیشه کردن و باز هم میکنن و من همین جا از همشون واقعا تشکر میکنم
 
آخرین ویرایش:

hp_i3

کاربر سایت
Jan 10, 2007
442
نام
پرهام
من وقتی پست شما رو خوندم تصور داشتم که امکانات قبلی هست و اضافه تر شده (مثل انتقال سرویس mobileME به icloud در اپل) ولی شما به صورت کل بازارچه رو حذف می کنید این خودش خیلی بد (بهتر بود بازار چه چند ماه بعد از شروع به کار کردن سایت جدید بسته میشد) طبق تجربه نشان داده شد در سیستم بازارچه رایگان بودن خیلی بهتر است چون 1.بازدید کننده بیشتری داره 2.بلاخره جنس های بیشتری در سایت به فروش گذاشته میشن (که در این سیستم این مسئله خیلی مهم هست) (مثال persiantools.جمعه بازار همشهری و mobile.ir و حتی ebay) به نظر بنده این یه عادت خیلی خوبی بود و به لطف مدیر بازارچه سطح خیلی خوبی داشت رو نمیشه با سیستم جدید مقایسه کرد کوچیک تر بشه ولی کلا از بین رفتنش ببخشید یه مقدار افراط بوده همین طور که عمری از زندگیم رو تو این سایت بودم یه نظری بود امید وارم به دردتون بخوره و باعث ناراحتی نشه
 

*CATALAN*

کاربر سایت
Jan 4, 2009
1,411
یه سوال داشتم
اون کسی که میخواد اگهی خرید بزنه چی؟ باز همون تعرفه ها هست ؟ 8-|
واسه این میپرسم چون چیزی در موردش ننوشتید و یا شاید من متوجه نشدم
ممنون
 

anger

کاربر سایت
Dec 22, 2009
82
نام
محمد
سلام. من از اولین نفرایی هستم که تو بازارسنتر جنس برا فروش گذاشتم.به نظرم طرح خوبیه چون جلوی دلال بازی بعضیا گرفته میشه یه کم هم نواقص داره که اونم فک کنم به زودی برطرف بشه. فقط تقاضایی که دارم اینه که مثل بازارچه سیستم امتیاز دهی بزارین و امتیازای بازارچه که قبلا گرفتیم انتقال پیدا کنه عالی میشه.با تشکر
 
آخرین ویرایش:

varenax360

کاربر سایت
May 19, 2009
840
نام
محمود
تکلیف اونهایی که ثبت نام کردن و ایمیل فعال سازی رو دریافت نکردن چیه ؟
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,832
نام
علی متالیکا
تکلیف امتیازات بازارچه چی میشه پس !؟
حالا من 10 امتیاز بیشتر ندارم ولی بعضی دوستان تا 100 تا هم امتیاز دارن !!!
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,939
نام
حسین
تکلیف امتیازات بازارچه چی میشه پس !؟
حالا من 10 امتیاز بیشتر ندارم ولی بعضی دوستان تا 100 تا هم امتیاز دارن !!!

اگه قرار باشه اون سایت ه اعتبار داشته باشه شاید منتقل بشه !
 

Wiiu

کاربر سایت
Oct 9, 2012
17
به نظرم عاليه خيلي عاليه فقط صبور باشيد زمان دواي همه ي مسايل هستش
 

Fu11 GAME

کاربر سایت
Nov 13, 2007
2,195
نام
مهدی
بهر حال مدیران محترم تصمیم خودشون رو گرفتن و از جهاتی هم حق دارن.ولی با جدا شدن بازارچه، قسمت بزرگ و مهمی ازین سایت جدا میشه که خوب یا بد بودنش، قضاوتش با خودتون
ولی انصافا اکثرا سایتایی که عضو شدم، از سایت های تخصصی در مورد موتور سیکلت گرفته تا کامپیوتر و کنسول و.... یه بازارچه (حتی خیلی کوچیک و جم و جور) درشون وجود داشته
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,105
نام
پویان
ببخشید یه سوال داشتم اگه یه روزی زبانم لال بازی سنتر ژیلر بشه ، بازار سنتر هم ژیلر میشه !؟؟؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر