اضافه شدن تکنیک Ambient Occlusion به نسخه نهایی BF4 نسخه Xbox one

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
03289471934378137526.jpg


نسخه ای که برای بررسی بازی BF4 در Xbox one ساخته شده فاقد تکنیک Ambient Occlusion (تکنیکی که اشیاء رو با محیط اطراف همگن تر میکنه) بود ، این تکنیکیه که در سایر نسخه های نسل بعد دیده میشه.ظاهرا این مسئله باعث نگرانی فن های Xbox one شده اما طبق گفته های یوهان اندرسون کارگردان تکنیکی موتور Frosbite روی تویتر این تکنیک به نسخه نهایی Xbox one اضافه میشه.

The AO on Xbox One was one of the fixes that didn’t make it into the review copy but will be in day1, same tech as PS4/PC

یوهان اندرسون گفته که AO یکی از تغییراتی هست که روی ایکس باکس وان اعمال میکنیم ، اندرسون در تویت دیگه ای هم اعلام کرد که تعمیرات دیگری هم وجود داره ولی اون قادر به فاش کردن اونها نیست!

Yes there are some, but not something we will go into details about at this time.

سایت یوروگیمر که یکی از اولین سایتهایی بود که به بررسی نسخه های مختلف این بازی پرداخته تو آپدیتی اعلام کرد که AO در نسخه نهایی Xbox one با بقیه نسخه ها یکسان خواهد بود:

DICE's tech mastermind Johan Andersson has been in touch to say that AO will be the same on the final Xbox One version

Face-Off Preview: Battlefield 4 next-gen vs. PC • Face offs • Eurogamer.net

Battlefield 4′s Xbox One Review Build Missing Ambient Occlusion, Coming on Day One, Same Tech as PS4/PC | DualShockers
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
آقا بالاخره تکلیف اون 54% چی شد؟:D
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,991
نام
احمد
به به اینم که اضافه شد حالا به لطف اون upscaler فضایی موجود در X1 این نسخه به عنوان برترین شناخته شد هورا
greenstars.gif
 

Yukimura

کاربر سایت
Aug 15, 2013
1,094
نسخه PS4 با داشتن همین تکنیک و رزولوشن و AA بهتر , فریم ریت بهتری هم داده . حالا این تکنیک رو xbox one هم پیدا بشه افت فریمش خوشگلتر از الان میشه:d
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
خیلی دوست دارم ببینم بعد از اضافه شدن AO چه بلائی سر فریم ریت بازی میاد . HBAO خیلی روی پرفورمنس تاثییر میزاره ! حالا اگر AA, Motion blur, depth of field و... هم جزو فیکس ها باشه جالب میشه !
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,020
نام
محمد امین
اگر AO و AA و رو اضافه کنه رسما از نسخه PS4 میزنه بالاتر چون تکستچرهای نسخه X1 واقعا غنی هستن
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
یکی از مهمترین تکنیک ها که تو محیط های 3d رندر انجام میشه همین ambient occulation هست..اصلا اگر این تکنیک تو کار استفاده نشه کار اصلا طبیعی به نظر نمی رسه در واقع این عمل باعث میشه نور به طور کامل نفوذ کنه تو اشیا ، و سایه های ایجاد شده در خود شیئ و محیط کاملا ریل به نظر میرسه.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
یه عده بیخود فریم رو گنده کردن! کلا 2 فریم 4 بهتر بوده اونم فقط تو حالتایی هست که فشار زیادی به گرافیک داره میاد!
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
من نمیدونم این موشن بلورو از کجا در اومده!؟ XO روی سینگل موشن بلور داره هم object هم camera فقط روی حالت مولتی پلیر موشن بلور نداره که اونم به نسخه نهایی به احتمال زیاد اضافه میشه.

عکس اول camer blur و object با هم داره عکس دوم object.

53742414188007602881.jpg

97276928903331870730.jpg
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
كار خوبي كردن ديگه راحت ميتونيم روي X1 فريمهارو خودمون بشماريم:bighug:;;)
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
فریم ریت هم که باقالی تشریف دارن این وسط ، اینا هی تکینیک اضافه کنن ، ایکس وان هم قدرت نهفته رو میکنه بهتر از قبل اجرا میکنه :d همینجوریش مشکل داره تو فریم ریت ، بازی رو زیر 720p نیارن برید خداروشکر کنید واسه اینکه از لحاظ بصری یه مقدار نزذیک به نسخه ی PS4 بشه.
 

High End

کاربر سایت
Aug 26, 2013
266
نام
VFSDF
بهتر بود این خبر تو همون تاپیک زده میشد

حالا چی شد یهو این تکنیکها اینقدر مهم شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا دیروز که طرفداری ماکرو میومدن تو تاپیکهای PC میگفتن : بازی فقط گیم پلی داستان هوش مصنوعی:d

کسی که دنبال انواع اقسام تکنیک باشه وقتشو با کنسول تلف نمیکنه (هزینه میکنه ) میره سمت PC صد برابر به نتیجه بهتری میرسه برای انحصاری های ناب هم یک عدد PS4 خریداری میکنه و تمام.
 

N-I-M-A

کاربر سایت
Sep 8, 2013
1,585
نام
Nima
چقد دوستان خوش حال شدن که ممکنه ایکس باکس فریم کم بیاره و چیز های دیگه:|:|
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
در مورد فریم ریت خیلی جاها موقع شمردن فریمها رویداد های بازی یکسان نیست.

مثلا اینجا:
54245265125017344789.jpg


تو PS4 یه انفجار داره رندر میشه ولی تو XO هنوز اتفاقی نیوفتاده.

یا مثلا :

23298148573286903285.jpg


تو این صحنه علاوه بر انفجار تو XO یه سری دارن به سمت دوربین شلیک میکنن که گلوله هاشون میخوره جلوی کاراکتر و داره پارتیکل افکت ایجاد میکنه.

تو بیشتر جاها که رویدادهای بازی کاملا سینک شدن یا اختلاف خیلی کمه مثلا بین 2 تا 4 فریم حتی بعضی جاها XO بهتره.

19250290088582872916.jpg


43945270164069277787.jpg


01859217317093112648.jpg


44122107893273173648.jpg


ولی کلا فریم ریت تو PS4 اکثر مواقع ثبات بیشتری داره.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر