اختلال سال 95 در پورتهای UDP،سراسر کشور،بازیها و سرویسهای آنلاین- آمارگیری از کاربران

چگونه درگیر مشکل اخیر پورتهای UDP شده اید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,087
دفعه ی پیش هم گفتم، چیزی رو که شما شرح می دی هم خودم هر بار که بتل می زنم می بینم و هم کاربرای دیگه ی بازیهای اکشن از جمله بتل 3 و 4 هر روز دارن باهاش سر و کله می زنن، این مشکل رو نمیشه ایراد محسوب کرد، و البته از نظر فنی ربطی به شیلترینگ هم نداره ( سیستم دفاعی هوشمند بحثش جداست) باید گفت کندی و تاخیر اینترنت ما نسبت به اینترنت گیمرهای دیگه که توی همون سرور هستن. توی بتل 4 پینگ بالای 50 هم به اندازه ی 1 ثانیه تاخیر ایجاد می کنه! و این بیشتر مشکل بازی هست تا اینترنت ما.

اگر یه بتل باز حرفه ای از همین فروم بیاری که الان با همین وضعیت بازیهای عالی نداشته باشه اونموقع من نظرم رو عوض می کنم! کاری نداره که، توی تاپیکش بپرس! منم همونجا هستم!

یه وقت هایی هم هست نت رویایی میشه با پینگ 120،موقع هایی که ***** چی انگشتشو از نت میکشه بیرون،البته شانسیه،من نزدیک به 1300 ساعت بازی کردم،شاید 2 ساعتش رو مثه آدم بازی کرده باشم،اگه شما یه سری به بتل لاگ بزنید از نظره خارجی ها پینگ زیره 150 هیچ مشکلی توو بازی نداره،بار ها زده من دیدم طرف از عربستان،افغانستان و عراق داره بازی میکنه با پینگ 200 تا 250،نتش وحشتناک خوبه پس مشکل از پینگ 120 من نیست.اگه اسم این رو مشکل نمیشه گذاشت پس چی میتونه باشه باگ ؟؟؟!!!!! من زبون زیر ساختیا رو خیلی بلد نیستم،شما کاملا بلدی،شما که زحمت میکشید،یه بزرگواری کنید این مشکل رو هم به زیر ساخت اطلاع بدید شاید یه فرجی شد.
 
دفعه ی پیش هم گفتم، چیزی رو که شما شرح می دی هم خودم هر بار که بتل می زنم می بینم و هم کاربرای دیگه ی بازیهای اکشن از جمله بتل 3 و 4 هر روز دارن باهاش سر و کله می زنن، این مشکل رو نمیشه ایراد محسوب کرد، و البته از نظر فنی ربطی به شیلترینگ هم نداره ( سیستم دفاعی هوشمند بحثش جداست) باید گفت کندی و تاخیر اینترنت ما نسبت به اینترنت گیمرهای دیگه که توی همون سرور هستن. توی بتل 4 پینگ بالای 50 هم به اندازه ی 1 ثانیه تاخیر ایجاد می کنه! و این بیشتر مشکل بازی هست تا اینترنت ما.

اگر یه بتل باز حرفه ای از همین فروم بیاری که الان با همین وضعیت بازیهای عالی نداشته باشه اونموقع من نظرم رو عوض می کنم! کاری نداره که، توی تاپیکش بپرس! منم همونجا هستم!

