timidercomet
کاربر سایت
من واقعا نمی دونم چه بلایی سر اینترنت اووردن با پینگ ۸۰-۹۰ هم اصلا و ابدا نمیشه بازی کرد. اینقدر لگه و تاخیر داره حرکت ها که انگار پینگ ۵۰۰ه.
دفعه ی پیش هم گفتم، چیزی رو که شما شرح می دی هم خودم هر بار که بتل می زنم می بینم و هم کاربرای دیگه ی بازیهای اکشن از جمله بتل 3 و 4 هر روز دارن باهاش سر و کله می زنن، این مشکل رو نمیشه ایراد محسوب کرد، و البته از نظر فنی ربطی به شیلترینگ هم نداره ( سیستم دفاعی هوشمند بحثش جداست) باید گفت کندی و تاخیر اینترنت ما نسبت به اینترنت گیمرهای دیگه که توی همون سرور هستن. توی بتل 4 پینگ بالای 50 هم به اندازه ی 1 ثانیه تاخیر ایجاد می کنه! و این بیشتر مشکل بازی هست تا اینترنت ما.
اگر یه بتل باز حرفه ای از همین فروم بیاری که الان با همین وضعیت بازیهای عالی نداشته باشه اونموقع من نظرم رو عوض می کنم! کاری نداره که، توی تاپیکش بپرس! منم همونجا هستم!
دفعه ی پیش هم گفتم، چیزی رو که شما شرح می دی هم خودم هر بار که بتل می زنم می بینم و هم کاربرای دیگه ی بازیهای اکشن از جمله بتل 3 و 4 هر روز دارن باهاش سر و کله می زنن، این مشکل رو نمیشه ایراد محسوب کرد، و البته از نظر فنی ربطی به شیلترینگ هم نداره ( سیستم دفاعی هوشمند بحثش جداست) باید گفت کندی و تاخیر اینترنت ما نسبت به اینترنت گیمرهای دیگه که توی همون سرور هستن. توی بتل 4 پینگ بالای 50 هم به اندازه ی 1 ثانیه تاخیر ایجاد می کنه! و این بیشتر مشکل بازی هست تا اینترنت ما.
اگر یه بتل باز حرفه ای از همین فروم بیاری که الان با همین وضعیت بازیهای عالی نداشته باشه اونموقع من نظرم رو عوض می کنم! کاری نداره که، توی تاپیکش بپرس! منم همونجا هستم!
اگر درست متوجه شده باشم، برادر فرشید دارن پدیده ای رو توصیف می کنن که بین هارد کور گیمر ها به "Bad Net Code" یا به اختصار "Net Code" موصوم هست.
افزون بر توضیحات ایشون، عرض کنم که این پدیده در واقع در بازی هایی رخ می ده که کد نویسی پیاده سازی ارتباط چندین کلاینت (با Latency هایی با اختلاف قابل ملاحظه از هم) با سرور بازی اونقدر خوب نیست تا سرور بتونه تشخیص بده کدوم کلاینت سریعتر کلاینت دیگه رو کشته. این قضیه تو عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms به وضوح حس می شه. من بتل فیلد 4 رو بازی نکردم.
از بعد برنامه نویسی دلیل این امر می تونه این باشه که سرور Action های ارسال شده توسط کلاینت ها رو به صورت First In First Registered سرویس می ده، یعنی ابتدا Action ای در سرور Register می شه که از نظر زمانی زودتر از سایر Action ها به سرور رسیده باشه. نتیجه ی این امر این می شه که وقتی شما زودتر از دشمن بهش شلیک کردید، به دلیل اینکه Latency شما بیشتر از دشمن هست، شلیک کردن دشمن به شما زودتر از شلیک کردن شما به دشمن در سرور ثبت می شه، در نتیجه با اینکه شما زودتر شلیک کردید، شما میمیرید. به این قضیه، بحث ارسال Action های ثبت شده توسط سرور به کلاینت ها که توضیح مشابه داره رو اضافه کنید. به این معنی که همیشه دشمنی که Latency ش کمتر از شماست، زودتر از اون چیزی که شما در کلاینت خودتون می بینید، به شما شلیک کرده (از دید سرور). حال اگر Latency های کلاینت ها نزدیک به هم اما همگی بیش از حد استاندارد ( بیش از 120 میلی ثانیه ) باشه، بسته به نحوه ی کد نویسی شبکه ی بازی، ممکنه اوضاع خیلی بدتر بشه.
شما عبارت "Net Code" رو در فروم های بتل 4 جست و جو کن ببین این مشکل رو دیگر بازیکنان هم گزارش دادن یا نه.
اگر درست متوجه شده باشم، برادر فرشید دارن پدیده ای رو توصیف می کنن که بین هارد کور گیمر ها به "Bad Net Code" یا به اختصار "Net Code" موصوم هست.
