اخبار GDC 2013

Dinosaur

Loyal Member
سلام !

314321.jpg


GDC 2013 از امروز آغاز شده و در طول روزهای برگزاری آن (25 تا 29 مارس) شاهد خبرها، سخنرانی ها و ویدئوهای زیادی خواهیم بود.
این تاپیک برای بحث و گفتگو در مورد خبرها و اتفاقات GDC 2013 است. برای اخبار مهم تر نیز تاپیک های جداگانه زده خواهد شد.
==============
در GDC امسال این موارد را خواهیم داشت:
نمایش بازی Battlefield 4
سخنرانی مسئولین مایکروسافت در مورد SmartGlass
سخنرانی مسئولین سونی در مورد PlayStation 4 برای بازیسازان
بررسی Fox Engine و ارائه تریلر جدیدی از MGS: Ground Zeroes از طرف Hideo Kojima
ارائه اطلاعاتی در مورد بازی The Phantom Pain و احتمالاً برطرف شدن سوالات در مورد ارتباط این بازی با دنیای MGS
نمایش های جدیدی از Unreal Engine 4 (تیزر کوتاهی از نمایش انجین در GDC 2013 را می توانید از طریق این لینک مشاهده کنید)
و چندین مورد دیگر
 
آخرین ویرایش:
من کاری با گرافیک ندارم فقط این سیستمی گوشی کاراکتر بازی زنگ می خوره دستشو میزاره روش شروع میکنه حرف زدنو حذف کنن از همه چی بهتره
تام ریدر بازی میکنی انگار گیرز داری بازی میکنی
بتمن بازی میکنی انگار گیرز داری بازی میکنی
دیگه واقعا داره حالم بد میشه از این بازی های یه شکل
 
حالا از رنگ سبز و UE3 که بگذریم انصافا توی عکس های آریا خان دایناسور (:دی) ذرات PC خیلی بیشتر و بهتره ولی نورپردازی و سیستم رنگ PS4 بهتر از PC ـه! یه جورایی رنگ هاش زنده و پویاس!
 
نمیشه این توسعه دهنده ها یه مدت بیخیال گرافیک بشن و برن مشکلات اساسی تر رو حل کنن؟ این همه تبلیغ میکنن از گرافیک اونوقت لباس کاراکتر تو سیمی که بهشون وصله فرو میره . یا مثلا کاراکتر وقتی یگوشه وایساده و یک تغییر کوچیک تو موقعیتش میده ، پاهاش قدم بر میدارن ولی راه نمیره.در حالی که کلی با کاراکتر حس گرفتی و میگی چقدر طبیعیه ، یهو دستش تو یک شیئ فرو میره. بالا رفتن از پله ها هم که دیگه رفته جزء بدیهیات و کلا کسی بهش توجه خاصی نمیکنه.
رفع دیر لود شدن بافت ها و اشیاء هم فکر کنم بره برای یکی دو نسل دیگه .
تو یکی از این بازی های نسل جدید ، وقتی خون یک نفر میپاشه تو هوا یک دفعه ناپدید میشه ، انگار اصلا خونی نپاشیده هوا( مثل نسل قبلش).
 
میگم دیگه بهنام این برمیگرده به خود سازنده. NT کلا از سبز کدر خوشش میاد و توی بازی هاش بیشتر از این رنگ استفاده میکنه در صورتی که توی همون عکس Bioshock دیدیم که میشه با UE3 هم سبز طبیعی ایجاد کرد. حتی HS هم که با موتور انحصاری NT ساخته شده رنگ هاش ( مخصوصا سبزش ) به اندازه U روشن نیست و حالت کدر مانند رو داره.