اگر درست متوجه شده باشم، برادر فرشید دارن پدیده ای رو توصیف می کنن که بین هارد کور گیمر ها به "Bad Net Code" یا به اختصار "Net Code" موصوم هست.
افزون بر توضیحات ایشون، عرض کنم که این پدیده در واقع در بازی هایی رخ می ده که کد نویسی پیاده سازی ارتباط چندین کلاینت (با Latency هایی با اختلاف قابل ملاحظه از هم) با سرور بازی اونقدر خوب نیست تا سرور بتونه تشخیص بده کدوم کلاینت سریعتر کلاینت دیگه رو کشته. این قضیه تو عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms به وضوح حس می شه. من بتل فیلد 4 رو بازی نکردم.
از بعد برنامه نویسی دلیل این امر می تونه این باشه که سرور Action های ارسال شده توسط کلاینت ها رو به صورت First In First Registered سرویس می ده، یعنی ابتدا Action ای در سرور Register می شه که از نظر زمانی زودتر از سایر Action ها به سرور رسیده باشه. نتیجه ی این امر این می شه که وقتی شما زودتر از دشمن بهش شلیک کردید، به دلیل اینکه Latency شما بیشتر از دشمن هست، شلیک کردن دشمن به شما زودتر از شلیک کردن شما به دشمن در سرور ثبت می شه، در نتیجه با اینکه شما زودتر شلیک کردید، شما میمیرید. به این قضیه، بحث ارسال Action های ثبت شده توسط سرور به کلاینت ها که توضیح مشابه داره رو اضافه کنید. به این معنی که همیشه دشمنی که Latency ش کمتر از شماست، زودتر از اون چیزی که شما در کلاینت خودتون می بینید، به شما شلیک کرده (از دید سرور). حال اگر Latency های کلاینت ها نزدیک به هم اما همگی بیش از حد استاندارد ( بیش از 120 میلی ثانیه ) باشه، بسته به نحوه ی کد نویسی شبکه ی بازی، ممکنه اوضاع خیلی بدتر بشه.
شما عبارت "Net Code" رو در فروم های بتل 4 جست و جو کن ببین این مشکل رو دیگر بازیکنان هم گزارش دادن یا نه.
 
اگر درست متوجه شده باشم، برادر فرشید دارن پدیده ای رو توصیف می کنن که بین هارد کور گیمر ها به "Bad Net Code" یا به اختصار "Net Code" موصوم هست.
افزون بر توضیحات ایشون، عرض کنم که این پدیده در واقع در بازی هایی رخ می ده که کد نویسی پیاده سازی ارتباط چندین کلاینت (با Latency هایی با اختلاف قابل ملاحظه از هم) با سرور بازی اونقدر خوب نیست تا سرور بتونه تشخیص بده کدوم کلاینت سریعتر کلاینت دیگه رو کشته. این قضیه تو عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms به وضوح حس می شه. من بتل فیلد 4 رو بازی نکردم.
از بعد برنامه نویسی دلیل این امر می تونه این باشه که سرور Action های ارسال شده توسط کلاینت ها رو به صورت First In First Registered سرویس می ده، یعنی ابتدا Action ای در سرور Register می شه که از نظر زمانی زودتر از سایر Action ها به سرور رسیده باشه. نتیجه ی این امر این می شه که وقتی شما زودتر از دشمن بهش شلیک کردید، به دلیل اینکه Latency شما بیشتر از دشمن هست، شلیک کردن دشمن به شما زودتر از شلیک کردن شما به دشمن در سرور ثبت می شه، در نتیجه با اینکه شما زودتر شلیک کردید، شما میمیرید. به این قضیه، بحث ارسال Action های ثبت شده توسط سرور به کلاینت ها که توضیح مشابه داره رو اضافه کنید. به این معنی که همیشه دشمنی که Latency ش کمتر از شماست، زودتر از اون چیزی که شما در کلاینت خودتون می بینید، به شما شلیک کرده (از دید سرور). حال اگر Latency های کلاینت ها نزدیک به هم اما همگی بیش از حد استاندارد ( بیش از 120 میلی ثانیه ) باشه، بسته به نحوه ی کد نویسی شبکه ی بازی، ممکنه اوضاع خیلی بدتر بشه.
شما عبارت "Net Code" رو در فروم های بتل 4 جست و جو کن ببین این مشکل رو دیگر بازیکنان هم گزارش دادن یا نه.


بله، منظور همین بود، ممنون
ابتدای عرضه ی بازی که حدود یک سال قبل هست BF4 مشکل Net code رو داشته تا الان که البته برخی باگها با عرضه ی آپدیت CTE برطرف شدن .
 
