اطلاعاتی در مورد سرویس Adsl

  • Thread starter Thread starter mt3691
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
آها، پس تنظیمات Wirelessت غلطه.
لپ تاپت قدیمیه؟ شاید Wireless ای که داری g یا b باشه و لپ تاپت اونو نداره.
کارت شبکه لپ تاپت درست نصب شده؟ به شبکه بیسیم دیگه ای تاحالا وصل شدی؟ اگه میتونی از details اون error یه عکس بگیر.
 
من یه مودم ASUS AM602 گرفتم ولی نمیتونم نصبش کنم
میشه یکی راهنمایی کنه
کاریی رو که تو دفترچش نوشته رو میکنم اما بازم جواب نمیده
اگه کسی فریمویر جدید این مودم رو هم داره بزاره چون خود سایتش پیدا نکردم
 
من یه مودم ASUS AM602 گرفتم ولی نمیتونم نصبش کنم
میشه یکی راهنمایی کنه
کاریی رو که تو دفترچش نوشته رو میکنم اما بازم جواب نمیده
اگه کسی فریمویر جدید این مودم رو هم داره بزاره چون خود سایتش پیدا نکردم
از چه شرکتی سرویس میگیرید؟
فایل زیر هم برای آپدیت مودمتون:
Asus-AM602.exe
 
مورم به به دستگاه های دیگم وایرلس میده بجز لپ تاپ چیزی رم عوض نکردم با کابل لپ تاپم اینترنت داره ولی با وایرلس نداره

عزیزم ...
وقتی IP نمیگیره ... بستگی در به چند چیز ...

شاید ان سرویس خراب شد
شاید فایروال جلوش رو میگیره ...
هرچیزی كه زیاد مهم نیست

IP رو دستی بده...
مثلا :
192.168.1.101

یک توضیح مختصر از شبکت بده ....
از چه IP Range استفاده میکنه ؟
بگو جوابت رو بدم :smile:
 
آخرین ویرایش:
از داتک
من اصلا" مودمو نصب نکردم اینو نصب کنم مودم نصب میشه؟
والا من نمیدونم تنظیمات داتک چطوری هست چون من از شاتل میگیرم.از سایتش ببین نحوه نصب رو نداره.
این که دادم فریمور بود که خواسته بودین وبا این مودم نصب نمیشه برای آپدیت هست.
 
از داتک
من اصلا" مودمو نصب نکردم اینو نصب کنم مودم نصب میشه؟

شمام كه باید فقط سوال کنید ... هی تکراری هی بیهوده !!! :smile:

ساپورت داتک مجانی هست ... ۲۴ ساعته ...گوشی تلفن محترم رو ور میدارید زنگ میزنید به این شماره : ۸۱۶۸۶۸۶۸

ساعت ۵ صبح هم هستن ... وظیفه دارن راهنمایی کامل کنن ... كه میکنن بدون اینکه منت بزارن ... مهر بورزید تماس بگیرید اگه سوال مهم تری دارید بپرسید !
 
شمام كه باید فقط سوال کنید ... هی تکراری هی بیهوده !!! :smile:

ساپورت داتک مجانی هست ... ۲۴ ساعته ...گوشی تلفن محترم رو ور میدارید زنگ میزنید به این شماره : ۸۱۶۸۶۸۶۸

ساعت ۵ صبح هم هستن ... وظیفه دارن راهنمایی کامل کنن ... كه میکنن بدون اینکه منت بزارن ... مهر بورزید تماس بگیرید اگه سوال مهم تری دارید بپرسید !
میگم مگه اصلا خودشون نصب نمیکنن:d؟
 
میگم مگه اصلا خودشون نصب نمیکنن:d؟

چرا زمانی كه internet رو میگیری اونهم مودمی كه از خود شرکت بخری ... دفعه اول نصب میکنن (میان منزل و مجانی) اما اگه مودم رو عوض کنی نه ... تلفنی راهنمایی میکنن

با توجه به بی سواد بودن ساپورت داتک (و تمامی شرکت ها) ... تنها کاری كه بلد هستن همین مودم نصب کردن و تنظیمات مودم هست ...

به خوبی و با حوصله بهت کمک میکنن كه چیکار کنی ... A to Z رو بهت میگن ... چه بخواد تلفنت ۵ دقیقه چه نیم ساعت ... بهت راهنمایی میکنن .. بدون هیچ عجله و بی حوصلگی ... جواب میدن ...

البته بخش ارجاع داتک خیلی آدم های با سوادی داره كه آدم لذت میبره از صحبت کردن باهاشون
 
پس فکر کنم ایشون مودم عوض کردن.من شاتل هم پر فایل PDF هست دیگه نمیخواد زنگ بزنی اما هر وقت زنگ میزنم یک خانومی با لحن زیبا(چندش) شروع میکنه اول تا آخرشو میگه.کلا شرکتهای بزرگ از لحاظ ساپورت مشکلی ندارن.
 
پس فکر کنم ایشون مودم عوض کردن.من شاتل هم پر فایل PDF هست دیگه نمیخواد زنگ بزنی اما هر وقت زنگ میزنم یک خانومی با لحن زیبا(چندش) شروع میکنه اول تا آخرشو میگه.کلا شرکتهای بزرگ از لحاظ ساپورت مشکلی ندارن.
اون PDF شاتل که مرجع ـه :دی
من باهاش لایزر رو هم راه انداختم ( و خود شاتل )
برای داتک ( تا چند روز آینده ) هم میخوام ازش استفاده کنم
قطعا جواب میده
به جز گزینه های خیلی خاص این موارد فرقی نداره
 
آخرین ویرایش:
شمام كه باید فقط سوال کنید ... هی تکراری هی بیهوده !!! :smile:

ساپورت داتک مجانی هست ... ۲۴ ساعته ...گوشی تلفن محترم رو ور میدارید زنگ میزنید به این شماره : ۸۱۶۸۶۸۶۸

ساعت ۵ صبح هم هستن ... وظیفه دارن راهنمایی کامل کنن ... كه میکنن بدون اینکه منت بزارن ... مهر بورزید تماس بگیرید اگه سوال مهم تری دارید بپرسید !
خوب من فقط یه سوال میپرسم دیگه نمیام تو ای بخش
این چراغ استچوس چیه
مال من خاموشه ربطی به نصب مودم داره
من زنگ زدم داتک ولی طرف یه چیزایی میگفت من نفهمیدم:biggrin1:
مشکل من فقط همینه
الان یه ماه سرویس گرفتم ولی هزار جور مشکل بوجود امده
گفتم شما بچه های با مرامی هستید از شما بپرسم
 
خوب من فقط یه سوال میپرسم دیگه نمیام تو ای بخش
این چراغ استچوس چیه
مال من خاموشه ربطی به نصب مودم داره
من زنگ زدم داتک ولی طرف یه چیزایی میگفت من نفهمیدم:biggrin1:
مشکل من فقط همینه
الان یه ماه سرویس گرفتم ولی هزار جور مشکل بوجود امده
گفتم شما بچه های با مرامی هستید از شما بپرسم
بسته به مودمت داره چه چراغ Status رو چی تعبیر کرده (تو دفترچه اش بخون). اکثرا وقتی ثابت بمونه یعنی ارتباط ADSL شما برقراره.

Osu Sosai
 
بسته به مودمت داره چه چراغ Status رو چی تعبیر کرده (تو دفترچه اش بخون). اکثرا وقتی ثابت بمونه یعنی ارتباط ADSL شما برقراره.

Osu Sosai
گفته باید ثابت باشه
اینم تا چند ثانیه ثبته بعد خاموش میشه:confused:
کوچیکتم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or