رنگ پردازی U هم بخاطر اتمسفرشه که اینقدر شاد و اغراق آمیز کار شده (فکر کنم خودت هم بهش اشاره کردی) مثلا الان سبز TLOU رو با U مقایسه کنی میبینی که U بازم سبزش روشنتر به نظر میاد.
خب علی شاید از همون اول می خواستن از رنگ های زنده تر استفاده کنن و نتونستن :دی نمیشه که با قاطعیت گفت مخصوصا دوست نداشتن از رنگ های زنده استفاده کنن :دی
انجین HS هم شاید همین مشکلات رو داشته. نمیدونم دقیق هسته ـش چی بوده.
===
یه چیزی رو هم میگم به عنوان حرف آخر و دیگه بحث از نظر من تمومه.
تا حالا چند تا بازی با UE3 ساخته شده؟ 100 تا؟ 500 تا؟ 1000 تا؟ یکیشون شده B: I و نهایتا یکی دیگه ـشون هم شده Mirror's Edge مثلا. حالا اون 998 تای دیگه چی. یعنی یکیشون هم نمی خواستن یه بازی با رنگ بندی کاملا زنده و شاد بسازن؟ همه ـشون دنبال فــیلترینگ تیره و تار و کدر بودن؟ با عقل جور در نمیاد اصلا.
همین الان هم فهمیدم که انجینی که Irrational Games باهاش Infinite رو ساختن اونقدر دچار تغییر و دگرگونی شده که تقریبا هیچ شباهتی به UE3 نداره و فقط هسته این دو انجین یکسان هستند!:d (طبق گفته ی DOM MICHAEL عزیز :دی) یعنی عملا همین یدونه بازی متفاوت هم که با UE3 ساختن با انجین کاملا شخصی سازی شده، شده این.
Gears 3 هم که دیگه همه میدونن با UE 3.5 ساخته شده که کلی تغییرش دادن و آپدیتش کردن.
دیگه بیشتر از این هم حرفی واسه گفتن وجود نداره.
 
بالا رفتن از پله ها هم که دیگه رفته جزء بدیهیات و کلا کسی بهش توجه خاصی نمیکنه.

کاراکترهای gta iv و red dead خیلی طبیعی از پله بالا و پایین میرن.حتی جان مارستن وقتی میخواست از یه سراشیبی بره بالا دستشو به زانوش میگرفت.دیگه از این طبیعی تر؟؟:d
 
کاراکترهای gta iv و red dead خیلی طبیعی از پله بالا و پایین میرن.حتی جان مارستن وقتی میخواست از یه سراشیبی بره بالا دستشو به زانوش میگرفت.دیگه از این طبیعی تر؟؟:d
منظورم این بود که پاهاشون تو پله ها فرو میره ، و بعضی وقتا دو تا پله رو با یک قدم میرن بعضی وقتا هم یک پله و نیم رو با یک قدم میرن. البته همین که سعی می کنن طبیعی تر جلوه بدن جای امیدواری داره.
 
در تکمیل صحبت های جناب بهنام یاکوزا ، یادمه زمان بازی BlackSite: Area 51 محصول شرکت Midway خدا رحمتش کنه سال 2007 بود فکر کنم ، به جان خودم در حین بازی از رنگ بندی مضخرف و تکراری بازی حالت تهوع گرفتم ! تا 6 ماه از دنیای گیم خداحافظی کردم به خصوص سال 2007 اصلا حس خوبی ندارم بهش ، پر از بازی های آنریلیزه یه شکل ! (از نظر رنگ ، شکل آبجکت و... ) تا جایی که توهم میزدم اینا شاید مپ درست می کنن از بازی Geow ! خودمو یه Geow فن می دونم شایدم به خاطر اینکه اینقدر بازی مولتی زدیم دیگه حس تکراری و بدی به این رنگ بندی داشتم ! :d تا وقتی که Geow 2 عرضه شد یه تکونی به انجینش داد ! Geow 3 که شاهکار کرد ...
 
تک دموی Unreal Engine Infiltrator انتظارات شما را از اپیک بیشتر خواهد کرد!

آیا این یک بازی برای نسل بعد است یا تنها یک تک دمو برای نشان دادن تواناییهای شگفت انگیز UE4 ؟