اگر درست متوجه شده باشم، برادر فرشید دارن پدیده ای رو توصیف می کنن که بین هارد کور گیمر ها به "Bad Net Code" یا به اختصار "Net Code" موصوم هست.
افزون بر توضیحات ایشون، عرض کنم که این پدیده در واقع در بازی هایی رخ می ده که کد نویسی پیاده سازی ارتباط چندین کلاینت (با Latency هایی با اختلاف قابل ملاحظه از هم) با سرور بازی اونقدر خوب نیست تا سرور بتونه تشخیص بده کدوم کلاینت سریعتر کلاینت دیگه رو کشته. این قضیه تو عنوان Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms به وضوح حس می شه. من بتل فیلد 4 رو بازی نکردم.
از بعد برنامه نویسی دلیل این امر می تونه این باشه که سرور Action های ارسال شده توسط کلاینت ها رو به صورت First In First Registered سرویس می ده، یعنی ابتدا Action ای در سرور Register می شه که از نظر زمانی زودتر از سایر Action ها به سرور رسیده باشه. نتیجه ی این امر این می شه که وقتی شما زودتر از دشمن بهش شلیک کردید، به دلیل اینکه Latency شما بیشتر از دشمن هست، شلیک کردن دشمن به شما زودتر از شلیک کردن شما به دشمن در سرور ثبت می شه، در نتیجه با اینکه شما زودتر شلیک کردید، شما میمیرید. به این قضیه، بحث ارسال Action های ثبت شده توسط سرور به کلاینت ها که توضیح مشابه داره رو اضافه کنید. به این معنی که همیشه دشمنی که Latency ش کمتر از شماست، زودتر از اون چیزی که شما در کلاینت خودتون می بینید، به شما شلیک کرده (از دید سرور). حال اگر Latency های کلاینت ها نزدیک به هم اما همگی بیش از حد استاندارد ( بیش از 120 میلی ثانیه ) باشه، بسته به نحوه ی کد نویسی شبکه ی بازی، ممکنه اوضاع خیلی بدتر بشه.
شما عبارت "Net Code" رو در فروم های بتل 4 جست و جو کن ببین این مشکل رو دیگر بازیکنان هم گزارش دادن یا نه.

دقیقا باید چی کار کرد ؟؟
 
دقیقا باید چی کار کرد ؟؟
تو تنظیمات مودم میتونید اندازه Latency رو کاهش بدین یه سرچ تو گوگل بندازین میتونید پیدا کنید که چه طور اندازشو تنظیم کنید.

اون یکی خط ADSl ام دوستان تحلیل کنید ببینیم اوضاع این یکی چطوره ؟
1- آی پی سایت tct.ir هست
2- خودش معلومه
3-سرور آمریکا
4-سرور استیم
5-سرور انگلیس
oza7r34v9t0y7mquc2u3.jpg
 
آخرین ویرایش:
تو تنظیمات مودم میتونید اندازه Latency رو کاهش بدین یه سرچ تو گوگل بندازین میتونید پیدا کنید که چه طور اندازشو تنظیم کنید.

اون یکی خط ADSl ام دوستان تحلیل کنید ببینیم اوضاع این یکی چطوره ؟
1- آی پی سایت tct.ir هست
2- خودش معلومه
3-سرور آمریکا
4-سرور استیم
5-سرور انگلیس
oza7r34v9t0y7mquc2u3.jpg

به نظر میاد پهنای باند ISP از اینترنت و ترافیک خارج از کشور نسبت به تعداد کاربرانش کم باشه و به همین خاطر هم تایم آوت زیادی داره، اما چون نوسان زیادی نداره نمیشه گفت که ضریب اشتراکش نامتعارف هست اما اینم با احتمال ضعیفتر ممکنه.
 
دوستان لطفا یه نگاهی هم به کیفیت لینک ما بندازید. مشکل Packet Loss زیاد و DC شدن پیاپی در بازی های مولتی (اکثرا TF2) هست.

38229496560579035327.png


4. یکی از سرور های روسی TF2
5. یکی از سرور های آلمان TF2

98804782061591181318.png

1مگ نامحدود مخابرات تهران!
 
دوستان لطفا یه نگاهی هم به کیفیت لینک ما بندازید. مشکل Packet Loss زیاد و DC شدن پیاپی در بازی های مولتی (اکثرا TF2) هست.

38229496560579035327.png


98804782061591181318.png

1مگ نامحدود مخابرات تهران!

دوست عزیز، سرویس نامحدود رو معمولا با ضریب اشتراک خیلی بالا می بندن و اصلا مناسب بازی نیست، سرویس شما با اینهمه تایم آوتی که داره فقط مناسب دانلود هست و نه بازی.

فکر می کنید برای چی قیمت سرویسهای مخابرات ارزونتر از ISP ها هست؟! من و شما رو دوست نداره که، می خواد بیشتر سود کنه فقط!

سرویس حجمی با سرعت 512 و یا یک مگ برای بازی کفایت می کنه.
 
