
نسخه ای که برای بررسی بازی BF4 در Xbox one ساخته شده فاقد تکنیک Ambient Occlusion (تکنیکی که اشیاء رو با محیط اطراف همگن تر میکنه) بود ، این تکنیکیه که در سایر نسخه های نسل بعد دیده میشه.ظاهرا این مسئله باعث نگرانی فن های Xbox one شده اما طبق گفته های یوهان اندرسون کارگردان تکنیکی موتور Frosbite روی تویتر این تکنیک به نسخه نهایی Xbox one اضافه میشه.
The AO on Xbox One was one of the fixes that didn’t make it into the review copy but will be in day1, same tech as PS4/PC
یوهان اندرسون گفته که AO یکی از تغییراتی هست که روی ایکس باکس وان اعمال میکنیم ، اندرسون در تویت دیگه ای هم اعلام کرد که تعمیرات دیگری هم وجود داره ولی اون قادر به فاش کردن اونها نیست!
Yes there are some, but not something we will go into details about at this time.
سایت یوروگیمر که یکی از اولین سایتهایی بود که به بررسی نسخه های مختلف این بازی پرداخته تو آپدیتی اعلام کرد که AO در نسخه نهایی Xbox one با بقیه نسخه ها یکسان خواهد بود:
DICE's tech mastermind Johan Andersson has been in touch to say that AO will be the same on the final Xbox One version
Face-Off Preview: Battlefield 4 next-gen vs. PC • Face offs • Eurogamer.net
Battlefield 4′s Xbox One Review Build Missing Ambient Occlusion, Coming on Day One, Same Tech as PS4/PC | DualShockers