!!!Feast your eyeballs on the new Unreal Engine 4 Tech Demo

طبق معمول هر سال Epic با نشان دادن یک تک دمو از انجین قدرتمندش Unreal Engine قدرت این انجین رو به رخ رقیبانش میکشه امسال نیز در GDC 2013 سرانجام Epic تک دمو جدید خودش با نام Infiltrator رو به معرض نمایش گذاشت این تک دموی خارق العاده که در GDC سانفرانسیکسو پشت درهای بسته نمایش داده شده دووم زیادی نیورد و خیلی سریع در یوتیوب منتشر شد Epic مدعی هست که این تک دمو روی سیستمی شبیه به همان سیستمی که سال گذشتهتک دموی Elemental روی آن اجرا شد اجرا شده است یک کارت گرافیک Nvidia 680 شش گیگا بایت رم و سی پی یو i7 این دمو به صورت کاملا ریئل تایم است و شما در آن شاهد جزئیات بسیار زیاد و نور پردازی خیره کننده ی خواهید بود آقای Mark Rein معاون ارشد اپیک اشاره کرد که در نهایت Infiltrator بر روی کنسول نسل بعد سونی نیز اجرا خواهد شد او گفت»: اجازه دهید اینطور بگویم سال گذشته Elemental demo بر روی سیستمی مشابه با PS4 اجرا شد حال امسال ما به شما نشان خواهیم داد که چطور Elemental demo بر رویPS4 اجرا خواهد شد بنابراین من میتوانم بگویم که : نتیجه گیر بر عهده ی شماست!
این دمو به هیچ عنوان یک بازی نیست و تنها برای نشان دادن توانایی های بالقوه ی Unreal Engine 4 به نمایش گذاشته شده است!

1080p شو الان اپلود میکنم براتون!


[video=youtube;3EJC1edU3Y4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3EJC1edU3Y4[/video]

 
آخرین ویرایش:
دوستان توي اين سايت PS4 vs PS ! | GAZETE VATAN اومده تصاوير Elemental demo رو بين pc و ps4 گذاشته و مقايسه كرده ، كه به نظر براي ps4 تصاوير خيلي صيغلي تر و تميز تر هستن و همچنين draw distance بهتري هم به نسبت pc دارن(مخصوصا توي عكس اخري) ، رنگ ها هم در ps4 شارپ تر به نظر ميرسه و به علاوه نورپردازي در كل محيط براي ps4 بهتر به چشم مياد....
 
دوستان توي اين سايت PS4 vs PS ! | GAZETE VATAN اومده تصاوير Elemental demo رو بين pc و ps4 گذاشته و مقايسه كرده ، كه به نظر براي ps4 تصاوير خيلي صيغلي تر و تميز تر هستن و همچنين draw distance بهتري هم به نسبت pc دارن(مخصوصا توي عكس اخري) ، رنگ ها هم در ps4 شارپ تر به نظر ميرسه و به علاوه نورپردازي در كل محيط براي ps4 بهتر به چشم مياد....


مبارک باشه :d
 
خوب این دمو را دیدیم واقعا بی نظیر بود و با توجه به سحت افراز کنسول های جدید دست سازنده ها را شدیدا باز می کنه برای ساخت

Unreal Engine 4 Infiltrator
 
تک دموی Unreal Engine Infiltrator انتظارات شما را از اپیک بیشتر خواهد کرد!

آیا این یک بازی برای نسل بعد است یا تنها یک تک دمو برای نشان دادن تواناییهای شگفت انگیز UE4 ؟

طبق معمول هر سال Epic با نشان دادن یک تک دمو از انجین قدرتمندش Unreal Engine قدرت این انجین رو به رخ رقیبانش میکشه امسال نیز در GDC 2013 سرانجام Epic تک دمو جدید خودش با نام Infiltrator رو به معرض نمایش گذاشت این تک دموی خارق العاده که در GDC سانفرانسیکسو پشت درهای بسته نمایش داده شده دووم زیادی نیورد و خیلی سریع در یوتیوب منتشر شد Epic مدعی هست که این تک دمو روی سیستمی شبیه به همان سیستمی که سال گذشتهتک دموی Elemental روی آن اجرا شد اجرا شده است یک کارت گرافیک Nvidia 680 شش گیگا بایت رم و سی پی یو i7 این دمو به صورت کاملا ریئل تایم است و شما در آن شاهد جزئیات بسیار زیاد و نور پردازی خیره کننده ی خواهید بود آقای Mark Rein معاون ارشد اپیک اشاره کرد که در نهایت Infiltrator بر روی کنسول نسل بعد سونی نیز اجرا خواهد شد او گفت»: اجازه دهید اینطور بگویم سال گذشته Elemental demo بر روی سیستمی مشابه با PS4 اجرا شد حال امسال ما به شما نشان خواهیم داد که چطور Infiltrator بر رویPS4 اجرا خواهد شد بنابراین من میتوانم بگویم که : نتیجه گیر بر عهده ی شماست!

1080p شو الان اپلود میکنم براتون!


[video=youtube;3EJC1edU3Y4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3EJC1edU3Y4[/video]



Jaw dropped, Eyes protruded
به طرز مرگباری خفـــن بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or