من مودم zyxel دارم ولی به ماشکل خورده و به اینترنت کانکت نمیشه(روی اون مانیتور کنار صفحه یه ضربدر قرمز رنگ میاد) ...
حالا خواستم مودم رو عوض کنم ببین مودم مشکل داره یا نه، که مودم TP LINK برداشتم ولی چراغ اینترنتش اصلا روشن نمیشه ...
باید چه کار کنم ؟
 
دوستان مشکل dc های سراسری رفع شد؟

مشکلی رو که خودتون درست می کنید راه حلش رو هم خودتون ارائه بدید!
مشکلات زیاده اما مشکلی سراسری وجود نداره.

من مودم zyxel دارم ولی به ماشکل خورده و به اینترنت کانکت نمیشه(روی اون مانیتور کنار صفحه یه ضربدر قرمز رنگ میاد) ...
حالا خواستم مودم رو عوض کنم ببین مودم مشکل داره یا نه، که مودم TP LINK برداشتم ولی چراغ اینترنتش اصلا روشن نمیشه ...
باید چه کار کنم ؟

باید با پشتیبانی ISP تماس بگیرید/
 
مشکلی رو که خودتون درست می کنید راه حلش رو هم خودتون ارائه بدید!
مشکلات زیاده اما مشکلی سراسری وجود نداره.

غیر قابل تصور هستش!!! منظورتون از سراسری نبودن مشکل چیه!!! از هر 10 نفر 9 نفر میگن اینترنت مشکل داره، چون اون یک نفر نمیگه پس سراسری نیست دیگه!!! دوره ی قبلی هم من هیچ مشکلی نداشتم ولی هرگز نگفتم که مشکل سراسری نیست فقط چون من مشکل نداشتم!!!
من وقتی نظر دوستمون مبنی بر جانب داری و طرفداری شما از وضعیت فاجعه بار اینترنت خوندم، جدی نگرفتم! ولی الان میبینم که کاملا حق با ایشون بوده!!!
 
غیر قابل تصور هستش!!! منظورتون از سراسری نبودن مشکل چیه!!! از هر 10 نفر 9 نفر میگن اینترنت مشکل داره، چون اون یک نفر نمیگه پس سراسری نیست دیگه!!! دوره ی قبلی هم من هیچ مشکلی نداشتم ولی هرگز نگفتم که مشکل سراسری نیست فقط چون من مشکل نداشتم!!!
من وقتی نظر دوستمون مبنی بر جانب داری و طرفداری شما از وضعیت فاجعه بار اینترنت خوندم، جدی نگرفتم! ولی الان میبینم که کاملا حق با ایشون بوده!!!
حاجی ول کن . بعضیا تا سرشون نیاد نمیفهمن مشکل دارن .
نمیدونم مشکل باید بیاد خودشو معرفی کنه یا چی ؟
 
غیر قابل تصور هستش!!! منظورتون از سراسری نبودن مشکل چیه!!! از هر 10 نفر 9 نفر میگن اینترنت مشکل داره، چون اون یک نفر نمیگه پس سراسری نیست دیگه!!! دوره ی قبلی هم من هیچ مشکلی نداشتم ولی هرگز نگفتم که مشکل سراسری نیست فقط چون من مشکل نداشتم!!!
من وقتی نظر دوستمون مبنی بر جانب داری و طرفداری شما از وضعیت فاجعه بار اینترنت خوندم، جدی نگرفتم! ولی الان میبینم که کاملا حق با ایشون بوده!!!

اینجا هنوز همون 10 نفر هم نتونستن مشکلشون رو تشریح کنن، حتی با وجود راههایی که بارها توضیح دادم تا وضعیت و مشکل سرویسشون رو نمونه برداری کنن که اگر خودشون متوجه ی دلیل مشکل نیستن من براشون توضیح بدم
بیشتر دوستانی هم که این اواخر نمونه ی کیفیت لینکشون رو گذاشتن کیفیت مطلوبی برای بازی نداشته و مشکل از دلیل دیگه ای نبوده،

حالا اینکه جانبداری من چه منفعتی می تونه داشته باشه که شما می گی، کس نداند! چون من دنبال حل مشکلات بودم، نه طرفداری.



حاجی ول کن . بعضیا تا سرشون نیاد نمیفهمن مشکل دارن .
نمیدونم مشکل باید بیاد خودشو معرفی کنه یا چی ؟

مشکل خودش رو معرفی نمی کنه،شما که کاربر فهیمی هستی طبق توضیحات نمونه کیفی لینکت رو می دی تا بررسی کنیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or