افزون بر توضیحات ایشون، عرض کنم که این پدیده در واقع در بازی هایی رخ می ده که کد نویسی پیاده سازی ارتباط چندین کلاینت (با Latency هایی با اختلاف قابل ملاحظه از هم) با سرور بازی اونقدر خوب نیست تا سرور بتونه تشخیص بده کدوم کلاینت سریعتر کلاینت دیگه رو کشته. این قضیه تو عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms به وضوح حس می شه. من بتل فیلد 4 رو بازی نکردم.
از بعد برنامه نویسی دلیل این امر می تونه این باشه که سرور Action های ارسال شده توسط کلاینت ها رو به صورت First In First Registered سرویس می ده، یعنی ابتدا Action ای در سرور Register می شه که از نظر زمانی زودتر از سایر Action ها به سرور رسیده باشه. نتیجه ی این امر این می شه که وقتی شما زودتر از دشمن بهش شلیک کردید، به دلیل اینکه Latency شما بیشتر از دشمن هست، شلیک کردن دشمن به شما زودتر از شلیک کردن شما به دشمن در سرور ثبت می شه، در نتیجه با اینکه شما زودتر شلیک کردید، شما میمیرید. به این قضیه، بحث ارسال Action های ثبت شده توسط سرور به کلاینت ها که توضیح مشابه داره رو اضافه کنید. به این معنی که همیشه دشمنی که Latency ش کمتر از شماست، زودتر از اون چیزی که شما در کلاینت خودتون می بینید، به شما شلیک کرده (از دید سرور). حال اگر Latency های کلاینت ها نزدیک به هم اما همگی بیش از حد استاندارد ( بیش از 120 میلی ثانیه ) باشه، بسته به نحوه ی کد نویسی شبکه ی بازی، ممکنه اوضاع خیلی بدتر بشه.
شما عبارت "Net Code" رو در فروم های بتل 4 جست و جو کن ببین این مشکل رو دیگر بازیکنان هم گزارش دادن یا نه.
تو تنظیمات مودم میتونید اندازه Latency رو کاهش بدین یه سرچ تو گوگل بندازین میتونید پیدا کنید که چه طور اندازشو تنظیم کنید.دقیقا باید چی کار کرد ؟؟
تو تنظیمات مودم میتونید اندازه Latency رو کاهش بدین یه سرچ تو گوگل بندازین میتونید پیدا کنید که چه طور اندازشو تنظیم کنید.
اون یکی خط ADSl ام دوستان تحلیل کنید ببینیم اوضاع این یکی چطوره ؟
1- آی پی سایت tct.ir هست
2- خودش معلومه
3-سرور آمریکا
4-سرور استیم
5-سرور انگلیس
دوستان لطفا یه نگاهی هم به کیفیت لینک ما بندازید. مشکل Packet Loss زیاد و DC شدن پیاپی در بازی های مولتی (اکثرا TF2) هست.
1مگ نامحدود مخابرات تهران!
دوستان مشکل dc های سراسری رفع شد؟
من مودم zyxel دارم ولی به ماشکل خورده و به اینترنت کانکت نمیشه(روی اون مانیتور کنار صفحه یه ضربدر قرمز رنگ میاد) ...
حالا خواستم مودم رو عوض کنم ببین مودم مشکل داره یا نه، که مودم TP LINK برداشتم ولی چراغ اینترنتش اصلا روشن نمیشه ...
باید چه کار کنم ؟
مشکلی رو که خودتون درست می کنید راه حلش رو هم خودتون ارائه بدید!
مشکلات زیاده اما مشکلی سراسری وجود نداره.
حاجی ول کن . بعضیا تا سرشون نیاد نمیفهمن مشکل دارن .غیر قابل تصور هستش!!! منظورتون از سراسری نبودن مشکل چیه!!! از هر 10 نفر 9 نفر میگن اینترنت مشکل داره، چون اون یک نفر نمیگه پس سراسری نیست دیگه!!! دوره ی قبلی هم من هیچ مشکلی نداشتم ولی هرگز نگفتم که مشکل سراسری نیست فقط چون من مشکل نداشتم!!!
من وقتی نظر دوستمون مبنی بر جانب داری و طرفداری شما از وضعیت فاجعه بار اینترنت خوندم، جدی نگرفتم! ولی الان میبینم که کاملا حق با ایشون بوده!!!
غیر قابل تصور هستش!!! منظورتون از سراسری نبودن مشکل چیه!!! از هر 10 نفر 9 نفر میگن اینترنت مشکل داره، چون اون یک نفر نمیگه پس سراسری نیست دیگه!!! دوره ی قبلی هم من هیچ مشکلی نداشتم ولی هرگز نگفتم که مشکل سراسری نیست فقط چون من مشکل نداشتم!!!
من وقتی نظر دوستمون مبنی بر جانب داری و طرفداری شما از وضعیت فاجعه بار اینترنت خوندم، جدی نگرفتم! ولی الان میبینم که کاملا حق با ایشون بوده!!!
حاجی ول کن . بعضیا تا سرشون نیاد نمیفهمن مشکل دارن .
نمیدونم مشکل باید بیاد خودشو معرفی کنه یا چی ؟